PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Suzuki Suzuki Inazuma Gw 250/ Inazuma F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 [45] 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115

orhanerdogan
26 Nisan 2013, 15:44
Henüz 300 km deyim motor şuana kadar beklentilerimi karşılamayı başardı bakalım ilerleyen zamanlarda neler ile karşılaşıcaz.
8250 devir 110 km/h ye karşılık geliyor bu değeri neden yazdım derseniz bu değer inazuma üzerinde konforlu seyahat sınırı anlamına geliyor.

pr0ducer
26 Nisan 2013, 19:28
koray balansör olupta vibrasyonu olan bir çok motorsiklet var.balansör demek sıfır titreşim demek değildir.her neyse inazuma honda karşısında bana göre konforsuz bir motorsiklet.ben bütün modellerin bana göre artısını ve eksisini anlattım hondanın grenajı ve diğerlerine nazaran biraz daha yavaş olduğunu bildiğim halde mesela diğer sayfalarda honda alıcamıda söyledim ama bir kaç arkaşın zoruna gitti ve acaip övdüler nedense KONU TABİKİDE İNAZUMA. arkadaşın birisi karar veremedim dedi gv 250 dedi bilmem ne dedi konu kaynadı.Olabilir heycanlıda olabilirim anlatamamışda olabilirim bir kaç gündür sıkıntılarım var kafamı dağıtmaya çalışıyorum kusura bakmayın.

oklawa
26 Nisan 2013, 22:41
http://v.youku.com/v_show/id_XNDU1NTA4NzM2.html
böle bişey yapmak lazım motora çok tatlı sesi war.

chemical
26 Nisan 2013, 23:05
Henüz 300 km deyim motor şuana kadar beklentilerimi karşılamayı başardı bakalım ilerleyen zamanlarda neler ile karşılaşıcaz.
8250 devir 110 km/h ye karşılık geliyor bu değeri neden yazdım derseniz bu değer inazuma üzerinde konforlu seyahat sınırı anlamına geliyor.
hocam çok değilmi bu devir? inazuma kaç k devir çeviriyor redline hangi devirde giriyor?

imamzuma
26 Nisan 2013, 23:13
Doğru yapıyorsun ama rodajda artçı almazsan daha iyi olur.

aslında olumsuz olduğunu hissediyorum ama fazla zorlamadığımı düşünerek motorun geleceği açısından problem olacağını sanmıyorum, ekstrem bir hal olsaydı bunu kitapda rodaj kurallarına koyarlardı diye düşünüyorum. bu arada 650 km oldu ilk 800 km ye az kaldı artık sonra 8500 lü devirlere çıkacam şükür :)

aranel
26 Nisan 2013, 23:26
Geçen hafta bayide gördüm aşık oldum motora. Hemen ybr mi satılığa çıkarıp uzun süre rahat edebileceğim bir motor olduğunu düşündüğüm inazumayı almaya karar verdim. Nedir kullananların düşündüğü?

heytbecom
27 Nisan 2013, 00:50
herkese merhabalar,

23 Nisan günü ben de inazumama kavuştum. Şimdilik sadece 150km yapabildim. Acemilikten midir bilmiyorum aynaları bir türlü ayarlayamadım. Kolum hep engelliyor görüşümü ve koca koca araçlar ölü alana giriyorlar.

Suzuki maceramı başlatan Honda bayisine de ayrıca teşekkür ediyorum. Honda bayisinin 17 Nisanda teslim ederiz diyip 17 nisanda telefon ettiğimde Mayıs'ın ilk haftası gelecek demesi sonrası ilk fırsatta İzmirdeki Suzuki bayisini aradım. elinizde var mı? Var. Alıyorum dedim.

che guevara
27 Nisan 2013, 02:27
Arkadaşlar, sizlerin CRF 250 L hakkındaki fikirlerinizi öğrenmek istiyorum. Daha çok İstanbul'da şehir içinde ve kısa mesafelerde kullanacağım. Dual purpose oluşu ile hem şehir içi, hem cross olması bana çekici geliyor ve cross olması dolayısı ile bana daha az sorun yaratır gibi geliyor. Zaten çukur dolu yollarda cross yapıyoruz CRF iyi olmaz mı? Fikirlerinizi yazar mısınız?

Jedaykin
28 Nisan 2013, 02:37
Bugün aksesuar paketini alıp taktırmak üzere servise gittim. Vizör ve 1-2 parça daha eksikti, diğerlerinin montajı yapıldı. Genel olarak değerlendirmek gerekirse birçok parçada detaylar düşünülmemiş ve kalite beklediğimin altında. Örneğin çanta demiri şekil olarak gayet düzgün ve işçiliği iyi görünse de vidalama yerleri motora tam uygun denemez. Vidalama noktalarına tam oturması için en azından yanında rondela verilmesi grekliydi. Yine çanta demirinin çantanın altına gelen noktasında motorun kuyruğuna temas edecek ayak şeklinde bir parçsı var. Bunun ucunda çizilmeyi engelleyecek herhangi bir plastik pad vb bulunmuyordu. Bu eksikleri montajı yapan servis olan Sabri Usra ve Oğullarında kendileri giderdiler. Benzeri bir eksik koruma demirinin montajında yaşandı. Montaj için verilen vidalar 4-5mm daha uzun olsa montaj çok daha kolay olacak. Vida boyundan dolayı koruma demirinin motajı uğraştırıcı ve sorunlu oldu. Çanta konusuna gelince. Pakette gelen çanta shad'ın sh29 modeli 29ltlik çantası. Bir defa 33lt olarak duyurulmuştu en başta, nasıl 29 oldu onu anlamışdeğilim. İkincisi bu motora o boyda çantayı uygun gören kimdir merak ediyorum. Aklımda bu 29lt çantayı satılığa çıkarıp, 42-46lt bir çanta alıp takmak var. 42lt seçeneğini farklı fiyatla sunsalardı daha iyi olurdu. İsteyen 29lt ile alsın isteyen 42lt ile. Gelen diğer koruyucu padlar oldukça şık malzemeler. Özellikle tank pad çok hoşuma gitti. Ne kadar süre dayanacaklarını merak ediyorum, umarım kolay kolay çıkmaz.
Genel olarak aksesuar paketini beğendiğimi söyleyemem ama ihtiyacı karşılaması açısından almak gerekiyordu aldık. Aynı malzemeyi başka şekilde temin etme şansı olsaydı ona göre düşünürdüm. almayanlara tavsiyem http://gw250inazuma.com adresinden almayı düşünmek gerek. kargo kaça patlar, çanta demiri ve koruma demirini buradan alma şansı var. Padlar ve orta sehpa çok çok gerekli şeyler değil. Çanta zaten vasat onu da istediğin gibi seçip almak daha iyi bir seçenek. Belki 100-200 pahalıya da gelebilirdi, belki aynı fiyata. Yeni alacak ve/veya aksesuar paketini henüz almamış olanlara düşüncelerim yardımcı

Naci/Suzuki
28 Nisan 2013, 15:45
Merhabalar, bende daha önceden bugün siparişini vermiş olduğum Suzuki GW-250 İnazuma kırmızı renk motosikletim için aksesuar paketinin montajı için servise gidecektim ama başka işlerim çıkınca ertelemek zorunda kaldım.Servisin verdiği bilgiye göre vizör camı henüz gelmedi demişlerdi, bu hafta içi gelecekmiş diye söylediler.

diabloII
28 Nisan 2013, 17:22
Merhaba. Herkese yeni motoru hayırlı olsun. İnazuma sahiplerine bir şey sormak istiyorum. Servise sorduğumda tam bilgi veremedi bana. 3 sürüş modu olan bumotorun servis eco moduna aldığımız da sadece 4000 devirden sonra lamba yanarak uyardığını başka bir fonksiyonu olmadığını söyledi. Diğer modları ne işe yarar dediğimde onların ise hiç fonksiyonu yok dedi. Bana biraz saçma geldi sadece lamba yansın diye üç sürüş modunun olması. Bu modların özelliklerini bilen varsa yazsın lütfen. Teşekkürler.

imamzuma
28 Nisan 2013, 23:01
Merhaba. Herkese yeni motoru hayırlı olsun. İnazuma sahiplerine bir şey sormak istiyorum. Servise sorduğumda tam bilgi veremedi bana. 3 sürüş modu olan bumotorun servis eco moduna aldığımız da sadece 4000 devirden sonra lamba yanarak uyardığını başka bir fonksiyonu olmadığını söyledi. Diğer modları ne işe yarar dediğimde onların ise hiç fonksiyonu yok dedi. Bana biraz saçma geldi sadece lamba yansın diye üç sürüş modunun olması. Bu modların özelliklerini bilen varsa yazsın lütfen. Teşekkürler.

doğrudur lamba sadece uyarı veriyor eco 4000 de standart 8250 sanırım. üçüncü mod zaten sınırsız yani kapalı konuma geçiyor. esprisi sana otomatik olarak müdahale etmeden yakıt tasarrufu sağlamak maksadıyla ve tercihi sana bırakarak uyarı vermesi. sen istersen eco ışığını yakmadan eco sınırında (4000 devirde) ya da standart ışığını yakmadan standart sınırında (8250 devirde) kullan. bence bu sistem mantıklı çünkü ani hızlanma gerektiğinde 4000 üstüne çıkamadığını düşün araç sollarken? dimi :) uyarsın yeter fazla lagaluga yapmasın :queen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:49 ----------


herkese merhabalar,

23 Nisan günü ben de inazumama kavuştum. Şimdilik sadece 150km yapabildim. Acemilikten midir bilmiyorum aynaları bir türlü ayarlayamadım. Kolum hep engelliyor görüşümü ve koca koca araçlar ölü alana giriyorlar.

Suzuki maceramı başlatan Honda bayisine de ayrıca teşekkür ediyorum. Honda bayisinin 17 Nisanda teslim ederiz diyip 17 nisanda telefon ettiğimde Mayıs'ın ilk haftası gelecek demesi sonrası ilk fırsatta İzmirdeki Suzuki bayisini aradım. elinizde var mı? Var. Alıyorum dedim.

merhaba hayırlı olsun, aynı dertten bende muzdaribim kollar öyle bir kör saha yaratıyorki her sola yada sağa geçişimde kolu içeri çekerek geçiş yapıyorum berbat bişey. aynanın konumunu biraz daha yüksek ve dışa doğru alsalarmış çok daha iyi olacaktı. herhalde japonlar bizim gibi irikıyım olmadığı için aynada kör saha yaratmıyorlardır ondan dert etmemişler demekki :mrgreen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:58 ----------

herkese merhabalar, zincir temizliği için evvelce gazyağı tedarik etmiştim fakat kitapta gazyağıda kullanmayın diyor oringlerden ötürü. fikri olan varmı gazyağının solvent özelliğinin olmadığını biliyorum yani kauçuğa lastiğe bakalite vs. zarar vermemesi gerekiyor kitap niye böyle der ?

harved
28 Nisan 2013, 23:26
[/COLOR]herkese merhabalar, zincir temizliği için evvelce gazyağı tedarik etmiştim fakat kitapta gazyağıda kullanmayın diyor oringlerden ötürü. fikri olan varmı gazyağının solvent özelliğinin olmadığını biliyorum yani kauçuğa lastiğe bakalite vs. zarar vermemesi gerekiyor kitap niye böyle der ?[/QUOTE]

Kime satacaklar,okadar temizleme malzemesini,servisler ne kullanıyorki '' leğen motosikletin yanına sür fırçayı gaza,benzine ver ayarı gitsin...........:cherry:

bariskoc78
29 Nisan 2013, 00:28
Harika anlatmışsınız. Ben de aksesuarları taktırdım. Pakette gelen çanta 33 lt yerine 29 olmasının yanında çok basit ve adi duruyor. Ben çanta olarak Givi B47 Blade taktım. Bence hoş da oldu. Değişik marka ve model takanlar da var. Facebokdaki grubumuzda fotoları mevcut.
Grup linki: http://www.facebook.com/groups/455480161189050/

orhanerdogan
29 Nisan 2013, 14:37
hocam çok değilmi bu devir? inazuma kaç k devir çeviriyor redline hangi devirde giriyor?
Az mı çok mu bilemem ama 11k devirden sonra redline a giriyor.
Cuma günü 6.viteste yaklaşık 7000-8000 devir aralığında tem otoyolunda kocaeli istanbul istikametinde yaklaşık 85 km kadar seyahat ettim. Seyahat sonunda yediğim rüzgarın dışında, ellerimin feci şekilde elektriklendiğini fark ettim, anlaşılan o devirlerde epey bir titreşim oluyor.

diabloII
29 Nisan 2013, 15:11
Az mı çok mu bilemem ama 11k devirden sonra redline a giriyor.
Cuma günü 6.viteste yaklaşık 7000-8000 devir aralığında tem otoyolunda kocaeli istanbul istikametinde yaklaşık 85 km kadar seyahat ettim. Seyahat sonunda yediğim rüzgarın dışında, ellerimin feci şekilde elektriklendiğini fark ettim, anlaşılan o devirlerde epey bir titreşim oluyor.

Elinizi elektriklendirip yoracak kadar titreşim oluyorsa iki silindirin farkı nerede kaldı? İnazuma için 7000 8000 devir çok değil sonuçta 11000 de redline giriyor. Siz ortalama 100-110 gitmissiniz bu kadar titreşim olması üzücü. Tamam sıfır titreşim olmasını beklememek lazım, lakin yormasın ellerimizi de.

manners
29 Nisan 2013, 15:45
bu gun bir yarim saatligine deneme sansim oldu motoru, oturus sekli cok hosuma gitti ve sizi yormayacak seviyede. ayrica koltuguda bana cok konforlu geldi. ybr 250 ile kiyaslanmayacak kadar guzel frenleri ve torku var. ybr ile kiyasladim cunki cinin bu bolgesinde ybr 250 cok kullaniliyor

macneer
29 Nisan 2013, 15:57
Merhabalar,
Ben İnazuma'mı İzmir Alsancak Oto dan 2 gün önce teslim aldım. Motor da bende yeniyiz, birbirimize alışmaya çalışıyoruz.
toplam 60 km kadar yol yaptık bunun 30 u otoban 30 u şehiriçi dir. rodajdan dolayı 5000 deviri çok geçmiyorum, zaten eco modunda bu devirlerde ışıkla vites atmanız için uyarıda bulunuyor. 6. viteste bu ışık yanarken hız 65 km civarında. otobanda bi süreliğine 85 km hızda gittim bir süre sonra ayaklarımda hafif bir titreşim hissetmeye başladım,belki sadece bu aralıkta olan bir titreşimdir emin değilim.şehir içindede kırmızı ışıkta durduğumda vitesi 3 ten 1 e almaya çalışırken boştan sonra 1 e geçmekte zorlanıyor, bu arada vites göstergesi kısmında hiçbir işaret çıkmıyor, debriyajı tazeleyip 1 e alıyorum, bu olay birkaç kez tekrarladı nedenini bilemiyorum. benim acemiliğim de olabilir yada zaten olması gereken de bu olabilir. diğer kullanıcıların bu konudaki deneyim ve yorumunu merak ediyorum, gerekirse servise götürüp baktırtabilirim.Ön fren oldukça başarılı ama arka fren varla yok arası geldi bana.
amortisörler gayet iyi çukurdanda kasistende geçtim, sarsmıyor girdiği gibi çıkıyor oldukça konforlu. dengeli duruyor, dönüşlerde başarılı. dolu depo ile biraz ağır 183 kg ama giderken bir önemi kalmıyor.görünüş olarakta öyle küçük birşey değil 500-700 lük motosiklet ölçülerinde,altınızda kaybolmuyor. özellikle arkadan çift egzost la oldukça geniş duruyor, şeridi kapatıyor, görünürlüğünün iyi olduğunu düşünüyorum.
bu arada tekrar hatırlatmak isterim ben yeni bir motosiklet kullanıcısıyım ve yorumlarım kıyas anlamında değildir, sadece inazumayı kullanırken görüp hissettiklerimi paylaştım.

orhanerdogan
29 Nisan 2013, 17:03
Elinizi elektriklendirip yoracak kadar titreşim oluyorsa iki silindirin farkı nerede kaldı? İnazuma için 7000 8000 devir çok değil sonuçta 11000 de redline giriyor. Siz ortalama 100-110 gitmissiniz bu kadar titreşim olması üzücü. Tamam sıfır titreşim olmasını beklememek lazım, lakin yormasın ellerimizi de.

Yani aşağı yukarı hafta iki veya üç kere aynı yolu gidip geliyorum, bugün ortalama hızım biraz daha düşüktü, kocaelide polis durdurdu eldiveni çıkarttığımda gene belli oranda bir elektriklenme vardı. sym de durum nedir ?


Merhabalar,
Ben İnazuma'mı İzmir Alsancak Oto dan 2 gün önce teslim aldım. Motor da bende yeniyiz, birbirimize alışmaya çalışıyoruz.
toplam 60 km kadar yol yaptık bunun 30 u otoban 30 u şehiriçi dir. rodajdan dolayı 5000 deviri çok geçmiyorum, zaten eco modunda bu devirlerde ışıkla vites atmanız için uyarıda bulunuyor. 6. viteste bu ışık yanarken hız 65 km civarında. otobanda bi süreliğine 85 km hızda gittim bir süre sonra ayaklarımda hafif bir titreşim hissetmeye başladım,belki sadece bu aralıkta olan bir titreşimdir emin değilim.şehir içindede kırmızı ışıkta durduğumda vitesi 3 ten 1 e almaya çalışırken boştan sonra 1 e geçmekte zorlanıyor, bu arada vites göstergesi kısmında hiçbir işaret çıkmıyor, debriyajı tazeleyip 1 e alıyorum, bu olay birkaç kez tekrarladı nedenini bilemiyorum. benim acemiliğim de olabilir yada zaten olması gereken de bu olabilir. diğer kullanıcıların bu konudaki deneyim ve yorumunu merak ediyorum, gerekirse servise götürüp baktırtabilirim.Ön fren oldukça başarılı ama arka fren varla yok arası geldi bana.
amortisörler gayet iyi çukurdanda kasistende geçtim, sarsmıyor girdiği gibi çıkıyor oldukça konforlu. dengeli duruyor, dönüşlerde başarılı. dolu depo ile biraz ağır 183 kg ama giderken bir önemi kalmıyor.görünüş olarakta öyle küçük birşey değil 500-700 lük motosiklet ölçülerinde,altınızda kaybolmuyor. özellikle arkadan çift egzost la oldukça geniş duruyor, şeridi kapatıyor, görünürlüğünün iyi olduğunu düşünüyorum.
bu arada tekrar hatırlatmak isterim ben yeni bir motosiklet kullanıcısıyım ve yorumlarım kıyas anlamında değildir, sadece inazumayı kullanırken görüp hissettiklerimi paylaştım.

Titreşim size öyle gelmiş o süratlarda sıkıntı olmuyor.

seyyid47
29 Nisan 2013, 17:10
Merhaba. Herkese yeni motoru hayırlı olsun. İnazuma sahiplerine bir şey sormak istiyorum. Servise sorduğumda tam bilgi veremedi bana. 3 sürüş modu olan bumotorun servis eco moduna aldığımız da sadece 4000 devirden sonra lamba yanarak uyardığını başka bir fonksiyonu olmadığını söyledi. Diğer modları ne işe yarar dediğimde onların ise hiç fonksiyonu yok dedi. Bana biraz saçma geldi sadece lamba yansın diye üç sürüş modunun olması. Bu modların özelliklerini bilen varsa yazsın lütfen. Teşekkürler.

Bilgi istediğin insanları makine mühendisi mi sanıyorsun. senin benim gibi biri.

heytbecom
29 Nisan 2013, 18:33
Maksimum gücü 8500 d/d, maksimum tork 6500 d/d veriyor. 6500 d/d den sonra tork azalmaya başlıyor bu sefer güç devreye giriyor. 8500 d/d 'den sonrada güç eğrisi azalmaya başlıyor. Bu devirden sonra hızlanma çok zor oluyor ve isterseniz 10bin devir çevirin motor olduğu yerde sayıyormuş hissine kapılırsınız. Titreşim olması normal zaten son limitte kullanıyorsunuz motoru.

Yukarıda yazdıklarım sadece kullanım kitapçığında yer alan tork - güç grafiğinden gördüğüm kadarıyla tahmini söylediğim şeyler. Henüz bende o devirlere çıkmadım ama çıktığımda bende neler oluyor bilmek istiyorum.

Naci/Suzuki
30 Nisan 2013, 09:18
Hayırlı sabahlar, motorunuz hayırlı olsun.Ben de İnazuma kullanıcısı olarak aynı bahsettiğiniz olayı yaşıyorum.Kırmızı ışığa gelince yüksek vitesten boşa geçebiliyor ama kesinle direk 1.vitese düşemiyoruz.Söylediğiniz gibi boşluk lambası yanıkken tekrar debriajı aç kapa yapınca 1.vitese geçişi gerçekleşiyor.Herkese kazasız, belasız sürüşler dilerim...

diabloII
30 Nisan 2013, 09:28
Bilgi istediğin insanları makine mühendisi mi sanıyorsun. senin benim gibi biri.

Benim sorduğum yer suzuki bayisinin inazuma tanitimi yapması için görevlendirilmiş ve eğitilmiş kişisi. Sorduğum soru ise makina mühendisi olması gerektirmeyecek çok basit bir soru idi. Zaten inazumayi farkli kilan birkaç tane teknik özelliği var bir zahmet bunlar hakkında da bilgileri olsun. Senin benim gibi birisi değil oradaki suzukinin yetkili satıcısı.

imamzuma
30 Nisan 2013, 16:36
Benim sorduğum yer suzuki bayisinin inazuma tanitimi yapması için görevlendirilmiş ve eğitilmiş kişisi. Sorduğum soru ise makina mühendisi olması gerektirmeyecek çok basit bir soru idi. Zaten inazumayi farkli kilan birkaç tane teknik özelliği var bir zahmet bunlar hakkında da bilgileri olsun. Senin benim gibi birisi değil oradaki suzukinin yetkili satıcısı.

katılıyorum bu tip sorulara servis yetkilisi cevap veremiyorsa zaten işini tam manasıyla bilmiyor demektir bilmek içinde prof. yada mühendis olmaya gerek yok kitap okumak kafi :) ayrıca bir düzeltme yapmak istedim modlarla ilgili, eco modunda enjektör minimum yakıt püskürtmesi yapıyormuş standartta biraz daha açıp son olan modda yani kapalı konumda ise tam yakıt basıyormuş bilginize..

orhanerdogan
30 Nisan 2013, 16:50
katılıyorum bu tip sorulara servis yetkilisi cevap veremiyorsa zaten işini tam manasıyla bilmiyor demektir bilmek içinde prof. yada mühendis olmaya gerek yok kitap okumak kafi :) ayrıca bir düzeltme yapmak istedim modlarla ilgili, eco modunda enjektör minimum yakıt püskürtmesi yapıyormuş standartta biraz daha açıp son olan modda yani kapalı konumda ise tam yakıt basıyormuş bilginize..

Bilgi kaynağınızı yazar mısınız ?. Çünkü ben şahsen böyle bir teknoloji olduğuna inanmıyorum. Bu özelliğin yeni nesil araçlarında genelinde olduğu gibi shift light dışında hiçbir fonksiyonu yok. Dediğinize benzer teknolojiler yeni gsxr veya hayabusada mevcut. Bunu basit bir test ile kendinizde algılayabilirsiniz, üç mod da ayrı ayrı gazı tam olarak açıp motor ivmelenmesini hissedin veya sürelendirin. Aynı süreleri veya hissiyatı aldığınızı göreceksiniz.

imamzuma
30 Nisan 2013, 17:02
Bilgi kaynağınızı yazar mısınız ?. Çünkü ben şahsen böyle bir teknoloji olduğuna inanmıyorum. Bu özelliğin yeni nesil araçlarında genelinde olduğu gibi shift light dışında hiçbir fonksiyonu yok. Dediğinize benzer teknolojiler yeni gsxr veya hayabusada mevcut. Bunu basit bir test ile kendinizde algılayabilirsiniz, üç mod da ayrı ayrı gazı tam olarak açıp motor ivmelenmesini hissedin veya sürelendirin. Aynı süreleri veya hissiyatı aldığınızı göreceksiniz.

Kaynak suzuki maltepe servisi Tuna motor, ki ben bu dediğiniz testi yapmadım bunu öncelikle yapacağım bilgi için tşk ederim. bu anlattığınız durumu evvelce bende böyle algılamıştım ama test etmediğim için mukayese edemedim, servis o zaman yanlış bilgi vererek müşterisini aldatıyor demektir bu çok açık. aslında bu tip yanlış bilgilendirmeleri suzuki japonya merkezine şikayet etmek gerekir bir kaç saçmalık daha yapsınlar toptan yazı döşemeyi düşünüyorum..

diabloII
30 Nisan 2013, 18:00
Kaynak suzuki maltepe servisi Tuna motor, ki ben bu dediğiniz testi yapmadım bunu öncelikle yapacağım bilgi için tşk ederim. bu anlattığınız durumu evvelce bende böyle algılamıştım ama test etmediğim için mukayese edemedim, servis o zaman yanlış bilgi vererek müşterisini aldatıyor demektir bu çok açık. aslında bu tip yanlış bilgilendirmeleri suzuki japonya merkezine şikayet etmek gerekir bir kaç saçmalık daha yapsınlar toptan yazı döşemeyi düşünüyorum..

Çok iyi yaa:)) aynı yer bana da sadece gösterge de lamba yanar başka fonksiyonu yok dedi.

macneer
30 Nisan 2013, 18:09
Ben de makinayı teslim alırken bu mod konusunu, servis yetkilisine sormuştum. söylediği sadece ışığın farklı devirlerde yanmasını sağladığıydı, bütün modları beraber denedik Eco da 5000 normalde 8500 de falan yanıyor kapattığınızda da hiç yanmıyor.. bu modların enjeksiyon sisteminde değişiklik yaptığını bende pek zannetmiyorum çünkü makina çalışırken, tuşa uzun basıyorsunuz gösterge paneli kapanıyor istediğiniz modu secip tekrar bastığınızda gösterge paneli tekrar açılıyor, olay sadece göstergelerle ilgili gibi. zaten düşük cc bi motorda yakıt ekonomisi için ekstra yazılımla uğraştıklarını zannetmiyorum. makina daha yeni olduğundan servislerinde detaylı bilgisi yok heralde.

imamzuma
30 Nisan 2013, 18:35
Çok iyi yaa:)) aynı yer bana da sadece gösterge de lamba yanar başka fonksiyonu yok dedi.

:) bana ilk önce satış yetkilisi sadece uyarır dedi dün servise aksesuarların montajı için gittiğimde servis yetkilisi ise sadece uyarmakla kalmaz enjeksiyonada müdahale eder dedi, biri hanya biri konya :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:32 ----------


Ben de makinayı teslim alırken bu mod konusunu, servis yetkilisine sormuştum. söylediği sadece ışığın farklı devirlerde yanmasını sağladığıydı, bütün modları beraber denedik Eco da 5000 normalde 8500 de falan yanıyor kapattığınızda da hiç yanmıyor.. bu modların enjeksiyon sisteminde değişiklik yaptığını bende pek zannetmiyorum çünkü makina çalışırken, tuşa uzun basıyorsunuz gösterge paneli kapanıyor istediğiniz modu secip tekrar bastığınızda gösterge paneli tekrar açılıyor, olay sadece göstergelerle ilgili gibi. zaten düşük cc bi motorda yakıt ekonomisi için ekstra yazılımla uğraştıklarını zannetmiyorum. makina daha yeni olduğundan servislerinde detaylı bilgisi yok heralde.

detaylı bilgimiz yok demiyorlar maalesef işkembeden sallamak işlerine geliyor..

seigen
30 Nisan 2013, 19:59
Işığın amacı vites yükseltme zamanının geldiğini belirtmek :P, eco mode'da erken yanıyor, normal mode'da 9 bin yanıyor diyorsunuz. Kapalıyken de hiç göstermiyor.

Burada bahsedildiği şekliyle öyleymiş:
http://www.bikepoint.com.au/reviews/2013/road/suzuki/gw250-inazuma/suzuki-gw250-inazuma-35501

ercishow
30 Nisan 2013, 22:13
merhaba arkadaşlar;
Muğladan foruma katılıyorum, inazuma kullanıcısıyım, rodajın geçmesini bekliyorum, motor beklediğimden de iyi çıktı, parası da az değil hani. Muhetemelen konusu geçmiştir ama koruma demiri ve en az onun kadar önemli olan rüzgarlık/siperlik konusunda fikir almak isterim. givininkini alan varmı? aksesuar paketi satın alıp kullananlar varmı?, koruma demiri fiyatı ne kadar?
bir öneri soru: sizce far üstü kısım ve ön çamurluğun ön kısmı (siyah inazuma için soruyorum) siyah karbon ile kaplansa sizce nasıl olur?

harved
30 Nisan 2013, 22:19
Evet arkadaşlar,nihayet bu gün Makinayı test etme imkanım oldu.
Öncelikle şunu belirtmek isterimki,Burada tartıştığımız bir çok konu çok basit detaylardan başka birşey değil([ Ukalalık olarak algılanmasın,lütfen )
Inuzuma diğer 250 cc segmentindeki motosikletlerden çift silindir olması haricinde farkı olmayan bir motosiklet.
Oturuş pozisyonu rahat,dengeli,250 cc lik bi motosiklette olması gereken kadar performanslı.
sesi çok güzel gerçekten,egzost sisteminde yapılacak değişiklik ve modifikasyonlarla daha değişik ve güzel sesler alınabilir.
Arka firen hissiyatı zayıf,ön fren daha performanslı ve etkili
Oturuş pozisyonu ile alakalı veya benden kaynaklanabilir,eller gergin pozisyonda oluyor gibi.
Bu motosiklette yüksek vibrasyon olduğunu söyleyen,daha önce vibrasyonlu motosiklet görmemiştir.
vites geçişleri yeni olmasına rağmen süper en küçük bir sorun yok.
Ayrıca Aksesuar paketi olarak takılan orta sehpa,koruma demiri haricindeki tank ped ve diğer ıvır zırı gördükten sonra verilen 995 küsür liraya yazık diyorum.

Elimdeki scooteri satıp,inuzuma almayı düşünürken şu an için vaz geçmiş bulunuyorum.
Inuzuma yı beğenmediğimden değil,250 cc bir makinayı verip tekrar 250 cc makina almanın gereksiz olduğunu düşündüğümden.

Kısacası Fiyat performans olarak,uzun vade kullanım amacı ile alınabilirliği yüksek bir motosiklet.
Alıp,kısa süre sonra değiştirmek isteyenlere uygun olmadığını düşünüyorum.
Diğer marka ve modelleri de değerlendirdiğinizde farklı değil aslında.250 cc olup 8000 üzeri verilecek rakamları hiçbir motosiklet marka ve modeli hak etmiyor.

Bu forum da en büyük rahatsızlığım,Bir marka ve model için açılmış başlıkta,başka model ve marka fanatikliği yapılması.kişilere veya marka modellere saldırılıp her türlü çamurun atılması.
İnsanları küçük düşürmek,hakaret etmek.ukalalık etmek adetten olmuş.
Sürekli savunduğum şey....İki teker özgürlüktür.gönül işidir.Neye bindiğiniz,hangi markayı kullandığınızın bir önemi yoktur.Önemli olan ne hissettiğinizdir.
Motosiklet iki tekerdir,nerede üretildiğinin,markasının hiçbir önemi yoktur.
Maddi imkanlarla alakalı olarak,her birey gücünün yettiği,ruhuna hitap ettiğini düşündüğü model ve şekilde iki tekere biner.bu nedenle hiç kimsenin,diğerini kullandığı motosiklet ile alakalı ne eleştirmeye nede hakir görmeye hakkı yoktur.

Yaşasın Özgürlük

Jedaykin
30 Nisan 2013, 22:42
merhaba arkadaşlar;
Muğladan foruma katılıyorum, inazuma kullanıcısıyım, rodajın geçmesini bekliyorum, motor beklediğimden de iyi çıktı, parası da az değil hani. Muhetemelen konusu geçmiştir ama koruma demiri ve en az onun kadar önemli olan rüzgarlık/siperlik konusunda fikir almak isterim. givininkini alan varmı? aksesuar paketi satın alıp kullananlar varmı?, koruma demiri fiyatı ne kadar?
bir öneri soru: sizce far üstü kısım ve ön çamurluğun ön kısmı (siyah inazuma için soruyorum) siyah karbon ile kaplansa sizce nasıl olur?

Yukarıdaki mesajımda da belirttim, aksesuar paketi pek başarılı sayılmaz. Kötü diyemem ama iyi de değil. Ben aldım ama şu andaki fikre sahip olsam internetten inazuma aksesuarı satan yerlerden veya ebayden sipariş etmeyi düşünürdüm, yada yaptırabilecek birini bulur yaptırırdım. İzmir'de koruma demiri veya çanta demiri gibi parçaları yaptırmak isteyen olursa yardımcı olmaya çalışırım. Aksesuar paketindeki cam henüz takılmadı görmüş değilim ama kısa olduğunu düşünüyorum, varlığı yokluğu bir. Paketteki çanta inazuma için çok küçük, bu konuda Suzuki'ye de şikayetçi oldum. Kısacası ben tavsiye etmiyorum.

mücahit_89
30 Nisan 2013, 22:54
aşık oldum galiba:)

bu nedir arkadaş cbfin büyük abisini yapmışlar,bu grenajlı halini cbf 1000'e benzettim,gidonu şuanki inazumadan daha farklı herşeyiyle tam istediğim gibi benim için hem şehir içi hemde uzun yol motoru...

böyle kafa grenajı olan motorlara bayılıyorum 2014 olsada bu motor bizede gelse:)

http://img853.imageshack.us/img853/6712/gw250s2.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/853/gw250s2.jpg/)

http://img838.imageshack.us/img838/6648/gw250s3.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/838/gw250s3.jpg/)

Dachota
30 Nisan 2013, 23:41
Işığın amacı vites yükseltme zamanının geldiğini belirtmek :P, eco mode'da erken yanıyor, normal mode'da 9 bin yanıyor diyorsunuz. Kapalıyken de hiç göstermiyor.

Burada bahsedildiği şekliyle öyleymiş:
http://www.bikepoint.com.au/reviews/2013/road/suzuki/gw250-inazuma/suzuki-gw250-inazuma-35501

:thumleft:

makine mühendisi olmaya gerek yokmuş sanırım, bu bilgi ile mühendis olunacaksa MT den cok masterlı adam cıkar

seyyid47
01 Mayıs 2013, 00:02
Benim sorduğum yer suzuki bayisinin inazuma tanitimi yapması için görevlendirilmiş ve eğitilmiş kişisi. Sorduğum soru ise makina mühendisi olması gerektirmeyecek çok basit bir soru idi. Zaten inazumayi farkli kilan birkaç tane teknik özelliği var bir zahmet bunlar hakkında da bilgileri olsun. Senin benim gibi birisi değil oradaki suzukinin yetkili satıcısı.

ben yazımı kızman için yazmadım. Bayilik satıcılık gibi işlerde bilgi aranmadığını anlatmaya çalıştım. Paran varsa bir de mekanın varsa motordan anlamazsan da olur. Bu işler böyle... Zaten sorduğun basit soruya cevap veremediler diye aslında onlara söylenerek sana atıfta bulundum kardeşimcimcimcim.

Jedaykin
01 Mayıs 2013, 14:02
aşık oldum galiba:)

bu nedir arkadaş cbfin büyük abisini yapmışlar,bu grenajlı halini cbf 1000'e benzettim,gidonu şuanki inazumadan daha farklı herşeyiyle tam istediğim gibi benim için hem şehir içi hemde uzun yol motoru...

böyle kafa grenajı olan motorlara bayılıyorum 2014 olsada bu motor bizede gelse:)


http://img853.imageshack.us/img853/6712/gw250s2.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/853/gw250s2.jpg/)

http://img838.imageshack.us/img838/6648/gw250s3.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/838/gw250s3.jpg/)

GW250S'in geleceğini hiç sanmıyorum. şu andaki modelden devam ederler. aynı motor sadece görüntü farklı. neden yeni model için uğraşsınlar. hangisini satacaklar bunu mu diğerinimi, ikisini birden mi? bunu satsalar kaçtan satacaklar, aynı fiyata satmazlar. fiyat artınca diğer modeller daha cazip görünecek alıcıya. ikisini aynı anda satsalar alıcıyı bölecekler, çoğunluk yine bu grenajlıyı almayacak. kısaca mevcut iyi satan modeli sabote etmek olur bunu getirmek. o modelin Türkiye'ye gelmesi mucize olur. ne modeller var hiç gelmiyor, olan modelin makyajlısı gelecek birde. olacak iş değil.

polo34
01 Mayıs 2013, 14:05
Bunun gorunusu gercekten harika, demek ki 2013 modelin goruntusunu begenmeyenleri duymuslar:)


aşık oldum galiba:)

bu nedir arkadaş cbfin büyük abisini yapmışlar,bu grenajlı halini cbf 1000'e benzettim,gidonu şuanki inazumadan daha farklı herşeyiyle tam istediğim gibi benim için hem şehir içi hemde uzun yol motoru...

böyle kafa grenajı olan motorlara bayılıyorum 2014 olsada bu motor bizede gelse:)

http://img853.imageshack.us/img853/6712/gw250s2.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/853/gw250s2.jpg/)

http://img838.imageshack.us/img838/6648/gw250s3.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/838/gw250s3.jpg/)

cemolos
01 Mayıs 2013, 15:13
viiiiiiiiii biri bana bundan alsııın :D

emiro
01 Mayıs 2013, 18:33
Bugün ben de aksesuarları taktırdım.
Genel olarak memnun değilim. Aksesuarlar pek kaliteli değil.
Ön cam hem malzeme kalitesi hem de işçilik olarak çok kötü. Çok kötü bir plexiglass türü kullanılmış ve etrafında çapakları duruyor.
Top case olarak shad SH29 yollamışlar. Bağlantı demiri için ise motorun kuyruk kısmına ekstra delik açılmış. Bu delik içinden şasi ile birleştirilmiş.
Tankpad güzel duruyor. Fakat yanlara takılan filmler (dizlerin depoya temas ettiği kısımlar) berbat. Kesimleri yamuk yumuk olmuş. Şekilsiz...
Motor koruma demiri standart, cbf 150'nin koruma demirlerine benziyor. Yani şahsen aksesuarlara o kadar para verdiğime pişman oldum ben.

Ercument
01 Mayıs 2013, 23:48
Az önce NTV Saffetin garajında ufak bir inazuma değerlendirmesi yapıldı. Adam 45 km. yol yaptı makineye tam puan verdi. Vites geçişleri için ipek kadar yumuşak, vibrasyon için yok denecek kadar az dedi. Gaz tepkisini beğendi. Alan arkadaşlara hayırlı uğurlu olsun.

Naci/Suzuki
02 Mayıs 2013, 09:57
Merhabalar, bende dün itibariyle 01-05-2013 Çarşamba günü sipariş verdiğim aksesuar paketini serviste montajlama işlemleri yapıldı.Belirtiğiniz gibi kaydeğer orta sehpa ve motor koruma demiri güzel, topcase shad marka 33-lt. motor rengine göre gri ve siyah gelecekti ama her iki (siyah-kırmızı) renk motor içinde shad siyah 29-lt. gönderilmiş.Ayrıca ön vizör ve reflektörler de gelen paketlerden çıkmamış eksik gönderilmiş sanırım, gelmesini bekliyorum.

orhanerdogan
02 Mayıs 2013, 10:01
Arkadaşlar fuarda satılan motorlar için aksesuar paketinde tam olarak listesini verebilecek var mı? Ben fuar dan alan bir kişinin hakkının kullandığım için paketin içeriğini tam olarak bilmiyorum, motorumu da teslim aldım. Şuan üzerinde aksesuar paketi olarak sadece motor koruma demiri, orta sehpa, topcase, ön vizör var.

macneer
02 Mayıs 2013, 11:01
Arkadaşlar fuarda satılan motorlar için aksesuar paketinde tam olarak listesini verebilecek var mı? Ben fuar dan alan bir kişinin hakkının kullandığım için paketin içeriğini tam olarak bilmiyorum, motorumu da teslim aldım. Şuan üzerinde aksesuar paketi olarak sadece motor koruma demiri, orta sehpa, topcase, ön vizör var.

Ben motosikleti fuardan almadım.
Verilen pakette olanlar; motor koruma, orta sehpa, topcase, tankped, depo kapağı-gösterge paneli ve gidonda sticker, krom motor yağ kapağı, depo yanlarında koruma sticker ve vizör
Aşağıdaki linkte tüm aksesuarlar var ama bende sadece yukarıda saydıklarım var, hatta vizör daha gelicekte takılacak.
https://www.suzuki-gb.co.uk/motorcycles/accessories/range/inazuma-250/1/

toujours09
02 Mayıs 2013, 11:13
Merhabalar....30 nisan itibarı ile İNAZUMA'lanmış bulunmaktayım...İnceliyordum yorumlara bakıyordum ama; cbf ye ani müşteri 27 nisan da Kuşadası bayisinde buldum kendimi,ama sadece siyah vardı,cbf yi kırmızı almadığıma pişmandım zaten,karar veremedim siyaha.29 nisan pazartesi telefonla izmir bayii de iki rengininde olduğunu öğrenip gittik bizim arkadaşla.yanyana da karar veremiyorum....uffff puffff derken.Baba motorcu yurdunal03 her iki motora da bi bin bakalım dedim...önce kırmızı tabiki...sonra siyaha...bidaha kırmızıya geç bakayım dedim... hımmm....yok kırmızı iptal...siyah okey.dedim..son kararım.50 yaş itibariyle kırmızı bize gitmedi.Düşüneceğim beynime oksijen gitsin biz bi İnciraltı yapalım gelelim dedik çıktık.saar 17.00... Kuşadasına telefon aman ben geliyorum dükkanı kapama,motoru satma geldik.Güzelbahçe balık molasından sonra bastık adaya.19.15 alışverişi tamamladıkfaturayı aldık.30 nisan salı cbf nin satışı tamam,plakayı ruhsatı yarım güne sığdırıp saat 18 de adaya vardım.Plakayı 5 dk.da taktık vedalaştım.sanki 2-3 yıldır kullanıyormuşcasına yağ gibi....Akşam ezanı okunurken Aydın'a geldim.
Yorumlarım ve resimler daha sonra.Herkese kazasız sürüşler...Kısaca diyebilkirim ki..MAKİNA 10 NUMARA...:cat:

emiro
02 Mayıs 2013, 11:48
Arkadaşlar vizörü takılan varsa bir resim koyabilir mi ?
Benim motora taktıkları çok basit duruyor. Malzeme ve işçilik olarak.
Bu arada ben suzukiye bir şikayet maili attım. Aksesuar paketinin marka kalitelerine yakışmadığını belirttim.

Redmoon
02 Mayıs 2013, 16:15
Bugün ben de aksesuarları taktırdım.
Genel olarak memnun değilim. Aksesuarlar pek kaliteli değil.
Ön cam hem malzeme kalitesi hem de işçilik olarak çok kötü. Çok kötü bir plexiglass türü kullanılmış ve etrafında çapakları duruyor.
Top case olarak shad SH29 yollamışlar. Bağlantı demiri için ise motorun kuyruk kısmına ekstra delik açılmış. Bu delik içinden şasi ile birleştirilmiş.
Tankpad güzel duruyor. Fakat yanlara takılan filmler (dizlerin depoya temas ettiği kısımlar) berbat. Kesimleri yamuk yumuk olmuş. Şekilsiz...
Motor koruma demiri standart, cbf 150'nin koruma demirlerine benziyor. Yani şahsen aksesuarlara o kadar para verdiğime pişman oldum ben.

Aksesuarlarda genel manada bir memnuniyetsizlik var sanırım, fiyat olarak paket uygun gibi ama motora yakışmadıktan sonra bir kıymeti yok, bir de mesela ben topcase-tankpad falan sevmiyorum, opsiyonlu olmaması kötü olmuş, aksesuarları kappa-givi gibi markalardan da bulmak mümkün mü acaba Türkiye için?

Khanc
03 Mayıs 2013, 00:38
Merhaba arkadaşlar, inazuma yazınca karşıma çıktı forum, çoğu yazıları okudum gayet güzel insanlar olduğunu gördüm. Halihazırda cbf150 kullanıyorum, inazumayı ilk görüşte çok sevdim. Tek öğrenmek istediğim, yolcuyla beraber dik yokuş performansı nedir? Malum, cbf'i bilenler bilir, 30-40 km ye kadar düşüyor ciddi yokuşlarda. Karşılaştırma için,
cbf 11 bg/130 kg
inazuma 24 bg/183kg.

Sadece bunu en kaba haliyle karşılaştırsak en dik yokuşta 80 in altına düşmemesi lazım, ne diyorsunuz?

Bir de, bir kullanıcının yazdığına göre 10000 devir 130 oluyorsa bu cihaz 150'yi nasıl görür?

orhanerdogan
03 Mayıs 2013, 11:23
Arkadaşlar bugün sabah her cuma olduğu gibi saat 7:55 gibi maltepeden kocaeliye gelebilmek için d100 karayoluna çıktım. Malum D100 deki bakım çalışmaları ve cuma günü olduğu için yollar oldukça kalabalıktı. Ekstra olarak yolun ilk kilometrelerinde kaskın çene bağının açık olduğunu ilerleyen zamanlarında ise havanın soğuk olduğunu fark edip iki kez durmak zorunda kaldım. Buna rağmen saat 8:55 de kocaeli merkez de kontak kapattım. Yolun 80 km olduğunu düşünürsek yaklaşık 7-8 dk kadarda kasktı kıyafetdi diye zaman kayıp ettiğimizi düşünürsek o kadar trafiğe rağmen ortalama 90 KM/H lik bir sürat ile gelmişim.

Daha önceki izlenimlerimde TEM otoyolunda 100-110 arası gittiğimde yolculuk sonunda ellerimde titreşimden dolayı uyuşma olduğunu yazmıştım, bu sefer o tarz bir uyuşma oluşmadı. Daha önce tır vs büyük araçların yanından geçerken motoru çizgisinde tutmakta zorlanıyordum o yüzden yola çıkmadan faydası olacağını düşünerek arkadaki top case ve demirini çıkarttım yerine orjinalini taktım ve beklediğim etki oluştu büyük araçların yanından geçerken motoru çizgisinde tutmak için önceki kadar zorlanmadım.

Motoru daha önceki izlenimlerime dayanarak satmayı düşündüğüm bile oldu ama bugün o kadar konforluydu ki şaştım kaldım o yüzden biraz daha birlikteyiz.

Motor şuan 850 km de akşam kontak kapattığımda muhtemelen 970 km olacağız ve haftasonu 1000km bakımına gideceğiz.

DEISIS
03 Mayıs 2013, 12:03
Saffet in Garajı -INAZUMA TEST

6:30 - 13:10 arası . Inazuma cıların hoşuna gidecek bir inceleme olmuş

http://video.ntvmsnbc.com/saffetin-garaji-1-mayis-2013.html