Orijinalini görmek için tıklayınız : Suzuki Suzuki Inazuma Gw 250/ Inazuma F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Jedaykin
17 Nisan 2013, 17:05
[/COLOR]
Ben İzmirliyim ve yakın zamanda gidip dünya gözüyle İnazumayı görmek istiyorum, internet adresleri ve ulaşım bilgilerini benimle paylaşırmısın acaba?
Ayrıca bu tip işleri gerçekten göreceli işlermiş onu anladım. Dün internet üzerinden bir arkadaşıma ki kendisi bayan, kafamdaki motor modellerini gösteriyorum ilk önce İnazumayı gösterdim, sonrasında Hyosung gv 250, devamında ise Yzf 125'i gösterdim. Sonra düşünüyorum dedim beğenirse Yzf yi beğenir olmadı gv yi beğenir. Hadi olmadı İnazumayı beğenirse de kırmızısını beğenir. O gitti Siyah İnazumayı hepsinden güzel buldu :D
googleda alsancak oto olarak aratırsanız çıkıyor siteleri. gaziemirde, havaalanına giden büyük cadde üzerinde yerleri. tel: 252 30 60. ayrıca Urlada Sabri usta ve oğullarında benim motor ve satılık kırmızı bir inazuma duruyor. urlada saniye bulup orada da görebilirsiniz. ne taraf daha uygun olursa size.
önceki sayfalarda motor gelmeden paranı tamamının ödenmesi istendiğinden bahsetmişti arkadaşlar. anladığım kadarıyla bu adamlar böyle birşey yapamış. laf arasında söyledikleri şu anda kaparo verenleri arıyorlarmış, parayı getirene teslim ediyorlarmış. mayıs için de sipariş vermişler. inazumadan ciddi satmayı bekliyorlar benim anladığım. reklam yapmış gibi oldum şimdi benimde hoşuma gitmedi ama edindiğim izlenim bu şekilde. almayı düşünen bir görüşsün derim.
Felsefeci
17 Nisan 2013, 17:05
Anladım, peki bu motorun çıplak fiyatı tam olarak nedir? Pazarlık imkanımız var mı? Ayrıca motor+gerekli masraflar(ekipman hariç) yapıldıktan sonra ne kadara geliyor motor?
felekman
17 Nisan 2013, 17:08
hepside kuzu gibi maşşallah :) yokmuydu bi kırmızı yahu :)
sen istersin de olmaz mı hiç kırmızı :D ama satılmıştı. nilgün isminde bi bayan satın almış :D kendisi de orada idi bi süre motor hakkında konuştuk test sürüşünü yaptım. çok beğendim enfes bir konfora sahip. beliniz ağrımıyor motor sizi yormuyor. çok rahat kalifiyesi direksiyonları genel özellikleri çok çok iyi. biz cbr cbf150 ybr125 lerin üstünde resmen emanet gibi durmuşuz demeye başladım. suzuki de konfor üst düzeyde. çok beğendim. motor kükrüyor resmen :D
http://i.imgur.com/VLcc4Kol.jpg (http://imgur.com/VLcc4Ko)
Jedaykin
17 Nisan 2013, 17:14
sadece motor 10950 TL. pazarlık ihtimali yok gördüğüm kadarıyla. işin içinde yakınım olan suzuki servisi olmasına rapmen fiyat oynamadı. alımdan sonra trafik sigortasını yaptırmak lazım, 170-180 tl gibi görünüyor. trafik-ruhsat işlemleri de 220 civarı tutuyor sanırım. kısaca motoru alıp trafiğe çıkmak 11350 gibi olacak. bunları henüz yaptırmadım ben de. tabi bununla bitmiyor, gündemde bir aksesuar paketi var. henüz gelmediği söylendi, gelince haber verecekler. bu paket de 950-1000 tl gibi bişey. içinde orta sehpa, koruma demiri, arka çanta, vizör, tank pad, bir miktar sticker gibi ekler var. suzukinin avustralya sitesine girerseniz orada çoğunu görebilirsiniz aksesuarlar altında. bu paket ekstra ama orta sehpa, koruma demiri gibi gerçekten gerekli şeylerde var içinde. alıp almamak size kalıyor.
Felsefeci
17 Nisan 2013, 17:22
sadece motor 10950 TL. pazarlık ihtimali yok gördüğüm kadarıyla. işin içinde yakınım olan suzuki servisi olmasına rapmen fiyat oynamadı. alımdan sonra trafik sigortasını yaptırmak lazım, 170-180 tl gibi görünüyor. trafik-ruhsat işlemleri de 220 civarı tutuyor sanırım. kısaca motoru alıp trafiğe çıkmak 11350 gibi olacak. bunları henüz yaptırmadım ben de. tabi bununla bitmiyor, gündemde bir aksesuar paketi var. henüz gelmediği söylendi, gelince haber verecekler. bu paket de 950-1000 tl gibi bişey. içinde orta sehpa, koruma demiri, arka çanta, vizör, tank pad, bir miktar sticker gibi ekler var. suzukinin avustralya sitesine girerseniz orada çoğunu görebilirsiniz aksesuarlar altında. bu paket ekstra ama orta sehpa, koruma demiri gibi gerçekten gerekli şeylerde var içinde. alıp almamak size kalıyor.
Bakalım artık Naked hiç tipim değilmiş gibi hissetsem de gidip görmek istiyorum bu motoru öven çok. Daha çok Cbr 250 veya Cruiser tarzı hyosung gv 250 düşünüyorum ama "o kadar para veriyorsan Japon almalısın" diye fısıldıyor içimdeki çelişki bilmiyorum kısacası.
evrese
17 Nisan 2013, 22:15
inazumayı iyiki almışım verdiğim paraya helal olsun japonlar özellikle suzuki bu işin ustası grand vitarasınıda kullanıyor tartışmasız on numara
DayDreamer
17 Nisan 2013, 22:32
Ayrıca bu tip işleri gerçekten göreceli işlermiş onu anladım. Dün internet üzerinden bir arkadaşıma ki kendisi bayan, kafamdaki motor modellerini gösteriyorum ilk önce İnazumayı gösterdim, sonrasında Hyosung gv 250, devamında ise Yzf 125'i gösterdim. Sonra düşünüyorum dedim beğenirse Yzf yi beğenir olmadı gv yi beğenir. Hadi olmadı İnazumayı beğenirse de kırmızısını beğenir. O gitti Siyah İnazumayı hepsinden güzel buldu :D
Zevkli bayanmış.Siyah çok asil duruyor.Kırmızıda güzel ama commuter havası daha çok belli oluyor.Motor güzel olunca renk çokda farketmiyor aslında, alanlara hayırlı olsun.
selami43
17 Nisan 2013, 23:29
bende cumartesi bayiden teslim aldım motoru. kardeşim ve dayımdan bana sıra gelmediği için anca pazar günü deneme fırsatı bulabildim.Motorun dengesi ve yüksek devirlerler de bile titreşim hissedilmemesi beni mest etti.İnazumanın asaleti ve kalitesi dikkatleri hemen üzerine toplamaya yetiyor.
Jedaykin
18 Nisan 2013, 09:59
Bakalım artık Naked hiç tipim değilmiş gibi hissetsem de gidip görmek istiyorum bu motoru öven çok. Daha çok Cbr 250 veya Cruiser tarzı hyosung gv 250 düşünüyorum ama "o kadar para veriyorsan Japon almalısın" diye fısıldıyor içimdeki çelişki bilmiyorum kısacası.
tarzınızın tambelli olmamasından bunun ilk motorununz olacağı izlenimine kapıldım, yanılıyorsam kusura bakmayın. motosiklet tecrubeniz fazla değilse sport veya cruiser tarzları önermem. bunların sürüşü daha zordur.
orhanerdogan
18 Nisan 2013, 10:58
Arkadaşlar bende dün akşam saat 22:00 itibari ile motorumu teslim aldım. Floryadan maltepeye gelmemiz gerekiyordu arabalı vapura yetişiriz yetişemeyiz derken D100 üzerinden gitmeye karar verdik. Rodajdaki motorumuzla aşağı yukarı 42 km kadar bir yol yapmış olduk.
Motor benden önce yazan ve/veya herkesin söylediği gibi kuş gibi çevik bir motor torku gerçekten çok iyi bir kere 6. vitese attınızmı vitesle ilişkiniz kesiliyor. Ön fren gerçekten kıvamında arka freni hiç kullanamadım yeni aldığım botlarım(gaerne gp1) çok sert belkide ondan olucak ayağım sürekli arka frene basıyor gibiydi. Vites geçişleri bu sertlikte bir bota göre oldukça rahattı.
Yani inazuma alanı mutlu edicek almayanada keşke dedirecek kadar iyi bir motorsiklet :D
Felsefeci
18 Nisan 2013, 13:55
Zevkli bayanmış.Siyah çok asil duruyor.Kırmızıda güzel ama commuter havası daha çok belli oluyor.Motor güzel olunca renk çokda farketmiyor aslında, alanlara hayırlı olsun.
Açıkça söylemek gerekirse Naked veya Commuter tarzı motor aklımda bu cc de asla yoktu ama şu forumdaki İnazuma bölümüne bakmaya karar verdim ve kimse de kötü dememiş. Hepsi müthiş, almazsanız pişman olursunuz demiş benim de kafama takıldı ve İnazuma'ya yoğunlaştım hatta işlerim olmasına rağmen bugün İzmir Bayiisine gidip görmek istiyorum.
tarzınızın tambelli olmamasından bunun ilk motorununz olacağı izlenimine kapıldım, yanılıyorsam kusura bakmayın. motosiklet tecrubeniz fazla değilse sport veya cruiser tarzları önermem. bunların sürüşü daha zordur.
İlk motorum olacak, Eylül ayı gibi 6-7 saatlik motor eğitiminden sonra ehliyetimi aldım daha hiç motor kullanmadım, zaten İstanbul'a gidip Honda eğitimi almayı da düşünmüyor değilim veya İzmir'de bir yerler bulursam oraya gideceğim. O yüzden tarzım belli değil. Sadece Yamaha bayiine gitmiştim yazın orada Yzf 125'e oturdum çok rahatsız geldi, sonrasında Midnight Star 950 olması lazım bu model cruisera oturdum çok rahat geldi, sonra Cbr 250 ye oturdum hoş geldi. Benim motordan beklentim açıkçası şu şekilde: Bir kere aldığım motoru 2 yıl en az kullanmak istiyorum o yüzden 125 değil 250 cc'den başlıyorum deneyim kazanayım diye. Sonrasında Kafeye, oraya buraya kısa mesafeli yerlere gidebileceğim bir araç olsun yani şekli güzel olsun istiyorum tabi asıl benim için önemli olan kafama esti 100 Km gittim, veya İzmir'den Ankara'ya gitmek istedim, rahatça güvenerek gidebileceğim bir motor olsun istiyorum. Böyle olunca da Racingler kafamda kısmen eleniyor. Cruiser kalıyor, onda da tek seçenek ve en iyisi GV250. Ama insanlara bunu söyleyince, abi o kadar para veriyorsun Japon al, Hyosung ne muhabbeti dönüyor ve aklım karışıyor karar veremiyorum.
KeaSH-07
18 Nisan 2013, 14:24
Açıkça söylemek gerekirse Naked veya Commuter tarzı motor aklımda bu cc de asla yoktu ama şu forumdaki İnazuma bölümüne bakmaya karar verdim ve kimse de kötü dememiş. Hepsi müthiş, almazsanız pişman olursunuz demiş benim de kafama takıldı ve İnazuma'ya yoğunlaştım hatta işlerim olmasına rağmen bugün İzmir Bayiisine gidip görmek istiyorum.
İlk motorum olacak, Eylül ayı gibi 6-7 saatlik motor eğitiminden sonra ehliyetimi aldım daha hiç motor kullanmadım, zaten İstanbul'a gidip Honda eğitimi almayı da düşünmüyor değilim veya İzmir'de bir yerler bulursam oraya gideceğim. O yüzden tarzım belli değil. Sadece Yamaha bayiine gitmiştim yazın orada Yzf 125'e oturdum çok rahatsız geldi, sonrasında Midnight Star 950 olması lazım bu model cruisera oturdum çok rahat geldi, sonra Cbr 250 ye oturdum hoş geldi. Benim motordan beklentim açıkçası şu şekilde: Bir kere aldığım motoru 2 yıl en az kullanmak istiyorum o yüzden 125 değil 250 cc'den başlıyorum deneyim kazanayım diye. Sonrasında Kafeye, oraya buraya kısa mesafeli yerlere gidebileceğim bir araç olsun yani şekli güzel olsun istiyorum tabi asıl benim için önemli olan kafama esti 100 Km gittim, veya İzmir'den Ankara'ya gitmek istedim, rahatça güvenerek gidebileceğim bir motor olsun istiyorum. Böyle olunca da Racingler kafamda kısmen eleniyor. Cruiser kalıyor, onda da tek seçenek ve en iyisi GV250. Ama insanlara bunu söyleyince, abi o kadar para veriyorsun Japon al, Hyosung ne muhabbeti dönüyor ve aklım karışıyor karar veremiyorum.
inazuma iyidir her türlü tavsiye edilir,evladiyelik binebilirsin eğer sıkılmassan
cbr 250r da 2. seçenek olabilir
ama ilk motorun olcakmış güzel bi scooter al bence
sym joyride 200i çok iyi makina parasına göre
Felsefeci
18 Nisan 2013, 14:31
inazuma iyidir her türlü tavsiye edilir,evladiyelik binebilirsin eğer sıkılmassan
cbr 250r da 2. seçenek olabilir
ama ilk motorun olcakmış güzel bi scooter al bence
sym joyride 200i çok iyi makina parasına göre
Bisiklet sürebiliyorum, o kadar feminem(kadınsı) gözüken bir aleti kendime yakıştıramam. Ama illa alacak olsam Vespa alırdım.
KeaSH-07
18 Nisan 2013, 14:33
Bisiklet sürebiliyorum, o kadar feminem(kadınsı) gözüken bir aleti kendime yakıştıramam. Ama illa alacak olsam Vespa alırdım.
tavsiye ediyorum sadece sen bilirsin
o motorun fotosunu gördün müki ?
maxi sccotere yakın boyu posu
http://www.motorstown.com/images/sym-joyride-200i-evo-06.jpg
Felsefeci
18 Nisan 2013, 14:55
tavsiye ediyorum sadece sen bilirsin
o motorun fotosunu gördün müki ?
maxi sccotere yakın boyu posu
http://www.motorstown.com/images/sym-joyride-200i-evo-06.jpg
SYM olması yeterli, eğer Japon dışı motorlara çok rahat güvenebilsem şuanda Hyosung GV 250'yi düşünmeden alırdım, İnazuma forumunda dolaşmazdım. Üstüne o motora o parayı vermem, marka kalitesi orta sınıf, motor tipi vasat, fiyat uçuk. Dediğim gibi skuter alacak olsam İtalyan alırım. Hem bacaklarımın arasına sıkıştıramadığım şeyi rahat süremiyorum.
Jedaykin
18 Nisan 2013, 15:08
Açıkça söylemek gerekirse Naked veya Commuter tarzı motor aklımda bu cc de asla yoktu ama şu forumdaki İnazuma bölümüne bakmaya karar verdim ve kimse de kötü dememiş. Hepsi müthiş, almazsanız pişman olursunuz demiş benim de kafama takıldı ve İnazuma'ya yoğunlaştım hatta işlerim olmasına rağmen bugün İzmir Bayiisine gidip görmek istiyorum.
İlk motorum olacak, Eylül ayı gibi 6-7 saatlik motor eğitiminden sonra ehliyetimi aldım daha hiç motor kullanmadım, zaten İstanbul'a gidip Honda eğitimi almayı da düşünmüyor değilim veya İzmir'de bir yerler bulursam oraya gideceğim. O yüzden tarzım belli değil. Sadece Yamaha bayiine gitmiştim yazın orada Yzf 125'e oturdum çok rahatsız geldi, sonrasında Midnight Star 950 olması lazım bu model cruisera oturdum çok rahat geldi, sonra Cbr 250 ye oturdum hoş geldi. Benim motordan beklentim açıkçası şu şekilde: Bir kere aldığım motoru 2 yıl en az kullanmak istiyorum o yüzden 125 değil 250 cc'den başlıyorum deneyim kazanayım diye. Sonrasında Kafeye, oraya buraya kısa mesafeli yerlere gidebileceğim bir araç olsun yani şekli güzel olsun istiyorum tabi asıl benim için önemli olan kafama esti 100 Km gittim, veya İzmir'den Ankara'ya gitmek istedim, rahatça güvenerek gidebileceğim bir motor olsun istiyorum. Böyle olunca da Racingler kafamda kısmen eleniyor. Cruiser kalıyor, onda da tek seçenek ve en iyisi GV250. Ama insanlara bunu söyleyince, abi o kadar para veriyorsun Japon al, Hyosung ne muhabbeti dönüyor ve aklım karışıyor karar veremiyorum.
sizin düşüncelerinizi ben de 2007de yaşamıştım ve kafamda tamamen aynı düşünceler vardı. o dönem bütçem de çok kısıtlıydı gittim Regal raptor 250cc cruiser aldım. cruiser sürüşü zor ve oturma şekli uzun yolda çok rahat olmayan bir yapıda. en azından benim motorum bana rahatsız gelmişti. boy, kilo, kol bacak uzunluğu gibi değişkenler cruiserda çok etkili oluyor. adamlar boşuna custom yaparken vücut ölçüsü almıyolar. kısaca ilk motor olarak cruiser kullanmış biri olarak ben ilk motorda cruiser tavsiye etmem. bütçeniz yetiyorsa ve sıfır alacaksanız şu anda en iyi seçenek inazuma gibi görünüyor. aceleniz yoksa 1-2 ay bekleyip megelli'nin boy göstermesini bekleyebilirsiniz. kaliteli çıkarsa fiyatı daha uygun bir motor olarak o da düşünülebilir. oturuş pozisyonunun çok yatık olmaması nedeniyle cbr 250de bir seçenek olabilir ancak tecrubesiz kullanıcı için fazla seri olması ciddi bir risk. benzeri durumda gelip bana danışan birisine tavsiyem ybr 125 esd veya cbf 150 olur. bunlardan birini 2. el alıp bir yıl sonra 250cc sınıfı yeni bir alet almak çok daha mantıklı ve güvenli olacaktır. özellikle cbf 150 için uzun yola da gelebilecek konforlu bir alet diyorlar.
tavsiyem cruiserı aklınızdan çıkarın, mümkün olduğu kadar ata binere benzer biçimde oturabileceğiniz bir motor seçmeye bakın. motor gücü-hacmi ve şekli konusunda motora hakimiyetiniz ve zevkiniz belirleyici olur. eğer tekrar eğitim almayı düşünüyorsanız, eğitimde 250cc sınıfı bir motor kullanmak üzere olanakları araştırırsanız iyi olur. aynı yoldan geçmiş biri olarak tecrubelerim bu yönde. umarım faydam olmuştur.
Felsefeci
18 Nisan 2013, 16:33
sizin düşüncelerinizi ben de 2007de yaşamıştım ve kafamda tamamen aynı düşünceler vardı. o dönem bütçem de çok kısıtlıydı gittim Regal raptor 250cc cruiser aldım. cruiser sürüşü zor ve oturma şekli uzun yolda çok rahat olmayan bir yapıda. en azından benim motorum bana rahatsız gelmişti. boy, kilo, kol bacak uzunluğu gibi değişkenler cruiserda çok etkili oluyor. adamlar boşuna custom yaparken vücut ölçüsü almıyolar. kısaca ilk motor olarak cruiser kullanmış biri olarak ben ilk motorda cruiser tavsiye etmem. bütçeniz yetiyorsa ve sıfır alacaksanız şu anda en iyi seçenek inazuma gibi görünüyor. aceleniz yoksa 1-2 ay bekleyip megelli'nin boy göstermesini bekleyebilirsiniz. kaliteli çıkarsa fiyatı daha uygun bir motor olarak o da düşünülebilir. oturuş pozisyonunun çok yatık olmaması nedeniyle cbr 250de bir seçenek olabilir ancak tecrubesiz kullanıcı için fazla seri olması ciddi bir risk. benzeri durumda gelip bana danışan birisine tavsiyem ybr 125 esd veya cbf 150 olur. bunlardan birini 2. el alıp bir yıl sonra 250cc sınıfı yeni bir alet almak çok daha mantıklı ve güvenli olacaktır. özellikle cbf 150 için uzun yola da gelebilecek konforlu bir alet diyorlar.
tavsiyem cruiserı aklınızdan çıkarın, mümkün olduğu kadar ata binere benzer biçimde oturabileceğiniz bir motor seçmeye bakın. motor gücü-hacmi ve şekli konusunda motora hakimiyetiniz ve zevkiniz belirleyici olur. eğer tekrar eğitim almayı düşünüyorsanız, eğitimde 250cc sınıfı bir motor kullanmak üzere olanakları araştırırsanız iyi olur. aynı yoldan geçmiş biri olarak tecrubelerim bu yönde. umarım faydam olmuştur.
Cruiserlerde Rake açısını da araştırdım zamanında Regallerde bu çok fazla ve viraj kabiliyeti düşük fakat gv böyle değil daha dik rake açısı mevcut o yüzden zaten düşünüyorum. Benim takıntım Hyosung'un kalitesi, 9.000 TL para vermeye değer mi? Değmez mi? Öte yandan önerini zamanında çok düşündüm ama ben 2. el motor almam, üstüne kurye motoru denilen commuterlerden de almam yani düşünmüyorum. Oldukça kötü duruyorlar, sosyo-kültürel çevreme de uygun değil. Megelliyi de eliyorm çünkü sadece Adanada servisi var, kalitesi mechul. Yani kısacası gene kalıyor elimizde gv 250, Honda cbr 250, İnazuma 250. Bunların bayiilerini tek tek gezip 2-3 ay içinde net karar verip artık birini alacağım. Eğer inazumanın tipi hoşuma giderse kesin alırım gibi duruyor.
oklawa
18 Nisan 2013, 22:40
İnazumalar nerde üretiliyor bilen warmı?
Hala gidip alamadım motoru işten fırsat bulamadım işallah yarın gidebilirim
bariskoc78
19 Nisan 2013, 10:29
Arkadaşlar Facebookta "Suzuki Gw250 İnazuma Türkiye" adıyla bir grup oluşturdum. Linki: http://www.facebook.com/groups/455480161189050/
İnazumalarına kavuşan, kavuşmayı bekleyen, almayı düşünüp karar veremeyen, ilgilenen tüm arkadaşlarımızı gruba katılmaya bekliyoruz. Motorlarına kavuşan arkadaşlar ise yorumlarını gruba yazıp fotolarını paylaşırlarsa hepimiz için faydalı olacağı kanaatindeyim. Şimdiden herkese teşekkürler...
imamzuma
19 Nisan 2013, 18:23
biraz evvel kızıl yıldırımıma kavuştum :) artçımla birlikte maltepe bayiden tuzlaya oradanda kurtköye eve geldim. cbf 150 den sonra ülen motor buymuş dedim :) biraz aralardan biraz sol şeridin solu ve birazda emniyet şeridinde gittim cbf 150 gibi kıvrak diyebilirim. vites geçişleri mükemmel motorun sesi çok hoş geliyor ivmelenirken. 92 km hıza kadar çıktım her vites geçişlerinde max. 5500-6000 arası vites değiştiriyorum torku mükemmel bayılma diye birşey yok kaldırıp götürüyor ben 96 kg artçım 68 kg. ilk izlenimlerin bunlar resimleri daha sonra eklicem herkese selamlar..
ref35
19 Nisan 2013, 22:36
İnazumalar nerde üretiliyor bilen warmı?
Hala gidip alamadım motoru işten fırsat bulamadım işallah yarın gidebilirim
orjınal çin:cat:
585858
20 Nisan 2013, 00:37
biraz evvel kızıl yıldırımıma kavuştum :) artçımla birlikte maltepe bayiden tuzlaya oradanda kurtköye eve geldim. cbf 150 den sonra ülen motor buymuş dedim :) biraz aralardan biraz sol şeridin solu ve birazda emniyet şeridinde gittim cbf 150 gibi kıvrak diyebilirim. vites geçişleri mükemmel motorun sesi çok hoş geliyor ivmelenirken. 92 km hıza kadar çıktım her vites geçişlerinde max. 5500-6000 arası vites değiştiriyorum torku mükemmel bayılma diye birşey yok kaldırıp götürüyor ben 96 kg artçım 68 kg. ilk izlenimlerin bunlar resimleri daha sonra eklicem herkese selamlar..
Resimleri merakla bekliyoruz :)
Felsefeci
20 Nisan 2013, 13:02
gittim motoru izmir bayiisinde gördüm: Naked sevmeyen biri olarak şunu söyleyebilirim ki, işçiliği, malzeme kalitesi çok çok iyi, 183 kilo ve göründüğünden daha iri. Üzerine oturduğunuzda cbr gibi ayaklarım yani boyum 170 ayaklarım yarım olarak rahatlıkla değiyordu. Kırmızı rengi bence daha güzel.
Jedaykin
20 Nisan 2013, 13:28
inazumanın evrak işlerini hallettim. öncelikle sigorta yaptırdım. HDI sigortada 158tl tuttu. sonrasında ruhsat plaka işleri vardı. onları da kendim hallettim. takipçiye filan verseniz ya vekalet vereceksiniz ya da imza için yine gitmeniz gerekecek, bu durumda takipçinin bir anlamı olmuyor. fatura vb belgelerle gittim. trafikte şöförler odasının yeri var evrakları verdim, form doldurup fotokopi çekip dosyaları hazırladılar, 13.25tl aldılar. ruhsat işlemleri yapılan yere gidip numara alıp sıra bekledim. sıra gelince evrakları verip, 155 lira ödedim. plaka için bir form verildi ruhsatı 15.00dan sonra vereceklerini söylediler. söylenen saatte gidip ruhsatı aldım. plaka basımı için de yine şöförler odasının atelyesine başvurup 15 tl veriyorsunuz, 1 saat sonra gidip plakayı alıyorsunuz.
toparlamak gerekirse maliyet 158 sigorta+13.25 dosya+155 ruhsat+ 15 plaka = 341.25 tl. biraz vakit alıyor ama zor bir iş değil.
Felsefeci
20 Nisan 2013, 20:04
inazumanın evrak işlerini hallettim. öncelikle sigorta yaptırdım. HDI sigortada 158tl tuttu. sonrasında ruhsat plaka işleri vardı. onları da kendim hallettim. takipçiye filan verseniz ya vekalet vereceksiniz ya da imza için yine gitmeniz gerekecek, bu durumda takipçinin bir anlamı olmuyor. fatura vb belgelerle gittim. trafikte şöförler odasının yeri var evrakları verdim, form doldurup fotokopi çekip dosyaları hazırladılar, 13.25tl aldılar. ruhsat işlemleri yapılan yere gidip numara alıp sıra bekledim. sıra gelince evrakları verip, 155 lira ödedim. plaka için bir form verildi ruhsatı 15.00dan sonra vereceklerini söylediler. söylenen saatte gidip ruhsatı aldım. plaka basımı için de yine şöförler odasının atelyesine başvurup 15 tl veriyorsunuz, 1 saat sonra gidip plakayı alıyorsunuz.
toparlamak gerekirse maliyet 158 sigorta+13.25 dosya+155 ruhsat+ 15 plaka = 341.25 tl. biraz vakit alıyor ama zor bir iş değil.
10.950+340 TL'ye o zaman motorun çıplak alımı gerçekleşiyor demektir. Ekipmana ne kadar gider acaba
tasarım güzel + performans güzel = Başarılı naked model.
felekman
21 Nisan 2013, 12:02
10.950+340 TL'ye o zaman motorun çıplak alımı gerçekleşiyor demektir. Ekipmana ne kadar gider acaba
suzuki'nin getirdiği çanta ön koruma demiri, orta sehpa vsvs sticker paketi 995 tl. gerisi zaten senin kendi ekipmanların olacak
ref35
21 Nisan 2013, 12:21
inazumanın evrak işlerini hallettim. öncelikle sigorta yaptırdım. HDI sigortada 158tl tuttu. sonrasında ruhsat plaka işleri vardı. onları da kendim hallettim. takipçiye filan verseniz ya vekalet vereceksiniz ya da imza için yine gitmeniz gerekecek, bu durumda takipçinin bir anlamı olmuyor. fatura vb belgelerle gittim. trafikte şöförler odasının yeri var evrakları verdim, form doldurup fotokopi çekip dosyaları hazırladılar, 13.25tl aldılar. ruhsat işlemleri yapılan yere gidip numara alıp sıra bekledim. sıra gelince evrakları verip, 155 lira ödedim. plaka için bir form verildi ruhsatı 15.00dan sonra vereceklerini söylediler. söylenen saatte gidip ruhsatı aldım. plaka basımı için de yine şöförler odasının atelyesine başvurup 15 tl veriyorsunuz, 1 saat sonra gidip plakayı alıyorsunuz.
toparlamak gerekirse maliyet 158 sigorta+13.25 dosya+155 ruhsat+ 15 plaka = 341.25 tl. biraz vakit alıyor ama zor bir iş değil.ben takipçiye 320 tl verdim akşamüstü plaka ve ruhsatı bana getirdi:cherry:
Jedaykin
21 Nisan 2013, 12:48
ben takipçiye 320 tl verdim akşamüstü plaka ve ruhsatı bana getirdi:cherry:
buna sigorta dahil mi? dahilse size sigorta çok düşük çıkmış o zaman. ben motoru eşimin üzerine yaptım, A2 ehliyeti yok, sigorta kaydı yok. belki benim üzerime olsa daha düşük çıkardı. tabi ikamet ilçe Konak olunca o da sigortayı etkilemiş olabilir. miktarı etkileyecek sigortadan başka birşey olacağını sanmıyorum.
pr0ducer
22 Nisan 2013, 14:46
Arkadaşlar çok bilip bilmeden konuşuyorsunuz o görmüş olduğunuz inazuma dünyanın en rahat motorsikleti hemen hemen sürdünüzmü test ettinizmi hiç ?titreşimsiz titreşimsiz makine benim için kaliteli olanıdır her türlü artısı vardır artılarını saymaya gerekte yoktur ama inazuma en konforlu en rahat ve en titreşimsiz olanı fiyatıda oldukça uygun.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:29 ----------
şekil olarakta honda cbr den güzel bence basit bir granajı honda cbr nin iyi bakın şu motora? bende honda cbr 250 almak istiyorum ayrıca kawazakidende güzel honda cbr 250 en azından saçma sapan direksiyonu havada tam racing olmayan bir modelinden daha klas bir görüntüsü var daha yenici bir görüntüsü var kawazaki ve honda cbr 250 sürdüm gerçekten motor sürmeyi bilen insan honda 250 ile daha güzel uzar çünkü gaz tepkileri çok güzel gecikmeli değil bastımı kaçınca viteste olursa olsun gücü torku hissettiriyor kawazakinin max suratı daha fazla ama bence o motora değmez hem yakıt konusundan dolayı olsun hemde parça konusunda olsun ben chopper ve racing tutkusu içinde var oldum çok ufak yaşlardan beri şuanki motorum chopper verebileceğim fiyata cbr 250 ararken inazumayı sürme imkanım oldu ve çok memnun kaldım adeta bir kayık gibi hiç titreşim yok ve konforlu zaten test eden arkadaşlarda var internette yorumlarına bakın altın elbiseli adamın.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:38 ----------
çok samimi söylüyorum şu ses mevzunuda geçin bu tür motorlarda uzun yol yapan abilerimiz var fikirleri onlarla paylaşın onlardan alın yani gerçek binicilerinden alın fikirleri saçma sapan motorsiklete binenlerden değil.gerçek bir sürücü hiçbir şekilde eksozunu açmaz yada ses beklemez çünkü rahatsız etmesini istemez konfor bekler çünkü geneli uzun yol yapar
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:42 ----------
lafın kısası İNAZUMAYI KÖTÜLEYEN ARKADAŞLAR İNAZUMA SINIFININ EN İYİSİ ve hiçbir şekilde masraftan kısmamışlar buna emin olun ön panel göstergeler olsun vites göstergesi olsun ışık vs sistemi olsun her şey yerli yerindemutlaka test edip inceleyin
emiro
22 Nisan 2013, 15:29
Arakaşalar Selam,
Inazumam 500 Km'ye ulaştı beş günde.
Kullanıcı kitabındaki yazılanlara uyarak düzgün rodaj yapmaya çalışıyorum.
500 km den sonra bir deneyeyim dedim ve gazladım çok kısa süreli.
6. vites 10000 devirde 130 km/h civarına çıktı. Sizce normal mi ?
Rodaj tamamlandıktan sonra mı kendine gelecek motor ?
Şu an için düşük geldi bana.
pr0ducer
22 Nisan 2013, 15:43
2013 kawazaki on duruyor ama incelemedim :)
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:37 ----------
10000 devirde 130 normal değil ama fazla bir şey beklememek lazım yani inazuma 155 i geçeceğini sanmıyorum fazla surat beklememek lazım inazuma konfor rahatlık açısından 10 üzerinden on motor
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:40 ----------
rodajı tamamladıktan sonra motoru çok güzel açman lazım ve gazı ezerek aç yavaş yavaş ve max redlinede değiştir vitesi ve dediğim gibi çok fazla suratta bekleme :) hayırlı olsun bu arada benim bir kere test etme şansım oldu dediğim kdr var ama değilmi ?rahatlık konfor açısından.1000 km ye de gelsin bir hele ondan sonra devire bak ama rodajı tamamladıysan mutluka dediğim gibi gazı yavaş yavaş ezerek ve max redlinede geçiş yap viteslere 5nci viteste dip yap sonra 6 ya at ve biraz uzun yolda sıkıştır 20 km 30 km
emiro
22 Nisan 2013, 15:49
2013 kawazaki on duruyor ama incelemedim :)
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:37 ----------
10000 devirde 130 normal değil ama fazla bir şey beklememek lazım yani inazuma 155 i geçeceğini sanmıyorum fazla surat beklememek lazım inazuma konfor rahatlık açısından 10 üzerinden on motor
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:40 ----------
rodajı tamamladıktan sonra motoru çok güzel açman lazım ve gazı ezerek aç yavaş yavaş ve max redlinede değiştir vitesi ve dediğim gibi çok fazla suratta bekleme :) hayırlı olsun bu arada benim bir kere test etme şansım oldu dediğim kdr var ama değilmi ?rahatlık konfor açısından.1000 km ye de gelsin bir hele ondan sonra devire bak ama rodajı tamamladıysan mutluka dediğim gibi gazı yavaş yavaş ezerek ve max redlinede geçiş yap viteslere 5nci viteste dip yap sonra 6 ya at ve biraz uzun yolda sıkıştır 20 km 30 km
Teşekkürler sağol.
Evet çok rahat. Amortisörler olsun, sürüş pozisyonu olsun çok konforlu geldi bana. Çukur ve tümsekleri hissettirmiyor. Titreşim yok denecek kadar az.
Çift silindir olmasının da etkisi var sanırım.
Dediğin şekilde deneyeceğim. Sağdan soldan her kafadan bir ses valla. Motor sağır kalmasın şöyle yap. Parçalar düzgün otursun böyle yap...
Felsefeci
22 Nisan 2013, 15:49
2013 kawazaki on duruyor ama incelemedim :)
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:37 ----------
10000 devirde 130 normal değil ama fazla bir şey beklememek lazım yani inazuma 155 i geçeceğini sanmıyorum fazla surat beklememek lazım inazuma konfor rahatlık açısından 10 üzerinden on motor
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:40 ----------
rodajı tamamladıktan sonra motoru çok güzel açman lazım ve gazı ezerek aç yavaş yavaş ve max redlinede değiştir vitesi ve dediğim gibi çok fazla suratta bekleme :) hayırlı olsun bu arada benim bir kere test etme şansım oldu dediğim kdr var ama değilmi ?rahatlık konfor açısından.1000 km ye de gelsin bir hele ondan sonra devire bak ama rodajı tamamladıysan mutluka dediğim gibi gazı yavaş yavaş ezerek ve max redlinede geçiş yap viteslere 5nci viteste dip yap sonra 6 ya at ve biraz uzun yolda sıkıştır 20 km 30 km
Dostum İnazumayi gidip gördüm, naked hiç tarzım olmamasına rağmen beğendim. Şimdi şöyle söylüyeyim benim maximum 9.000 tl bütçem var bu motor 2.000 tl aşıyor beni, gv 250 düşünüyorum ama hyosung alma o kadar para veriyorsan japon al diyorlar, ayrıca hiçbir bayiide göremiyorum motoru ancak sipariş üzerine geliyor. CBR 250 alayım diyorum onun da fiyatı sürekli artıyor ve istediğim renk ve abs li model türkiyeye gelmiyor. Napacağım çok kararsızım ilk motorum ve başlangıç motorum olacak.
pr0ducer
22 Nisan 2013, 16:23
aynen öyle kardeşim hysoung falan hikaye bak gt 250 hysoung şekil ve performans itibari ile güzel ama 130 u geçince traktör gibi sallanıyor dolayısıyla 5 seneyse 2,5 seneye düşüyor ömrü belki daha az titreşimden şanzuman düştü bnm daha önce titreşimli makinadan uzak durun onunla uğraşacağına derbi gpr 125 le uğraş exuplu bir makine aprilia yada o paralar onlara gerçekten değmez 250 lilik başka chopperlara bak suzukinin hondanın vs çok pişman olursun çokk :)inazuma sahibi olan arkadaşım sizde her kafadan gelen seslere uymayın rodajı tamamladıktan sonra dediğim gibi motoru çok güzel açman gerekiyor eğer performansın biraz daha artmasını istiyorsanız.ben chopper kullanıcısıyım ve bazen performans gerekiyor kaçmak gerekiyor virajları sağlam almak gerekiyor vs vs o yüzden chopper tarzı motorsikleti kesinlikle önermiyorum ha ben hafta sonları sahil turu yapıcam geziye gidicem diyorsanız alın ama başka amaçlı kesinlikle tavsiye etmiyorum naked ve süper sport alın ktm 125 ve 200 duke leride inceleyebilirsin ve bu sınıfta naked sym 250 wolfta var ondanda kesinlikle uzak durun yoksa bir bayan dokunuşundan nefret edecek duruma gelirsiniz titreşimden :D paranız varsa japon İtalyan alın hondada almayın hondada çinde üretiliyor.yamaha yzf 125 te çok sağlam motor mesela tamamı italyada üretiliyor öyle sağda solda çinde değil.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:01 ----------
hondada çok sağlam bir motor evet sağlam olmasınının %30 da fazla surat yapmamasına bağlı performasının olmamasına bağlı zırt bırt devir kesici girer acaip acaip şeyler.motor dediğin biraz kaçıcak sıkıştırdımı.sapığı var düşmanı manyağı var trafikte her şey var yani :)
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:05 ----------
ASLINDA HİÇ iyi bir şey değil ama ayrıcalık işte motora binmek gerçekten ayrıcalık otoparkta 4bin cc lik jaguar var birtane daha araba umrumda bile dğl araba motoru ve sigarayı bırakırım diye almadığım denemdiğim şey kalmadı ama vazgeçemedim motorkolik olarak sözlerimi dikkate alın :)
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:09 ----------
eğer benzin tesarrufu parçaları uygun diyorsan cbr 250 al abs lisini istiyormuşsun mesela frenleri çok kötü değil bunu bir şekilde tamamlarsın bir numara daha kaliteli lastik alarak mesela yumuşak yanak kalliteli bir lastik alırsın 1500 tl fazla vereceğine 3 adet en iyi lastiği alırsın ve 6 sene binersin hem senin güvenliğini arttırır motorda fren tekniğe bakar absli olması pek fazla artı değil yani lastiğin sertleşmiştir bozulmuştur dandik lastik vardır yada isterse arkadada abs olsun farketmez ki zaten orijinal lastikleri berbat gn 250 ye hiç girme her türlü eksi servisi bile amele motorculara yaptıracaksın ilgilenmiceksin ama honda vs servisler öyle değil sokak servislerine yaptırmadığın sürece adan zye ilgilenirler o yüzden aklında cbr 250 varmış ve cbr 250 yi şiddetle öneriyorum arkadaşım ama mutlaka ORJİNAL LASTİKLERİNİ DEĞİŞ
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:16 ----------
CBR 250 NİN görüntüsüde her yaşa hitap ediyor mesela çok güzel çok klas ne racing nede naked dün kız arkadaşıma gösterdim çok yenicidir kendisi mesela eski model ne olursa olsun yeni modeli parmakla gösterir modelini bilmediği halde cbr 250 yi gösterdi :) zaten cbr 250 ile cbr 125 i tamamladılar çünkü cbr 125 gitmiyor abi gitmiyor naparsan yap gitmiyor bibloluk bir motor :)
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:20 ----------
9 bin lira bütçesi olan arkadaşım sen bana ne amaçlı alacağını söyle sana her teknik açıdan öneride bulunayım mesela uzun yol yapacakmısın gaza gelip biraz adrenalini ekşını seven birisimisin doya doya gezmek istiyormusun motoru aldıktan sonraki durumun bütçen nasıl olacak vs vs
Felsefeci
22 Nisan 2013, 18:22
Zaman zaman motora hakim olmayı öğrendikten sonra uzun yol yapmak isterim. 15-20 dakikalık mesafelere gidip cafeye, bara gitmeyi severim bu amaçla kullanırım. 250 cc cruiserda tek seçenek 0 gv 250 türkiyede başka seçenek yok, o zaman cruiserden vazgeçeceğiz demektir. Motorun doğal olarak şekli, kalitesi önemli ben öğrenci adamım başlangıç motorum olacak lap diye de satamam,2. elde almak istemiyorum. 0 istiyorum aldım mı 2-3 sene rahat rahat binip tecrübe kazanayım istiyorum, servisi güzel olsun şekil olsun vs vs. Zaman zaman uzun yol istediğimden sanırım Yzfr 125 uygun değil, aslında çok istediğim bir motor ama bu özelliği kötü.
pr0ducer
22 Nisan 2013, 18:53
kymco venox 250 de var 2nci el 2010 model alırsın uygun fiyata temiz bulabilirsen ama bende önermiyorum 2nci el kore malı alıyorsan 5 binlerde 6 binlerde alıcaksın satamazsın kolay kolay çünkü anladım ben seni inan bu motorlarla şekilde olmuyor :) cbr 250 al siyah ve ekipmanlarında siyah olsun bence daha güzel böyle :) chopper inan bana rezalet bende kullanıyorum yağmur yağar her yerin ıslanır vs kaymalar çok olur virajlara çok sağlam girmelisin frenlemeler olsun kabileyet olsun iyi ayarlaman lazım zamanlamayı o yüzden istanbulda yada ist gibi yerlerde sürülecek bir motorsiklet değil çok uğraşırsın tamiriyle ve muhakkak elin yüzünn yağ pas olacak vs vs yoksa her ay her hafta belki tamirciye gidersin sağını solunu sıktırırsın 2 3 sene idare edecek diyorsan kesinlikle honda cbr 250 al hem satarken en kolay yoldan satabileceğin bir motor olacak yamaha yzf r 125 e gelince kolay bir makine değil yüksek ve gerçek süpersport tadında hem parçaları pahalı hemde 125 olmasına ramen 250 lilerden fazla yakıyor ve gitmiyor ama onun dışında kaliteli bir motor dediğim gibi tamamı italyada üretilmiştir uzak dur derim dediğim gibi honda cbr 250 al ve lastiklerini kesinlikle değiştir ekipmanlarını al montunu kaskını eldivenini içliğini pantolonunu hayırlı olsun :)
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:47 ----------
km az ktm duke de öneririm çok sağlam motor 7 bin liraya bulursun pazarlıkla 6500 a alırsın ve ekipmanlarınada para kalmış olur :)çok güzel bu motor ekranı dolu arıza benzin her şeyi gösteriyor.
Felsefeci
22 Nisan 2013, 18:57
Altın Elbiseli Adam(Barkın)'a sordum, cbr 250 ve İnazuma hangisini önerirsin dedim. Açık ara inazuma önde dedi :) Eğer 10.300 cbr 250'ye vereceksem 600 TL daha verebilirim bakalım artık :) Saol :)
pr0ducer
22 Nisan 2013, 18:58
şahsen ben ktm ye geçmek istiyorum duke 200 lere hem sağlam hemde yol tutuşu çok güzel direksiyon hakimeyiti amortüsör sertliği dengesi viraj kabileti anlatamayacağım kdr çok güzel güvenilir bir makine motorun çok büyük olmasına önem verme motorsiklette en önemli şey güvendir dolayısıyla çok uzun olmaması küçük olması daha güvenilir.gv 250 de olacak sorunları söylim ben sana her şey olabilir her an yani :) bir kaç sene sonra şanzumanı eline verir kim bilir kaç para ve işçilik fiyatı falan ortalama 700 800 tl vs ve motoru aldığın zaman bara okula giderim diyede düşünme sürekli sürmek isteyeceksin engel olamayacaksın buna çünkü :)o yüzden mantıklı ve ortalama karar ver
Felsefeci
22 Nisan 2013, 19:15
KTM ayrı ama 5500 Euro fiyatı var. Az düşük olsa mesela 11.000 TL olsa hiç düşünmez onu alırdım.
pr0ducer
22 Nisan 2013, 19:42
ktm 125 duke 4000 Euro zaten ikisi arasında performans olarak pek fazla fark yok torklu güçlü ama ikiside max hız 140 145 10 km hız içinde 200 lüğe değmez diye düşünüyorum çok güzel çok hoş kalliteli torklu güçlü dayanıklı dağa bayıra asfalta her yere gider
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:35 ----------
bu motorlar naparsan yap 20 bine 30 bine kdr hiçbir sorun çıkarmayacak motorlar parçaları biraz pahalı tabiki fiyatına göre ama parçası ucuz olan motora sürekli masraf yapıcaksın değiştirceksin ıvır zıvır şeyleri olacak değişen bir şey yok yani.uzun yol yapmıcaksan kesinlikle al derim ben uzun yol yaptığım için honda cbr 250 ile duke arasında kararsızım[COLOR="Silver"]
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:39 ----------
imamzuma
22 Nisan 2013, 21:17
Arakaşalar Selam,
Inazumam 500 Km'ye ulaştı beş günde.
Kullanıcı kitabındaki yazılanlara uyarak düzgün rodaj yapmaya çalışıyorum.
500 km den sonra bir deneyeyim dedim ve gazladım çok kısa süreli.
6. vites 10000 devirde 130 km/h civarına çıktı. Sizce normal mi ?
Rodaj tamamlandıktan sonra mı kendine gelecek motor ?
Şu an için düşük geldi bana.
ilk 800 km. 5500 sonra 1600 km ye kadarda 8250 ve 1600 km den sonrada 11000 altında kalın diyor. üretici bir şeye dikkat çekiyorsa motorun sağlığı açısından önemli demektir. ben kitaba uy derim, zaten bütün işler kitabına uydurdunmu hallolmuyormu :)
brooklynnn
22 Nisan 2013, 21:27
Producer nickli arkadaşı dinlemeyin
bılgısı az gibi duruyor
yasin_942
22 Nisan 2013, 21:31
biz brooklyn ile ktm baktık bir tane km si 4 bin civarı idi.. yağını görmek istemezdiniz radyatör suyuyla kanka olmuşlar..... yani ne yaparsan yap bişey olmaz demek çok saçma
brooklynnn
22 Nisan 2013, 21:32
Güzel söyledin yasin
burdurlu1985
22 Nisan 2013, 23:02
producer kusura bakma arkadaşım dayanamadım
kedi uzanamadığı ciğere mındar dermiş
ne bu alıp veremediğin tutturmuşsun cbr250
gv250 şüledir büledir falan filan üye olduğumdan beri gv sayfasını kaçırmam
bütün yazılanlarıda öyle kullanan arkadaşlar da ççok babacan ve gv nin şanzumanını
kucaklayan bir kişi bile duymadım.. ve yolda kalacak bi sorun yaşayan birinide..
sym wolf a gelince hiç kullandın mı titreşim olduğundan emin misin...
ben sym de titreşim falan hissetmedim gayet de güzel bi makina..
inazuma ya gelince merak ettiğim bi alet ve burda kullanan arkadaşlardan doğru bilgiler almak için burdayım
bırakda kim ne almak isterse gidip kullanıcılarından öğrensin..
bu arada inazumasına kavuşan arkadaşlar hayırlı olsun kazasız iyi günlerde kullanın motorlarınızı
rodajınız bitsin merak ettiklerimi sormak istiyorum sakıncası yoksa
pr0ducer
22 Nisan 2013, 23:56
5000 Euro ya satan yerler var ktm yi diyorum bende bir türlü 5000 Euro anlayamadık :)evet sınıfları ayrı tabikide inazuma daha sağlıklı konforlu yol tutuşuvs her yönden güzel cbr nin artısı yedek parçası biraz daha uygun olur biraz daha fazla hız yapar 20 km kdr ve rüzgardan korur:)inazumada güzel normalde ben naked sevmem ama klas görüntüsü var.uzun yola gittiğinizde yada 1 saat yolculuk yaptığınızda bu titreşimin olmamasının rahat olmasının farkını anlıyorsunuz zaten titreşim olupta konforu olmayan motorsikletten 1 saat sonra indiğinizde zaten bütün gün sanki taş taşımış gibi oluyorsunuz piyasasına bak parça fiyatlarına vs ve kararını ver yakıtınada bak kararı kendin ver :)
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:35 ----------
bnm anlatmak istediğim şey ileride gerçekten pişman olma diye ortalama düşün diye okula bara gitmek amaçlı alıyorsan hem yedek parça olsun hemde benzin tasarrufu olsun ilk başta bunları göz önünde bulundur
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:37 ----------
inazuma gerçekten sağlam bir makine olduğu da kesin ama :)her şeye gelir dağa bayıra asfalta drifte her şeye :) güçlü torklu cbrden daha kaliteli ve daha güçlü zaten bende ufak tefek yok yedek parçası pahalıymış yok bilmem neymiş önemsemiyorum amele muhabbeti aslında onlar 2 teker sonuçta ne amaçlı aldığına bakar kuryede değilsin sonuçta :)
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:40 ----------
evet her gün tamircilerde görüyorum :)gv 250 yi :) sym wolf ile zaten kıyaslayamızsın bu motorları arkadaşım evet wolfuda sürdüm gv yide sürdüm bende chopper kullanıyorum :)gv dediğin kanuni adı altında satılan bir motorsiklet ne bekliyorsun :) 80 de gidersen titremez haklısın :) bi 130 u geçte titriyormu yerdenmi kesiliyor görürsün :)
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:44 ----------
ayrıca bende çin marka kullanıyorum çinli sayfasıda var arkadaşım ben orada motorumu övüyormuyum :)sym yi sattıkları sayfada bile adam yazmış büyük harflerle TİTREŞİM HİÇ YOKTUR DİYE :)BENCE SEN HİÇ MAYDONOZ OLMA ARKADAŞIM
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:48 ----------
KTM YE BİNEN ZATEN YAĞINI BEZLE SİLMEZ SERVİSE GÖTÜRÜR :) HERKESDE BİNEMEZ ZATEN :) O YÜZDEN YAĞ PİSLİĞİ OLMASI NORMALDİR BEN 2 SENEDİR HİÇBİR YERDE BOZUK KTM GÖRMEDİM :)ÖMÜRLÜK MOTOR BUNLAR HERKES BİLİR :)
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:50 ----------
HERKES KENDİ MOTORUNU ÖVERMİŞ AMA BEN ÖVMÜYORUM O YÜZDEN SİZ KAFANIZI YORMAYIN :)ŞEKLE BAKIN SİZ SYM NİN ŞEKLİ ÇOK GÜZEL ACAİP BİR ŞEY HEMDE :)
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:53 ----------
ŞİMDİ SEN SYM SUZUKİNİNDE DERSİN :)
brooklynnn
23 Nisan 2013, 00:32
sym guzel motor bındım denedım bastım kurcaladım gordum tıtresım var fakat abartılacak kadar degıl
cbr 125ım varken onda daha fazlaydı
arkadasım yasınde sym var bende de ktm var
yagı suyla karısan bır motora bın bakalım omurluk mu aylık mı gorursun motorun ne oldugunu
kımse kendı motorunu ovmuyor elınden dılınden geldıgınce anlatmaya calısıyor
fakat cıkıp o boyle bu boyle dersen orda kayıs kopar
bılgının olmadıgı acık bellı barız
felekman
23 Nisan 2013, 01:38
arkadaşlar bence hiç sym wolf mü cbr mi inazuma mı duke mu yoksa ninjamı olaylarına hiç girmeyin. çünkü alacağınız diğer modeller asla bir inazuma kadar konforlu güvenli vede rahat değil. çift silindir hiç değil, :D kalite olarak da asla bir inazuma değil!!! ben asla 250cc üzerinde bir motorsiklet alıp da ötv kazığı yemem! motor pazarı da 2012 yılında bu yüzden %10 küçüldü. hep japonların 125 cc den 150cc den 600 e atlatma sevdaları yüzünden şimdi orta düzey evladiyelik motor isteyen arkadaşlar ybr125 ile idare ediyor. cbf 150 ile idare ediyor... yalan mı değil!
gördüğüm kadarıyla 250 cc deki piyasa kızışıyor, gelecek yıl bu ortama honda ve yamaha da katılacak gibi açıklamalar yapıyor... yamaha'nın italya tasarım ofisi de fz250 üzerine çalışacaklarını söylüyorlar. 2014 ilkbaharda yollara koyarlarsa ne ala... biz de alır bineriz., deneriz, görürüz... niye diyebilirim ki?
honda dazzler 250 konusuda eğilmiş durumda :D malum honda ve yamaha 2012 yılında satış oranlarında geçmiş yıla göre %15 geriledi. bu nedenlede erişilebilir fiyat düzeyinde 250 cc kategorisine yönelmeye başlayacaklar. onlara ben buradan günaydın diyorum. geç kaldınız desem de yeridir.
suzuki genel müdürü engin kubilay'ın açıklamasına göre suzuki'nin amiral gemisi gw250 inazuma olacak. :D çünkü niye mantıklı düşünün plaka dahil 5000 tl ye ybr125, 6000 tl ye de cbf150 bineceğinize 11 bin 500 tl ye suzuki inazuma biniyorsunuz. çift silindirli, su soğutmalı,titreşim sıfır, kaliteli,cüsseli,heybetli, evladiyelik ve en önemlisi şekilli.... suzuki 2012 yılının en hızlı büyüme gerçekleştiren motorsiklet markası... krize rağmen büyüme! satışlarını 3 kat artırmış durumda!
ayrıca suzuki genel müdürü her bayisine bir adet test motoru suzuki inazuma vereceğini açıkladı.
inş. darısı diğer japoncukların başına diyorum...
brooklynnn
23 Nisan 2013, 01:52
tıpı guzel olaymıs belkı dusunurdum
denemek nasıp olur inş
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO