PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Suzuki Suzuki Inazuma Gw 250/ Inazuma F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115

Seko
14 Temmuz 2012, 10:58
Siz "zam gelirse almam" diye yazacağınıza, "mutlaka zam gelir" diye yazmaya devam edin ki gelsin. Milletçe kazıklanmaya o kadar alışmışız ki eğer onlar kazıklamazlarsa gidip kendimiz isteyeceğiz.

UNdocab
14 Temmuz 2012, 11:39
http://www.youtube.com/watch?v=uNISYzl82b8&feature=related
Bu video da top speed 154 diyor.Adam sürmeyi mi bilmiyor acaba ?170 beklerdim açıkcası.Tamam rüzgarın da etkisi var.Fakat çift silindirli 6 vites.

Bu performans çok kötü. Adam 6. viteste 10 bin devire zorla çıkıyor ve 140 dan 154 e çıkana kadar 3 asır geçiyor resmen.
Redline a girdiğinde 145 yapıyor. Ne anladım ben bu 6 vitesten ?
Hyosung 4.viteste 10bin devirde aynı hızı yapıyor ve çok daha seri bir şekilde. Öyle video da ki gibi değil. 3 asır bekle bekle de son hız yapacak :)
Tabi sonrasında 1 vitesiniz daha var.

Gelirse 250 sınıfında 4.lüğe yerleşir.

xawa
14 Temmuz 2012, 11:49
ben suzikiyi turkiyeye getiren olsam bu yazılanlardan sonra en az 12000 tl isterim :cherry:

ssczus
14 Temmuz 2012, 13:33
ben suzikiyi turkiyeye getiren olsam bu yazılanlardan sonra en az 12000 tl isterim :cherry:

Aynen öyle. Madem böyle bir talep var deyip:)

Syanur
14 Temmuz 2012, 13:55
biraz ağır motosiklet ve grenajsız, bence 154 top speed gayet yeterli.
Şimdi siz o videoyu inceleyip de bu yorumu yazıyorsanız;
1- Bakış açınız baya bir yanlış.
2- Yada kendinizi kandırıyor da olabilirsiniz.

Bu videoyu çeken ben olsam yani motorun kullanıcısı olsam "bu motorun son hızı 140~145 arasıdır" derim. Videoda görünen de budur zaten. Motor düzlükte, 6. viteste iken 10.000 deviri geçemiyor anlaşılan. Ve bu sırada redline'a dayanmış bir şekilde en fazla 144 felan yapıyor. Bunu son sürat olarak kabul ederim ben ki çok da sağlıklı bir son sürat değil. Ondan sonra belli ki yol biraz eğim kazanıyor ve kırmızıya girmeye başlıyor motor. O sırada 154 yapması bişey ifade etmez. Yol biraz daha eğimli olsaydı 160 da yapardı, ozaman da son sürati 160 mı diyecektik?

Benim düşüncem, videonun öncesi de çok önemli. Eğer yeterince hızlı bir şekilde 140 a çıkıp kesiliyorsa bu iyi bişey. Ama 6. viteste 120~125 ile giderken kaç devir çevirdiğini de görmek isterdim. 6.viteste kırmızıya dayanmış bişekilde ~140 la gidiyorsa uzun yolda çok da tasarruf yapılacak bir motora benzemiyor. Yada 6. vites için bunu söyleyebilirim.

c3nk
14 Temmuz 2012, 15:05
Şimdi siz o videoyu inceleyip de bu yorumu yazıyorsanız;
1- Bakış açınız baya bir yanlış.
2- Yada kendinizi kandırıyor da olabilirsiniz.

Bu videoyu çeken ben olsam yani motorun kullanıcısı olsam "bu motorun son hızı 140~145 arasıdır" derim. Videoda görünen de budur zaten. Motor düzlükte, 6. viteste iken 10.000 deviri geçemiyor anlaşılan. Ve bu sırada redline'a dayanmış bir şekilde en fazla 144 felan yapıyor. Bunu son sürat olarak kabul ederim ben ki çok da sağlıklı bir son sürat değil. Ondan sonra belli ki yol biraz eğim kazanıyor ve kırmızıya girmeye başlıyor motor. O sırada 154 yapması bişey ifade etmez. Yol biraz daha eğimli olsaydı 160 da yapardı, ozaman da son sürati 160 mı diyecektik?

Benim düşüncem, videonun öncesi de çok önemli. Eğer yeterince hızlı bir şekilde 140 a çıkıp kesiliyorsa bu iyi bişey. Ama 6. viteste 120~125 ile giderken kaç devir çevirdiğini de görmek isterdim. 6.viteste kırmızıya dayanmış bişekilde ~140 la gidiyorsa uzun yolda çok da tasarruf yapılacak bir motora benzemiyor. Yada 6. vites için bunu söyleyebilirim.

tabi buda bir bakış açısı, uzaktan çekim olmadıkça yokuş aşağımı yokuş yukarımı tam bir yorum yapamayız, belkide karşıdan gelen rüzgar vardı daha sonra kesildi, sonuç olarak eğer top speed 150km/h gibi birşey olursa benim için yeterli olur :)

chemical
14 Temmuz 2012, 15:18
Bu motordan 170 km/h beklemek nasıl bir mantıktır? Hadi onu geçtim ss kategorisindeki motorlarla kıyaslamak nasıl bir mantıktır?

İnazuma 25bg 174 kg
Gt250r 29bg 150 kg

tabiki gt250r kadar hızlı gidemez top speed te az olur ve bu grenajsız motor 150 gitmesi zaten tatminkar ideal güven veren sürat ise 130 dur. Hyo 170 gidiyorda ne oluyor güven veriyormu sürekli o hızda gitmek mümkünmü? önemli olan devamlı seyir halinde olabileceğiniz sürattir.

Seko
14 Temmuz 2012, 15:18
Bu performans çok kötü. Adam 6. viteste 10 bin devire zorla çıkıyor ve 140 dan 154 e çıkana kadar 3 asır geçiyor resmen.
Redline a girdiğinde 145 yapıyor. Ne anladım ben bu 6 vitesten ?
Hyosung 4.viteste 10bin devirde aynı hızı yapıyor ve çok daha seri bir şekilde. Öyle video da ki gibi değil. 3 asır bekle bekle de son hız yapacak :)
Tabi sonrasında 1 vitesiniz daha var.

Gelirse 250 sınıfında 4.lüğe yerleşir.

Oldukça dik oturuşlu naked bir motor için gayet normal bir performans. Sonuçta 24 BG makina, çift silindir tek silindir birşey farketmez. Hyosung, üzerine yatılarak sürüldüğünden ve de 29 BG olduğundan elbette bundan daha iyi gidecektir. Unutmayın ki son hızı en çok güç ve rüzgar direnci etkiler, gerisi hava civa. Ayrıca sürücü faktörü diye birşey de son hız için geçerli değildir. Hem bu videoda rüzgarın durumu belli değil ki son hız üzerindeki etkisi "anormaldir". En sağlıklı neticeyi yan yana hız testinde alırsınız.

UNdocab
14 Temmuz 2012, 20:23
Bu motordan 170 km/h beklemek nasıl bir mantıktır? Hadi onu geçtim ss kategorisindeki motorlarla kıyaslamak nasıl bir mantıktır?

İnazuma 25bg 174 kg
Gt250r 29bg 150 kg

tabiki gt250r kadar hızlı gidemez top speed te az olur ve bu grenajsız motor 150 gitmesi zaten tatminkar ideal güven veren sürat ise 130 dur. Hyo 170 gidiyorda ne oluyor güven veriyormu sürekli o hızda gitmek mümkünmü? önemli olan devamlı seyir halinde olabileceğiniz sürattir.

Keşke dediğin kadar hafif olsa.
Hyosung GT250R kuru ağırlık 172kg.
Islak ağırlık 192kg civarında

Önemli olan son hız değil stabil gidilebilen ve motosikleti öldüresiye devir yapmadan optimum gidile hız. Ve bu bahsettiğimiz hıza çıkış ivmelenmesi.

Hyosung ile bir nefeste çıkacağın 140 ile stabil gidersin. Ama bu motosikletin stabil hızı 125 olacak gibi duruyor.
Parça kalitesini översiniz motoru çok süper dayanıklıdır dersiniz. O nu bilemem.

Bildiğim şu boşuna o kadar da abartmayın.


Oldukça dik oturuşlu naked bir motor için gayet normal bir performans. Sonuçta 24 BG makina, çift silindir tek silindir birşey farketmez. Hyosung, üzerine yatılarak sürüldüğünden ve de 29 BG olduğundan elbette bundan daha iyi gidecektir. Unutmayın ki son hızı en çok güç ve rüzgar direnci etkiler, gerisi hava civa. Ayrıca sürücü faktörü diye birşey de son hız için geçerli değildir. Hem bu videoda rüzgarın durumu belli değil ki son hız üzerindeki etkisi "anormaldir". En sağlıklı neticeyi yan yana hız testinde alırsınız.

24bg olduğu için ancak bu kadar yapar zaten.

Comet 250 ile 178km de yapılıyor ;) Yapan var ama hapılmasına karşıyız o ayrı.

chemical
14 Temmuz 2012, 20:30
Abartılacak bir şey yok zaten kalite ortada. Bu motoru hız amaçlı kullanıcak olan insanlar almazlar zaten. 250 cc sıralamasında kim nederse desin kalite hız performans olarak ninja dır sonra diğerleri gelir hız amaçlı ss seven bir insan parası varsa kawayı tercih eder naked seven adamda suzukiyi alır.
1-kawa
2-suzuki
3-çin menşeili motorlar olur:cat:
kimse kalkıpta kanuniyle kıyaslama yapmasın suzukiyi:)

GP500-1st
14 Temmuz 2012, 21:58
CBR 250 veya Ninja 250 ile 135-140 tan yukarı sürekli seyir etmek de amacına aykırı birşey.

naked da dik oturuş ön camın olmayısı ve grenajsızlık son hızı 10-15 km arası kesiyor çünkü Apache 150 nin 126-127 yaptığı yerde CBR125 135 civarı yapıyor sadece rüzgar yalıtımından:) ki güçler aynı.

Kimse 24 beygirlik çıplak inazuma dan 26.5 beygirlik grenajlı cbr250 ni son süratini bekleyip abese iştigal etmesin...

250 naked da ne aranır? hafif dik bir rampayı 150-125 liklerde 85-95 km arası çıkarken bunda 120 ile çıkarsınız ve asla yavaş hissetirmez, kamyona otobüse yol vermek zorunda bırakmaz. Ayrıca yine 110-115 km ile giden aracı rahat sollayıp 140 la sollamayı bitirirsiniz düzde.

Son sürat isteyen bol uzun yol yapan touring tasarımlı ninja ve cbr250 alır.

Motorun 145-150 km lik son sürati ve performansı yeterli. CBR 250 nin de 155-160 dan sonraki son sürati egoya verya son sürat denemesine giriyor. Pratikte kullanımda sürücüye bir faydası yok:)

Syanur
14 Temmuz 2012, 22:00
Önemli olan son hız değil stabil gidilebilen ve motosikleti öldüresiye devir yapmadan optimum gidile hız. Ve bu bahsettiğimiz hıza çıkış ivmelenmesi.

Hyosung ile bir nefeste çıkacağın 140 ile stabil gidersin. Ama bu motosikletin stabil hızı 125 olacak gibi duruyor.
Parça kalitesini översiniz motoru çok süper dayanıklıdır dersiniz. O nu bilemem.


Ben de katılıyorum, görmeden bilemeyiz ama görünüş dediğin gibi.


Abartılacak bir şey yok zaten kalite ortada. Bu motoru hız amaçlı kullanıcak olan insanlar almazlar zaten. 250 cc sıralamasında kim nederse desin kalite hız performans olarak ninja dır sonra diğerleri gelir hız amaçlı ss seven bir insan parası varsa kawayı tercih eder naked seven adamda suzukiyi alır.
1-kawa
2-suzuki
3-çin menşeili motorlar olur:cat:
kimse kalkıpta kanuniyle kıyaslama yapmasın suzukiyi:)

Performans için kawa tamam da, naked seven biri neden suzuki alsın? Comet alırım ben. Bilemedin SYM alabilirim. Suzuki de olabilir de sanki sadece 2 marka varmış gibi yazmışsın. Ayrıca Suzukiyi kanuni ile kıyaslarım, yeri gelir ducati ile kıyaslarım. Nekadar para istediğine bağlı, yani fiyat/performans kıyaslaması herzaman yapılır.

UNdocab
14 Temmuz 2012, 23:54
Abartılacak bir şey yok zaten kalite ortada. Bu motoru hız amaçlı kullanıcak olan insanlar almazlar zaten. 250 cc sıralamasında kim nederse desin kalite hız performans olarak ninja dır sonra diğerleri gelir hız amaçlı ss seven bir insan parası varsa kawayı tercih eder naked seven adamda suzukiyi alır.
1-kawa
2-suzuki
3-çin menşeili motorlar olur:cat:
kimse kalkıpta kanuniyle kıyaslama yapmasın suzukiyi:)

Genelde insanlar haksız olduklarında kabullenemeyip konuyu saçma yerlere çekerler:)
Hyosung markasına kanuni, çin menşeyli demek için.
Hepsi çekik gözlü değil mi? dersen. Ben de sana japonlar da çekik gözlü biliyorsun değil mi ? derim :):)

http://tr.wikipedia.org/wiki/Hyosung


Tarihi

1978 yılında Hyosung Endüstri Grubu olarak kurulmuştur. Başta Japon Suzuki marka lisansı altında Kore pazarı için Güney Kore Changwon bölgesinde 1979 yılında modeller üretmiştir. 1986 yılındaysa kendilerine ait araştırma ve geliştirme merkezini Hamamatsu Japonya'da açmışlardır, sonraki yıl dizaynları kendilerine ait modeller üretmeye başlamışlardır. 1988 Seul yaz olimpiyatları resmi motosiklet sağlayıcısıdır. 2007 Haziran ayında Hyosung Motor'u Koreli S&T Motors adlı şirket satın almıştır.

Üst segment makinaları hadi neyse de alt segmentteki makinalarda çok da kalite arama bence



...
Performans için kawa tamam da, naked seven biri neden suzuki alsın? Comet alırım ben. Bilemedin SYM alabilirim. Suzuki de olabilir de sanki sadece 2 marka varmış gibi yazmışsın. Ayrıca Suzukiyi kanuni ile kıyaslarım, yeri gelir ducati ile kıyaslarım. Nekadar para istediğine bağlı, yani fiyat/performans kıyaslaması herzaman yapılır.
SYM(Suzukinin Yan Markası) de suzuki'nin markası. Renault -Dacia gibi :D

Bazen şüpheleniyorum suzuki piyasa yapmak için mi yaptırıyor bu olayları diye :)

Sonuçta kıçı kırık 250cc bi makina gelecek.

K o r @ y
15 Temmuz 2012, 00:02
yahu arkadaşlar motor bi gelsin... 10,000 km yi devirsin, yağ yakıyo mu, parçaları oynuyor mu kronik sorun çıktı mı bakalım.. Siz doğmamış çocuğa elbise biçiyorsunuz.. Suzuki kaliteli bi marka.. Bunun yanında honda ve yamaha kıyaslanır..
inazuma, cbf 250, ybr 250 gibi... İri commuter olarak :P
hyo, tvs, sym tarzı markalarda kendi aralarında kıyaslanır.. Herşey hız değil, aynı zamanda ikinci el ve yedek parçasınada bakmak lazım... Çinlileri zaten hesaba katmıyorum.. Önemli olan motor senin amacına cevap veriyor mu ? ve sağlam mı.. gerisi teferruat :cat:

chemical
15 Temmuz 2012, 00:11
yahu arkadaşlar motor bi gelsin... 10,000 km yi devirsin, yağ yakıyo mu, parçaları oynuyor mu kronik sorun çıktı mı bakalım.. Siz doğmamış çocuğa elbise biçiyorsunuz.. Suzuki kaliteli bi marka.. Bunun yanında honda ve yamaha kıyaslanır..
inazuma, cbf 250, ybr 250 gibi... İri commuter olarak :P
hyo, tvs, sym tarzı markalarda kendi aralarında kıyaslanır.. Herşey hız değil, aynı zamanda ikinci el ve yedek parçasınada bakmak lazım... Çinlileri zaten hesaba katmıyorum.. Önemli olan motor senin amacına cevap veriyor mu ? ve sağlam mı.. gerisi teferruat :cat:
+1 honda-suzuki-kaw-yamaha ayrı segmenttir. Kimse kendini fiyat/performans diye kandırmasın. 10bin küsür lira verip orjinal lastik kullanamıyosun cbr olsun hyo olsun adamın sattığı motorda lastiğinde bile made in japan yazıyor:cat: yok suzukinin alt firması yok bilmemkimin patenti bunlar gariban tesellisidir.

Syanur
15 Temmuz 2012, 00:19
Ha arkadadaş kanuni diye Hyosung'u kastetmiş ise zaten cevap yazarak hata yapmışım. Ben çinli kanunileri kastediyor sanmıştım.

Hyosung da yıllarca Suzukiye parça üreten bir firmaydı. Epey uzun bir süre. Hatta GT250R ve Comet tasarımlarındaki tek far ve Suzukiye benzerlik buradan gelir. 250 ve 650'lik V motor da malum zaten. Hala bir anlaşmaları var mı bilmiyorum ama SYM nin de Suzukiye çalıştığını yeni öğrendim :)

---------- Post added at 23:19 ---------- Previous post was at 23:13 ----------


yahu arkadaşlar motor bi gelsin... 10,000 km yi devirsin, yağ yakıyo mu, parçaları oynuyor mu kronik sorun çıktı mı bakalım.. Siz doğmamış çocuğa elbise biçiyorsunuz.. Suzuki kaliteli bi marka.. Bunun yanında honda ve yamaha kıyaslanır..
inazuma, cbf 250, ybr 250 gibi... İri commuter olarak :P
hyo, tvs, sym tarzı markalarda kendi aralarında kıyaslanır.. Herşey hız değil, aynı zamanda ikinci el ve yedek parçasınada bakmak lazım... Çinlileri zaten hesaba katmıyorum.. Önemli olan motor senin amacına cevap veriyor mu ? ve sağlam mı.. gerisi teferruat :cat:

Hocam sırf yamaha diye YBR 250 ile kıyaslanır demişsiniz, sizinki de sırf yorum yapmak için yorum oluyor yani... Yani Inzumayı Comet ile Wolf ile kıyaslayamıyoruz ama YBR 250 ile aynı sınıfta sayıp kıyaslıyoruz... Helal olsun valla, güldüm bu duruma. Son cümleniz nekadar doğru ama öncekilerle çelişkili. Çok küçümsüyorsunuz diğer markaları. Çinliler bile yavaş yavaş 250cc ve altında istenileni vermeye başladı. Siz hala japon kafa gidiyorsunuz. Sanki sadece Japonlar sağlam motor yapıyor. Bundan önce de herkes varsa yoksa SONY derdi kalite için ama aslında Korelilerin en sağlam parçalarının toplaması olduğu bilinmez SONY'nin. Kaldı ki şuanda dünyayı LG ve SAMSUNG yönetiyor. Kafayı biraz güncellemek lazım yani.

Gariban tesellisi olarak gören arkadaşım, Hyosungu Kanuni olarak görüyorsan sana söyeleyecek hiçbirşeyim yok zaten.

K o r @ y
15 Temmuz 2012, 00:21
Aslında bakarsanız TVS içinde suzuki patentli falan diyorlardı.. Ama herkes kendi kabından ekmek yiyor.. Bence küçük firmaların
küçük oyunları bunlar.. Yada bizim esnafımızın ittirmesi.. Suzukinin bana kalıra hiç bir marka ile ilgisi yoktur.. Adamlar keni başlarına imparatorluk zaten..
Fiyat politikaları bile şöyle; kardeşim ben motor yaptım fiyatı bu.. İster al iter alma.. Ama diğer honda yamaha öyle değil.. Maliyeti düşürmek için çan çin işlere de giriyor..
İnazumanın kaliteli ve eğer gelirsede liderlik koltuğuna oturacağı kanaatindeyim..

chemical
15 Temmuz 2012, 00:24
Bana bir şey söylemene zaten gerek yok türkiyede satılan gt250r kimin malıdır kim satmaktadır servisini kim vermektedir bu motor ne menşeilidir bunların cevabını verirmisin?
Birde bu ülkede hyonun satıldığı fiyata ninja satılıp ninjanın satıldığı fiyata hyo satılsaydı sence kaç kişi yine hyo alırdı birde bunun cevabını verirmisin?

K o r @ y
15 Temmuz 2012, 00:26
Ha arkadadaş kanuni diye Hyosung'u kastetmiş ise zaten cevap yazarak hata yapmışım. Ben çinli kanunileri kastediyor sanmıştım.

Hyosung da yıllarca Suzukiye parça üreten bir firmaydı. Epey uzun bir süre. Hatta GT250R ve Comet tasarımlarındaki tek far ve Suzukiye benzerlik buradan gelir. 250 ve 650'lik V motor da malum zaten. Hala bir anlaşmaları var mı bilmiyorum ama SYM nin de Suzukiye çalıştığını yeni öğrendim :)

---------- Post added at 23:19 ---------- Previous post was at 23:13 ----------



Hocam sırf yamaha diye YBR 250 ile kıyaslanır demişsiniz, sizinki de sırf yorum yapmak için yorum oluyor yani... Yani Inzumayı Comet ile Wolf ile kıyaslayamıyoruz ama YBR 250 ile aynı sınıfta sayıp kıyaslıyoruz... Helal olsun valla, güldüm bu duruma. Son cümleniz nekadar doğru ama öncekilerle çelişkili. Çok küçümsüyorsunuz diğer markaları. Çinliler bile yavaş yavaş 250cc ve altında istenileni vermeye başladı. Siz hala japon kafa gidiyorsunuz. Sanki sadece Japonlar sağlam motor yapıyor. Bundan önce de herkes varsa yoksa SONY derdi kalite için ama aslında Korelilerin en sağlam parçalarının toplaması olduğu bilinmez SONY'nin. Kaldı ki şuanda dünyayı LG ve SAMSUNG yönetiyor. Kafayı biraz güncellemek lazım yani.

Gariban tesellisi olarak gören arkadaşım, Hyosungu Kanuni olarak görüyorsan sana söyeleyecek hiçbirşeyim yok zaten.

Syanur; bu kadar stres yapma.. Örnek vererek konuşuyorum. Daha iyi anlaşılmak için. Yamaha 250 cc naked motoru yok, e hondanında yok.. Olanlarla yetiniyoruz..
Suzukiyi cometle kıyaslamak zaten apayrı bi çelişki... Belki artık comet 5,000 TL yapar motoru.. Malum aynı fiyata suzuki geldi.. Kısacası isim yapmak, marka olmak öyle kolay değil.. Eğer her 10 kişiden 9 u suzuki bu bayrağı alıp götürür diyorsa, oturup düşünmek lazım..

lycantrophic
15 Temmuz 2012, 00:29
Fuarda pis türkler motorların üstüne oturup kirletip düşürüp motorlara zarar vermesin diye motorların üstüne şerit çeken saçma sapan bir firmayı da savunanlar çıkıyor ya yazıklar olsun, babasının firması sanki.

sedat_57
15 Temmuz 2012, 00:30
biran önce getirseler artık ya askerdeki nöbet değişimini görmüş kadar sevincem:P

K o r @ y
15 Temmuz 2012, 00:33
biran önce getirseler artık ya askerdeki nöbet değişimini görmüş kadar sevincem:P

kısmet kanka, bekliyoruz dörtgözle.. :cherry:

chemical
15 Temmuz 2012, 00:34
Fuarda pis türkler motorların üstüne oturup kirletip düşürüp motorlara zarar vermesin diye motorların üstüne şerit çeken saçma sapan bir firmayı da savunanlar çıkıyor ya yazıklar olsun, babasının firması sanki.
kimse babamın firması değil para veriyosam karşışığını isterim. Fuarda suzukinin bütün modellerini denedim üstünede oturdum binemeyenler bakamayanlar önce kendilerine baksınlar kundurayla bende motorun üstüne kimseyi oturtmam kimse kusura bakmasın:farao:

sedat_57
15 Temmuz 2012, 00:37
kısmet kanka, bekliyoruz dörtgözle.. :cherry:
Aynen aga ybr ye abi getirmek istiyorum para boll nede olsa :D

K o r @ y
15 Temmuz 2012, 00:42
Gf9DL_RnTuA

Syanur
15 Temmuz 2012, 00:44
Aslında bakarsanız TVS içinde suzuki patentli falan diyorlardı.. Ama herkes kendi kabından ekmek yiyor.. Bence küçük firmaların
küçük oyunları bunlar.. Yada bizim esnafımızın ittirmesi.. Suzukinin bana kalıra hiç bir marka ile ilgisi yoktur.. Adamlar keni başlarına imparatorluk zaten..
Fiyat politikaları bile şöyle; kardeşim ben motor yaptım fiyatı bu.. İster al iter alma.. Ama diğer honda yamaha öyle değil.. Maliyeti düşürmek için çan çin işlere de giriyor..
İnazumanın kaliteli ve eğer gelirsede liderlik koltuğuna oturacağı kanaatindeyim..

Syanur; bu kadar stres yapma.. Örnek vererek konuşuyorum. Daha iyi anlaşılmak için. Yamaha 250 cc naked motoru yok, e hondanında yok.. Olanlarla yetiniyoruz..
Suzukiyi cometle kıyaslamak zaten apayrı bi çelişki... Belki artık comet 5,000 TL yapar motoru.. Malum aynı fiyata suzuki geldi.. Kısacası isim yapmak, marka olmak öyle kolay değil.. Eğer her 10 kişiden 9 u suzuki bu bayrağı alıp götürür diyorsa, oturup düşünmek lazım..

Abi GT650 bildiğin Suzuki motoru var işte, hani daha nedir "küçük firmaların entrikaları" düşünceleri felan? Somut birşeyden bahsediyoruz. Hyosung'un tarihçesini oku, adamlar yalan mı yazıyor? Yani sonuçta ortak bir çalışma, tecrübe ve hatta parça/motor üretimi var ortada. Kaldı ki ister Suzuki ister Honda yada başka bir firmanın motoru olsun, ben o yüzden övmüyorum. Zaten övmüyorum da. Motor sağlamsa sağlamdır, kimin motoru olduğu önemli değil. Hyo kendini kanıtlamış sonuçta, üzerindeki motorun menşeisinin bir önemi yok artık.

Benim stres yaptığım olsa keşke ama öyle bir derdim yok çok şükür. Ben sizdeki küçümsemeye anlam veremiyorum. Yorumlarınızdan belli aslında ne kafada olduğunuz; Suzuki imparatorluk, yamaha ve honda maliyet peşinde çan çin işler içinde... Şimdi sizin gibi Japon kafalardan 9/10 u Suzuki diyor diye oturup düşünmem. Cometin fiyatını 5000 TL ye çekmeniz de cabası. Hatta bu cevapları bile niye verdim kendime şaşıyorum.


Bana bir şey söylemene zaten gerek yok türkiyede satılan gt250r kimin malıdır kim satmaktadır servisini kim vermektedir bu motor ne menşeilidir bunların cevabını verirmisin?
Birde bu ülkede hyonun satıldığı fiyata ninja satılıp ninjanın satıldığı fiyata hyo satılsaydı sence kaç kişi yine hyo alırdı birde bunun cevabını verirmisin?

Yok ben ilk okulu bitireli çok oldu, bu mantıktaki sorulara cevap vermem biraz zor. Töbe zaten, birdaha yazmam sana... Bak keyfine

chemical
15 Temmuz 2012, 00:51
Abi GT650 bildiğin Suzuki motoru var işte, hani daha nedir "küçük firmaların entrikaları" düşünceleri felan? Somut birşeyden bahsediyoruz. Hyosung'un tarihçesini oku, adamlar yalan mı yazıyor? Yani sonuçta ortak bir çalışma, tecrübe ve hatta parça/motor üretimi var ortada. Kaldı ki ister Suzuki ister Honda yada başka bir firmanın motoru olsun, ben o yüzden övmüyorum. Zaten övmüyorum da. Motor sağlamsa sağlamdır, kimin motoru olduğu önemli değil. Hyo kendini kanıtlamış sonuçta, üzerindeki motorun menşeisinin bir önemi yok artık.

Benim stres yaptığım olsa keşke ama öyle bir derdim yok çok şükür. Ben sizdeki küçümsemeye anlam veremiyorum. Yorumlarınızdan belli aslında ne kafada olduğunuz; Suzuki imparatorluk, yamaha ve honda maliyet peşinde çan çin işler içinde... Şimdi sizin gibi Japon kafalardan 9/10 u Suzuki diyor diye oturup düşünmem. Cometin fiyatını 5000 TL ye çekmeniz de cabası. Hatta bu cevapları bile niye verdim kendime şaşıyorum.



Yok ben ilk okulu bitireli çok oldu, bu mantıktaki sorulara cevap vermem biraz zor. Töbe zaten, birdaha yazmam sana... Bak keyfine
Bence bitirememişin alttan derslerin kalmış. Biraz daha kassan zaten en iyi motor hyo diyiceksin:) hadi sana hayırlı forumlar benim keyfim yerinde takma sen.

lycantrophic
15 Temmuz 2012, 00:51
kimse babamın firması değil para veriyosam karşışığını isterim. Fuarda suzukinin bütün modellerini denedim üstünede oturdum binemeyenler bakamayanlar önce kendilerine baksınlar kundurayla bende motorun üstüne kimseyi oturtmam kimse kusura bakmasın:farao:

Üçüncü gün gittim, suzukinin modellerinin hepsinin üzerinde bant vardı, tek bir kişi oturmadı motorlara. Motora zarar verdi senin gibiler demek, adamlar da baktılar önlem aldılar demek, söylediğin şeyden o çıkıyor. Honda ve yamaha; suzuki denen burnu havada saçma sapan firmaya on basar.

K o r @ y
15 Temmuz 2012, 00:52
Syanur; beni sakın yanlış anlama.. Sana kesinlikle karşıt bi yorum yapmıyorum..evet dediklerin doğrudur.Aslında Türkiye'de bu işler biraz bütçe meselesi. Sym 10,290 TL ye satılıyor. Tamam kalitelidir diridir.. Ama aynı fiyata marka olmuş bi motor varsa (aynı segment) türk insanı ona yönelir.. Biz türkler seçiciyizdir, marka ararız. Çünkü zor kazanırız ve aldığımız ürünün bir ömür dayanmasını isteriz. Avrupalı öyle değil.. Benim bakmaya kıyamadığım motorları adamlar her izlediğim video da perte çıkarıyor.. Bizdeki marka olayı ,kalite arayışı ee birazda çevrenin gözleri otomatikman 4 japona itiyor..
Örneğin, 10,000 TL cebinde olsa comet mi alırsın ınazuma mı alırsın.. Dürüst olmak gerekirse ben inazuma alırım..

chemical
15 Temmuz 2012, 00:53
Üçüncü gün gittim, suzukinin modellerinin hepsinin üzerinde bant vardı, tek bir kişi oturmadı motorlara. Motora zarar verdi senin gibiler demek, adamlar da baktılar önlem aldılar demek, söylediğin şeyden o çıkıyor.
yazdıklarımdan bunu anladıysan zaten size söylenicek bir söz yok. Demek suzukide adamına göre muamele yapıyor:)

K o r @ y
15 Temmuz 2012, 00:57
Murat; aslında herkes hakettiği yerdedir. Demek ki adamların motorları istanbulda zarar gördü, artık sakınıyorlar. Bu şekilde pis Türkler falan diye düşünme. Yukarıda da belirttim , adamlar ayrı bi dünya.. Ben motor yapıyorum ,fiyatı bu diyo.. İster beğen istr beğenme diyor. Zaten sitesinde fiyat politikasına bakarsan dudak uçuklatıyor.

Syanur
15 Temmuz 2012, 00:57
Üçüncü gün gittim, suzukinin modellerinin hepsinin üzerinde bant vardı, tek bir kişi oturmadı motorlara. Motora zarar verdi senin gibiler demek, adamlar da baktılar önlem aldılar demek, söylediğin şeyden o çıkıyor.
Yada bu sadece TR deki distribütörün dingilliği mi ? Bence öyle, sırf bu yüzden markayı kötülemek olmaz. Bizim ülkemizde, burada okuduğun gibi, yolunmaya meyilli çok insan olduğu için müşterilere de küçük baş hayvan muamelesi yapılıyor işte arasıra. Teşhir ürünleri bantla korunuyor...

Buradaki dingilliği açıklamak gerekirse, bizim 3 kuruşluk distribütörlerimiz teşhir ürünlerini korumaya çalışıyor çünkü onları 0 motor diye satacaklar. Halbuki bunlar teşhir ürünüdür, yada öyle olması gerekir. Gözden çıkartacaksın onları, sonra da uygun fiyattan satacaksın. Bizim TR deki satıcılar da ayrı bir öküz. Tabi kronun teki gelecek tepinecek. Ortaya benim de motorumu koysam ona da 1000 kişi iner-biner-dener. Olacağı bu zaten, ne bekliyorlar ki?

K o r @ y
15 Temmuz 2012, 01:02
Yada bu sadece TR deki distribütörün dingilliği mi ? Bence öyle, sırf bu yüzden markayı kötülemek olmaz. Bizim ülkemizde, burada okuduğun gibi, yolunmaya meyilli çok insan olduğu için müşterilere de küçük baş hayvan muamelesi yapılıyor işte arasıra. Teşhir ürünleri bantla korunuyor...

Adam oradaki motorları her türlü satar.. Bizim buradaki disbirötörün yusuflaması... Yoksa suzuki nerden bilsin oturdularmı oturmadılar mı? Adam bunu mu kovalasın..

Syanur
15 Temmuz 2012, 01:09
Syanur; beni sakın yanlış anlama.. Sana kesinlikle karşıt bi yorum yapmıyorum..evet dediklerin doğrudur.Aslında Türkiye'de bu işler biraz bütçe meselesi. Sym 10,290 TL ye satılıyor. Tamam kalitelidir diridir.. Ama aynı fiyata marka olmuş bi motor varsa (aynı segment) türk insanı ona yönelir.. Biz türkler seçiciyizdir, marka ararız. Çünkü zor kazanırız ve aldığımız ürünün bir ömür dayanmasını isteriz. Avrupalı öyle değil.. Benim bakmaya kıyamadığım motorları adamlar her izlediğim video da perte çıkarıyor.. Bizdeki marka olayı ,kalite arayışı ee birazda çevrenin gözleri otomatikman 4 japona itiyor..
Örneğin, 10,000 TL cebinde olsa comet mi alırsın ınazuma mı alırsın.. Dürüst olmak gerekirse ben inazuma alırım..

Dostum aslında doğru söylüyorsun, kalite arıyoruz çünkü sokağa atacak para yok bizde haklısın. Ancak kaliteyi araştırmada biraz geri kalmışız. Yani her konu için diyorum, millet bir önyargıdır gidiyor. Yani hangi firma nekadar gelişti, ne üretti, nasıl üretti, politikası nedir... Bunları araştırmıyoruz. Mesela TVS abs li motor satıyor, 180 cc. Hangi japon satıyor? Ama TR ye gelmiyor TVS nin bu modeli. Gelse daha çok tercih edilir, ama gelmediği için TVS kötü bir firma olarak kalıyor aklımızda. Halbuki öte taraftan çok ilerleme kaydedebiliyorlar. Yada politikaları bize daha uygun olabiliyor. Sen CBF mi almak istersin yoksa abs'li bir TVS mi?? Hani herşey herzaman kalite olmuyor. Kalite konusuna gelince de Hyodan daha iyi olduğunu düşündüğüm SYM var. Beni CBR den daha çok etkiledi. İlerleyen yıllarda sağlamlığını da anlıyacağız bakalım. Ve benim param olsa Comet alırım, çünkü tipi daha hoşuma gidiyor, ve V silindir var. Ama Suzukiyi görmedim daha, görürsem belki fikrim değişir. Sadece ne Hyo ya ne de Suzukiye pozitif yada negatif önyargı ile yaklaşmıyorum.

4 Japon artık hep iyi motor getirmiyor ülkemize. YZF125 ile resmen kazıklanıyoruz! ~9000 TL fiyatı var sanırım. Şimdi ne diyim yani.. Hani kaliteli ama fiyat performans olayı giriyor olayın içine. Ben SYM yi de pahalı buluyorum, CBR 250 daha makul. Ama aralarında başka fark görmüyorum. Yani birisi Japon diye diğerinin üzerini çizmiyorum. 250cc ve altında fiyat çok önemli, Eğer suzuki pahalı olursa onun da elerim. Ama +600cc bir motor alıyorsak beklentiler cidden yükseliyor, ozaman kalite adına biraz daha fazla para ödeyebiliriz. Ama 250cc de sırf japon diye para vermem ben. Ha buarada Hyoların fiyatları da çok arttı, çünkü çok satıldı. Distribitör de hemen fiyatı yukarı çekti. Ama SYM nin bu fiyattan olaya girmesi biraz saçma evet.

motodriftt
15 Temmuz 2012, 01:29
NE KONUŞUYORSUNUZ DEĞİŞİK :) bence süper bi tipi war marka ve sıvı sogutmalı alnacak makine derim aynızamanda bazı arkadaşlarım tek silindir güçsüz diyorlar bence güçlü bir tek silindire binmemişler 100cc cup binmişler :) 251 mz veya 301 yada en azından çinli gurubu 250cc ful set cg ye bnmemişler:) ben bugün kanunime 200cc silindir attırmak için werdim ustama haydi hayırlısı inş daha keyifli we performanslı alırım

c90
22 Temmuz 2012, 13:46
ben de bu inazuma'yı takip ediyorum fakat arkadaşın biri canımı sıktı
çift silindirli motorlarda krank problemi oluyor krank kırıyor dedi
böyle bir şey iki silindirliler de oluyor mu? bilen var mı?
bir ara TÜRKİYE'ye oniki adet geldiği söylendi deneme amaçlı bunlardan alan arkadaş varsa deneyimlerini paylaşır ise sevinirim
böyle ise ha yıllık 189 tl vergi verip 600cc kullanmışsın hada 92 tl verip 250 cc kullanmışsın pek farkı yok ozaman
sadece şehir içi biraz 600 cc de problem olur o zaman da gülü seven dikenine katlanır misali 600 cc gsr 600 e devam derim yada er6n veyahut cbf 600
hiç olmazsa şehirler arasında keyif dorukta olur

burdurlu1985
30 Temmuz 2012, 20:18
İnazuma takipcikeri kalmadi sanirim

hihi
30 Temmuz 2012, 20:38
İnazuma takipcikeri kalmadi sanirim

Millet beklemekten sıkıldı ve başka alternatiflere yöneldi sanırım.

GP500-1st
30 Temmuz 2012, 21:42
Millet SYM250 aldı, CBR250 aldı, duke200 aldı.

Ben nedense bu inazuma dan çoğunluğun yüzünü güleceğine inanmıyorum bu distribütör yüzünden

hihi
30 Temmuz 2012, 21:51
Bu kadar uzun süredir tanıtılmasına rağmen gelmemesi motorun yüzünü eskitti bana göre.ilk duyurudaki duyulan heyecan kalmadı tüketicinin nazarında.

sezer aykaç
30 Temmuz 2012, 22:59
http://e1207.hizliresim.com/z/y/b8l74.jpg (http://bit.ly/c25MCx)

bu renk gelirse en çok satan rengi olur.

sedat_57
30 Temmuz 2012, 23:09
Makina gelsinde pembe renk olsa razıyım :queen:

chemical
30 Temmuz 2012, 23:12
Millet beklemekten sıkıldı ve sezonun ortasından sonuna doğru yaklaşıyoruz, alıcak olanlarda bir kaç kişinin alıp incelmesini yollarda görmeyi bekliyor o yüzden forum cansız kaldı. Sezon başı satışta olsaydı şimdiden topik başını almış gidiyordu:cat:

sedat_57
30 Temmuz 2012, 23:30
Ben artık ümidimi kestim gelierse fuara gelir gelmezse gelmez artık napalim..

mankind1976
30 Temmuz 2012, 23:59
takılmayın bu kadar bi motora derim.

c3nk
31 Temmuz 2012, 09:18
hala nerde bu motor ya?

c90
31 Temmuz 2012, 09:25
bu yaz biter ne ise 2013 yazına artık
ama yinede salihli suzuki bayisinde halan daha kaydım var
İnazuma gelir gelmez söz verdi ilk sıradan sana bir tane siyah getireceğim sözünü aldım
fakagt burda Manisa Salihlide servis yok ne ederim bilmem Hondanın var Suzukinin yok::gazla::
var ama oda bana güven vermiyor

c3nk
31 Temmuz 2012, 09:29
bu yaz biter ne ise 2013 yazına artık
ama yinede salihli suzuki bayisinde halan daha kaydım var
İnazuma gelir gelmez söz verdi ilk sıradan sana bir tane siyah getireceğim sözünü aldım
fakagt burda Manisa Salihlide servis yok ne ederim bilmem Hondanın var Suzukinin yok::gazla::
var ama oda bana güven vermiyor

bu motoru heyecanla bekliyoruz ancak aldıktan sonrak kaza yapmamamız gerek :D

mankind1976
31 Temmuz 2012, 10:51
Çıkmaz ayın son perşembesi gelir heralde.

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:47 ----------

Ben KTM Duke 200 e hasta oldum

c3nk
31 Temmuz 2012, 12:08
Çıkmaz ayın son perşembesi gelir heralde.

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:47 ----------

Ben KTM Duke 200 e hasta oldum

aslında bende ktm duke 200 le suzuki inazuma gw 250 arasında gidip geliyorum :)