Orijinalini görmek için tıklayınız : Suzuki Suzuki Inazuma Gw 250/ Inazuma F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Infazci70
17 Ağustos 2021, 22:47
Herkese merhabalar. 2015 md. Ybr kullanicisiyim sifir aldim. Daha oncede ybr alip kullandim fakat daha sonra sifir aldim uUn vase kullaak icin. Bircok kez uzun yol yaptim ve her defasinda ruzgara yenik dustuk hizim 115 120 arasi gecmiyordu. Artik ruzgara yenik duamekten ve sollamalarda risk almaktan sikildim. Sollamalarda cok sikinti yasiyorum ybr ile. Bu yuzden 250 cc bir motosiklete bakiyorum. Siz degerli kullanicilardan yorum bekliyorum. Sizce ybr den sonra inazuma ya gecsek nasil olur.. simdiden tesekurler..
erensel
17 Ağustos 2021, 23:16
Herkese merhabalar. 2015 md. Ybr kullanicisiyim sifir aldim. Daha oncede ybr alip kullandim fakat daha sonra sifir aldim uUn vase kullaak icin. Bircok kez uzun yol yaptim ve her defasinda ruzgara yenik dustuk hizim 115 120 arasi gecmiyordu. Artik ruzgara yenik duamekten ve sollamalarda risk almaktan sikildim. Sollamalarda cok sikinti yasiyorum ybr ile. Bu yuzden 250 cc bir motosiklete bakiyorum. Siz degerli kullanicilardan yorum bekliyorum. Sizce ybr den sonra inazuma ya gecsek nasil olur.. simdiden tesekurler..
Bu modeli uzun süre bende düşündüm
Hatta ilan veren bir kaç kişinin motosikleti ile test sürüşü yaptım.
Ama ıslak ağırlığının 200 kilo üzerinde olması ve yüzde 99 şehir içi kullanacağım için şehir içinde daha hafif ve kıvrak olan modellere yöneldim.
Bolca uzun yol yapıyorsanız bu model için 250cc'lerin Mercedes'i deniyor.
ufoz
18 Ağustos 2021, 00:04
Gidonu yükseltmediğiniz müddetçe 250cc nin mercedesi olma şansı pek yok. O ağırlıktaki motoru, hafif öne yatık kullanmak çok rahatsız edici.
YBR den sonra ağırlığı saymazsak, sollama probleminiz ortadan kalkar. Bilinenden daha seri bir motordur. 6.viteste 70'le giderken gaza basıp sollayabiliyor veya trafikten kaçabiliyorsunuz.
En tatlı kullanımı 7500 devirdir. Bu devirde 100km/saat hız yapar.
Süspansiyonu müthiştir. O süspansiyona alıştıktan sonra başka motora pek binmek istemezsiniz.
Motor ağır. Bu doğru. Ama 250cc motorlara bakarsanız neredeyse +-10kg farkla benzer ağırlıkta olduğunu görürsünüz. Ybr / Cbf ağırlığında 250cc arayanın bakacağı yer cross motor.
Osm@n
18 Ağustos 2021, 00:25
Ybr / Cbf ağırlığında 250cc arayanın bakacağı yer cross motor.
Hafif motor arayan KTM'den arasın.
KTM 125 Duke:
Yüksüz Oturma Yüksekliği : 830 mm
Yakıt deposu kapasitesi : 13.4 litre
Yakıtsız ağırlık yaklaşık : 139 kg
Ortalama Yakıt Tüketimi : 2.42 l/100 km
KTM 250 Duke:
Yüksüz Oturma Yüksekliği : 830 mm
Yakıt deposu kapasitesi : 13.4 litre
Yakıtsız ağırlık yaklaşık : 146 kg
Ortalama Yakıt Tüketimi : 3.24 l/100 km
KTM 390 Duke:
Yüksüz Oturma Yüksekliği : 830 mm
Yakıt deposu kapasitesi : 13.4 l
Yakıtsız ağırlık yaklaşık : 149 kg
Ortalama Yakıt Tüketimi : 3.46 l/100 km
KTM 890 Duke:
Yüksüz Oturma Yüksekliği : 834 mm
Yakıt deposu kapasitesi : 14 litre
Yakıtsız ağırlık yaklaşık : 166 kg
Ortalama Yakıt Tüketimi : 4.74 l/100 km
KTM 1290 Super Duke GT:
Yüksüz Oturma Yüksekliği : 835 mm
Yakıt deposu kapasitesi : 23 litre
Yakıtsız ağırlık yaklaşık : 209 kg
Ortalama Yakıt Tüketimi : 5.99 l/100 km
ERROR88
18 Ağustos 2021, 21:35
çok masraf ettıren bır motosıklet motordan gram anlamayan bir kıytırık bır kurye sırketı olan bırınden akılına uyduk bı motor parası kadar masraf cıkardı bana kazandığı para ıle amortı ettık ama gerek yoktu o paralara cok secenek olduğu aşikar satarkende 3 ay bekledım piyasası tamamen sıfıra yakın dıyebılırım her parcası ateş pahası nete gırmedığım ıcın cevap yazamıcam görüsmek uzere
drtayfun
19 Ağustos 2021, 09:26
Bir arkadaşım sıfır almıştı , 2-3 sene kullandı , çok konforlu ve rahat bir motor fakat hafif bir kafa sallama problemi vardı , bir türlü çözülemedi , kronik sorun olduğu söylendi. Sonunda sattı.
blueway2
19 Ağustos 2021, 10:28
2 sene 35,000 km kullandım konforu çok güzel,ama yaktığı kadar gitmiyor,çok rüzgar alıyor,servis ağı çok az,ikinci eli zayıf
yusufbaris
21 Eylül 2021, 10:28
Merhaba,
2014 yılından beri inazuma kullanıyorum.Şuan 89000 km oldu motorum.
100000 km'de egzantirik zincirini ve fren disklerini değiştirmeyi düşünüyorum.Motorun açılması gibi bir durum olmadı şu ana kadar.
Normal bakımları dışında herhangi bişey yaptırmadım.
89000 km kullanımımda yorumlarımı altta iletebilirim.
-Süspansiyonlar yumuşak.Konfor odaklı bir motosiklet.
-Şu ana kadar hiç yolda bırakmadı beni.Psikolojik olarak yolda herhangi bir problem yaşatır mı korkusu olmadan yola çıktım hep.
-Ara hızlanmaları bana göre iyi.Ama son hız arayanlar için uygun değil.Maksimum 151 yaptım sonrasında devir kesici devreye girdi.
-Motorun dış görünüşünü ben beğeniyorum ancak genelde sevilmiyor nedense.Herhangi bir şekilde satmayı da hiç aklımdan bile geçirmiyorum.Torunlarıma kadar kalmasını istiyorum :)
-Bakım fiyatları çok yüksek deniliyor ancak bakımda en çok değiştirdiğimiz malzemeler(motor yağı, yağ filtresi, buji, hava filtresi, fren balataları) bunların tamamı tüm motorlar için aynı fiyatlı nerdeyse.Ancak ikinci kalite malzeme kullanıldığında fiyatlar düşebilir.
-Egzozdan gelen bir ses var sadece o kaldı.O da katalitik konvektörden kaynaklanan bir sorunmuş.O dağıldığında bu sesi yapıyormuş.
Bu parçayı serviste garantiden değiştirdikten sonra da belli bir süre sonra aynı ses başladı.Sorunu çözmek için bu parçayı egzozcularda sökülmesi sorunu çözüyormuş ancak ben yaptırmadım.
-Çift egzoz var orjinalinde ancak egzoz sistemini komple değiştirip tek egzoza indirmeyi düşünüyorum.Ancak abart egzozlar ilk olarak sunulduğu için şuanlık bekletiyorum.
-Direksiyon kafa sallaması bende de var ancak arka çantadan dolayı olduğunu düşünüyorum.Arka çantayı çıkardığımda bunu hissetmiyorum.
ERROR88
25 Eylül 2021, 02:11
fazla düşünme bence bunları 100,000den sonra başlıyor zaten sana mesaj verecek motor tek tek onu bunu değiş diye konjektör sargı kontak debrıaj vs vs
buberk
01 Aralık 2021, 16:41
Ticari kullanım değilse 89bin km tek motorla devam etmek bizim ülkemiz motorcularına göre baya inanılmaz bir seviye. Şimdiye kadar o motor 89 kere el değiştirirdi. Tebrikler.
Sizin motorunuzda egzantrik ile ilgili bir şikayet var mı?
Debriyaj balatası değiştirdiniz mi, değiştiyse kaç kere?
Zincir dişli değişti mi, değiştiyse kaç kere?
80bin km civarında sarf giderler hariç inazumanın ne gibi masrafları çıkabilir tecrübesi olan veya fikri olan başka kimse var mı? Cevap verenlere şimdidcen teşekkürler.
ERROR88
02 Aralık 2021, 11:25
ne olursa olsun motor eskı arkadasım bıde 80,000 km dedın mı kı asla bakım yapılmamıstır emın olabılırsın egzantırık zıncırı devırdaım yağ pompası sibopların kontrol edılmesı gerekıyor 100,000 de kım acıp bakacak bunlara senmı hıc sanmam bişi yok dıyıp devam edeceksın sonra elınde patlayacak cogu kısı motoru yaptırmadan satıyor parcaya ayırıp zıra motoru yaptırmak su anda 10,000 ı buluyor bulaşılmaz yanıı 20,000 km de bakımlı alsan ayrı onda dahı kronık belalar peşini asla bırakmayacak motor eskı cunkü kullanmam ayda 500 km belkı dersen sorunsuz motor dersın ama
levend84
02 Aralık 2021, 19:13
ne olursa olsun motor eskı arkadasım bıde 80,000 km dedın mı kı asla bakım yapılmamıstır emın olabılırsın egzantırık zıncırı devırdaım yağ pompası sibopların kontrol edılmesı gerekıyor 100,000 de kım acıp bakacak bunlara senmı hıc sanmam bişi yok dıyıp devam edeceksın sonra elınde patlayacak cogu kısı motoru yaptırmadan satıyor parcaya ayırıp zıra motoru yaptırmak su anda 10,000 ı buluyor bulaşılmaz yanıı 20,000 km de bakımlı alsan ayrı onda dahı kronık belalar peşini asla bırakmayacak motor eskı cunkü kullanmam ayda 500 km belkı dersen sorunsuz motor dersın ama
Hocam,inazuma bu kadar bela açar mi cidden,
120-130 bin de piston sekman atip,tüm contalari yenileyip devam eden arkadasim var.
Hee,sargi ve stator olayinda haklisin.3 defa sargi yakti zalim.
Ayrica,egzoz içinin dağilmasi ve ses yapmasi da meşhurdur inazuma da.
Ama,elektrik elektronigi çok kurcalanmadiysa sorun çikartmaz,uzerindeki malzemeler 1.sinif.
ufoz
02 Aralık 2021, 20:49
Hocam,inazuma bu kadar bela açar mi cidden,
120-130 bin de piston sekman atip,tüm contalari yenileyip devam eden arkadasim var.
Hee,sargi ve stator olayinda haklisin.3 defa sargi yakti zalim.
Ayrica,egzoz içinin dağilmasi ve ses yapmasi da meşhurdur inazuma da.
Ama,elektrik elektronigi çok kurcalanmadiysa sorun çikartmaz,uzerindeki malzemeler 1.sinif.
Levend,
İnazuma bela açmıyor.
Herkes yedek parçasının pahalı olduğunu söyler ama 120-130 binde debriyaj baskı balata değiştiren çok duydum.
Motorda, orjinal yedek parçalarıda son derece kaliteli.
Debriyaj baskı balatayı örnek alırsak,
Evet fiyatı yüksek ama emsallerinde aynı kilometrede 3 kez değiştiğüni hesaplarsan, çok daha ucuza geliyor aslında...
Egzozun içi dağılmıyor. İçindeki kısım dış cidara çarpıp zırıltı yapıyor. Minik bir kaç delik delip dış cidara kaynatıyorlar. Titreşim ve ses gidiyor.
buberk
03 Aralık 2021, 15:48
ne olursa olsun motor eskı arkadasım bıde 80,000 km dedın mı kı asla bakım yapılmamıstır emın olabılırsın egzantırık zıncırı devırdaım yağ pompası sibopların kontrol edılmesı gerekıyor 100,000 de kım acıp bakacak bunlara senmı hıc sanmam bişi yok dıyıp devam edeceksın sonra elınde patlayacak cogu kısı motoru yaptırmadan satıyor parcaya ayırıp zıra motoru yaptırmak su anda 10,000 ı buluyor bulaşılmaz yanıı 20,000 km de bakımlı alsan ayrı onda dahı kronık belalar peşini asla bırakmayacak motor eskı cunkü kullanmam ayda 500 km belkı dersen sorunsuz motor dersın ama
Hocam sen bütün motorları direk kurye kafasıyla yorumluyorsun. Evet dediğin gibi bir çok kurye arkadaşımız motorun canını çıkarmadan az evvel motorunu satmaya kalkışıyor bu konuda sana jatılıyorum ama herkes öyle değil. Camiada öyle motorcular tanıdım ki adamlar motoruna evladı gibi bakıyor motor tık dese serviste soluğu alıyor, vidasını tork anahtarıyla sıkmayan sevisin üzerine azrail gibi çöküyor.
Bu gün öyle bir motor kaçırdım ki başımı taşlara vuruyorum şuan. İlanı kaldırdı ama youtube videosunu aşağıya ekliyim. Şimdiki sahibini geçtim 2016 daki sahibinin bile youtube da gezi videosu var tesadüfen buldum.
https://www.youtube.com/watch?v=vJVRnV7KR9s
İkinci el motorlara milletin çöpü diyerek yaklaşmak yerine mantıklı bir hesap yapalım.
Söz konusu motor 2013 model 41bin km de ve bakımların aksamadığından eminiz. Motorun üzerindeki camıydı koruma demiriydi falan onları hiç karıştırmayalım.
Givi arka çanta demiri(1164 lira) + givi yan çanta demiri (1795 Lira) + givi en ucuz olanları arka çanta (2000 Lira)+ givi yan çanta (2500 Lira)
Off 7000 lirayı aştık bile :santa:
Gelelim 10bin km ve altındaki 45-50 bin yazılan motorlara (birisi 2bin küsür km de diye 68 bin lira yazmış motor çıplak)
45 bin liraya 10bin km de aksesuarsız aldığım motora yukarıda belirttiğim çantaları koyduk geldi bize 52bin liraya..
İki motor arasındaki fiyat farkı 22bin lira oldu. Ee biz şimdi hangisini alalım..
Takip ettiğim başka bir motordan da örnek vereyim ilandan bakabilirsiniz elazığda transalp700 98bin km. Endurocu bir arkadaşım söylemese bakmazdım 3 lü çanta seti globescout marka set 20bin lira üzeri maliyeti var. Motorun yarı parası aksesuarlarında..
ERROR88
07 Aralık 2021, 19:01
hocam bu hesap e 36 bmw ye binerim ben demek ile aynı sayılır oda cok sağlam ama sağlamını bulursan kaldıysa yani demem o ki eskıye rağbet olsa bıt pazarına nur yağarmış abs yok led aydınlatma vs yok elektronık namına hiçbir sey olmayan motora ve bozulma rıskı yude 50 olan garantısı olmayan (bırıncı sınıf malzeme dır olayı na ınanmıyorum eskı cunku ) bu tur durumlar sıkıntı bıraz yenı kafa ıle dusunmek gerekır bence para yoksa o ayrı bı kulvar olur bişi diyemem 60,000 70,000 km yapmıs bı motor ıle ben yapmadıysam yanii asla uzun yola vs cıkmam hersey basına gelebılır cunku taksı cıkması egea almak ıle eş değerdır bu bence kalıtelı olması bakımsız 200,000 km gıdeceği anlamına gelmez kurye kafası olarak dusunmuyorum istanbuldan antalyaya gıtmek ıcın kurye kafasına gerek yok bence mantıklı dusunmek yeterlı olur sadece
joshua
07 Aralık 2021, 21:00
Suzuki markasını daha önce kullandım, Japonların içinde en sorunsuz ve dayanıklı marka diyebilirim, yetkili servis sayısı da çok az motorlar kolay arıza yapmadığı için bakım harici fazla servis parça ihtiyacı olmuyor, inazuma da limuzin gibi bir makine gücüne göre biraz ağır ama 250cc modellerin arasında en oturaklı ve güvenilir motordur, artçılı kullanıma gelir.
logaritma
01 Mayıs 2022, 23:55
Bu motorda çok değere binecek …
fazilk
12 Temmuz 2024, 10:32
Değerli forum üyeleri!
2014 İnazuma motosikletim için, yan/arka çanta ve demirlerine, ayrıca uzun yol siperliğine/ön camına ihtiyacım var.
Piyasada, çok çeşitli marka model ve ürünlere rastladım.
Motosikletimiz için en uyumlu ve kullanışlı ürün/montaj yeri tavsiyelerinizi bekliyorum.
Teşekkür eder, kazasız sürüşler dilerim.
fazilk
22 Temmuz 2024, 16:32
Günceldir....
Propaganda
26 Temmuz 2024, 14:14
Herkese merhabalar. Bu haftanın başında ben de 2014 model bir İnazuma'yla aranıza katıldım. 50-60 km tecrübe edindikten sonra 2 molayla İzmir'den Ankara'ya kadar sorunsuz bir şekilde geldim, gerçekten övüldüğü kadar konforlu bir motosiklet.
Aldığım motosiklet 25 bin kmde henüz fakat birkaç ufak sorunu var. En çözülmesi gereken sorun arka frenin çok dipte tutmaya başlaması ve ayağımı pedaldan çektikten sonra frenin basılı kalması. Ayağımı pedalın altına sokarak kaldırıyorum fakat pek sürdürülebilir bir çözüm gibi gelmiyor bana. Bu durumu yaşayıp da çözen abilerim benimle deneyimlerini paylaşabilirler mi?
Bir de bunun yanında ufak bir sorun olarak selektör butonunun çalışmaması var. Elektriksel bir arıza olup olmadığından emin değilim fakat önerilerinizi alabilirim.
Cevap veren herkese teşekkürler, iyi sürüşler.
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO