Orijinalini görmek için tıklayınız : Suzuki Suzuki Inazuma Gw 250/ Inazuma F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
gaddarnahra
19 Kasım 2017, 17:39
Baslangic icin inazuma cok onerilen bir model zatende fiyatina bisi diyemem cunku yazmamissin yada ben mi gormuyoru.m :))
serkanb
19 Kasım 2017, 18:40
Baslangic icin inazuma cok onerilen bir model zatende fiyatina bisi diyemem cunku yazmamissin yada ben mi gormuyoru.m :))
:) evet fiyatı atlamışım . 14.000 tl . Motorda arka çanta koruma takozu ve orta sehpa bulunmakta.
Felis Leo
19 Kasım 2017, 23:54
14000 pahalı, 12000 iyidir,
köpük
28 Kasım 2017, 14:02
uzun süredir zaman zaman aldığım FI arıza sinyalininin c42 kodu ile kontak dan geldiğini tespit ettim.
aynı arızayı giderebilen veya değiştirip sorunu çözen arkadaş varmı?
cagdas.
29 Kasım 2017, 17:41
herkese merhaba; yaklaşık 1 ay önce 26 bin de 2013 model inazuma aldım. Motorun bütün ağır bakımları yapıldı. Lastikler pirelli rosso 2 takıldı. 2 aydır. kullanıyorum çok memnunum. Fakat tek canımı sıkan konu titreşim. motor da sele ve sol depo tarafından gelen hafif ve orta seviyeli titreşim var. Titreşim çok arttığı durumlar genelde motor freni yaptım zaman oluyor. onun dışında düz yolda giderken sele ve depodan hafif bir titreşim geliyor. Sizce bu normal mi? Yoksa kontrol etmem gereken bir sorun mu var?
abeciMotoru
29 Kasım 2017, 17:52
herkese merhaba; yaklaşık 1 ay önce 26 bin de 2013 model inazuma aldım. Motorun bütün ağır bakımları yapıldı. Lastikler pirelli rosso 2 takıldı. 2 aydır. kullanıyorum çok memnunum. Fakat tek canımı sıkan konu titreşim. motor da sele ve sol depo tarafından gelen hafif ve orta seviyeli titreşim var. Titreşim çok arttığı durumlar genelde motor freni yaptım zaman oluyor. onun dışında düz yolda giderken sele ve depodan hafif bir titreşim geliyor. Sizce bu normal mi? Yoksa kontrol etmem gereken bir sorun mu var?
normalde titreşim duymaman gerek, gerçekten bir titreşim mi yoksa ses mi geliyor.
Bakım sonrası tüm grenaj aksamlarının sağlam takıldığına emin ol bence.
cagdas.
29 Kasım 2017, 17:57
titreşimden kaynaklı bir ses duymuyorum. düz yolda 70-80 giderken sele ve deponun sol kısmında hafif bir titreşim hissediyorum. Motoru yeni bakımdan çıkardım. Sizde de bu titreşim mevcut mu? yoksa ben çok mu kılım :D
kbalkanal
05 Aralık 2017, 22:09
Arkadaşlar merhaba,
CC büyüteceğim ve de motor bulduğum için istemeden de olsa inazumamı acil olarak satmam gerekmekte. Ciddi alıcı olursa ufakta olsa pazarlık payı vardır.
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-suzuki-ilk-gelene-satilacaktir-500880752/detay/
balıkcı
06 Aralık 2017, 10:45
Merhaba, arkadaşlar Sakarya-Düzce cevrelerinde 20000km yi geçmemiş. 2014-2015 İnazuma bakıyorum. Bu çevrelerde satan varsa buradan ulaşabilir. Malum kış şartlarından dolayı farklı bölgelerden getirmek zor. Çift renk tercihimdir.
köpük
11 Aralık 2017, 13:52
uzun süredir zaman zaman aldığım FI arıza sinyalininin c42 kodu ile kontak dan geldiğini tespit ettim.
aynı arızayı giderebilen veya değiştirip sorunu çözen arkadaş varmı?
Kimseden ses çıkmadı,kendi soruma kendim cevap veriyim o zaman;Kontağı yerinden çıkarıp,dağıtmadan arkada temas plakalarının olduğu yerdeki delikten yağsız kontak temizleyici sıkıp temizledim.sanırım sorun çözüldü ,artık arıza vermiyor.
blackshadow7
14 Aralık 2017, 11:38
Servisin Castrol yağından sonra gittim 4litresi 160tl motul7100 aldım. Zor ısınma, titreşim yok oldu. Öncesinde de motul5100 kullaniyordum. Yetkili servis diye gittim , mal ettiler motoru. Dahada berbat servise gitmem. Yer Ankara.
hardal
14 Aralık 2017, 12:58
Arkadaşlar bazı durumlarda vites geçmiyor ve göstergesi hiçbir rakam göstermiyor. Örneğin 3. viteste kırmızı ışıkta durdunuz vites ne aşağı ne de yukarı gitmiyor. Ancak debriyajı biraz bırakınca vitesler geçiyor (bas-çek yaparak) O nedenle duracağım zaman, hareket halindeyken vitesi boşa alıyorum. Bu motoru 0 olarak aldığımdan beri var. Bu normal midir? Umarım konuyu doğru aktarabildim.
enderbilgi
14 Aralık 2017, 14:50
Arkadaşlar bazı durumlarda vites geçmiyor ve göstergesi hiçbir rakam göstermiyor. Örneğin 3. viteste kırmızı ışıkta durdunuz vites ne aşağı ne de yukarı gitmiyor. Ancak debriyajı biraz bırakınca vitesler geçiyor (bas-çek yaparak) O nedenle duracağım zaman, hareket halindeyken vitesi boşa alıyorum. Bu motoru 0 olarak aldığımdan beri var. Bu normal midir? Umarım konuyu doğru aktarabildim.
mekanizma dönmez iken vites geçişinin zor olması normal. Motor dururken üçüncü dördüncü viteslerden boşa almak her motorda zordur. Motor yağı kötü olabilir. Dururken bu şekilde vites değiştirmek şanzımana da zarar verir. Vites değiştirirken ara gazı vermeyi unutmayın.Duruşlarınızı mümkün mertebe planlayın. Hele ki motorda rodaj yağı varsa çok normal. Yağ değişiminde motul 7100 10-40 kullanmaya çalışın.
evural
20 Aralık 2017, 14:07
Merhaba, 2014 yılında yüksek cc'ye geçme amacıyla inazumamı satmış fakat beklenmedik bazı nedenlerden ötürü yeni motor alamamıştım. Şimdi ise yüksek cc'ye yüksek fiyat ve işletme giderleri nedeniyle sıcak bakmıyorum. Tekrardan sıfır km inazuma (Bu sefer F) almayı düşünüyorum. Yalnız sadece abs olmaması beni düşündürüyor. Alternatifler de çoğalmışken 18 bin TL abssiz bir motora verilir mi fikirlerinizi almak isterim. Teşekkürler.
MSMorkan
20 Aralık 2017, 16:47
Inazuma'sını satmak isteyen özel mesaj atabilir.
köpük
21 Aralık 2017, 15:05
abs gerçekten gerekli,o paraları verecek iseniz mutlaka abs li olsun derim.
abeciMotoru
21 Aralık 2017, 15:45
abs gerçekten gerekli,o paraları verecek iseniz mutlaka abs li olsun derim.
Birçok motorla lastik iyi olmasına karşın tehlikeler atlattım,
inazuma ile bu hiç başıma gelmedi. nedeni basit, amortisör kalitesi.
abs tabiki olsa iyi olur ama inazumanın kararlı yapısında saçmalayacak bir durumla karşılaşmak için
sınırları çok çok zorlamak lazım görüşündeyim.
banro
23 Aralık 2017, 22:33
6 ay kadar önce yazılmıştı. Mesajını yeni gördüm.Kontağın bağlı olduğu soketlerden oluyor.Benim motorda uzun zamandır tekrarlamıyor.
Kimseden ses çıkmadı,kendi soruma kendim cevap veriyim o zaman;Kontağı yerinden çıkarıp,dağıtmadan arkada temas plakalarının olduğu yerdeki delikten yağsız kontak temizleyici sıkıp temizledim.sanırım sorun çözüldü ,artık arıza vermiyor.
Aynı hata bende de var. Yan ayaktan kontağa tüm kabloları kontrol ettirdim, en son yetkili serviste cihaza bağlayıp sorguladılar kontak hatası verdi. Kontağa bağlı soketleri kurcalayınca bir süre düzeldi, şimdi zaman zaman yeniden tekrarlıyor. Yusufbarış arkadaşın önerisini servise ileteceğim. Olmadı paraya kıyıp kontağı değiştireceğiz.
hanzohattori
13 Mart 2018, 09:52
izmirde yaşayan sayın inazuma kullanıcıları sizden ricam lastikleri hem satın alıp hem de değiştirtebileceğim yerler için tavsiye vermeniz. bu işi suzuki servisleri yapar mı? bilginizi paylaşırsanız çok memnun olurum.
www.motolastik.com
Motosiklet lastiği konusunda, sadece İzmir’in değil, tüm Türkiye’nin en iyi firmalarından biridir.
bkaraca
24 Mart 2018, 20:29
Sevgili inazuma kullanıcıları, elimde inazuma'ya slip on egzoz takmak için gerekli olan sağlı ve sollu iki adet titanyum(leo Vince) ara boru mevcut düşünen irtibata geçebilir. Hayırlı sürüşler .
izmirde yaşayan sayın inazuma kullanıcıları sizden ricam lastikleri hem satın alıp hem de değiştirtebileceğim yerler için tavsiye vermeniz. bu işi suzuki servisleri yapar mı? bilginizi paylaşırsanız çok memnun olurum.
"www.motolastik.com" tavsiyemdir. Geçen yaz lastik değiştirdim orada. Adamlar işini biliyor. Daha da önemlisi bildiklerini uyguluyor.
semat
01 Nisan 2018, 10:39
Rakamlar konusunda hassasım. Uyaran arkadaşlar doğru yazmışlar. İnazumada depo testi yapmadım. 200km den sonra yan ayak park edince gösterge tek çizgiye düşüyor, yola çıkınca 3 diş gösteriyor.Riske girmek istemiyorum. En kısa zamanda pet şişe ile depo testi yapmalı.En son Burdur da depoyu doldurdum 270km yol yaptım,gösterge 2 diş gösteriyor. Bir sonraki gezide pet şişe denemesi yapsam iyi olur. Sonuçta bazılarının ıddia ettiği gibi çok yakmıyor.
Hocam merhaba;
Depo testini yapabilme imkanınız oldu mu acaba?
Battlax
15 Nisan 2018, 22:45
6. viteste 60 ile giderken deviriniz kaç oluyor sizin?
Benimki 6bin devirde oluyor. Biraz fazla geldi bana.
semat
17 Nisan 2018, 02:26
Devir saatinizde bir problem olabilir mi?
Ybr 125 kullanıcısıyım, 5. vites 5000 devirde 60km yi görüyor. (devir saati 12000)
Tyrannos
17 Nisan 2018, 08:47
6. viteste 60 ile giderken deviriniz kaç oluyor sizin?
Benimki 6bin devirde oluyor. Biraz fazla geldi bana.
Merhaba, 80 ile 6. viteste 6.000 devirde olması gerekiyor. Ben uzun yolda sakin kullanımda ekonomik olduğundan böyle gidiyorum. Siz bir gösterin mutlaka. 60 olmaması gerekli.
enderbilgi
17 Nisan 2018, 12:00
6. viteste 60 ile giderken deviriniz kaç oluyor sizin?
Benimki 6bin devirde oluyor. Biraz fazla geldi bana.
gösterge ayarı km/h değil mph te kalmıştır. Yani km değil mil ölçüyordur.
abeciMotoru
17 Nisan 2018, 16:18
gösterge ayarı km/h değil mph te kalmıştır. Yani km değil mil ölçüyordur.
60 mil kaç km eder biliyomusun?
- evet, 96.
tamam o halde bidaha sorma.
- peki..
enderbilgi
18 Nisan 2018, 11:01
60 mil kaç km eder biliyomusun?
- evet, 96.
tamam o halde bidaha sorma.
- peki..
tamam o zaman zincir dişlilerinin oranıyla oynanmıştır. Çünkü inazuma dişliden hız ölçümü yaptığı için ve yeni dişli oranına göre okuyucu sistem kalibrasyonu yapılmadığı için hızı yanlış gösteriyordur. 6. vites 7000 devirde 100kmh civarı hız yapan bir motorun 6. vites 6000 devirde 60kmh hız yapması saçma olduğundan en saçma fikirler dahi aklıma geliyor. Ben bindiğim motorların kaçıncı viteste kaç yaptığı gibi bilgilerini aklımda tutamam çünkü sadece devir göstergesine bakarım. hız göstergesine sadece radar gördüğümde bakarım.
Battlax
18 Nisan 2018, 22:28
Evet 60km değil 80km imiş, aklımda yanlış kalmış bugün baktığımda gördüm. Aklım başımdan çıkmıştı noldu bu motora diye :D
Yalnız başka bir sorunum var. Motor gerçekten çok yakıyor. Tamam 6-9bin devir arası kullanıyorum genelde, yüksek biraz fakat bu kadar çok yakmaması gerek. Depo doluyken 130km gittim. 2 diş benzin kaldı.
13.3/5=2.66LT yapıyor.
3 diş = 7.98LT yapıyor. 8LT diyelim. 130km'de 8LT benzin yakmış. 100km'de 6LT yapar. Almayı düşünen varsa aklında bulunsun. Daha yüksek tempoda kullansam motoru demekki 7-8litreye kadar yolu var bunun.
mesut hoca
18 Nisan 2018, 23:05
Evet 60km değil 80km imiş, aklımda yanlış kalmış bugün baktığımda gördüm. Aklım başımdan çıkmıştı noldu bu motora diye :D
Yalnız başka bir sorunum var. Motor gerçekten çok yakıyor. Tamam 6-9bin devir arası kullanıyorum genelde, yüksek biraz fakat bu kadar çok yakmaması gerek. Depo doluyken 130km gittim. 2 diş benzin kaldı.
13.3/5=2.66LT yapıyor.
3 diş = 7.98LT yapıyor. 8LT diyelim. 130km'de 8LT benzin yakmış. 100km'de 6LT yapar. Almayı düşünen varsa aklında bulunsun. Daha yüksek tempoda kullansam motoru demekki 7-8litreye kadar yolu var bunun.
Arkadaşım,senin motorunda var problem,aynı motoru bende kullanıyorum,enson gezimde ben 1 depo benzin ile 325 Km yol gittim,ve benzinim daha bitmemiş ve son dış yanıp sönmeye başlamıştı, ya dip gaz gidiyorsunuz yada motorunuzda arıza var
enderbilgi
19 Nisan 2018, 04:31
Evet 60km değil 80km imiş, aklımda yanlış kalmış bugün baktığımda gördüm. Aklım başımdan çıkmıştı noldu bu motora diye :D
Yalnız başka bir sorunum var. Motor gerçekten çok yakıyor. Tamam 6-9bin devir arası kullanıyorum genelde, yüksek biraz fakat bu kadar çok yakmaması gerek. Depo doluyken 130km gittim. 2 diş benzin kaldı.
13.3/5=2.66LT yapıyor.
3 diş = 7.98LT yapıyor. 8LT diyelim. 130km'de 8LT benzin yakmış. 100km'de 6LT yapar. Almayı düşünen varsa aklında bulunsun. Daha yüksek tempoda kullansam motoru demekki 7-8litreye kadar yolu var bunun.
https://i.hizliresim.com/JQvyd5.png (https://hizliresim.com/JQvyd5)
Gösterge ile yakıt miktarını tam olarak son iki uyarı sinyalini kullanarak belirleyebilirsiniz. Diğer kademelerin lt karşılığı tam olarak klavuzda belirtilmediği için hesap yanlış çıkar.
Battlax
20 Nisan 2018, 22:21
https://i.hizliresim.com/JQvyd5.png (https://hizliresim.com/JQvyd5)
Gösterge ile yakıt miktarını tam olarak son iki uyarı sinyalini kullanarak belirleyebilirsiniz. Diğer kademelerin lt karşılığı tam olarak klavuzda belirtilmediği için hesap yanlış çıkar.
En sonki sinyalde doldurmuştum depoyu. O anda sıfırladım trip'i. Şu an 170km oldu ve ışık tekrar yanıp sönmeye başladı.
enderbilgi
21 Nisan 2018, 00:40
En sonki sinyalde doldurmuştum depoyu. O anda sıfırladım trip'i. Şu an 170km oldu ve ışık tekrar yanıp sönmeye başladı.
Kaç litre yakıt aldın? 2 sinyal arası 50km gidiyor genelde...
ozgens
24 Nisan 2018, 22:25
Bu motorun sıfırı satılmıyor mu
Öz_Musti
25 Nisan 2018, 10:40
Bu motorun sıfırı satılmıyor mu
Euro 4 normlarına uymadığı için satılmıyor.
hardal
25 Nisan 2018, 12:40
Arkadaşlar Inazuma dan Burgman 200 ABS scooter'a geçmeyi düşünüyorum Hiç Burgman 200' sürmedim, binmedim. ABS ve scooter istediğim için Burgman 200 beni üzer mi? Inazuma'nın sele ve amörtisör konforunu arar mıyım?
Tyrannos
25 Nisan 2018, 13:00
Arkadaşlar Inazuma dan Burgman 200 ABS scooter'a geçmeyi düşünüyorum Hiç Burgman 200' sürmedim, binmedim. ABS ve scooter istediğim için Burgman 200 beni üzer mi? Inazuma'nın sele ve amörtisör konforunu arar mıyım?
23 Nisan tatilinde 3 günlük Bozcaada turu yaptık 2 kişi, İstanbul'dan çıkarak. Toplamda 1000km yaptık artçılı. Amortisörün çok faydasını gördüğümü söyleyebilirim. Malum ülkemizin yolları ortada, amortisör çok rahat ettirdi.
Burgman'da artçı düzgün yolda daha rahat edebilir, ama amortisör bir scooterda asla aynı olmaz gibi geliyor. Sürmediğim için kesin birşey söyleyemiyorum, ancak fikrim bu.
semat
26 Nisan 2018, 03:40
Selam;
15000 kmyi aşmamış inazuma arayışı içerisindeyim. Satma planı olup henüz ilan vermemiş arkadaşlar varsa iletişime geçmek isterim..
ofengin
26 Nisan 2018, 16:59
arkadaşlar selamlar herkese.
motorsikletimi servise götüreceğim.
kadıköy'deki delta motosiklet iyi midir ne dersiniz? tavsiye edeceğiniz başka neresi var kadıköy-üsküdar muhitinde?
bir ek sorum da; vites aralıklarını nasıl kullanıyorsunuz? ben acaba gereksiz yüksek devirde mi kullanıyorum diye düşünüyorum bu aralar.
2. vites: 10-35 arası
3. vites 35-65 arası
4. vites 65-85 arası
5. vites 85-105 arası
6. vites 105....
ben aşağı yukarı bu şekilde kullanmaya çalışıyorum, hata mı yapıyorum?
Tyrannos
27 Nisan 2018, 09:10
arkadaşlar selamlar herkese.
motorsikletimi servise götüreceğim.
kadıköy'deki delta motosiklet iyi midir ne dersiniz? tavsiye edeceğiniz başka neresi var kadıköy-üsküdar muhitinde?
bir ek sorum da; vites aralıklarını nasıl kullanıyorsunuz? ben acaba gereksiz yüksek devirde mi kullanıyorum diye düşünüyorum bu aralar.
2. vites: 10-35 arası
3. vites 35-65 arası
4. vites 65-85 arası
5. vites 85-105 arası
6. vites 105....
ben aşağı yukarı bu şekilde kullanmaya çalışıyorum, hata mı yapıyorum?
Maslak Oto Sanayide Yücel Motor var, ben onu tavsiye ederim. Tabi istediğiniz muhit olmuyor.
Vites aralıkları hata değil tabi ki, ama 6.viteste 80 ile gidince daha ekonomik oluyor.
semat
29 Nisan 2018, 09:33
Selam,
İnazumanın f modeli için konuşacak olursak,yağ filtresini değiştirirken grenajı sökmemiz gerekiyor mu?
GW250 nin daha rahat olduğundan falan bahsediliyor(bakımını kendi yapanlar)Doğruluk payı nedir?
SHIBUMINOKTA
02 Mayıs 2018, 23:50
Merhabalar. Bugün Inazuma f alarak aranıza katıldım. Antalya kumluca arası yol yapma imkanım oldu. Ancak bir iki problemle karşılaştım. Sizlerden fikir almak istiyorum. 7 bin devirden sonra motorda çok fazla titreşim var. Hatta antalyadan çıkıp adrasana girdiğimde ellerimi neredeyse hissetmiyordum. Önceki motorum olan pulsar da bile böyle birşey yaşamadım ki tek silindirdi. Inazumanın en çok rahat ve konforundan bahsedildiği bir gerçekken bu şekilde bir titreşimin olması normal mi? Topcase de yok üstelik.
enderbilgi
03 Mayıs 2018, 08:40
Merhabalar. Bugün Inazuma f alarak aranıza katıldım. Antalya kumluca arası yol yapma imkanım oldu. Ancak bir iki problemle karşılaştım. Sizlerden fikir almak istiyorum. 7 bin devirden sonra motorda çok fazla titreşim var. Hatta antalyadan çıkıp adrasana girdiğimde ellerimi neredeyse hissetmiyordum. Önceki motorum olan pulsar da bile böyle birşey yaşamadım ki tek silindirdi. Inazumanın en çok rahat ve konforundan bahsedildiği bir gerçekken bu şekilde bir titreşimin olması normal mi? Topcase de yok üstelik.
Ön teker ne marka?
sinannsss
07 Mayıs 2018, 00:56
F1 hatası. Aynı hata bende de vardı, bir ay kadar önce kontağı garantiden değiştirdim, şimdi yapmıyor. kontağa su gitmesinden kaynaklandığını düşünüyorum. motorunuzu açıkta bırakmazsanız sorun hallolacaktır. Tabi bu suzukinin bu konuda dizayn hatası yapmış olması gerçeğini değiştirmiyor. neden su gitsinki kontağa? yağmurda kullanılmayacak mı bu motor, hiç mi yağmurda kalmayacak?
Neyse, ilk başıma geldiğinde aklıma gelen anahtarı sokup çıkartıp, peçeteyle silerek kurulamak, sonrasında da biraz vd 40 sıkmak olmuştu. Kısmen işe yaradı, ama tam düzelmedi.
Tavsiyem kontağın içine hava basmanız, suyu bişekilde dışarı atmanız.
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:42 ----------
Bu arada 110/80-17 - 140/70-17 Michelin Pilot Street ile değiştirdim lastikleri. üzerinde gelen lastiklerle 2 yıl ve 11000 km yapmıştım. Eski lastikler çok sert olduğundan birkaç kez kaydırmıştım motoru, güven vermiyordu. Kayacağını bilmem motosikleti motosiklet gibi kullanmama engel oluyodu. Virajlara girerken 60la giriceksem 30-40 la giriyodum. Yeni lastikler yumuşak, yol tutuşu daha iyi. Süper lastik, acaip memnunum falan demiyorum, reklamcı-lastikçi falan değilim sonuçta. Yumuşak lastiğin daha çabuk deforme olacağı doğrudur ama bence güvenlik ve sürüş keyfi daha önemli.
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:52 ----------
Motorun tam sağ tarafından veya tam sol tarafından baktığınızda yuvarlak delikten gördüğünüz değerde ayarlıdır. sağdan ve soldan aynı rakamı görürsünüz.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:30 ----------
michelin pilot streette bizim motorun bire bir ölçüleri var. size ellerindeki lastiği takmış olmasınlar.
Aynı ölçüyü taktırdım, doğru söylüyosunuz. Bence de ellerindeki lastiği satmışlar.
SHIBUMINOKTA
09 Mayıs 2018, 10:03
Battlax bt45. dün ön tekerden ses geldi bilye dağıtmış. sanırım bu sebepten titredi. umarım yani
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:01 ----------
Ön teker ne marka?
Battlax bt45. dün ön teker bilyesi dağıldı. sanırım bundan titriyordu. umarım yani
Battlax
14 Mayıs 2018, 11:50
Vites düşürürken ara gaz verip düşürüyoruz tamam da, yükseltirken de gaz veriyor musunuz? Bazı yerlerde bunun yanlış olduğunu okudum.
Vites yükseltirken gaz versem de vermesem de hızlanmaya hiçbir faydası olmuyor gibi geliyor zaten bana. Ha ama faydası varsa eğer gaz vere vere yükseltiriz tabii.
Felis Leo
14 Mayıs 2018, 14:35
Yeni lastik falan hikaye, kaydırmak motorun doğasında var
enderbilgi
19 Mayıs 2018, 09:16
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:10 ----------
[/COLOR]
F1 hatası. Aynı hata bende de vardı, bir ay kadar önce kontağı garantiden değiştirdim, şimdi yapmıyor. kontağa su gitmesinden kaynaklandığını düşünüyorum. motorunuzu açıkta bırakmazsanız sorun hallolacaktır. Tabi bu suzukinin bu konuda dizayn hatası yapmış olması gerçeğini değiştirmiyor. neden su gitsinki kontağa? yağmurda kullanılmayacak mı bu motor, hiç mi yağmurda kalmayacak?
Neyse, ilk başıma geldiğinde aklıma gelen anahtarı sokup çıkartıp, peçeteyle silerek kurulamak, sonrasında da biraz vd 40 sıkmak olmuştu. Kısmen işe yaradı, ama tam düzelmedi.
Tavsiyem kontağın içine hava basmanız, suyu bişekilde dışarı atmanız.
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:42 ----------
Bu arada 110/80-17 - 140/70-17 Michelin Pilot Street ile değiştirdim lastikleri. üzerinde gelen lastiklerle 2 yıl ve 11000 km yapmıştım. Eski lastikler çok sert olduğundan birkaç kez kaydırmıştım motoru, güven vermiyordu. Kayacağını bilmem motosikleti motosiklet gibi kullanmama engel oluyodu. Virajlara girerken 60la giriceksem 30-40 la giriyodum. Yeni lastikler yumuşak, yol tutuşu daha iyi. Süper lastik, acaip memnunum falan demiyorum, reklamcı-lastikçi falan değilim sonuçta. Yumuşak lastiğin daha çabuk deforme olacağı doğrudur ama bence güvenlik ve sürüş keyfi daha önemli.
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:52 ----------
Aynı ölçüyü taktırdım, doğru söylüyosunuz. Bence de ellerindeki lastiği satmışlar.
Motorumu 21 ay önce almışım. 36 bin kilometrede şu anda. Bu süre boyunca bir gün bile kapalı garaj ve branda görmedi. Yağmur da kar da üzerine yağdı. Yağmurda sürmeyi de ayrı severim zaten. Bu süre zarfında kontak ya da elektrik problemi dahil hiçbir problem yaşamadım.Elektrik problemleri yaşayanların çoğu motosiklete uygun deterjan kullanmayıp aşırı basınçlı suyla motoru yıkıyorlar. Problem yaşamadan önlem için elektrik kontaklarına wd40 sıkmayın. Kontaklarda problem yaşadığınızda kontak spreyi kullanın.
zemre
26 Mayıs 2018, 16:52
Merhaba arkadaşlar, yaklaşık 2 sene 14.000km inazuma kullanıyorum ve çok memnunum. Şimdiye kadar hiç sorun çıkarmadı. Km 20.000'e yaklaştı. Zincir ve dişli setini değiştirmeyi düşünüyorum. Fakat fiyatlar çok yüksek. Sizin önerileriniz var mıdır? Sadece zinciri değiştirsem işe yarar mı? Çünkü dişlilerde herhangi bir aşınma görünmüyor. Ayrıca bujileri ve hava filtresini 10.000km de değiştirmişti yetkili servis, sizce tekrar değişime gerek var mıdır?
Şimdiden cevaplar için teşekkür ederim, tekeriniz düz bassın.
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO