PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Suzuki Suzuki Inazuma Gw 250/ Inazuma F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 [109] 110 111 112 113 114 115

yusufbaris
21 Şubat 2017, 11:26
Bridgestone Battlax BT45 taktırdım ben memnunum.Bana göre çok yumuşak hamurlu lastik kullanmak İstanbul içinde lastiğin daha çok patlaması demek.
Absürd hareketler yapmadıktan sonra bi çok konuda gayet iyi bi lastik.Tabiki yağmurlu havalarda da çok zorlamamak şartıyla.
Gerçi Rosso'ları da yağmurda zorlarsan bence sonuç değişmez.

dewo24
21 Şubat 2017, 11:55
lastik konusunu hortlatmanın tam zamanı :)
motolastik.com metzeler öneriyordu geçen sene
geçen sene 770TL olan fiyatı 960TL olmuş, emeği geçenlere....... ::ranntign
ben de kararsızlardanım; Battlax 45 mi? Metzeler Lasertec mi? bir de Heidenau var tabi :pale:

ASİL_1
21 Şubat 2017, 13:31
Bridgestone Battlax BT-45 kullanıyorum,oldukça memnun edici,ölçüler orjinal.

Felis Leo
21 Şubat 2017, 14:26
İnazumayı daha çok şehir içinde kullanan arkadaşlar için ucuz ve kaymaz bir lastik var:
anlas winter grip 2 ön 110 arka 130 var tolam 500tl
anlas winter grip plus ön 120 arka 150 ebatları uyabiliyor toplam 1000tl
Şimdi bu lastikler kışlık diyeceksiniz ama olsun önce güvenlik yazın hele hiç kaydıramazsınız bazı inazuma kullanan kuryelerde gördüm grip 2 taktırmış, diğer grip plus olanı enduro için aslında daha düz gözüküyor 4 mevsim lastik gibi

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:24 ----------

Bu arada benim daystarda metzeler lazertec var oldukça güzel tavsiye ederim inazumanın orjinal lastiklerinden çok çok daha güvenli ben kaydırmadım daha normal kullanımda.

hardal
22 Şubat 2017, 14:03
Arkadaşar Inazuma alalı daha 6 ay oldu. Motorun altındaki egzoz borusu paslandı (egzosa giden nispeten ince bağlantı borusu) bu normal mi? Ayrıca zincirde sanki paslanmış gibi duruyor (çamur mu pas mı anlamıyorum) motorun garantisi 2 yıllık. bu parçaları servis değiştirir mi? yoksa pas sökücü falan mı kullanır. Servis'e pek güvenmediğim için öncesinde size sormak istedim.

Felis Leo
22 Şubat 2017, 14:18
Yağmurda gezdikten sonra o şekilde temizlemeden bırakırsan zinciride paslanır eksozlarda, benim motor 3 yaşında tertemiz duruyor yada motoru bıraktığın yer rutubetlidir.

allpower
22 Şubat 2017, 16:14
Arkadaşlar herkese merhaba. Bir hafta önce 8200 km.de inazumayla aranıza katıldım.
Zzr 600 ile geçen eylül kaza yaptım, kazalı şekilde sattım. 600 cc den 250 cc ye inmek biraz tuhaf oluyor ama sanırım alışırım.
Sizlere sormak istediğim, sürüş esnasında gazı kapattığımda motor yığılıyor, gazı açtığımda ise silkeleme yapıyor. Bana pek normal gelmedi. Sizlerde de böyle bişey oluyor mu bilmiyorum.

Öz_Musti
22 Şubat 2017, 16:18
İnazumayı daha çok şehir içinde kullanan arkadaşlar için ucuz ve kaymaz bir lastik var:
anlas winter grip 2 ön 110 arka 130 var tolam 500tl
anlas winter grip plus ön 120 arka 150 ebatları uyabiliyor toplam 1000tl
Şimdi bu lastikler kışlık diyeceksiniz ama olsun önce güvenlik yazın hele hiç kaydıramazsınız bazı inazuma kullanan kuryelerde gördüm grip 2 taktırmış, diğer grip plus olanı enduro için aslında daha düz gözüküyor 4 mevsim lastik gibi

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:24 ----------

Bu arada benim daystarda metzeler lazertec var oldukça güzel tavsiye ederim inazumanın orjinal lastiklerinden çok çok daha güvenli ben kaydırmadım daha normal kullanımda.

İyi de hocam winter=kış. Yani kış lastiğini yazın kullanamazsın. Lastik aşırı ısınır, fren performansın azalır, lastik ömrün mahvolur.

Ben Hero Hunk kullanıyorum. Bende de Anlas wintergrip var. Bu motorla viraj bile yapabiliyorum. Müthiş oldu. Ama yaz geldiğinde çıkartıp, yazlık lastik takacam. Siz de öyle yapın. Hele de yazında bu lastikleri kullanın diye yanlış birşeyi başkasına hiç tavsiye etmeyin.

necipalperen
23 Şubat 2017, 13:31
İyi de hocam winter=kış. Yani kış lastiğini yazın kullanamazsın. Lastik aşırı ısınır, fren performansın azalır, lastik ömrün mahvolur.

Ben Hero Hunk kullanıyorum. Bende de Anlas wintergrip var. Bu motorla viraj bile yapabiliyorum. Müthiş oldu. Ama yaz geldiğinde çıkartıp, yazlık lastik takacam. Siz de öyle yapın. Hele de yazında bu lastikleri kullanın diye yanlış birşeyi başkasına hiç tavsiye etmeyin.

lastik konusu açılması iyi olmuş.
ben 3 gün önce bebek yokuşunda yağmurlu havada fren yapınca yere yapışmam neticesi ile continental contigo lastıklerden kurtulmaya karar verdim.

3 gündür bütün forumları, yorumları okudum 3 lastik firmasından ve mototaşdan bilgi aldım.

mototaş'ın ve güvendiğim bir lastikçinin de yönlendirmesi ile michelline pliot street de karar kıldım.

toplamda 900 tl verdim 21 şubat 2017 tarihinde.

pilot street'i çift hamurlu ve ıslak yol performansı nedeniyle seçtim.

uyumluluk konusunda ise motor ön lastikte 1 cm kısalıyor arkadaşlar ben bunu sorun etmediğim için aldım.

bilginize...

enderbilgi
23 Şubat 2017, 14:51
Arkadaşlar herkese merhaba. Bir hafta önce 8200 km.de inazumayla aranıza katıldım.
Zzr 600 ile geçen eylül kaza yaptım, kazalı şekilde sattım. 600 cc den 250 cc ye inmek biraz tuhaf oluyor ama sanırım alışırım.
Sizlere sormak istediğim, sürüş esnasında gazı kapattığımda motor yığılıyor, gazı açtığımda ise silkeleme yapıyor. Bana pek normal gelmedi. Sizlerde de böyle bişey oluyor mu bilmiyorum.

hangi viteste oluyo bu durum? Bu motorun kompresyonu yarış 600'lüklerinden yüksektir o sebeple gazı kapatınca yığılması hem kompresyon yüksekliğinden hem de ağırlığından dolayı normaldir. hızlanma da o şekilde ağırlığına göre gücü düşük olması sebebiyle dediğiniz gibidir.

Siz 600 lük yarış motosikleti yerine scooterdan gelmiş olabilir misiniz?

Tabi karıştırmanız da normal inazumanın sehir içinde çekiş kuvvetinin olduğu vitesler 3-4-5 tir bi 600 lükle 3. vitese geldiğinizde inazumanın son hızından daha üste çıkabilirsiniz. Belki bi fikir uyandırır diye şunu sorayım: Eski 600lüğünüz ile 3. vitesle 55 ile şehir içinde giderken rahat manevra yapabiliyor muydunuz?

Yarış motorlarının, birçok scooter modelinin ve yaşlı çok km yapmış bütün motorların kompresyonu düşüktür. Bu tip motorlardan geldiyseniz. Sorduklarınız normal.İnazumanın davranışı da normal.

Sokollu
25 Şubat 2017, 18:55
Dostlar merhaba,

Bir abimize Inazuma bakiyoruz Istanbul ici. 10-12 bin TL arasinda , gecmisini bildiginiz makinelerden var ise ozel mesaj atabilirsiniz.

Guvenli surusler

mete_han
25 Şubat 2017, 22:18
lastik konusu açılması iyi olmuş.
ben 3 gün önce bebek yokuşunda yağmurlu havada fren yapınca yere yapışmam neticesi ile continental contigo lastıklerden kurtulmaya karar verdim.

3 gündür bütün forumları, yorumları okudum 3 lastik firmasından ve mototaşdan bilgi aldım.

mototaş'ın ve güvendiğim bir lastikçinin de yönlendirmesi ile michelline pliot street de karar kıldım.

toplamda 900 tl verdim 21 şubat 2017 tarihinde.

pilot street'i çift hamurlu ve ıslak yol performansı nedeniyle seçtim.

uyumluluk konusunda ise motor ön lastikte 1 cm kısalıyor arkadaşlar ben bunu sorun etmediğim için aldım.

bilginize...

yanlış anlama Hocam ama Bebek yokuşunda kaymayacak lastik motor herhalde üretilmemiştir henüz...o açıdaki bir rampada bence normal..bir Fulyadaki yokuş birde Bebek Yokuşu affetmez...

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:15 ----------


hangi viteste oluyo bu durum? Bu motorun kompresyonu yarış 600'lüklerinden yüksektir o sebeple gazı kapatınca yığılması hem kompresyon yüksekliğinden hem de ağırlığından dolayı normaldir. hızlanma da o şekilde ağırlığına göre gücü düşük olması sebebiyle dediğiniz gibidir.

Siz 600 lük yarış motosikleti yerine scooterdan gelmiş olabilir misiniz?

Tabi karıştırmanız da normal inazumanın sehir içinde çekiş kuvvetinin olduğu vitesler 3-4-5 tir bi 600 lükle 3. vitese geldiğinizde inazumanın son hızından daha üste çıkabilirsiniz. Belki bi fikir uyandırır diye şunu sorayım: Eski 600lüğünüz ile 3. vitesle 55 ile şehir içinde giderken rahat manevra yapabiliyor muydunuz?

Yarış motorlarının, birçok scooter modelinin ve yaşlı çok km yapmış bütün motorların kompresyonu düşüktür. Bu tip motorlardan geldiyseniz. Sorduklarınız normal.İnazumanın davranışı da normal.

kesinlikle çok hantal bir makina..200 kiloya yakın benzin ve çantayla birlikte...torkuda düşük..istenen kıvraklıkta ve manevra ergonomisinde değil..sıfır aldım (hatırladığım kadarıyla) 370 km kullandım ısınamadım arkadaşıma sattım...

allpower
26 Şubat 2017, 00:33
hangi viteste oluyo bu durum? Bu motorun kompresyonu yarış 600'lüklerinden yüksektir o sebeple gazı kapatınca yığılması hem kompresyon yüksekliğinden hem de ağırlığından dolayı normaldir. hızlanma da o şekilde ağırlığına göre gücü düşük olması sebebiyle dediğiniz gibidir.

Siz 600 lük yarış motosikleti yerine scooterdan gelmiş olabilir misiniz?

Tabi karıştırmanız da normal inazumanın sehir içinde çekiş kuvvetinin olduğu vitesler 3-4-5 tir bi 600 lükle 3. vitese geldiğinizde inazumanın son hızından daha üste çıkabilirsiniz. Belki bi fikir uyandırır diye şunu sorayım: Eski 600lüğünüz ile 3. vitesle 55 ile şehir içinde giderken rahat manevra yapabiliyor muydunuz?

Yarış motorlarının, birçok scooter modelinin ve yaşlı çok km yapmış bütün motorların kompresyonu düşüktür. Bu tip motorlardan geldiyseniz. Sorduklarınız normal.İnazumanın davranışı da normal.


C.tesi günü servise soktum. Yetkili servisi de bi anormallik yok dedi.
7000 devirden sonra yapmıyor sanki yada hissedilmiyor. Alt devirlerde motor burnunun üstüne kakılıyor.(: Sıkışık trafikte zorluk çekmiyorum dersem yalan olur. Motor sarsılınca Sürüş stabilitem bozuluyor.
Civarda satış da olan inazumalarla test sürüşü yapmayı düşünüyorum. (:

Şehiriçi 600 lük motorla manevra yapmak sorun değil, sürekli fan açtırma hararet yaptırma yeter. 4000 ile 7000 devir arası akan trafikte akar gidersin çok da zevkli olur.
Zzr 600 de motor freni 5500 den sonra başlar. Aynı zamanda gaz kolu açıldığında en iyi tepki alınan devir sınırıdır.

Hangi motorun komprasyonu ne kadardır bilemem, bu işin uzmanı değilim dolayısıyla da bilmediğim konularda ahkam kesemem ama Spor ve spor turing motorlarda kompresyondan faydalanmak için redline çizgisine yakın devirlerde sürüş yapmak gerekiyor.

Felis Leo
26 Şubat 2017, 00:45
Şu garibim inazuma ne kıymetsiz motordur, kimisi zar zor alır kalın gelir satar sonra B....atar, kimisi ağır der, kimisi yarış motoru sanır yavaş der, kimisi 250CC küçük motordan uzun yol motoru performansı bekler, işin özeti ben aldım 3 senedir kullanıyorum mükemmel motor 250CC en kaliteli motor yağına suyuna bakarsan adam gibi kullanırsan evladiyelik motor.Adam kuryede 100.000km çevirmiş anahtar deymedi diye ilana gururla yazmış, varmı başka örneği.:queen:

Sokollu
26 Şubat 2017, 00:57
yanlış anlama Hocam ama

kesinlikle çok hantal bir makina..200 kiloya yakın benzin ve çantayla birlikte...torkuda düşük..istenen kıvraklıkta ve manevra ergonomisinde değil..sıfır aldım (hatırladığım kadarıyla) 370 km kullandım ısınamadım arkadaşıma sattım...

Başkan sana katılmıyorum. Evet Inazuma'nın diğer tek silindirli (cbr,z50,duke) gibi fırlamadığını sağır sultan bile biliyor.

Ama bence gayet de kıvrak ve manevra kabiliyeti yüksek bir motor. Makine kontraya çok güzel ve güvenli cevap veriyor. Şehir içinde 65 kiloluk bünyemle 1 haftalık alışma sürecinden sonra çok da paşalar gibi (istanbulun leş öğlen trafiğinde fan açmaksızın) gidip geliyordum.

Sen nasıl bir değişik (extraordinary anlamında he yanlış anlaşılmasın) abimizsin ki, bu makineyi sattıktan sonra gidip tekrar Cbf150 gibi bir icatı satın alabildin :)

Düşük ccye bizim gibi mahkum adamlar için on numara motor bence. Inazuma'yı senin de arkadaşın olan bir abime satmıştım şu an inan imkanım olsa hiç sağa sola bakmam gider bir F alırım (sıfır değil tabi :P )




C.tesi günü servise soktum. Yetkili servisi de bi anormallik yok dedi.
7000 devirden sonra yapmıyor sanki yada hissedilmiyor. Alt devirlerde motor burnunun üstüne kakılıyor.(: Sıkışık trafikte zorluk çekmiyorum dersem yalan olur. Motor sarsılınca Sürüş stabilitem bozuluyor.
Civarda satış da olan inazumalarla test sürüşü yapmayı düşünüyorum. (:

Şehiriçi 600 lük motorla manevra yapmak sorun değil, sürekli fan açtırma hararet yaptırma yeter. 4000 ile 7000 devir arası akan trafikte akar gidersin çok da zevkli olur.
Zzr 600 de motor freni 5500 den sonra başlar. Aynı zamanda gaz kolu açıldığında en iyi tepki alınan devir sınırıdır.

Hangi motorun komprasyonu ne kadardır bilemem, bu işin uzmanı değilim dolayısıyla da bilmediğim konularda ahkam kesemem ama Spor ve spor turing motorlarda kompresyondan faydalanmak için redline çizgisine yakın devirlerde sürüş yapmak gerekiyor.

Hocam bence ilk olarak makineyi 7bin üzerinde sürmekten vazgeçin, oraların adamı değil çünkü. Gereksiz yere yaktığınız benzine de yazık.

Başka bir motor denemenizi öneririm. Satın almak için denediğim bir Inazumada aynı mesele ile karşılaşmıştım. İnip durumu söylediğimde ön amortisör keçelerin değişmesi gerek ama şimdi param yok, onu fiyattan düşeriz falan filan oldu. Sanki amortisör olması gerektiği gibi çalışmıyor gibi geldi bana.

Son olarak spor motosikletten sonra hiç bir motosiklet zevk vermez zaten. Kaldı ki siz hem CC düşmüşsünüz, hem de vites aralığı kısa son hızı ve torku en düşük makineyi almışsınız. Alıştıktan sonra bisiklet gibi gelir , o konuda hiç sıkıntı yaşamazsınız.

mete_han
26 Şubat 2017, 01:03
bir detay daha var..çift egsoz beni trafikte rahatsız etti..araya dereye giremedim bazen kaldırımdan sıfır noktadan kaçmaya çalıştım ama olmadı...bu olaylar ilk çıktığı 2013 yılında oldu..geçen bir video gördüm..egsoz işinde nam salmış bi usta var..referansları ortak dostlarım tarafından fazlaca olan..kendi imalatı egsozla teke indirmiş..eğer işinize yararsa videosunu atıyorum..ben ınazumadan memnunum ama egsoz dezavantaj diyorsanız şunuda bir düşünün...


https://www.youtube.com/watch?v=urxZ3jTHLWY


bu motorun bir özelliğide gördüğüm kadarıyla ne kadar hırpalarsan hırpala yağına suyuna bakmasan bile sağlamlığıdır...yani yağına suyuna bak çayna makinaları için geçerli :) ınazuma bu tank gibi makina...ama tank gibi de hantal :P

allpower
26 Şubat 2017, 01:47
Şu garibim inazuma ne kıymetsiz motordur, kimisi zar zor alır kalın gelir satar sonra B....atar, kimisi ağır der, kimisi yarış motoru sanır yavaş der, kimisi 250CC küçük motordan uzun yol motoru performansı bekler, işin özeti ben aldım 3 senedir kullanıyorum mükemmel motor 250CC en kaliteli motor yağına suyuna bakarsan adam gibi kullanırsan evladiyelik motor.Adam kuryede 100.000km çevirmiş anahtar deymedi diye ilana gururla yazmış, varmı başka örneği.:queen:

Kesinlikle küçümsemiyorum. aldim ve satmayı da düşünmüyorum. bence 250cc. sınıfının en baba motoru, sesi de tipi de tek silindirli spor görünümlü 250cc. lere nazaran çok daha hoş.
Şuna eminim, benim motorda bi sıkıntı var arkadaş.

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:33 ----------




Hocam bence ilk olarak makineyi 7bin üzerinde sürmekten vazgeçin, oraların adamı değil çünkü. Gereksiz yere yaktığınız benzine de yazık.

Başka bir motor denemenizi öneririm. Satın almak için denediğim bir Inazumada aynı mesele ile karşılaşmıştım. İnip durumu söylediğimde ön amortisör keçelerin değişmesi gerek ama şimdi param yok, onu fiyattan düşeriz falan filan oldu. Sanki amortisör olması gerektiği gibi çalışmıyor gibi geldi bana.

Son olarak spor motosikletten sonra hiç bir motosiklet zevk vermez zaten. Kaldı ki siz hem CC düşmüşsünüz, hem de vites aralığı kısa son hızı ve torku en düşük makineyi almışsınız. Alıştıktan sonra bisiklet gibi gelir , o konuda hiç sıkıntı yaşamazsınız.

çoğu zaman relaks sürüyorum, zaman zaman da makinaya açmak lazım. motor sağırlaşmasın.

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:43 ----------

Denemek için sahibinden.com dan civardaki ilanlara bakıyorum. (:

motorcu48
26 Şubat 2017, 01:47
Bu egzozların şuanda sahibi benım egzoz konusunda fikiir almak isteyen varsa bana da danışabilir .uzun zamandır foruma yazı yazmamıştım metehan abimin yazısını görünce daldım konuya


https://www.youtube.com/watch?v=9PZD5si1oKY

necipalperen
26 Şubat 2017, 11:18
yeni lastikler takılınca motorun gidişi bile değişti. yeni sezonun ilk uzun yoluna çıkmış bulunuyorum. istanbuldan balikesire, balıkesirden de aydına kadar durmadan geldim. yarın kamp için muğlaya doğru süreceğim.

1-2 arkadaşın da belirttiği gazı kestiğinde motorun yığılmasını ben de hissettim ama bütün bindiğim motorlarda aynı şeyi yaşadığım için çok sorun etmiyorum.

motoru tam yükle yükledim. aydın otobanında 143 maks hızı görebildim.

yol iyi olunca yağ gibi kayıyor motor, uzun süre çinli kullanmış biri için gerçekten mutlu mesut sürülecek bir motor.

http://i64.tinypic.com/1zqajok.jpg

mete_han
26 Şubat 2017, 11:51
Başkan sana katılmıyorum. Evet Inazuma'nın diğer tek silindirli (cbr,z50,duke) gibi fırlamadığını sağır sultan bile biliyor.

Ama bence gayet de kıvrak ve manevra kabiliyeti yüksek bir motor. Makine kontraya çok güzel ve güvenli cevap veriyor. Şehir içinde 65 kiloluk bünyemle 1 haftalık alışma sürecinden sonra çok da paşalar gibi (istanbulun leş öğlen trafiğinde fan açmaksızın) gidip geliyordum.

Sen nasıl bir değişik (extraordinary anlamında he yanlış anlaşılmasın) abimizsin ki, bu makineyi sattıktan sonra gidip tekrar Cbf150 gibi bir icatı satın alabildin :)

Düşük ccye bizim gibi mahkum adamlar için on numara motor bence. Inazuma'yı senin de arkadaşın olan bir abime satmıştım şu an inan imkanım olsa hiç sağa sola bakmam gider bir F alırım (sıfır değil tabi :P )



akşam bu mesajını görmemişim aga..:rendeer:

motorla en az 1500-2000 yapsaydım dediğin gibi kısa zamanda alışırdım aslında...ama cbfle girmediğim ara dere kalmadı aynı ara dereye bu girmeyince canım sıkıldı aslında..tek sebep bu diyelim..motor kulvarında rakipsiz..ama cbfle kıyasladığımda tabi arada yapısal farklar çok var..ben alışmışım pisiklet gibi cbfye hakimiyete..:P

ona bakarsan 2015 de nc700 aldım 3 hafta kullanıp ısınamadım sattım yine cbfye döndüm..yani kabayat ınazumada değil diyebilirim...:P


dediğin gibi denişik biriyim..15.01.2017 den beri ısrarla istikrarlı bir şekilde cbf üzerindeyim..geçen lasti sıfırladım 350 liraya ön arka mişlen takım takma dahil..birde zincir seti değişti herşey dahil yine 200 e dıd ...e aga benden daha mutlusu varmı şimdi..2 yaşında motorun bakım hariç şu ana kadar masrafı bu oldu..1.5 yıl gider yine...


demin bir argadaş 900 lira dedi lastiğe içim gitti..:P


bakın yine yanlış anlamayın hafta içi bir abimize nc750 s aldık..cumartesi tükkanında buluştuk motoru ben yıkadım iki tur attım ulan dedim işte motor bu..yani üst cclerde huzur var..şehiriçi biraz stres sıkıntı olsa bile şehir dışı gerçekten huzur veriyor o güç...


ınazuma amaca hizmet eder..işini layıkıyla görür...ama yetmez...


bide eski commuterciler bel ve peg hizasında bir dikey hiza ister..yani peg ne kadar bel gerisine gider öne eğilmek zorunda kalırsa o kadar huzursuz olur ergonomik anlamda...peg az önde olsaydı daha iyi olurdu..ama naked denen şey bu olsa gerek..ya da nakedden anlaşılan şey algı rahatsızlık olmalı..

1950-1960-1970-1980-1990 model nakedin ataları dediğimiz (BMW R60..Honda CB serileri vs) tüm makinalara baktığımızda pegler hep bel duruş hizasında..ama bu zamanda bu ölçü sadece commuter denen segmentde var..nakedleri daha estetik olsun diye böyle yapıyorlar..belkide rüzgar nedeniyle depoya daha rahat yatılsın diye böyle oluyor...

benim ınazumadan soğuma sebebim biraz da bu peg ölçüsü öne doğru hafif konumlanmayı hiç sevmem...

allpower
26 Şubat 2017, 20:48
Arkadaşlar bu arka amortisör 7 kademeli fakat kaçıncı kademede olduğunu anlayamadım.
mevcut ayarın ne olduğunu anlamak için nereye bakıyoruz, neyi referans alıyoruz.

astramastra
02 Mart 2017, 10:50
Arkadaşlar model yükselteceğimden dolayı inazumamı satışa çıkardım.
Düşünenler aşağıda ki linke tıklayıp bana ulaşabilirler.
İyi forumlar.

https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-suzuki-2015-suzuki-inazuma-f-gw-250f-siyah-405005210/detay/

astramastra
03 Mart 2017, 18:49
Arkadaşlar model yükselteceğimden dolayı inazumamı satışa çıkardım.
Düşünenler aşağıda ki linke tıklayıp bana ulaşabilirler.
İyi forumlar.

https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-suzuki-2015-suzuki-inazuma-f-gw-250f-siyah-405005210/detay/

Satılmıştır.

allpower
03 Mart 2017, 23:10
Arkadaşlar bu arka amortisör 7 kademeli fakat kaçıncı kademede olduğunu anlayamadım.
mevcut ayarın ne olduğunu anlamak için nereye bakıyoruz, neyi referans alıyoruz.

Yav arkadaş kos koca forum da, şu lanet süspansiyonun nasıl ayarlandığını bilen biri yok mu?
Çeviriyorum çeviriyorum sonsuz dönüyor.

arslan26
03 Mart 2017, 23:57
Yav arkadaş kos koca forum da, şu lanet süspansiyonun nasıl ayarlandığını bilen biri yok mu?
Çeviriyorum çeviriyorum sonsuz dönüyor.

Amortisor ayarini cevirdikce 123....7den sonra tekrar basa 1 e gecer... hangi konumda oldugunu merak ediyorsan tam sag ve sol tarafa denk gelen numara kacinci konumda oldugunu gosterir

M.KESKİN
04 Mart 2017, 11:33
Motorun tam sağ tarafından veya tam sol tarafından baktığınızda yuvarlak delikten gördüğünüz değerde ayarlıdır. sağdan ve soldan aynı rakamı görürsünüz.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:30 ----------


lastik konusu açılması iyi olmuş.
ben 3 gün önce bebek yokuşunda yağmurlu havada fren yapınca yere yapışmam neticesi ile continental contigo lastıklerden kurtulmaya karar verdim.

3 gündür bütün forumları, yorumları okudum 3 lastik firmasından ve mototaşdan bilgi aldım.

mototaş'ın ve güvendiğim bir lastikçinin de yönlendirmesi ile michelline pliot street de karar kıldım.

toplamda 900 tl verdim 21 şubat 2017 tarihinde.

pilot street'i çift hamurlu ve ıslak yol performansı nedeniyle seçtim.

uyumluluk konusunda ise motor ön lastikte 1 cm kısalıyor arkadaşlar ben bunu sorun etmediğim için aldım.

bilginize...

michelin pilot streette bizim motorun bire bir ölçüleri var. size ellerindeki lastiği takmış olmasınlar.

allpower
04 Mart 2017, 19:13
Motorun tam sağ tarafından veya tam sol tarafından baktığınızda yuvarlak delikten gördüğünüz değerde ayarlıdır. sağdan ve soldan aynı rakamı görürsünüz.


Amortisor ayarini cevirdikce 123....7den sonra tekrar basa 1 e gecer... hangi konumda oldugunu merak ediyorsan tam sag ve sol tarafa denk gelen numara kacinci konumda oldugunu gosterir

Arkadaşlar teşekkür ederim.

Resim çektim. Resimde görülen süspansiyonun ayarı kaçta.
https://goo.gl/photos/MycDzH91dUPvSa1S8

leon99
05 Mart 2017, 21:30
Arkadaşlar en son 15.000 Bakımında;
Yağ Filtresi, Motul 15/50 motor yağım, bujilerim, orjinal hava filtrem değişmişti. Şuna 20.000 Km bakımım geldi ancak motorun garantisi bittiği için ürünleri alıp kendim bakım yapmak istiyorum.
Değiştirmem gerekenler şuanlık motor yağı ve yağ filtresi olarak görünüyor. Balatalarımda şuanlık bir problem yok gibi.
Motor yağı olarak 10/40 hangi markayı tercih edersiniz?
Yağ filtresi olarak ya KN markası ya da Hiflo markasını kullanmayı düşünüyorum. Tavsiyeleriniz için teşekkürler.



Not: http://urun.n11.com/filtre-setleri/motul-5100-10w40-motosiklet-yagi-1-lt-P150593209
şu ürün bizim motora uygun mudur?

Aquarist
06 Mart 2017, 10:41
Selam dostlar,
Ben de 5000km bakımını yaptıracağım ancak motorum 2015 model olduğu ve en yakın servis 150km. uzakta olduğu için bakımını Giresun' da motor ustama yaptırmayı düşünüyorum.
5000km bakımı için değişecek olan filtre, yağ vs. ihtiyaçları nereden temin edebilirim? Yağ tercihim ne olmalı? Şuna da dikkat edin diyeceğiniz bir husus var mı?
Cevabınız için şimdiden teşekkürler.

Norton772
06 Mart 2017, 12:07
Beyler bu motor çok maliyetli mi? Cc büyütmek istiyorum ve konforu için biraz paraya kıyıp alsam mı diyorum. Yoksa ucuza bir pulsar alıp bakıcam dalgamı.

jonvolkan
06 Mart 2017, 13:27
Beyler bu motor çok maliyetli mi? Cc büyütmek istiyorum ve konforu için biraz paraya kıyıp alsam mı diyorum. Yoksa ucuza bir pulsar alıp bakıcam dalgamı.

Konfor söz konusu ise Inazuma F tercih edilmesi doğrudur. Kendi motorum Inazuma F olduğu için onun adını verebiliyorum. Naked Inazuma için bir bilgim yok. Kendim şehirlerarası 50 km kadar bir mesafe bir arkadaşımla değişerek Pulsar 200 NS kullanma şansım olmuştu. Inazuma F in rahatlığı ve yol tutuş güven hissini Pulsar da alamadım. Çok seri bir motosiklet. Yola çıkmadan evvel depoları birlikte fulleyip yaptığımız ölçümlerde aynı süratlerde 250 km sonrası yaptığımız hesapta Pulsar 0,5 lt/ 100 km kadar daha ekonomik bir yakıt verisi vermişti. Rahatınız söz konusu ise ve bu çok da önemli ise aradaki işletim maaliyeti farkı göze alınabilir meblağlarda olacaktır diye düşünüyorum. Tabi Suzukinin parça dayanıklılığı da maliyet hesap edilirken göz önünde bulundurulmalıdır.

Sokollu
06 Mart 2017, 22:46
Arkadaşlar en son 15.000 Bakımında;
Yağ Filtresi, Motul 15/50 motor yağım, bujilerim, orjinal hava filtrem değişmişti. Şuna 20.000 Km bakımım geldi ancak motorun garantisi bittiği için ürünleri alıp kendim bakım yapmak istiyorum.
Değiştirmem gerekenler şuanlık motor yağı ve yağ filtresi olarak görünüyor. Balatalarımda şuanlık bir problem yok gibi.
Motor yağı olarak 10/40 hangi markayı tercih edersiniz?
Yağ filtresi olarak ya KN markası ya da Hiflo markasını kullanmayı düşünüyorum. Tavsiyeleriniz için teşekkürler.



Not: http://urun.n11.com/filtre-setleri/motul-5100-10w40-motosiklet-yagi-1-lt-P150593209
şu ürün bizim motora uygun mudur?

Yag olarak en iyi yag Motul, 5bin km sonunda bile performansini kaybetmiyor. Baska yaglari denemeye hic ugrasmayin bence.

Ben olsam yag filtresi orjinal devam ederdim, cok luzumsuz buluyorum aftermarket yag ve hava filtresi isini.


Selam dostlar,
Ben de 5000km bakımını yaptıracağım ancak motorum 2015 model olduğu ve en yakın servis 150km. uzakta olduğu için bakımını Giresun' da motor ustama yaptırmayı düşünüyorum.
5000km bakımı için değişecek olan filtre, yağ vs. ihtiyaçları nereden temin edebilirim? Yağ tercihim ne olmalı? Şuna da dikkat edin diyeceğiniz bir husus var mı?
Cevabınız için şimdiden teşekkürler.

Size de ayni sekilde arkadasin linkini verdigi Motul urununu oneriyorum. Herkese aspirin yazip gonderiyorum :) Ama inanin vites gecisi ve motor sesi icin en ideal yag 5100 serisi Motul bence.

Yag ve hava filtresini yakin sehirdeki servislere rica ederseniz belki kargo ile gonderirler. Orjinal filtreyi ben nerden siparis vermistim hatirlamiyorum ama soyle bir site var satan :

http://www.motosikletparcalari.net/16510-07j00-yag-filtresi-suzuki-yag-filtre-orjinal-pmu12172

hardal
10 Mart 2017, 18:23
Arkadaşlar hafif bozuk zemine girince ön taraftan tık tık tık diye ses gelmeye başlıyor. Önce konsol mu oynuyor diye düşündüm ama değil. Ön takımdan geliyor sanki ses. Fikir verebilecek olan var mı? Motor 7 aylık, 7500 km de. Bir de zinciri ne zaman değiştirmek gerekir?

Felis Leo
10 Mart 2017, 22:19
Aynı ses benimkinden var sıfır aldığım günden bu yana var hala kaynağını bulamadım ama önemli bir şey değil üç senedir bir sorun yok

kadirgül
13 Mart 2017, 09:47
s.a arkadaşlar bende 2013 model inazuma kullanıcısıyım. motorum 25000 km de ve yaklaşık 8000 km dir bende. yaklaşık 8 ay kadar önce (temmuz-ağustos) kontak açtıktan sonra star stop düğmesini açtım ve "F1" hatası verdi. bir kaç denemeden sonra motor çalıştı. şimdi hala bu sıkıntı ara ara karşıma çıkmakta. düğmeyi açtıktan sonra yakıt basma süresi yaklaşı 4 saniye kadar diye düşünürsem bu sıkıntıyı artık sesten anlar oldum. çünkü 2 saniye kadar basıyor sonra duruyor ve "F1" lambası yanıyor. enjektör temizleyicide kullandım ama sıkıntı devam ediyor. servise gitmedim. bu durumla karşılaşan başka arkadaşlar oldumu.

Felis Leo
13 Mart 2017, 10:42
motosikleti devamlı sağ gidondaki kırmızı start stop düğmesiyle açıp kapamak beyinde arızaya yol açar, sadece kontak anahtarı ile açıp kapayın, bu düğme sadece acil durumlarda kullanılmalıdır.

yusufbaris
13 Mart 2017, 15:05
s.a arkadaşlar bende 2013 model inazuma kullanıcısıyım. motorum 25000 km de ve yaklaşık 8000 km dir bende. yaklaşık 8 ay kadar önce (temmuz-ağustos) kontak açtıktan sonra star stop düğmesini açtım ve "F1" hatası verdi. bir kaç denemeden sonra motor çalıştı. şimdi hala bu sıkıntı ara ara karşıma çıkmakta. düğmeyi açtıktan sonra yakıt basma süresi yaklaşı 4 saniye kadar diye düşünürsem bu sıkıntıyı artık sesten anlar oldum. çünkü 2 saniye kadar basıyor sonra duruyor ve "F1" lambası yanıyor. enjektör temizleyicide kullandım ama sıkıntı devam ediyor. servise gitmedim. bu durumla karşılaşan başka arkadaşlar oldumu.

Bu sıkıntıyı bende yaşadım.Kontak kısmında bir sensör varmış o arızalanıyomuş sanırım.Serviste bakım sırasında bu sorunu da hallettiler.
Bir servis bana komple kontak setini değiştirmemi söyleyerek beni baya tırstırmıştı.(600-700 lira gibi bir rakamdan bahsettiler.)Daha da gitmiyorum oraya.
Batuhan Motorda hallettiler saolsunlar..Komple kontak kısmını söküp arızalı kısmı tamir ettiler.

hardal
13 Mart 2017, 16:03
Arkadaşlar Maslak Yücel motor mu yoksa Florya Batuhan motoru mu servis olarak tavsiye edersiniz? Yücel motora 2 kere bakım için gittim, ne sorarsam "normaldir o" cevabı aldım. Bilmiyorum sadece ilgili bir servis arıyorum.

kadirgül
13 Mart 2017, 16:08
Bu sıkıntıyı bende yaşadım.Kontak kısmında bir sensör varmış o arızalanıyomuş sanırım.Serviste bakım sırasında bu sorunu da hallettiler.
Bir servis bana komple kontak setini değiştirmemi söyleyerek beni baya tırstırmıştı.(600-700 lira gibi bir rakamdan bahsettiler.)Daha da gitmiyorum oraya.
Batuhan Motorda hallettiler saolsunlar..Komple kontak kısmını söküp arızalı kısmı tamir ettiler.



hocam maliyeti ile ilgili bişey demişlermiydi. birde battlax bt 45 lastiklerden memnun musun bende taktırmayı düşünüyorum

yusufbaris
13 Mart 2017, 16:41
hocam maliyeti ile ilgili bişey demişlermiydi. birde battlax bt 45 lastiklerden memnun musun bende taktırmayı düşünüyorum

Maliyeti bakım arasına karıştı tam olarak kaçtı hatırlamıyorum valla.
Lastik çok yağmurlu hava haricinde gayet iyi bence.Kuru havalarda özellikle kaydırmaya çalışıyorum boş yollarda gayet iyi tutuyo yolu.Ben yaz kış kullanıyorum o yüzden yağmurlu hava performansı da fena değil bence.Ama yine de yağmurlu havada hızım yarıya düştüğü için çok zorlamadım.
Bi tek sert lastik olduğu için tercih ediyorum Bridgestone'u.Çivi varmış lastikte ben bakımda farkettim mesela.Daha az patlıyo :)

fazilk
14 Mart 2017, 14:47
...kontak açtıktan sonra star stop düğmesini açtım ve "F1" hatası verdi. bir kaç denemeden sonra motor çalıştı. şimdi hala bu sıkıntı ara ara karşıma çıkmakta.

FI lambası bende de yanmıştı. Ancak bendeki sorunun akü zayıflığından olduğu anlaşıldı ve akü değiştirilince sorun çözülmüştü.

Selamlar, saygılar...

banro
14 Mart 2017, 22:00
s.a arkadaşlar bende 2013 model inazuma kullanıcısıyım. motorum 25000 km de ve yaklaşık 8000 km dir bende. yaklaşık 8 ay kadar önce (temmuz-ağustos) kontak açtıktan sonra star stop düğmesini açtım ve "F1" hatası verdi. bir kaç denemeden sonra motor çalıştı. şimdi hala bu sıkıntı ara ara karşıma çıkmakta. düğmeyi açtıktan sonra yakıt basma süresi yaklaşı 4 saniye kadar diye düşünürsem bu sıkıntıyı artık sesten anlar oldum. çünkü 2 saniye kadar basıyor sonra duruyor ve "F1" lambası yanıyor. enjektör temizleyicide kullandım ama sıkıntı devam ediyor. servise gitmedim. bu durumla karşılaşan başka arkadaşlar oldumu.

Aynı hata bende de var. Yan ayaktan kontağa tüm kabloları kontrol ettirdim, en son yetkili serviste cihaza bağlayıp sorguladılar kontak hatası verdi. Kontağa bağlı soketleri kurcalayınca bir süre düzeldi, şimdi zaman zaman yeniden tekrarlıyor. Yusufbarış arkadaşın önerisini servise ileteceğim. Olmadı paraya kıyıp kontağı değiştireceğiz.

antilop_skul
14 Mart 2017, 23:42
Beyler elimde inazuma icin hic kullanilmamis 0 km 1 numara buyuk on disli var. Fiyat 100 tl isteyen iletisime gecsin

jonvolkan
23 Mart 2017, 15:15
Arkadaşlar bu bizim Inazuma F ler için rüzgar korumalığını yükseltmenin bir yolu var mı? Nasıl birşey yapılabilir acaba?

power türk
30 Mart 2017, 11:58
http://madebysakalli.blogspot.com.tr/p/1.html

bu adamla nasıl ıletısıme gecebılırım ne telefonu var nede urun satın alabılecegım bır adresı .tanıyan vvarmı


ınazuma ya aksesuar alacagım.

gibigibi1985
01 Nisan 2017, 23:40
Valla ben bu motorla Antalya-Konya arasını 1 kere gittim eşimle ve ertesi gün Beyşehir gölü etrafından döndüm geldim.
O hafta içinde de sattım Inazuma yı.

Böyle uzun yol tebrik ediyorum seni..

Kesinlikle artçı ile uzun yol motoru değil.
Ön dişliyi 1 tık büyüttüm 140km deki zırıltı için olmadı, tekrar 1 tık daha büyüttüm yine tatmin etmedi.

Sağlamlık ve kalitesine kimse bir şey diyemez. Lakin uzun yol için yetersiz.
Hele birde artçılı çıkarsan yola eziyet oluyor.
Güç yetersiz, rampalarda vites düşüp tapa gaz zırıl zırıl titreyerek tırmanmak ve yakıt çok can sıkıcı.
Hadi yaktığının hakkını vereydi bari yine tutacak bi yeri olurdu..


Sattığım kırmızım..
http://s31.postimg.org/4xc271nwb/screenshot_23.jpg



Sırasıyla..
http://s31.postimg.org/p3fk5xjjv/screenshot_22.jpg

peki bu motorun 2.el veya 0 fiyat aralığıgında konfor veya seni bezdiren etmenlerini yedekleyecek başka bir motosiklet var mı sana göre?Japonların yüksek cc yaşlıları mesela ama onlarda açıkcası daha pahalı

afatsum
02 Nisan 2017, 19:14
arkadaşlar yeni 10 000 km bakımına girdim
ulusan ankara da yaptırdım bakımı bu zamana kadar olan bakımları topladığımda elimde 900 tl gibi bir meblağ gözüküyor
küçük cc motor için biraz fazla değil mi ?
bir de bakım tablosunda 10 000 km de buji değişir diyo servis değiştirmemiş "sözde" usta gerek görmemiş görse değiştirirmiş !

motorcu48
02 Nisan 2017, 20:08
arkadaşlar yeni 10 000 km bakımına girdim
ulusan ankara da yaptırdım bakımı bu zamana kadar olan bakımları topladığımda elimde 900 tl gibi bir meblağ gözüküyor
küçük cc motor için biraz fazla değil mi ?
bir de bakım tablosunda 10 000 km de buji değişir diyo servis değiştirmemiş "sözde" usta gerek görmemiş görse değiştirirmiş !

bizim burada yani marmariste suzuki yetkili bayisi şöyle işliyor.
periyodik bakıma giderken motoru bırakıyorsun satıcı motora binip sanayıye götürüp herhangibi bir motorcuya motoru yaptırıyor:D adamların anlayışı bu bende naptım o adamlara yaptıracağıma aldığım gunden bu yana bildiğim motorcuya götürdüm ve dediğiniz gibide hiç kazıklanmadım .
ben 10 bin bakımında ne buji nede yag filtresini değiştirttim gerçekten gerek yok ancak bende kuralcıyımdır muhendis oyle demişse vardır bir bildiği fakat şunuda unutmamalı çogu şeyi motorun ömrü uzun olsun sorun yaşatmasın diye parcaların ömrü bitmeden değiştirilmesini öneriyorlar

onurordek
03 Nisan 2017, 10:49
arkadaşlar yeni 10 000 km bakımına girdim
ulusan ankara da yaptırdım bakımı bu zamana kadar olan bakımları topladığımda elimde 900 tl gibi bir meblağ gözüküyor
küçük cc motor için biraz fazla değil mi ?
bir de bakım tablosunda 10 000 km de buji değişir diyo servis değiştirmemiş "sözde" usta gerek görmemiş görse değiştirirmiş !

Ulusan tekel sayılabilecek konumda iken kafasına göre fiyat belirliyordu, halen öyle galiba.
Şu an sitede ankara da yetkili servis bilgisi yok.

necipalperen
03 Nisan 2017, 12:20
arkadaşlar yeni 10 000 km bakımına girdim
ulusan ankara da yaptırdım bakımı bu zamana kadar olan bakımları topladığımda elimde 900 tl gibi bir meblağ gözüküyor
küçük cc motor için biraz fazla değil mi ?
bir de bakım tablosunda 10 000 km de buji değişir diyo servis değiştirmemiş "sözde" usta gerek görmemiş görse değiştirirmiş !

ben bu hafta 15bin bakımına giricem. 240 tl fiyat aldım servisten.
900 biraz ağır olmuş