PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Suzuki Suzuki Inazuma Gw 250/ Inazuma F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 [106] 107 108 109 110 111 112 113 114 115

jonvolkan
01 Eylül 2016, 11:49
[QUOTE=leventatik81;3985384]Arkadaşlar inazuma f kullanıcılarında bir ricam var. Aktif kullananlar şehir içi ortalama ne kadar yakıyor? ş.arası ne kadar yakıyor ? ortalama hız belirterek yazarsanız memnun olurum. 100 km deki yakıt litresi nedir?

Falcon 250 vardı mayıs ayında uzun yol yaptıktan sonra sattım (çin malı pek beğenmedim açıkçası) bu sene ş.içi için honda 125 aldım. seneye inazuma f alacam inşallah tekrar uzun yok için. yardımcı olursanız sevinirim. çok yakıyor diye okudum bi kaç yerde ama[COLOR="Silver"][/QUben şehir içinde 3.8 litre uzun yolda 1110 -120 km hı zbandında kullanış ile 3.5 litre yakıt hesaplıyorum.

motorcu48
05 Eylül 2016, 02:44
ayıcık37 adlı yenı bıtme kullanıcıya neden kaliteye onem verdiğimizin kanıtı ve neden bızım motorla kıyaslanamıyacağının tescili:) sen git cbf150 ile kıyasla


https://www.youtube.com/watch?v=RA2G7VkcD9M

https://www.youtube.com/watch?v=Fn6Lkhef79I

https://www.youtube.com/watch?v=XuO50_nKBpg


https://www.youtube.com/watch?v=uGGD1FXj9SE

buda bonus: adamlar soyleşideki gibi ucuza aldık konuya nasıl baktığınıza bağlı gibi filan diyor oysaki hadi ses yapma sorunu neysede sen trafikte motor stop ettiğinde bu can kaybına neden olmuyacak mı ? uzak doğulu adam evet onemsemıyor ama ben boyle birşeyi asla kabul etmem:mrgreen:
ya zaten gidona bakın o gövde paneli filan çin malı kalitesinde bıde kalkmış bisiklet gibi tek silindir plastiği bolca ,gövdeye küççücük egzozlu araçla bızım makınayı bır tutuyor aklı sıra bıze akıl veriyor

cagiran
05 Eylül 2016, 12:44
selamlar, İzmir'de olup bana motorunu inceleme fırsatı (sürme değil) verecek arkadaşlara sesleniyorum.
Durum acil, önemli ve kritiktir :)

zemre
05 Eylül 2016, 17:28
selamlar, İzmir'de olup bana motorunu inceleme fırsatı (sürme değil) verecek arkadaşlara sesleniyorum.
Durum acil, önemli ve kritiktir :)

Profilinizdeki numara kullanılmıyor sanırım, mut.suz1710@mynet.com adresinden iletişim kurabiliriz.

cagiran
05 Eylül 2016, 19:17
Zemre kullanılıyor aktiftir.
Teşekkürler

hardal
06 Eylül 2016, 12:08
Arkadaşlar 5500 devirden sonra başlayan titreşim makul seviyede mi? Ilk motorum ve başka motor tecrübem yok.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:44 ----------

Inazuma'yı Mototas firmasından sıfır olarak aldım. Bir iki hafta sonra farkettim ki gidonun ortasındaki vidanın kenarları ezilmiş ve paslanmaya başlamış. 1000 km bakımında Yücel motor'a sorduğumda yanlış anahtar ile vidayı sıktıklarını ve vidanın altındaki somunun takılmadığını söylediler. Kadıköy'deki Mototas'a gidip durumu anlattım. Parçayı sipariş edeceklerini 3 hafta içinde geleceğini söylediler. Şahsi fikrim bu firmadan alışveriş yapmamak. Genel olarakda müşteriye ilgisiz bir tavır içindeler. Motordaki titreşimin seviyesinini kontrol ettirmek için ustalardan birine test etmesini söyledim, adam bakkala gitmiş, elinde kola ile geldi. Yani ciddiyet yok, profesyonellik yok. En mühimi motor eksik montajlamışlar ve vidaya zarar vererek o halde satıyorlar. Bu küçük de olsa genel vaziyet için fikir veriyor.

cagiran
06 Eylül 2016, 21:18
selamlar, İzmir'de olup bana motorunu inceleme fırsatı (sürme değil) verecek arkadaşlara sesleniyorum.
Durum acil, önemli ve kritiktir :)

Zemre arkadaşıma teşekkür ediyorum.

Beni bekledi ve çok güzel bilgi verdi ve hatta kullandırdı motorunu

Ben motoru görüntü ve edindiğim bilgilerle çok sevmiştim.

Bugün daha çok sevdim.

Aklımda tek bir soru işareti var, Forza dan sonra oturma pozisyonu ve gidon tutuşu olarak Inazuma F, naked versiyona göre daha mı rahat gelir bana?

esekli
09 Eylül 2016, 09:55
arkadaslar selam. cok fazla forum yazisi ollmus iclerinde ara dedim ama tam aradigimi bulamadim.

orta sehpa taktirmak istiyorum motora. istanbuldayim. piyasasi nedir? nerede yaptirsak memnun kaliriz? kac paraya oluyorsa uygundur, kaziklanmak da istemiyorum ama internette irf nin urununu cok ovuyorlar, fiyati 250 lira. pahali degil mi biraz?

reverse
09 Eylül 2016, 10:40
Esekli tam olarak piyasayi bilmiyorum ama irf marka kaliteliyse 250 eder diye düşünüyorum.
Bayinin taktigi orta sehpa, motoru sehpaya alirken KIRILDI. Motoru az kalsin düşürüyordum. Otoparktaki gorevli gordu yakindaydi o yetisti de dusurmeden kurtardik.

jonvolkan
09 Eylül 2016, 21:24
Sahibinden.com sitesinde 338678393 ilan numarası ile Konya dan motosikletim satılıktır arkadaşlar. İlgilenenler olursa telefonla irtibat kurabiliriz.

sinka251
10 Eylül 2016, 07:48
Cbf150 ile dahi karşılaştırılamaz pulsar,konforsuz takoz gibi bir motor.Pulsar bayilerinin sahiplerine gidin bi bakın hepsi japon malı motorsikletler kullanıyor.Adamlar yarım asırdan fazla motor üretiyorlar dünkü firmayla nasıl karşılaştırma yapılabilir anlamadım.

cagiran
15 Eylül 2016, 13:40
Merhaba Max. 10.000 km Inazuma F almak istiyorum.

Motorum Honda NSS 300 Forza

Bayram da 1.700 km artçılı ve yaklaşık 20 kg yüklü uzun yol yaptım.

Ne dik yokuş tırmanışlarında ne düz yolda hiç sıkınyı yaşamadım.

Düz yolda 130-140 km hızları rahat gördüm, yokuş aşağı 145-150 km hızlara çıktım.

Teknik verilere bakınca Forza Inazumadan daha torklu ve daha güçlü, 30CC kadar yüksek hacimli.

Ağrılıkları eşit sayılır...

Acaba Inazuma F ile aynı şartarda sorun yaşar mıyım? Ve ihtiyaç halinde bahsettiğim hızların altında kalır mıyım?

Takas düşünenler lütfen iletişime geçsinler.

Selamlar

85mm
15 Eylül 2016, 14:25
Merhaba Max. 10.000 km Inazuma F almak istiyorum.

Motorum Honda NSS 300 Forza

Bayram da 1.700 km artçılı ve yaklaşık 20 kg yüklü uzun yol yaptım.

Ne dik yokuş tırmanışlarında ne düz yolda hiç sıkınyı yaşamadım.

Düz yolda 130-140 km hızları rahat gördüm, yokuş aşağı 145-150 km hızlara çıktım.

Teknik verilere bakınca Forza Inazumadan daha torklu ve daha güçlü, 30CC kadar yüksek hacimli.

Ağrılıkları eşit sayılır...

Acaba Inazuma F ile aynı şartarda sorun yaşar mıyım? Ve ihtiyaç halinde bahsettiğim hızların altında kalır mıyım?

Takas düşünenler lütfen iletişime geçsinler.

Selamlar

Suzuki Inazuma için konuşuyorum, F için değil. Ancak F'te de o kadar fark olacağını sanmam.

Sorundan kastınız ne anlamadım ama eğer arıza ise problem yaşamazsınız. Taş gibi motorlar bunlar. Ama hız konusuna gelirsek: Evet o hızların altında kalırsınız. Ama 15-20 km/h kadar değil, 5-10 km/h kadar. Burada çok aşırı abartılıyor: "Abi ben artçı + 3 tane çantayla düzde 150 gördüm geçen" şeklinde. Lan zaten 151'de kesiciye giriyor. 250cc bir makina son hızına bu kadar "rahat" çıkamaz ki. Yokuş aşağı ancak. Yoksa neredeyse mümkün değil bu. Tabii bilirsiniz ki hava şartları ve motorun genel kondisyonu çok önemli bu hızlarda ama ben optimum şartları baz alarak konuşuyorum.

Benim motorumda cam falan yok. Tam çıplak vaziyette. Boyum 187cm. Kendi kendime paraşüt etkisi yaratıyorum anlayacağınız. Arkada 15kg üstü çanta ve 75 kg artçım ile (ben 83 kiloyum) çok dik rampalarda 4. vitese kadar düşsem de 120'yi yakalayamıyor gibi bir durumdayım. Motorun yağ ve yağ filtresini 3000 km'de bir değiştiririm ve hep yüksek devir kullanırım. Yani motor açılmamış falan değil öyle. Çok rüzgarlı da olmayan bir havada bahsettiğim kadar yük ile durum bu.

Düzde ise ısınmış bir motorla 120-125'e kadar lineer bir hızlanma söz konusu, 130-135'i de görebiliyorsun. Ama 135 üstü artık çok zor, 140-145 ıkına ıkına. Zaten motor kendinden geçiyor. Titreşim dayanılmaz derecede artıyor. Konforlu yolculuk hızı Inazuma'da maksimum 125 km/h bence.

Aklınızda olsun.

E-TEKİN
15 Eylül 2016, 14:26
Forza çok yakın arkadaşımda var inazuma f te öyle yakın bi abimde vardı, 2motoruda kullandım.benim size önerim Honda forza artçılı kullanıma daha uygun ve cift kask alan bagajı var. Hız olarak enin olun hiç fark yok desem yanılmış olmam. Özel bir sebebi yoksa forza ile devam edin. İnazuma gerçek bir motosiklet sürüş hissiyatı virajı falan scooter dan daha rijit olur. Forza da abs avantajı da var tabiki, arada kalite farkı yok gibi hatta forza bi tık daha iyi sanki, forza direk Avrupa şartları doğrultusunda üretilmiş bir motordur. Forza nızda abs varsa inazuma f in frenleri biraz kötü gelebilir

cagiran
15 Eylül 2016, 14:56
İki güzel yorum içn teşekkürler,

Anladığım kadarıyla performansta + ve - farkları yakın sayılır.

Şimdi 4 bilinmeyenli denklem var,

Buyrun :)

1- Konfor için Forza ya devam (bagaj hacmi ve daha az titreşim)

2- Motosiklet sürdüğünü anlamak için,yeni lastik alarak (Masraf) Inazuma F doğru tercih olabilir.
(mt25, duke, cbr vs zaten bana hitap etmiyor)

3- Ya da yazı bekle para biriktir, motorunu değerinde sat,

4- Ehliyeti A2 den A ya yükselt başka modeller düşün. (Maxi.scooterdan vitesliye geçiş için başka iyi alternatif varsa tabi)

ertanakbas
16 Eylül 2016, 20:36
Merhaba Max. 10.000 km Inazuma F almak istiyorum.

Motorum Honda NSS 300 Forza

Bayram da 1.700 km artçılı ve yaklaşık 20 kg yüklü uzun yol yaptım.

Ne dik yokuş tırmanışlarında ne düz yolda hiç sıkınyı yaşamadım.

Düz yolda 130-140 km hızları rahat gördüm, yokuş aşağı 145-150 km hızlara çıktım.

Teknik verilere bakınca Forza Inazumadan daha torklu ve daha güçlü, 30CC kadar yüksek hacimli.

Ağrılıkları eşit sayılır...

Acaba Inazuma F ile aynı şartarda sorun yaşar mıyım? Ve ihtiyaç halinde bahsettiğim hızların altında kalır mıyım?

Takas düşünenler lütfen iletişime geçsinler.

Selamlar

Merhaba, takas değil de güncel 1.200 km de 2016 model Suzuki İnazuma F motorum satılıktır. Satış ilanım 340728465 ilan numarası ile sahibinden.com da mevcuttur.

cagiran
17 Eylül 2016, 00:22
Hepinize teşekkür ederim, ama yakın zamanda Inazuma almaktan vazgeçtim.
Belki önümüzdeki sene yeni bir tasarım ve güç versiyonu ile gelirse değerlendireceğim.
Motor çok güzel aylarca hayalini kurdum gerçekten.
Çevremden ve forumdan gelen yorumlara göre Forza dan sonra en iyi geçiş motorunun performansı da göz önüne alarak Inazuma F yerine Nc750x olacağı yönünde.
Sevgiler saygılar

sspspss
17 Eylül 2016, 22:45
Radyatör korumanın nasıl monte edileceği ile ilgili doküman veya video paylaşabilirmisiniz?

necipalperen
19 Eylül 2016, 00:37
herkese selamlar,

3-4 aydır inazuma almayı düşünüyorum her gün ilanlara bakıyorum. bir ara sıfır da almayı düşündüm. malum kış ayları geliyor. temiz bir makine bulup alıcam inşallah.

benim sorum biraz farklı

F versiyonunun görüntüsü çok hoşuma gidiyor. F almak istiyorum.
normal versiyon ile F versiyon arasında grenaj harici fark yok ancak fiyat konusunda inanılmaz bir fark var.

normal versiyonun 2. el fiyatları 9-12 bin bandında değişiyor.
f versiyonun 2. el fiyatları ise 14-16 bandında değişiyor.

aradaki 3-4 bin çok kafama takılıyor. sırf görüntü farkından o kadar para vermek zoruma gidiyor. mayıs ayına planladığım balkan turunu yapabilirim o parayla.

inazuma normal versiyonu alıp biraz şekli şemali düzeltme imkanı var mıdır?

herkese keyifli sürüşler...

Felis Leo
19 Eylül 2016, 11:12
Bu suratı hiç bir şey yumuşatamaz:) ne taksan bir şeydeğişmez bence bu haliyle sevdiysen al, bana göre naked daha güzel diğeri çamaşır makinesine benziyor ve 250CC deki en iyi motor, ve kesinlikle ikinci el temiz bir şey al, 9-10 liralıklara yanaşma pek 11-12 arası çok temizler var, kimse iyi motoru 9-10 satmaz, sanıyorsa mutlaka bir şey vardır.

esekli
19 Eylül 2016, 11:28
radyator koruma ne ise yarar neden takmaliyiz inazumaya bir bilen cevaplar mi?

banro
21 Eylül 2016, 11:42
herkese selamlar,

3-4 aydır inazuma almayı düşünüyorum her gün ilanlara bakıyorum. bir ara sıfır da almayı düşündüm. malum kış ayları geliyor. temiz bir makine bulup alıcam inşallah.

benim sorum biraz farklı

F versiyonunun görüntüsü çok hoşuma gidiyor. F almak istiyorum.
normal versiyon ile F versiyon arasında grenaj harici fark yok ancak fiyat konusunda inanılmaz bir fark var.

normal versiyonun 2. el fiyatları 9-12 bin bandında değişiyor.
f versiyonun 2. el fiyatları ise 14-16 bandında değişiyor.

aradaki 3-4 bin çok kafama takılıyor. sırf görüntü farkından o kadar para vermek zoruma gidiyor. mayıs ayına planladığım balkan turunu yapabilirim o parayla.

inazuma normal versiyonu alıp biraz şekli şemali düzeltme imkanı var mıdır?

herkese keyifli sürüşler...

F serisine hiç ısınamadım.Çok yapmacık geliyor.Cam, çanta ve koruma demiri tak yeterli.Bakma çekemeyenlerin boşboğazlık ettiğine serisinin en iyi motoru.Yetkili servis bakımlı, hırpalanmamış motorlar 10-11-12 arası.Apaçilerin tercih ettiği motor olmadığından, piyasanın çoğu temiz. Hintli ve Çinlileri bu yüzden seviyorum, tüm apaçi tayfasını mıklatıs gibi çekiyor.:mrgreen:

necipalperen
21 Eylül 2016, 16:03
F serisine hiç ısınamadım.Çok yapmacık geliyor.Cam, çanta ve koruma demiri tak yeterli.Bakma çekemeyenlerin boşboğazlık ettiğine serisinin en iyi motoru.Yetkili servis bakımlı, hırpalanmamış motorlar 10-11-12 arası.Apaçilerin tercih ettiği motor olmadığından, piyasanın çoğu temiz. Hintli ve Çinlileri bu yüzden seviyorum, tüm apaçi tayfasını mıklatıs gibi çekiyor.:mrgreen:

aynen, inazumalar hep temiz.
inazumayı kredi kartıyla alabilirim ama F versiyonu için para biriktirmem gerekecek 1-2 ay.

çok uzun yola çıkıyorum. rüzgarlık ile idare edicem sanırım.

jonvolkan
27 Eylül 2016, 14:18
Konyalıyım. 1,5 ay kadar evvel motorun sesinde bir süredir bir tuhaflık olduğunu sezdim. Performans olarak bir sorun yoktu ama seste bir tuhaflık vardı. Servise gittim. Usta dinledi. Inazumalar bunu egzost katalizöründen yapıyor dedi. Garantiden değiştiriyor Suzuki hemen dedi. Ruhsat fotokopisi falan alıp, netice 10 güne belli olur dediler. 10 gün sonra aradığımda İstanbul suzuki garantiden değişimi onayladı ancak parça gelmesini bekliyoruz dediler. Bir 10 gün daha sonra tekrar irtibat kurduğumda parça henüz ellerine ulaşmamıştı. İstanbul Suzuki yi kendim aradım. Sistemden baktılar. evet dediler sizin parçanız yırtdışına sipariş geçilmiş gelecek ama Konyadaki servis ile anlaşmamız bitmiş artık Konya da servisimiz yok, aslında sizi en yakın servisi olan bir yere yönlendirmemiz gerek ama sizi üzmeyelim biz o servise parçayı gelir gelmez yönlendireceğiz dediler. Acaip memnun oldum. neyse bir süre daha bekledim, derken İstanbul Suzuki den tekrar aradılar. Parçanızı ilgili servise yönlendirdik dediler. Hasılı servise gittim, motosikleti bıraktım. 3-4 saat sonra motosikletimin hazır olduğunu bildiren bir telefon görüşmesi ile gidip motosikletimi servisten aldım. Ama madem anlaşma yok o zaman bu ustanın emeği ne olacak diye borcumu sordum. Sağolsun usta makul bir ücret söyledi. Anlaşma olmadığı için emek ücreti ödemezler dedi. ben de ücreti ödeyip teşekkür ettim. Ertesi gün Suzuki İstanbul dan işlemin yapılmasını teyit amaçlı beni aradılar. Bu arada, daha öncekiler dahil tüm görüşmeleri işine çok düşkün olan çok beyefendi bir görevli ile yapmıştım. bu kez de aynı beyefendi görevli işlemin neticesi hakkında beni aradı. Ben de değişimin yapıldığını belirttim. Ücret konusunu sordu ben de ödediğim parayı söyledim. Aynı görevli kişi benim bu ödediğim meblağı da halledebilmek için bir çalışma yapması gerektiğini söyledi ve telefonu kapattık. 1 saat geçti geçmedi o görevli tekrar arayıp para şeklinde bir ödeme olamayacağını öğrendiğini ama bana onun yerine bir adet yağ filtresi hediye ederek bunu karşılamaya çalışacağını söyledi.
Telefondaki görevli tüm bu süre boyunca yaptığımız görüşmelerde çok olumlu ve sorun çözmeye çalışan bir tavır sergiledi. Suzuki Firmasının bu tavırları ve olumlu yaklaşımları beni çok sevindirdi. Ciddi bir firma ile iş yapıyor olmak çok mutlu ediciydi. Buradan Tüm Suzuki firması ve çalışanlarına teşekkür etmek istedim. İyi ki Suzuki marka bir motosiklet almışım.

selsa
29 Eylül 2016, 16:52
herkese selamlar,

3-4 aydır inazuma almayı düşünüyorum her gün ilanlara bakıyorum. bir ara sıfır da almayı düşündüm. malum kış ayları geliyor. temiz bir makine bulup alıcam inşallah.

benim sorum biraz farklı

F versiyonunun görüntüsü çok hoşuma gidiyor. F almak istiyorum.
normal versiyon ile F versiyon arasında grenaj harici fark yok ancak fiyat konusunda inanılmaz bir fark var.

normal versiyonun 2. el fiyatları 9-12 bin bandında değişiyor.
f versiyonun 2. el fiyatları ise 14-16 bandında değişiyor.

aradaki 3-4 bin çok kafama takılıyor. sırf görüntü farkından o kadar para vermek zoruma gidiyor. mayıs ayına planladığım balkan turunu yapabilirim o parayla.


herkese keyifli sürüşler...

Aynı dertten muzdaribim ben de, habire sahibindene bakıyorum güncel birşey var mı ve en azından 13k bandına düşen f versiyon var mı diye..

Kışa doğru daha uygun bir F bulunur mu pek emin değilim, boy ve kilo sebebiyle daha kalıp olduğundan F versiyonu ilgimi baya çekiyor da birkaç ay'a da değişmezse çıplak modellere yöneleceğim ben de.

enderbilgi
29 Eylül 2016, 17:53
Ekonominin durumu malum fuardan önce yılbaşında zam gelir adettendir.Bi de işler bu kadar kötü giderken memlekette kasımdada bi zam bekliyorum maalesef...sözün özü alacağınızı alın fiyatların düşmesini beklemek günümüzde bilimkurgudan daha fantastik kalıyo.

afatsum
03 Ekim 2016, 23:05
sanırım bende de farklı bir ses gelmeye başladı
dediğiniz gibi performansta bir fark yok ama egzozdan gelen sesler az da olsa değişti gibi şuan 7500 kmdeyim yaz kış biniyorum

85mm
04 Ekim 2016, 17:32
sanırım bende de farklı bir ses gelmeye başladı
dediğiniz gibi performansta bir fark yok ama egzozdan gelen sesler az da olsa değişti gibi şuan 7500 kmdeyim yaz kış biniyorum

Garanti devam ediyorsa yine değiştir hocam. Benim değişti, yenisi 1 ay sonra zıngırdamaya başladı. Sonra yine değiştirdim. Şu anlık bir sıkıntım yok.

yusufbaris
05 Ekim 2016, 14:16
Merhaba Arkadaşlar ,
Frene basınca arkadan led ışık yanması gibi bişey yapan oldu mu aranızda ? Led ışık aldım röle vs. aldım ama arka sinyal lambasına nasıl bağlıcaz o kablolara bi türlü ulaşamıyorum.Kablolara ulaşmak için baya bi yeri sökmek gerekiyor galiba bilgisi olan var mı ?

SolidSnake
05 Ekim 2016, 22:55
Selamlar, boyu nispeten kısa olan ( 1.67 ) ve ilk motoru olacak birisi için önerilir mi inazuma? Daha sonra harley'e geçmek amaçlı geçiş motoru için alacağım. O yüzden bu ağırlığı tercih ettim.

enderbilgi
05 Ekim 2016, 23:25
Ağırlık ve egzosların nikelaj olması dışında harley chopper veya cruiser türü motorlar ile başka bi ortak yönü yoktur. Boyunuz bu motor için sınırda.Bence farklı modellere bakın ikinci el 250 intruder bulsanız sizin için daha iyi olur.oturuş pozisyonu her ne kadar karşıdan rahat görünse de aslında chopper oturuşu süpersport motordan daha sıkıntılıdır.Süpersport ta en azından bacakları darbe emmesi için kullanabiliyoruz chopper da ise amortisör yetmezse darbe direk omurlara biniyo.

Özetle alışmanız gereken ağırlığın yanında oturuş pozisyonudur.

SolidSnake
05 Ekim 2016, 23:44
ikinci el intruder falan düşünmüyorum malesef, çünkü ne idüğü belirsiz artık. Kaç sene olmuş en son geleli, bitmiştir o motorlar. Kaldı ki parçası bilmemnesini bulmak zor olur, direk tr'ye getirilen ve desteği devam eden temiz bir japon ile başlamak istemiştim. hyosung falan filan diğerleri zaten hak getire. hepsinin sorunları benim boyumu aşar.

afatsum
07 Ekim 2016, 20:22
arkadaşalar herkese merhaba,
bir sorunum var motor ilk viteste ilk gaz vermemde sanki bayılıyor. böyle bir gitmek istemiyor gibi sonradan toparlıyor
sanki motor biraz ısınınca bu olay kayboluyor gibi sizce nedeni ne olabilir?
şuan 7800 kmde bakımlarını yapıyorum zinciri temizle yağla balla falan ?
acaba zincir gerginliği olabilir mi?
teşekkürler

zemre
07 Ekim 2016, 21:46
Arkdaşlar merhaba,motorumun aküsü bitmiş. Ben şehir dışında olduğum için arkadaşım motoru vurdurmuş ve zor da olsa çalıştırmış. 20dk gezdikten sonra motoru park etmiş. Yaklaşık 1saat sonra tekrar çalıştırmayı denemiş ve göstergedeki ışıklar yandıktan sonra sönmemiş ve marş basmıyor. Korna ise çok kısık çalıyor. Sizce sorunun kaynağı akü mü yoksa beyine zarar mı verdik. Böyle bir olayı tecrube etmiş forumdaşlarım ceveplarsa sevinirim.
Herkese hayırlı akşamlar.

sspspss
07 Ekim 2016, 22:40
arkadaşalar herkese merhaba,
bir sorunum var motor ilk viteste ilk gaz vermemde sanki bayılıyor. böyle bir gitmek istemiyor gibi sonradan toparlıyor
sanki motor biraz ısınınca bu olay kayboluyor gibi sizce nedeni ne olabilir?
şuan 7800 kmde bakımlarını yapıyorum zinciri temizle yağla balla falan ?
acaba zincir gerginliği olabilir mi?
teşekkürler

Aldığınız benzinin kalitesinde bi sıkıntı olabilir. Devri yukselttiginiz de dahi gitmiyor mu peki?

afatsum
07 Ekim 2016, 23:47
Aldığınız benzinin kalitesinde bi sıkıntı olabilir. Devri yukselttiginiz de dahi gitmiyor mu peki?
İlk harekette oluyor daha sonra bi sikinti yok yani hilaninca gidiyor 120-130 ama dedigim gibi sadece ilk vites ve ilk kalkis ani biraz nazli

sodommüftüsü
08 Ekim 2016, 04:44
Merhabalar, benim motordan da zıngırdama sesi geliyor arkadaşlar. Motor 2014 model 16.000 km'de, maalesef garantisi doldu. Servisi aradığımda yeni katalizörün fiyatının 3000 küsür olduğunu söylediler. Bu soruna başka nasıl bi çözüm bulabilirim arkadaşlar? Moralimi bozdu bu iş baya, motor kaç para ki bi parçasına o fiyatı ödeyeyim.

E-TEKİN
08 Ekim 2016, 07:42
Bursa da adliye nin orada kaynakçı Yaşar usta bu katalizör sorununu kökten hallediyor diye duydum

CFÇ4137
09 Ekim 2016, 01:40
merhaba arkdaşlar ben cemil kısaca CFÇ diyebilirsiniz. Aslen Kastamonu İneboluluyum ve gebze de oturuyorum. siteye yeni üye oldum. 10 yıldır kanuni seyhan 150 kullandım.35 bin km yaptım. ama artık ayrılık vakti geldi düldülümü satılığa çıkardım. nasip olursa önümüzde hafta HAYALLERİMİN VE RÜYALARIMIZA kadar giren İNAZUMA F i alacağım. sakarya Pamukova bayiye kaporoyu bıraktım müsait günümde de gidip alacagim inşalah. şimdi sizlerden bazı konularda sorularım olacak. şimdiden şunuda belirtmek isterim belki merak ettiğim konular daha önce sorulmuş olabilir ama lütfen beni maruz görün ilk defa foruma göz atıyorum çünkü. sorularım:
1. benim boyum1.68 kilo 65 inazuma f i kullanmakta cok zorlanırmıyım. trafikte dur kalk ve aralara girmekte çok sorun yaşarmıyım?
2. motoru sifir aldığım için malum çıplak oluyor. ilk iş olarak koruma takozunu aldım motordan önce :) nasip olursa İrfan karaman ustaylada görüştüm ona da çanta demiri ve orta sehpayı yaptıracam bütçeyi ayarlaığımda. sorum şu: dizlik kullanıyorum deponun kenarına tank pad almalımıym?
3.malum ilk 1000 km rodaj da olacağı için bu dönemde kaç bin devirde ve e cok kaç basabiliyorum veya motorun sağlığı acısından öyle yapmalıyım.
4.sis farlarıi cok hoş görünüyor eger netten alırsam kendim takabilirmiyim normalde elim yatkındır ama F kasa olduğu için hersey grenajın altında gibi yapabilirmiyim yoksa ustaya mı yaptırayım.?
5.motorumu apartmanda koyacağım yer pek güvenli sayılmaz o yüzden nasıl bir kilit önerirsiniz? ABUS en iyisi görünüyor tavsiyeniz nedir? birde SPY 5000 M AKILLI MOTOSİKLET ALARMI( 273 tl) var fiyatı uçuk ama ne dersiniz bu parayı vermeye değer mi ? olurda taktrırsam motor garantiden çıkar mı?
6. tang pad konusunda tavsiyeniz nedir? nerede daha uygun fiyata var?
7.İNAZUMA F in temizliğini nasıl yapıyorsunuz? ben normalde sabunlu suyu süngerle her yerini elimle silip sonra tazyikli suyla yıkıyordum inazuma f için tavsiyeniz nedir? forumda göz gezdirdim de kitapçıkta öyle yapmayın filan yazıyormuş. tecrübesi olanlar tavsiyeniz nedir?
8.elinde aksesuar olarak aradıklarımdan ikinci olan varmı_? şimdiden cvplarınız yardımlarınız için çok teşekkür ederim. tekerinize tas değmesin hep düz bassın sağlıcakla ve rüzgarla kalın :=) CFÇ

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:46 ----------

https://www.facebook.com/motosay?fref=ts buraya mutlaka bak dostum motosay deri aksesuarları

reverse
09 Ekim 2016, 10:23
CFÇ merhaba şimdiden hayırlı olsun.
Sorularinin hepsine degil ama suna cevap vermeye çalışayım :
Rodaj için kullanma kılavuzunda bilgi veriliyor. Tamamen ona uymani tavsiye ederim. Bu konuda her kafadan ses çıkar. Kimseyi dinleme.
Yanlis hatirlamiyorsam ilk 800km 5500 devir, sonraki 800km ise 8000 deviri hecmemek gerekiyordu. Arada 1000km bakimi var tabi. Yani bilinenin aksine bu motorun rodaji 1000kmde değil, 1600kmde bitiyor.

Sis fari olayini da belki koruma takozu üzerinde deneyebilirsin.

fazilk
10 Ekim 2016, 18:40
Arkdaşlar merhaba,motorumun aküsü bitmiş. Ben şehir dışında olduğum için arkadaşım motoru vurdurmuş ve zor da olsa çalıştırmış. 20dk gezdikten sonra motoru park etmiş. Yaklaşık 1saat sonra tekrar çalıştırmayı denemiş ve göstergedeki ışıklar yandıktan sonra sönmemiş ve marş basmıyor. Korna ise çok kısık çalıyor. Sizce sorunun kaynağı akü mü yoksa beyine zarar mı verdik. Böyle bir olayı tecrube etmiş forumdaşlarım ceveplarsa sevinirim.
Herkese hayırlı akşamlar.

Sn.Zemre!
Öncelikle geçmiş olsun.
Akü çok zayıflamışsa, 20 dakika çalıştırarak tekrar marş basar hale gelmeyebilir. Kontağı açınca, FI lambası sönmez.
Tavsiyem, aküyü tam şarj edip bir deneyin.Bu sorununuzu çözebilir.(50-TL. ye aldığım şarj cihazı fazlasıyla işimi görüyor.)
Akü ömrünü tamamlamışsa, sorununuz devam eder. Kontağı açınca FI lambası sönmez.
Bu durumda yeni bir akü alıp takarsanız, sorununuzun hallolacağını düşünüyorum.
Sorunsuz sürüşler dilerim.

afatsum
10 Ekim 2016, 22:35
arkadaşalar herkese merhaba,
bir sorunum var motor ilk viteste ilk gaz vermemde sanki bayılıyor. böyle bir gitmek istemiyor gibi sonradan toparlıyor
sanki motor biraz ısınınca bu olay kayboluyor gibi sizce nedeni ne olabilir?
şuan 7800 kmde bakımlarını yapıyorum zinciri temizle yağla balla falan ?
acaba zincir gerginliği olabilir mi?
teşekkürler

sorun zincir değil galiba motor tam ısınmadığında yapıyor ısındıktan sonra sıkıntı yok

zemre
12 Ekim 2016, 12:09
Vakit ayırıp cevapladığınız için çok teşekkürler.

selsa
13 Ekim 2016, 12:13
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/171189-ilk-motor-ilk-gun-ilk-dusus.html

Herkese merhaba, ben de aranıza katılmış bulunmaktayım. Şimdilik kapı önünde yatmakta motor, ehliyeti bekliyorum ve ara ara müsait zamanlarda kısa turlar yapıyorum. :cherry: Bütün sayfaları okudum hemen hemen fakak lastik konusu biraz kafama takıldı aslında. Tam uyum açısından Bridgestone veya Metzeler takılabilir fakat birçok insan Michelin kullanmakta (sahibindendeki ilanlardan yola çıkarak.) Siz hangisini önerirsiniz? Islak zemin performansı açısından Metzeler daha iyi olacaktır diye okudum önceki sayfalarda fakat doğru mudur emin olamadım.

Açıkçası değiştirmeyi düşünmüyordum yaza kadar fakat geçen gün mahallede turlarken yağmura yakalandım ve 30la giderken arka frene dokunduğum anda arka teker kaydı ve bu konuda çok beklememeye karar verdim.

Diğer bir konu da telefon tutucu.. Kullanan var mıdır aramızda? Ya da bunun dışında bir alternatifimiz var mıdır acaba?
https://gw250inazuma.com/index.php?main_page=product_info&cPath=119_64&products_id=48

antilop_skul
13 Ekim 2016, 20:33
selam dostlar nc 700x imi kısmet olursa bu hafta sonu takaslaytacagım inazuma f ile

takaslayacagım abi buralardamı bilmiyorum . fakat motor 20000 km 2015 f model mavi beyaz servis bakımlı 14750 tl sayıyoruz.
ben bu motoru satarken zorlanırmıyım ?


amacım takaslayım bu motoru 1-2- ay kullanıp sonra satıp scooter e gecmek

actros1
13 Ekim 2016, 21:31
zorlanırsın.ayrıca büyük hata yaparsın.bence...

sspspss
13 Ekim 2016, 22:28
http://www.feyizoglu.com/Smartphone-Telefon-Tutucu-Buyuk-Boy-Scooter-Icin_50678.html#0

Lastik konusunda Michelin i bilemem ama metzeler islak kuru zemin her ikisinde de beni memnun etti. Telefon tutucu gidon da yer olmadığı icin aynaya monteli modelden kullandım.

antilop_skul
14 Ekim 2016, 08:05
zorlanırsın.ayrıca büyük hata yaparsın.bence...

Hata degil benim icin nakite sikistigim icin takasa girdim yoksa nc nin yerini tabiki tutmaz

selsa
14 Ekim 2016, 11:29
Az dikkat çeksin diye branda örtüyorum, brandayı örtünce daha devasa ve müthiş bir motosikleti saklıyormuşum gibi oluyor. :sunny:

cagiran
15 Ekim 2016, 00:31
http://i.hizliresim.com/D3gVXl.jpg (http://hizliresim.com/D3gVXl)

İzmir Karşıyaka'dan selamlar
Bir hafta oldu memnunum, motora yeni başlayacak arkadaşlara zor geleceğini düşünüyorum ama tercih edilebilir.
Ben başlangıç motorumu maxi scooter seçmiştim, keşke bunla başlasaymışım dedim.
2. el aldığım için haliyle bazı soru işaretlerim var.
Yetkili servis önceliğim ama başka güvenilir servis var mı önereceğiniz?
Topcase olarak en yakışan hangi modeli önerirsiniz bu arada?