PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Suzuki Suzuki Inazuma Gw 250/ Inazuma F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 [103] 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115

jonvolkan
17 Mayıs 2016, 23:19
cevap için teşekkürler, yalnız 1000 km de bir fazla değil mi? Ben genelde çevreden 300-500km duydum.
Dediğim gibi kullanım koşulları, yağmur çamur, toz, toprak, stabilize önemli. Ben temiz asfaltta kullanıyorum. Forumda takip edebildiğim kadarı ile birçok arkadaş motosiklete bakma işini biraz abartıyor. Fabrika kitapçığında verilen bakım aralıklarını bile motoru çok sevdiklerini düşünerek yarı kilometrelerde yapıyorlar. Motosiklet aleminde deli para israfı olduğunu düşünüyorum.

Sokollu
18 Mayıs 2016, 00:43
Ve bunu 1000 km de bir uyguluyorum. Aralarda sürekli zinciri gerginlik ve yağ durumu açısından kontrol ediyorum. Ayrıca 1 kutu spreyi toplamda 6-7 kez falan kullanıyorum. Tabi bu benim sürekli temiz asfalt koşullarında kullanıyor olmamla alakalı bir durum. Değişik koşullarda bu veriler değişecektir.

Katılıyorum, yağışsız çamursuz zemin ve düzgün asfalt koşullarında zincir yağı (Castrol,Ipone,Motul vs zincire tutunma kabiliyeti olan) düzgün bir şekilde uygulandığında km. aralığı 1000 km diyemesem de 800 km'ye kadar gidiyor, zaten her zinciri temizlediğimizde(300-500 km gibi) gaz yağı ile uğraşıp oring içerisindeki eski yağı çıkarmaya çalışıyoruz.

köpük
18 Mayıs 2016, 14:15
meraklı arkadaşlar için faydalı olacağına inanıyorum.

www.crservice.dk/Suzuki_mc/GW250/GW250L3_01E.pdf

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:43 ----------

http://motosiklet.suzuki.com.tr/pdf/INAZUMA%20GW250%20kulanma-el-kitabi.pdf

wing41
18 Mayıs 2016, 14:32
Merhabalar. Yeni aldığım 2014 model 8000km inazuma almış bulunuyorum. aşağı yukarı 750 km yol yaptım. bir kaç sorum olacak nacizane;

1.Motosikletim olduğu yerde sola devrildi. Motosiklet 40 km/h hız ve yukarı hızlarda gidonu biraz serbest bıraktığımda yavaş yavaş ön taraf yalpalama yapmaya başlıyor. 10sn den fazla bıraksam düşürür beni sanırım. Bu naked motosikletlerde olağan bi durum mudur acaba? Acaba ön takımın balansıyla alakalı bir problem olabilir mi?

2. 2-3-4 ve 5. viteslerde gazı kapatıp kompresyonda motorun yavaşlamasını beklerken alt taraftan bi tıkırtı geliyor gibi. gazı tekrar açınca geçiyor. Sizce zincirle alakalı bir durum mudur? Ustaya gösterdim zincirde problem yok dedi. Gelen ses 5-10 km sürüş arkası motoru stop ettikten sonra tık tık gelen sese benzer bir ses.

Şimdiden teşekkürler

yusufbaris
18 Mayıs 2016, 16:33
Merhabalar. Yeni aldığım 2014 model 8000km inazuma almış bulunuyorum. aşağı yukarı 750 km yol yaptım. bir kaç sorum olacak nacizane;

1.Motosikletim olduğu yerde sola devrildi. Motosiklet 40 km/h hız ve yukarı hızlarda gidonu biraz serbest bıraktığımda yavaş yavaş ön taraf yalpalama yapmaya başlıyor. 10sn den fazla bıraksam düşürür beni sanırım. Bu naked motosikletlerde olağan bi durum mudur acaba? Acaba ön takımın balansıyla alakalı bir problem olabilir mi?

2. 2-3-4 ve 5. viteslerde gazı kapatıp kompresyonda motorun yavaşlamasını beklerken alt taraftan bi tıkırtı geliyor gibi. gazı tekrar açınca geçiyor. Sizce zincirle alakalı bir durum mudur? Ustaya gösterdim zincirde problem yok dedi. Gelen ses 5-10 km sürüş arkası motoru stop ettikten sonra tık tık gelen sese benzer bir ses.

Şimdiden teşekkürler

Ön tekerin sallama sebebi eğer motorda çanta varsa yapabiliyor.Veya dediğin gibi balans ayarı da olabilir.Lastiklerin balansı bozuk olduğundan da olabilir.

İkinci sorun için ; katalitik konvektör bozuluyor bildiğim kadarıyla.Benim motordan da tıkırtılı sesler geliyodu.Teneke vurma sesi gibi iğrenç bi ses.Garanti kapsamında parçayı değiştirdim.Şuan herhangi biir sıkıntı yok.Kesin bundan mıdır bilmiyorum ama bendeki sebep buydu.

Fatih
18 Mayıs 2016, 19:34
Merhabalar. Yeni aldığım 2014 model 8000km inazuma almış bulunuyorum. aşağı yukarı 750 km yol yaptım. bir kaç sorum olacak nacizane;

1.Motosikletim olduğu yerde sola devrildi. Motosiklet 40 km/h hız ve yukarı hızlarda gidonu biraz serbest bıraktığımda yavaş yavaş ön taraf yalpalama yapmaya başlıyor. 10sn den fazla bıraksam düşürür beni sanırım. Bu naked motosikletlerde olağan bi durum mudur acaba? Acaba ön takımın balansıyla alakalı bir problem olabilir mi?

2. 2-3-4 ve 5. viteslerde gazı kapatıp kompresyonda motorun yavaşlamasını beklerken alt taraftan bi tıkırtı geliyor gibi. gazı tekrar açınca geçiyor. Sizce zincirle alakalı bir durum mudur? Ustaya gösterdim zincirde problem yok dedi. Gelen ses 5-10 km sürüş arkası motoru stop ettikten sonra tık tık gelen sese benzer bir ses.

Şimdiden teşekkürler

Bahsettiğin yalpalamanın en büyük sebebi çanta oluyor genelde. Çantan var ise söküp tekrar tecrübe et.
Tıkırtı dediğin ise, tık tık tık tık şeklindeyse egzozdan geliyordur normal. Stop ettikten sonra da geliyor diyorsun çünkü. Tamamen normal.

wing41
19 Mayıs 2016, 00:41
Yorumların için teşekkürler. Çantayı çıkartıp deneyeceğim. O tıkırtıyı birde ustaya sorcam bakalım o ne diyecek :cat:

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:33 ----------

Teşekkür ederim katalitik konvektörü de soracağım.

leon99
22 Mayıs 2016, 19:00
Merhaba arkadaşlar 15.000 km bakımına ne kadar ücret verdiniz? Ankara Ulusan motordan 400tl fiyat aldım. Fiyat sizce Nasıl ?

Yağ 3lt.
KN yağ filtresi
Orjinal hava filtresi
2 buji
Zincir bakımı
Genel bakım cilası
İşçilik 80tl

hayaletfilo
22 Mayıs 2016, 20:44
Merhaba arkadaşlar 15.000 km bakımına ne kadar ücret verdiniz? Ankara Ulusan motordan 400tl fiyat aldım. Fiyat sizce Nasıl ?

Yağ 3lt.
KN yağ filtresi
Orjinal hava filtresi
2 buji
Zincir bakımı
Genel bakım cilası
İşçilik 80tl

Genel bakım çilasını anlamadım ben ne demek oluyor? BU bakımları kendinizde yapabilirsiniz bence. Internetten yağ yağ diltresini vs. Uygun fiyata bulup ve kendiniz tadabilirsiniz. Bende ankaradayım müsait olunca size eşlik bile etmek isterim hatta.

leon99
22 Mayıs 2016, 20:50
Cila dediği genel parlatıcı gibi bişey sanırım. Yardımınız için sağolun dediğiniz gibi malzemeleri alıp kendimim yapması daha mantıklı, ben Çankırı'da oturuyorum Ankara'da olsam çok iyi olurdu.:)

jonvolkan
27 Mayıs 2016, 01:11
Konya Inazuma F 7000 km servis bakımı.
Yağ 80 tl
Yağ filtre 70 tl
İşçilik 50 tl
Toplam: 200 TL

GB79
28 Mayıs 2016, 19:58
Arkadaşlar, amortisör ön yükleme ayarının nasıl yapıldığını bilen var mı? Toolkit'in içinden çıkan aletlerle sertlik ayarını döndürmeyi bir türlü beceremedim.

freewill
28 Mayıs 2016, 20:25
Konya Inazuma F 7000 km servis bakımı.
Yağ 80 tl
Yağ filtre 70 tl
İşçilik 50 tl
Toplam: 200 TL

yuuh bu ne yahu aracın yah filtresi eşek kadar bişi ona 25 tl istiyor adamlar 70 tl nedir yahu. Kaç lt yağ alıyor bu bir de 80 tl almış.

Samed17
28 Mayıs 2016, 20:45
Arkadaşlar selamlar
Bugün ilk düşüşümü gerçekleştirdim. Çok şükür sadece motosikletimdeki hasarla atlattım. Motosikletimin ön farı ve gösterge saati değişecek. Şimdi değerli tecrübelerinize ihtiyacım olan bölüme geleyim. Motosikletim kaskoluydu. Sizce hasarı kaskodan karşılayıp hasarsızlığımı bozmalımıyım. (Bu arada plakadada hasar kaydı görünecek) yoksa hasarı cebimden karşılayıp hasarsızlığa devam mı etmeliyim. tahmini masraf 2.000 tl cebimden karşılarsam yarı yarıya azalacak. Saygılarımla

badali
28 Mayıs 2016, 23:50
Arkadaşlar selamlar
Bugün ilk düşüşümü gerçekleştirdim. Çok şükür sadece motosikletimdeki hasarla atlattım. Motosikletimin ön farı ve gösterge saati değişecek. Şimdi değerli tecrübelerinize ihtiyacım olan bölüme geleyim. Motosikletim kaskoluydu. Sizce hasarı kaskodan karşılayıp hasarsızlığımı bozmalımıyım. (Bu arada plakadada hasar kaydı görünecek) yoksa hasarı cebimden karşılayıp hasarsızlığa devam mı etmeliyim. tahmini masraf 2.000 tl cebimden karşılarsam yarı yarıya azalacak. Saygılarımla
Merhaba
cebinizden 1000 tl ödemenize gerek yok.en fazla %30 indirimi kaybedersiniz.1000 tl yi bir sene sonraki kasko için ayırın daha iyi.Geçmiş olsun.

GB79
29 Mayıs 2016, 00:41
Merhaba
cebinizden 1000 tl ödemenize gerek yok.en fazla %30 indirimi kaybedersiniz.1000 tl yi bir sene sonraki kasko için ayırın daha iyi.Geçmiş olsun.
Peki bir soru: düştüğümüzde, hasarlı motoru direkt servise götürmek yeterli mi, yoksa kasko tutanak gibi bir şey istiyor mu?

Samed17
29 Mayıs 2016, 02:07
Teşekkür ederim bana da sizin söyledikleriniz mantıklı geliyor. Sonuçta kaskoyu böyle zamanlar için yaptırıyoruz.

badali
29 Mayıs 2016, 02:19
Peki bir soru: düştüğümüzde, hasarlı motoru direkt servise götürmek yeterli mi, yoksa kasko tutanak gibi bir şey istiyor mu?
2 taraf varsa, tutanak veya polis raporu gerekir.ne gibi durumlarda doldurulmasi gerektiği,trafik tutanak belgesinin onunde yazar.suç karşı tarafta ise kasko ödediği miktarı, karşı tarafın trafik policesinden alır.tutanağin ön yüzünü okumanızı tavsiye ederim.karsi tarafin ehliyeti yoksa sarhoş ise trafik policesi yoksa, kamu aracı ise tutanak doldurulmaz.

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:14 ----------


2 taraf varsa, tutanak veya polis raporu gerekir.ne gibi durumlarda doldurulmasi gerektiği,trafik tutanak belgesinin onunde yazar.suç karşı tarafta ise kasko ödediği miktarı, karşı tarafın trafik policesinden alır.tutanağin ön yüzünü okumanızı tavsiye ederim.karsi tarafin ehliyeti yoksa sarhoş ise trafik policesi yoksa, kamu aracı ise tutanak doldurulmaz.
Ayrica motorsiklette anlaşmalı servis yok zaten.eksper, beyaninizla, gerçekleşen hasarın birbirine uyduğuna inanirsa,dosyayi kapatır. Uymaz ise red eder.şirket eksperin raporuna gore odeme yapar.

esekli
01 Haziran 2016, 22:04
arkadaşlar bir sorum olacak.

motorda daha 11000 km yi yeni devirdim, 10bin bakımı yapıldı. motorun max hızı 140 ı ancak goruyor. internette biri 154 oldugunu soyluyor videoda, benım motorumun bir sorunu mu var bi fikri olan var mı?

kilo 90, inazuma, ön cam yok, arkada 46 litre çanta var. zincir ve kılıf oluyor içinde.

yusufbaris
02 Haziran 2016, 09:41
arkadaşlar bir sorum olacak.

motorda daha 11000 km yi yeni devirdim, 10bin bakımı yapıldı. motorun max hızı 140 ı ancak goruyor. internette biri 154 oldugunu soyluyor videoda, benım motorumun bir sorunu mu var bi fikri olan var mı?

kilo 90, inazuma, ön cam yok, arkada 46 litre çanta var. zincir ve kılıf oluyor içinde.

Hafif eğimli olmadığı sürece 150 li hızları görmesi biraz zor oluyo inazumanın.Muhtemelen ondandır.Ben iki kişi 151 gördüm hafif eğimli otobanda zaten sonrasında kesiciye girdi.

zappin72
03 Haziran 2016, 15:02
arkadaşlar merhaba

gw250 f 1000 bakımını yaptırdım fakat eco norm moddu bir türlü ayarlayamıyorum.

Kullanma kılavuzunda yazanlara bir bir yapıyorum fakat norm ve eco yazısı çıkmıyor bir türlü

KAPALI - LED uyarı ışığı kapalı
ECO - LED 4500 rpm de yanıp sönmeye başlar, 6000 rpm sonrası sürekli yanar
NORM - LED 8000 rpm sonrası sürekli yanar
(MODU DEĞİŞTİRMEK İÇİN:Anahtarı açık konumuna getirin ‘SEL’ butonuna 2 saniye basılı tutun, ‘ADJ’ butonuna basarak istediğiniz modu seçin, seçtiğiniz modu ayarlamak için ‘SEL’ butonuna basın )

yazıyor fakat eco ve norm mod yazısı çıkıyor maalesef..

yardımlarınız lütfen....

hayaletfilo
03 Haziran 2016, 20:06
arkadaşlar bir sorum olacak.

motorda daha 11000 km yi yeni devirdim, 10bin bakımı yapıldı. motorun max hızı 140 ı ancak goruyor. internette biri 154 oldugunu soyluyor videoda, benım motorumun bir sorunu mu var bi fikri olan var mı?

kilo 90, inazuma, ön cam yok, arkada 46 litre çanta var. zincir ve kılıf oluyor içinde.

Bende ancak düz yolda 141 i gordum. Sanırım rüzgar yol kilo vs şartlara göre değişiyor.

reverse
05 Haziran 2016, 08:44
arkadaşlar merhaba

gw250 f 1000 bakımını yaptırdım fakat eco norm moddu bir türlü ayarlayamıyorum.

Kullanma kılavuzunda yazanlara bir bir yapıyorum fakat norm ve eco yazısı çıkmıyor bir türlü

KAPALI - LED uyarı ışığı kapalı
ECO - LED 4500 rpm de yanıp sönmeye başlar, 6000 rpm sonrası sürekli yanar
NORM - LED 8000 rpm sonrası sürekli yanar
(MODU DEĞİŞTİRMEK İÇİN:Anahtarı açık konumuna getirin ‘SEL’ butonuna 2 saniye basılı tutun, ‘ADJ’ butonuna basarak istediğiniz modu seçin, seçtiğiniz modu ayarlamak için ‘SEL’ butonuna basın )

yazıyor fakat eco ve norm mod yazısı çıkıyor maalesef..

yardımlarınız lütfen....

Cunku belli bir model yili sonrasında eco-norm modu yok. Siz buyuk ihtimalle eski model kilavuza bakiyorsunuz. Elinizdeki Kilavuz inazuma f kilavuzu değil.
Yeni model inazumalarda ayni isi goren bir ozellik yine var. Istediginiz devirde bir isigin yanmasini saglayan bir ayar var. Dogru kilavuza bakarsanız isi cozeceksiniz.

zappin72
05 Haziran 2016, 12:33
teşekkürler.

motorum ile verilen kılavuza baktım

söz konusu kılavuzu nasıl bulabilirim

tşkler..

astramastra
05 Haziran 2016, 15:43
arkadaşlar bir sorum olacak.

motorda daha 11000 km yi yeni devirdim, 10bin bakımı yapıldı. motorun max hızı 140 ı ancak goruyor. internette biri 154 oldugunu soyluyor videoda, benım motorumun bir sorunu mu var bi fikri olan var mı?

kilo 90, inazuma, ön cam yok, arkada 46 litre çanta var. zincir ve kılıf oluyor içinde.

Dün TEM de 145 i gördüm 2000 km ye yaklaştı 85 kg yum çanta yok,trafik müsait değildi yoksa devrini almışken devre kesiciyi görene kadar çıkardı sanıyorum.

reverse
05 Haziran 2016, 20:43
teşekkürler.

motorum ile verilen kılavuza baktım

söz konusu kılavuzu nasıl bulabilirim

tşkler..

Motor ile verilen kitapçığın kapaginda inazuma (gw250) mi, yoksa inazuma f (gw250f) mi yaziyor?

zappin72
05 Haziran 2016, 23:24
maalesef gw250 yazıyor.. ayrıca bir gw250 f kılavuz mevcut mu ? bilginiz var mı ?

reverse
06 Haziran 2016, 09:53
Evet f modellerin kendi kilavuzlari var. Motoru sifir aldiysaniz kutusundan cikiyor. Mutlaka bayi ile gorusup isteyin bence. Simdi benim kitapcik evin derinliklerinde olmasa yapmaya calistiginiz ayar icin bakardim. :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:51 ----------

Azmettim kilavuzu buldum. :)

http://i.hizliresim.com/z4rrJY.jpg

http://i.hizliresim.com/nrLLOV.jpg

zappin72
06 Haziran 2016, 12:00
çoook teşekkür ederim.

Maalesef motoru aldığım bayi gw250 kılavuzu vermiş.

tekrar yardımlarınıza teşekkür ederim.

köpük
06 Haziran 2016, 14:18
ben aynı şekilde ayarladım oldu,saat ayarlaması sırasında mode secimi yapılmaz diye bir ibare var,o olmasın

tde
06 Haziran 2016, 16:50
Merhaba arkadaşlar ehliyet sonunda geldi ve 1 haftadır motor tepesinden inmiyorum.Dolayısıyla motorla ilgili aklımda sorular oluştu.

Motorum inazuma f gw250f

1- Uzun yolda 110dan sonra rüzgar çok fazla vuruyor. birde özellikle göğsümün tam ortasından yukarıya doğru geliyor. motorunuza ön cam siperliğinin dahada büyüğünü taktırdınızmı. önerebileceğiniz bir model ürün varmı.

2- yakıt ortalama 0,20 kuruş hesapladım bana fazla geldi. Sizde durumlar nedir.

3-zinciri cumartesi yağlattım. pazar 350 km yol yaptım. bir daha yağlatmalımıyım.

4-motorunuza çakmaklık taktırdınız mı. hangisini önerirsiniz.

evural
06 Haziran 2016, 18:13
Merhaba arkadaşlar ehliyet sonunda geldi ve 1 haftadır motor tepesinden inmiyorum.Dolayısıyla motorla ilgili aklımda sorular oluştu.

Motorum inazuma f gw250f

1- Uzun yolda 110dan sonra rüzgar çok fazla vuruyor. birde özellikle göğsümün tam ortasından yukarıya doğru geliyor. motorunuza ön cam siperliğinin dahada büyüğünü taktırdınızmı. önerebileceğiniz bir model ürün varmı.

2- yakıt ortalama 0,20 kuruş hesapladım bana fazla geldi. Sizde durumlar nedir.

3-zinciri cumartesi yağlattım. pazar 350 km yol yaptım. bir daha yağlatmalımıyım.

4-motorunuza çakmaklık taktırdınız mı. hangisini önerirsiniz.

1- 110 üzeri km'ler bu motor için pek güvenli ve konforlu olmaz, şahsen 90 km üzeri kullanmamanızı tavsiye ederim. İllaki isterseniz ek ön camlar oluyor givi'nin vs.
2- Motor 1.600 km'den az ise rodaj nedeniyle fazla yakması normal, zaten 110 km üzeri gidersen her halükarda fazla yakacaktır. Rodajı bitirir ve 90 km'yi geçmezsen 3.5-4 litre gibi yakar kabaca.
3- Yağlatsan iyi olur. 350 km yağlamak için normal
4- Taktırmadım. Garantin devam ediyor ise taktırma garantin iptal olur.

pilliceset
07 Haziran 2016, 09:48
Arkadaşlar merhaba,

Son bir kaç gündür motor boştayken hafif bir hırıltı sesi geliyor. Boşta olmasına rağmen debriyajı sıktığımda hırıltı kesiliyor. Nedeni ne olabilir fikri olan var mı?

Herkese teşekkürler şimdiden.

jonvolkan
08 Haziran 2016, 22:59
2015 model 7500 km de Inazumam da Shad Sh 45 arka çanta takılı olduğu halde en son 147 km hız gördüm. Tahminimce çanta takılı olmasa devir kesiciye girebilirdi. 147 nin üzerine çıkmamasını arka çantaya bağlıyorum. Bu arada 110-120 km/saat hız aralığında gayet rahar konforlu yolculuk oluyor.

arkroid
09 Haziran 2016, 10:48
Arkadaşlar merhaba, inazuma ile yaptımız küçük ölüdeniz kampının videosu;


https://www.youtube.com/watch?v=Wsmx9VYXmYc

afatsum
09 Haziran 2016, 16:46
Arkadaşlar merhaba
Zincir korumayi nasıl sokebiliriz iç kısımda bir tane vida var ona ulaşıp sökmek baya zor gibi soken arkadaşlar var mı?
Teşekkürler

sspspss
10 Haziran 2016, 12:51
Arkadaşlar merhaba,

Aşağıda verdiğim adreste inazuma için telefon tutucu mevcut daha önce kullanan oldu mu?
https://gw250inazuma.com/index.php?main_page=product_info&cPath=119_64&products_id=48&zenid=5d7193ee7dd1050dc0250671f8a62c9a

Ayrıca aşağıda verdiğim linkteki gidon barıyla 5cm uzatma sağlayarak diğer motosikletlerde kullanılan standart modelleri monte etmek mümkün olabilir. Böyle bir uygulama yapan oldu mu motosikletinde?
http://global.rakuten.com/en/store/kumakishop/item/77703/?s-id=borderless_recommend_item_en

mesut hoca
12 Haziran 2016, 04:08
Arkadaşlar merhaba, inazuma ile yaptımız küçük ölüdeniz kampının videosu;

https://www.youtube.com/watch?v=Wsmx9VYXmYc

güzel bir video olmuş ,açıklamalar da 10 numara,teşekkürler...

pilliceset
12 Haziran 2016, 16:12
Arkadaşlar merhaba,

Aşağıda verdiğim adreste inazuma için telefon tutucu mevcut daha önce kullanan oldu mu?
https://gw250inazuma.com/index.php?main_page=product_info&cPath=119_64&products_id=48&zenid=5d7193ee7dd1050dc0250671f8a62c9a

Ayrıca aşağıda verdiğim linkteki gidon barıyla 5cm uzatma sağlayarak diğer motosikletlerde kullanılan standart modelleri monte etmek mümkün olabilir. Böyle bir uygulama yapan oldu mu motosikletinde?
http://global.rakuten.com/en/store/kumakishop/item/77703/?s-id=borderless_recommend_item_en

http://i.hizliresim.com/EJrDm9.jpghttp://i.hizliresim.com/81Pz6V.jpg

Selam,

Gidondaki boşluğa tam oturacak şekilde 7-8 cm uzunluğunda bir demir parçasını sokarak yaptı benim usta. Gayet kullanışlı ve bi sorun yaşamadım şu ana kadar. Ama her ihtimale karşı telefon kılıfını gidona plastik cırt kelepçeyle bağlıyorum. Tedbir şart :)

M.KESKİN
12 Haziran 2016, 18:39
Ufak bir gezi


https://www.youtube.com/watch?v=gpFK1LIWSlE

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:35 ----------

Buda uçmakdere gezimden


https://www.youtube.com/watch?v=S3hpqJVRgig

sspspss
14 Haziran 2016, 21:19
http://i.hizliresim.com/EJrDm9.jpghttp://i.hizliresim.com/81Pz6V.jpg

Selam,

Gidondaki boşluğa tam oturacak şekilde 7-8 cm uzunluğunda bir demir parçasını sokarak yaptı benim usta. Gayet kullanışlı ve bi sorun yaşamadım şu ana kadar. Ama her ihtimale karşı telefon kılıfını gidona plastik cırt kelepçeyle bağlıyorum. Tedbir şart :)

Paylaşımınız için teşekkür ederim bir tanıdık vasıtasıyla aynadan bağlantı sağlanan model bulup aldım, gayet iyi oldu. Alternatiflerin bu kadar çok olması güzel :)

sozerten
15 Haziran 2016, 16:15
Merhaba! Ufak bir Ninja macerasından sonra tekrar Inazuma ile aranızdayım. Yeni Inazumam 2013 model 8500 km'de. Yeni motorum hakkında sizlere 3 sorum olacak.
1) Üstünde Michelin Pilot Street lastik var. 70-80 km/h arası gidonda sallama oluyor. Galiba sorun lastik balansında. Herhangi bir lastikçide bu sorunu giderebilir miyim?
2) Eski Inazuma'm 40 derece sıcaklıklarda dahi fan açmıyordu, dün yaklaşık 30 derece civarlarında 1 saat kadar yol yaptım, 130-140 km/h civarlarında. Eve döndüğümde fan çalışıyordu, soğutma suyuna bakmak için grenajı sökmeden bakmaya çalıştım, fakat tam görünmüyor. Radyatör haznesinde su azaldığı için fan açmış olabilir mi?
3) Katalizör dağılması sonucunda çıkan gıcık ses bu motorda da var. Bu sesi en masrafsız nasıl hallettirebiliriz? Bildiğim kadarıyla katalizör, manifold borularına kaynaklı. Boğazdan egzoslara kadar boru yaptırmak zorunda mıyız?

yusufbaris
15 Haziran 2016, 16:36
3) Katalizör dağılması sonucunda çıkan gıcık ses bu motorda da var. Bu sesi en masrafsız nasıl hallettirebiliriz? Bildiğim kadarıyla katalizör, manifold borularına kaynaklı. Boğazdan egzoslara kadar boru yaptırmak zorunda mıyız?

Ben garantiden değiştirdiğim için yaptırmadım ama egzozu katalizatör tarafından delme şeklinde bir uygulama yapılabileceğini söylemişti serviste.Ses yapmasından başka herhangi bir problem olmuyor aslında.

sspspss
16 Haziran 2016, 20:11
1) Üstünde Michelin Pilot Street lastik var. 70-80 km/h arası gidonda sallama oluyor. Galiba sorun lastik balansında. Herhangi bir lastikçide bu sorunu giderebilir miyim?
2) Eski Inazuma'm 40 derece sıcaklıklarda dahi fan açmıyordu, dün yaklaşık 30 derece civarlarında 1 saat kadar yol yaptım, 130-140 km/h civarlarında. Eve döndüğümde fan çalışıyordu, soğutma suyuna bakmak için grenajı sökmeden bakmaya çalıştım, fakat tam görünmüyor. Radyatör haznesinde su azaldığı için fan açmış olabilir mi?

Aynı sallama problemini yaşamıştım, yetkili servis lastik basınç ve balansını ayarladıktan sonra ön teker bilyalarını değiştirdi sorun ortadan kalktı. Su seviyesini kontrol etmek için referans alabilirsiniz,
http://i.hizliresim.com/VYMo3B.png (http://hizliresim.com/VYMo3B)

sozerten
16 Haziran 2016, 20:53
Aynı sallama problemini yaşamıştım, yetkili servis lastik basınç ve balansını ayarladıktan sonra ön teker bilyalarını değiştirdi sorun ortadan kalktı. Su seviyesini kontrol etmek için referans alabilirsiniz,
http://i.hizliresim.com/VYMo3B.png (http://hizliresim.com/VYMo3B)

Sizde de mi Michelin lastik vardı?

sspspss
16 Haziran 2016, 22:14
metzeler lasertec takılmıstı

tatangida
20 Haziran 2016, 05:00
Evet Sevgili Arkadaşlar mayıs Son Haftası Motorumu 0 Aldım Ve Rodajı Hala Bitmedi. Yaklaşık 450 Km Yol Yaptım Dikkatimi Çeken Hususları Şimdi Sıralıyacağım.
1) Motor Çok Seri Devir Çeviriyor, Fakat 7000'den Sonra Çıldırıyor.
2) 3 Ve 4 Vites Aralığı Bana Çok Kısa Geldi Hemen Vites İstiyor.
3) Irc Lastik Takılı Olarak Gelmekte Lakin Ön Lastikten Pişman Değilim Ama Arka Hiç Güven Vermiyor.
4) Zincir Bakımı İçin Orta Sehpa Kesinlikle Şart.
5) En Çok Sevdiğim Özelliği Devir İkaz Lambasını İstediğin Devire Ayarlıyabiliyorsun.
6) Viraja İstediğin Noktadan Girip İstediğin Noktadan Çıkabiliyorsun O kadar Dengeli Makina.
7) Hararet Göstergesi Ve Yol Bilgisayarı Olsaydı Daha İyi Olurdu.
8) Vites Geçişleri Suzuki Gene Göstermiş Kendini.

Arkadaşlar Ben Suzuki Burgman 400'den Geldim Bu Motora İnşallah Temmuz Ayı Gibi Uzun Yol Deneyimim Olduğunda Paylaşacağım Sizinle.
http://i.hizliresim.com/VYr1lV.jpg

reverse
21 Haziran 2016, 09:38
Tatangida hayirli olsun kazasız belasız kullanırsın isalah.
Siyah renk guzel seçim. Ama bu haliyle. Hemen gidip motoru yikamam lazim. :D

wing41
23 Haziran 2016, 12:23
Arkadaşlar merhabalar;

İlgilenen olursa Kocaeli'den 2014 model 9000 km mavi inazumamı satıyorum.

İlan No: 305541818

banro
24 Haziran 2016, 05:07
Uzun arayıştan ve kararsızlıktan sonra, dün itibarı ile GW250 İnazuma sahibi oldum.2013 model ve 36.000km de.