Orijinalini görmek için tıklayınız : Suzuki Suzuki Inazuma Gw 250/ Inazuma F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Benim anlamadığım sırf Suzuki üretiyor diye, daha motoru görmeden herkes fiyat/performans/kalite üçlüsünü diline dolamış. Görmediğiniz, incelemediğiniz bir motor hakkında nasıl bu kadar net yazabiliyorsunuz anlamıyorum.
fotoğraflar ve videolar kaliteli olduğunu gayet açık bir şekilde gösteriyor, alıcı gözüyle sizde incelerseniz bunu anlayacaksınız, fiyat konusuna gelince piyasayı bi araştırın bu fiyatın öle uçuk bir rakam olmadığını yine göreceksiniz(250cc lik çinli mondial,asyamotor 6.500tl, tayvanlı sym 10.500 tl) performans konusuna gelince ise bu konuda pek yorumum yok ama teknik özellik tablosundan çıkardığım sonuç çift silindirli ve enjeksiyonlu olmasından dolayı iyi bir performans/yakıt tüketimi göstericeğidir.
o sınıfta birde sym var ki...
hakkı yenmeyecek cinsten..
lakin;
suzuki ve sym yanlış fiyat politikası uyguluyorlar...
grenajları motor fiyatına çıplak motor satma derdindeler...
tutarmı?
10 tane satılacaksa o fiyata ancak 2 tane satarlar...
çift silindirliyse onun farkıdır o.
deveagle
13 Mayıs 2012, 02:41
Merhaba Arkadaşlar Dün (cumartesi) Kadıköy Bayiisine gittim mototaş sanırım bana bu motordan bahsetti, Ağustos'ta geleceğini motoru henüz görmediğini fiyatınında 9-10 arası olacağını söyledi bende heyecanla araştırmaya başladım, arkadaşın dediğine göre ses getirecekmiş bu motor heyecanla bekliyorum bende..
ekremz
13 Mayıs 2012, 03:30
Ses getirmis zaten;) daha motor piyasaya cikmadan 23 sayfa yorum;))
shooteronur
13 Mayıs 2012, 04:22
yani çıkınca çok talep görürse bi kaç ayda 13-14 olur :D sanki bedavaymış gibi üstüne katlarlar
hocaseko
13 Mayıs 2012, 09:01
ekrem al bi tane artık :)
yani çıkınca çok talep görürse bi kaç ayda 13-14 olur :D sanki bedavaymış gibi üstüne katlarlar
öle 13-14 yaparsa suzuki kaybeder :) zaten Türkiye piyasasında satışları ortada, kendini göstermek istiyorsa fiyat politikasını bozmamalı 9-10 arası iyidir.
zalim17
13 Mayıs 2012, 11:11
dün bir kaç mobiletçi arkadaşla tanıştım, cbf150den geçiş yapmak istiyorlar ciddi niyetliler bu motora, tutacak gibi motor, ben de düşünüyorum şehir dışında da içinde de zahmet çektirmeyecek bir seçenek olarak 250lik motor çok ideal, göstergeler güzel malzeme kalitesi güzel gibi duruyor, şu anki veriler ışığında kötü tarafları sohc olması, 170 kg kuru ağırlık ve çift eksoz 250lik motora çok, bloktan çalmış eksoza koymuş çok lazım gibi orasını sevmedim, çin üretimi mi değilmi gerçek fiyatlar ne olacak bekleyip görüp karar vereceğiz bakalım
deveagle
13 Mayıs 2012, 16:50
Arkadaşlar Cahilliğimi Mahsur görün bu SOHC birde DOHC var sanırım ne anlama geliyor ? biri yardımcı olabilir mi ?
Arkadaşlar Cahilliğimi Mahsur görün bu SOHC birde DOHC var sanırım ne anlama geliyor ? biri yardımcı olabilir mi ?
sohc: ''Single OverHead Cam'' yani üstten tek egzantrikli
dohc: ''Double OverHead Cam'' buda üstten çift egzantrikli
performans olarak dohc daha iyidir, o yüzden çoğu arkadaş bu motorun sohc olmasını beğenmemişler bencede haklılar, dohc olsa daha iyi olurdu.
zalim17
14 Mayıs 2012, 03:54
hem sohc hem silindir başı 2 valf, iki eski teknoloji birden olmamış 4 valf bari olaydı iyiydi
---------- Post added at 02:54 ---------- Previous post was at 01:02 ----------
bu siteye göre sohc değil dohc ve üretim yeri endonezya
http://www.mbike.com/news/2011/01/suzuki-gw250-honda-cbr-250-r%E2%80%99s-new-competitor/
adem80
14 Mayıs 2012, 06:55
silindir başına 4 valf osaydı 30 beyir veya ona yakın olurdu. Güzelde olurdu.
hem sohc hem silindir başı 2 valf, iki eski teknoloji birden olmamış 4 valf bari olaydı iyiydi
---------- Post added at 02:54 ---------- Previous post was at 01:02 ----------
bu siteye göre sohc değil dohc ve üretim yeri endonezya
http://www.mbike.com/news/2011/01/suzuki-gw250-honda-cbr-250-r%E2%80%99s-new-competitor/
bu sitede dohc yazıyor acaba hangisi doğru?
oktayszgn
14 Mayıs 2012, 20:33
http://www.mbike.com/news/2011/01/su...ew-competitor/
bu sitedeki haber ocak 2011 de yayınlanmış doğru olma ihtimali düşük
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:25 ----------
http://motorrad.suzuki.de/fileadmin/user_upload/suzuki/pdf/TD_Einzelblaetter_2012/GW250L3.pdf
buda almanya sitesindeki teknik veriler bunların doğru olma ihtimali daha yüksek hatta bence kesin
burdada OHC olarak belirtilmiş
OHC ile SOHC aynı şey sanırım
herkese iiyi forumlar
zalim17
14 Mayıs 2012, 22:35
ohc ile sohc aynı şey değil, sohc ve dohc ohc çeşitleri :) single double demek, uzun ömürlü olsun diye biraz sakin yapalım dediler gibi duruyor
engintim
14 Mayıs 2012, 23:39
Arkadaşlar bence honda cbr almadn önce 2 kere düşünün ben aldım krank milinde ve blansör dişlisinde vurma yapıyor tıkır tıkır ses çıkarıyor honda da malına sahip çıkmıyor yaptıklarını hondanın anlatsam parmaklarınızıo ıssırırsınız mahkemeye hep honda geliyor sorunlu valla yanmayın diye yazıyorum ben 1 yıldır mahkemeliğim hondayla motorumu yardılar değiştirecez bir kontrol edelim dediler yardıktan sonra siz istediğiniz için yaptık sorun yok dediler. Ama bilir kişi mahkemenin 2 kere geldi ikisinded sorunlu ayıplı mal diye rapor verdi. Honda CBR 250 R ALACAK ARKADAŞLARA MOTOSİKLET.NET sitesi aracılığıyla uyarıyorum aldığınız honda da sorun çıkarsa sizi çok uğraştırıylar.Allaha şükürki türk adeleti var hiç çekinmeyin mahkemeye başvurun.Adamlar mahkemede arızalı motor getirip mahkemeyi bile yanılmaya kadar çirkinlik yapıyor lar.Ama allah doğrunun yanındadır. 250 lik makina düşünüyorsanız kawaski derim sorunsuz makine mahkeme bitince allahın izniyle alacağım
sizin moturlar gelmedi mi beyler daha:) sezon geçiyor yaw..
ERROR88
15 Mayıs 2012, 00:05
Arkadaşlar bence honda cbr almadn önce 2 kere düşünün ben aldım krank milinde ve blansör dişlisinde vurma yapıyor tıkır tıkır ses çıkarıyor honda da malına sahip çıkmıyor yaptıklarını hondanın anlatsam parmaklarınızıo ıssırırsınız mahkemeye hep honda geliyor sorunlu valla yanmayın diye yazıyorum ben 1 yıldır mahkemeliğim hondayla motorumu yardılar değiştirecez bir kontrol edelim dediler yardıktan sonra siz istediğiniz için yaptık sorun yok dediler. Ama bilir kişi mahkemenin 2 kere geldi ikisinded sorunlu ayıplı mal diye rapor verdi. Honda CBR 250 R ALACAK ARKADAŞLARA MOTOSİKLET.NET sitesi aracılığıyla uyarıyorum aldığınız honda da sorun çıkarsa sizi çok uğraştırıylar.Allaha şükürki türk adeleti var hiç çekinmeyin mahkemeye başvurun.Adamlar mahkemede arızalı motor getirip mahkemeyi bile yanılmaya kadar çirkinlik yapıyor lar.Ama allah doğrunun yanındadır. 250 lik makina düşünüyorsanız kawaski derim sorunsuz makine mahkeme bitince allahın izniyle alacağım
honda yapmaz oyle sey
mılet tvs nın servısı yok dıye yerın dıbıne sokuyor buyrun işte napayım ben servısı markayı bana mal lazım ısım degıl bana paramı verıyor honda veya yamaha suzukı urun kalıtelıyse mondıal bıle alırım ama bunu bu ulkede kımseye anlatamassın aman markalı olsun alır 10000 e satar 4 ay sonra 7 bıne neymıs pıyasası varmıs ulan alırken zaten durtmusler ıste ıkı maas zararına satıyosun yok o honda ona deger cok kalın kafalı vatandaslarımız var boyle oldugu muddetce her musterı magdur olur honda vs markalarda zengin kafa utuledım kusra bakmayın
emrekrbrn
15 Mayıs 2012, 00:27
honda yapmaz oyle sey
mılet tvs nın servısı yok dıye yerın dıbıne sokuyor buyrun işte napayım ben servısı markayı bana mal lazım ısım degıl bana paramı verıyor honda veya yamaha suzukı urun kalıtelıyse mondıal bıle alırım ama bunu bu ulkede kımseye anlatamassın aman markalı olsun alır 10000 e satar 4 ay sonra 7 bıne neymıs pıyasası varmıs ulan alırken zaten durtmusler ıste ıkı maas zararına satıyosun yok o honda ona deger cok kalın kafalı vatandaslarımız var boyle oldugu muddetce her musterı magdur olur honda vs markalarda zengin kafa utuledım kusra bakmayın,
bende 2005 innova varken farın grenaja baglantı tırnagı kırılmıstı ,okuyunca aklıma geldi de yazayım dedim,adamların umru olmadı garanti kapsamında olan motor olmasına ragmen kullanıcı hatası dediler ....vay efendim öle bişey olmazmıs cevapları bu yöndeydi.
motoseyyah
15 Mayıs 2012, 00:48
Yoruma katılıyorum.Cbr 250 nin motoru için motor teknikeri olan bir servis sahibi iyi şeyler söylemedi(şimdi kavga çıkacak).
Servis sahibi ve ustası haklımı çıkacak yoksa ??
gs500inanc
15 Mayıs 2012, 01:05
Daha önceki twister ve falconlar fabrikasyon hatalıydı 100 motor satıldıysa 10 u memnun gerisi kurtulduğuna duacı:=) Ayrıca 10 sağlam motor da cidden sağlam çıkmış bir arasını bulun şu işin kardeşim.
zalim17
15 Mayıs 2012, 18:02
bildiğim kadarıyla honda 250 ve altını çindemi hindistanda mı ne yaptırıyor bi de mühendislik sorunlu olunca al başına belayı, markayla bazı şeyler kurtulmuyor malesef, cidden nerde o eski motorlar her yeri taş gibi,enjeksiyonun biraz yakıtı düşürmesi hariç yeni motorların yüzde 90ı eskilerin sibop kapağı bile olamaz
oktayszgn
15 Mayıs 2012, 18:15
bildiğim kadarıyla honda 250 ve altını çindemi hindistanda mı ne yaptırıyor bi de mühendislik sorunlu olunca al başına belayı, markayla bazı şeyler kurtulmuyor malesef, cidden nerde o eski motorlar her yeri taş gibi,enjeksiyonun biraz yakıtı düşürmesi hariç yeni motorların yüzde 90ı eskilerin sibop kapağı bile olamaz
cbr 250r çinde veya hindistanda değil tayvanda üretilmektedir.
Syanur
15 Mayıs 2012, 18:18
Şu 250cc sınıfında Daelimin getirdiği modeli kimse konuşmuyor doğru düzgün. Bende önceleri çok şüpheci baktım, ancak marka kore kökenli ve Hyosung ile yakın akrabalar. Adamlar grenajlı motoru 8400'e satıyorlar, o da liste fiyatı. Pazarlıkla kaça alınır bilmiyorum. Motorun teknik özellikleri gayet iyi bence. Tek bir kötü yanı var egzozu inadına iğrenç yapmışlar. Onun dışında ben bir kusur çıkacağını düşünmüyorum motorda.
SYM kaliteli diyoruz ama piyasaya yeni girdiği için düşük fiyattan satmasını bekliyoruz eleştiriyoruz. Honda da sorunlar yaşanabiliyor, fiyat ortalama. Suzuki motoru çift silindirli yapmış ama ne akla hizmet SOCH ve 2 sübaplı yapmış anlamıyorum. Hani Ninja 250 çift silindirin tüm avantajını kullanıyor ama Suzuki 250cc ye çift silindir koyuyor ama DOCH'un avantajlarından faydalanmak istemiyor. Motoru ucuza mal ediyor. Ama saçma bir çelişki oluyor bu seferde... Üstelik gereksiz ağırlık yapıyor. Ayrıca Suzuki fiyat yükseltecek diye yusuflayıp duruyoruz...
Benim demek istediğim bu durumda 8400'e Hyo kalite ayarında 24hp lik Daelim var. Ama ona da bir kulp buluyoruz, "orta ayaklığı var, tiksindim motordan" gibi eleştiriler yapıyoruz... Bilmiyorum ama bir acayip milletiz vesselam, bu bayiler de neden bizi kazıklamaya çalışıyor artık diye düşünmüyorum o yüzden...
soccer
15 Mayıs 2012, 19:31
oldukça merak ve heyecan verici bir motosiklet. gelmeden 24 sayfa yorum. 150'liklerden geçiş için ideal görünüyor. ne de olsa 2 silindir. mutlaka titreşim daha az olacaktır. ama markası suzuki de olsa seneye alacağım, hele bi caddelere çıksın, eksiklerini görelim, ondan sonra. twister işine dönmesin.
Motor ağır denmiş ama sadece CBR250R'dan 5 kg, SYM'den 7 kg daha ağır. Benim bildiğim, SOHC motor zaten 4 sübaplı olmaz, yanlış biliyor olabilirim. Motorun bütün teknik verileri tek silindirli rakipleri ile aynı. Hatta maksimum güç ve tork devirleri daha bile aşağıda. İki silindirli olmasının avantajı öncelikle sesi, sonra da daha titreşimsiz çalışması olacaktır. Öte yandan 10 bin devirlere çıkamadığından (2 sübablı olması nedeniyle) ortalama bir güç üretiyor ve yakıt tüketimi de gayet düşük olacaktır. Her iki rakibinden de daha konforlu ve kalteli bir duruşu var. Ayrıca klasik görünümlü olması da çok hoş olmuş.
Syanur arkadaşa katılıyorum, Daelim'in 250'lik modeli 8400 TL'lik fiyatıyla bunlara çok ciddi bir rakip. Ağırlığı da 132 kg. Yalnız 5 vitesli bir motor.
Fiyatını bir yana bırakırsak benim sıralamam şöyle olur ;
1 - Inazuma 250
2 - SYM Wolf 250
3- Honda CBR 250
4 - Daelim Roadwin
Syanur
16 Mayıs 2012, 11:46
Motor ağır denmiş ama sadece CBR250R'dan 5 kg, SYM'den 7 kg daha ağır. Benim bildiğim, SOHC motor zaten 4 sübaplı olmaz, yanlış biliyor olabilirim. Motorun bütün teknik verileri tek silindirli rakipleri ile aynı. Hatta maksimum güç ve tork devirleri daha bile aşağıda. İki silindirli olmasının avantajı öncelikle sesi, sonra da daha titreşimsiz çalışması olacaktır. Öte yandan 10 bin devirlere çıkamadığından (2 sübablı olması nedeniyle) ortalama bir güç üretiyor ve yakıt tüketimi de gayet düşük olacaktır. Her iki rakibinden de daha konforlu ve kalteli bir duruşu var. Ayrıca klasik görünümlü olması da çok hoş olmuş.
Syanur arkadaşa katılıyorum, Daelim'in 250'lik modeli 8400 TL'lik fiyatıyla bunlara çok ciddi bir rakip. Ağırlığı da 132 kg. Yalnız 5 vitesli bir motor.
SOHC motora da 4 sübap yapabilirsin(sübap sayısı cam mili sayısına bağlı değil). Ancak çok bir verim alamazsın. Özellikle DOHC olunca 4 sübapın faydasını görüyorsun. Yani birbirini destekleyen teknoloji bunlar bir nevi. O yüzden şu haliyle 4 sübaplı olmasının bir avantajı olmazdı gibi. 2 silindirin avantajları konusunda haklısın. Yanlız yüksek devirlere çıkamaması ile ortalama bir güç üretiyor olması + düşük yakıt tüketimi birbirinden bağımsız şeyler. Sen bu motoru 2 silindir, DOHC+4sübap yaparak ve sonuç olarak daha fazla güç üretmesini sağlayarak bile daha az yakıt tüketmesini sağlayabilirsin. Yüksek devire çıkıp çıkmamak kullanıcının elinde ama 4 sübaplı bir motoru alt devirlerde daha canlı yaparsan sakin kullanım süresini de artırır ve yakıt tüketimini düşürürsün. Yani genel olarak güç üretmiyor olması veya üst devirlere çıkamıyor olması daha az yakıt anlamına gelmiyor. Bence bir motor alt devirlerde cansız ise daha çok devirli kullanma ihtiyacı hissediyor insan ve yakıt artıyor, motor tipi ve subabı ne olursa olsun... Suzkinin bu konuda nasıl bişey ortaya koyduğunu motoru sürmeden de anlayamayız doğrusu..
Neyse yaa, adamlar yapmış biz daha neyi konuşuyoruz :P
Daelim evet 5 vites ama Hyolar da 5 vites(büyük ihtimalle aynı aksam). Çok sorun değil. Ancak ben de çok iç geçiriyorum 6 olsaydı daha iyi olurdu diye. Bir de kilo olarak yanlış bilgi mevcut. ~165 gibi bir ağırlığı var aletin...
GrkSbf
16 Mayıs 2012, 11:53
Suzukı Inazuma ile Yamaha fazer 250 (Türkiye ye gelmeyecek sanırım ) aynı değil mi acaba ?
zalim17
17 Mayıs 2012, 07:17
aynı değillerdir herhalde, xt250r çıktı gelmiyor, xt660r de artık siparişle geliyor, honda transalpi getirmiyor artık, bu bayiler tam sopalık
---------- Post added at 06:17 ---------- Previous post was at 05:16 ----------
gücün yüksek olması yakıtı düşürür aslında, dohc ve 4 subap olsaydı bu motor 30-35 bg falan olurdu ve süper olurdu (örnek yamaha wr250r) o zaman da minimum 2 bin tl daha pahalı olurdu, maliyeti düşürmeye uğraşmışlar ama eksozları çift yapmışlar orasına akıl erecek gibi değil, güç yerinde ve alt devirde olunca güç almak için bağırtmassın yakıt düşer, yakıtın esas düşmanı devir sonuçta
sinner34
24 Mayıs 2012, 01:06
Madem anlamsız geliyor ithamlarım cevap verme ozaman klavyeden. Ne gelicem senin bayine, ... b.k lu bir motora kaç para biçiliyor onu öğrenmek için senin bayine gelmemize gerek yok. Süper alt bayisin anladık, iyi biliyorsun bu işleri onu da anladık, biz bilmiyoruz. Böyle uğraşamam felan diye saçma sapan şeyler yazma ozaman süperman. Sana hayırlı satışlar...
önce adam gibi konuşmasını öğreneceksin dostum.
---------- Post added at 00:06 ---------- Previous post was at 00:01 ----------
Dünyanın hiçbir yerinde bir motorun sitesinde 9845 TL olan motoru satış başladığında 13 bin TL'ye güncellenmez, güncellenirse de satılmaz. Hiçbir firma bu kadar salak olamaz çünkü. Bu konuyu kısmet olursa Temmuz ayında tekrar konuşuruz.
bir kaç mesaj altta VTr 250 y, gayet net anlatmş arkadaş...
zalim17
24 Mayıs 2012, 03:31
babanızın firması gibi kavga etmeyin yaw, çıkar netleşir alan alır almayan almaz strese gerek yok
GP500-1st
24 Mayıs 2012, 05:21
cbr 250r çinde veya hindistanda değil tayvanda üretilmektedir.
Tayvan değilde Thailand diyelim:)
Bu arada KTM Duke 125 ve 200 Hindistanda CBR125/250 ve PCX125 ler Thailand da montajlanır. İşçilik kaliteleri üst duzeye yakındır.
Yanlız bu işlere bukadar takılıp kafalarda paranoya yaratmamak lazım. Mercedesin bile çinde fabrikası var ve çinde üretilen modelleri var yinede renault u fiatı 10'a 20'ye katlar. Apple İphone ları çinde üretiyor takdir edersinizki en lüx ve ince işçilikli telefonlardan biri.
Önemli olan markanın ne kadar kalite kontrolu sıkı tuttuğudur. Tabi bunun için önce marka olmak gerekir
CBF150 yi pek sevmem ama çinde üretilmesine rağmen çinli motorların %98 ini gömer:)
bir kaç mesaj altta VTr 250 y, gayet net anlatmş arkadaş...
Zaten VTR250'nin durumu en güzel örnek. Inazuma 9845 TL iken 1000 tane satacaksa, 13000 TL olursa 10 tane satamaz. Bunu herhalde Suzuki de benden daha iyi biliyordur. Üstelik VTR 250 her bakımdan Inazuma'dan üstün bir motor. Fiyatı, V motorlu olmasına ve %22'lik ÖTV'ye rağmen 12800 TL idi ve satamadı.
Inazuma'nın gücü konusuna dönersek, bir motorun gücü yüksek devirde gelip de, torku düşük devirde gelmez. Böyle bir örnek yok. Sizi gaz vermeye teşvik eden şey, öncelikle ivme ihtiyacınız (hızlanma hissi), sonrasında da sürat ihtiyacıdır. Yüksek güçlü bir motorda bunları hep yüksek devirlerde elde edersiniz, o yüzden de mutlaka fazla yakarsınız. Yüksek devir çevirebiliyorsa, siz de ister istemez yüksek devire çıkarsınız yani. Çünkü o zaman motoru rahat gidiyor hissedersiniz. Bunun altında tabi mekanik tasarım da var. Strok ölçüsü uzun olursa devir azalır ve maksimum tork da düşük devirde gelir. Inazuma tasarlanırken baştan herşey böyle düşünülmüş. Çıktığında göreceksiniz yakıt tüketimi hacmine göre düşük olacaktır. Düşük derken arada 100 km'de 0.5 litreden fazla fark olmaz tabi. Söylediğim şeye en güzel örnek Honda NC serisidir. Onun güç ve tork değerlerine ve bunları verdiği devirlere bir bakın. 700 cc ve 100 km'de 4 litre yakıyor.
zalim17
30 Mayıs 2012, 00:15
11-12 bin yazarlar bu motora gibime geliyor, öyle olmaz umarım
atiTheSun
01 Haziran 2012, 23:28
sizin cektiginiz fotolar, kendi sitesindeki fotolardan çok daha iyi, motoru çok daha net ortaya koyuyor.. Görünüşü harika.. 17 litre 550 kilometre hesabınızla 100 km'de 3.1 yaktıgını hesapladım. Bir değişiklik var mı?
edit : kuba fastwind 'a yazacagım mesaj, touchpad'in sekme degiştirmesi ve benimde bunu farketmemem sebebiyle buraya düştü. lütfen affedin..
besikcioglu
06 Haziran 2012, 02:54
valla arkadaşlar ben honda 600rr almayı pılanlarken bu motoru gordum harbiden güzel makina 1o bin liraya verirseler yanında hediyeleride olursa alırım sonucta sıfır makına seleye sen oturcan yok km düşmüşmu yan yatmışmı acemimi surmüş kafan rahat 600f leri 10 binden yukarı satıyolar ne oldugu belli degil suzuki yanlış iş yapmaz ben fransada kaldıgım donemde suzuki 24 saat yarışlarında 3 sezon peş peşe 1. olmuştu motor 24 saat koşar sade pilotlar degişir motor hic istop ettirilmez. zaten bu dunyada işini bir alman birde japon dogru yapıyor gerisi bana gore tıraş ama zevkler ve renkler tartişilmaz. bırde motorun hp konusunda bir videoda fransız 30 cv dıyor yanlışım varsa kimseyi yaniltmayım. kazasız belasız suruşler
zalim17
06 Haziran 2012, 12:36
benim tanıdığım net 5 kişi var hemen alacak (cbf150den geçecek) 10bine çıkarsa peynir ekmek gibi gidecek bu motor
mrt20
06 Haziran 2012, 13:56
şu aralar gelecekse tam zamanı hemen alırım :D
Eylülde ekimde soğuk havada gelirse şahsen hemen almam, önce alanların görüşlerini sorgularım :)
c3nk
06 Haziran 2012, 17:19
hadi be suzuki yap bi güzellik getir hemen şu motorları 10.000 ide geçmesin fiyatı, satışlarda rekor kırarsın valla, senede yapamadığın kar ı 1 ayda yaparsın bu motorla.
zalim17
09 Haziran 2012, 07:35
burdaki bayinin dediği 1-2 lira koyarlar üstüne, inş öyle olmaz
sedat_57
09 Haziran 2012, 09:54
anlaşılan herkesin hayallerini süsleyen bi makina ama suzukiden ses seda yok:P
esparo
09 Haziran 2012, 11:47
http://www.youtube.com/watch?v=77sYSZSgcOE
bide böyle birşey var . güzel
blacklord
12 Haziran 2012, 15:23
Herşeyi anlıyorumda Arkadaş ne diye en kötü renkler türkiyeye geliyor. Honda cbr250r nin kırmızısı var yurt dışında 10 numara. Şimdi gelse aynı fiyat olsa alırım. Bu alet dersen simsiyah adam biraz güzelleştirir. O kadar para vericen commuter gibi gezicen. Yamahanın 250 cc si yok yurt dışında fazer 250cc var 10 numara. Bu firmaların görsellik ve pazarlama politikaları baya saçma heralde. Yada önce kötüsünü sonra iyi görüneni getirdik alın diyemi mantık güdüyorlar anlamıyorum.
GP500-1st
12 Haziran 2012, 17:21
Suzuki söylediğine göre bu motoru B-King ekolünden esinlenerek üretmiş ama motosiklet okadar az stil sahibi ki uzaktan bakınca resmen naked değil çift silindirli commuter gibi. Yakından göstergeler ve işçilik biraz farkeder tabi ama imaj yetersiz.
Bu modelde çift renk ve şerit kombinasyonları şart.. Biraz yan ek grenajları şişirip karakter sahibi ön far ve egzozlar eklemek çok mu zor:pr:
Hay başlıcam model gamınızda ki hiyerarşiye! Gamsızlar:farao:
c3nk
12 Haziran 2012, 18:02
Suzuki söylediğine göre bu motoru B-King ekolünden esinlenerek üretmiş ama motosiklet okadar az stil sahibi ki uzaktan bakınca resmen naked değil çift silindirli commuter gibi. Yakından göstergeler ve işçilik biraz farkeder tabi ama imaj yetersiz.
Bu modelde çift renk ve şerit kombinasyonları şart.. Biraz yan ek grenajları şişirip karakter sahibi ön far ve egzozlar eklemek çok mu zor:pr:
Hay başlıcam model gamınızda ki hiyerarşiye! Gamsızlar:farao:
renkler ve zevkler tartışılmaz, şahsen bana sorarsanız ben bu motora bayıldım, tasarımı falan çok hoşuma gitti :)
ferhatkars
12 Haziran 2012, 19:04
anlaşılan herkesin hayallerini süsleyen bi makina ama suzukiden ses seda yok:P
bende mi bundan alsam diye düşünmüyor değilim...:wiinkk:
Ramazan Can
12 Haziran 2012, 19:19
bende bu modelin takibindeyim...
mrt20
12 Haziran 2012, 20:04
Şubat 30'da gelecekmiş :queen:
İLYAS41
12 Haziran 2012, 21:50
Ne makineler varda Tr ye getirmiyorlar.
İnazuma da naket den ziyade commutervari olmuş,
2rZFplSsXVA&feature
erkantrk
12 Haziran 2012, 23:47
makına nın fiyatı 9 küsür arkadaşlar
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO