PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Yakıtta cimri 600 cc tur motoru arıyorum.



muratdirik
08 Eylül 2011, 12:44
Yakıtta cimri 600 cc tur motoru arıyorum. düşüncelerinizi paylaşmanızı bekliyorum ?

sercan2667
08 Eylül 2011, 12:59
yürekçe(sencer abi) F 800S Kullanıyordu.85 BEYGİR Makina Naked.habire çok az yakıyor diyordu..çift silindir kayış aktarmalı..onu tavsiye ediyorum.çoğu 600cc motorlar 4 silindirli..
cbf 600 bandit 600 vs....tdm 900 de öneririm.ama 900cc :)

SilentScream
08 Eylül 2011, 13:10
ER6N veya ER6F öneririm, en az yakan 600cc motosikletdir. Ben şehir dışında 4 lt ye kadar düşürebiliyordum, şehir içinde ise 5 lt civarlarında yakıyor.

excavatus
08 Eylül 2011, 14:21
F650 GS...

yeni modelleri uzun yolda
90km sabit hızla 3,5 Lt yakıt tüketiyor..

kanucan
08 Eylül 2011, 14:22
G 650 Gs öneriyorum ben.

hocaseko
08 Eylül 2011, 14:25
yamaha xj6 diversion içinde (77hp) 3.5-3.7 litrelerden bahsediliyor...ama bu iş senin elinde...gaza gelmezsen yeni nesil motosikletlerin hepsi az yakıyor...

Zodium
26 Eylül 2011, 02:39
kardes verilen lt.degerlerine en az 2 lt.daha ekle sen.

Atahualpa
26 Eylül 2011, 02:43
F650GS ve G 650GS 100Km de 3,5LT yakarlar hiç ekleme çıkarma yapmanıza gerek yok. Denemeden etmeden işkembeyi kübradan sallamayalım. Hele hele Scarver falan alırsan 2004 üstü 650cc 50Hp kayış aktarmalı 3.2Lt gibi efsanevi bir yakıt tüketimi vardır.

-unnamed-
26 Eylül 2011, 02:57
fazer600 üde tavsiye ederim...
yüksek devirli kullanmadığın müddetçe az yakan bir motor...
tur içinde gayet konforlu ve rahat bir motor..

bikerboi
26 Eylül 2011, 09:36
Honda transalp nasıl fikri olan var mı?

takendy
26 Eylül 2011, 10:03
Honda transalp nasıl fikri olan var mı?

ağırdır kıvrak değildir çok yakar :)

Sinan Aksu
26 Eylül 2011, 10:15
700 cc düşünürsen Deauville önerebilirim.
Yakıtı düşüktür.
Fakat sadece asfaltta kullanman gerek.
Birde 2007 modellerinde kronik şaft sorunu var.
Zaten bende bu yüzden sattım :pr:

Malik Eşter
26 Eylül 2011, 12:21
Arkadaşlar birgün motorumu büyütebilirim diye bir araştırma yapmıştım..ve benim son kararım(2007) suzuki v storm 650dl olmuştu..anladığım kadarıyla kendi sınıfında en az yakan motorlardan biri(ortalama 6 litre)..bir de yorumlarda suziki parçalarının honda ve bmw'den daha düşük olduğu yazıyordu.2007'den sonrasında abs varmış ancak bana fiyatları biraz pahalı geldi..3-4 sene bekleyip bi 2007 vstorm almayı planlıyorum

sessizsakin
26 Eylül 2011, 12:51
Arkadaşlar birgün motorumu büyütebilirim diye bir araştırma yapmıştım..ve benim son kararım(2007) suzuki v storm 650dl olmuştu..anladığım kadarıyla kendi sınıfında en az yakan motorlardan biri(ortalama 6 litre)..bir de yorumlarda suziki parçalarının honda ve bmw'den daha düşük olduğu yazıyordu.2007'den sonrasında abs varmış ancak bana fiyatları biraz pahalı geldi..3-4 sene bekleyip bi 2007 vstorm almayı planlıyorum

hyosung gt650, neredeyse aynı motora sahip ve daha keyifli bir motor olmasına rağmen yakıt sarfiyatı 4 - 6 litre arası, anca sürekli çok yüksek devirde kullanırsan 6 litreden fazla yakıyor.

normal her gün kullandığım halde şehir içinde 5 - 6 litre yakıyor. izmire gidip geldiğimde ortalama 4.5 litre yakmıştı.

gt650 al tavsiyesinde bulunmuyorum. ancak vaktinde kısa bi süreliğinde v-strom sahibiydim. kısa bir süredir de gt650 sahibiyim. ikisini kıyasladığımda v-strom'un tek iyi tarafı malzeme ve işçilik biraz daha kaliteli.. ama keyif performans vs. vs. bakımından düşündüğümüzde v-strom gt650 nin eline su dökemez.


eğer yakıtta cimri yüksek cc bir motor arıyorsan, yakıtta cimrilik 2 pistonla veya tek pistonla olur.

ya tek pistonlu endurolara bak, yada gt650, sv650, er6 gibi modellere bak derim... er6 hakkında net bir bilgim yok. ancak kullandığımdan biliyorum :) bakımı yerinde bir gt650 oldukça ekonomik yakıyor. v-strom yaklaşık 3 hafta bende kaldı. yakıt sarfiyatına pek dikkat etmemiştim. yaklaşık 1200 km yol yaptım v-stromla...


v-strom hakkındaki kanaatlerim, oldukça rahat, ancak rahat olduğu kadar da hantal. üstelik, v-strom'un işçiliği ve kalitesi ile gt650'nin işçilik ve kalitesi arasında çok ciddi bir fark yok.


er6, her açıdan daha kaliteli bir işçilik ve malzemeye sahip. v-strom tavsiye etmem. eğer v-strom düşünüyorsan, v-strom alacağına temiz ikinci el enjeksiyonlu bir gt650 bak derim.

er6'nın performansını bilmiyorum. hiç kullanma şansım olmadı. yakıt ekonomisinin iyi olduğunu biliyorum. yaklaşık olarak gt650 ile benzer yakıyor.

ben de gt650 araştırırken epey ikilemde kaldım.

yakıt, konfor ve performans bakımından eleye eleye elimde şu üç motor kaldı : gt650, er6, sv650...

sv650'ye hiç ısınamadım. o yüzden araştırmadım bile.

gt650 seçmemdeki tek sebep V motor oluşu:) hastalık de, bağımlılık de... ama o sıralı motor sesini sevmiyorum...

bir de V motor her zaman daha torklu oluyor. bu yüzden gt650 ile 5. viteste hiç vites değiştirmeden çok düşük süratlere ve çok yüksek süratlere çıkabiliyorsun.

gt650'nin V motor oluşu ve vites oranları ile torku arasındaki bu güzel ilişki gt650 yi tercih etme sebebim.

eğer V motormuş I motormuş takmıyorsan er6'dan başka motor şu istediğin spec'leri karşılamaz sanırım.


not: ben enduroları sevmem :) v-strom antipatim buradan geliyor olabilir.

Malik Eşter
26 Eylül 2011, 13:25
hyosung gt650, neredeyse aynı motora sahip ve daha keyifli bir motor olmasına rağmen yakıt sarfiyatı 4 - 6 litre arası, anca sürekli çok yüksek devirde kullanırsan 6 litreden fazla yakıyor.

normal her gün kullandığım halde şehir içinde 5 - 6 litre yakıyor. izmire gidip geldiğimde ortalama 4.5 litre yakmıştı.

gt650 al tavsiyesinde bulunmuyorum. ancak vaktinde kısa bi süreliğinde v-strom sahibiydim. kısa bir süredir de gt650 sahibiyim. ikisini kıyasladığımda v-strom'un tek iyi tarafı malzeme ve işçilik biraz daha kaliteli.. ama keyif performans vs. vs. bakımından düşündüğümüzde v-strom gt650 nin eline su dökemez.


eğer yakıtta cimri yüksek cc bir motor arıyorsan, yakıtta cimrilik 2 pistonla veya tek pistonla olur.

ya tek pistonlu endurolara bak, yada gt650, sv650, er6 gibi modellere bak derim... er6 hakkında net bir bilgim yok. ancak kullandığımdan biliyorum :) bakımı yerinde bir gt650 oldukça ekonomik yakıyor. v-strom yaklaşık 3 hafta bende kaldı. yakıt sarfiyatına pek dikkat etmemiştim. yaklaşık 1200 km yol yaptım v-stromla...


v-strom hakkındaki kanaatlerim, oldukça rahat, ancak rahat olduğu kadar da hantal. üstelik, v-strom'un işçiliği ve kalitesi ile gt650'nin işçilik ve kalitesi arasında çok ciddi bir fark yok.


er6, her açıdan daha kaliteli bir işçilik ve malzemeye sahip. v-strom tavsiye etmem. eğer v-strom düşünüyorsan, v-strom alacağına temiz ikinci el enjeksiyonlu bir gt650 bak derim.

er6'nın performansını bilmiyorum. hiç kullanma şansım olmadı. yakıt ekonomisinin iyi olduğunu biliyorum. yaklaşık olarak gt650 ile benzer yakıyor.

ben de gt650 araştırırken epey ikilemde kaldım.

yakıt, konfor ve performans bakımından eleye eleye elimde şu üç motor kaldı : gt650, er6, sv650...

sv650'ye hiç ısınamadım. o yüzden araştırmadım bile.

gt650 seçmemdeki tek sebep V motor oluşu:) hastalık de, bağımlılık de... ama o sıralı motor sesini sevmiyorum...

bir de V motor her zaman daha torklu oluyor. bu yüzden gt650 ile 5. viteste hiç vites değiştirmeden çok düşük süratlere ve çok yüksek süratlere çıkabiliyorsun.

gt650'nin V motor oluşu ve vites oranları ile torku arasındaki bu güzel ilişki gt650 yi tercih etme sebebim.

eğer V motormuş I motormuş takmıyorsan er6'dan başka motor şu istediğin spec'leri karşılamaz sanırım.


not: ben enduroları sevmem :) v-strom antipatim buradan geliyor olabilir.


sessizsakin kardeşim yazdıkların çok bilgilendirici olmuş çok teşekkürler...gt650 çok güzel bir motormuş v storma göre fiyatı da uygun:) Burdan bir kaç soru daha sormak istiyorum gt650 ile ilgili...Artçı için de rahat bir motor mu ? Endura tarzı motorların en güzel yönü yükünü alıp gezebiliyosun bu motora çanta gider mi ? bu motor'u kanuni mi üretiyor ? bakım masrafları nasıl genel bir değerlendirme yapabilir misin ?

gezgin_33
30 Kasım 2011, 14:31
Bu sorunu bildigim kadarı ile ben yanıtlamaya calışayım. GT ye canta takılabilir. Yedek parca ve servis konusunda biraz sıkıntılı oldugunu duymuştum. Tum naked lar artcı için yeterince rahat denilebilir. Eger Enduro tarzı bişiler duşunuyorsan Versys onerebilirim ER6N ile aynı motor kullanılıyor. Fiyat olarak biraz pahalı ama hemen her yola girer. Gezilerinin keyfini surersin.
NOT: Sitede GT650 hakkında pek iyi seyler soylenmiyor ama karar sizin....

Raphae1
30 Kasım 2011, 17:01
ER6N veya ER6F öneririm, en az yakan 600cc motosikletdir. Ben şehir dışında 4 lt ye kadar düşürebiliyordum, şehir içinde ise 5 lt civarlarında yakıyor.+1 az yakar çok kaçar

Holocaust46
30 Kasım 2011, 17:07
kardes verilen lt.degerlerine en az 2 lt.daha ekle sen.

Zodium a katılıyorum :) Banada 600f icin 6 lt yakıo diolardı 8 lt civarı yakıyor şehir icinde

tombo
30 Kasım 2011, 18:15
Hiç gsr 600 adı geçmemiş :)

scooboy
30 Kasım 2011, 18:24
Yakıtta cimri 600cc tur motoru arıyorum?

Sorusunun en tatminkar cevabı (Kesinlikle kendi kullandığım için değil) 650cc olan er6n veya er6f dir.
Soru; Son hızı en fazla olan, sesi en iyi olan,en dayanıklı,en yakışıklı gibi göreceli bi soru değil.
Saygılar...

cakalaz
30 Kasım 2011, 18:45
Ben de ER6 Tavsiye ederim.
100km / 4 Litre civarlarında tüketiyordum ben :)
Cok yakısıklı ve tepkili bir modeldir...

Syanur
30 Kasım 2011, 19:18
Hyosung GT650,

BMW F 650... / F 800 ST

Kawasaki Versys/ER6-F('N' modeli touring'e pek uygun değil)

Bu modeller senin aralığına dahil olabilen modeller. Herkes yazmış açıklamış. Biraz daha araştırıp karar vermek sana kalıyor. Bunların arasında ben kesinlikle Kawasaki yi seçerdim çünkü kawasakiyi seviyorum. Yani sana önerebileceğim bir şey yok. Sadece GT650 yi satarken çok zorlanırsın, orası bildiğim tek gerçek. Bir de okuduklarım kadarıyla F800ST modeli de çok hoş bir touring. Rüzgardan en iyi korumayı o sağlayacaktır. Sanırım en kötü rüzgar korumasını da GT650 sağlayacaktır(Daha doğrusu sağlayamayacaktır). Ayrıca artçı konforu da aralarındaki en düşük olan seçenek diyebiliriz. Rüzgar konusunu dikkate al derim çünkü ne kadar sevsen de soğuk havalarda hissetmek istemeyeceğin bir şey. Ve sen uzun yolda giderken sürekli maruz kalırsan sinirlerin bozulabilir(ben şehir içinde idare ediyorum).

F650 ve Versys "hertürlü yola gelebilen tür"lere en yakın seçeneklerdir. Ama ben asfalttan 40 yılın başında bir çıkarım diyorsan takılma bunlara ozaman.

Birileri 4 silindirli tavsiyesinde bulunmuş, sınıfının en az yakanı demiş, 6 lt yakıyormuş... Senin başlığına bakılırsa 6 lt üst sınırın olması gerek diye düşünüyorum. Dikkat edersen tüm seçenekler 1/2 silindirli. Kolay gelsin

eroldayı
30 Kasım 2011, 19:35
bu sene aldım er6 n yi yaklaşık 9bin km yol yaptım 20tl ye 100km yaparsın gazı köklersen 50-60 km arası 20tl benzini bitirirsin torklu gaz kolunu yeterki çevir ben 205 i gördüm