Orijinalini görmek için tıklayınız : arızayı bulana ödül vereceğim..bıktım kasaplardan...
feliçita
21 Haziran 2011, 16:24
arkadaşlar yine bi sorunum var...umarım çözeriz...scooterimle yolda gidiyorum..(150 cc ramzey)dip gaz hızım stabil 80-85 km düz yoldayım 15 km gidiyorum..kontak kapatırızya o şekilde yolda kalıyorum stop ediyor..bunun sebebi nedir...önce size danışayım dedim...ustalara gitsem başka bi yerinide bozup elime veriyorlar motoru..anlamadım gitti....bu tip bi sorunla karşılasan arkadaşlar varsa paylaşıverin görüşlerinizi..hatta arızayı bulan arkadaşa müthiş bi süprizim olacak..çok sevinecek..bıktım artık ustalara para kaptırmaktan
kurubuz
21 Haziran 2011, 16:28
Kontağın terminalleri paslanmış, muhtemelen yağmur altında kalmış. Kontak spreyi ile temizlemeyi dene düzelecektir.. Ödülümü de isterim ona göre :)
feliçita
21 Haziran 2011, 16:33
Kontağın terminalleri paslanmış, muhtemelen yağmur altında kalmış. Kontak spreyi ile temizlemeyi dene düzelecektir.. Ödülümü de isterim ona göre :)
ödülüm 1 tam depo benzin..bana gittiğiniz benzinciyi söyleyin..ben onlara eft ile çıkış yapacağım..sizde isminizi söylemeniz yeterli..deponuzu doldurun keyfinize bakın..
ben önerileri değerlendirip tamirciye nokta atışı yaptırmam lazım..sözüm söz...1 depo benzin...:cat:
Whitehair
21 Haziran 2011, 16:35
Kontak kapatma butonunu + kontak anahtarını ve kablolarını kontrol edermisin. Aklıma bir yer daha geldi. (Sehpa) Ayaklık müşüründe temas ediyor olabilir.
~~NEO~~
21 Haziran 2011, 16:39
Benim scooterda da olmuştu... Ateşleme bobini mi ne öyle sarımlı bi parça var... Onun lehimi atmış, yolda kalıyordum, komple değiştirdim çözülmüştü... İnşallah senin derdin de çözülür... Kolay gelsin...
kurubuz
21 Haziran 2011, 16:43
Kontak kapatma butonunu + kontak anahtarını ve kablolarını kontrol edermisin. Aklıma bir yer daha geldi. (Sehpa) Ayaklık müşüründe temas ediyor olabilir.
Çinlilerin çoğunda yan ayak müşhiri yok. Ayağı açık unutunca düşüyorsun, o zaman anlıyorsun açık olduğunu. Biraz dolaylı ama işe yarıyor :mrgreen:
rasta07
21 Haziran 2011, 16:45
Sorunun temeli bir şekilde elektrik sisteminin bypass olması . Sistemde hareket halinde teması kaybeden bir parça var . Genel kablo sistemini kontrol etmelisin yada ettirmelisin...
Bu arada hediyeyi motorunu satmış bir tır şöförü arkadaş kazanırsa motoru kargo eder yollarsın artık :D ....
yürekçe
21 Haziran 2011, 16:50
Konjektörün arızalı :)
feliçita
21 Haziran 2011, 16:50
Sorunun temeli bir şekilde elektrik sisteminin bypass olması . Sistemde hareket halinde teması kaybeden bir parça var . Genel kablo sistemini kontrol etmelisin yada ettirmelisin...
Bu arada hediyeyi motorunu satmış bir tır şöförü arkadaş kazanırsa motoru kargo eder yollarsın artık :D ....
önemli değil gözüm karardı iyice..gurur yaptım değiştirmedim motoru..2000 tl ye aldım 1000 tl kasaplara kaptırdım..hiç mühim değil..gözüm karardı dedim ya bana ne kadara mal olursa olsun..isterse gemi kaptanı olsun fark etmez..sözüm söz 1 depo benzin!!!!!!
bygrm
21 Haziran 2011, 16:58
kronik bir beyin arızası... motor ısındığında ateşlemeyi kesiyor... beklettikten sonra ise tekrar marş alıyor ancak yine dip gaz gidince yada ısınınca motor yol ortasında kalıyorsa sorunun sebebi ise beyin arızasıdır..! Ama tabi benzininiz bitmediyse böyle bir sorunun olması yüksek ihtimal.. çinlilerde genelde buna beyin problem oluyor
~~NEO~~
21 Haziran 2011, 16:59
Adını hatırladım statör...
İşte şu meret;
http://img823.imageshack.us/img823/7807/stator8li151rshs.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/823/stator8li151rshs.jpg/) Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
drsteel
21 Haziran 2011, 17:06
önce bujilerini değiştir. ömrü bitmiştir. gene yapıyorsa %99 ateşleme bobinidir. benim başıma geldiğinde bujilerin ömrü bitmiş bir ateşliyor bir ateşlemiyormuş. tabi ateşleymecinxe motor stop ediyor.
kurubuz
21 Haziran 2011, 17:15
Adını hatırladım statör...
İşte şu meret;
http://img823.imageshack.us/img823/7807/stator8li151rshs.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/823/stator8li151rshs.jpg/) Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
Bu marş motorunun parçası değil mi ?, Endiksiyon bobini ile ne ilgisi var ?
fat280
21 Haziran 2011, 17:18
Kardeş arada yapıyorsa benim patronun motoruda yapıyordu yolda giderken gaz yemiyor kontağı kapatmış gibi oluyordu durunca tekrar marşa basıyordum hemen çalışıyordu sebebi beyin olabilir yada karburatörün içinde pislik var memeyi tıkıyor ve benzin geçemeyince motor kalıyor diye düşünüyorum
not : biz öğle sürdüğümüzden yaptırmamıştık motoru ancak bir ara tam durdu beyin gitmiş değiştirdik bir bu arada karburatörüde temizlemiştik motor düzelmişti ondan iki sebep yazdım ancak beyin ağır basıyor
roadmaster
21 Haziran 2011, 17:22
deponun havalandırmasını kontrol edin
srhtsglm
21 Haziran 2011, 17:34
eğer sorunun yüksek hızlarda nüksediyorsa 1.ateşleme yetersizdir (endüksiyon bobini) 2.benzin yetmiyordur (depoda olası pislik, musluk tıkanıklığı)...
yamyamaha
21 Haziran 2011, 17:35
şimdi veriler yetersiz. kontagı kapatmış gibi deyince herkes elektırık aksamına yükleniyor.
ama elektırık gercekten kesiliyormu kesılmıyormu bunu söylememiş arkadaş. bizim senator scoterlerde benzin deposu hava alamıyordu onun için arada kelek yaptıgı oluyordu kapaga ninçe bir delikçik deliyorduk bu soruna çözüm oluyordu çunku havalandırma için başka delik ve hortum yoktu. karbürator jiklesi takılı kalmış olabilir. buda belli bir süre sonra tatsızlık yaptıra bilir.
sozyurt
21 Haziran 2011, 17:37
Öncelikle kardeş arızayı tespit edelim.Birincisi stop edince araç komplemi susuyor yani elektrik namına bişey yokmu çünkü kontak kapanınca öyle olur elektrik iptal.Yada sadece motor mu stop ediyo yani sinyal korna varmı.Önce bunları tespit edelim bakacağımız yerleri azaltıp nokta atışı yapalım.
~~NEO~~
21 Haziran 2011, 17:42
Bu marş motorunun parçası değil mi ?, Endiksiyon bobini ile ne ilgisi var ?
Adı aklımda endüksiyon bobini diye kalmıştı internetten araştırınca statör olduğunu öğrendim... Aynı sorun benim mondial scooterda da oluyordu, bu meretin lehimleri atmış, komple değiştirdim bi daha öyle bi sorun yaşamadım... Arkadaş bunu da bi kontrol etsin diye söyledim... Belki hata buradadır...
Başıma gelen bi olaydı, çinlilerin nerede ne yapacağı belli olmuyor, her ihtimali değerlendirmek lazım... Sonuçta Asya'da, Mondial'de aynı mal sayılır... Maksat arkadaşın işi görülsün...
cbr1100 xx
21 Haziran 2011, 18:09
Her türlü arıza varyasyonları konuşuluyor bence çok güzel teşekkürler arkadaşlar.Tamirci milletinin %99 u şerefsiz alınan varsa alınsın o yüzden sitenin dayanışması çok önemli...Arkadaşa hak veriyorum ben de inat ettim şimdiki ustam çok iyi işçiliğide normal bana göre....:cat:
feliçita
21 Haziran 2011, 18:13
şimdi veriler yetersiz. kontagı kapatmış gibi deyince herkes elektırık aksamına yükleniyor.
ama elektırık gercekten kesiliyormu kesılmıyormu bunu söylememiş arkadaş. bizim senator scoterlerde benzin deposu hava alamıyordu onun için arada kelek yaptıgı oluyordu kapaga ninçe bir delikçik deliyorduk bu soruna çözüm oluyordu çunku havalandırma için başka delik ve hortum yoktu. karbürator jiklesi takılı kalmış olabilir. buda belli bir süre sonra tatsızlık yaptıra bilir.
normal şehir içinde hiç problem olmuyor
dur kalk olduğu için olsa gerek
sadece uzun süre dip gaz gittiğimde oluyor bu sorun
devamlı gaz kolu aynı biçimde açık olduğu zaman
bunu belirtmek isterim
ayrıca karburatöru en ayrıntısına kadar temizlettim
usta yeni karburatör bile sattı bana
buji de sattı
bütün sorun gaz kolunu sona kadar açık gittiğimde oluyor o da 15 km falan gittiğimde bu durum 10 km gittiğimdede oluyor
lütfen yardım edin
babaçi
21 Haziran 2011, 18:14
ister son hız ister 60km ile git, gaz kolunu sabit tuttuğun sürece bu sorunu yapacaktır.arada gaz verip kesmen gerekecek.eski scooter'im de ve aynı motordan veya muadili olan çin malı kullanan bir çok arkadaşımda aynı sorun mevcut.
5-10 dakika arasında normale dönüyormu peki?
sero35
21 Haziran 2011, 18:40
beyin arızalı
feliçita
21 Haziran 2011, 19:05
ister son hız ister 60km ile git, gaz kolunu sabit tuttuğun sürece bu sorunu yapacaktır.arada gaz verip kesmen gerekecek.eski scooter'im de ve aynı motordan veya muadili olan çin malı kullanan bir çok arkadaşımda aynı sorun mevcut.
5-10 dakika arasında normale dönüyormu peki?
stop ettiğinde 5 dk sonra (ortalama ) hiç bişey olmamış gibi çalışıyor..
yakamoz043
22 Haziran 2011, 00:02
hocam anlatımınıza göre motorun elektrıksel bır sorundan daha cok yakıt depo benzın muslugu aksamlarına bakılması gerek,yüksek devirlere çıktıgı ve sabıt devırde motor emiş yaparken yetiştiremıyor yakıtı,gazı aralıklarla verdıgınız zamanda yetişemeyen az gelen benzın otomatığe yada karburatöre dolduktan sonra sorunsuz şekilde gıdıyor ,stop edıyor ve aynı şekilde bir müddet bekleyıp yeterlı benzın ulaştımı çalısıyor ,sorununuz bu muhtemelen bunun üzerinde yoğunlaşırsanız iyi olur,birde motorda benzın otomatıgı varmıydı bunuda cevaplarsanız sevınırım.
babaçi
22 Haziran 2011, 00:42
stop ettiğinde 5 dk sonra (ortalama ) hiç bişey olmamış gibi çalışıyor..
dostum dediğim gibi gazı sabitleyerek gitmeyeceksin...hızının ne olduğunun önemi yok.
karbüratörü komple değiştiren mi ararsın.memeleri genişleten mi ararsın hepsini deneyenler oldu,ama sonuç değişmedi.
bunu bir arıza olarak değilde karakteristik özellik olarak kabullen.
ümit_150_zc
22 Haziran 2011, 01:01
motor belli bir süre kompresöre binincede olabilir..
syn022
22 Haziran 2011, 01:15
Aşağı yukarı aynı problem bende de var. Hortumları benzin filtresini değiştirdim buji değiştirdim karbüratör temizlettim çözüm olmadı.
Dediğiniz gibi motor sabit gazla uzun süre kullanıldığında direk susuyor ve napsanda çalışmıyor.
Benim motorum 2 gün oldu yatıyor çalıştıramıyorum. Benzinimde var karbüratöre benzinde geliyor ama ne yaptıysam çalıştıramadım. Umarım sizde böyle bir problem olmaz.
sozyurt
22 Haziran 2011, 01:29
Aşağı yukarı aynı problem bende de var. Hortumları benzin filtresini değiştirdim buji değiştirdim karbüratör temizlettim çözüm olmadı.
Dediğiniz gibi motor sabit gazla uzun süre kullanıldığında direk susuyor ve napsanda çalışmıyor.
Benim motorum 2 gün oldu yatıyor çalıştıramıyorum. Benzinimde var karbüratöre benzinde geliyor ama ne yaptıysam çalıştıramadım. Umarım sizde böyle bir problem olmaz.
Ateşleme varmı baktınızmı.Çalışmadığında arıza tespiti daha kolaydır.Yani hangi bölümde .
gokmenkurt
22 Haziran 2011, 01:39
bi sürü sebebi var. benzin otomatiği arızalı kabloları bitmiş kontaktaki kapatma kablosu yerinden çıkmış yada + kutbuna temas ediyor gaz telinde problem var veya korkarımki motorun şişme yapmış olabilir.
yerinde olsam ilk kontrol edeceğim yer eksoz olurdu eksozun kapağını birşey tıkıyor olsa bile motor aynı tarif ettiğin gibi sönüp bi daha çalışmaz.
daha ayrıntılı bilgi için yağını kontrol edip supap tarafında şişme olup olmadığına bakarsın aldığın cevaplar daha tatmin edici olacaktır. birde supapı açmışken rolantiyi yükseltip çalıştırmayı dene çalışırsa gaz telin arızalıdır
varadin
22 Haziran 2011, 01:42
kardeş öncelikle allah sana sabır versin.tamircilerle uğraşmak zor.hepsi çakal.tek bildikleri para almak,laf yapmak vb.bende de vardı senin gibi bir scooter ramzey diye.bursa'yı bilen bilir.merkezden gemliğ'e gittim geldim.inanır mısınız 10-15 defa stop etmiştir herhalde.ilallah etmiştim.sinirlerim bozıldu.hem de sıfır almıştım.adama diyorum ki bu motor yolda giderken kendi kendine stop ediyor.o da bana diyor ki bu normal benzin boruları benzini yetiştiremiyor,bu yüzden oluyor.cevaba bakar mısın bu normalmiş.e be kardeşim madem böyle bişey var neden satıyorsun bozuk malı.seni .... biiiiiip.neden milleti kandırıyorsun.neyse allah'tanki sattım da kurtuldum.bir lahmacuncuya sattım ve onda da aynı problemleri yaşadı ben biliyorum.kaç defa gitti tamircilere ama yok.gene aynı.allah topunu nasıl biliyorsa öyle yapsın.
saygılar...
alp_tunay
22 Haziran 2011, 01:46
Bu marş motorunun parçası değil mi ?, Endiksiyon bobini ile ne ilgisi var ?
Biz buna dinamo deriz... Bu parça motorun ateşlemesini sağlayan elektriği üretir.... Ama arkadaşın arızası ile bunun alakası yok.... :cat::cat::cat:
Bujin çatlamış.... Isınınca elektriği iletmiyor... Değiştir sorunun hallolacak... :cat::cat::cat::cat:
~~NEO~~
22 Haziran 2011, 01:54
Biz buna dinamo deriz... Bu parça motorun ateşlemesini sağlayan elektriği üretir.... Ama arkadaşın arızası ile bunun alakası yok.... :cat::cat::cat:
Ateşleme ile ilgili bi görevi olduğunu biliyordum zaten de uzun zaman geçti bu olayı yaşayalı, unuttum... Zaten arkadaş yeterli açıklamayı yapınca benim arıza ile aynı olmadığı ortaya çıktı... Hatırlatma için teşekkürler...
RunemagicK
22 Haziran 2011, 01:56
motor nasıl stop ediyor ilk olarak, önemli olan bu.
-elektrik komple gidiyormu. yani kontak açıkken farlar filan yanıyormu, marş motoru dönüyormu, vs
-elektrik hala varsa ateşleme oluyormu (bujiyi şasiye yaklaştırıp marşa basınca anlaşılır, kıvılcım çıkması lazım)
-ateşleme varsa benzin gidiyormu
bu üsttekilere cevap verirsen sevinirim
ayrıca genel olarak ise;
benzin deposunun hava alacak yeri varmı, dipgazda sürekli benzin çekeceği için içerisine hava almazsa benzin çıkamayacaktır.
konjektörün bozuk olabilir, dipgazda iken voltajını ölç, max 14,7v civarı olmalı.
beyinde (cdi) sorun olabilir
subaplar çok sıkı olabilir diye aklıma geliyor ama o da biraz uzak ihtimal
GaCCaLL
22 Haziran 2011, 10:13
hocam anlatımınıza göre motorun elektrıksel bır sorundan daha cok yakıt depo benzın muslugu aksamlarına bakılması gerek,yüksek devirlere çıktıgı ve sabıt devırde motor emiş yaparken yetiştiremıyor yakıtı,gazı aralıklarla verdıgınız zamanda yetişemeyen az gelen benzın otomatığe yada karburatöre dolduktan sonra sorunsuz şekilde gıdıyor ,stop edıyor ve aynı şekilde bir müddet bekleyıp yeterlı benzın ulaştımı çalısıyor ,sorununuz bu muhtemelen bunun üzerinde yoğunlaşırsanız iyi olur,birde motorda benzın otomatıgı varmıydı bunuda cevaplarsanız sevınırım.
şunun üzerine düş bak! Motorumu sattığım gene bu siteden olan bir arkadaşımın başına gelmişti en son benzin filtresini temizledi halbüki içinde çok ufak zeerrecik halide nokta nokta pislikler vardı şeffaf olduğu için dışarıdan görülebiliyordu onu temizledikten sonra tapa gaz giderken motor stop etmeyi kesti bilgin olsun!!
kurubuz
22 Haziran 2011, 10:17
şunun üzerine düş bak! Motorumu sattığım gene bu siteden olan bir arkadaşımın başına gelmişti en son benzin filtresini temizledi halbüki içinde çok ufak zeerrecik halide nokta nokta pislikler vardı şeffaf olduğu için dışarıdan görülebiliyordu onu temizledikten sonra tapa gaz giderken motor stop etmeyi kesti bilgin olsun!!
Kontak kapatıyormuş. Elektrik ile ilgili bir sorun, yakıt ile değil.
yucika
22 Haziran 2011, 11:35
motor nasıl stop ediyor ilk olarak, önemli olan bu.
-elektrik komple gidiyormu. yani kontak açıkken farlar filan yanıyormu, marş motoru dönüyormu, vs
-elektrik hala varsa ateşleme oluyormu (bujiyi şasiye yaklaştırıp marşa basınca anlaşılır, kıvılcım çıkması lazım)
-ateşleme varsa benzin gidiyormu
bu üsttekilere cevap verirsen sevinirim
ayrıca genel olarak ise;
benzin deposunun hava alacak yeri varmı, dipgazda sürekli benzin çekeceği için içerisine hava almazsa benzin çıkamayacaktır.
konjektörün bozuk olabilir, dipgazda iken voltajını ölç, max 14,7v civarı olmalı.
beyinde (cdi) sorun olabilir
subaplar çok sıkı olabilir diye aklıma geliyor ama o da biraz uzak ihtimal
Öncelikle depo kapağındaki havalandırma deliği kontrol edilmeli. Kirden vs. tıkanmış ise açılmalı delik yoksa uygun bir yerden depoya havalandırma deliği açılmalı.
yamyamaha
22 Haziran 2011, 11:58
normal şehir içinde hiç problem olmuyor
dur kalk olduğu için olsa gerek
sadece uzun süre dip gaz gittiğimde oluyor bu sorun
devamlı gaz kolu aynı biçimde açık olduğu zaman
bunu belirtmek isterim
ayrıca karburatöru en ayrıntısına kadar temizlettim
usta yeni karburatör bile sattı bana
buji de sattı
bütün sorun gaz kolunu sona kadar açık gittiğimde oluyor o da 15 km falan gittiğimde bu durum 10 km gittiğimdede oluyor
lütfen yardım edin
benzin deposunun hava aldıgı yeri bul böylece hava alıyor almıyor kısmını elemiş oluruz. deponun havalıgı yoksa kapağa ince bir delik aç yada http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-yedek-parca-motosiklet-acerbis-univerasal-depo-kapagi-51198298/detay/
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-yedek-parca-aksesuar-motosiklet-cross-icin-depo-kapak-hortumu-zeta-41529642/detay/
hazır delinmiş bir kapak da bulabilirsin. bu işlemi yaptıktan sonra bu ihtimali elemiş oluruz. ama elim yatkın değil şu an içinde bu işe para harcamak istemiyorum dersen benzın kapagın açık vaziyette deneme yapa bilirsin.
yakamoz043
22 Haziran 2011, 17:36
hocam anlatımınıza göre motorun elektrıksel bır sorundan daha cok yakıt depo benzın muslugu aksamlarına bakılması gerek,yüksek devirlere çıktıgı ve sabıt devırde motor emiş yaparken yetiştiremıyor yakıtı,gazı aralıklarla verdıgınız zamanda yetişemeyen az gelen benzın otomatığe yada karburatöre dolduktan sonra sorunsuz şekilde gıdıyor ,stop edıyor ve aynı şekilde bir müddet bekleyıp yeterlı benzın ulaştımı çalısıyor ,sorununuz bu muhtemelen bunun üzerinde yoğunlaşırsanız iyi olur,birde motorda benzın otomatıgı varmıydı bunuda cevaplarsanız sevınırım.
tekrar tekrar söylüyorum ,benzin ve yakıt konusuna dikkat et ,motor yetiştiremiyor sabit devirlerde ve yüksek devirde ,hava almasına deponun,benzın musluguna,hortumlara bak :cat:
tr100a
22 Haziran 2011, 18:34
herkez motorun ayrı parçasına kusur buldu aynı hatayı iki kere yazan yok hepsini yapmaya kalksan motorun değişmedik yeri kalmaz int. üzerinden hiçbir arıza tespiti sağlıklı yapılmaz motoru görerek ve gerekli aletlerin yardımıyla olur karşıdan motora bakarak dahi olmaz
AccessTr
22 Haziran 2011, 18:36
yakıt pompasının arızalı olma ihtimali varmı acaba?? arkadaşlar bende yokda 60 km geçtiğimde motor tamamen stop ediyodu!
FREEBLADE_39
23 Haziran 2011, 12:05
dostum ben 6 sene motor servisliği yaptım b meletlerle çok uğraştım motoru görmeden ondandı bundandı demeyle olmaz beyin di kıldı yündüyle olmaz bu işler bunları bir motor ustasına götürüp denemesi lazım bu arızayı sürekli yapıyorsa şayet çok nedenlerden yapar bunları tek tek uygalıyıp denmeden sonuca varamassın ki artı bi dünya para harcarsın yazık olur benzin otomatiğin belli bir süre sonra benzin almıyor yetiştiremiyor olabilir ramzeylerde kronık bir sorun bu genelde benzin otomatıklerini değiştiriyodum ben çok cabuk bozuluyordu yeterli benzin vermiyor bundan yapabilir ama en iyisi iyi bir motor ustasına git ustam motorum belli bir km gittiğimde istiop ediyo de bunu parçaları takıp denemesi lazım sorun ondan değilse başka parça değiştirip denesin eski parçasını geri taksın böyle bir ustan varsa tabi kardeşim...ben kendim bu şekil çalışıyodum parçayı takıp deniyordum motoru ondan değilse başka yerde arayıp tekrar teste çıkıyodum ve sorunu buluyordum tek yapman iyi bir usta bulman
musti1976
23 Haziran 2011, 12:23
akü kutup başları gevşemiş olabilir aküyü açın vidalarını sıkın deneyin muhtemelen düzelecekdir.
_pLay_06
23 Haziran 2011, 12:29
senın yerınde olsam stop engıne dugmesını bı temızlerım oksıtlenme olabılır ama bundan pekde yapacagını sanmıyorum bu bır onerı bu olayı daha once beyını bozuk motorlarda cok gordum motorun beyını arıza yapıyor bellı bır seyden sonra beyın motoru stop konumuna getırıyor bırde beynıne bak derım.
feliçita
25 Haziran 2011, 16:48
şimdi veriler yetersiz. kontagı kapatmış gibi deyince herkes elektırık aksamına yükleniyor.
ama elektırık gercekten kesiliyormu kesılmıyormu bunu söylememiş arkadaş. bizim senator scoterlerde benzin deposu hava alamıyordu onun için arada kelek yaptıgı oluyordu kapaga ninçe bir delikçik deliyorduk bu soruna çözüm oluyordu çunku havalandırma için başka delik ve hortum yoktu. karbürator jiklesi takılı kalmış olabilir. buda belli bir süre sonra tatsızlık yaptıra bilir.
arkadaşlar hepinize sonsuz teşekkür ederim.sorunum hakkında bana çok yadımcı oldunuz..herkeze ayrı ayrı teşekkür ederim...motosikletimi ustaya götürdüm..benzin deposu kapağına delik deldirdim..sonuç mükemmel...3 gün boyunca bindim problem kalmadı...hiç tık bile demedi..moralim yerine geldi..sıra ödülü kazanan arkadaşa geldi..yamyamaha adlı arkadaş 1 depo ödülü kazandı..
feliçita
25 Haziran 2011, 20:24
yamyamaha kardeşim söz verdiğim ödülü kazandın. 1 depo benzin...:mrgreen:özele mesaj at....güle güle gez benim için..
Aspiretr
25 Haziran 2011, 21:05
yamyamaha kardeşim söz verdiğim ödülü kazandın. 1 depo benzin...:mrgreen:özele mesaj at....güle güle gez benim için..
:cat:
Hayırlısı olsun :) Tekeriniz düz bassın.
raif34
02 Temmuz 2011, 15:11
bence benzin otomatigi.... otomatik motorların kronik sorunu...
belli bi yere kadar benzin yetiştiriyor sona da benzin yakışı artıgı zaman yetiştiremiyor
bekleyince yine devam.. bi bak..
myword1
03 Temmuz 2011, 05:07
bak arkadasım eğr bole bır daha yaparsa ve hala arızalı ıse bujını sok kblosunu yıne tak şaseye yakın tut atesleme kıvılcımını goreceksın eğer yapmıyorsa bobındır emın ol bır benzınlı arac çalışmaması için 1 elektırık 2 yakıt gerekır ama buyuk ıhtımal elektırık bana yakıt felan verme düşünmen içinde saolasın ben kendımde tamırcıyım ama motor değil iş makınası:cat:
kartal1439
03 Temmuz 2011, 08:12
Beyine baktırt bakalım, bendede aynı oluyodu problem beyinden kaynaklanmış.
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO