Orijinalini görmek için tıklayınız : Mondial Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
exile
08 Ağustos 2006, 12:57
o ring zincir tavsiye ederim ama biraz pahalı karaköyde bakla sayısına ve zincirin çapına göre kestirebilirsin..
benkaan
08 Ağustos 2006, 12:59
ben mersindeyim. fiyatı aşağı yukarı nedir? diğer zincirden farkı ne?
exile
08 Ağustos 2006, 13:08
fiyatlar hakkında bi bilgim yok o ring zincirlerde conta hesabı bişey var diğer zincirlere göre daha az açılıyolar. racing makinalarda kullanılıyor genellikle zincir problemim olursa düşünüyorum açıkçası
Faustxx
08 Ağustos 2006, 23:41
dostlar benim askerlik meselesi çıktı eğer tecil ettirebilirsem çok iyi olcak ama ettiremezsem motoru satmak zorunda kalacam moraller sıfır valla motorumu satmayı hiç ama hiç istemiyorum ama 1 yıl motoru yatırmakta doğru değilaskere giderde morotu satmak zorunda kalırsam dönüşte gene hiç tereddüt etmeden mondial mct 250 alacam.
her ihtimale karşı ben motorum bazı özelliklerini yazayım.
2700 km de
2006 mayıs trafik çıkışlı
zaten forumdan takip eden arkadaşlar biliyor motorda hiç bir sorun yok.
2500 istiyom ama gene pazarlık yapılır.
tabi herşey yarın ki askerlik şubesi olayına bağlı yaşta geçkin ama eğer tecil edersem satmayı düşünmüyorum. Ama edemezsem satacam malesef.
mail adresimide vereyim : altay_cecen@hotmail.com
tecil ettirmek ve satmamak dileğimle,
deponuz dolu yolunuz acik kazasız belasız sürüşler dileğimle.
benkaan
09 Ağustos 2006, 09:45
Faustxx sonuç ne oldu bilmiyorum ama askere gitmek canını çok ta sıkmasın. aslan gibi gider aslanlar gibide gelirsin. morotununda aküsünü sök. bi takozun üstüne al.benzinini boşalt. sar sarmala güvenilir bir yere koy. izine geldiğinde yine kullanırsın.
Allah hakına hayırlısı ne ise onu versin.
Özer
09 Ağustos 2006, 10:25
Merhaba,
Bende MCT250 kullanmaktayım ve 3 husu dışında şikayet edecek bir konu yok.
Model 2006 trafiğe ilk çıkış 19.04.06 - Toplam KM 3000.
Sorunlar:
1-İlk marşa basarken jiklesiz zor çalışıyor! hafif tekliyor.
2-Zinciri 2 kez germeme rağmen yine uzadı ve çırpıyor.
3-Yakıt sarfiyatı kitabında yazdığı gibi 2,4lt/100km yerine 4,7lt/100km yakıyor.
Ben 3lt/100 km olsa yine sevineceğim hadi biraz daha üstüne çıksın fakat neredeyse % 100 fazlasıda aşırı.
Özellikle yakıtla ilgili sorunu olanlar varmı ve nasıl gidrildi?
Selamlar,
Özer
exile
09 Ağustos 2006, 10:33
özer aramıza hoşgeldin
ilk iki sorun tamamen normal ilk çalıştırmada zaten jikle ile çalıştırıp hiç gaz vermeden tekleyene kadar bırakman gerekiyor bu arada benzin muslugunu motoru 30dk sure ile stop ettiğin taktirde kapat ve çalıştırman gerektiğinde aç
benim motorda fazla yakıyor gibi ama daha tam anlamıyla rodajı bitmedi 140km yaptı 20liralık benzinle
hee bide depo ışığına bakarak söylüyosan aldanıyosun ışık yandıktan sonra 50-60km daha gidebiliosun, hemen yedek depoya alma
Özer
09 Ağustos 2006, 10:49
EXILE kardeş,
İlgi ve verdiğin bilgi için teşekkür ederim.
Ben direkt Uğur'u arayarak bu konular hakkında şikayette bulundum!
Bu hafta İzmir - Bornova da bulunan ve bana önerilen bir Servis'e gideceğim.
Bakalım sorunları çözebileceklermi.Şamandırada sorun vardır deniyor.
Yakıtın bu kadar yüksek olması normal değil.
Toyota Corolla 1.6 Hatchback 6lt/100 km yakıyor! buna binerim daha iyi yaa.
Selamlar,
Özer
exile
09 Ağustos 2006, 10:50
şunuda söyliyim ekonimi yapıcam derken motorun performansından da olma ;)
NickMenza
09 Ağustos 2006, 17:06
Herkeze selamlar arkadaslar 1 hafta once bende mondial MCT 250 aldım. Motor ile ilgili cok tecrübem yok aksamları 1 saat kadar geziyorum ehliyeti alana kadar bole devam edicem herhalde. Daha sora cıkarız caddelere ...
Benim sizden istedigim genel olarak nelere dikkat etmem gerekiyor. Günlük bakımı ne olmalı, kullanırken nelere dikkat etmeli. Yardımcı olursanız sevinirim
benkaan
09 Ağustos 2006, 17:18
vidalarına dikkat et. gevşiyen çok fazla vida var ama merak etme çözümsüz değil. bujilerini ilk fırsatta değiştir. 1000-1500 km boyunca makinaya çok yüklenme. her 2000 km de bir yağını mutlaka değiştir. hava filitreni temiz tut benzininede dikkat et.
NickMenza
09 Ağustos 2006, 17:35
Bu benzin muslugu var ben bunu kapatmıorum daha dorusu aksamları kullandıgımdan mıdır bilmiorum ama tam olarak kapalı modu ve yedek depo modu nasıl Goremıyorum
Sürekli ok yukarı bakar şekliyle durmakta.. kapalı ve yedek depo konumu ıcın yardımcı olursanız sevinirm...
benkaan
09 Ağustos 2006, 18:36
benzin musuluğunun oku yeri gösterecek yukarı baktığında yedek depoyuda kullanıyor asıl depoyuda.ortada olduğu zaman kapalı konumu. 12 lt normal 3 lt yedeğin var.
kullanmadığın süre yarım saati geçerse orta ya getir ve kapat
NickMenza
09 Ağustos 2006, 18:58
Teşekkür ederim arkadasım saolasın demek ben sureklı yedek depo acık olarak kullanıorum neyse aksam gidince düzeltiriz. Arada sırada vites ile ilgili sorun oluor cok nadir de olsa , boş vites ısıgı yanarken vitesdeymıs gibi davranıor motor.. Böle bir sey ile karsılasan oldumu hic ?
exile
10 Ağustos 2006, 11:07
Teşekkür ederim arkadasım saolasın demek ben sureklı yedek depo acık olarak kullanıorum neyse aksam gidince düzeltiriz. Arada sırada vites ile ilgili sorun oluor cok nadir de olsa , boş vites ısıgı yanarken vitesdeymıs gibi davranıor motor.. Böle bir sey ile karsılasan oldumu hic ?
aynı sorun bendede var ve bu boşta ışıgı yanınca 2 de takılı oluor genelde ve gaza biraz yuklenince boşa veya 1 e alıyor :silent:
benkaan
10 Ağustos 2006, 11:15
yol yaptıkça vites oturuyor merak etmeyin. yumuşak bi şekilde oturmaya başlıyor. birdeyken boşa geçmediği zaman çok hafif gaz ver yavaşça yukarı çek.boşu bulur.
exile
10 Ağustos 2006, 11:19
eyvallah benkaan sagolasin bu arada yandaki mct 250 yazılarını söktüm. söktükten sonra izleri pasta ile yok ettim.. tam o yazının altındaki farki bir ton mat siyah arasına ince nikelaj çektim çok tatlı durdu he bide çantalarada tabi.. foto koycam bu aralar musait değilim..
benkaan
10 Ağustos 2006, 11:29
bende ne zamandır koymak istiyorum ama malesef :)
bende yazıları söktüm deri kaplattım depo üstünü. ama püsküllü at yelesi gibi oldu :) elciklerde püsküllü. bide sağ çantanın tam bitim yerinden bi bayrak direği yaptım.krom çok güzel parlıyor. tavsiyemdir...
chopper250
10 Ağustos 2006, 11:39
günaydın arkadaşlar,dün bir çanta taktırdım nasıl güzel durmuşmu? yalnız çin malı değilde italyan kappa taktırdım.ön camda kappa marka.
tahtakalede özen motorda satılıyor
www.ozenmotor.com
cam 150 ytl
çanta 45 litre ve 180 euro
sırtlık 60 ytl
http://img154.imageshack.us/img154/6227/pic080806009oz9.jpg (http://imageshack.us)
işte benim kızım:cat: :cat: :rendeer: :rendeer:
exile
10 Ağustos 2006, 11:41
bayrak anteni bende düşündüm ama artçının bu anteni kırmasından korkuyorum..
chopper 250. cam guzel durmuş o plastik kısımlarını metal yaparsan dahada şık duracaktır.
arka çantayı arkadan görmek isterdim dogrusu.. ama yinede iyi
motosiklet.net sticker ı nerden bulurum
dip not: fotoyu ters açıdan çekmişssin aksesuarlar pek iyi anlaşılmıyor.guneşli bir havada gölgede daha guzel bir çekim yapabilirsin yada guneşi arkana alarak..
benkaan
10 Ağustos 2006, 11:43
çanta bende istiyorum aslında ama çok sağlam gelmiyor bana ne dense. arkaya yaslanana bişey olacakmış gibi duruyor...
çantan yakışmış ama cam biraz garip geldi bana :)
sen beğendikten sonra gerisi boş. güle güle kullan...
bayrak direği için dikkatli olunması lazım. benim çi çok sağlam ama yinede korkutmuyo değil. artçıların sabitse alışırlar.
tuncayguler14
10 Ağustos 2006, 16:13
slm arkadaşlar ben de katılacam aranıza yakında,çok hoşlanıyorum bu motordan gece artık rüyalarıma girmeye başladı.2. el 250 mct alacağım,helal süt emmiş bi gümüş gri arka çantaları kendi renginde olan alemünyum yani bir motor denk getirirsem alacağım.genelde 1800-2000 ytl ye gidiyo galiba bu fiyatlara bulabilirsem arnıza katılma şansı bulabilecem.haberi olan ,duyan ve satan arkadaş olursa lütfen bana mail atın: tuncayguler14@hotmail.com
herkese iii günler
exile
10 Ağustos 2006, 17:02
www.sahibinden.com a bakmanı tavsiye ederim ben ordan aldım
NickMenza
10 Ağustos 2006, 18:11
Selamlar Tekrardan birde arkadaslar bu jikle durumunu bir anlatırsanız.. Sevinirim calıstırırken ki durumu ile motor ısındıktan sora nasıl durmalı...
k@os
10 Ağustos 2006, 21:22
motoru çalıştırırken jikleyi kendine doğru çek marşa bas gaz ver 3 e kadar say sonra jikleyi kapat...
benkaan
11 Ağustos 2006, 08:55
nickmenza aman aklında bulunsun tazzikli suyla yıkama.benim marş motorunun kömürlerini çürüttü bi dünya uğraştım.
exile
11 Ağustos 2006, 09:24
dostlar bu haftasonu bu motorla ilk uzun yol denememi yapıcam istanbul >> Tekirdag.
yapmam gereken fazla bişey varmı?
ctesi fulla bakım yapıcam motora
Özer
11 Ağustos 2006, 10:52
Merhaba EXILE,
Ben daha 700km de iken artçım ile birlikte İzmir - Köyceğiz yazlık turu yaptım.
Doğrusu harika bir gidişi var. Çinli değilde başka bir firma bunu üretmiş olsa, Herkes üzerine atlar.
700 km yol yaptım ve Saat gibi çalıştı.Bu arada, 3000km de ve her hangi bir sorunu yok aşırı yakmadışında.
Gelecek ay yine bir İzmir - Marmaris - Köyceğiz - Fethiye - İzmir turu yapacağım nasip olursa.
Lastiklerini iyi kontrol et! batan birşey olmasın! malum değişim ya da tamiri bayağı zor olur! Klasik kontrolleri de yaptınmı, Tak Kaskını BAS Gaza sağ salim git ve dön inşallah.
Kazasız belasız yolculuklar:cat:
Özer
benkaan
11 Ağustos 2006, 12:03
ben yarın mersin - uzunca burç yapıcam 130 km falan. ordan silifkeye dönüş 30 km anamura kadar yollarda devam toplam 250 km. dönüş 500 mutlaka ki tarihiyerler ve görülmeye değer yerlerede gidicez tahmini 650 - 700 km bulur. korkmuyorum yolda bırakmaz benim oğlum ( inşallah :) ) gerekli olan anahtar takımı ve patlak takımını almak yeterli olacaktır.
yıllık izin başlıyooooooo :queen:
motorum, ben bide yol arkadaşım nezih :) :) :)
Özer
11 Ağustos 2006, 12:59
benkaan,
lastik patlağını hele arka lastik ise nasıl gidereceksin kardeş?
Sehpa yok bizim Motosikletlerde?:silent:
Selamlar,
Özer
benkaan
11 Ağustos 2006, 13:22
vallahi orası biraz allaha emanet :pale:
ama yanımıza sprey alıcaz hani şu patlayınca dolgu yapanlardan. ama mecbur kalırsan yapılır kardeş. bi çare bulucaz artık altına bi takoz falan. Allah büyüktür umarım bişey olmadan geliriz.
Özer
11 Ağustos 2006, 14:08
İnşaallah birşey olmaz. Ama dediğin gibi olunca çare de bulunuyor.
Ben kendim bir sehpa imal ederek monte edeceğim Motosikletime! bitince çizimlerini ( teknik çizim ) den söz ediyorum, Tüm MCT kullanıcıları ile paylaşacağım!
Grand Eagle 250 bizim Motosikletlerin aynı! ve sehpası var:)
hayırlısı ile bakalım.
Selmalar ve iyi yolculuklar sana.
Özer
benkaan
11 Ağustos 2006, 14:50
teşekkürler özer sanada bende orta sehpa istiyorum çizimlerini biran önce bizimle paylaşırsın değilmi :)
kozmiktohum
11 Ağustos 2006, 14:58
dostlar bu haftasonu bu motorla ilk uzun yol denememi yapıcam istanbul >> Tekirdag.
yapmam gereken fazla bişey varmı?
ctesi fulla bakım yapıcam motora
benim yanımda herzaman taşıdığım sabit malzemeler var bunlar karaköyden aldığım ufak bi lokma takımı debriyaj teli pense tornavida bunları taşırsan allah korusun bir problem olduğunda kullanman için hem fazla yer kaplamıyo
allah kazadan beladan korusun hayırlı yolculuklar
NickMenza
11 Ağustos 2006, 17:43
Arkadaşlar ben Mondial Yazılıarını söktüm bir tek 250 Mct yazısı kaldı onuda sokucem insallah o biraz saglam yapışmış. Birde Kırmızı şerite uyuz oluyorum onu sokebilen varmı ? . Birde motor için aksesuarları nerelerden bulabiliriz.
k@os
11 Ağustos 2006, 18:12
Birde Kırmızı şerite uyuz oluyorum onu sokebilen varmı ? . Birde motor için aksesuarları nerelerden bulabiliriz.
O şeritleri söktüm ben iz kalmıyor ama şeritlerin yuvası yakından bakınca görülüyor, benim motor siyah olduğu için çok da güzel oldu :) aksesuar ve yedek parça için www.otmmotor.com
NickMenza
11 Ağustos 2006, 18:36
Sağolasın.. Kaos benimde motor siyah uyuz oldum o şeritlere.. Nasıl Söktün peki ben bir iki tırnak darbesi attım ama olmadı
k@os
11 Ağustos 2006, 19:18
sökmek için seleyi yerinden çıkar, hani kask tutucu varya yan tarafta ordan anahtarı sokarak seleyi açabilirsin, seleyi çıkardıktan sonra o bantların başlama yeri orası ordan tırnakla biraz açtınmı gerisi gelir, kolayca sökersin.. arkadaki şerit içinde plakanın altından falçata ile biraz kazıyarak şeriti tutulacak kadar açtım sonrada tutup çekerek söktüm..ön çamurluk üzerindekilerde kenardan birazcık açtın mı kolayca gelir gerisi..
red
12 Ağustos 2006, 18:54
siyah motorlarada kırmızı serih hos durmuyor gercekten... arkadaslar ben önceki sayfalarda motorun ön dislisinin degiştirilerek daha fazla hız yaptıgını devir sayısının arttıgını okumustum bu konu hakkında tekrar bilgi verebilecek arkadas var mı?
varsda motora faydası nedir yaptırmamızı tavsiye eder mi_?
BETERKAN
12 Ağustos 2006, 19:39
MERHABA;
KASIM AYINDAN İTİBAREN BU MAKİNAYA BİNMEKTEYİM.OKUDUĞUM VE DUYDUĞUM KADARIYLA KİMSEDE CİDDİ PROBLEMLER YARATMAMIŞ.ŞANSMI NEDİR?MAKİNANIN SIKINTISINI GİDERMEK İÇİN DÖKTÜĞÜM PARA BİR HAYLİ FAZLA..:pale: TEKNİK SERVİS OLAYI BERBAT.4 DEFA MOTOR AÇILDI.TERLETME PROBLEMİNİ BİR TÜRLÜ ÇÖZEMEDİLER,VİBRASYON DERSEN GÜZEL MASAJ YAPIYOR,BU ÇİNLİLERDE OLUYORMUŞ.BUNUN YANINDA JANT TELLERİNİN KOPMASI CABASI.TAMAM YİĞİDİ ÖLDÜR HAKKINI VER.ALIMLI VE UCUZ,HATTA UZUN YOLDA BENİ YARI YOLDA BIRAKMADI.MOTOR SEVGİSİNİ BU MAKİNADA TATTIM.ŞİMDİ RÜYALARIMI SÜSLEYEN KAWASAKİ ZZR 600 SİZCEDE GÜZEL MAKİNA DEĞİLMİ?KAZASIZ BELASIZ GÜNLER DİLERİM.
GÖKTAX
12 Ağustos 2006, 19:43
Hoşgeldin BETERKAN inşallah istediğin motosiklete kısa zamanda kavuşursun.
k@os
13 Ağustos 2006, 17:44
siyah motorlarada kırmızı serih hos durmuyor gercekten... arkadaslar ben önceki sayfalarda motorun ön dislisinin degiştirilerek daha fazla hız yaptıgını devir sayısının arttıgını okumustum bu konu hakkında tekrar bilgi verebilecek arkadas var mı?
varsda motora faydası nedir yaptırmamızı tavsiye eder mi_?
dostum arka dişliden bahsediyorsun sanırım ben servise sordum dişliyi değiştirme konusunu, ama tavsiye etmediler..
exile
13 Ağustos 2006, 22:07
http://img77.imageshack.us/img77/6544/moto1smallhf9.jpg
http://img124.imageshack.us/img124/4453/moto2smallzw2.jpg
evet arkadaşlar motorumun fotolari bunlar biraz kalitesiz kusura bakmayın...ama hala 110 u geçemedim tek kişi
2500km de aldım şuanda 2700
yaptıklarım
* bosch marka bujileri vardı ngk ile değiştirdim
* 2500 de yağ değişti
*dün karbüratör ve ateşleme ayarları yapıldı
*yedek depoda sorun var ana depo haricinde gitmiyor.
rampa aşaga bile hala 110 , 4 le 5. vites arasında pek fark yok.. derdime çare lütfen..
Journeyman_35
14 Ağustos 2006, 00:48
evet arkadaşlar motorumun fotolari bunlar biraz kalitesiz kusura bakmayın...ama hala 110 u geçemedim tek kişi
rampa aşaga bile hala 110 , 4 le 5. vites arasında pek fark yok.. derdime çare lütfen..
Dostum, güzel olmuş kromajlı bantlar...
acaba depo ile öndeki kromajlı kapakların arasına da çekilebilir mi? Sadece bir fikir...
Güle güle kullan....
Bu arada ben 120 e kadar çıktım..çıktım ama inan hiç keyifli değil...:pale:
Hem bu motorlar o kadar da ne bileyim güvenli değil ki...
Bence 70-80...en güzeli derim ...yine de sen bilirsin...
Selamlar..sevgiler...
exile
14 Ağustos 2006, 01:16
Dostum, güzel olmuş kromajlı bantlar...
acaba depo ile öndeki kromajlı kapakların arasına da çekilebilir mi? Sadece bir fikir...
Güle güle kullan...
Bu arada ben 120 e kadar çıktım..çıktım ama inan hiç keyifli değil...:pale:
Hem bu motorlar o kadar da ne bileyim güvenli değil ki...
Bence 70-80...en güzeli derim ...yine de sen bilirsin...
Selamlar..sevgiler...
dostum o nikelajın dediğin yerde pek uygun olacagı düşüncesinde değilim cünkü önünde zaten nikelaj var, benim düşüncem iki siyah ın arasında yada farklı iki rengi ayrımak için hoş olacagı düşüncesindeyim, yinede photoshopta denemekte fayda var,
hız sadece araç sollama veya gerektiğinde kullanılmasına ihtiyaç duyuyorum (anlık), ama yinede 250cc cift silindir motorun ihtiyacıdır.. yorum yaptıgın için teşşekkur ederim... yorumarınızı bekliyorum..
frontier
14 Ağustos 2006, 10:32
arkadaslar motorlarinizda titresim kaç km.den sonra basliyo ne durumda rahatsizlik veriyo ?
kozmiktohum
14 Ağustos 2006, 11:20
arkadaslar motorlarinizda titresim kaç km.den sonra basliyo ne durumda rahatsizlik veriyo ?
benim motor 80-90 dana sonra başlıyo titreşime
exile
14 Ağustos 2006, 11:27
benim motor 80-90 dana sonra başlıyo titreşime
aynen.........................
k@os
14 Ağustos 2006, 13:05
titreşimi en aza indirmek % 90 azaltmak istiyorsanız motor ile şasi arasındaki 4-5 civataya conta takın...
metemen
15 Ağustos 2006, 11:17
bu zincir çok tıkırdıyor ne yapacağımı şaşırdım. muhafazaya vurup duruyor. ben sıkıyorum o inatla yine gevşiyor ve o tık tık tık beni çıldırtıyor. önerisi olan varmı. veya bi çözüm bulan?
canım kardeşim bu konularda kaşarlanmış biri olarak sorununun şu olduğunu düşünüyorum
motorların zincirleri kulaanımkoşullarınabağlı olarak zamanla deforme oluyor buda gergi ayarının tutmamasına sebep oluyor yani senin zincir mefta olmuş zincirini değiştir bak bakalım nasıl olacak motorun yağ gibi kayacak ve çıt çıkmayacak
2.sfesifik sorunda şu olabilir düşük ihtimal ama genede yazayım zincirin motor çıkış kısmında altta ve üstte lastikler var bu lastklerin vidaları düşmüş dolayısıylada lastiklerde işlevini kaybetmiş olabilir bu nedenlede ses olabilir.
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO