Orijinalini görmek için tıklayınız : bugun bmw r26 aldım fakat yardıma ihtiyacım var!!'
Alican88
19 Nisan 2011, 23:45
motoru çok beyendim ilk kez vitesli motorum oluyor bundan önce gilera nexus
500 kullanıyordum .Motoru düzceden tahsin ustadan aldım çok yardımcı oludu
kendisi . Vitesli motor kullanımını da dediğim gibi bugun kavradım fakat ufak
tefek sorunlar yaşıyorum . 2 saat önce motorla yokuş çıkarken yanlışlık yaptım
ve stop etirdim (bu olaydan önce motorun benzini bitmişti benzini koyup
çalıştırıp stop ettirdim) bu olayın üstüne naparsam yapiim motor bir daha
çalışmadı vurdurmayı denedim (motor çalışıyor fakat gaz yemiyor ve yavaş
yavaş stop ediyor ) vurdurarak çalıştırmayı başaramayınca biraz ara verdim
ve ayakla tekrar denedim ter içinde kalana kadar uğraştım bır ıkı kez çalışır
gibi olup tekrar durdu birde bir kaç gez egzosttan hava çıkartır gibi ses geldi
?? yardımcı Olabilirseniz çok sevinirim önceki forumları okudum ve Bilgili çok kişi var burada
mondiko
19 Nisan 2011, 23:51
Bu motorun tipine bayılıyorum. Hayırlı olsun. Güle güle kullan :rendeer::rendeer:
Alican88
19 Nisan 2011, 23:54
teşekkürler yardımcı olabilirmisiniz şuanda kullanamıyorum da
chopperrider
19 Nisan 2011, 23:54
kesin bişey söylemek zor ama benzin bittiği zaman karbüratöre pislik gelmiş olabilir.
bmwvintage
19 Nisan 2011, 23:55
merhaba, ilk olarak hayırlı olsun.
ustasından almışsın motosikletini.
tavsiyem bujiyi sök ve kontrol et. eğer kararma varsa buji ucunu yak. karbüratör ayarları ile oynama sakın ayrıca çalışınca kendi haline bırak çalışsın sonra yava yavaş gaz ver boğuyor olabilir.
tahsin ustanın motorundan başka sorun çıkmaz.
kolay gelsin.
Alican88
19 Nisan 2011, 23:58
dediklerinizi yapmaya gidiyoum
bmwvintage
19 Nisan 2011, 23:59
bak aklıma bir şe daha geldi ayak marşı ile basarken boş lambasının yandığına emiş ol. çünkü iki tane boş vites vardır bmw de. 3. ve 4. viteslerin arasında
takendy
20 Nisan 2011, 00:00
karbüratöre giden plastik kalın hortuma elinle suni teneffüs yaptırarak ayak marşını dene...
Alican88
20 Nisan 2011, 00:00
ışık yanıyor teşekkürler =)
bmwvintage
20 Nisan 2011, 00:04
çalıştırdın mı?
Alican88
20 Nisan 2011, 00:07
bujiye bağlı kablo çok rahat takılıp çıkyor ??
bmwvintage
20 Nisan 2011, 00:08
soruyu anlamadım?
Alican88
20 Nisan 2011, 00:10
bujinin üzerindeki siyah kablo dokunduğum anda çıkıyor daha sağlam oturması gerekiyormuş gibi geldi oturtmaya uğraşıyorum
bmwvintage
20 Nisan 2011, 00:13
haklısın kablonun uçlarını azcık kes ve tekrar yerleştir.bakalım ne olacak. problemi çözdüğünde söylersen sevinirim.
yürekçe
20 Nisan 2011, 00:13
bujiye bağlı kablo çok rahat takılıp çıkyor ??
buji piposunun bağlantı kablosunda mı bahsediyorsunuz?
Alican88
20 Nisan 2011, 00:20
şuanda çalıştı ama 3 dakkia rolantide sonra durdu 2 kere denedim olmadı soriim dedim ?
airhead
20 Nisan 2011, 00:21
bujiyi sök,birkaç kez bujisiz marşa bas,motor dönsün.Hazır bujiyi sökmüşken buji piposunun ucuna bujiyi tak,bujiyi motor gövdesine degdirerek marşa bas ve ateşlemeyi gözle kontrol et.çıkan kıvılcımın buji üzerindeki tek noktadan tek noktaya kararlı bir şekilde akması gerekir.Aksi taktirde buji bozuk demektir.
Tüm bunları yaptıktan sonra hala aynı sıkıntı varsa karbüratöre bak.:cat:
bmwvintage
20 Nisan 2011, 00:27
şuanda çalıştı ama 3 dakkia rolantide sonra durdu 2 kere denedim olmadı soriim dedim ?
umarım karbüratör üzerindeki ayarları oynamamışsındır. bujiyi söküp baktığında yağlanma varmıydı?
Alican88
20 Nisan 2011, 00:33
evet o kabloda biraz gevşeklik vardı onu sıktım ,
motoru bugun kullandım sorunsuz gidiyordu çalışıcak biliyorum ama nedenini de anlamam gerekli birazda üzüldüm doğal olarak.
yanlış birşey yapmak istemediğimden danışıyorum
birde bu tek silindirli motorda dik bir yokuş çıkarken 1. viteste titreme yapmaya başlıyor daha çok gaz verirsemde vitesi değiştirmem gerekicekmiş gibi arada kalmış bir durum sanki 2.viteste beni çekmiycek ama 1de'de 2'ye geç diyor gibi acemilik sorusu ?
karb. üzerindeki ayarlarla oynamadım motor rolantideyken çok normal geliyordu sesi . motoru temizlerken oraları sildim biraz benzin rengini değiştimişti ama dikkatlice sanmıyorum bişi olduğunu :/ umarım tekrar çalışır (bugun tahsin usta acemiyimdiye biraz devirini yükseltmişti karb.den o nasıl bıraktıysa aynı ses çıkıyoru
bmwvintage
20 Nisan 2011, 00:38
evet o kabloda biraz gevşeklik vardı onu sıktım ,
motoru bugun kullandım sorunsuz gidiyordu çalışıcak biliyorum ama nedenini de anlamam gerekli birazda üzüldüm doğal olarak.
yanlış birşey yapmak istemediğimden danışıyorum
birde bu tek silindirli motorda dik bir yokuş çıkarken 1. viteste titreme yapmaya başlıyor daha çok gaz verirsemde vitesi değiştirmem gerekicekmiş gibi arada kalmış bir durum sanki 2.viteste beni çekmiycek ama 1de'de 2'ye geç diyor gibi acemilik sorusu ?
karb. üzerindeki ayarlarla oynamadım motor rolantideyken çok normal geliyordu sesi . motoru temizlerken oraları sildim biraz benzin rengini değiştimişti ama dikkatlice sanmıyorum bişi olduğunu :/ umarım tekrar çalışır (bugun tahsin usta acemiyimdiye biraz devirini yükseltmişti karb.den o nasıl bıraktıysa aynı ses çıkıyoru
karbüratöre pislik gelmiş olabilir. buji arzasıolabilir başka bişey arama.
arıza yapmaz çünkü.
kesinlikle kimseye kurcalatma tavsiyem
ayrıca benzin musluğunu aşagıya aç yedekte kullanma.
düşük devirli motor olduğu için 1. viteste hız yapmaz garip gelmesi normal devrini bulunca 2. vitese at. en zewkli vitesidir bmw nin.
Alican88
20 Nisan 2011, 00:51
tekrar denedim başlar gibi oldu biraz gaz vermeye kalktım durdu kimseye kurcalatmayı düşünmüyorum fakat bir şekilde tekrar çalışması gerekli. Yarın sabah tekrar bakıcam sizin yardımlarınızla çalıştırırız umarım olur ve sürekli tekrar etmez
karbüratöre pislik girmişse ne önerirsiniz ?
Alican88
20 Nisan 2011, 11:15
sabah motoru tekrar çalıştırdım 1.viteste biraz ilerledi tekrar stop etti biraz gittikten sonra birdaha çalışmadı işe çıkmam gerektiği için bakamadım ne yapsam bilmiyorum sorun bujide olsa hiç çalışmaması gerekmez mi? karb. pislik kaçtıysa ne yapıcağım veya ayarlarında bir problem varsa ?
overcloud
20 Nisan 2011, 12:07
buji bozulmuş olabilir. bence bujiyi söküp bir ustaya göster yada bir dükkana gidip aynı bujinin hiç kullanılmamış olanıyla birebir karşılaştır.
bmwvintage
20 Nisan 2011, 12:18
sabah motoru tekrar çalıştırdım 1.viteste biraz ilerledi tekrar stop etti biraz gittikten sonra birdaha çalışmadı işe çıkmam gerektiği için bakamadım ne yapsam bilmiyorum sorun bujide olsa hiç çalışmaması gerekmez mi? karb. pislik kaçtıysa ne yapıcağım veya ayarlarında bir problem varsa ?
bence tahsin ustayı ara. motoru bildiği için o sana problemın nerede olduğunu net bir şekilde söyler diye düşünüyorum. kolay gelsin.
Alican88
21 Nisan 2011, 16:12
akü biraz eski sanırım başka bir problem yokmuş
bmwvintage
21 Nisan 2011, 17:55
akü biraz eski sanırım başka bir problem yokmuş
ateşleme problemi yani
sevindim büyük bir şey olmadığına
yeni akü alacaksan boyutlarına iyi bak tavsiyem.
akü haznesi biraz dardır r26ların.
kolay gelsin
blak rider
24 Nisan 2014, 21:07
Merhaba, benimde gözüm R26' da.Dün deneme şansım oldu hatta. Fakat motorun direkt şaseye bağlı olmasından kaynaklanan sarsıntıdan dolayı biraz tereddütte kaldım.
R27' nin motoru lastik takozlar ile şaseye bağlı olduğu için bukadar sarsıntı yaşanmıyormuş. Arasındaki vibrasyon farkı çok büyük ve hissedilebilir ölçülerde midir ? Ne önerirsiniz ?
Teşekkürler
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO