PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Kanuni Kanuni 150cc Cross Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : [1] 2

redlion999
02 Nisan 2011, 10:12
İlk model anlatımım olacak 150 cross ile ilgili sabit bir başlık göremedim o yüzden açtım eksiklerim olursa affola.

http://www.kanuni.com.tr/media/products/Motosiklet/Cross150/buyuk.jpg

http://www.kanuni.com.tr/Media/Products/Motosiklet/Cross150/galeri/2.jpg

http://www.kanuni.com.tr/Media/Products/Motosiklet/Cross150/galeri/3.jpg

http://www.kanuni.com.tr/Media/Products/Motosiklet/Cross150/galeri/4.jpg

http://www.kanuni.com.tr/Media/Products/Motosiklet/Cross150/galeri/6.jpg

Teknik özelliklere değinir isek;
Motor Tipi: Tek Silindir 4 Zamanlı
Motor Hacmi: 149.5 cm3
Motor Çapı: 62 x 49.5 mm
Motor Sıkıştırma: 9,0:1
Motor Soğutma: Hava soğutmalı
Maksimum Güç: 11,56 HP 8000 d/d

Ağırlık: 130 kg
Depo: 11,5 Litre
Ortalama Yakıt Tüketimi: 3,3 lt / 100 km

Ön Süspansiyon: Teleskopik
Arka Süspansiyon: Helezonik yaylı tek amortisör
Ön Fren: Disk
Arka Fren: Disk
Ön Lastik: 90 / 90 - 19 TUBE
Arka Lastik: 110 / 90 - 17 TUBE


İzlenimlerime göre motosiklet önceki 250 cross modelinin kırpılmış hali.Lastikler ve jant asfalt için daha uygun. Firma büyük ihtimal ile kullanıcılardan gelen çok titreşim şikayetinden dolayı bunu uygun görmüş.Açıkcası fabrika çıkışı olarak cross olan eski model daha hoşuma gitmişti.

http://www.kanuni.com.tr/media/products/Motosiklet/Cross_250/buyuk.jpg

Önceki model olan 250 cross
Motor Tipi: Tek Silindir 4 Zamanlı
Motor Hacmi: 230 cm3
Motor Çapı: 67 x 65 mm
Motor Sıkıştırma: 9,2:1
Motor Soğutma: Hava soğutmalı
Maksimum Güç: 12,78 HP/7200 d/d dev/dk

Ağırlık: 118 kg
Depo: 8.8 Litre
Ortalama Yakıt Tüketimi: 3.35 lt

Ön Süspansiyon: Teleskopik
Arka Süspansiyon: Helezonik yaylı mono amortisör
Ön Fren: Disk
Arka Fren: Disk
Ön Lastik: 80 / 100 - 21 TUBE
Arka Lastik: 110 / 100 - 18 TUBE

Arkadaşlar ufak çaplı bir başlık oldu amacım benim gibi netten araştıran insanlar için sabit bir başlık olması. Bu siteden birçok şey öğrendim birazda geri ödemek lazım değilmi?:cat:

Bu arada 150 cross kullanıcıları önceki modeldeki elektrik problemi ve vibrasyon konusuna değinirlerse iyi olur. Hele iki modeli de kullanan arkadaşlar karşılaştırır ise tadından yenmez..

Boğaçhan
08 Nisan 2011, 17:45
Alan ve kullanan hiç yok herhalde! Topic bomboş:cyclopsan

Orko_ye
08 Nisan 2011, 17:56
Bir ara niyetlenmiştim tam alacaktım, ama sonra daha çok şehiriçinde ve ara sıra yakın şehirdışı seyahatlerim olur düşüncesiyle vazgeçtim. Yoksa cross veya enduro motorlara ilgimden dolayı alacaktım.

Kullanıcıların deneyimlerini bende merak ediyorum açıkcası bu motor hakkında. Takipteyim...

mücahit_89
08 Nisan 2011, 18:02
bu motorun tipini filan bende beğendim ama nedir ne değildir birisinin kullanması gerek:)

Boğaçhan
08 Nisan 2011, 18:10
Kanuni sağ olsun, bu motosiklet ile ilgili hiç bir bilgi paylaşmamış sayfalarında.
Özellikle vibrasyonu önlemek için bir tedbir alınmışmı, motorun özellikleri, karbüratörü, subab tipi vs. vs. ama yok!
Bu anlayış, biz son kullanıcıları bir anlamda adam yerine koymamak değil mi?

OKTAY TINAZ
10 Nisan 2011, 19:45
Arkadaşlar bende işin gerçegi bu Kanuni Cross 150 ile mondial 150 Mc arasında kararsızım bu motor görsel olarak güzel zaten öyle arazi falan işlerinede girmicem asfalt olarak güzel gider gibi görünüyor şunuda farkettim umarım yanlış farketmişimdir benzin depo göstergesi yada ikaz lambası varmı bu çok önemli ben biraz böyle acemi gibi yada temkinli gibi yazıyorum ama bu kadar motor cc sine düşmek biraz acı yoksa net 20 yıldır motor kullanırım bu sınıfta zongshen 200 cc motorumda vardı ve taş gibi idi bir gün yolda bırakmadı sürüş olarak jigle hemen sol gidonda idi çek hemen çalışırdı sadece tabi lastikler full arazi içindi yağmurda çok tehlikeli idi bizde inatla degiştirmedik neyse 8000 km yol yapmıştım onunla ve sıfır almıştım karaköy deki zongshen mağazasından hiç bir sorun yaşatmadı bana bu da acaba onun gibi çıkarmı yoksa ne bilim yok stop etti yok yollarda kalmak istemem ön lastik ve arka Michelim aneka gurubu ile degiştirildiginde 110/90 arkada 130/80 veya 90 süper kaslı durur makine birde 35 litrelik topcase çanta elcik falan birde 12 volt 10 amper tam kuru ve bakımsız akü de iyi olur sağlam basar marş isterimki bunu alan ve kullanan varsa bilgilerini deneyimlerini paylaşsın bizimle ben olayın yakıt falan gibi durumlarında degilim sadece start yapınca hemen çalışsın frenlerde güzel zaten arka fren disk hastasıyım ve çok degerli arkadaşlar yakında bir iş kuruyorum aslında Endüstriyel Tasarım Mühendisiyim ve Bilim adamı yönümde var artık yepyeni bir kaplama teknolojisi var Amerikada onu ülkemize getirtmek istiyorum olursa bu gerçekleşme anlamında tüm arkadaşlarımızın motorları gövde şase depo grenajlar aynalar jantlar aklınıza neresi gelirse hepsi 650 yakın desenle kaplanacak ve bu bir boya stikır Airbrush püskürtme yada folyo yapıştırma degil çok bambaşka bir şey en güzel tarafı işlemler sırasında 3 kat özel carbon nano polimer özel bir karuyucu film Tabakasıda atılıyorki dünyada bunu uygulayan firma sayısı 20 yi geçmiyor koruyucu bu filim olmadan ABD ve Avrupada yapan çok ama bu madde çok özel bu firmayıda ikna ettim zorda olsa sadece biraz daha finansal olarak biriktirme gerekiyor ama bu yaz placak gibi isim hakkınıda aldım ve eminim çok çok begeneceksiniz bu sistemi tabi arabalar ATV ler tekne yat yelkenli Uçak Helikopter her şey kaplanabiliyor evinizdeki sehpa dan zippo çakmagınıza kadar sınır sadece sizin hayalleriniz olacak ve esas amacım para kazanmak degil havacılık ve uzay çalışamalrıma bir miktar finans havuzu oluşturmak hepsi bu ve gayey makul fiyatlar olacak ve bu kaplama ile her ürün en az 10 yıl ömür uzayacak tabi silahlarda kaplanabilir tüm tüfekler ve tabancalar dediğim gibi hayal sınırı yok her şey kafanızdaki kasklar eskidimi boya için ugraşmayın bana getireceksiniz siz bile kaskınızı tanıyamayacaksınız şimdilik bu kadar burdan ticari sır olduğu için olayın ismini şimdilik veremiyorum ama çok begeneceginize eminim zaten bizler gurup olarak yurt içi ve dışı 20 kişillik bir ileri seviye mühendis Gurubuyuz amacımız ve oratak zevkimiz Havacılık ve Uzay Teknolojileri Üzerine bir çok zaten TV Programımda var bakabilirsiniz Facebook ta ise UUBAM olarak geçer oranında Başkanıyım işte böyle arkadaşlar iyi ve güzel şeyler yapmak ve başarmak arzusundayız
Sitem ise www.uzayshop.com tekrar sizlerle görüşmek dilegi ile hepiniz sağlıcakla kalın iki tekerlekli güzel dünyamızın insanları

www.uzayshop.com

_murat_
13 Nisan 2011, 20:25
cross 250 için böbrek taşı döker diyorlar :) aceba bunda da aynı sıkıntı olur mu
yahu deneme sürüşü yapan bile yok mu bu araçla

osmanfeza
15 Nisan 2011, 23:32
bende ybr mi satıp almak istiyorum. ama biraz yorum okusak?

fersat
19 Nisan 2011, 12:29
mrb yaklaşık bir aydır kanuni cross 150 kullanıorum cross motora yeni başladım..şehri içind e ve arazide şimdiye kadar bir sıkıntı çkmedim(titreşim dahil)
..ben bu motorun biraz daha hırçın görünmesini istiyorum sizce modifiye olarak neler yapabilirm..?

ozzyx
19 Nisan 2011, 13:38
bır arkadasım 250 lıgını cok fazla övmüstü arıza yaptırtamadım demıs tı tum bılgım bu sadece on takımdakı vıdaları degıstırdım demıstı uzamıs vıdalar demır oldugu ıcın bu arkadas 100 kg.atlayıp zıplamıs hıcbırsey olmamıs.ama cok yakıyo dıyordu.

_murat_
19 Nisan 2011, 23:27
fersat kardeşim ben bu motorun kullanıcısını bekliyorum uzun zamandır
yorumlarını bi alsak arazide nasıldır asfaltta nasıldır beklentilerini karşıladı mı atlayıp zıplıyormmusun elektronik mekanik aksamında hiç sorun yaşadın mı ilk izlenimlerin neler
deneyimlerini bizimle paylaşırsan çok sevinirim

fersat
20 Nisan 2011, 00:06
murat kardeş bu benim ilk cross motorum olduğu için arazide kendi sınıfındaki diğer motorlara göre nasıl bilemiyorum..ama oldukça iyi olduğunu zannediyorum çünkü şimdiye kadar gözümün kestiği her yere çıkıp indim..asfalttada gayet iyi gidiyor 2kişi 110ü gördük titreşim yok denilecek kadar az. elektrik aksamına gelince şimdiye kadar bir sorun çıkarmadı ayak marşını daha hiç kullanmak zorunda kalmadım..

jönysf
20 Nisan 2011, 00:21
kanuninin 250 cc çok harika idi ama şimdi sıfırı yok. 150 cc çıkmış ama oda en az abisi kadar güzel. :cat:

leventmotor
22 Nisan 2011, 19:56
Bu gün bir arkadaşın 150 crossuna bindim: motor yeni olmasına rağmen çekişi iyi.1.-2. vitesleri arazide idare eder.Yanlız arka amortisör ODUN gibi, hiç esnemiyor.Kasis ve çukurlarda beyin sarsıntısı geçirtecek.Motor bloğunun önünde titreşimi önlemek için balansör var.Ön çamurluk fazla sallanıyor.Yakıtını bilmiyorum.

ibrahimxd
23 Nisan 2011, 16:36
slm ben kanunı caracal 200 almak ıcın 4 kanunı bayı gezdım hıc bırınde bulamadım motorun uretımı durmus.son gırdıgım bayıde ıse dıkkatımı ılk cross 150 cekdı ve hıc dusunmeden aldım cok yakısıklıydı motor.we benım hayatımda kullandıgım ılk motor. daha dun aldım ewe getırırken yaklasık 20 km asfaltta gıttım servıs fazla hız yapma demesıne ragmen motoru ısıttıkdan sonra gazı sonladım formula 1 park yolunda motor 90 gordu ruzgarda cok oldugu ıcın hemen kesdım hızı.motoru acılınca emınım 110 cok rahat gorur. köy yerınde yasadıgım ıcın bu motorun zewkıde farklı olur dıye dusundum ve bugun ömerli baraj yoluna sokdum motoru motorda tık yok banamısın demıyo çekısı cok guçlü.bayır yukarı ıkı kısı 4 le cıkdım.ehlıyetımıde alınca hersey daha zewklı olucak.elektrık aksamıda guzel henuz ıkıncı gunum sorun yok bi defa düsdü motor :) okadar olucak artık.siz sorun soruları ben denıyıp solıyeyım sıze :)

_murat_
25 Nisan 2011, 23:42
arkadaşlarım yorumlarınız için teşekkür ediyorum sanırım ben de bu motoru alıcam :D
atlama zıplamaya gelir mi aceba bu motor torku güçlü sanırım ama teker yapar mı
deneyimlerinizi paylaşmaya devam ederseniz çok iyi olur şimdiden teşekkür ederim yakın zamanda aranıza katılırım umarım

cenkito
26 Nisan 2011, 00:02
arkadaşlarım yorumlarınız için teşekkür ediyorum sanırım ben de bu motoru alıcam :D
atlama zıplamaya gelir mi aceba bu motor torku güçlü sanırım ama teker yapar mı
deneyimlerinizi paylaşmaya devam ederseniz çok iyi olur şimdiden teşekkür ederim yakın zamanda aranıza katılırım umarım

Bende cross 150 alma düşüncesindeyim, kullanım durumuna göre,arazi durumuna göre arka süspansiyonu daha uzun ve yüksek bir tane ile degiştirebilirim, birde ön camurlugunu xt tarzına cevirme düşüncesindeyim. ama söyle uzun uzadıya kullanıp arazi,cadde. yakıt tüketimi gibi bilgileri paylasan birileri olsa kararım daha da netlesecek.
Fikir ve tecrübelerini paylasan bulunan herkese tesekkürler

cenkito
26 Nisan 2011, 20:12
murat kardeş bu benim ilk cross motorum olduğu için arazide kendi sınıfındaki diğer motorlara göre nasıl bilemiyorum..ama oldukça iyi olduğunu zannediyorum çünkü şimdiye kadar gözümün kestiği her yere çıkıp indim..asfalttada gayet iyi gidiyor 2kişi 110ü gördük titreşim yok denilecek kadar az. elektrik aksamına gelince şimdiye kadar bir sorun çıkarmadı ayak marşını daha hiç kullanmak zorunda kalmadım..

murat kardes demekki gizerlerdeki tek cross u sen aldın kazasız sürüsler dilerim tam incelemek için içeri girdiğimde yerinde olmadıgını görmüstüm, bu motor in midir cin midir yorumlarını bekliyoruz

cenkito
27 Nisan 2011, 12:02
ferat kardes yanlıslıkla isme murat yazmısım kusura bakma

Captain46
29 Nisan 2011, 16:25
Herkeze merhaba:)) Siteye yeni katıldım ee artık motosiklet.net li olmanın zamanı geldi:)) Bir hafta önce antalyadan bir arkadaşım 150 cross aldıgını soyledi bana motorda 150 cc den daha güçlü bir tork aldıgını ancak arka süspansiyondan 1 hafta içinde nefret ettiğini belirtti.ayrıca gostergeler konusunda biraz sıkıntı varmış yetersiz bir dizaynı oldugunu soyledi oda kople cıkarttırmış.lastikler caddeye daha uygunmuş yani 250 versiyonundaki tam arazi değil.fazla vibrasyonun olmadıgınıda belirtti daha arazide deneme şansı olmamış ama motorun bir haftalık performansını beğenmiş.bende dün istanbul sanayi mahallesinden bir tane kanuni 150 cross aldım kısmetse çarşamba günü teslim alıcam herşeyini dener bende yazarım şimdilik bu kadar :)) herkeze kazasız belasız sürüşler hayırlı günler :))

_murat_
29 Nisan 2011, 22:18
arkadaşlar teker yapıyor mu bu alet deneyen var mı?
bir de resimlerinizi de ekleseniz biraz motorun üstünde biri olan fotosu varsa ben görmedim :D

motoman24
02 Mayıs 2011, 13:02
Arkadaşlar merhaba. Öncelikle cross250 modelini 2008 yılında sıfır alıp 2 yıl boyunca aklınıza bile gelemeyecek zor hava ve zemin şartlarında, gerek tek kişi gerek iki kişi ziyadesiyle zorlamış biri olarak diyebilirim ki cross250; parasını sonuna kadar hak eden, kolay kolay bozulmayacak ve de üzerinde durabildiğiniz zaman iki kişi dahi olsanız sizi en dik yerlere çıkarabilecek bir motor-şanzıman-aktarım organlarına(dişli vs) sahiptir. O dönem cheetah almayı planlarken, cheetahın bulunmaması üzerine sinirlendim ve cross250 modelini almıştım ki iyiki de öyle yapmışım. Gerek plastik aksamı gerek şasesi gerekse yumuşak amortisör ve dijital kadranıyla cross250 tamamen bir ''crf230'' modelinin birebir aynısıdır. 230cc lik motoru ile iyi bir sıkıştırmaya sahip olması, dik ramlalarda motorun çok atak olmasına sebep olurken stabilize viraj çıkışlarında da motorun keyiflice yanlamasına sebep olmaktadır. Lakin o dönem belkide 4000tl gibi bir rakamda olmasından (şimdi ne kadar bilmiyorum) pek yaygınlaşamamıştır. Şimdi sanırım kanuni tarafından sıfırı getirilmiyor ama bazı bayilerde satılmamış olan bir kaç tane var sanırım. Muadili olan skyteam, ramzey, zealsun vs gibi markalarda bulunmayan 230cc lik motoru hakikaten güzel ve sağlam bir çin yapımı. Ama caddede fazla yürümez. Özellikle kısa olan şanzıman oranları ve büyük olan arka dişlisi sebebiyle cross250, size caddede pek keyif vermeyecektir.

Gelelim cross150 modeline. Bence üzerinde diğer herhangi modeller için üretilen bir 150cc lik motor var. Ve bu modelle cheetah125 in yerini almaya çalışacaklar. Motor hacminden ziyade üzerindeki motor ne şanzıman yapısı ne de diğer teknik yapısı itibariyle zaten arazi için tasarlanmış bir motor değil. Ancak cross250 modeli, nasıl bir tesadüftür hala anlayamamakla birlikte bir önceki cümlelerimde de ifade ettiğim gibi honda crf230f modelinin birebir aynısıdır. O yüzden piyasadaki diğer cross motosikletler ve kanuninin cross150 modeli arasında pek bir fark görememekteyim. Bence hepsi araziye girmelerine ortam hazırlayacak orta derecede süspansiyon ve lastik seçenekleriyle donatılmış standart motosikletler. Tekrar yineliyorum en büyük ortak noktaları nacizane araziye girmeleridir.

Captain46
05 Mayıs 2011, 00:04
Sonunda kavuştum motoruma tertemiz bi 150 cross:)) İlk günü hava yagmurlu derinden gelen bir egzost sesi işte hayat bu :) beklediğime değdimi gerçekten fazlasıyla değmiş.yormadım fazla ama genel olarak gayet hoşuma gitti.vites aralıkları devir alışı pedallardaki yumuşaklık en aza indirgenmiş vibrasyon hani 150cc lik ve verdğinz düşük fiyatı cidden hakkediyor.bugun için başıma bela olan sadece ayakcaktı defalarca ayagımı carptım:)) onun dışında yagan yagmura aldırmadan taşıdı beni üstünde.amortisorler frenler gayet başarılı.şimdilik bu kadar ama deneyimlerimi paylaşıcam.bu motora para verdğim halde daha teslim almadan cok soru işareti kalmıştı ama hepsi gitti bugun.ve bir arkadaş motorunun normal 150 cc lik bir motor oldgunu soylemiş ama algınız muhteşem tork bunun aksi oldugunu fazlasıyla belirtiyor:)) Herkeze keyifli,kazasız sürüşler.:cat:

ressamsikar
05 Mayıs 2011, 02:08
http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/198555_1825564489679_1557278290_1859388_4814576_n. jpg
52 yaşımdayım , ehh gençliğin yaşanmayan kısmını yakalamak için cross 150 aldım , ön amortisörü bir günde 25 derece çamur rampada 4 defa beni düşürdüğü için 4 santim indirdim ( boyum 1.76) rampada ayaklarım kısa geliyordu.44 binliralık benzinle 276 km arazi ve şehir içi bindim. Rodaj bitmek üzere .Ama titreşim var , kim ne derse desin ! sık sık zincir gevşiyor , gaz kesince şakırdıyor , ! performansı iyi , çıkmam demiyor . iyi kullanıcı olabilmek marifet.ukalalığı sevmem, çok bilirim demem.param peşin olsaydı, 2 el bir motor alıp Cooper yapmayı isterdim , teknisyenliğim iyidir. Param ve şartlarım uygundu 150 cross aldım, şöyle veya böyle bineceğim. Bir gerçek varki 2-3 saatlik sürüşten sonra çok yoruyor sanki ..direksiyon ergonomik gelmedi , yarım kartal yapmayı düşünüyorum , sürüşte üzerine yatmak gerekiyor biraz , o zamanda vücut yükü bele ve kollara biniyor. 500 km de tam gaz max 100 km hız gördüm , ön amortisör konforu çok iyi , arka için aynı şeyi söyleyemem.kataloktan sipariş verip aldım , gösterge panelinde vites, benzin göstergesi, devir saatinin olmaması çok canımı sıktı , depo plastik buda çok şaşırttı beni, ayrıca benzin kapağının kilitli olmaması ayrı bir hengame , bir yerde yenilik yapıyor, bir yerden kırpıyorlar , bana kalsa puma ile karma bir seri daha yapardım. Dikiz aynalar kesinlikle yanlış dizayn edilmiş arkayı göremiyorsunuz.daha açık olmalı. 300-400 km de mutlaka kendi kontrolünüzde tüm vida aksamını başında durup titizlikle sıkılmasını sağlayın veya sıkın . , şimdilik gördüğüm , hatırladığım bunlar , daha sonra yine yazarım , görüşlerinizi bekliyorum . sevgiler ...

cenkito
11 Mayıs 2011, 13:19
Sonunda kavuştum motoruma tertemiz bi 150 cross:)) İlk günü hava yagmurlu derinden gelen bir egzost sesi işte hayat bu :) beklediğime değdimi gerçekten fazlasıyla değmiş.yormadım fazla ama genel olarak gayet hoşuma gitti.vites aralıkları devir alışı pedallardaki yumuşaklık en aza indirgenmiş vibrasyon hani 150cc lik ve verdğinz düşük fiyatı cidden hakkediyor.bugun için başıma bela olan sadece ayakcaktı defalarca ayagımı carptım:)) onun dışında yagan yagmura aldırmadan taşıdı beni üstünde.amortisorler frenler gayet başarılı.şimdilik bu kadar ama deneyimlerimi paylaşıcam.bu motora para verdğim halde daha teslim almadan cok soru işareti kalmıştı ama hepsi gitti bugun.ve bir arkadaş motorunun normal 150 cc lik bir motor oldgunu soylemiş ama algınız muhteşem tork bunun aksi oldugunu fazlasıyla belirtiyor:)) Herkeze keyifli,kazasız sürüşler.:cat:

Arkadasım hayırlı ugurlu olsun, günlük kullanım, yakıt tüketimi, ... vs. degerlendirmelerini de merakla bekliyoruz.
Herkese Kazasız Sürüşler

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:19 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:16 ----------


http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/198555_1825564489679_1557278290_1859388_4814576_n. jpg
52 yaşımdayım , ehh gençliğin yaşanmayan kısmını yakalamak için cross 150 aldım , ön amortisörü bir günde 25 derece çamur rampada 4 defa beni düşürdüğü için 4 santim indirdim ( boyum 1.76) rampada ayaklarım kısa geliyordu.44 binliralık benzinle 276 km arazi ve şehir içi bindim. Rodaj bitmek üzere .Ama titreşim var , kim ne derse desin ! sık sık zincir gevşiyor , gaz kesince şakırdıyor , ! performansı iyi , çıkmam demiyor . iyi kullanıcı olabilmek marifet.ukalalığı sevmem, çok bilirim demem.param peşin olsaydı, 2 el bir motor alıp Cooper yapmayı isterdim , teknisyenliğim iyidir. Param ve şartlarım uygundu 150 cross aldım, şöyle veya böyle bineceğim. Bir gerçek varki 2-3 saatlik sürüşten sonra çok yoruyor sanki ..direksiyon ergonomik gelmedi , yarım kartal yapmayı düşünüyorum , sürüşte üzerine yatmak gerekiyor biraz , o zamanda vücut yükü bele ve kollara biniyor. 500 km de tam gaz max 100 km hız gördüm , ön amortisör konforu çok iyi , arka için aynı şeyi söyleyemem.kataloktan sipariş verip aldım , gösterge panelinde vites, benzin göstergesi, devir saatinin olmaması çok canımı sıktı , depo plastik buda çok şaşırttı beni, ayrıca benzin kapağının kilitli olmaması ayrı bir hengame , bir yerde yenilik yapıyor, bir yerden kırpıyorlar , bana kalsa puma ile karma bir seri daha yapardım. Dikiz aynalar kesinlikle yanlış dizayn edilmiş arkayı göremiyorsunuz.daha açık olmalı. 300-400 km de mutlaka kendi kontrolünüzde tüm vida aksamını başında durup titizlikle sıkılmasını sağlayın veya sıkın . , şimdilik gördüğüm , hatırladığım bunlar , daha sonra yine yazarım , görüşlerinizi bekliyorum . sevgiler ...


Ustam sizinde motorla ilgili degerlendirmeleriniz, bu modeli almayı düşünenlerin kafasına takılan soruların cözümüne yardımcı olacak.
Sizinde görüşlerinizin devamını bekliyoruz.
Herkese Kazasız Sürüşler...

eedirim
17 Mayıs 2011, 20:57
bende 15 gün içerisinde alıcam fakat bu depo kilidi aklıma takıldı :/

Captain46
19 Mayıs 2011, 13:39
Motorum rodajdan cıktı neredeyse ustunden hiç inmedim,şehr içinde kullanımı gayet iyi yani bir crossa gore en azından 250 cc lk abisinden daha kontrollu bir motor.yokuşlar inişler cıkışlar tam ona gore performansı gayet iyi,cok fazla abartmadadn ufak oyunlar yapılablcek bir motor:) su ana kadar tek şikayetim arka amortisr cok sert ama onde hic bir problem yok.yakıta gelince 10 lira benzle 70-78 km gbı brsey yapıyor.gosterge yok ama yedek depo var yanı yolda kalmazsınız:)çekiş yokuşta yada düz yolda frketmez cok iyi.kağthane tunelnde tam 120 km/h gordum ıbre sonlandı yani.ve 2 . viteste teker yapıyor tabi braz eğım olursa tam sahlanıyor:)) şimdlk bu kadar sorularınız olursa cevaplarım.Herkeze keyifli suruşler...:))

isg
04 Haziran 2011, 18:42
Kardeş benim için bu makinadaki titreşim önemli 1-2 aya kadar motor alıcam enduro kros arası yani tamda tip olarak aradığım ve beğendiğim bu. Çünkü %90 asfaltta kullancam arada hafta sonu falan toprak yol öyle atlayıp zıplamıcam zaten 95 kiloyum atlarsam kalkamam herhalde :P :)
Bütcem fazla olmadığı için o meşhur japonlardan alamıyorum yorumlarını bizden esirgemezsen sevinirim.
herkese kazasız sürüşler.

adanalı01
05 Haziran 2011, 00:01
Kardeş benim için bu makinadaki titreşim önemli 1-2 aya kadar motor alıcam enduro kros arası yani tamda tip olarak aradığım ve beğendiğim bu. Çünkü %90 asfaltta kullancam arada hafta sonu falan toprak yol öyle atlayıp zıplamıcam zaten 95 kiloyum atlarsam kalkamam herhalde :P :)
Bütcem fazla olmadığı için o meşhur japonlardan alamıyorum yorumlarını bizden esirgemezsen sevinirim.
herkese kazasız sürüşler.

kardeş bende alalı 4 gun oldu şimdilik memnunum cgl 125 hondam vardı 2003 onu 1000 tlye satıp 2100 lira ustune koyup 3100 lira plaka dahil aldım peşin paraya sadece yan ayaklıgı cok yukdektı ruzgar esse yere düşer yan ayalıgı sipralle kesip biraz kücülttüm genel olarak şimdilik radojda oldugu icin fazla zorlamadım bayiden cikarken petrolde fulledim depoyu 50 tlye ful oldu şimdi 150 kmde kac km gider bilmiyorum bir kac gun sonra paylaşırım :)

asdsee
08 Haziran 2011, 03:16
hacıalr beyler selamlar daha 3 gün önce aldım cross 150 turuncu
ilk motorum bu 3 gündür üstünden inmedim. çok da sevdim
Bi kere görünüşü il çok yakışıklı sanki bambaşka bi motor öyle diğer modelleri gibi değil. 3 günde şehir içinde 130 km yol yaptım neredeyse hiç yorulmadım. Çok yakışıklı motur. Ancak benzin göstergesi olmaması ve benzin deposu kilidi olmaması sorunlarını nasıl çözeriz bilmiyorum. Bunun bi yolu varsa bana da haber versin çünki çok saçma!.

Motora biraz modifikasyon yaptınız mı herşey düzeliyor ben ön çamurluğu değiştircem mesela biraz daha enduro gibi olacak. Tekerler cross teker değil tamamen asfalt için ama Türkiye yollarında bence en mantıklısı zaten. İşin daha da güzel yanı herbişi plastik ama üstüne isteidğin gibi kaplama şu bu yaptır gitsin hiç acıma ( her şey de plastik değil tabi)

250 lik kanuni gibi değil
Ben şu anda sanırım jigle ile ilgili bi sıkıntı çekiyorum bazen marş tuşunua (motor sıcak olsa da) basıyorum çalışmıyor sanırım jigle ile ilgili bi türlü çözemedim kafayı yiyroum bazen ama bu acemi olduğum için kesinlikle motorla alakalı değil

Aynalar gerçekten kullanışsız söküp atın başka ayna almaca. Şu moturu iyice bi kullanıyım eğer halen daha bunu kullanmak istersem baya bi değiştirip bincem allahın izniyle

Kesinlikle alınabilcek motor öyle herkezde de yok valla çok farklı bi motor millet ne bu yaa diye bakıp duruyor.

isg
08 Haziran 2011, 03:40
kardeş bende alalı 4 gun oldu şimdilik memnunum cgl 125 hondam vardı 2003 onu 1000 tlye satıp 2100 lira ustune koyup 3100 lira plaka dahil aldım peşin paraya sadece yan ayaklıgı cok yukdektı ruzgar esse yere düşer yan ayalıgı sipralle kesip biraz kücülttüm genel olarak şimdilik radojda oldugu icin fazla zorlamadım bayiden cikarken petrolde fulledim depoyu 50 tlye ful oldu şimdi 150 kmde kac km gider bilmiyorum bir kac gun sonra paylaşırım :)

motorun hayırlı olsun. ilerleyen zaman içerisinde motorla ilgili tüm artıları ve eksileri hakkındaki yorumlarını bekliyoruz.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:40 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:37 ----------


hacıalr beyler selamlar daha 3 gün önce aldım cross 150 turuncu
ilk motorum bu 3 gündür üstünden inmedim. çok da sevdim
Bi kere görünüşü il çok yakışıklı sanki bambaşka bi motor öyle diğer modelleri gibi değil. 3 günde şehir içinde 130 km yol yaptım neredeyse hiç yorulmadım. Çok yakışıklı motur. Ancak benzin göstergesi olmaması ve benzin deposu kilidi olmaması sorunlarını nasıl çözeriz bilmiyorum. Bunun bi yolu varsa bana da haber versin çünki çok saçma!.

Motora biraz modifikasyon yaptınız mı herşey düzeliyor ben ön çamurluğu değiştircem mesela biraz daha enduro gibi olacak. Tekerler cross teker değil tamamen asfalt için ama Türkiye yollarında bence en mantıklısı zaten. İşin daha da güzel yanı herbişi plastik ama üstüne isteidğin gibi kaplama şu bu yaptır gitsin hiç acıma ( her şey de plastik değil tabi)

250 lik kanuni gibi değil
Ben şu anda sanırım jigle ile ilgili bi sıkıntı çekiyorum bazen marş tuşunua (motor sıcak olsa da) basıyorum çalışmıyor sanırım jigle ile ilgili bi türlü çözemedim kafayı yiyroum bazen ama bu acemi olduğum için kesinlikle motorla alakalı değil

Aynalar gerçekten kullanışsız söküp atın başka ayna almaca. Şu moturu iyice bi kullanıyım eğer halen daha bunu kullanmak istersem baya bi değiştirip bincem allahın izniyle

Kesinlikle alınabilcek motor öyle herkezde de yok valla çok farklı bi motor millet ne bu yaa diye bakıp duruyor.

hayırlı olsun kazasız sürüşler.

Captain46
17 Haziran 2011, 06:14
herkeze merhaba.asdsee arkadaşımızın söylediklerine katılıyorum motor çok farklı bir yapıya sahip ve boyutuna gore (tek kişiyseniz) gerçekten atik bi motor.yanlız şu an 4500 kmdeyim ilk sorunu olurak ana tesisatta kablolar yandı.araziden cıktıktan sonra eve donerken koku geldigını farkettim ve dumanlar cıkmaya başladı biraz fazla camura girmiştim bundan olabilceğini tahmn ediyorum.neyse kalan yolu arkadaşımın kamyontyle tamamladık.gece oturup ana tesisatı actık ve kontaktan gelen + - kabloları tamamen ermişti ilk defa boyle bişeyle karşılaştım.neyse yerine korumalı kablolar taktık ve tesisatı tamamen motor sıcaklıgından uzaklaştırmaya çalıştık onun haricinde bir porblemimiz olmadı şu ana kadar.he motorumda ufak tefek oynamalr yapmaya başladım.ilk olarak on takıma koruk takıldı(45).ondan sonra arka dişliyi 10 kademe büyüttük tabi egz zincirde aldık biraz masraflı oldu ama dğdi toplam (220 tl).motorun son hızı yaklaşık 10 12 km gibi düştü tam ben ümitsizliğe kapıldıgım anda arkadaşım akşam elinde bir paketle geldi ve hediye olarak kn acık hava filtresi almış fiyatını bende bilmiyorum:)) buyuk caba ve ugraşlar sonucu sol ara siyah grenjdan prca cıkararak hava filtresinide dışardan verdik.bu arada ki hız farkını kapatmama yardımcı oldu şu an son hız olarak tam 120 net görüyorum.velasıl araziye gitmekten alı koyamıyorum kendimi ancak motorun yüksekliği buna hiç uygun değil sizi gomuyor adeta.ve can canım ustama:D ufak bir ücret karşılığnda arka kolları amortisoru ve gidonu apartla yükselltrdim(120 tl).ve son olark demirciye gidip alt koruma demiri yaptırdım yanlara dogru uzayan delikli saç silindire kadar geliyor hem cok hoş bir goruntu hem korumalı hemde ilgi çekici oldu saca para vermedim ama tahmni (30 tl) geçmez.Ve ne yazıkki az bulunan arazi lastik ebadı beni bitirdi en cok para verdiklerimnden biri lastkler oldu ama sıfır oldu (250 tl) pirelli.egzostuda 3 bakldan sadece 1 ni açtırım ucuna sünnetli boru kaynattırdım orjinal egzostu cok ta hoş duruyor.plakalık cıkarıldı stop kuyruga monte edildi plaka lastk arkasına.on kafa cıkarılp sahibinden den aldıgım acerbis cakması kafayı taktım tek ampul hologen onada (55 tl ) verdim.Ve sonuçta motorum istedğim gibi oldu.onu başklarına sergilemek değil kendi zevkime ve istedğime gore yaptım.bu arada yanlış anlaşılmasın fiyat belirtmemn sebebi yapıcak arkadaşlara yardımcı olmak.tabi parça konusunda sıkııntı cekenlerede yardımcı olamaya calışırım.şimdilik bu kadar herkeze kazasız belasız sürüşler...:)

cenkito
17 Haziran 2011, 13:58
herkeze merhaba.asdsee arkadaşımızın söylediklerine katılıyorum motor çok farklı bir yapıya sahip ve boyutuna gore (tek kişiyseniz) gerçekten atik bi motor.yanlız şu an 4500 kmdeyim ilk sorunu olurak ana tesisatta kablolar yandı.araziden cıktıktan sonra eve donerken koku geldigını farkettim ve dumanlar cıkmaya başladı biraz fazla camura girmiştim bundan olabilceğini tahmn ediyorum.neyse kalan yolu arkadaşımın kamyontyle tamamladık.gece oturup ana tesisatı actık ve kontaktan gelen + - kabloları tamamen ermişti ilk defa boyle bişeyle karşılaştım.neyse yerine korumalı kablolar taktık ve tesisatı tamamen motor sıcaklıgından uzaklaştırmaya çalıştık onun haricinde bir porblemimiz olmadı şu ana kadar.he motorumda ufak tefek oynamalr yapmaya başladım.ilk olarak on takıma koruk takıldı(45).ondan sonra arka dişliyi 10 kademe büyüttük tabi egz zincirde aldık biraz masraflı oldu ama dğdi toplam (220 tl).motorun son hızı yaklaşık 10 12 km gibi düştü tam ben ümitsizliğe kapıldıgım anda arkadaşım akşam elinde bir paketle geldi ve hediye olarak kn acık hava filtresi almış fiyatını bende bilmiyorum:)) buyuk caba ve ugraşlar sonucu sol ara siyah grenjdan prca cıkararak hava filtresinide dışardan verdik.bu arada ki hız farkını kapatmama yardımcı oldu şu an son hız olarak tam 120 net görüyorum.velasıl araziye gitmekten alı koyamıyorum kendimi ancak motorun yüksekliği buna hiç uygun değil sizi gomuyor adeta.ve can canım ustama:D ufak bir ücret karşılığnda arka kolları amortisoru ve gidonu apartla yükselltrdim(120 tl).ve son olark demirciye gidip alt koruma demiri yaptırdım yanlara dogru uzayan delikli saç silindire kadar geliyor hem cok hoş bir goruntu hem korumalı hemde ilgi çekici oldu saca para vermedim ama tahmni (30 tl) geçmez.Ve ne yazıkki az bulunan arazi lastik ebadı beni bitirdi en cok para verdiklerimnden biri lastkler oldu ama sıfır oldu (250 tl) pirelli.egzostuda 3 bakldan sadece 1 ni açtırım ucuna sünnetli boru kaynattırdım orjinal egzostu cok ta hoş duruyor.plakalık cıkarıldı stop kuyruga monte edildi plaka lastk arkasına.on kafa cıkarılp sahibinden den aldıgım acerbis cakması kafayı taktım tek ampul hologen onada (55 tl ) verdim.Ve sonuçta motorum istedğim gibi oldu.onu başklarına sergilemek değil kendi zevkime ve istedğime gore yaptım.bu arada yanlış anlaşılmasın fiyat belirtmemn sebebi yapıcak arkadaşlara yardımcı olmak.tabi parça konusunda sıkııntı cekenlerede yardımcı olamaya calışırım.şimdilik bu kadar herkeze kazasız belasız sürüşler...:)

Valla tam da aklımdaki degişiklikleri yapmıssın, motorumu alınca :pale: bende aynı tarz modifikasyonlar düşünüyordum, yaptığın değişimlerin ayrıntılı fotograflarını eklersen cok memnun olurum.

kazasız sürüşler

asdsee
19 Haziran 2011, 05:29
herkeze merhaba.asdsee arkadaşımızın söylediklerine katılıyorum motor çok farklı bir yapıya sahip ve boyutuna gore (tek kişiyseniz) gerçekten atik bi motor.yanlız şu an 4500 kmdeyim ilk sorunu olurak ana tesisatta kablolar yandı.araziden cıktıktan sonra eve donerken koku geldigını farkettim ve dumanlar cıkmaya başladı biraz fazla camura girmiştim bundan olabilceğini tahmn ediyorum.neyse kalan yolu arkadaşımın kamyontyle tamamladık.gece oturup ana tesisatı actık ve kontaktan gelen + - kabloları tamamen ermişti ilk defa boyle bişeyle karşılaştım.neyse yerine korumalı kablolar taktık ve tesisatı tamamen motor sıcaklıgından uzaklaştırmaya çalıştık onun haricinde bir porblemimiz olmadı şu ana kadar.he motorumda ufak tefek oynamalr yapmaya başladım.ilk olarak on takıma koruk takıldı(45).ondan sonra arka dişliyi 10 kademe büyüttük tabi egz zincirde aldık biraz masraflı oldu ama dğdi toplam (220 tl).motorun son hızı yaklaşık 10 12 km gibi düştü tam ben ümitsizliğe kapıldıgım anda arkadaşım akşam elinde bir paketle geldi ve hediye olarak kn acık hava filtresi almış fiyatını bende bilmiyorum:)) buyuk caba ve ugraşlar sonucu sol ara siyah grenjdan prca cıkararak hava filtresinide dışardan verdik.bu arada ki hız farkını kapatmama yardımcı oldu şu an son hız olarak tam 120 net görüyorum.velasıl araziye gitmekten alı koyamıyorum kendimi ancak motorun yüksekliği buna hiç uygun değil sizi gomuyor adeta.ve can canım ustama:D ufak bir ücret karşılığnda arka kolları amortisoru ve gidonu apartla yükselltrdim(120 tl).ve son olark demirciye gidip alt koruma demiri yaptırdım yanlara dogru uzayan delikli saç silindire kadar geliyor hem cok hoş bir goruntu hem korumalı hemde ilgi çekici oldu saca para vermedim ama tahmni (30 tl) geçmez.Ve ne yazıkki az bulunan arazi lastik ebadı beni bitirdi en cok para verdiklerimnden biri lastkler oldu ama sıfır oldu (250 tl) pirelli.egzostuda 3 bakldan sadece 1 ni açtırım ucuna sünnetli boru kaynattırdım orjinal egzostu cok ta hoş duruyor.plakalık cıkarıldı stop kuyruga monte edildi plaka lastk arkasına.on kafa cıkarılp sahibinden den aldıgım acerbis cakması kafayı taktım tek ampul hologen onada (55 tl ) verdim.Ve sonuçta motorum istedğim gibi oldu.onu başklarına sergilemek değil kendi zevkime ve istedğime gore yaptım.bu arada yanlış anlaşılmasın fiyat belirtmemn sebebi yapıcak arkadaşlara yardımcı olmak.tabi parça konusunda sıkııntı cekenlerede yardımcı olamaya calışırım.şimdilik bu kadar herkeze kazasız belasız sürüşler...:)

hakkaten güzel değişiklikler yapılmış
bu kablo yanma olayı canımı sıktı ama ne diyim çok garip hakkaten de
ben daha hiç araziye girmedim pek giresimde yok istanbul yolları yeteri kadar arazi etkisi veriyor zaten neyse
asıl ben ufak bişi soracaktım captain arkdadaşım vaktin ve bilgin varsa cevap verirsen çok makbule geçer
ön çamurluğu değiştirmek istiyorum cross tarzı değil de daha çok enduro gibi gözükmesi için lastiğe yakın çamurluklarıdan taktırabilr miyim sence cross 150 ye mümkünse tavsiye eder misin?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 04:29 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 04:24 ----------

he bu arada motor 49,70 tl ye 310 km gidiyor
benzinin bittiğin ide yolda kalınca anlıyorsunuz hahahah
yani bana öle oldu eheheheh.

Captain46
22 Haziran 2011, 02:35
hakkaten güzel değişiklikler yapılmış
bu kablo yanma olayı canımı sıktı ama ne diyim çok garip hakkaten de
ben daha hiç araziye girmedim pek giresimde yok istanbul yolları yeteri kadar arazi etkisi veriyor zaten neyse
asıl ben ufak bişi soracaktım captain arkdadaşım vaktin ve bilgin varsa cevap verirsen çok makbule geçer
ön çamurluğu değiştirmek istiyorum cross tarzı değil de daha çok enduro gibi gözükmesi için lastiğe yakın çamurluklarıdan taktırabilr miyim sence cross 150 ye mümkünse tavsiye eder misin?

S.a kardeşim ilk once şunu soylemeliyim motor her ne kadar 1500cross diye geçsede bir enduro havasıda verilmeye çalışılmış,zaten motoru ilk grenaj ve spetiyle tartarsanız uzun yol motorlarına ozrnilmiş ama bu motorla bunu yapmak cokta mumkun değil.benim tavsiyem kendi camurlugunun kalması ki şahsen oyle yaptım gereksiz aksesuarlardan her zaman kaçınmışımdır kafamdaki motor tam cross oldgu için düşünmedm bile ama herkezin zevki ayrıdır kardeşim canın nasıl istiyorsa motoruna onu yap hatta imkanın ve zamanın varsa parçalarını gez bul kendin al ve tak en zevklisi budur. Bu arada resim isteyen arkadaşımızıdan ozur diliyorum motorumla kaza yaptım on takımı tamamen dağıttım şu an tamircide exper gelene kada, tamamen kafa gidon catal paramparça ama geriye kalanlardan :D cekip en kısa zamanda atarım.kendnize iyi bakın kazasız sürüşler. Ve şunuda eklemek istiyorum lütfen kaskınızı takın imkanınız varsa bütün korumalıklarınzı,motorunuzn her zaman yedek parçasını blursunuz ama kendiniznkini asla.allaha emanet:)

cenkito
23 Haziran 2011, 21:01
hakkaten güzel değişiklikler yapılmış
bu kablo yanma olayı canımı sıktı ama ne diyim çok garip hakkaten de
ben daha hiç araziye girmedim pek giresimde yok istanbul yolları yeteri kadar arazi etkisi veriyor zaten neyse
asıl ben ufak bişi soracaktım captain arkdadaşım vaktin ve bilgin varsa cevap verirsen çok makbule geçer
ön çamurluğu değiştirmek istiyorum cross tarzı değil de daha çok enduro gibi gözükmesi için lastiğe yakın çamurluklarıdan taktırabilr miyim sence cross 150 ye mümkünse tavsiye eder misin?

S.a kardeşim ilk once şunu soylemeliyim motor her ne kadar 1500cross diye geçsede bir enduro havasıda verilmeye çalışılmış,zaten motoru ilk grenaj ve spetiyle tartarsanız uzun yol motorlarına ozrnilmiş ama bu motorla bunu yapmak cokta mumkun değil.benim tavsiyem kendi camurlugunun kalması ki şahsen oyle yaptım gereksiz aksesuarlardan her zaman kaçınmışımdır kafamdaki motor tam cross oldgu için düşünmedm bile ama herkezin zevki ayrıdır kardeşim canın nasıl istiyorsa motoruna onu yap hatta imkanın ve zamanın varsa parçalarını gez bul kendin al ve tak en zevklisi budur. Bu arada resim isteyen arkadaşımızıdan ozur diliyorum motorumla kaza yaptım on takımı tamamen dağıttım şu an tamircide exper gelene kada, tamamen kafa gidon catal paramparça ama geriye kalanlardan :D cekip en kısa zamanda atarım.kendnize iyi bakın kazasız sürüşler. Ve şunuda eklemek istiyorum lütfen kaskınızı takın imkanınız varsa bütün korumalıklarınzı,motorunuzn her zaman yedek parçasını blursunuz ama kendiniznkini asla.allaha emanet:)

Çok cok gecmiş olsun umarım sende bişey yoktur, dediğin gibi motor her zaman tamir edilir, yenilenir ama insan öyle değil.Tekrar tekrar gecmiş olsun..

cenkito
09 Eylül 2011, 23:57
arkadaslar
nerde cross 150 kullanıcıları ve yorumları
sahiplerinden iyi yada kötü yorumlarını bekliyorum. az kaldı bende almak üzereyim ama öncelikle aklımdaki sorulara cvp bulmam gerek
tesekkürler simdiden.
lütfen klavyeye :)

daparadoks
14 Eylül 2011, 14:51
Benimde takibime giren bir motor cross 150. Mondial 150UTnin aynısı. Amortisörler yükseltilerek daha çekici hale gelebilir.

devilcazy
24 Eylül 2011, 12:38
Merhaba arkadaşlar. Cross almayı düşünüyorum. Ve uzun süredir de internetten yorumları vs araştırıyorum. Bu site bana çok yardımcı oldu gerçekten. Cross150 kafama yattı gibi. Ama hala kafama takılan bir kaç şey var. Benzin göstergesi olmaması çok büyük bir problem bence. Buna bir çare bulunabilir mi? Ayrıca kullanan arkadaşlar pişman olmak gibi bişey yaşadılar mı acaba? Çünkü alıp uzun süre değiştirmeyi düşünmüyorum. Yorum yazarsanız sevinirim.

cenkito
25 Eylül 2011, 08:32
Merhaba arkadaşlar. Cross almayı düşünüyorum. Ve uzun süredir de internetten yorumları vs araştırıyorum. Bu site bana çok yardımcı oldu gerçekten. Cross150 kafama yattı gibi. Ama hala kafama takılan bir kaç şey var. Benzin göstergesi olmaması çok büyük bir problem bence. Buna bir çare bulunabilir mi? Ayrıca kullanan arkadaşlar pişman olmak gibi bişey yaşadılar mı acaba? Çünkü alıp uzun süre değiştirmeyi düşünmüyorum. Yorum yazarsanız sevinirim.

Evet benzin göstergesi yok fakat benzin öle bir anda bitmez. bunların benzin muslukları iki farklı konumda calısır, 1.si normal konumdan emiş yapar, 2.si yani rezerv deponun tam dibinden emiş yapar. muslugun iki konumu arasında da yaklasık 2 litre oynar pek yolda bırakmaz bence.

adanalı01
27 Eylül 2011, 21:33
Evet benzin göstergesi yok fakat benzin öle bir anda bitmez. bunların benzin muslukları iki farklı konumda calısır, 1.si normal konumdan emiş yapar, 2.si yani rezerv deponun tam dibinden emiş yapar. muslugun iki konumu arasında da yaklasık 2 litre oynar pek yolda bırakmaz bence. centiko kardeşim sana tek kelimeyle söyluyorum ben bukadarını beklemiyrdum kardeşim 5 aydır kullanıyorum 6000 kılometre oldu cok memnunum 1lıte benzınle 40 km gidiyor yedek rezervle de 30 km gidiyor korkma yolda kalmazsın bence parasına göre muhteşem hemşeriymişiz madem sana bir kıyagım olsun müsait olursam eger alacagın zaman ara beni 150 200 lira aşagı alırım sana.

eren özer
05 Ekim 2011, 17:00
abi siz kafamısınız ya 150 cc 100 km de 3.3l birazda yorarsan 3.5 l 250 cc motorlar okadar yakmıyor ya beniznmi daynaır buna sizce _??

LİDYALI
05 Ekim 2011, 18:12
1 litre benzinle 40 km gidiyorsa, 100 km de 2,5 lt benzin yakar nasıl hesaplıyorsunuz ?
3,3 lt yi nasıl buldunuz?

eren özer
05 Ekim 2011, 20:46
ya hayır motorun teknik özelliğinde yazıyor zaten 3.3 yaktığı ki daha fazla yakar aslında bana çokda saçma geldi zaten honda yamaha bile okadar az yakmıyor zaten 1 litrede 40 km yaş iş bunlar :)

adanalı01
10 Ekim 2011, 00:33
ne yakmasını bekliyosun eren 1litre ile 40 km gidiyor 6 aydan beli şahzımca test edildi onaylandı cgl 125 hondam vardı onu satıp bunu aldım zaten 125 honda ise 50 km gidiyodu yamaha fazerim var oda 1 litre ile 20 gidiyor kapişşşş :cherry:
ya hayır motorun teknik özelliğinde yazıyor zaten 3.3 yaktığı ki daha fazla yakar aslında bana çokda saçma geldi zaten honda yamaha bile okadar az yakmıyor zaten 1 litrede 40 km yaş iş bunlar :)

eren özer
11 Ekim 2011, 20:54
ne yakmasını bekliyosun eren 1litre ile 40 km gidiyor 6 aydan beli şahzımca test edildi onaylandı cgl 125 hondam vardı onu satıp bunu aldım zaten 125 honda ise 50 km gidiyodu yamaha fazerim var oda 1 litre ile 20 gidiyor kapişşşş :cherry:
kardeşş normalde insanlar abartır motor az yaksada burada biizat firma yazmış 3.3 daha aşşasını beklemek çok zor diye düşünüyorum akk bide beni çarşıya kadar atı ver diyen arakaşlarınıza deseniz bu kadar az yakıyo diyo 10 numara olcak ben demiyorum çünkü benim zaten mobilet var

cenkito
28 Ekim 2011, 21:05
centiko kardeşim sana tek kelimeyle söyluyorum ben bukadarını beklemiyrdum kardeşim 5 aydır kullanıyorum 6000 kılometre oldu cok memnunum 1lıte benzınle 40 km gidiyor yedek rezervle de 30 km gidiyor korkma yolda kalmazsın bence parasına göre muhteşem hemşeriymişiz madem sana bir kıyagım olsun müsait olursam eger alacagın zaman ara beni 150 200 lira aşagı alırım sana.

insallah adanalı01 zammıda yedik zaten alamaya yakın ilk sizi arayacagım gün sayıyorum lakin hep sorun cıkıyor maddiyatta :( ilginize tesekkürler

asdsee
24 Ocak 2012, 18:52
arkadaşlar kanunui cross 150 cc truuncu bir motorum var

yazın sonundan beridir kullanıyorum, skınıtısı yok,asfaltta o kadar titreşim yapmıyor özellikle 150 cc olduğu için. tarafikte rahat yokuşta çıkışta inişte hafi olduğu çin bisiklet gibi sanki (yani bana öyle geliyor)
alınması gereken bir motorsiklet. elektrik aksamında da bir sorun görmedim ben düzenli bir şekilde motora bindiğim iin motoru vs si de bi sorun çıkarmadı çıkaracak gibi de değil sapasağlam.

cenkito
22 Şubat 2012, 22:04
Arkadaşlar neye niyet neye kısmet, az önce Mondial CROSS X-TREME MAX 150 satın aldım,
Pazartesi günü teslim alacam.

user39
19 Mart 2012, 02:40
asya motor rx 250 6 bin lira orion motor fiyatına göre iyi