PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Kanuni Kanuni 150cc Cross Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : 1 [2]

e_trkuz
22 Haziran 2012, 04:07
arkadaşlar mondial extreme max ile kanuni cross 150 arasında kaldım, kanuniyi almak daha mantıklı geliyor bana ama karar veremiyorum bi türlü.. siz olsanız hangisini tercih edersiniz??

korbygs
06 Temmuz 2012, 17:36
gumus.sahibinden.com GÜMÜŞ GRUP KANUNİ MOTOSİKLET BAYİ İSTANBUL ESENYURT TA AÇILDIK servis yedek parça herhangi bir problemi olana yardımcı oluruz

mrt20
09 Ağustos 2012, 03:24
Denizliden 2011 model cross 150 satılıktır.
6770 km de evrak problemi motor problemi vs yok.
fiyat 2750 tl sondur.

ibrahimdoğan
12 Eylül 2012, 23:27
herkese selam formu pek okumadım ama yaklaşık 1 yıldır kullanıyorum bu motoru size deneyimlerimi motorun artılarını eksilerini yazayım

önce artılarını yazayım:

- Kullanımı rahat ama 86 cm sele yüksekliği yeni başlayanlar için sıkıntı yaratabilir.
- Havalı bir motor her park yerine girdiğinizde " Abi bu yarış motorumu , abi dağ motoru mu bu?" sorularıyla trafikte arabaların içindeki meraklı bakışlara alışmak lazım
- Trafik demişken ince şasisi sayesinde kıvrak ve akıcı ama gidona dikkat etmek lazım şasenin dışında kalıyor aynalara dikkat
- Yokuşlarda gidişi iyi Ankara'nın meşhur dik yokuşlarında vites yükselttiğim oldu arazide de iyi tırmanıyor kedi gibi.
- Yakıt tüketimi fena değil gidşine göre iyi pek fazla değil 100 km de 3 litre yakıyor ( tabi bir ybr 125 den fazla) bir depoyla 12lt 360-370 km gidiyor tabi ben fazla gazlıyorum düşürmek mümkün olabilir
- Bazıları için eksi yön olabilir ama benim için ve yeni başlayanlar için çok iyi bir yönü ön kaldırmıyor, tabiri caizse alet şaha kalkmıyor
- Her türlü yedek parçayı kuralkanın web sitesinden temin edebilir hatta komple aleti toplayabilirsiniz tabi size pahalıya gelir ama en ufak parçasına kadar var
- Mekanik (ayak pedalı ile) çalıştırması var akü bitse bile çalıştırmak mümkün.

Şimdide eksi (olumsuz) yönlerine bakalım

- Elektrik aksamı tırt. Ben Elk. Teknisyenim iyi anlarım ayıptır söylemesi. Marşı fazla zorlayınca kablolardan koku geliyor. Akü bir senede zayıfladı ama halen çalışıyor.
- Parçaları kaltesine nazaran pahalı ve çoğu tamircide yok anca internetten temin edilebilir firma sitesinde var ama hiç denemedim.
- Malum cross motor adamın hoplayası zıplayası geliyor yani başlayanlar için tehlikeli bir durum
- Çekişi iyi olmasına rağmen fala hız yapmıyo 110 bilemedin en fazla 120 km/h
- Uzun soluklu kullanımda kaba etinizde muazzam ağrıya hazır olunda yada minder falan ayarlamak lazım :)
- Servise dikkat edin benim gibi garantiden düşmeyin.
- İkinci elde para etmez elinizde kalma ihtimali var ya öldüm parasına satar yada trafikten düşürüp arazide parçalayana kadar kullanırsın
- Sadece km, km/h sinyal far hüzme odometre göstergesi var. Yakıt göstergesi, devir saati, hararet falan filan yok acemiler sıkıntı yaşayabilir.

Bu aleti düşünenler bir de mondial'a baksınlar onu incelesinler onun da var aynı fiyat ve motor hacminde

Ben bu aleti sıfır aldım şimdi 5000 km civarında bakalım ömrü ne kadarmış. Herhalde daha fazla söze gerek yok.

ACIMASIZ
02 Kasım 2012, 21:59
herkese merhaba arkadaslar yaklasık 1-2 haftadır kesin olarak karar verdim ve arastırmaya basladım tabi goruntu olarak crosslar cok hosuma gitti acemiyim bu arada deneyim yok :D neyse sıfır alacak param yoktu 2. el arastırmaya basladım bana ii gelen bi kac kanuni buldum hosumada gitti turuncusu ozellikle biri modifiye yapmıs cok guzel duruodu tam karar verdim vericem burada motor ustası biri kanuni alma mondial al dedi kanuninin parcası pahalı olur dedi baskada bisey demedi simdi ben universiteye gidis gelis icin kullanıcam asfalt yol köyüm felan yok dag bayır HİÇ cıkmayacagım mondialinde bole bir sayfası var oraya 56 sayfa yazılmıs ayrıca simdi icime bir kurt dustu bana yardımcı olacak arkadaslar var mı acıkcası aklım hala kanunide benim mondialin ne gibi bir artısı varda onu daha cok tercih ediyorlar yada bana mı oyle geliyor onu cok merak ediyorum yardımlarınızı bekliyorum...Bu arada tokatta cross bi tane var oda kanuninin 250liligi baska marka felan hic görmedim :D biraz bakım yaparsam az havam olur diyede heycanlamadı degilim hani :D

ibrahimdoğan
05 Kasım 2012, 20:10
herkese merhaba arkadaslar yaklasık 1-2 haftadır kesin olarak karar verdim ve arastırmaya basladım tabi goruntu olarak crosslar cok hosuma gitti acemiyim bu arada deneyim yok :D neyse sıfır alacak param yoktu 2. el arastırmaya basladım bana ii gelen bi kac kanuni buldum hosumada gitti turuncusu ozellikle biri modifiye yapmıs cok guzel duruodu tam karar verdim vericem burada motor ustası biri kanuni alma mondial al dedi kanuninin parcası pahalı olur dedi baskada bisey demedi simdi ben universiteye gidis gelis icin kullanıcam asfalt yol köyüm felan yok dag bayır HİÇ cıkmayacagım mondialinde bole bir sayfası var oraya 56 sayfa yazılmıs ayrıca simdi icime bir kurt dustu bana yardımcı olacak arkadaslar var mı acıkcası aklım hala kanunide benim mondialin ne gibi bir artısı varda onu daha cok tercih ediyorlar yada bana mı oyle geliyor onu cok merak ediyorum yardımlarınızı bekliyorum...Bu arada tokatta cross bi tane var oda kanuninin 250liligi baska marka felan hic görmedim :D biraz bakım yaparsam az havam olur diyede heycanlamadı degilim hani :D

vallahi kardeşim aşşağı yukarı benzer motorlar hani derlerya aynısının laciverti bende kanuni var benim işimi görüyo fazla kaçmasada fazlada yakmıyo ben yüksek devirde kullanıyom max 110 felan yaptım 100 km de 2,7 lt benzin yakıyo Mondiale gelince biraz daha parçası uygun diyolar ama o parçayıda bulabiliyolarmı bilmem kanuninin kendi sitesinde benim motorun a dan z ye parçasını satıyolar ama pahalı kardeşim değerinden çok pahalı .... geri kalan herşey aynı isim değişik

braingulp
31 Aralık 2012, 23:41
Arkadaşlar bende işin gerçegi bu Kanuni Cross 150 ile mondial 150 Mc arasında kararsızım bu motor görsel olarak güzel zaten öyle arazi falan işlerinede girmicem asfalt olarak güzel gider gibi görünüyor şunuda farkettim umarım yanlış farketmişimdir benzin depo göstergesi yada ikaz lambası varmı bu çok önemli ben biraz böyle acemi gibi yada temkinli gibi yazıyorum ama bu kadar motor cc sine düşmek biraz acı yoksa net 20 yıldır motor kullanırım bu sınıfta zongshen 200 cc motorumda vardı ve taş gibi idi bir gün yolda bırakmadı sürüş olarak jigle hemen sol gidonda idi çek hemen çalışırdı sadece tabi lastikler full arazi içindi yağmurda çok tehlikeli idi bizde inatla degiştirmedik neyse 8000 km yol yapmıştım onunla ve sıfır almıştım karaköy deki zongshen mağazasından hiç bir sorun yaşatmadı bana bu da acaba onun gibi çıkarmı yoksa ne bilim yok stop etti yok yollarda kalmak istemem ön lastik ve arka Michelim aneka gurubu ile degiştirildiginde 110/90 arkada 130/80 veya 90 süper kaslı durur makine birde 35 litrelik topcase çanta elcik falan birde 12 volt 10 amper tam kuru ve bakımsız akü de iyi olur sağlam basar marş isterimki bunu alan ve kullanan varsa bilgilerini deneyimlerini paylaşsın bizimle ben olayın yakıt falan gibi durumlarında degilim sadece start yapınca hemen çalışsın frenlerde güzel zaten arka fren disk hastasıyım ve çok degerli arkadaşlar yakında bir iş kuruyorum aslında Endüstriyel Tasarım Mühendisiyim ve Bilim adamı yönümde var artık yepyeni bir kaplama teknolojisi var Amerikada onu ülkemize getirtmek istiyorum olursa bu gerçekleşme anlamında tüm arkadaşlarımızın motorları gövde şase depo grenajlar aynalar jantlar aklınıza neresi gelirse hepsi 650 yakın desenle kaplanacak ve bu bir boya stikır Airbrush püskürtme yada folyo yapıştırma degil çok bambaşka bir şey en güzel tarafı işlemler sırasında 3 kat özel carbon nano polimer özel bir karuyucu film Tabakasıda atılıyorki dünyada bunu uygulayan firma sayısı 20 yi geçmiyor koruyucu bu filim olmadan ABD ve Avrupada yapan çok ama bu madde çok özel bu firmayıda ikna ettim zorda olsa sadece biraz daha finansal olarak biriktirme gerekiyor ama bu yaz placak gibi isim hakkınıda aldım ve eminim çok çok begeneceksiniz bu sistemi tabi arabalar ATV ler tekne yat yelkenli Uçak Helikopter her şey kaplanabiliyor evinizdeki sehpa dan zippo çakmagınıza kadar sınır sadece sizin hayalleriniz olacak ve esas amacım para kazanmak degil havacılık ve uzay çalışamalrıma bir miktar finans havuzu oluşturmak hepsi bu ve gayey makul fiyatlar olacak ve bu kaplama ile her ürün en az 10 yıl ömür uzayacak tabi silahlarda kaplanabilir tüm tüfekler ve tabancalar dediğim gibi hayal sınırı yok her şey kafanızdaki kasklar eskidimi boya için ugraşmayın bana getireceksiniz siz bile kaskınızı tanıyamayacaksınız şimdilik bu kadar burdan ticari sır olduğu için olayın ismini şimdilik veremiyorum ama çok begeneceginize eminim zaten bizler gurup olarak yurt içi ve dışı 20 kişillik bir ileri seviye mühendis Gurubuyuz amacımız ve oratak zevkimiz Havacılık ve Uzay Teknolojileri Üzerine bir çok zaten TV Programımda var bakabilirsiniz Facebook ta ise UUBAM olarak geçer oranında Başkanıyım işte böyle arkadaşlar iyi ve güzel şeyler yapmak ve başarmak arzusundayız
Sitem ise www.uzayshop.com tekrar sizlerle görüşmek dilegi ile hepiniz sağlıcakla kalın iki tekerlekli güzel dünyamızın insanları

www.uzayshop.com

bir de nokta yada virgul kullanabilseydin , daha cok seyler anliyabilecektim.

ulu2soy
04 Temmuz 2013, 02:38
güncellesek kullananlar yorumlarını yazsa fotoğraflar eklese ve kronik problemi var mı sorunları neler vs.

redlion999
20 Temmuz 2013, 06:01
Arkadaşlar konu benim konum ancak hiçbir şekilde müdahale edemiyorum fotoğraflar için.. Neyse geçenlerde ikinci el olarak aldım cross 150.. Aktarmada sıkıntım var şuan büyük ihtimal vites dişlilerinden diye düşünüyorum yakın zamanda ustaya göstereceğim.. Onun dışında herkeste olan elektrik aksam bende problemsiz.. Arkadaşın xl 200 ü ile karşılaştıracak olursam ondan tork olarak daha düşük ancak arasındaki fark aşırı gelmedi bana.. Tabi daha arazi denemesi yapamadım.. Frenler xl 200 den daha iyi tutuyor(arkadaşın motorunkiler iyi olmayabilir).. Şuan için başka bir sıkıntım yok.. Performansı beni tatmin etti açıkcası..

Şimdilik tek bir foto var şu bakım işlerinden sonra en kısa zamanda ekleyeceğim..

http://i40.tinypic.com/21eohw6.jpg

redlion999
23 Temmuz 2013, 22:05
Merhaba arkadaşlar.. Motosiklete biraz alıştıktan sonra bugün arkadaş ile biraz arazi pratiği yaptık.. Üzerindeki lastikler yeter diye düşünüyordum ancak yolda tutmaya çalışmakla geçti tüm pratik..

http://i41.tinypic.com/fye8mp.jpg

http://i41.tinypic.com/5cdd78.jpg

http://i43.tinypic.com/2hftipv.jpg

http://i41.tinypic.com/qqv6ki.jpg

Aynamı görmeyin 3 gündür sorun çıkartıyordu rüzgardan gevşeyip durdu.. En son öyle bir sıktım ki taş gelse oynamaz artık..

redlion999
27 Ağustos 2013, 05:13
Kimse yazmıyor mu bu başlığa birşeyler.. Neyse 1 ayı doldurmuş bulunmaktayım motorla.. Açıkçası dağ yollarında geçirdiğim 2 saatte asfaltta geçirdiğim 10 günden daha çok şey öğrendim teknik olarak..

Motosiklet için söyleyebileceğim birkaç şey var ise.. 150 cc olduğundan ne kadar torklu olursa olsun bayır yukarı ikinci vitese almak genelde yanlış karar.. Tam gazda verseniz bayılıyor.. Rampanın ortasında vites değiştirmekle uğraşmak biraz can sıkabiliyor..

Zıplamak için yapılmamış.. Ben ufak birkaç rampa denedim amortisörlerden gacır gucur sesler gelmeye başladı..

gelelim iyi taraflarına.. kontrol etmesi çok zor değil.. Alıştıktan sonra oynamaya başlıyorsunuz.. 1.70 boyum ve fazla zorlamıyor ayak ucuda olsa duruyorum..(eski sahibi arkayı indirmiş)

Motoru bence gayet sağlam.. 2 saat boyunca ya tam gaza yakın gittim 1. viteste yada ara hızlanmaları çok sert yaptım.. En ufak bir sorun yaşatmadı.. Tek sorunum dururken aniden gaz vermemde stop etmesi.. Servise söyledim o kadar yapar dediler kurcalamadım..(sevpayı öneririm debriyaj problemini direk çözdüler)

Arazi de az biraz yatırdım özellikle motora kaya geldi ancak bi sorun yaratmadı..

Özetlemek gerekir ise.. Başlangıç için en doğru seçimlerden birini yaptığımı anladım.. Motosikletin adı cross 150 olsa da siz enduro 150 diye düşünün.. 2000 tl ye bence güzel bir alternatif.. Ancak mutlaka etrafta çıkabileceğiniz arazi olsun.. Asfaltta bu titreşimi çekmeye gerçekten gerek yok..

Motoru zorlayabilirsiniz ancak geri kalan aksamı(amortisör mesela) fazla zorlamamakta fayda var.. 5000 e herkesin önerdiği xl 200 yerine alınabilir.. Bir diğer alternatif mondial xtreme max..

http://oi42.tinypic.com/24bonjm.jpg

http://i43.tinypic.com/f1h5bb.jpg

cenkito
27 Ağustos 2013, 08:09
güzel anlatım olmus eline saglık.

mondial max ın cross150 ye iki büyük artısı var

birincisi ön masanın ters olması
ikincisi ise 21-18 lastik ebatlar

ön masa nın ters amortisör olması yol tutus acısından bir artıdır.
21-18 lastik ebatlarıda ön tekerin büyük olmasından dolayı hem engel asmayı kolaylastırıyor hemde piyasada zibil gibi ekonomik lastik alternatifi mevcut.

bende max sahibi olarak cok benzerler, hem motorları hemde kaliteleri.

leventgocukl
27 Ağustos 2013, 10:05
tatildeyken kıralamıstım 250 300 km yaptım ve hala tadı damagımda dag tepe bana mısın demıyor.Dıkkatımı ceken tek sorun arazıde 1 2 saat gecırdıkten sonra stop edıyor sureklı, rolantıyı yukseltmekte fayda etmedı onun harıcı kız gıbı motor o kaldırım senın bu kaldırım benım hoplayıp zıplıyordum kuullanımı gayet kolay motor bı o kadarda keyıflı alıcak olanlara kesınlıkle tavsıye ederım benım arazıdekı ılk cross tecrubemdı hanı eşek yolu denılen ınsanın bıle cıkmaya zorlanıcagı yerlere tırmandım verılen parayı sonuna kadar hakeden bı motor :thumleft:

redlion999
27 Ağustos 2013, 22:57
Açıkcası aklımda mondial max vardı.. Ancak ilk motor olmasından özellikle istanbul içi aradım cross 150 de uygun fiyatta bulunca dayanamadım aldım..

Yol tutuşu özellikle denemiyorum açıkcası üzerindeki lastiklere gram güvenim yok.. Şuana kadar kötü bir durum yaşamadım ama yağmurda ne olur bilemem.

Lastik konusuna kesinlikle katılıyorum.. Cross 150 ye uygun fiyatlı ön teker bulmak imkansız.. Arka tekerde bile 1-2 seçenek var uygun fiyatlı..2. motosikletimi alınca ön arka tam cross yaparım büyük ihtimal..o zamana kadar böyle devam.

Stop etme olayı can sıkıyor gerçekten.. Bu paraya bu kadar deyip geçiyorum..

http://i39.tinypic.com/9lbn9k.jpg

http://i39.tinypic.com/o609c1.jpg

Enduro lastiklerle zorda olsa buraları geçebiliyorsunuz(ben hayatımda bu kadar kaygan zemin görmedim).. Birde benim acemiliğim var tabi..

1900 tl ye aldım ben motosikleti.. Hani bu fiyatlara bi max bi cross 150 var..

Arkadaşlar birde ufak bir sorum olacak size..

http://img155.imageshack.us/img155/1973/ekim09be7.jpg

Plakayı şu fotodaki gibi koysam sorun çıkartırlarmı polisler? şehir içide bol bol kullanıyorum..

leventgocukl
28 Ağustos 2013, 09:54
Açıkcası aklımda mondial max vardı.. Ancak ilk motor olmasından özellikle istanbul içi aradım cross 150 de uygun fiyatta bulunca dayanamadım aldım..

Yol tutuşu özellikle denemiyorum açıkcası üzerindeki lastiklere gram güvenim yok.. Şuana kadar kötü bir durum yaşamadım ama yağmurda ne olur bilemem.

Lastik konusuna kesinlikle katılıyorum.. Cross 150 ye uygun fiyatlı ön teker bulmak imkansız.. Arka tekerde bile 1-2 seçenek var uygun fiyatlı..2. motosikletimi alınca ön arka tam cross yaparım büyük ihtimal..o zamana kadar böyle devam.

Stop etme olayı can sıkıyor gerçekten.. Bu paraya bu kadar deyip geçiyorum..

http://i39.tinypic.com/9lbn9k.jpg

http://i39.tinypic.com/o609c1.jpg

Enduro lastiklerle zorda olsa buraları geçebiliyorsunuz(ben hayatımda bu kadar kaygan zemin görmedim).. Birde benim acemiliğim var tabi..

1900 tl ye aldım ben motosikleti.. Hani bu fiyatlara bi max bi cross 150 var..

Arkadaşlar birde ufak bir sorum olacak size..

http://img155.imageshack.us/img155/1973/ekim09be7.jpg

Plakayı şu fotodaki gibi koysam sorun çıkartırlarmı polisler? şehir içide bol bol kullanıyorum..

polıs senı durdurur plaka gozukmuyor dıye sen motorun ustunden ınınce suspansıyonlar yukselıcek ve plaka net bı sekılde gozukucek ıyı gunler dıyıp gonderıcek :cherry:

redlion999
28 Ağustos 2013, 14:47
Tamamdır yapayım bir ara arazide çarpıyor falan derim plakalık en kötü.. Bu arada kimin gözü kaldı arkadaşlar otoparka girerken(eğimli) cebimden parayı çıkartamadım sağa fazla ağırlık vermişim 0 km hızda devirdim motosikleti fren maneti yamuldu.. Zaten düzgün bir elcik koruma almayı düşünüyordum bahane oldu..:queen:

Şaka bi yana 3 kere düşürdüm motosikleti hepsi 0 km hızda.. Başlangıç için 1.70 boyla cross kullanırsan böyle olur:cherry:

redlion999
06 Eylül 2013, 06:55
Tekrar merhaba arkadaşlar.. Gece gece can sıkıntısından çıktım ataşehirin ara sokaklarında o kaldırım benim bu park senin motosikleti ve yeteneklerimi zorladım.. Fotoğraf çekinemedim gece olduğundan kusura bakmayın..

Motosiklete başlamak için doğru bir seçim yaptığımı anladım.. Kanuni açısından değil motosiklet tipi olarak.. 15 basamaklı dik bir merdivenden inerken ve hemen dönmek gerektiğinde debriyaj,fren kullanımı,oturma pozisyonu gibi şeylere dikkat etmeye başlıyorsunuz.. Tırmanırken de kendinizi öne almazsanız benim gibi altını vurabilirsiniz yada ön tekerin sağa sola zıplamasıyla duvara girebilirsiniz(ben sadece sürttüm)..

Gelelim kanuniye.. Kontrolü kolay performansı tırt.. Ön amortisör tamam arka amortisör pek işe yaramıyor.. Motor gücü de beni yarıda bırakmaya devam ediyor.. Tam ihtiyacım olduğu sırada gaz koluna yeterli tepkiyi alamıyorum.. Bu arada başlangıç için hala mondial ile en iyi tercihlerden biri olduğunu savunuyorum.. Benim beklentilerim aşırı fazlalaştı bu ara..

leventgocukl
06 Eylül 2013, 09:46
Tekrar merhaba arkadaşlar.. Gece gece can sıkıntısından çıktım ataşehirin ara sokaklarında o kaldırım benim bu park senin motosikleti ve yeteneklerimi zorladım.. Fotoğraf çekinemedim gece olduğundan kusura bakmayın..

Motosiklete başlamak için doğru bir seçim yaptığımı anladım.. Kanuni açısından değil motosiklet tipi olarak.. 15 basamaklı dik bir merdivenden inerken ve hemen dönmek gerektiğinde debriyaj,fren kullanımı,oturma pozisyonu gibi şeylere dikkat etmeye başlıyorsunuz.. Tırmanırken de kendinizi öne almazsanız benim gibi altını vurabilirsiniz yada ön tekerin sağa sola zıplamasıyla duvara girebilirsiniz(ben sadece sürttüm)..

Gelelim kanuniye.. Kontrolü kolay performansı tırt.. Ön amortisör tamam arka amortisör pek işe yaramıyor.. Motor gücü de beni yarıda bırakmaya devam ediyor.. Tam ihtiyacım olduğu sırada gaz koluna yeterli tepkiyi alamıyorum.. Bu arada başlangıç için hala mondial ile en iyi tercihlerden biri olduğunu savunuyorum.. Benim beklentilerim aşırı fazlalaştı bu ara..

honda crf 250 onerırım sana bı göz at incele :wiinkk:

redlion999
06 Eylül 2013, 11:38
honda crf 250 onerırım sana bı göz at incele :wiinkk:

Honda crf 250 nin zaten yakın takipçisiyim ancak aileden gizli motor işine girince pek mümkün gözükmüyor fiyatlara bakarsak.. Büyük ihtimal bir gün bir tarafı kırılacak motosikletin belki aileme söylerim o zaman ondan sonra olur..

Xl 200 çok araştırdım ancak cross 150den ona geçmeyi pek mantıklı bulmadım..(Arkadaşımda var)

2000tl peşinal kalanı 500 taksit yapsalar ya ertesi gün kapılarına gitsem..

redlion999
22 Kasım 2013, 01:40
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kanuni-o-ringli-0-akulu-cross-150-142230557/detay/

Motosikletim satılık arkadaşlar.. Kesmiyor artık gücü başka liman bulmak lazım.. 1900 e aldın 2000 e satıyorsun diye soran olursa debriyajı,aküyü,zinciri,balataları yeniledim ondandır.. Daha azına scooter ile araziye girersiniz artık..:cherry:

berk_cglr
09 Ocak 2014, 10:06
eğer hala cross 150 si olan arkadaşlar varsa arka jant çemberinin sağdan sola olan genişliği nedir

coskun34
13 Nisan 2014, 17:57
Merhaba arkadaşlar Adim coşkun yaklasik 2 ay once bende cross 150 aldim genel olarak memnunum özellikle 600 cc sen inip cross 150 ye binince her yere bununla gider oldum :D. Tek sevmedigim yani son biraz az geldi .

Birde arka amotisoru biraz daha yükseltme sansimiz varmi ?

cenkito
13 Nisan 2014, 18:02
tornacıda araya parca yaptırıp yukseltebilirsiniz

yada uyuölu daha uzun bir arka amortisör almalısınız

coskun34
13 Nisan 2014, 18:45
tornacıda araya parca yaptırıp yukseltebilirsiniz

yada uyuölu daha uzun bir arka amortisör almalısınız

Teşekkürler cenkito amortisör almak yerine aparat yaptirmak daha mantikli olacak gibi. boyum 180 ve genellikle cross Modellerde topuklarim yere degmiyor ama cross 150 çok alçak geldi. :)

cskazim
04 Eylül 2015, 13:52
selamun aleyküm ben ikinci el kanuni 150 cross 2012 model 16000 km motoru aldım yaklaşık 1500 km yol yaptım benim motordaki yakıt ışığı arızalı oldugu için km de ne yaktıgını hala hesaplayamadım yolda kalmak istemedigim için de sürekli yakıt alıyorum motorun titreşimi bence baya çüzmüşler cross dan ziyade şehir içi kullanımda çok rakat üstünde cross lastikleri olmasına rağmen benim için en kötü yanı direksiyon turunun az olması sanki cross degil de süper sport moto normal bir sokakta yaklasık 4 metre genişlikte U dönüşü tek seferde olmuyor direksiyon cok az dönüyor frenler iki tekerde de disk olmasının getirdigi avantaj ile olagan üstü tutuyor ve güven veriyor

coskun34
29 Ekim 2015, 17:55
selamun aleyküm ben ikinci el kanuni 150 cross 2012 model 16000 km motoru aldım yaklaşık 1500 km yol yaptım benim motordaki yakıt ışığı arızalı oldugu için km de ne yaktıgını hala hesaplayamadım yolda kalmak istemedigim için de sürekli yakıt alıyorum motorun titreşimi bence baya çüzmüşler cross dan ziyade şehir içi kullanımda çok rakat üstünde cross lastikleri olmasına rağmen benim için en kötü yanı direksiyon turunun az olması sanki cross degil de süper sport moto normal bir sokakta yaklasık 4 metre genişlikte U dönüşü tek seferde olmuyor direksiyon cok az dönüyor frenler iki tekerde de disk olmasının getirdigi avantaj ile olagan üstü tutuyor ve güven veriyor

Motoru çok sıkıştırmadan 280 -300 km arasında yol gidebilirsin.

wela
25 Eylül 2017, 13:53
arkadaşlar bendede bi tane vardı yeni sattım gerçekten çok keyifli bi motor dış parçaları çok esnek olduğu için baya bi sağlam bence tek sorunu arka amortisörü biraz fazla sert iki kişi binince anca yumuşuyodu ama yakıtı az yol tutuşu iyi motoru güçlü fiyatına göre iyi

ermkaya
27 Mayıs 2021, 14:50
Var mı kullananlar hala :)