PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Kawasaki Kawasaki KLX 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

zalim17
19 Mart 2011, 20:53
http://www.bikewalls.com/pictures/Kawasaki_KLX250_2009_03_1024x768.jpg

http://img356.imageshack.us/img356/8937/15504408zd4.jpg

Engine Four-stroke, Liquid-Cooled, DOHC, four-valve single
Displacement 249cc
Bore x Stroke 72.0 x 61.2mm
Compression ratio 11.0:1
Cooling System Liquid
Carburetion Keihin CVK34
Ignition Digital CDI
Transmission Six-speed
Final drive Chain
Frame Type Semi-double cradle, high-tensile steel
Rake/Trail 26.5 degrees / 4.1 in.
Front suspension / wheel travel 43mm Inverted Cartridge Fork with 16-Way Compression Damping Adjustment / 10.0 in.
Rear suspension / wheel travel Uni-Trak® with Adjustable Preload, 16-Way Compression and Rebound Damping Adjustment / 9.1 in.
Front Tire Size 80/100x21
Rear Tire Size 100/100x18
Front brakes / rear brakes 250mm semi-floating petal disc with two-piston hydraulic caliper / 240mm petal disc with single-piston hydraulic caliper
Overall length 86.6 in.
Overall width 32.3 in.
Overall Height 47.4 in.
Seat height 35.0 in.
Wheelbase 56.3 in.
Ground clearance 11.2 in.
Fuel capacity 2.0 gal.
Curb weight 297.7 lbs.
Color Choices Lime Green, Ebony
Good Times™ Protection Plan 12, 24, 36 or 48 months
Warranty 12 Months

http://www.kawasaki.com.tr/motosiklet/motosiklet.html
--------------------------------------------------------

kullanan bilgisi olan? bir sonraki motor için düşünüyorum

zalim17
27 Mart 2011, 08:28
http://scs03.resimyukle.com/files/view/ryu.pho.img/275/12/kawasaki-klx-250-s-hiz-gostergesi_3.jpg

---------- Mesaj ekleme zamanı: 07:18 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 07:16 ----------

http://www.totalmotorcycle.com/photos/2011models/2011-Kawasaki-KLX250Sa.jpg

---------- Mesaj ekleme zamanı: 07:20 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 07:18 ----------

hangi yıldan sonra enjeksiyonlu? ayak marşı var mı? yok gibi duruyor

---------- Mesaj ekleme zamanı: 07:28 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 07:20 ----------

bir kaç özelliğini de yazayım. MOTOR: tek silindir, sıvı soğutmalı, 4 zamanlı, enjeksiyonlu. kaç yılından sonra enjeksiyonlu bilmiyorum.22 beygir. tork 22.5 nm, ateşleme elektrik. ayak marşı yok malesef. AKTARMA: 6 vites,zincir. EBATLAR: ıslak 138 kg, sele yüksekliği 89 cm. ön 21 arka 18 lastik. depo 7.7 L

zalim17
28 Mart 2011, 21:46
http://pitjengkie.com/wp-content/uploads/2010/11/Kawasaki-KLX250-Review-and-Design-0.jpg

gs500inanc
28 Mart 2011, 22:07
güzel makineye benziyor :))))

zalim17
31 Mart 2011, 15:11
öyle ama hangi yıllar enjeksiyonlu,kullanımı nasıldır bi bilgi yok. konuyu bi canlandıralım. kimse yokmu aramızda kullanan bu modeli?

drburka
31 Mart 2011, 18:50
bu konuda fazla deneyimli arkadaş yok galiba ama benimde bi sorum olacaktı
bir ay içinde cross tarzı motor almayı düşünüyorum.
kx 85(2 zamanlı), klx 250 arasında kaldım ama gönlüm kx 85 den yana.
boyum 173 kilom 64

ushuaia
01 Nisan 2011, 11:38
ben aldım, kullanıyorum.
hangi yılların enjeksiyonlu olduğunu bilmiyorum ama genel olarak amerika versiyonu karbüratörlü, avrupa versiyonu ise enjeksiyonlu.

kullanımı bana inanılmaz rahat geldi (özellikle de caponord'dan sonra). bisiklet gibi, sanki girip çıkamayacağı yer yokmuş gibi bir his veriyor insana. sele yüksekliği fazla gibi görünse de, hem amortisör payı, hem de selenin çok dar olması sayesinde bana alçak bile geliyor (boy 1.85).

kickstart yok ama yeri var. yabancı forumlardan okuduğum kadarıyla kit alınıp takılabiliyor ama pek ucuz değilmiş sanırım.

daha rodajda olduğu için ve daha önce bu tarz bir motor kullanmadığım için yorumlarım yetersiz kalabilir ama soracağınız şeylere elimden geldiğince cevap vermeye çalışırım. şu an 4000 deviri geçmeden kullanmaya çalışıyorum ama gene de gücü kendisini hissettiriyor.

zalim17
04 Nisan 2011, 14:58
ben aldım, kullanıyorum.
hangi yılların enjeksiyonlu olduğunu bilmiyorum ama genel olarak amerika versiyonu karbüratörlü, avrupa versiyonu ise enjeksiyonlu.

kullanımı bana inanılmaz rahat geldi (özellikle de caponord'dan sonra). bisiklet gibi, sanki girip çıkamayacağı yer yokmuş gibi bir his veriyor insana. sele yüksekliği fazla gibi görünse de, hem amortisör payı, hem de selenin çok dar olması sayesinde bana alçak bile geliyor (boy 1.85).

kickstart yok ama yeri var. yabancı forumlardan okuduğum kadarıyla kit alınıp takılabiliyor ama pek ucuz değilmiş sanırım.

daha rodajda olduğu için ve daha önce bu tarz bir motor kullanmadığım için yorumlarım yetersiz kalabilir ama soracağınız şeylere elimden geldiğince cevap vermeye çalışırım. şu an 4000 deviri geçmeden kullanmaya çalışıyorum ama gene de gücü kendisini hissettiriyor.

rodajdaysa iyi bak ben düşünüyorum almayı belki senden alırım :) vites değişimi debriyaj hissi torku nasıl? diyelim köşe dönecen 3den 2ye düşmeden iş görüyormu ? seninki enjeksiyonlumu 2011 mi? saoğuk kar kış çalışması nasıl? amortisörler yumuşakmı?

ushuaia
04 Nisan 2011, 15:04
yok hocam, bu motoru satmam kolay kolay :)
benimki 2011 enjeksiyonlu. düşük devirlerde biraz zorlanıyor ama vites geçişleri falan çok rahat. rodaj bitmeden karar vermemek lazım.
daha alalı 2 hafta oldu, kar kış görmedi ama şu ara baya soğuk olmasına rağmen şak diye çalışıyor.
amörtisörler orta yumuşaklıkta diyor işi bilenler, ben ilk kez bu tür motor kullanıyorum, o yüzden yorum yapamıyorum fazla.

bu arada çanakkalenin neresindesin?

zalim17
14 Nisan 2011, 02:17
merkezdeyim. bütün motorcuların fix lafı satmam ben bu motoru :) sonra satış.30-40 tane motor değiştiren adam dolu. daha çok yeniymiş az suyunu çıkar satma zaten. sahibindende var bi iki tane 2009-2010. düşünüyom almayı ama şu anki xtden tek farkı güç. aynı tip motor diye vazgeçesim de geliyor. bilmiyom bakam zaman bilir.

miazu
25 Mayıs 2011, 01:31
merhaba... büyük ihtimalle bikaç gün içinde klx 250 alıcam... fakat ilanlara baktığımda kimisinde çift silindir kimisin de ise tek silindir yazıyor... bu durumu anlayamadım... alacağım klx 2009 model 1400 km de ve 8900 tl buarada... fikir verirseniz sevinirim..

ushuaia
25 Mayıs 2011, 08:14
merhaba... büyük ihtimalle bikaç gün içinde klx 250 alıcam... fakat ilanlara baktığımda kimisinde çift silindir kimisin de ise tek silindir yazıyor... bu durumu anlayamadım... alacağım klx 2009 model 1400 km de ve 8900 tl buarada... fikir verirseniz sevinirim..

sifiri 10600 iken ben olsam biraz zorlar sifir alirdim. bu arada motor tek silindir.

jönysf
25 Mayıs 2011, 08:28
bende bu yaz sonuna doğru bu modelden almak istiyorum. adanada iki tanıdığım arkadaşta bu model var ikiside sıfır aldı ama senin merak ettiğin soruları burdaki arkadaşlara soracam sonrada burda yazarım.

miazu
25 Mayıs 2011, 21:24
2009 ile 2011 arasındaki fark nedir peki? ..

ushuaia
25 Mayıs 2011, 22:07
2009 ile 2011 arasinda renkler disinda fark oldugunu sanmiyorum. sadece ben olsam bu kadar az bir fark icin 2. el motor almak istemem.

miazu
25 Mayıs 2011, 23:39
haklısınız... tekrar araştırayım ben en iyisi... 10 bin tl ye daha iyi bi motosiklet bulabilir miyim?

ushuaia
25 Mayıs 2011, 23:43
hocam senin beklentin, tecruben vs onemli. ben 4 tane 2. el motordan sonra ilk kez bunu sifir aldim ve cok memnunum.
2. el motor omur torpusu olabiliyor.
beklentilerini soylersen ben de daha fazla lakirdi edebilirim :)

miazu
26 Mayıs 2011, 00:24
10 senedir motosiklet kullanıyorum... ybr den f 650 ye kadar çeşitli motosikletler kullandım... şuan elimde skyteam var... aletin hiç arızası bitmiyor deli ediyor beni... ben de bu yüzden kawasaki almayı düşünüyorum

ushuaia
26 Mayıs 2011, 00:28
peki beklenti?

miazu
26 Mayıs 2011, 00:30
dağ taş... uzun yol :)

ushuaia
26 Mayıs 2011, 00:36
dag tasta zaten sorun olmaz.
yaptigim en uzun yol ist-sapanca.
malum, hafif, tur cami yok, selesi dar, bu sebeplerden uzun yolda yoruyor. ama (daha rodajda olmasina ragmen) 90-100 cok rahat yapiyor.

kisisel gorusum, uzun yol ve biraz da dag-tas dusunuyor olsam ve 2. el almaya niyetim olsa temiz bir xt660r bakardim

miazu
26 Mayıs 2011, 00:41
ve sağlamlık...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:41 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:39 ----------

teşekkür ederim... araştırıyorum şimdi... çok ağır olmasın ki kaldırabileyim ..

ushuaia
26 Mayıs 2011, 00:41
ve sağlamlık...

japonlarin tamami bu gereksinimi karsiliyor gibi gorunuyor

miazu
26 Mayıs 2011, 00:46
sahibinden com a bakıyorum da km leri çok yüksek değil mi..?

ushuaia
26 Mayıs 2011, 00:52
tek silindirli motorlarin omurleri oldukca yuksek, 100000km rahat deviriyorlar benim gordugum/okudugum kadariyla. rektifiye maliyetleri de dusuk.
ozellikle japonlarda 10-20-30000 kmler hic sorun degil bence.

miazu
26 Mayıs 2011, 01:10
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-ihtiyactan-temiz-bakimli-ve-orijinal-xt660r-49101151/detay/?

bu motora baktım sence nasıl?

ushuaia
26 Mayıs 2011, 01:14
yazilanlara gore fena gorunmuyor ama mutlaka guvenilir bi ustaya gostermek gerek.

miazu
26 Mayıs 2011, 01:16
yarın arayıp ayrıntılı konuşucam... fiyatı uygun mu sence? ... bir de bayan rahatlıkla kullanabilir di mi?

ushuaia
26 Mayıs 2011, 01:28
fiyatla ilgili yorum yapmak istemem. sonucta bir cift lastik 500-600 tl, zincir bi o kadar, diger bakimlar falan da cabasi.
onun icin diyorum tanidik bi ustaya gostermek sart diye. usta bakar, masrafini falan soyler, onun uzerinden tekrar pazarlik yapilir.
hanimlara uygunluk konusu bambadka bir konu. endurolar genellikle yuksektir, ama yapilari geregi oturunca cok esnerler. o yuzden de denemeden, uzerine oturmadan yorum yapmak dogru olmaz.

miazu
26 Mayıs 2011, 01:32
anladım teşekkür ederim... :) ..

ushuaia
26 Mayıs 2011, 01:34
umarim gonlune gore olur :)

blue white
26 Mayıs 2011, 01:38
fiat yüksek o 660 a. arkadasa 2009 modelini 11 e aldık. hem daha sadece 10,000km de.
kısa mesafelerde klx250 uygun seçenek. zaten başka da yok yani.

miazu
26 Mayıs 2011, 11:56
uzun mesafelerde de kullanıcam ... belki f 650 dakar alabilirim ... fiyat ve km araştırıyorum... iyice kafam karıştı desem yeridir.... :pr:

miazu
27 Mayıs 2011, 23:51
evet sonunda klx 250 aldım.... ve çokta iyi yaptığımı düşünüyorum... seneye bunu satıp yerine umarım F 800 alabilirim...

ushuaia
28 Mayıs 2011, 00:02
gule gule kullan. belki de satmak istemezsin

miazu
31 Mayıs 2011, 23:16
şuana kadar hiçbi sorunum yok... gerçi daha ne kadar oldu ki :) ...
yalnız artçı için hiç uygun değil... :(....

ushuaia
31 Mayıs 2011, 23:19
evet, artciya uygun degil. belki zayif 2 kisi...

miazu
31 Mayıs 2011, 23:42
o da çok zor... yan ayakları falan sürücüyü rahatsız ediyor...

ushuaia
31 Mayıs 2011, 23:44
en iyisi artciyi da ikna edip motorcu yapmak :)

miazu
31 Mayıs 2011, 23:50
kocamla 4 senedir evliyiz ... fakat bu zamana kadar cesaret edemedi :) ...

-ki ben 17 yaşından beri motosiklet kullanıyorum...

ushuaia
31 Mayıs 2011, 23:56
artci olmasina ragmen heves etmediyse zor gibi :)
gerci gaz acmanin keyfine bi kere varsa degisebilir ama...
ya da belki sen artciya uygun olmayan bi motor sectigin icin senin tek gezmeni kiskanip baslayabilir ;)

miazu
31 Mayıs 2011, 23:58
muhtemelen öyle olucak... :) ..

ushuaia
01 Haziran 2011, 00:01
kiskandirma taktigi :mrgreen:
olcuyu kacirmamak lazim ama

zalim17
17 Haziran 2011, 03:54
arkadaşlar ciddi ciddi düşündüğüm bir modeldi klx250. konu bile açtım hesap edin:) korkuyodum büyük motordan ama xt660r aldım. iyi ki almışım. çekiş ve heyecan istiyosanız ve yakıtına katlanırım diyosanız büyük motor alın. uçurum var aralarında. 2 zamanlı 250lik planlar arasında her zaman yer alacak ama

ßora
02 Aralık 2011, 23:18
acaba diyorum şu activayı satıp klx 250 mi alsam

sgurdal
19 Aralık 2011, 17:19
yokmu klx 250 kullanan aramızda?

ushuaia
19 Aralık 2011, 17:22
ben varim...

sgurdal
19 Aralık 2011, 18:51
motorla ilgili yorumların nasıldır ? almayı ciddi ciddi düşünüyorum da.

ushuaia
19 Aralık 2011, 18:52
ben cok memnunum genel olarak
beklentilerini soyleyebilirsen daha ayrintili bilgi verebilirim

wertcvb
31 Aralık 2011, 00:31
-bu modelin avantajı ve dezavantajları sizce nelerdir
-100km de yakıt tüketimi normal kullanımda kaç lt dir
-son hızı nedir
-çoğu tek silindirde olduğu gibi bu modelde de titreşim varmı,rahatsız edecek orandamı.