PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Yamaha Yamaha FZ6 - Fazer Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176

Erhan Erdil
09 Şubat 2006, 20:29
YAMAHA FZ6 - FAZER

http://i1.tinypic.com/nfl6p4.jpg







FZ6 FAZER (Ön Grenajli)

http://www.yamaha-motor-europe.com/Images/2006_FZ6-S-ABS_Photo_01_th_tcm26-81216.jpg (http://www.yamaha-motor-europe.com/Images/2006_FZ6-S-ABS_Photo_01_tcm26-81215.jpg) http://www.yamaha-motor-europe.com/Images/2006_FZ6-S-ABS_Photo_02_th_tcm26-81237.jpg (http://www.yamaha-motor-europe.com/Images/2006_FZ6-S-ABS_Photo_02_tcm26-81234.jpg) http://www.yamaha-motor-europe.com/Images/2006_FZ6-S-ABS_Photo_03_th_tcm26-81241.jpg (http://www.yamaha-motor-europe.com/Images/2006_FZ6-S-ABS_Photo_03_tcm26-81239.jpg) http://www.yamaha-motor-europe.com/Images/2006_FZ6-S-ABS_Photo_04_th_tcm26-81264.jpg (http://www.yamaha-motor-europe.com/Images/2006_FZ6-S-ABS_Photo_04_tcm26-81262.jpg) http://www.yamaha-motor-europe.com/Images/2006_FZ6-S-ABS_Photo_05_th_tcm26-81267.jpg (http://www.yamaha-motor-europe.com/Images/2006_FZ6-S-ABS_Photo_05_tcm26-81266.jpg) http://www.yamaha-motor-europe.com/Images/2006_FZ6-S-ABS_Photo_06_th_tcm26-81275.jpg (http://www.yamaha-motor-europe.com/Images/2006_FZ6-S-ABS_Photo_06_tcm26-81272.jpg) http://www.yamaha-motor-europe.com/Images/2006_FZ6-S_Photo_07_th_tcm26-89316.jpg (http://www.yamaha-motor-europe.com/Images/2006_FZ6-S_Photo_07_tcm26-89315.jpg)
Resimleri büyük görebilmek için üzerine tıklayınız...


RENK ŞEÇENEKLERİ

http://img138.imageshack.us/img138/6779/2006fz6scolordiamondblackprvtc.jpg (http://i1.tinypic.com/nfl74w.jpg) http://i1.tinypic.com/nfl7a8 (http://i1.tinypic.com/nfl7hx.jpg) http://i1.tinypic.com/nfl7k0.jpg (http://i1.tinypic.com/nfl7p0.jpg) http://i1.tinypic.com/nfl7ra.jpg (http://i1.tinypic.com/nfl7v5.jpg)
1. Siyah Elmas (Daimond Black)
2. Lav Kırmızısı (Lava Red)
3. Gümüş Fırtına (Silver Storm)
4. Yamaha Mavisi (Yamaha Blue)



FZ6 Fazer Ayrıntılı Teknik Özellikler

Motor : Motor tipi 4 silindirli, 4 zamanlı, DOHC, 16 supap, su soğutmalı
Silindir hacmi: 600 cc.
Çap: X Strok 65.5 X 44.5mm
Kompresyon oranı: 12.2 : 1
Maks. gücü: 98 HP-12.000 devirde
Maks. Tork: 6.4 kg-m-10.000 devirde
Yağlama: Islak karter
Yakıt sistemi: Grup enjeksiyon tipi
Debriyaj tipi: Islak, çok diskli
Ateşleme: TCI
İlk çalıştırma: Elektrik marşlı
Vites kutusu: 6 vites
Tahrik: Zincirli

Şase

Ön süspansiyon: Teleskopik çatal
Arka süspansiyon: Maşa
Ön teker hareket mesafesi 130 mm.
Arka teker hareket mesafesi: 130 mm.
Ön fren: Çift disk, f 298 mm.
Arka fren: Tek disk, f 245 mm.
Ön lastik: 120/70 ZR17 M/C (58W)
Arka lastik: 180/55 ZR17 M/C (73W)

Boyutlar

Boyutlar: (UxGxY) 2.095 x 750 x 1.215 mm.
Sele yüksekliği: 795 mm.
İki teker arası mesafe: 1.440 mm.
Min.Yerden yükseklik: 130 mm.
Ağırlık: 187 kg.
Yakıt kapasitesi: 19 litre (3.5 litre yedek)
Yağ kapasitesi: 3.4 litre



________________________




FZ6 (Ön Grenajsız/Naked)

http://www.yamaha-motor-europe.com/Images/2006_FZ6_Photo_01_th_tcm26-87096.jpg (http://www.yamaha-motor-europe.com/Images/2006_FZ6_Photo_01_tcm26-87094.jpg) http://www.yamaha-motor-europe.com/Images/2006_FZ6_Photo_07_th_tcm26-87132.jpg (http://www.yamaha-motor-europe.com/Images/2006_FZ6_Photo_07_tcm26-87131.jpg) http://www.yamaha-motor-europe.com/Images/2006_FZ6_Photo_06_th_tcm26-87123.jpg (http://www.yamaha-motor-europe.com/Images/2006_FZ6_Photo_06_tcm26-87122.jpg) http://www.yamaha-motor-europe.com/Images/2006_FZ6_Photo_05_th_tcm26-87114.jpg (http://www.yamaha-motor-europe.com/Images/2006_FZ6_Photo_05_tcm26-87113.jpg) http://www.yamaha-motor-europe.com/Images/2006_FZ6_Photo_04_th_tcm26-87109.jpg (http://www.yamaha-motor-europe.com/Images/2006_FZ6_Photo_04_tcm26-87107.jpg) http://www.yamaha-motor-europe.com/Images/2006_FZ6_Photo_03_th_tcm26-87105.jpg (http://www.yamaha-motor-europe.com/Images/2006_FZ6_Photo_03_tcm26-87104.jpg) http://www.yamaha-motor-europe.com/Images/2006_FZ6_Photo_02_th_tcm26-87099.jpg (http://www.yamaha-motor-europe.com/Images/2006_FZ6_Photo_02_tcm26-87098.jpg)
Resimleri büyük görebilmek için üzerine tıklayınız...

RENK ŞEÇENEKLERİ

http://www.yamaha-motor-europe.com/Images/2006_FZ6_Color_Silver-Storm_prv_tcm26-87049.jpg (http://www.yamaha-motor-europe.com/Images/2006_FZ6_Color_Silver-Storm_tcm26-87047.jpg) http://www.yamaha-motor-europe.com/Images/2006_FZ6_Color_Rock-Slate_prv_tcm26-87046.jpg (http://www.yamaha-motor-europe.com/Images/2006_FZ6_Color_Rock-Slate_tcm26-87044.jpg) http://www.yamaha-motor-europe.com/Images/2006_FZ6_Color_Orange-Blaze_prv_tcm26-87043.jpg (europe.com/Images/2006_FZ6_Color_Orange-Blaze_tcm26-87041.jpg) http://www.yamaha-motor-europe.com/Images/2006_FZ6_Color_Diamond-Black_prv_tcm26-87038.jpg (http://www.yamaha-motor-europe.com/Images/2006_FZ6_Color_Diamond-Black_tcm26-87035.jpg)
1. Gümüş Fırtına (Silver Storm)
2. Kaya Kaplı (Rock Slate)
3. Turuncu Ateş (Orange Blaze)
4. Siyah Elmas (Diamond Black)


FZ6 Ayrıntılı Teknik Özellikler

Motor tipi: 4 silindirli, 4 zamanlı, DOHC, 16 supap, su soğutmalı
Silindir hacmi: 600 cc.
Çap x Strok: 65.5 X 44.5mm
Kompresyon oranı: 12.1 : 1
Maks. gücü: 98 HP-12.000 devirde
Maks. Tork: 6.4 kg-m-10.000 devirde
Yağlama: Islak karter
Yakıt sistemi: Grup enjeksiyon tipi yakıt enj.
Debriyaj tipi: Islak, çok diskli
Ateşleme: TCI
İlk Çalıştırma: Elektrik marşlı
Vites kutusu: 6 vites
Tahrik: Zincirli

Şase

Ön süspansiyon: Teleskopik çatal
Arka süspansiyon: Maşa
Ön teker hareket mesafesi: 130 mm.
Arka teker hareket mesafesi: 130 mm.
Ön fren: Çift disk, f 298 mm.
Arka fren: Tek disk, f 245 mm.
Ön lastik: 120/70 ZR17 M/C (58W)
Arka lastik: 180/55 ZR17 M/C (73W)

Boyutlar

Boyutlar: (UxGxY) 2095 x 755 x 1.085 mm.
Sele yüksekliği: 795mm
İki teker arası mesafe: 1.440mm
Min. Yerden yükseklik: 130 mm.
Ağırlık: 180 kg
Yakıt kapasitesi: 19.4 litre (3.6 litre yedek)
Yağ kapasitesi: 3.4 litre


_______________________



Distirbütör Firma Bilgileri
Yamaha Türkiye Distribütörü: Beldeyama Motorlu Vasıtalar Sanayi ve Ticaret A.Ş.
E-Mail: beldeyama@beldeyama.com.tr
Web: http://www.beldeyama.com.tr
Adres : Çayır Cad. No: 73/75 İstinye 34460 İstanbul
Telefon : (0212) 277 57 97/98 pbx
Faks : (0212) 277 69 57



Yetkili Satıcılar , Fiyatlar ve Servisler
Fiyatları görmek için tıklayın. (http://www.beldeyama.com.tr/www/fiyatlar/fiyat_moto.php?k_id=12)
Yetkili Satıcıları görmek için tıklayın. (http://www.beldeyama.com.tr/www/yetkili_saticilar/bayiler2.php?k_id=13)
Servisleri görmek için tıklayın. (http://www.beldeyama.com.tr/www/servisler/servisler2.php?k_id=13)



Grenajlı FZ6 (FZ6 Fazer) ile Grenajsız FZ6 (FZ6 Naked) Arasındaki Fark?
İki tip fz6'nin motor tipi ve tüm teknik verileri aynıdır. Çıplak (Naded) versiyonun adından da anlaşılacağı gibi motorun ön grenajı yerine damla şeklinde bir far kullanılmıştır. Ön grenaj farkından dolayı grenajlı FZ6 (FZ6 Fazer) ile grenajsız FZ6 (FZ6 Naked) arasında kilo ve boyut dışında hiçbir fark yoktur
Uzunluk: Grenajlı FZ6 (FZ6 Fazer) 2,095mm / Grenajsız FZ6 (FZ6 Naked) 2,095mm
Genişilik: Grenajlı FZ6 (FZ6 Fazer) 750mm / Grenajsız FZ6 (FZ6 Naked) 755mm
Yükseklik: Grenajlı FZ6 (FZ6 Fazer) 1,215mm / Grenajsız FZ6 (FZ6 Naked) 1,085mm
Oturma yüksekliği: Grenajlı FZ6 (FZ6 Fazer) 795mm / Grenajsız FZ6 (FZ6 Naked) 795mm
İki teker arası mesafe: Grenajlı FZ6 (FZ6 Fazer) 1,440mm / Grenajsız FZ6 (FZ6 Naked) 1,440mm
Min. Yerden yükseklik: Grenajlı FZ6 (FZ6 Fazer) 130mm / Grenajsız FZ6 (FZ6 Naked) 130mm
Kuru Ağırlık: Grenajlı FZ6 (FZ6 Fazer) 187 kg / Grenajsız FZ6 (FZ6 Naked) 180 kg



Yamaha FZ6 Kullanım Klavuzu Bakım El kitabı İngilizce(service manual)
Yamahanın FZ6 Fazer ve FZ6 için çıkardığı bakım el kitabını (klavuz) aşağıdaki linkten indirebilirsiniz.
Servis el kitabı ingilizce olup 432 sayfadan oluşmakta , içeriğinde periyodik bakın ve kontroller, motorun en ince detayına kadar resimli parça bilgileri, mekanik ve elektronik aksamın çalışması hakkında bilgiler mevcut.
Dosya Boyutu : 13.9 MB
Dosya Tip: Rar


KLAVUZU İNDİR (http://rapidshare.com/files/41991344/Yamaha_FZ6-SS_C__2004_Service_Manual__ENG_.rar.html)




Yamaha FZ6 Hata Kodları (Hatasız kul olmaz)
Hata Kodu : 12
Teşhiş Kodu : --
Semptom : Krank-şaft-durum-sensöründen normal olmayan sinyaller alındı.

Hata Kodu : 13
Teşhiş Kodu : 03
Semptom : Hava-emme-basınç-sensörü açık veya kısa devre.

Hata Kodu : 14
Teşhiş Kodu : 03
Semptom : Hava-emme-basınç-sensör borusunda hata.

Hata Kodu : 15
Teşhiş Kodu : 01
Semptom : Valf-durum-sensörü açık veya kısa devre.

Hata Kodu : 16
Teşhiş Kodu : 01
Semptom : Valf-durum-sensörü hatası.

Hata Kodu : 19
Teşhiş Kodu : 20
Semptom : START siviç'e basıldığında ECU 4-numaralı terminal hat girişinde açık devre buldu.

Hata Kodu : 21
Teşhiş Kodu : 06
Semptom : Soğutucu-sıcaklık-derecesi-sensörü açık veya kısa devre.

Hata Kodu : 22
Teşhiş Kodu : 05
Semptom : Hava-emme-sıcaklık-derecesi-sensörü açık veya kısa devre.

Hata Kodu : 30
Teşhiş Kodu : 08
Semptom : Motosiklet devrildi.

Hata Kodu : 33
Teşhiş Kodu : 30
Semptom : Ateşleme bobini primary sarımda açık devre.(#1, #4).

Hata Kodu : 34
Teşhiş Kodu : 31
Semptom : Ateşleme bobini primary sarımda açık devre.(# 2, #3).

Hata Kodu : 41
Teşhiş Kodu : 08
Semptom : Motor-stop düğmesi yetersiz temas ediyor, açık veya kısa devre.

Hata Kodu : 42
Teşhiş Kodu : 07, 21
Semptom : Hız sensöründen normal olmayan sinyaller alındı; veyahut boş vites lambası siviçinde açık veya kısa devre.

Hata Kodu : 43
Teşhiş Kodu : 09
Semptom : Enjektör ve yakıt pompasındaki mevcut güç normal değil.

Hata Kodu : 44
Teşhiş Kodu : 60
Semptom : EEPROM'a erişme (yazma veya okuma) sırasında bir hata bulundu.

Hata Kodu : 46
Teşhiş Kodu : --
Semptom : Yakıt enjeksiyon (FI Sistemi) sisteminin mevcut gücü normal değil.

Hata Kodu : 50
Teşhiş Kodu : --
Semptom : Hatalı ECU belleği. Arıza bulundunduğunda gösterge tablosunda görünen hata kodu sayı olmayabilir.

Hata Kodu : Er-1
Teşhiş Kodu : --
Semptom : ECU'dan sinyal alınamadı.

Hata Kodu : Er-2
Teşhiş Kodu : --
Semptom : Gerekli zaman içerisinde ECU'dan sinyal alınamadı.

Hata Kodu : Er-3
Teşhiş Kodu : --
Semptom : ECU'dan doğru veri alınamadı.

Hata Kodu : Er-4
Teşhiş Kodu : --
Semptom : Gösterge tablosundan kaydedilmemiş veri alındı

Kaynak: FazerTürkiye



Yamaha FZ6 Kısa Tanıtım Videosu

http://www.yamaha-motor.com/assets/products/mcy/media/video/2006/06fz6_vidlink.jpg
Dosya Boyutu : 1.7 MB
Süre: 0:38


VIDEOYU İNDİR (http://www.yamaha-motor.com//assets/products/mcy/media/video/2006/vid_fz6.asx)




Yamaha FZ6 İlk Bakımı (1000km)

Motorun ilk bakımını (1000Km) Yamaha Yetkili Servisi Samura Motor (Kızıltoprakda) yapıldı.
Tüm bakım ücreti 144 YTL.
Bakımda Yapılan İşlemler:
Değişiklikler:

Yağ ve yağ filtresi değişim.

Kontroller:

Debriyaj: Çalışması kontrol edildi. Gerekli ayar yapıldı.
Ön Arka Fren: Hidrolik seviyesi ve balatalar kontrol edildi.
Yakıt enjeksiyonu: Rölanti ayarı ve senkronizasyonu yapıldı.

Periyodik Bakım ve Onarım Cetveli
http://img110.imageshack.us/img110/8402/periyodikbakmveonarm15qj.th.gif (http://img110.imageshack.us/img110/8402/periyodikbakmveonarm15qj.gif)







2007 Model Yamaha FZ6 Fazer ve Fz6 (http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=23108)

http://img110.imageshack.us/img110/8402/periyodikbakmveonarm15qj.gif

http://img232.imageshack.us/img232/2873/periyodikbakmonarmbuji7gl.gif

http://img232.imageshack.us/img232/3628/periyodikbakmonarmsubap8ym.gif

http://img232.imageshack.us/img232/4031/periyodikbakmonarmzincir1yu.gif

http://img232.imageshack.us/img232/6337/periyodikbakmonarmmotorya1yf.gif

http://img229.imageshack.us/img229/7901/periyodikbakmonarmamortisor3lj.gif

http://img229.imageshack.us/img229/7901/periyodikbakmonarmamortisor3lj.gif

http://img232.imageshack.us/img232/6654/periyodikbakmonarmfren7dt.gif

http://img232.imageshack.us/img232/2394/periyodikbakmonarmgenel2fg.gif

http://img232.imageshack.us/img232/4639/periyodikbakmonarmlastik4cz.gif

Barış Şuşut
10 Şubat 2006, 16:31
birileride şu deneyimlerini falan yazsa

ledo
10 Şubat 2006, 16:42
birileride şu deneyimlerini falan yazsa

Hava muhalefeti bitip, biraz deneyim yapsa, yazacak ta, burası Marmaris değil ki ne yapsın Skull ?

Syriana
10 Şubat 2006, 16:58
skull dostum verdiğin yararlı bilgiler için sağol , benim yaptığım araştırmalar sonucu vardığım bitakım bilgiler var bunlarıda zaman içinde bizle paylaşırsan sevinirim... :wiinkk:

1-) Vites geçişleri çok sesli ve sert oluyomuş
2-) Hızlanmada eğri tork kullanıldığı için 4.000-8.000 devir arası motorda güç kaybı ve vibrasyon oluyomuş ama 12.000 devirden sonra çoşuyomuş
3-) frenlemede arka tekeri çok çabuk kitleyip kaydırabiliyomuş...

bu konularda zamanla yaptığın denemelerde bizleri bilgilendirirsen sevinirim :cat:

Erhan Erdil
10 Şubat 2006, 17:46
1-) Vites geçişleri çok sesli ve sert oluyomuş
2-) Hızlanmada eğri tork kullanıldığı için 4.000-8.000 devir arası motorda güç kaybı ve vibrasyon oluyomuş ama 12.000 devirden sonra çoşuyomuş
3-) frenlemede arka tekeri çok çabuk kitleyip kaydırabiliyomuş...

İlk 70km deneyimlerini söyleyeyim bari
1-) Vites geçişleri biraz sert ve sesli ama aşırı bir sertlik yok rahatsız etmiyor. Vites geçişleri race motorlar ile benzerlik gösteriyor.
2-) Motor rodajda oldugu için yuksek devirlere kadar çıkmadım 8000 devire kadar hızlanması fena degil. Otoyolda 8000 devire kadar cıktım 160kmye kadar ulastı ve hızlanması gayet iyiydi. Ve kullanan kişilerden duyduguma gore 7000-8000 devirden sonra motor cok cok iyi perfornans gosteriyormus rodaj bitince onuda anlatırım :)
3-) Rodajda hız ve ivme testi yapmadığım için bende fren testi yaptım düşük hızlarda sadece ani ön fren ile kolay bir şekilde durabiliyor. Arka fren çok sert bastığınızda doğal oalrak kilitliyor. Normal duruşlarda ön fren ve arka freni oranlı olarak kullanıyorum kilitleme sorunu yaşamadım ıslak zeminde de denedim kilitlenmedi. Belki fren ayarları sert ayarlanmışsa kilitleme yapıyor olabilir.


Hava muhalefeti bitip, biraz deneyim yapsa, yazacak ta, burası Marmaris değil ki ne yapsın Skull ?
Evet ya havaların ısınmasını bekliyoruum :pr:


Yazık lan kimse bişey yazmamış, ben yaziim bari
Konu dışı mesajları başlıktan temizleyeceğim :)


Motosikletin servis el kitabını ilk mesaj ekledim isteyen arkadaslar indirebilirler.

EgeKnn
10 Şubat 2006, 17:54
Hava soğuk uzun yol da yapamıyosun vitesin zor geçmesiyle alakası olabilirmi ?? yani hava biraz ısınsa ve biraz yol yapabilme imkanın olsa motor kendine gelse normal bir ısıya ulaşsa belki bu sorun belli ölçüde azalır yanlışmıyım??

Erhan Erdil
10 Şubat 2006, 18:19
Hava soğuk uzun yol da yapamıyosun vitesin zor geçmesiyle alakası olabilirmi ?? yani hava biraz ısınsa ve biraz yol yapabilme imkanın olsa motor kendine gelse normal bir ısıya ulaşsa belki bu sorun belli ölçüde azalır yanlışmıyım??
Kenan bu bir sorundegil ki yani motorun vites gecisler normal

Barış Şuşut
10 Şubat 2006, 23:13
yani buraya kadar olan deneyimlerden anladığımız kadarı ile vites geçişleri traş ..arka fren ucuz motorlardaki gibi kilitliyor (ABS olmayan her motorda görülecek rutin bi olay) eğer 2000-3000 liraya kıyarsanız ABS freni olan motorlarda var:P ...rodajda hiç devir yükselmez değil mesela çok kısa aralarla motor ısınmış iken 10000-11000 devire çıkarmakta bi sorun yok ....rodajı doğru anlamak lazım 5-10 saniyeliğine yüklenmek motorun iyi açılmasını sağlar...

Olcay Avşar
11 Şubat 2006, 09:03
Egsoz bilyası bozulmuştur onun, vitesler o yüzden zor geçiyordur.

Syriana
11 Şubat 2006, 11:38
skull tşkler dostum verdiğin bilgiler için ama en can alıcı soruya cvp vermemişsin ;

2-) Hızlanmada eğri tork kullanıldığı için 4.000-8.000 devir arası motorda güç kaybı ve vibrasyon oluyomuş

:silent:

Shamyl
11 Şubat 2006, 13:00
Bu FZ6'ya hayranım, dün ilk defa üzerine oturdum, müthiş bir alet...insana güven veriyor:cat: Bana bin dünyayı gez diyor:bounce:

Erhan Erdil
15 Şubat 2006, 13:23
Yamaha FZ6 Hata Kodları (Hatasız kul olmaz)
Hata Kodu: 12
Teşhis Kodu: --
Belirti: Anormal sinyal alınan yer krank mili pozisyon sensör.
Muhtemel Hata oluştuğu yer/sebep:
Açık veya kısa devre tel koşum takımı.
Arızalı krank mili pozisyon sensör.
Hata oluştuğu yer/sebep pikap pervane.
Hata oluştuğu yer/sebep ECU (beyin).
Uygunsuz kurulu sensör

Hata Kodu: 13
Teşhis Kodu: 03
Belirti: Giriş hava basıncı sensör-Açık veya kısa devre bulundu.
Muhtemel Hata oluştuğu yer/sebep:
Açık veya kısa devre tel alt yol.
Açık veya kısa devre tel koşum takımı.
Arızalı Giriş hava basıncı sensör.
Hata oluştuğu yer/sebep ECU (beyin).

Hata Kodu: 14
Teşhis Kodu: 03
Belirti: Hatalı Giriş hava basıncı sensör boru sistem
Muhtemel Hata oluştuğu yer/sebep:
bulundu hortum
engellenmiş hortum
Giriş hava basıncı sensör hortum ayrılmış, engellenmiş,
dolanmış, sıkışmış.
Hata oluştuğu yer/sebep ECU (beyin).

Hata Kodu: 15
Teşhis Kodu: 01
Belirti: vana pozisyon sensör-Açık veya kısa devre bulundu.
Muhtemel Hata oluştuğu yer/sebep:
Açık veya kısa devre tel alt yol.
Açık veya kısa devre tel koşum takımı.
Arızalı vana pozisyon sensör.
Hata oluştuğu yer/sebep ECU (beyin).
Uygunsuz kurulu vana pozisyon sensör.

Hata Kodu: 16
Teşhis Kodu: 01
Belirti: sapla vana pozisyon sensör bulundu.
Muhtemel Hata oluştuğu yer/sebep:
sapla vana pozisyon sensör.
Hata oluştuğu yer/sebep ECU (beyin). 01

Hata Kodu: 19
Teşhis Kodu: 20
Belirti: Açık devre giriş hattı ECU No4 terminal bulundu ne zaman başla düğmesi basılınca.
Muhtemel Hata oluştuğu yer/sebep:
Açık devre tel koşum takımı (ECU bağlayıcı).
Hata oluştuğu yer/sebep ECU (beyin).

Hata Kodu: 21
Teşhis Kodu: 06
Belirti: Soğutucu sıcaklığı sensör-Açık veya kısa devre bulundu.
Muhtemel Hata oluştuğu yer/sebep:
Açık veya kısa devre tel koşum takımı.
Arızalı Soğutucu sıcaklığı sensör.
Hata oluştuğu yer/sebep ECU (beyin).
Uygunsuz kurulu sensör.

Hata Kodu: 22
Teşhis Kodu: 05
Belirti: Giriş hava sıcaklığı sensör-Açık veya kısa devre bulundu.
Muhtemel Hata oluştuğu yer/sebep:
Açık veya kısa devre tel koşum takımı.
Arızalı Giriş sıcaklığı sensör.
Hata oluştuğu yer/sebep ECU (beyin).
Uygunsuz kurulu sensör.

Hata Kodu: 30
Teşhis Kodu: 08
Belirti: motosiklet devrilmiş.
Muhtemel Hata oluştuğu yer/sebep:
devrilmiş.
Hata oluştuğu yer/sebep ECU (beyin).

Hata Kodu: 33
Teşhis Kodu: 30
Belirti: Açık devre bulundu birinci yol ateşleme bobin (# 1, #4).
Muhtemel Hata oluştuğu yer/sebep:
Açık devre tel koşum takımı.
Hata oluştuğu yer/sebep ateşleme bobin.
Hata oluştuğu yer/sebep ECU (beyin).
Hata oluştuğu yer/sebep bileşken ateşleme cut-off devre sistem.

Hata Kodu: 34
Teşhis Kodu: 31
Belirti: Açık devre bulundu birinci yol ateşleme bobin (# 2, #3).
Muhtemel Hata oluştuğu yer/sebep:
Açık devre tel koşum takımı.
Hata oluştuğu yer/sebep ateşleme bobin.
Hata oluştuğu yer/sebep ECU (beyin).
Hata oluştuğu yer/sebep bileşken ateşleme cut-off devre sistem.

Hata Kodu: 41
Teşhis Kodu: 08
Belirti: eğik açı cut-off switch-Açık veya kısa devre bulundu.
Muhtemel Hata oluştuğu yer/sebep:
Açık veya kısa devre tel koşum takımı.
Arızalı eğik açı cut-off switch.
Hata oluştuğu yer/sebep ECU (beyin).

Hata Kodu: 42
Teşhis Kodu: 07, 21
Belirti: Anormal sinyal alınan yer hız sensör; or, an Açık
kısa devre bulundu nötral switch.
Muhtemel Hata oluştuğu yer/sebep:
Açık veya kısa devre tel koşum takımı.
Arızalı hız sensör.
Hata oluştuğu yer/sebep araç hız sensör bulundu ünite.
Arızalı nötral switch.
Hata oluştuğu yer/sebep motor yan nötral switch.
Hata oluştuğu yer/sebep ECU (beyin).

Hata Kodu: 43
Teşhis Kodu: 09
Belirti: Sağlanan güç > enjektör ve yakıt pompa anormal
Muhtemel Hata oluştuğu yer/sebep:
Açık devre tel koşum takımı. (kırmızı/mavi hat mavi/sarı hat)
Hata oluştuğu yer/sebep ECU (beyin).

Hata Kodu: 44
Teşhis Kodu: 60
Belirti: hata bulundu okunurken yazılırken EEPROM a.
Muhtemel Hata oluştuğu yer/sebep:
Hata oluştuğu yer/sebep ECU (beyin). (CO ayar değeri okunan iç hafızaya yazılamıyor).

Hata Kodu: 46
Teşhis Kodu: --
Belirti: güç Sağlanan > FI sistem anormal.
Muhtemel Hata oluştuğu yer/sebep:
Hata oluştuğu yer/sebep "ŞARJ sistem".

Hata Kodu: 50
Teşhis Kodu: --
Belirti: Hatalı ECU hafıza. Hata oluştuğu yer/sebep bulundu, kod
numarası metrede görünmüyor.
Muhtemel Hata oluştuğu yer/sebep:
Hata oluştuğu yer/sebep ECU (beyin). (program ve data okunan iç hafızaya yazılamıyor.)

Hata Kodu: Er-1
Teşhis Kodu: --
Belirti: No sinyal alınan yer ECU.
Muhtemel Hata oluştuğu yer/sebep:
Açık veya kısa devre tel alt yol.
Hata oluştuğu yer/sebep metre.
Hata oluştuğu yer/sebep ECU (beyin).

Hata Kodu: Er-2
Teşhis Kodu: --
Belirti: No sinyal alınan yer ECU özelleştirilmiş duraklama.
Muhtemel Hata oluştuğu yer/sebep:
Improper connection tel alt yol.
Hata oluştuğu yer/sebep metre.
Hata oluştuğu yer/sebep ECU (beyin).

Hata Kodu: Er-3
Teşhis Kodu: --
Belirti: Data ECU dan doğru gelmiyor.
Muhtemel Hata oluştuğu yer/sebep:
Uyhunsuz bağlantı tel alt yol.
Hata oluştuğu yer/sebep metre.
Hata oluştuğu yer/sebep ECU (beyin).

Hata Kodu: Er-4
Teşhis Kodu: --
Belirti: Kayıt dışı data metreden alındı.
Muhtemel Hata oluştuğu yer/sebep:
Uygunsuz bağlantı tel alt yol.
Hata oluştuğu yer/sebep metre.
Hata oluştuğu yer/sebep ECU (beyin).

dark19
15 Şubat 2006, 14:36
FZ6 FAZER 600cc ye gore yine tatmin edici degil.Motor hafif oldugundan cok cabuk kayma yapıyor

xxxxx
27 Şubat 2006, 02:16
başlıkta hakkında her şey yazıyo ama ben bu kadarını beklememiştim şahsen :mrgreen:
sahiden hakkında her şey var resimler videolar linkler tebrikler:rendeer:

aliberkay
21 Nisan 2006, 20:59
Skull ön sinyallere de bi el atsaydın turuncu turuncu sırıtıyo simsiyah motorda :)

jetth
21 Nisan 2006, 23:42
skullhunter, motorun hayırlı olsun önce. Galiba bende alacağım. Şu ön camla ilgileniyorum. Gaziantepte yaşıyorum. Firmaya nasıl ulaşabilirim ve fiyatı ne kadar? Şimdiden teşekkürler.:)

thedentist
22 Nisan 2006, 00:20
ARKADAŞLAR FAZER DE KULLANILAN MOTOR NERDEYSE R6 DA KULLANILAN MOTORLA AYNI.ARADKİ 30 HP LİK GÜÇ AKTARMA ORGANLARINDAKİ FARKTAN KAYNAKLANIYO.MOTOR GERÇEKTEN SÜPER.OTURMA POZİSYONU RACİNG LERE GÖRE DAHA RAHAT
ÖNE ÇOK EĞİLMEN GEREKMEDİĞİ İÇİN SIRT VE OMUZLARINDA FAZLA AĞRI OOLMUYO.ARKADAKİ YOLCU İÇİNDE DURUM AYNI.KOLTUK ÇOK RAHAT.YOLCU DA SÜRÜCÜNÜN ÜSTÜNE ÇOK FAZLA YASLANMAK ZORUNDA KALMIYO.
MOTOR GERÇEKTEN ÇOK KUVVETLİ.ÜSTÜNDE 200 KG YÜK OLMASINA RAGMEN 2 KİŞİ 205 KM Yİ GÖRDÜK.SONRA TEK KİŞİ 212 YAPTIM.UZUN YOL İÇİN MÜKEMMEL Bİ MAKİNE.VİTES GEÇİŞLERİ GERÇEKTEN ARKADAŞIMIZIN DEDİĞİ GİBİ BAYA SET OLUYO.ÖZELLİKLE 4 TEN 5 E VE 5 TEN 6 YA GEÇİŞLERDE MOTOR KISA SÜRELİDE OLSA YIĞILIP SONRA KENDİNE GELİYO.180 DEN SONRA MOTOR ÜSTÜNDE DURMAK BİRAZ ZOR.İYİCE YATMAK GEREKİYO.YOKSA RÜZAR SAĞA SOLA HAFİF YALPALAMANIZA NEDEN OLABİLİR.FRENLER GERÇEKTEN İYİ.:cat:

merhaba.fazere uyguladığın o ön uzun rüzgarlığı nerde bulabilirim ve fiyatı ne kadar?bu konuda yardımcı olursan çok sevinirim.teşekkürler...

Erhan Erdil
22 Nisan 2006, 15:22
Skull ön sinyallere de bi el atsaydın turuncu turuncu sırıtıyo simsiyah motorda
Aliberkay ön sinyaller için birşeyler düşünüyorum ama fz6nin ön sinyal bağlantı çok zor. Sinyaller vidası sökülüp takıldığı için onun yerine uygun bir sinyal malesef bulamadın :(
Ön cama gelince camın markası puig Türkiyede satılmıyor. Tr Distribütörü İzmirden Aşar Motor, Aşar motordan Derviş beye ulaşırsanız size yardımcı olacaktır.
Burdan ön camı temin etmemde bana yardımcı olan Derviş bey tekrar teşekkur ederim. Ön cam tüm masrafları il bilirkte 85 euroya mal oldu.

federal
22 Nisan 2006, 16:22
dün ilk defa üzerine oturdum, müthiş bir alet...


:queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen:

ah canım yazık sana bu yaşta :)

aytskal
22 Nisan 2006, 23:29
İşte benim bundan sonra alacağım makine FZ6 NAKED
Yeni motosikletiniz hayırlı olsun kazasız belasız inşallah...

erkutgurun
25 Nisan 2006, 00:24
Aleti 12,000km kullandim, benim bir onceki motorumdu. HICBIR sikayetim yok. Ne arkada kayma hissettim, ne guc kaybi. Bu kadar mukemmel dengeli, ivmeli, kivrak bir motor gormedim/kullanmadim. Herkeze tavsiyemdir. Su anki motorumu biraz eskittikten sonra gene FZ6 yada FZ1 almayi dusunuyorum.

crato
04 Mayıs 2006, 14:53
senin sinyallere birşeyler ayarlıycaz artık adminim skullhunter'ım :wiinkk:

praetorian
04 Mayıs 2006, 14:53
cok saglam olmus stıckerlarla beraber..neyse benım daha coookk yolum var fazer a..herkese guvenlı surusler

zipir
18 Mayıs 2006, 22:35
skull kardeş bi tek ikimiz varız herhalde burda artık tam dayanışma yaparız:P

zipir
25 Mayıs 2006, 23:48
evet merak edenler için yazıyorum ve resimler ekliyorum tabiki bıktık kardeşim senin motorlarından diyenlerde olabilir tabi ama hoşuna gidip uygulamak isteyen de olursa yardımcı olurum.....
1-ilk iş xenon ve motor koruma demiri taktım bunun resmini zaten koymuştum..
2-bugün plakalığı çıkardım arka sinyalleri deiştirdim çok şık oldu işte resimler sinyalleri yuvarlak içine aldım biraz ufakta :D
http://img101.imageshack.us/img101/9408/dsc0014617ag.jpg (http://imageshack.us)
http://img101.imageshack.us/img101/617/dsc0014718af.jpg (http://imageshack.us)
http://img101.imageshack.us/img101/9773/114jn1.jpg (http://imageshack.us)
http://img101.imageshack.us/img101/4441/218fr.jpg (http://imageshack.us)

mostwanted_57
11 Haziran 2006, 14:05
27 mayıs 2006 tarihinde NTV deki motokeyf programında yayınlanan fz6 fazer testini buradan (http://www.motokeyf.com/ProgramOzetleriDetay.php?id=14) indirebilirsiniz :cat:

mondial110
11 Haziran 2006, 14:28
kullanma sansım oldu mukemmel bir motor!!

Carcharoth
11 Haziran 2006, 17:45
Siyah cam güzel gitmiş. Acaba bende binebilecekmiyim bu motora :salut: Bu arada motokeyfin'deki testte test eden eleman vites geçişlerinin çok yumuşak ve sorunsuz olduğunu söyledi:silent: Skull senin motorda sorun olmasın :queen: Belkide test motorunda vardır bir problem ama ortada bir çelişki olduğu kesin

dou147
12 Haziran 2006, 22:12
motoru inceledikçe resmen aşık oluyorum

hasbehas
06 Temmuz 2006, 15:03
Ben benim ABS'lisini teslim alalı 1-2 hafta kadar oluyor. Öncesinde 2005 fazer 600 vardı. Çok memnun kaldım, o yüzden aynı motorda kaldım.
Nedense arka freni çok kitliyordum panik/ani frenlemede. O yüzden ABS lisi en iyi çözüm olur diye düşündüm.
http://www.kusiss.net/has2/pic083.jpg

Şu an 1600 kmde.. yağ filitresinin gelmesini bekliyorum. Bu gün nasipse K&N hava filitresi takılacak ve ilk 1000km bakımı yapılacak.
Eskişehire gittim Emok festivaline.. O yüzden kilometre arttı ilk haftada bayaa bi.
http://www.kusiss.net/has3/pic001.jpg


Yol tecrübelerime gelince. O kadar yükle ki arkamda 55 kg lik pilyonumda vardı, yolda gayet stabildi. Amortisör ayarını en serte getirmeme ve lastiklerin havalarını 36/42 yapmama ragmen yolsa konfor sorunum olmadı. Virajlarda gayet iyi yattı, kendi limitlerimde döndüm.. Rüzgarlı yerlerde yalpaladım biraz ama bu normal. O kadar yükle bile durmada en ufak bir sorun yaşamadım, ki yola çıkmadan önce fren disklerim daha yeni yeni çiziliyordu. 400 km de yola çıktım, 1200 km kadar yapıp geri döndüm. En çok arka frenden şikayetim vardı, oda dönüş yolunda artık çok iyi bir şekilde tutmaya başladı. Rodaj olsun, risikli olsun, abs yi henüz hiç devreye sokmadım, inşallah bu ilk bakımından sonra boş alanlarda biraz test edeceğim motorun ABS sini..
Tabii bende bu güne kadar 8000 deviri geçmedim. Ama bir kaç kere kısa süreli olmak kaydiyle 10000-11000 devire çıktım. evet, motor çok daha keyifli oluyor ozaman.
Ancak düşük devirlerde çekiş düşüyor, bence 6000-7000 den sonra çok daha keyifli oluyor. hoş.. 10000 lerde dadından da yenmiyor kerata.. :)

Önümüzdeki günlerde tek kişilik kısa gezilere çıkacağım, fikirlerimi söylerim burdan

kalın sağlıcakla..

KingExorcist
06 Temmuz 2006, 17:42
cok güsel bi alet. ben cıplak olanı daha cok sewdim :) ama daha 16 yaşındayım:salut: :salut: neyse ilk motorum 123 cclik vitesli bişi olur ama ikinci motorum kesinlikle cıplak bi FZ6 olucak :queen: :queen:

bide bişi sorucam bu aletin max. hızı nedir?? ve ayriyeten yakıt tüketimi nasıldır??
şimdiden teşekkürler

freshpide
06 Temmuz 2006, 19:42
abi hepsi iyi güzelde... o fiyatlar ne yaw oyle ?????? :(

zavalli vatanasimiz niye bukadar ka...laniyo? biz burda (almanyada) sizin ödediginizin 2/3 sini ödüyoz ve o bile göze bagzen pahali geliyo..

bu nedir anliyamadim..

allah acil sifalar versin hepinize

yuh be

Hammer
07 Temmuz 2006, 11:17
Motoru değiştiricem ama kararsızlık kötü şey.

Yok mu şöyle derin kullanıcı analiz-değerlendirmesi Fazer hakkında eski kullanıcılarının.

CUM
08 Temmuz 2006, 13:31
fazercılar aktif olun abi yaa :cherry: bu motor şahane çoğu kişi bu motoru aday motor olarak düşündüğü biliyorum bende dahil olmak üzere ,, bilgilendirin bizi devamı gelsin gerçi uçuk kaçık fiyatlar ama uzun zaman kullanılır bu motor hemde paranın gözü kör olsun siz yollayın fotolar bilgiler biz bakalım elbet alırız , ben kendi adıma söliyim seneye değiştireceğim motor dalında en favori adayım :bounce:

dou147
08 Temmuz 2006, 19:47
www.fazerturkiye.org

arkadaşlar neredeyse tamamı fz6 fazer kullananlardan oluşmuş bir platform bilgi alma açısından çok faydalı bir yer tavsiye ederim...:cat:

stavro
08 Temmuz 2006, 21:31
uzun yol motoru olarak FZ6 Fazer ABS düsünüyorum
bu fiyata alabilecegim daha iyi alternatifler var mi

hashmet
08 Temmuz 2006, 22:27
bugün bir fz6 gördüm.abimiz arka egsozları iptal edip yana yeni bi egsoz monte etmiş.seside pek mükemmel değildi.neden böyle bişey yapmış anlayamadım ben.ama allah için güzel motor:)

Selçuk1981
08 Temmuz 2006, 22:54
Süper bir alet gayet iyi performans sergiliyor raceden tek farkı konforu...bir okadarda estetik zaman zaman kararsız kalmama neden oluyor...şimdilik f650 gs teyim.:) Saygılarımla

dou147
09 Temmuz 2006, 00:27
fz6 fazer klasmanında tek bir motor spor motorla turing arasında kalıyor ama ne tam olarak bir spor nede tam olarak bir turing...

avrupada satış rekorları kıran bir model...

http://img482.imageshack.us/img482/9199/2007fz61ua5zx.jpg

yalnız arkadaşlar yabancı bir dergiden alınan bu resimde yeni fz6 dan bahsediliyor(en soldaki model) ekim ayında ingilterede yapılacak fuarda tanıtılacakmış...

mutluemlak
18 Eylül 2006, 17:13
güzel motor ama arkayı fena kitliyor abs lisi nasıldır acaba merak ediyorum

L.SAHİN
23 Eylül 2006, 18:08
arkadaşlar abim ve benim elimizde bulunan cbf250 leri satıp ikisinin parasıyla ikinci el bi fazer almayı düşünüyoruz eğer olursa motor teke düşecek acaba abimle aramızda motor kavgası etmeye değermi:)sizin fazer hakkındaki düşünceleriniz neler acaba değermi diye düşünüyorum yardımcı olursanız sevinirim

cepni
01 Ekim 2006, 03:04
kullanım kılavuzunu indirmeye çalışıyorum ama bir türlü beceremedim bana yardımcı olursanız sevinirim teşekkürler

coldfire
18 Ekim 2006, 23:07
yakıt olarak ne kadar yakıyor acaba transalp ile karşılaştırırsak hangisi daha ekonomik acaba?

desender
19 Ekim 2006, 11:01
http://www.motosiklet.net/images/fazermakyaj.jpg
2007 model Yamaha FZ6 Fazer modeli size adrenalin sunuyor. 4 Silindirli performans kendinden emin sokak sürücüleri için oldukça doyurucu, spor ve agresif görünüm, yeni çizgiler, monoblok fren kaliperleri ve dilerseniz ABS ile.

Yamaha FZ6 Fazer en son 2004 senesinde yamaha firması tarafından baştan yaratılmıştı. Bu model motosiklet severler tarafından çok tutuldu hatta avrupa motosiklet piyasında fazer 2 sene üst üste en fazla satılan spor yol motosikleti oldu. 2004 senesinden bugüne kadar motosiklet üzerinde pek fazla bir yenilik yapılmamıştı.

Ama 2007 model olarak satışa sunulacak Fazer üzerinde birçok yeniliği görmek mümkün. En fazla dikkat çeken değişiklik yeni gösterge panelinde gözleniyor. Fz6 nın abisi FZ1den alınan yeni gösterge paneliyle Yamaha firması dijital devir göstergesinden vazgeçip analog devri göstergesine geri dönüş yapmış.

Bunu dışında motosikletin arka salıncağı yenilenmiş , sele yeniden tasarlanmış sürücü ve yolcu için daha konforlu hale getirilmiş. Artçının daha rahat oturuş pozisyonu alması için arka ayak pegleri aşağıya çekilmiş. Ön çamurluk grenaj ve cam elden geçirilmiş , bu yeni tasarım sayesinde rüzgardan oluşan türbülansın önüne geçilmiş. Fazer da 2 pistonlu kaliper yerine yeni 4 pistonlu monoblok fren kaliperi ile fren gücü arttırılmış . Benzin enjeksiyon sistemi tekrar programlanmış ,motorun daha akıcı ve düşük devirlerde torklu çalışması sağlanmış. Tüm bu değişikliklerden sonra fazer 6 kilo daha hafiflemiş ve kuru ağırlığı 181 kg ye düşmüş ABS li versiyonun ağırlığı ise 191 kg. 2006 modellerin sadece belirli renklerinde sunulan siyah şasi 2007 modellerin tamamında uygulanmış artık Fazer siyah şasili. FZ6 naked modeline Beyaz ve Güç Mavisi renk şeçenekleri eklenmiş. 2007 model Fazerlar Avrupa piyasasında FZ6 Fazer S2 ve FZ6 S2 adı altında satışa sunulacak.

YAMAHA FZ6 FAZER 360° Görünüm (http://media.yamaha-motor-europe.com/swf/2007_fz6fazerhg_vr01.swf)



Yeni 2007 Model FZ6 Fazer ve Fz6 Fotoğrafları

YAMAHA FZ6 FAZER

http://www.yamaha-motor-europe.com/Images/2007_FZ6_Fazer_A_S2_Photo_01_prv_tcm26-139900.jpg

http://www.yamaha-motor-europe.com/Images/2007_FZ6_Fazer_A_S2_Photo_02_prv_tcm26-139903.jpg

http://www.yamaha-motor-europe.com/Images/2007_FZ6_Fazer_A_S2_Photo_03_prv_tcm26-139906.jpg

http://www.yamaha-motor-europe.com/Images/2007_FZ6_Fazer_A_S2_Photo_04_prv_tcm26-142064.jpg

http://www.yamaha-motor-europe.com/Images/2007_FZ6_Fazer_A_S2_Photo_05_prv_tcm26-142067.jpg

http://www.yamaha-motor-europe.com/Images/2007_FZ6_Fazer_A_S2_Photo_06_prv_tcm26-142070.jpg

http://www.yamaha-motor-europe.com/Images/2007_FZ6_Fazer_A_S2_Photo_07_prv_tcm26-142073.jpg

http://www.yamaha-motor-europe.com/Images/2007_FZ6_Fazer_A_S2_Photo_08_prv_tcm26-142076.jpg

http://www.yamaha-motor-europe.com/Images/2007_FZ6_Fazer_A_S2_Photo_09_prv_tcm26-142079.jpg

http://www.yamaha-motor-europe.com/Images/2007_FZ6_Fazer_A_S2_Detail_08_prv_tcm26-142054.jpg

http://www.yamaha-motor-europe.com/Images/2007_FZ6_Fazer_A_S2_Detail_01_prv_tcm26-139918.jpg

http://www.yamaha-motor-europe.com/Images/2007_FZ6_Fazer_A_S2_Detail_02_prv_tcm26-139921.jpg

http://www.yamaha-motor-europe.com/Images/2007_FZ6_Fazer_A_S2_Detail_03_prv_tcm26-139897.jpg

http://www.yamaha-motor-europe.com/Images/2007_FZ6_Fazer_A_S2_Detail_04_prv_tcm26-142041.jpg

http://www.yamaha-motor-europe.com/Images/2007_FZ6_Fazer_A_S2_Detail_05_prv_tcm26-142044.jpg

http://www.yamaha-motor-europe.com/Images/2007_FZ6_Fazer_A_S2_Detail_06_prv_tcm26-142048.jpg

http://www.yamaha-motor-europe.com/Images/2007_FZ6_Fazer_A_S2_Detail_07_prv_tcm26-142051.jpg

http://www.yamaha-motor-europe.com/Images/2007_FZ6_Fazer_A_S2_Detail_09_prv_tcm26-142058.jpg

http://www.yamaha-motor-europe.com/Images/2007_FZ6_Fazer_A_S2_Detail_10_prv_tcm26-142061.jpg

http://www.yamaha-motor-europe.com/Images/2007_FZ6_Fazer_A_S2_Detail_13_prv_tcm26-142917.jpg

http://upload4.postimage.org/1349998_d83f25b7f999dcaf9ac6b0bfaff9dfe2/fazer1.jpg

http://upload4.postimage.org/1350001_d83f25b7f999dcaf9ac6b0bfaff9dfe2/fazer2.jpg

http://upload4.postimage.org/1350009_d83f25b7f999dcaf9ac6b0bfaff9dfe2/fazer3.jpg

http://upload4.postimage.org/1350159_d83f25b7f999dcaf9ac6b0bfaff9dfe2/fazer5.jpg

http://upload4.postimage.org/1350189_d83f25b7f999dcaf9ac6b0bfaff9dfe2/fazer6.jpg

http://upload4.postimage.org/1350190_d83f25b7f999dcaf9ac6b0bfaff9dfe2/fazer8.jpg

http://upload4.postimage.org/1350196_d83f25b7f999dcaf9ac6b0bfaff9dfe2/fazer9.jpg

http://upload4.postimage.org/1350011_d83f25b7f999dcaf9ac6b0bfaff9dfe2/fazer4.jpg


YAMAHA FZ6

http://www.yamaha-motor-europe.com/Images/2007_FZ6A-S2_Photo_01_prv_tcm26-139948.jpg

http://www.yamaha-motor-europe.com/Images/2007_FZ6A-S2_Photo_03_prv_tcm26-139954.jpg

http://www.yamaha-motor-europe.com/Images/2007_FZ6A_S2_Photo_04_prv_tcm26-142088.jpg

http://www.yamaha-motor-europe.com/Images/2007_FZ6A_S2_Photo_05_prv_tcm26-142091.jpg

http://www.yamaha-motor-europe.com/Images/2007_FZ6A_S2_Photo_06_prv_tcm26-142094.jpg

http://www.yamaha-motor-europe.com/Images/2007_FZ6A_S2_Photo_07_prv_tcm26-142097.jpg

http://www.yamaha-motor-europe.com/Images/2007_FZ6A_S2_Photo_08_prv_tcm26-142100.jpg

http://www.yamaha-motor-europe.com/Images/2007_FZ6A_S2_Photo_09_prv_tcm26-142103.jpg

http://www.yamaha-motor-europe.com/Images/2007_FZ6A_S2_Photo_10_prv_tcm26-142106.jpg

http://www.yamaha-motor-europe.com/Images/2007_FZ6A_S2_Photo_11_prv_tcm26-142109.jpg

http://www.yamaha-motor-europe.com/Images/2007_FZ6A-S2_Color_Competition-White_prv_tcm26-139957.jpg

http://www.yamaha-motor-europe.com/Images/2007_FZ6A-S2_Detail_01_prv_tcm26-139969.jpg

http://www.yamaha-motor-europe.com/Images/2007_FZ6A-S2_Detail_02_prv_tcm26-139939.jpg

http://www.yamaha-motor-europe.com/Images/2007_FZ6A_S2_Detail_06_prv_tcm26-142115.jpg

http://www.yamaha-motor-europe.com/Images/2007_FZ6A_S2_Detail_07_prv_tcm26-142118.jpg

http://www.yamaha-motor-europe.com/Images/2007_FZ6A_S2_Detail_08_prv_tcm26-142082.jpg

http://www.yamaha-motor-europe.com/Images/2007_FZ6A_S2_Detail_09_prv_tcm26-142085.jpg

http://www.yamaha-motor-europe.com/Images/2007_FZ6A_S2_Detail_10_prv_tcm26-142944.jpg

http://www.yamaha-motor-europe.com/Images/2007_FZ6A_S2_Detail_12_prv_tcm26-142950.jpg

http://www.yamaha-motor-europe.com/Images/2007_FZ6A_S2_Detail_14_prv_tcm26-142932.jpg

http://www.yamaha-motor-europe.com/Images/2007_FZ6A_S2_Detail_16_prv_tcm26-142938.jpg


Yeni fazer tüm sevenlerine hayırlı uğurlu olsun.
Skullhunter'ın haberinden alıntıdır.

FazerMan
19 Ekim 2006, 17:28
Fazer hakkında birazdaha birşeyler.2007 model için değil ama idare edin işte:wiinkk:

http://img.photobucket.com/albums/v210/FazerMan/2005_FZ6-S_Diamond-Black_tcm26-4974.jpg

Fz6 Fazer de R6 ya göre en önemli değişiklikler ;yeni dizyn edilen döküm egzantrik milleri,değişik emme subab yayları ve şekli değiştirilmiş emme manifoltları.Grup enjeksyon tipi enjeksyon sistemi ise tamamen yeni.Fz6

http://img.photobucket.com/albums/v210/FazerMan/ACF872.jpg

Fazer de Yamaha tarafından geliştirilen ve daha önce hiç bir modelde kullnılmamış,kompakt bir enjeksyon tipi var.Bu sistemde yakıt,yumuşak ve etkili bir motor performansı veren 4-jet/2 direction spray tipi enjektörlerden silindirlere püskürtülüyor.Fazer'da göze çarpan bir başka özellik,32-bitlik CPU (elektronik kontrol ünitesi).Bu ünite ateşleme ve enjeksyon zamanalrının çok keskin olmasını sağlamakta ve bu şekilde Fazer ın her devirde kullanılması çok kolaylaşmakta.

Fazer'a güçlü enjeksyon sistemiyle uyum sağlaması için "downdraft" tipi emme manifolt sistemi bulunmaktadır.6,3litrelik hava filtre kutusu, şasedeki tekli hava besleme kanalıda motorun gaza en iyi şekilde cevap vermesi ve üst devirlere çıkışta torkun güçlü olmasını garanti altına alıyor.

http://img.photobucket.com/albums/v210/FazerMan/ACF86F.jpg

Fazer'da R6 daki gibi gömleksiz,direkt olarak seramik bileşimiyle kaplanmış silindirler kullanılmış.Bu sistem üstün nitelikli soğutma sağlıyor ve daha dayanıklı olduğu gibi daha iyi tolerans kullanımına olanak veriyor.Gömleksiz silindirlerle beraber kullanılan"Forged" pistonlar,özel olarak dizayn edilmiş segmanlar daha sabir bir kompresyon sızdırmazlığı sağlamakta,sürtünmeyi azaltmakta ve yağ akışını en aza infirmekte.Direkt silindir kaplama sisteminin uygulanabilmesi pres döküm teknolojisi sayesinde mümkün olmuş.Bu teknoloji ile aliminyum döküm çok sıkı kontrol altına alınmış.

http://img.photobucket.com/albums/v210/FazerMan/ACF4BB.jpg

Fazer'ın enjeksyon sistemi gibi, 4-2-1 "Up-mufler"(yukarı doğru çıkışlı) egzoz sistemide bu sınıftaki bir Yamaha'da ilk defa kullanılmış.Sistem motosiklete kazandırdığı görüntünün yanında performansınada olumlu yönde birçok etki yapıyor.Boruların uzunluğu ve susturucunun hacmi motorun verimliliği için en iyi ölçülere getirilmiş ve çalışmanın daha düzgün olması için 2ve 3. egzoz çıkış boruları arasına bağlantı konulmuştur.

http://img.photobucket.com/albums/v210/FazerMan/FZ6_FAZER_D2_02.jpg

Yamaha mühendisleri tamamen yeni bir "Aliminyum Döküm" şase dizayn etmişler."CF Aliminyum Dökümé teknolojisi 2003 model R6 ! nın şase kuyruk ve maşa üretimi için kullanılmıştı.Bu sistem ilk defa Fazer'dakomple şase üretimi için kullanılmış oldu.Fazer'da motor şaseye beş noktadan bağlı.Bağlantının dördü yanlarda biride silindir kapağında.Şase önceki modele göre 7 kg daha hafif.

İkiteker arası mesafe 23mm arttırlarak 1440mm. yapılmış ve caster açısı 25 dereceye getirilmiştir.Yeni şaseye uyum sağlaması için önceki modele göre 70mm daha uzun olan aliminyum ara maşa takılmış.Maşanın boyunun uzaması daha uzun zincir takılmasına olanak vermiş.Bu şekilde daha uygun bir tansiyonla çalışma ve sürüş dengesinin artmasını sağlanmış.

70-110km hızlardak viraj dönme kabiliyetini en keyifli ve eğlenceli seviyeye getirmek için;değişik vites oranlarına en uygun torkun seçilmesi için yapılan çalışma sonucu Fazer'ın gücü yere veribilme kabiliyeti önceki modele göre %10 arttırılmış.


yakıt olarak ne kadar yakıyor acaba transalp ile karşılaştırırsak hangisi daha ekonomik acaba?

Sakin kullanımda 4,5-5lt/100km yakıyor.hatta ben 4,2 ye kadar bile indirdim.Transalptem kesinlikle daha az yakıyor.

Erhan Erdil
20 Ekim 2006, 12:21
2007 FZ6 Fazer in Almanya intermot fuarındaki görüntüleri.
http://www.motorkari.cz/multimedia/2006101203/00000013073.jpg

http://www.motorkari.cz/multimedia/2006101203/00000013071.jpg

http://www.motorkari.cz/multimedia/2006101203/00000013066.jpg

http://www.motorkari.cz/multimedia/2006101203/00000013069.jpg

http://www.motorkari.cz/multimedia/2006101203/00000013078.jpg

marefb
20 Ekim 2006, 12:56
r1 den sonra tercihim bu olur!

Erhan Erdil
06 Kasım 2006, 23:50
Yamahadan sezon sonu zammı geldi
http://img141.imageshack.us/img141/3741/yamahapk3.jpg

http://www.beldeyama.com.tr/www/fiyatlar/fiyat_moto.php?k_id=13

muratd
17 Kasım 2006, 21:22
guncel..

arkadaşlar araştırma yapıyorum da fazerların yakıt sarfiyatlarını bir arada toplayabilirmiyiz?


100km'de
1-100km/h ne kadar yakar?
2-120-130km/h'da ne kadar yakar?
3-normal devirlerde kullanım ile minimum ne kadar yakar?

şehir içinde..
1-normal kullanımda ne kadar yakar?
2-devirli kullanımda ne kadar yakar?

şimdiden teşekkür ederim unuttuğum değerler olabilir,ekleme yapabiliriz..

ilnapoli
17 Kasım 2006, 22:04
Beldeyama'nın sitesindeki Fazer fiyatları 2007 modellere mi ait, bilen var mı?