PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Honda CBR 250R - Hyosung GT 250R - Kawasaki Ninja 250R hangisini seçmeli?



Sayfa : 1 2 3 [4] 5

makineci
02 Mart 2011, 22:10
hayırlı olsun kaskın, resim ekleme şansın varsa seviniriz birde bahsettiğin özellik ne işe yarıyor bilgilendirirsen yine seviniriz =)

air pump :) benim bildiğim kadarıyla kaskın içinde şişirilebilen hava yastıkları var takıp pompalıyosun kask kafanı kaplıyo biraz saçma bişey gibi

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:08 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:04 ----------

bencede kaskı değiştir movibiker kardeşim aynı hatayı bende yapmıştım bi zamanlar bi zaman sonra bollaşıyo kask kafanı sokabildiğin en ufak bedeni al zaten bi kaskın ömrü 3 yıldır 3 yıl sonra tamamen bollaşıyo koruma özelliği kalmıyo ( tabi hergün kullanırsan)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:10 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:08 ----------


Şimdi motorla ilgili birşeyler geveleyecektim gene, ama movibiker arkadaşımızın kaskıyla ilgili birşeyler yazmak isiyorum.

Aldığın kaskın 700 modelini -ki iç astarı dış kabuğu vizörü vs. aynıdır- 1 seneye yakın kullandım. Benim de senin gibi kafa ölçüm 58 cm ve o zaman tecrübesizlikten dolayı 60cm'lik Large bedenini seçmiştim. Ancak 6 ay kadar sonra kask kafama bol gelmeye başladı :) Bunun sebebi kaskın süngerlerinin diğer markalara göre daha fazla açılma yapması.

Burada sana tavsiyem eğer kafa ölçün 58'se zaman kaybetmeden elindeki kaskı geri götür ve Medium beden al. Beğendiğin renk yoksa da fazla umursama, beden çok daha önemli.

Kulaklardan muzdarip olmuşsun:) Seni çok iyi anlıyorum. Bunun tek çözümü balaklava takmak. Bir balaklava al kendine. Kulak katlanması olayını %100 çözüyor.

Medium kaskı bayiye gittiğinde kafana tak ve 10 dakika kadar bir köşeye geç otur, dergi falan oku. Kaskı bu süre geçtikten sonra çıkar ve özellikle de alın bölgende aşırı kızarıklık ve acı (acı derken ACI) olmadığına bak. Eğer varsa, Medium beden sana küçük demektir. Ancak kafa ölçün 58 ise böyle birşey büyük ihtimalle olmayacak.

Beden seçimini doğru yap, benim gibi yeni kask almak zorunda kalma daha sonra (gerçi yolcuya kask lazımdı bahane olmuş oldu).


Motora dönersek :) Herkes önceki mesajlarda (ben dahil) performansa odaklanmış, 0-100, 0-160 soran çok ama 100-0 soran yok :) CBR 250 daha hafif bir motor ve fotoğraflardan yanlış görmediysem fren kaliperleri nissin (brembo kadar üst seviye olmasa da kaliteli bir marka). Gerisi yemekten sonra, siz tartışa durun:P

kesinlikle balaklava kullanmalı :cat: ben müziksiz kullanmam mesela devamlı kulaklık takılı kulağımda balaklava sağolsun bırak kulağı kulaklık bile takılmıyo kaskı takıp çıkarırken

Shrieker
02 Mart 2011, 23:06
Bu arada Honda 8 değil 4 supap olacak. Silindir başına 8 supaplı makina duymadım henüz :)

Modlardan rica edelim düzeltiversinler.

Bu arada Scorpion exo 750 kaskla ilgili birşey daha eklemek istiyorum (gerçi bu bütün kasklar için geçerli). Movibiker, kask kafana takılı ve çene kayışı sıkılı haldeyken bir elini kaskın arkasına koy ve kaskı ileri doğru ittir. Diğer elinin serçe parmağını alnınla kaskın arasından sokmaya çalış (işaret parmağın da olabilir). Eğer parmağın o aradaki boşluktan giriyorsa kask sana kesinlikle büyük demektir.

movibiker
02 Mart 2011, 23:50
bu sefer tamam bu iş:queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:38 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:26 ----------

kutusundan çıkıyor

http://img688.imageshack.us/img688/5945/48520593k.th.jpg (http://img688.imageshack.us/i/48520593k.jpg/)
http://img851.imageshack.us/img851/3671/83921993.th.jpg (http://img851.imageshack.us/i/83921993.jpg/)
http://img203.imageshack.us/img203/5722/91653147.th.jpg (http://img203.imageshack.us/i/91653147.jpg/)
http://img839.imageshack.us/img839/1737/43663715.th.jpg (http://img839.imageshack.us/i/43663715.jpg/)
http://img140.imageshack.us/img140/121/51311369.th.jpg (http://img140.imageshack.us/i/51311369.jpg/)
http://img822.imageshack.us/img822/1707/30764295.th.jpg (http://img822.imageshack.us/i/30764295.jpg/)
http://img101.imageshack.us/img101/8392/33695657.th.jpg (http://img101.imageshack.us/i/33695657.jpg/)
kırmızı düğme kaskı şişiriyor metalik bilya indiriyor
http://img64.imageshack.us/img64/8189/27241079.th.jpg (http://img64.imageshack.us/i/27241079.jpg/)
http://img713.imageshack.us/img713/6923/21457635.th.jpg (http://img713.imageshack.us/i/21457635.jpg/)
http://img268.imageshack.us/img268/4715/87948985.th.jpg (http://img268.imageshack.us/i/87948985.jpg/)
http://img689.imageshack.us/img689/8421/85856066.th.jpg (http://img689.imageshack.us/i/85856066.jpg/)
http://img694.imageshack.us/img694/2522/48585187.th.jpg (http://img694.imageshack.us/i/48585187.jpg/)
buda emektar montum ve ben

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:40 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:38 ----------

yok arkadaş beceremedim büyük resim koymayı ihtiyarlık başa bela

hepsini denedim olmadı idare edin arkadaşlar artık üstüne tıklayınca büyük resim açılıyor.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:50 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:40 ----------


Bu arada Honda 8 değil 4 supap olacak. Silindir başına 8 supaplı makina duymadım henüz :)

Modlardan rica edelim düzeltiversinler.

Bu arada Scorpion exo 750 kaskla ilgili birşey daha eklemek istiyorum (gerçi bu bütün kasklar için geçerli). Movibiker, kask kafana takılı ve çene kayışı sıkılı haldeyken bir elini kaskın arkasına koy ve kaskı ileri doğru ittir. Diğer elinin serçe parmağını alnınla kaskın arasından sokmaya çalış (işaret parmağın da olabilir). Eğer parmağın o aradaki boşluktan giriyorsa kask sana kesinlikle büyük demektir.

ustalar hepinize teşekkür ederim çok kıymetli bilgiler veriyorsunuz ama ben o 58lik kaskı alırsam vallaha bu işi bırakırım.mümkün değil olmaz bana o kask.alın ölçüsü 58 ama boy 178 kilo 94-95 suratım özellikle elmacık kemikleri oldukça ton ton:) alından kurtarsa bile surat sığmıyor içine.:mrgreen:kan ter içinde kalıyorum.ben bunu kullanıp biraz alışayım şu ss işine sonra bol gelirse küçüğünüde alırım nasılsa artçı olmak isteyen çıkar mutlaka ona veririm.

vecix
03 Mart 2011, 00:12
yaw arkadaşlar bu cbr 250 r ın fiyatı ne acaba?

tt Adnan
03 Mart 2011, 00:15
250 lik SS binmek istedim HYO GT250R aldım
250 lik ST binmek istersem HONDA CBR250R alırım
Saygılarımla..:rendeer:

aynen katılıyorum. :cat:

vecix
03 Mart 2011, 00:29
yaw arkadaşlar bu cbr 250 r ın fiyatı ne acaba?

8,5 muş:queen::queen::queen:

movibiker
03 Mart 2011, 00:39
8,5 muş:queen::queen::queen:

8.5 bilgisini nereden aldınız,bir duyum mu yoksa bayiden mi öğrendiniz,çünkü sitesinde 8.810 yazıyor bursada nakit paraya bir lira indirim yapmıyor bayi.istanbulda 8500 ise gider ordan alırım.

Repartitor
03 Mart 2011, 00:53
aynen katılıyorum. :cat:

yani hocam biraz daha açmak gerekirse konuyu.
motor neden almak istiyorumla başlamak lazım önce
amacım ne benim ? demeliyim kendi kendime
race mi yoksa nakedmi ?
race ise neden race naked ise neden ?
ben şahsen kendim naked ve çapır tarzlarını görünüşünden dolayı sevmiyorum.
bu benim kendi şahsi düşüncem . herkesin fikirlerine zevklerine
elbette saygı duyuyorum.
race hem benim zevkime hitap ediyor , hemde ilerde 600cc yada 1000cc
ye geçmek için bana yardımcı olabilecek tek aracın HYOSUNG GT250R
olduğunun araştırarak farkına vardım
Yani demek istediğim eğer ilerde cc büyütecekseniz hyo size bu konuda
cbr250 ye göre daha ustalaştıracağının düşüncesindeyim.
yok cc büyütmeyecekseniz 250 lik bi motorum olsun sağlam olsun
yolda bırakmasın , parça sıkıntısı olmasın , servis ağı yaygın olsun
ben buna ömürlük binecem derseniz tabiki cbr250r bu isteklerinizi
hyo ya göre daha iyi karşılayacağının düşüncesindeyim.
sonuç olarak ; geçiş motoru olarak hyo diyorum
; Biniş motoru olarak honda diyorum
nacizane görüşüm bu yönde.
keşke CBR250R yerine ismi CBF 250 F olsaydı ismiyle özdeşirdi
Saygılarımla :rendeer:

Dogin
03 Mart 2011, 00:56
Honda şaşırmış bişeyler yapmaya çalışıyo ama anlıyamadım amacı ne :))))))))

movibiker
03 Mart 2011, 01:10
sport touring yakıştırması belki kabul edilebilir ama bu motorun naked tarzıyla ne alakası var.yakında motoru enduro yapacaksınız.bunu defalarca söyledim bu ss işinden hiç anlamam yeni yeni bilgi sahibi oluyorum ama şunu biliyorum aynı sınıfın temsilcisi kawanın ninja 250sine çok yakın bir motor hatta sürüş pozisyonu falan aynı.şimdi ben şöyle düşünüyorum kawa ile aynı ise demek ki 250lik ss motorlar artık böyle oluyor.insanı oturuş pozisyonunada gaz tepkilerinede fren kabiliyetinede yavaş yavaş alıştırıyor.250de biraz eğiliyorsun 600de biraz daha fazla 1000 rrda dahada fazla.hayabusaya geldin mi ayaklar bile geri gidiyor nerdeyse uzanıyorsun motorun üstüne.
ben gt 250yi kalıcı motor olarak görüyorum.yani adamın çok bütçesi veya yüksek cc hevesi yok ama havalı olsun diyor bir defa alıyor sonrada uzun yıllar tam bir ss kasasıyla tarz yapıyor.

makineci
03 Mart 2011, 01:27
8.5 bilgisini nereden aldınız,bir duyum mu yoksa bayiden mi öğrendiniz,çünkü sitesinde 8.810 yazıyor bursada nakit paraya bir lira indirim yapmıyor bayi.istanbulda 8500 ise gider ordan alırım.

ruhsat plaka dahil 9100 tl istanbulda bugün sordum bayiye ama motor nisanın başında geliyo kırmızı renk gelmiyormuş ayrıca sadece siyah yada üç renkli olan geliyo ayrıca ninjada peşin fiyat olrak bugünkü euro kuruyla 11400 tl arada büyük fark var

movibiker
03 Mart 2011, 02:14
bu kaskın içini çıkardım şimdi her tarafını kurcaladım vizörünü falan söktüm,straforuna kadar söktüm içinde bir sticker var üstünde üretim tarihi yazıyor,10/03/2010 eski kask mı itelediler bana :pale: bir diğer stickerde son kullanma tarihi yazıyor 10/03/2020 bu kaskların kullanım ömrü 3 yıl diye biliyordum.burda yazana göre 10 yıl oluyor:silent:

yoyo74
06 Mart 2011, 00:43
merak ettim de honda cbr 250r'ı burada yorum yapanlardan kaç kişi yakından gördü..... kalitesinde hiç şüphem yok amma alet sinek gibi... iri yapılı yada uzun boylulara göre değil bence.... ben 1.80'im altımda kayboldu... arka lastikler spor bir motor için fazla ince... performansını bilmem ileride kullananlar yazar elbet... hondanın kötü alet yapmayacağı kesin.... ama dedim ya boyutları düşündürücü....

DreaM_34
06 Mart 2011, 01:39
Ben hyosung'u 1 senedir takip ediyorum.. Her motorda olabililecek Hor kullanımdan doğan sorunlar dışında pekte sorun yok.
Hee mil kırıyor diyorlar ama;
Kardeşim sen artistlik yapıcam diye 1.vitesde bağarta bağarta Redline'de 15dk gidersen hayabusada kırar o mili R1'de kırar..
Bikere görünüş açısından şuan türkiyede hyosung'dan daha güzel 250cc yok bence.. Kalite olarak hondayı tartışmak yersiz. Titreşimi tabiki hesaba katmışlardır ki Bakınız;CBF150..
Kawasaki türkiyede alınacak motor değil.. bi kere 0 kawasaki almaya kalksan satın alıcak bayii bulamazsın :)) Honda Tek silindiri tabiki hesaba katmıştır ama gerek yakıttan olsun gerek bakım masrafları olsun çok çok ekonomik olucaktır..
Ve benim düşüncemce Honda max. hız olarak hepsinin 5-10km gerisinde kalır ki bu zaten hiç te önemsenicek bişey değil çünkü Ne kadar giderse gitsin o bir '' 250cc '' Yamaha YZF125-R! ise karizma abidesi ama max 120km/h.. Geçenlerde yanımdan geçti R6 sandım.. Sonra gazı açıp ona yetişip geçtikten sonra 125 olduğunu anladım : )

Sonuç olarak TABİKİ HONDA ! Ama ben honda'nın ve ÖTV'nin hyosung fiyatlarını düşürmesii bekledikten sonra gidip 2.el az kullanılmış GT250-R almayı düşnüyorum.. ÇÜnkü bende motosiklet ayrı tutku hyosung' ayrı tutku..

punisher35
06 Mart 2011, 16:42
selamlar ,

bende bi aralar hyosung gt 250 r düşünüyordum araştırmalar sonucu vaz geçtim, ama bi arkadaşımız haklı olarak mil kırma konusunda çok doğru söylemiş.

honda cbr 250 r çok hoşuma gitti iki gün önce öğrendim piyasaya çıktığını dün gidip hemen görmek istedim izmirde yükselişte yoktu sadece 1 tane gelecekmiş bu ay onunda müşterisi hazırmış. nisan ayında adet olarak daha fazla gelecekmiş.
benim merak ettiğim eski kasa cbr 125 kadar cılız olup olmadığıydı merakımı pek gideremedim canlı görmediğim için. 2011 model cbr 125 vardı ellerinde siyah yeni kasa oda çok şıktı ve eski kasadan biraz daha kaslı idi 250 r ondan birazdaha kaslıymıs ama görmeden tatmin olmadım. cbr 250 250 cc piyasada tutacağını düşünüyorum fiyatıda gayet iyi bence. ben olsam cbr 250 r ı tercih ederdim.

Boğaçhan
06 Mart 2011, 16:54
*HYOSUNG - Global Motor'a açmış olduğum davayı Kazandım.
*HYOSUNG marka motor almayı düşünen arkadaşların önemle dikkatine.
Bu linklerde yazılanları okumadan karar vermeyin.


http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/41666-hyosung-marka-motor-almayi-dusunen-arkadaslarin-onemle-dikkatine.html
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/56904-hyosung-global-motora-acmis-oldugum-davayi-kazandim.html

korcie
06 Mart 2011, 23:43
2010 model 2000km de nerdeyse sıfır bir ninja 250 mi, yoksa mayıs ayına kadar bekleyip bir cbr 250mi?? buarada ikiside herşey dahil 9000tl ????

diavolo
06 Mart 2011, 23:51
Ben hyosung'u 1 senedir takip ediyorum.. Her motorda olabililecek Hor kullanımdan doğan sorunlar dışında pekte sorun yok.
Hee mil kırıyor diyorlar ama;
Kardeşim sen artistlik yapıcam diye 1.vitesde bağarta bağarta Redline'de 15dk gidersen hayabusada kırar o mili R1'de kırar..
Bikere görünüş açısından şuan türkiyede hyosung'dan daha güzel 250cc yok bence.. Kalite olarak hondayı tartışmak yersiz. Titreşimi tabiki hesaba katmışlardır ki Bakınız;CBF150..
Kawasaki türkiyede alınacak motor değil.. bi kere 0 kawasaki almaya kalksan satın alıcak bayii bulamazsın :)) Honda Tek silindiri tabiki hesaba katmıştır ama gerek yakıttan olsun gerek bakım masrafları olsun çok çok ekonomik olucaktır..
Ve benim düşüncemce Honda max. hız olarak hepsinin 5-10km gerisinde kalır ki bu zaten hiç te önemsenicek bişey değil çünkü Ne kadar giderse gitsin o bir '' 250cc '' Yamaha YZF125-R! ise karizma abidesi ama max 120km/h.. Geçenlerde yanımdan geçti R6 sandım.. Sonra gazı açıp ona yetişip geçtikten sonra 125 olduğunu anladım : )

Sonuç olarak TABİKİ HONDA ! Ama ben honda'nın ve ÖTV'nin hyosung fiyatlarını düşürmesii bekledikten sonra gidip 2.el az kullanılmış GT250-R almayı düşnüyorum.. ÇÜnkü bende motosiklet ayrı tutku hyosung' ayrı tutku..

hocam bu 250cc konusunda mantığımız aynı işliyor galiba, yorumunuza katılıyorum. gerçekten güzel özetlemişsiniz.
honda daha motoru piyasaya sürmeden olay yarattı bunu da atlamamak gerek. galiba gt250r kadar kalıplı değil bu da eksisi olacak. Honda'cılar bu iki motorun gerisinde kalacak ama hondadan vazgeçmicek.
GT250R, motoru Suzuki tarafından geliştirilmiş, ben motoruna güveniyorum, çok da sağlam olsun diye uğraşılmış ama tecrübe eksikliğinden bazı yerlerde ufak hatalar veriyor, bunlar kronikleşiyor, sorunlar çok dillendirilince de can sıkıyor. ama artık internet sayesinde öyle bi online iletişim var ki biz Hyosung'çular arasında, her sorun çözülüyor şükür :)
son olarak bazı arkadaşlar Cbr250'nin ikinci ele düşmesini bekliyor ama bu daha çook uzun zaman alır ve nedense Honda'cı arkadaşlar (hondasını sıfır alanlar) motorunu günlük kura göre satıyor, bu da ikinci elini bile acayip pahalı yapıyor, yedek parça fiyatlarının da ucuz olacağını hiç mi hiç sanmıyorum.
:bounce: işte bu sebeplerden GT250R devaaaam :cat:

DreaM_34
07 Mart 2011, 00:36
hocam bu 250cc konusunda mantığımız aynı işliyor galiba, yorumunuza katılıyorum. gerçekten güzel özetlemişsiniz.
honda daha motoru piyasaya sürmeden olay yarattı bunu da atlamamak gerek. galiba gt250r kadar kalıplı değil bu da eksisi olacak. Honda'cılar bu iki motorun gerisinde kalacak ama hondadan vazgeçmicek.
GT250R, motoru Suzuki tarafından geliştirilmiş, ben motoruna güveniyorum, çok da sağlam olsun diye uğraşılmış ama tecrübe eksikliğinden bazı yerlerde ufak hatalar veriyor, bunlar kronikleşiyor, sorunlar çok dillendirilince de can sıkıyor. ama artık internet sayesinde öyle bi online iletişim var ki biz Hyosung'çular arasında, her sorun çözülüyor şükür :)
son olarak bazı arkadaşlar Cbr250'nin ikinci ele düşmesini bekliyor ama bu daha çook uzun zaman alır ve nedense Honda'cı arkadaşlar (hondasını sıfır alanlar) motorunu günlük kura göre satıyor, bu da ikinci elini bile acayip pahalı yapıyor, yedek parça fiyatlarının da ucuz olacağını hiç mi hiç sanmıyorum.
:bounce: işte bu sebeplerden GT250R devaaaam :cat:


Ahh bide düşse şunların Fiyatları biraz daha .s Hiç durmucam alıcam ama.. Hadi bakalım yaza daha çok var biraz daha bekliyelim öğrencilikten de kurtulucaz nihayetinde :D Sizde sanırım GT-250R var ama gerçekten en büyük sorunu ne bu makinelerin ? krank kırmayı ben makinenin suçu olarak görmüyorum dediğim gibi sen onu 250cc gibi kullanamzsan :D oda seni insan yerine koymaz sonucunda :D

draggy
07 Mart 2011, 00:45
Devir kesici koymazsan her merete yüklenilir, suç kullanıcı da değil, SS makina yapıp milletin gaza geleceğini bile bile kesici koymayanda, kim elinin altında gaz boşluğu varken, sonunu görmeye çalışmıyor :)

deadline
07 Mart 2011, 02:10
ST Kanuni modellerin yedek parçaları ucuz mu hakikaten? Yani gt250r veya çıplak olanların karenaj ve motor yedek parçalarının fiyatları nasıl Honda veya Kawasakiye göre? Örnek verebilir misiniz? Bir de stok sorunu yaşıyor musunuz?

AmonRA34
07 Mart 2011, 03:36
Vaybe olaya bak.Bi yanda fiyat olarak cbr250'ye yakın krank kıran ,arızalarıyla meşhur olmuş gt250r.Bi yanda euro kuruna göre 3.700 lira daha pahalı olan ninja.Dikkatinizi çekerim ninjanın fiyatı şimdiki euro kuruna göre 12.500 liraya geliyo.Bu ankette ninjaya oy kullananların eline 12.500 lira versen gidip başka motor almazlarsa ben ne olayım.Aralarındaki 3-5 beygir farkının yaratacağı hız farkı 5-10 km'den fazla olmayacak bu 3 motordan hondanın bu ankette açıkara önde olmasını beklerdim.

dreamdark
07 Mart 2011, 03:49
Vaybe olaya bak.Bi yanda fiyat olarak cbr250'ye yakın krank kıran ,arızalarıyla meşhur olmuş gt250r.Bi yanda euro kuruna göre 3.700 lira daha pahalı olan ninja.Dikkatinizi çekerim ninjanın fiyatı şimdiki euro kuruna göre 12.500 liraya geliyo.Bu ankette ninjaya oy kullananların eline 12.500 lira versen gidip başka motor almazlarsa ben ne olayım.Aralarındaki 3-5 beygir farkının yaratacağı hız farkı 5-10 km'den fazla olmayacak bu 3 motordan hondanın bu ankette açıkara önde olmasını beklerdim.

Honda 250cc sportbike sınıfında piyasaya yeni nesil bir motor ve uygun fiyatla girerek akıllıca bir iş yaptı, yakında yollarda bunun sonuçlarını göreceğiz zaten.
Buradaki ankette kullanılan oylar mantıksal değil de biraz duygusal aslında; kimse kullandığı motoru aleyhinde oy vermek istemiyor haliyle.
Bir de motorun boyutlarını veya lastiklerini kriter alarak eleştirenlerden bazılarının, bu makinenin Ninja 250 ile hemen hemen aynı fiziksel ölçülerde ve arka lastiğinin 130 yerine 140 olduğundan bile haberi yok malesef..

movibiker
07 Mart 2011, 04:30
Honda 250cc sportbike sınıfında piyasaya yeni nesil bir motor ve uygun fiyatla girerek akıllıca bir iş yaptı, yakında yollarda bunun sonuçlarını göreceğiz zaten.
Buradaki ankette kullanılan oylar mantıksal değil de biraz duygusal aslında; kimse kullandığı motoru aleyhinde oy vermek istemiyor haliyle.
Bir de motorun boyutlarını veya lastiklerini kriter alarak eleştirenlerden bazılarının, bu makinenin Ninja 250 ile hemen hemen aynı fiziksel ölçülerde ve arka lastiğinin 130 yerine 140 olduğundan bile haberi yok malesef..

çok haklısın bazı arkadaşlar cbrın arka tekeri ninjadan ince çok cılız görünüyor gibi yorumlar yazmış,halbuki cbrın arka tekeri 10 mm daha kalın.

overcloud
07 Mart 2011, 09:21
Vaybe olaya bak.Bi yanda fiyat olarak cbr250'ye yakın krank kıran ,arızalarıyla meşhur olmuş gt250r.Bi yanda euro kuruna göre 3.700 lira daha pahalı olan ninja.Dikkatinizi çekerim ninjanın fiyatı şimdiki euro kuruna göre 12.500 liraya geliyo.Bu ankette ninjaya oy kullananların eline 12.500 lira versen gidip başka motor almazlarsa ben ne olayım.Aralarındaki 3-5 beygir farkının yaratacağı hız farkı 5-10 km'den fazla olmayacak bu 3 motordan hondanın bu ankette açıkara önde olmasını beklerdim.

ninja'ya bu kadar haksızlık etmeyin :) 12500'luk fiyat otv indirimsiz fiyatı. 3 - 5 beygirlik dediğiniz fark %24 civarı bir beygir gücü farkına denk geliyor ayrıca ninja'nın pahalı olmasındaki bir diğer etkende iki silindirli olması. 100km'den sonraki hızlanmaya dikkatinizi çekerim.

Hoş kullanıcının isteklerini fazlasıyla karşılayabilecek bir motor cbr250, orası tartışılmaz. bende almayı düşünüyorum ama bir silindir fazlası olduğu için fiyatı yuksek diye ninja'ya bu kadar haksızlık yapmayın. sonuçta kimileri için son süratin ne olduğundan ziyade son süratine ne kadar çabuk ulaşabildiği önemldir, ninja'da bu işi cbr'dan daha iyi yapan bir motor. :cat:

Seko
07 Mart 2011, 10:12
Ben de aksine 0-100 çabuk olsun isterim, sonrası çok da mühim değil. Zaten hedef süratim maksimum 130 - 140 'dır. 3500 TL fark çok fazla bence. Aradaki fiyat farkı 1000 TL'nin altına inmedikçe bu motorları karşılaştırmaya gerek yok.

acun0
07 Mart 2011, 10:41
cbr ile ninja yı kıyaslayan motor camiasından birileri degilde dışarıdan birisi kıyaslasa inanın bu kadar üzülmem.
zaten anlamazsın der geçerdim.
eşek hoşaftan ne anlar . suyunu içer denesini kor.
tek silindir maliyeti çift silindir. maliyeti ve kazandırdıkları.
vibrasyon konusu. cbf 250 tek silindir. 8 bin devirden sonra çıldırtan zarıltı.
yamaha 660 r tek silindir. ata biner gibi vibrasyon. tek silindir olupta cc büyüdükce kesilemeyen titreşim.
zaten motorun vibrasyonlu oldugu her halinden belli video çekimlerinde motorun sesi yerine müzik konmuş neden? zarıltı sesi kulaklarda kalmasın diye ama ninja videsunda yada 4 silindir bir motor videsunda o sesi deviri duymak bir zevktir.
olaylara at gözlügüyle bakanları görünce üzülüyorum.
motoru almayın demiyorum. alın binin para sizin.
ama demire tahta demeyin. bu arada ninja 250 r orjinal japan malıdır.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:41 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:39 ----------

http://img9.imageshack.us/i/pic0057d.jpg/

<script src='http://img9.imageshack.us/shareable/?i=pic0057d.jpg&p=tl' type='text/javascript'></script><noscript>http://img9.imageshack.us/img9/2602/pic0057d.jpg (http://img9.imageshack.us/i/pic0057d.jpg/)</noscript>

aggressive
07 Mart 2011, 10:41
gt250r daki tip hiç birinde yok (kullandım ve yolada gidiyor.gerçekten race tarzında bir sürüşe sahip)

kawasaki gösterişli ve pahalı (kullandım gt250r a göre hafif ve dik oturuşlu)

honda tek silindir ve kalıpsız (kullanmadım fuarda inceledim zayıf geldi)

alacak olsam aynı paraya tek silindire binmem ve çok para verip az güç satın almam.

acayüp
07 Mart 2011, 10:55
doğmamış cocuga don biçilmez derler.
Motor daha ortada yok.. Hele bi yavas olun da hondanın biraz tekeri dönsün.

Seko
11 Mart 2011, 15:52
At gözlüğü ile bakmak ile ön yargılı olmak arasında çok bir fark yoktur hatırlatayım.

Bu motor CBF 250 değil, CBR 250R. Yeni bir motor ve titreşim olup olmadığını birileri aldığında anlayacağız. Titreşim derken kaymak gibi çalışmasını beklemiyorum zaten, motorun orada olduğunu hissettiren bir titreşim kabulümdür. Ne Çin motorları da gördük 2 silindirli ama üzerinde durulmayan. Titreşim konusu tamamen teknik bir konudur ve istenirse engellenebilir (bkz CBF 150). YBR 250 kullanıcılarının hiç titreşimden şikayet ettiklerini duydunuz mu ?

acun0
11 Mart 2011, 16:16
At gözlüğü ile bakmak ile ön yargılı olmak arasında çok bir fark yoktur hatırlatayım.

Bu motor CBF 250 değil, CBR 250R. Yeni bir motor ve titreşim olup olmadığını birileri aldığında anlayacağız. Titreşim derken kaymak gibi çalışmasını beklemiyorum zaten, motorun orada olduğunu hissettiren bir titreşim kabulümdür. Ne Çin motorları da gördük 2 silindirli ama üzerinde durulmayan. Titreşim konusu tamamen teknik bir konudur ve istenirse engellenebilir (bkz CBF 150). YBR 250 kullanıcılarının hiç titreşimden şikayet ettiklerini duydunuz mu ?

ybr 250 ye bindinmi
ben bindim ha cbf 250 ha ybr 250 aynı vibrasyon var. apaçheye bindin mi?
işte okadar ki bu vibrasyon meselesi zaten kaçınılmaz
Kafaları çok karıştırmadan işin aslı silindir sayısı arttıkça piston hızları azalır böylece hareketli iç parçalar daha az baskıya maruz kalır ve daha yüksek devirlere kolayca erişir.
Silindir sayısı metraj hassasiyetidir. Yani tek silindirli motor her devirde tek ölçek kullanıyorken, 2 silindir 2 ölçek kullanır ve daha kaliteli bir metraj verir, ayrıca valf sayısı da artıyor. Devir varyansı daha düşüktür

AmonRA34
11 Mart 2011, 16:33
ST Kanuni modellerin yedek parçaları ucuz mu hakikaten? Yani gt250r veya çıplak olanların karenaj ve motor yedek parçalarının fiyatları nasıl Honda veya Kawasakiye göre? Örnek verebilir misiniz? Bir de stok sorunu yaşıyor musunuz?

ST kanuni gt250r motorun komple eksoz takımı 2 bin lira.Gerisini siz düşünün artık.

aggressive
11 Mart 2011, 16:36
ST kanuni gt250r motorun komple eksoz takımı 2 bin lira.Gerisini siz düşünün artık.

kesinlikle ucuz diye birşey yok tek amortisor kolu en son 1500liraydı :P

AmonRA34
11 Mart 2011, 16:42
kesinlikle ucuz diye birşey yok tek amortisor kolu en son 1500liraydı :P

Japonlardan pahalı gıçı gırık korelinin.Al birini vur ötekine.Acaba honda cbr250'nin yedek parça fiyatları ne durumda?

aggressive
11 Mart 2011, 16:49
korelilerin pahalılığı oldugunu düşünmüyorum bizim kanuninin işi ellerine büyük bir pazar geçirdiler piyasadaki hyosunglarıda ellerine doladılar St kanunilerde onların zaten istedikleri gibi fiyat yazıyorlar parçalarına

deadline
11 Mart 2011, 21:56
Ben anladım.

Acun cbr250r ın fiyatı artmasın diye kulis yapıyor. Yoksa bu kadar kötülemesinde başka bir sebep olmaz. Sonra gelir gelmez gidip alacak bir tane :)

Şaka bir yana adam motora primary balancer koymuş. Titreşimi engellemek için koyduğu açık. Yoksa salak mı hem maliyet artırıcı hem de güç azaltıcı bir parça eklesin kranga? Tek silindir kafadan titreşim yapar bu demek yerine (cbf150 de tek silindir ama kıpraşmıyor çoğu 2 silindirli makina kadar) motor gelince kullanıcı raporlarını beklemek en iyisi.

He en az titreşim 4 silindirlilerde. Doğrudur da 250 cc 4 silindir vardı da biz mi almadık? :) 250cc de az yaksın şehir içinde kaçsın aralardan, şekilli olsun, yedek parçası bulunsun, krang falan kırmasın, servisi yurt çapında olsun, bir de görece ucuz olsun diyoruz. Öyle bir ürün getiriyor millet bilip bilmeden atıyor

Çok akıllıca değil mi?
:mrgreen:

umitdursoy
21 Ağustos 2011, 16:44
Arkadaşlar affınıza sığınarak hiç anlam veremediğim bir şeye değineceğim. Çoğu arkadaşta motorlar için onun tipi daha güzel bunun tipi daha güzel şeklinde yorumlar o kadar fazla ki sormadan edemeyecem, Tipi güzel motor sırf tipi güzel diye, daha mı dayanıklıdır? Bir motor alınırken motorun tipi ilk öncelikli midir? Aldığımız/alacağımız motorları bedava veriyor olsalar bak o zaman gözü kara istediğim marka motora balıklama atlardım. Ama 8-10bin gibi bir paradan söz ediyoruz, satış sonrası desteğine, ürün kalitesine, sarfiyatlarına bakılmaksızın Bunun tipi güzel şunun ki güzel diye motor görünümü diğer tüm şartlar arasından sıyrılıp tercih sebebi haline gelmiş. Çok enteresan!

Bana göre ideal denilen motor, aldığımda ihtiyaçlarıma cevap verebilen, satış sonrası desteği konusunda beni üzmeyen, aradığımda rahat rahat yedek parçalarını bulabileceğim, hangi ilde yolda kalırsam kalayım motoruma bakabilecek geniş servis ağına sahip, üretim kalitesi tartışılmayan bir firmadan çıkmış olmalı. Tüm bu koşullar yerine geldikten sonra GÖRÜNÜM e bakarım.

Yolda kalmışım servis yok, iyi artık geçer başına oturur doya doya bakar teselli olursunuz :=)
Parça yok, aradım buldum temin ettim, yaptırdım diyene kadar garajda yatan güzeller güzeli motorunuza bakar bakar sabır gücünü ondan alırsınız :)

Aklımızı başımıza alalım abiler, önce kalite, güven, gelişmiş servis ağı daha sonra görünüm.. Görünüme büyük önem veren arkadaşlar bunu bir tavsiye olarak alsın.

Ben 250cc R serisi motorlar arasından CBR 250R diyorum..

captain79
22 Ağustos 2011, 01:26
Slm arkadaşlar, ben de affınıza sığınarak konu ile ilgili birşeyler söylemek istiyorum. Bir Hyosung GT 250 R kullanıcısı olarak öncelikle bazı arkadaşların yorumlarında gördüğüm kadarıyla kaliteden bahsetmişler. Hyosung kullandığım zaman zarfında en ufak bir problem yaşamadım, şu an motorumu sattım ve 2011 yeni kasa alacağım inşallah en kısa sürede. Kullanmayanlar ve tam olarak bilgi sahibi olmayanlar garip yorumlar yapmışlar "kalite" hakkında. Ben CBF 150 de kullandım, yolda giderken aynanın iç kısmı kendi kendine uçtu, Honda diyoruz kaliteli diyoruz Honda gibi firmanın Duro marka her koşulda kayan lastikleri takıp satması normal mi acaba?? Ama sorarsanız isim :"Honda",kaliteli tabi Japon ya sonuçta hakikaten çok kaliteli. Tamam Honda'ya kalitesiz demiyorum,diyemem de zaten elbette ama kendi motorumda bu tip sorunlar yaşamadım. Diyeceksiniz ki Hyo'nun da lastikleri Shinko marka, onlar da kayıyor. Evet doğru ama diğeri Honda markasının kullandığı lastikler, ilginç olan da bu zaten. Hangi aracı sınırlarının üzerinde zorlarsanız krank da kırar motor da yakar. Bu tarz yorum yapan arkadaşlar eminim ki Hyosung hakkında çok bilgi sahibi değiller ya da hiç kullanmamışlar. Bunları söylerken hem İzmir içinde,hem de Bodrum, Marmaris gibi uzun mesafelerde kullanmış birisi olarak söylüyorum. Motorunuza iyi bakarsanız o da size iyi bakar. CBR 250 ve Ninja hakkında bilgim yok o yüzden yorum yapamam. Son olarak Hyosung'un da gayet kaliteli bir motor olduğunu söyleyebilirim. Gerçekten racing görünümünde bir motora binmek isteyenler hem az yakan ve hem de bana göre Türkiye şartlarına,yollarına hız açısından da çok uygun bir motor olan Hyosung'u tercih edebilirler bence. Ama isim konusunda ısrar edenler eminim ki Honda yada Ninja diyeceklerdir. Tercih meselesi elbette. Saygılarımla...

UNdocab
22 Ağustos 2011, 01:30
Japonlardan pahalı gıçı gırık korelinin.Al birini vur ötekine.Acaba honda cbr250'nin yedek parça fiyatları ne durumda?
CBR125 in farının 1500tl olması ile cevap vereyim ne durumda olduğuna

Zippo's
22 Ağustos 2011, 01:38
CBR125 in farının 1500tl olması ile cevap vereyim ne durumda olduğuna

Yanlis bilgi vermeyin.Ben 2011 yeni kasa cbr 125 kullanicisiyi mve fari 1500 lira filan degil.

Ayrica simdi farkettim,resmen cbr 125 yeni kasa ile kawa 250 nin arka lastik ebatlari ayni.Kawa kullanicilari motora eksi bi etkisi olmayacaksa 140 takmalilar bence

zencir46
01 Ocak 2012, 23:42
Arkadaşlar ben 2011 ST250 R kullanıyorum.Diğerlerini bilmem ama üzerinde nefis giden bir blok var.Torku yüksek bir makina.Motorumda tek begenmediğim nokta lastikleri.Arka lastik balon gibi duruyor..Almayı düşünen arkadaşlara tavsiye ederim.Size uzun yıllar motorluk yapar.Her kezin tarzı yorumu,zevki farklıdır.Benim seçimim Hyosung.Bıckın,serseri ve vahşi.
'Ha ben racıng motor kullanıyorum' duygusunu bu motorun üzerinde bulacaksınız. Onun bir ruhu var motoruma aşığım.Motorunuzu Sevin saygılar...:thumleft:

GP500-1st
02 Ocak 2012, 00:14
Aman hocam hortlatma!

Cbf mi? Ybr mi? Apache mi? olayının 2. versiyonu bu.

Tehlikeli konu:cherry:

chemical
02 Ocak 2012, 00:15
CBR250R tek eksiği lastikleri birde depo kapağı bunun haricinde malzeme kalitesi olarak hyo ve kawadan daha iyi. son hızda kawa ve hyodan geri kalır ama yakıt konusundada diğer ikisinden daha iyi ikinci el satışı olarakta daha az zarar edilen bir motor.fiyatına göre kalitesine göre yakıtına göre bu 3 seçenek arasındaki en mantıklı motor seçimi olur bence.

aggressive
02 Ocak 2012, 15:46
hız kawasaki

gösteriş hyosung

yakıt ekonomisi honda

__sArSıLmAz__
02 Ocak 2012, 15:52
1- Kawasaki ninja 250r :thumleft:
2- Honda cbr 250r
3- Hyo gt 250r

angelus55
02 Ocak 2012, 23:27
Ucuz olanı hangisiyse onu alın da firmalar bindirim değil indirimde yarışsın.. :D
3 aşağı 5 yukarı hepsi aynı zaten.. Ufak farklılıklar arkadaşın bahsettiği gibidir.. Devir ekonomi devri. ucuzu alın siz... :D


hız kawasaki
gösteriş hyosung
yakıt ekonomisi honda

WildWalker
07 Ocak 2012, 16:29
Bütün forumdaki bu tartışmayı okudum. Evet fiyat olarak S&T kanuni şuan en ideal fiyatı sunuyor. Kalite işçilik olarak Honda... ( Ki bende eski honda sürücüsüyüm cbr 125 R vardı ) hondamı sattım ve arkama bile bakmadan 2012 bi S&T aldım. niye diye sorarsanız arkadaşım aldı 2011 yazında bütün yaz gezdik. Motor gayet güzel ve şık. Honda 250R dan daha seri daha ihtişamlı. Arkadaşlarımın bi tabiri var bende katılıyorum honda cbr 250 r için abi sana saplanmış gibi duruyor motor diyorlar. Haklılar ebatları sizi tatmin edecek bir motor değil. Honda Cbr 250 alırsanız emin olun 1 sene içinde satar ve honda olsun diye tutturusanız gider bi CBR 600 F yad RR alırsınız. Yakıttan cebiniz yanarsa gider bi Honda 125cc alırsınız. Ben kendim Honda fanatiği birisi olarak diyormki. İki motoruda sürdüm. Honda yıda S&T kanuniyide. Honda titreşim olarak S&T den daha çok titriyor buna hayır öyle değil diyenler tamamen marka fanatikliği yapıyor. Honda S&T nin yanında küçük kardeşi gibi kalıyor. Egzos sesi olarak hondanın sesi duyulmuyo fukaranın. Güç olarak hep dikiz aynasından bakıyorum arkadaşa yetişcekmi bana diye. Ve herşeyden önemlisi ben bu S&T yi ben ilerde bir 600cc Honda almak için aldım. SS motor tecrübesi edinmek için. CBR 125 ile alakası yok sakın ola ki CBR 250R alıp ben SS motora binmeyi öğrendim diyerek gidip bir 600R almayın. yaşam sürenizi kısaltmış olursunuz. Kalite evet Honda ama S&T dersine çalışmış eski HYOSUNG lar gibi diil blok gayet güzel titreşim yok güç var. oturuş pozisyonu SS gibi. Görünüş derseniz tüm gözler üzerinizde. Fanatikliği bir kenara atıp dürüst olalım S&T yerine üzeirnde SUZUKİ yazsa herkez bunu alırdı. Herkezin görüşlerine saygı duyuyorum tabiki. Benimde görüşüme saygı duyacağınızı umuyorum. Herkezin gönlüne göre olsun tekeriniz daima düz bassın.

Zippo's
07 Ocak 2012, 17:51
CBR250R tek eksiği lastikleri birde depo kapağı bunun haricinde malzeme kalitesi olarak hyo ve kawadan daha iyi. son hızda kawa ve hyodan geri kalır ama yakıt konusundada diğer ikisinden daha iyi ikinci el satışı olarakta daha az zarar edilen bir motor.fiyatına göre kalitesine göre yakıtına göre bu 3 seçenek arasındaki en mantıklı motor seçimi olur bence.

CBR 250 de irc marka ninjada.cbr 250 arka lastik 140,ninja 130.Hyosung'un üstündeki lastiklerden bahsetmiyorum bile.

GP500-1st
07 Ocak 2012, 18:51
Bütün forumdaki bu tartışmayı okudum. Evet fiyat olarak S&T kanuni şuan en ideal fiyatı sunuyor. Kalite işçilik olarak Honda... ( Ki bende eski honda sürücüsüyüm cbr 125 R vardı ) hondamı sattım ve arkama bile bakmadan 2012 bi S&T aldım. niye diye sorarsanız arkadaşım aldı 2011 yazında bütün yaz gezdik. Motor gayet güzel ve şık. Honda 250R dan daha seri daha ihtişamlı. Arkadaşlarımın bi tabiri var bende katılıyorum honda cbr 250 r için abi sana saplanmış gibi duruyor motor diyorlar. Haklılar ebatları sizi tatmin edecek bir motor değil. Honda Cbr 250 alırsanız emin olun 1 sene içinde satar ve honda olsun diye tutturusanız gider bi CBR 600 F yad RR alırsınız. Yakıttan cebiniz yanarsa gider bi Honda 125cc alırsınız. Ben kendim Honda fanatiği birisi olarak diyormki. İki motoruda sürdüm. Honda yıda S&T kanuniyide. Honda titreşim olarak S&T den daha çok titriyor buna hayır öyle değil diyenler tamamen marka fanatikliği yapıyor. Honda S&T nin yanında küçük kardeşi gibi kalıyor. Egzos sesi olarak hondanın sesi duyulmuyo fukaranın. Güç olarak hep dikiz aynasından bakıyorum arkadaşa yetişcekmi bana diye. Ve herşeyden önemlisi ben bu S&T yi ben ilerde bir 600cc Honda almak için aldım. SS motor tecrübesi edinmek için. CBR 125 ile alakası yok sakın ola ki CBR 250R alıp ben SS motora binmeyi öğrendim diyerek gidip bir 600R almayın. yaşam sürenizi kısaltmış olursunuz. Kalite evet Honda ama S&T dersine çalışmış eski HYOSUNG lar gibi diil blok gayet güzel titreşim yok güç var. oturuş pozisyonu SS gibi. Görünüş derseniz tüm gözler üzerinizde. Fanatikliği bir kenara atıp dürüst olalım S&T yerine üzeirnde SUZUKİ yazsa herkez bunu alırdı. Herkezin görüşlerine saygı duyuyorum tabiki. Benimde görüşüme saygı duyacağınızı umuyorum. Herkezin gönlüne göre olsun tekeriniz daima düz bassın.

Yazdığında bişeye takıldım.

Hyo hondayı hep arkada bırakıyor:sunny:

Daha yüksek torklu ve daha hafif olan honda drag yarışında ve ara hızlanmalarda daha avantajlı. CBR250den bahsettiğiniz gibi hızlıysa güzel...

Benim hatırladığım karşılaştırmalı hızlanma testinde sonuncu Hyo idi bu üçü arasında:)

snake_cbr
27 Ocak 2012, 06:34
merhabalar anladigim kadari ile 125 ve suan 250 cc tecrubeniz var , halk arasinda yanlis bir kani vardir oturus pozisyonu rahatsiz olan motor daha iyi anlamina gelmiyor o bahsettginiz 600 yada 1000 cc motorlarin oturus pozisyonun bir amaci vardir uzun uzun onu anlatmayayim ama 250 yada 125 cc motorlarda o oturus pozisyonu sadece ss hevesi olan gencleri kandirmaktir ss aldigini zannettirmektir,bana gore kawasaki 250 sini satis listesinde sport touring bolumune koyarak kendine yakisani doru olani yapti yine honda tutupta cbr250 rr demedi r dedi bunlari koca japonlar bilmiyorlarmi , benim kawa636 im vardi suan cbr 250 aldim denemek icin aldim yakit tasarrufu baya cezbetti, 1 yaz kullanmak amacindayim sonra yine sifir 600 honda alirim fiyat dolayisi ile sifir kawasaki zx6r biraz ucuk abd de ayni para olan motora burda o kadar fark vermem, asil konuya gelirsek kawa 636 inan senin hyosungtan daha rahat bir motor bir ss e alismak rahatsizlik cekerek olmaz, ayrica kawasaki 250 yada honda 250 bunlari hep gecis motoru olarakta gormeyin bunlarin fun lari var adamlara yetiyor bu motor hep bunlari kullaniyorlar onemli olan ne amac ile aldiginiz motoru , yeni motora baslayan biri olsaydim uzun surede kullanacaksam kawasaki 250 alirdim ama ben 636 dan alacagimi almisim ,bana ninja 100 km den sonra biraz daha iyi hizlansa ne olurr hizlanmasa ne olur, 4 japonun abd fiyatlari her zaman ayni seyreder fakat ulkemizde ucurumlar ile satiliyor bir allahin kuluda ulan protesto edelim demiyor cbr 250 3.500 -4.000 dolar arasina satiliyor abd de ninjada oyle ama buraya gelirken ne oluyorsa oluyor , yine honda 600 ve 1000 makul dierlerine gore sonrada yamaha 600 ve 1000 yine makul , ama ne oluyorda abd de ayni para olan 4 japondan suzuki ve kawaaki ulkemizde kazik fiyatlara satiliyor gsxr1000 55 bin tl olurmu yahu ayip degilmi , hyosungun yurtdisi fiyatlarini bilmiyorum bilgi veremeyecegim ama heyecanli ss seven arkadaslarimizi avliyorlar, bir markaya para verirken iyi arastirin az para verilmiyor o motorlara hyosung alinmaz demiyorum motorunada birsey demiyorum cok saglam bile olsa , oturus pozisyonu cok gereksiz rahatsiz , umarim 600 yada 1000 cc almak nasip olur size anlarsiniz dediklerimi ,herseferindede soyluyorum 120 ie yatarak giden bir yamaha yzfr125 in yaninda araba ile gitmek o kadar komik gorunuyorki amaci yok alet gazlayinca on tekerlikte agarlik azalmasinami neden oluyor sanki , kawasaki ile honda oturus pzosyonu hemen hemen ayni yani dogru olanida budur zaten, 250cc alacak arakdaslara onerim ust devirlerde daha performansli istiyorlarsa ben yeniyim ucarim kacarim aldimi maddi durumum cok yok degistiremem diyorsaniz ninja 250 , yok ben zaten daha once kullanacagimi kullandim 600 de 1000 de o zaman benim gibi ne gelse hafif gelecek nede olsa bari az yaksin tek silindir olsun servis skntisi olmasin diyorsunuz, hyosung acemiler icin uretilmis bir motor ama acemiye yardimci olmayan uzen bir motor cift disk gereklimi saniyorsunuz hyosungta yada gorevini yapiyormu tam manasi ile , ayni ondeki fren kaliperini utanmadan arka frene koyup maliyetten kacan hyosung acemi kullanicalarin arka freni kitleyip riske girmesine neden oluyor, honda ile kwasaki ne yapiyor tek kaliper kullaniyor arkada eee ise acemi gozu ile bakilinca of cift deniyor ama bakin bakalim ciftmi kulaniyor ss ler, ben hyosungu cin telefonlari vardir ya herseyden olur icinde tv si olur herseyi olur fiyatida uygundur onlara benzetiyorum yanlis anlasilmasin motor sesi guzel cbr 250 den hizli kawadan daha kasli ama kimse kusurabakmasin 4 japon varken hyosung 40 hp de yapsa almazdim acemilik donemimde bile olsam , kuru gurultu beni ilgilendirmez , ben gorundugu kadar giden motora binmek isterim cbr250 gorundugu kadar gidiyor , kwasaki 250 gorundugu kadar gidiyor, ama hyosung malesef sinifta kaliyor bunlar benim kendi goruslerim hyosungu olan arkadaslar alinmasinlar kimseyi kirmak istemem bilgi vermek ve yeni genc arkadaslari bilgilendirmek icin yazdim.