Orijinalini görmek için tıklayınız : Honda CBR 250R - Hyosung GT 250R - Kawasaki Ninja 250R hangisini seçmeli?
tt Adnan
27 Şubat 2011, 20:45
Honda alırsam 600' lük makinesi için alırım. Gerisi için değmez bana göre. :mrgreen:
AmonRA34
27 Şubat 2011, 20:53
bilmediğimden soruyorum gt 250 r'ın parçaları ucuz mu?
Komple eksoz takımı 2 bin liraydı sanırsam.GT250r'nin parçalarının hondadan daha aşşağı kalacağını sanmam.
acun0
27 Şubat 2011, 21:21
arkadaşlar henuz türkiyede kullanılmaya baslanmadı cbr yeni serisi lakın dısarıda oyle degıl kullananlar testınıde yapmıslar
cbr 25o son hız :160-170 videosuda var
ninjada +5 km hız gorunen o
0 ' dan 100-200-300 metrelere kadar hızlanmalarda cbr 250 daha seri ( yapılan degerlendirmelere göre )
stil olarak racıng tarzım degil ama bı satılsın kullanılsın ondan sonra bakılır
turkıyede satılacaklar için abs li opsiyonel olarak sunulacak dıye bılınıyor ama yurt dısında abs lı olmayan modelde var ve 400 euromu dolarmı bir farkta var
vtr 250 gelmıstı fıyat yuksektı satılmadı cbr fiyatları tabıkı otv den dolayı daha uygun hale geldı yamaha 125 cc lık bır motoru alıp kalıte alıcam dıye fazladan 5-6 binlira fazla verilir mi + 250 cc den bile pahalı
naket tarzı olsa ( paramda olsa ) düşünmeden alırım 250 li lik makinayı alırdım
gördüğüm kadarıyla baya bı yakısıklı alımlı duruyor albenısı de var gosterısıde
kedi uzanamadıgı cıger kotu dermıs ( ninjada ayrı bı güzel fıstık yesılı tr de en cok begenılen rengıydı yanılmıyorsam -
kimi esmerden kımı kumraldan kımı sarısından kımı cıkolatadan '' bihter -sütlüsü-findik fistık bla bla bla '' kalitesi bilinenve ıspat etmiş makınalrı yabana aymayalım
davul bıle dengı dengıne , denginizi bulun alın bının
çok güzel deyinmişsin kedi erişemedigi cigere kötü dermiş
bu gün itibariyle ninja ve cbr 250 yi kıyaslama fırsatı buldum. fuarda
biri demiş malzeme farkı var honda da demiş. ne alaka belkide gönlü ondaydı. ben kalitede bir fark seçemedim. insan sevdimi sevdiginde kusur bulmazmış.
bu cbr 250 daha yeni belki dışarda bir senedir kullanılıyor. daha ne oldugu belli degil. motoru ne kadar dayanıyor. vibrasyon ne aralıkta hızlanması nedir. eksantirik zinciri uzayacakmı ses yapacak mı cbf 250 ler gibi belli degil
at gözlügüyle olaylara bakan ne ninja ya binmiş ne cbr250 ye bol keseden atıyorlar. şu iyidir bu şöyledir. ninja 250 ex 250 r diye 1989 yılında üretilmiş 2004 yılında yine yenilkler yapılmış ve en son 2008 yılında enjeksiyonlu ve amerika versiyonu kalbiratörlü olarak yine revizyon yapılmış al devirleri güçlendirilmiş kendini senelerce kanıtlamış pistlerde yarışlara girmiş şimdiye kadar kıronik bir sorunu bulunmayan ninjadan bahsediyoruz .
denenmemiş bir cbr yi daha kullanmadan öne geçirmek tamamen yanlışlık olur.
kefeeee
27 Şubat 2011, 21:34
kesinlikle söylüyorum cbr 250 de scooter motoru var tek silindir 250 cc başka ne olabilir?
8.800 tl ye 250lik sıfır supersport honda bulmuşsunuz daha neyin tartışmasını yapıyorsunuz allah aşkına? fiyatı artmadan imkanı olanlar alsın diyorum (.) hyosung yanına bile yaklaşamaz
Saçma olmuş tek silindir ss mi olur?? ninja ve hyosungla aynı katagoride bile değil. Lütfen arkadaşlar inceleyin şu ürünleri detaylıca. Cbr 250 anca scooterlerla kapışabilcek bi motor olabilir 180km/h falan hayal olur onunla. Boşu boşuna onu verceğinize scooter alında bari daha konforlu olur.
takendy
27 Şubat 2011, 21:36
imitasyon ile orijinal arasındaki fark gibi düşün
gt 250 r tatlit tasarım ve kendi imajı olmayan bir kaç model baz alınarak yaratılmış motor sanki bazı uzuvları eksik kalmış aletin..
her ne kadar henüz asfaltta tekeri dönen bit motor olmasa da (kronik problem yok sayıyorum ) cbr 250 r kendi çizgisi ve modeli olan kaliteli güvenilir şık bir motor.
bizde 250 cc bir motor düşünüyoruz. ilk sıraya şuan cbr 250 r yerleşti
Bizim bu milletimize mobilete grenaj yap onu bile satin alir iriyari, kasli diye. Bununla kalmaz cbf 150 ile kiyaslar.
kefeeee
27 Şubat 2011, 21:52
arkadaşlar ne kadar eleştiriseniz eleştirin kalite ve güç istiyosanız ve paranız varsa ninja 250r, paranız daha kısıtlı ise buna yakın olarak kalitesi daha düşük bir motor istiyosanız gt 250r, ama ikisinin arasında bişey istiyosanız gitmeyen tek silindir ama kaliteli olan bi motor için cbr 250r alıcaksınız. Hyosungçular kaliteli diye lütfen sataşmasın hepimiz biliyoruzki piyasadaki 250cc racing katagorisinde en kaliteli malzeme ninjada sonra hondada sonra hyosungta saygılar. Bu arada not edelimcbr 250r kullandım fuardada birdaha gördüm. Sürüş deneyimim 250 cc lik bi scooterin vitesli hali gibiydi. iyi forumlar
dreamdark
27 Şubat 2011, 21:53
Bugün fuarda inceleme şansım oldu ve oldukça beğendim CBR250R'ı.
Malzeme kalitesini ben de Ninja'dan daha başarılı buldum. Dijital kadranı ve far dizaynı, estetik olarak Ninja'ya karşı önde olduğu bariz detaylar.
Ayrıca Honda'nın her daim eşit ve dengeli/kontrollü benzin enjeksiyon sistemi "PGM-FI" ile donatılması da 2011 model CBR250R'ın en büyük artılarından.
Kaldı ki Z-Moto bu sene fuara bile katılmamıştı, yani koskoca fuarda Kawasaki standı yoktu.
4 büyükten biri olan Kawasaki'nin, ülkemizde arkasında bile durmaktan aciz bir distribütör varken, satın alınmasının ne derece doğru olacağı da ayrı bir soru işareti bırakıyor insanın aklında.
Honda'nın ise sektördeki kurumsal liderliği zaten ortada.
2011 teknolojisindeki Honda marka bir motosikletin 8800 TL etiket fiyatıyla satışa sunulması bu sene piyasayı yakıp kavuracak bence.
draggy
27 Şubat 2011, 22:00
Sıkı bir cruisercı olmama rağmen cbr 125 te 250 de dikkatimi çok çekti, belki 2. motorum olabilir, bu motorları gördükten sonra bobber fikrinden neredeyse vazgeçmiş durumdayım :)
draggy
27 Şubat 2011, 22:02
çok güzel deyinmişsin kedi erişemedigi cigere kötü dermiş
bu gün itibariyle ninja ve cbr 250 yi kıyaslama fırsatı buldum. fuarda
biri demiş malzeme farkı var honda da demiş. ne alaka belkide gönlü ondaydı. ben kalitede bir fark seçemedim. insan sevdimi sevdiginde kusur bulmazmış.
bu cbr 250 daha yeni belki dışarda bir senedir kullanılıyor. daha ne oldugu belli degil. motoru ne kadar dayanıyor. vibrasyon ne aralıkta hızlanması nedir. eksantirik zinciri uzayacakmı ses yapacak mı cbf 250 ler gibi belli degil
at gözlügüyle olaylara bakan ne ninja ya binmiş ne cbr250 ye bol keseden atıyorlar. şu iyidir bu şöyledir. ninja 250 ex 250 r diye 1989 yılında üretilmiş 2004 yılında yine yenilkler yapılmış ve en son 2008 yılında enjeksiyonlu ve amerika versiyonu kalbiratörlü olarak yine revizyon yapılmış al devirleri güçlendirilmiş kendini senelerce kanıtlamış pistlerde yarışlara girmiş şimdiye kadar kıronik bir sorunu bulunmayan ninjadan bahsediyoruz .
denenmemiş bir cbr yi daha kullanmadan öne geçirmek tamamen yanlışlık olur.
Ben tam tersi düşünüyorum eşim yzf 125 e bayılıyordu, ama fiyatı çok yüksekti, bu tek silindir olayına fazla takılmayın, en sağlam ve bakımı en kolay motorlar tek silindir motorlardır...
STARTER
27 Şubat 2011, 22:20
honda nereee hyo nereee dam üstünde saksağan kaz beline vurmayı :queen:
overcloud
27 Şubat 2011, 22:33
kesinlikle söylüyorum cbr 250 de scooter motoru var tek silindir 250 cc başka ne olabilir?
Saçma olmuş tek silindir ss mi olur?? ninja ve hyosungla aynı katagoride bile değil. Lütfen arkadaşlar inceleyin şu ürünleri detaylıca. Cbr 250 anca scooterlerla kapışabilcek bi motor olabilir 180km/h falan hayal olur onunla. Boşu boşuna onu verceğinize scooter alında bari daha konforlu olur.
scooter motoruymuş güldürmeyin beni :)
adamların yıllardır ürettiği motorları geliştirip yeni modele uygulamalarında yanlış olan nedir?
cbf250'de de benzer motor vardı.
hmm scooter motoru ama 6 vitesli.
650cc'lik bir motorda tek silindirli olduğu için scooter motoru diyebilir miyiz?
yamaha 125cc'lik racing motoru 8400'den satarken 250'lik cbr'a neden bu kadar yükleniyorsunuz anlamadım..
insanların anlamadığı şey cbr250r'ın bir racing motordan ziyade touring motorun oturma pozisyonuna sahip olduğu.
fuardan az önce geldim ve ilk incelediğim modeller arasında cbr125r ile cbr250r vardı. kalıp olarak iki motor neredeyse aynı. cbr125r ninja250r ile aynı kalıpta diyebilirim.
iki motorun üzerinede iki kişi oturduk. sıkışıklık yada rahatsızlık hissetmedim. sürüş sırasında nasıl olur bilemiyorum. cbr250r'ın oturma pozisyonu ninja ile birebir aynı fakat selesi ninjadan biraz daha dar. uzun yolda ninja kadar konforlu olur mu emin değilim
honda kalitesini konuşturmuş. cbr125 ve cbr250 kesinlikle çok kaliteli ve güzel bir tasarıma sahip. bir ara ciddi ciddi lastiğe vereceğim parayı saklayıp ninjamı satarak cbr250 almayı düşündüm. yakın zamanda olmasa bile önümüzdeki yıl bu zamanlarda ötv indirimi kalkmazsa ve ninja'da hedeflediğim kilometreye ulaşırsam cbr250r'i alabilirim.
almayı düşünenler varsa kesinlikle incelesinler, eminim ki beğeneceklerdir.
unutmadan; cbr250r ve cbr125r stoklara nisan ayında gelecekmiş.
tt Adnan
27 Şubat 2011, 22:35
Arkadaşlar, her ikisinin veya üçünün motoru 250 cc, fakat bir tanesinin silindir sayısı 2 yerine 1 adet. Buda kıyaslanamaz olduğunu gösterir teknik olarak. 2 ile 1 eşit diyen varsa, bu dediğimde geçersizdir. Teknikde bu iş böyle. Elma ile armut olur yoksa. Karşılaştırdığınız teknik bileşenler sayısal olarak aynı olmalı. byby arkadaşlar
overcloud
27 Şubat 2011, 22:59
arkadaşlar henuz türkiyede kullanılmaya baslanmadı cbr yeni serisi lakın dısarıda oyle degıl kullananlar testınıde yapmıslar
cbr 25o son hız :160-170 videosuda var
ninjada +5 km hız gorunen o
0 ' dan 100-200-300 metrelere kadar hızlanmalarda cbr 250 daha seri ( yapılan degerlendirmelere göre )
stil olarak racıng tarzım degil ama bı satılsın kullanılsın ondan sonra bakılır
turkıyede satılacaklar için abs li opsiyonel olarak sunulacak dıye bılınıyor ama yurt dısında abs lı olmayan modelde var ve 400 euromu dolarmı bir farkta var
vtr 250 gelmıstı fıyat yuksektı satılmadı cbr fiyatları tabıkı otv den dolayı daha uygun hale geldı yamaha 125 cc lık bır motoru alıp kalıte alıcam dıye fazladan 5-6 binlira fazla verilir mi + 250 cc den bile pahalı
naket tarzı olsa ( paramda olsa ) düşünmeden alırım 250 li lik makinayı alırdım
gördüğüm kadarıyla baya bı yakısıklı alımlı duruyor albenısı de var gosterısıde
kedi uzanamadıgı cıger kotu dermıs ( ninjada ayrı bı güzel fıstık yesılı tr de en cok begenılen rengıydı yanılmıyorsam -
kimi esmerden kımı kumraldan kımı sarısından kımı cıkolatadan '' bihter -sütlüsü-findik fistık bla bla bla '' kalitesi bilinenve ıspat etmiş makınalrı yabana aymayalım
davul bıle dengı dengıne , denginizi bulun alın bının
kullanmadan yorum yapmak doğru olmaz ama hızlanmalarda cbr250'nin ninja'yı yakalayabileceğini sanmıyorum. ninja bir nefeste 160'a zorlanmadan çıkabiliyor. videoların linki varsa görmeyi çok isterim çünki cbr250'i almayı gerçektende düşünüyorum :cat:
cbr250'in yeni olması tabiki bir avantaj. fuarda bende inceledim. malzeme kalitesi çok iyi ama malzeme kalitesinde ninja'dan üstün olabilecek tek yanı göstergeleri. ninja'nın göstergeleri gerçekten berbat. bunun dışında bir artı göremedim.
cbr250'de dikkatimi çeken bir şey daha selenin ninja'ya göre biraz daha dar olmasıydı. uzun yolda rahat ettirir mi şüphe ettim doğrusu ama motora iki kişi bindiğimizde konfor yine iyiydi, sıkışmadan oturabildik. ninja'da iki kişi bu konfor mümkün değil. bunun dışında sürücünün oturma pozisyonu ninja250r ile birebir aynı. motorun üzerine oturunca sanki altımda ninja250r varmış gibi hissettim ve yabancılık çekmedim.
cbr250 için söyleyebileceğim tek eksi yön 1 adet çift flamanlı h4 halojen ampul ile aydınlatma yapiyor olması. ninja'da ise iki adet h7 ampul mevcut, kısalarda tek - uzunlarda çift ampul yanıyor. (bildiğim kadarıyla gt250r'larda da bu şekilde) görmeden yorum yapmak tabiki doğru olmayacaktır ama gece yolculuklarında cbr250'de verimli bir aydınlatma olacağını sanmıyorum.
bunun dışında tek silindir yada çift silindir ne istediğini bilen bir motorcu için önem arz etmeyecektir diye düşünüyorum. cbr250r gerçektende mükemmel bir tasarıma sahip. insanı direk kendine çekiyor. beygir olarak ninja %25 daha güçlü olsada torklar aynı (cbr 23nm / ninja 22nm torka sahip).
kullanıcının iyi düşünüp karar vermesi lazım, zira son süratteki 10 - 15km'lik fark için ya da hızlanmalada ki 1 - 1.5 saniyelik fark için bence çift silindire bu kadar fiyat farkı vermeye değmez. zira tek silindirli bir motor yakıt ekonomisi olarak bizlere geri dönecektir. yaygın ve kaliteli honda servislerinden bahsetmiyorum bile :cat:
bu arada fuarda bir tane goldwing devrildi :queen:
Felon
27 Şubat 2011, 23:05
kullanmadan yorum yapmak doğru olmaz ama hızlanmalarda cbr250'nin ninja'yı yakalayabileceğini sanmıyorum. ninja bir nefeste 160'a zorlanmadan çıkabiliyor. videoların linki varsa görmeyi çok isterim çünki cbr250'i almayı gerçektende düşünüyorum :cat:
cbr250'in yeni olması tabiki bir avantaj. fuarda bende inceledim. malzeme kalitesi çok iyi ama malzeme kalitesinde ninja'dan üstün olabilecek tek yanı göstergeleri. ninja'nın göstergeleri gerçekten berbat. bunun dışında bir artı göremedim.
cbr250'de dikkatimi çeken bir şey daha selenin ninja'ya göre biraz daha dar olmasıydı. uzun yolda rahat ettirir mi şüphe ettim doğrusu ama motora iki kişi bindiğimizde konfor yine iyiydi, sıkışmadan oturabildik. ninja'da iki kişi bu konfor mümkün değil. bunun dışında sürücünün oturma pozisyonu ninja250r ile birebir aynı. motorun üzerine oturunca sanki altımda ninja250r varmış gibi hissettim ve yabancılık çekmedim.
cbr250 için söyleyebileceğim tek eksi yön 1 adet çift flamanlı h4 halojen ampul ile aydınlatma yapiyor olması. ninja'da ise iki adet h7 ampul mevcut, kısalarda tek - uzunlarda çift ampul yanıyor. (bildiğim kadarıyla gt250r'larda da bu şekilde) görmeden yorum yapmak tabiki doğru olmayacaktır ama gece yolculuklarında cbr250'de verimli bir aydınlatma olacağını sanmıyorum.
bunun dışında tek silindir yada çift silindir ne istediğini bilen bir motorcu için önem arz etmeyecektir diye düşünüyorum. cbr250r gerçektende mükemmel bir tasarıma sahip. insanı direk kendine çekiyor. beygir olarak ninja %25 daha güçlü olsada torklar aynı (cbr 23nm / ninja 22nm torka sahip).
kullanıcının iyi düşünüp karar vermesi lazım, zira son süratteki 10 - 15km'lik fark için ya da hızlanmalada ki 1 - 1.5 saniyelik fark için bence çift silindire bu kadar fiyat farkı vermeye değmez. zira tek silindirli bir motor yakıt ekonomisi olarak bizlere geri dönecektir. yaygın ve kaliteli honda servislerinden bahsetmiyorum bile :cat:
bu arada fuarda bir tane goldwing devrildi :queen:
goldwing i devirmeyi nasıl başardılar:queen:
banada hızlanma olarak gt250r ve ninjadan geride kalır gibi geliyo.şu motor artık sokaklara çıksında o zaman duyarız:queen:
tutku1982
27 Şubat 2011, 23:10
ninja cbr kıyaslamak cok zor ninja cift silindir cbr tek silindir cbr kasa olarakda cok kısa...hondanın genelinde yağ eksiltme olayı cok ninja o kadar sıkıştırmama ragmen yag eksiltme sorunu yok...
movibiker
27 Şubat 2011, 23:11
ooooo bakmayalı baya bir karışmış burası,ben tahmin ediyordum böyle olacağını,ilk başta bazı arkadaşlarım kafadan honda demişti ama dediğim gibi çok kemikleşmiş bir gt 250 r kitlesi var,motorun kasası 600lük kasası ve v twin motor sevdalısı çoğu kişi,anlaşılan o ki gt 250nin pabucu pekte öyle kolay dama atılmayacak ama scooter motoru demek biraz uçuk olmuş,o kadarda değil be usta elini vicdanına koy,cbr 250 scooterdan dağlar kadar farklı.
overcloud
27 Şubat 2011, 23:12
goldwing i devirmeyi nasıl başardılar:queen:
banada hızlanma olarak gt250r ve ninjadan geride kalır gibi geliyo.şu motor artık sokaklara çıksında o zaman duyarız:queen:
goldwing stantının altı boşmuş. stant yapmak içinde kaplamalı suntalar kullanmışlar. tabi çift ayaktaki goldwingi taşıyamadı stant. elemanın biri motordan inerken az kalsın üzerine devriliyordu motor egzosun üzerine yan yattı ama tam devrilmedi. bir hasar yoktu.
bu arada üşenmedim cbr250 ve ninja 250'nin hızlanmalarını gösteren videoları buldum.
cbr250r:
http://www.youtube.com/watch?v=zedjh39y9nQ
cbr 0-100'u 6.5 saniyede alıyor ve 160'a 31saniyede ulaşıyor.
ninja250r:
http://www.youtube.com/watch?v=sN6FGVDIZZU
ninja 0-100'u 7saniyede alıyor ve 160'a 15 saniyede ulaşıyor ama 170'ten sonra nefesi tükeniyor :)
şu haliyle cbr250 benim için gayet tatminkar göründü :cat:
draggy
27 Şubat 2011, 23:12
Ben ciddi ciddi düşünmeye başladım bu motoru...
Shrieker
27 Şubat 2011, 23:14
Dürüst olmak gerekirse Ninja 250'nin ötv indirimi sonrası fiyatını görmeden bir yorum yapmam doğru olmaz. Hesaplarıma göre 5600 eurodan kabaca 4950 euroya iner. Son 1 ay içerisinde döviz kurunun çıkışa geçmesi Ninja için iyi haber değil. Çünkü TL olarak 10800 civarına tekabül ediyor; bu da CBR 250'den 2000 TL daha pahalı olması gerek. Öyle bir fiyatla Kawasaki'nin Honda'yla mücadele etmesi mümün değil. Bence Psikolojik sınır +900 TL'dir (hadi ruhum senin için 1000 olsun :)) Yani Ninja 250'nin fiyatı 9800 TL civarına inmesse, CBR 250R peynir ekmek gibi satılırken Z-moto da kenardan seyreder sadece.
Bu arada 250cc bir motor için 8800 TL fiyatın da (CBR 250) oldukça pahalı olduğunu söylemeden geçmek istemiyorum...
draggy
27 Şubat 2011, 23:15
Motorun tasarımı yeni, bu yağ yakma olayını bitirmiş olamazlar mı? Tek silindirin bakımı, tamiri, masrafı her zaman kolaydır bunu da unutmayalım, turing yapısı beni onda daha çok çekiyor gibi vfr gibiyse alabileceğim bir motor, bir de 600 lükte abs var bu motorda olacak mı?
overcloud
27 Şubat 2011, 23:15
ninja cbr kıyaslamak cok zor ninja cift silindir cbr tek silindir cbr kasa olarakda cok kısa...hondanın genelinde yağ eksiltme olayı cok ninja o kadar sıkıştırmama ragmen yag eksiltme sorunu yok...
cbr'in yağ eksilteceğini düşünmüyorum. benim eski kasa 2006 cbr125'i o kadar sıkıştırmama rağmen gram yağ eksiltmiyordu. tabi yinede kullanmadan yorum yapmamak lazım. :cat:
movibiker
27 Şubat 2011, 23:15
Ben ciddi ciddi düşünmeye başladım bu motoru...
ben eylülde rr spyder 350 aldım sıfır km geçenlerde sattım şimdi bundan alacağım.customdan ss'e geçiş,dragstardan sonra bu olmaz ama dragstarın yanına bu süper gider.:cat:
Serk21
27 Şubat 2011, 23:18
bilmediğimden soruyorum gt 250 r'ın parçaları ucuz mu?
250 R ın bana lazım olan parça fiyatlarını yazıyorum şimdi servisten aldığım
arka silindir
arka piston
arka piston segman seti ve pimi HEPSİ 330 TL
egzantrik gergisi
bencede Hyosungun parçaları gereksiz derecede pahalı. Honda cbr hakkında bilgim yok bilen varsa yazsın
Bu arada bakımda Hava filtresi + yağ filtresi + benzin filtresinin hepsini 20 tl ye alıp takıyorum hyosunguma aynı parça fiyatlarını birde cbr 250R da merak ediyorum. fren manetim 30 tl mesela.
Bu arada scooter diyerekte makinanın hakkını yemeyelim. touring demek daha mantıklı bence.
biride bastın mı gitmeyen demiş, bence hyo iyi gidiyor 250 cc bir motora göre tabiki.
tipi imatasyon vs diyorsunuz yani Ferrari F355 spider ın kasasına reno megane motoru taksalar fiyatıda uygun olsa binmezmisiniz? tipi güzelse güzeldir buda avantajdır bu konuya takılma sebebinizi anlayamadım.resmen Fok atma amaçlı bir cümle olmuş.
bu arada cbf 250 yada twisterın piyasadaki hareketlerine bakaraktan pek olumlu bakmıyorum bu motora. ama fiyataıda çok ucuz.
bu motordan yüzlercesi trafiğe çıkıp kimi hor kullanılıp kimi narin son kullanıcı yorumlarını görmeden pekte bişey demeyelim. bakalım başlıklarda ''aman yandım,yine arıza,bi parça şukadar ay gelmedi,bilmemne parçası bukadar pahalı olur mu?atayım mı bu motoru'' gibi başlıklar görecekmiyiz bakalım.
draggy
27 Şubat 2011, 23:20
ben eylülde rr spyder 350 aldım sıfır km geçenlerde sattım şimdi bundan alacağım.customdan ss'e geçiş,dragstardan sonra bu olmaz ama dragstarın yanına bu süper gider.:cat:
Dragstarımı hayatta satmam, yedek parça stoğumla, harcadığım emek ve aksesuar hayatta olmaz :) emekliliğimde bile binerim hala benzin olursa tabiki :) Bu motor eşim için düşündüğüm yzf nin yerini alacak %99 da ben binerim, çaktırmayın hatuna :)
jönysf
27 Şubat 2011, 23:21
Ben kesinlikle hiç düşünmeden Honda cbr 250r alırdım. Kawanın türkiyedeki gidişatı belli. Honda bu kadar güzel bir modeli birde honda kalitasinde ve servis ağında getiriyorsa kesinlikle honda alınır diyorum
Shrieker
27 Şubat 2011, 23:23
Kanuni'den uzak dur. Hem bu forumda, hem başka forumlarda iyice araştırırsan Kanuni'den mağdur olan birçok insanın yazılarına rastlayacaksın. Özel olarak S&T Kanuni GT 250R modelinin de kronik sorunları var kalite kontrol vs.'den dolayı.
Aklı olan ve biraz araştırma yapan biri bu modelden uzak durur. Ha hiç mi sorunsuz kullanan yok ? Var. Ancak piyango gibi birşey bu.
acayüp
27 Şubat 2011, 23:53
Bugün fuarda cbr250r ı gördüm ve hiç beklediğim gibi değil. Bende düşünmüştüm fakat tam bir başlangıç motoru. Ne görüntüsü ile nede yapısı ile beni tatmin edecek bir model değil maalesef. gt250r a devam diyenlerdenim ben.
Piyango gibi birşey olan kanuniden mağdur olanlardır. Tamam interneti araştıralım, mağdur olan kaç kişi bulacağız ? 30 ? 40 ? ki bu kadar bile bulamazsın. Bu motordan da 50 tane satılmadığına göre, sorun yaşamadan kullananlar "piyango" demen biraz abesle iştigal bir durum. Ben 2010 ocakta sıfır aldım, 1 yılda 14000 km yol yaptım ki süremediğim kış mevsimleri de var bu 1 yıl içinde. O bahsettiğin sorun yaşayan kişilerin sorunlarından hiçbirini yaşamadım. Honda kadar kaliteli mi dir ? Tamam hadi olmasın o kadar kaliteli, ama bahsedildiği kadar da uzak durulacak bir motor değil kesinlikle.
Cbr250r in tipini kesinlikle sevmedim. Ayıptır söylemesi pek öyle parasal sorunum da yoktur ama şimdi yeniden alacak olsam kawa - honda - hyo arasından gider hyo'yu alırım. Ha mesela şimdi 600 cc ye geçeceğim, 600rr düşünüyorum. Onun kasası da güzel, o yüzden honda alacağım.
Birde ek olarak, honda kalitesi falan diyorsunuz... iyi güzelde 250r i yeni çıktı hondanın, bir görelim yollarda, tek silindirli motorun kronik problemi var mı yok mu onu görelim, ondan sonra deriz "tamam honda kalitesi". 1000rr larda bile yağ akıtma gibi bir sürü kronik problem olabiliyor. Hep olacak diye birşey yok ama olabiliyor. Piyango bu ya, 250r 'a da çıkar, 1000rr'a da.
Serk21
28 Şubat 2011, 00:32
Piyango gibi birşey olan kanuniden mağdur olanlardır. Tamam interneti araştıralım, mağdur olan kaç kişi bulacağız ? 30 ? 40 ? ki bu kadar bile bulamazsın. Bu motordan da 50 tane satılmadığına göre, sorun yaşamadan kullananlar "piyango" demen biraz abesle iştigal bir durum. Ben 2010 ocakta sıfır aldım, 1 yılda 14000 km yol yaptım ki süremediğim kış mevsimleri de var bu 1 yıl içinde. O bahsettiğin sorun yaşayan kişilerin sorunlarından hiçbirini yaşamadım. Honda kadar kaliteli mi dir ? Tamam hadi olmasın o kadar kaliteli, ama bahsedildiği kadar da uzak durulacak bir motor değil kesinlikle.
Cbr250r in tipini kesinlikle sevmedim. Ayıptır söylemesi pek öyle parasal sorunum da yoktur ama şimdi yeniden alacak olsam kawa - honda - hyo arasından gider hyo'yu alırım. Ha mesela şimdi 600 cc ye geçeceğim, 600rr düşünüyorum. Onun kasası da güzel, o yüzden honda alacağım.
Birde ek olarak, honda kalitesi falan diyorsunuz... iyi güzelde 250r i yeni çıktı hondanın, bir görelim yollarda, tek silindirli motorun kronik problemi var mı yok mu onu görelim, ondan sonra deriz "tamam honda kalitesi". 1000rr larda bile yağ akıtma gibi bir sürü kronik problem olabiliyor. Hep olacak diye birşey yok ama olabiliyor. Piyango bu ya, 250r 'a da çıkar, 1000rr'a da.
haklısın ille sidik yarıştırılacaksa ben diyorum ki hyosung daha uzağa işer çünkü hondanın cbf 250 lerini görüyorum servislerde kenarda yatıyorlar neden? komple motor yapılacakmış 2 bin tl den fazla tutuyormuş e yapınca kaça satar diyorum 2 bin küsüre diyorlar =) isteyen varsa motoru patlak bi cbf 250 var gölcük extreme motorda yatıyor sahibi maliyetinden dolayı yaptırmıyor =)
piyasasda hyosung dolu peki sorun yaşayanlar kaç tanesi? her motor sorun yapar. sorun yaşayanların % 70 i zaten motorun gazını kapatıp redline giden bu motoru 600cc sananlardır ve o insanlar sizin motorunuzla bir tur atsa indirir döversiniz gavur malına mı biniyosun diye. benim hyosung 17 bin km de eski sahibi sıkıştırmış uzun yolda arka piston konikleşmiş ama usta dedi ki 16 binde hangi motoru açsan bundan iyi çıkmaz dedi.
motoruma fok atmayın bakim =) nasıl ki biri bi başlığı hortlatmış adam demiş ki CBR 250 R asla TR ye gelmeyecek diğeri demiş hiç dünyada üretilmeyecek =) ama bugun forumdakiler dalga geçiyor onlarla ''ne olduuuuu'' diye =) 2 yıl sonra belkide biz bu başlığı hortlatıp '' nooldu cbr250r cılar? hepiniz parça parça diye sızlanıyorsunuz kronik sorunlarla boğuşuyorsunuz'' diyeceğiz yada ''herbidende cbr on numara motormuş,şehir efsanesi değilmiş'' diyeceğiz bunu saece zaman gösterecek =)
AmonRA34
28 Şubat 2011, 00:46
haklısın ille sidik yarıştırılacaksa ben diyorum ki hyosung daha uzağa işer çünkü hondanın cbf 250 lerini görüyorum servislerde kenarda yatıyorlar neden? komple motor yapılacakmış 2 bin tl den fazla tutuyormuş e yapınca kaça satar diyorum 2 bin küsüre diyorlar =) isteyen varsa motoru patlak bi cbf 250 var gölcük extreme motorda yatıyor sahibi maliyetinden dolayı yaptırmıyor =)
piyasasda hyosung dolu peki sorun yaşayanlar kaç tanesi? her motor sorun yapar. sorun yaşayanların % 70 i zaten motorun gazını kapatıp redline giden bu motoru 600cc sananlardır ve o insanlar sizin motorunuzla bir tur atsa indirir döversiniz gavur malına mı biniyosun diye. benim hyosung 17 bin km de eski sahibi sıkıştırmış uzun yolda arka piston konikleşmiş ama usta dedi ki 16 binde hangi motoru açsan bundan iyi çıkmaz dedi.
motoruma fok atmayın bakim =) nasıl ki biri bi başlığı hortlatmış adam demiş ki CBR 250 R asla TR ye gelmeyecek diğeri demiş hiç dünyada üretilmeyecek =) ama bugun forumdakiler dalga geçiyor onlarla ''ne olduuuuu'' diye =) 2 yıl sonra belkide biz bu başlığı hortlatıp '' nooldu cbr250r cılar? hepiniz parça parça diye sızlanıyorsunuz kronik sorunlarla boğuşuyorsunuz'' diyeceğiz yada ''herbidende cbr on numara motormuş,şehir efsanesi değilmiş'' diyeceğiz bunu saece zaman gösterecek =)
Nasıl ustaymış o 17 bin km'de hangi motoru açsan kötü çıkar diyen.17 bin km dediğin nedir ki.Millet senede yapıyo onu.Ben 9 ay oldu kymcoyu alalı 10 bin km devirdim.Biz kymcoyu 100 bin km gider diye aldık.Daha şimdiye kadar da kymconun sorun çıkaran bi motorunu duymadık.Siz o kadar alışmışsınızki gt250r ile problemlere , 17 bin kmde konikleşmiş silindire normal diyosunuz.Neymiş eski sahibi sıkıştırmış.Hondanın bi yüz karası cbf250'si var.CBF250 bile pert olana kadar 3 tane gt250r'yi cebinden çıkarır.
kefeeee
28 Şubat 2011, 00:48
ooooo bakmayalı baya bir karışmış burası,ben tahmin ediyordum böyle olacağını,ilk başta bazı arkadaşlarım kafadan honda demişti ama dediğim gibi çok kemikleşmiş bir gt 250 r kitlesi var,motorun kasası 600lük kasası ve v twin motor sevdalısı çoğu kişi,anlaşılan o ki gt 250nin pabucu pekte öyle kolay dama atılmayacak ama scooter motoru demek biraz uçuk olmuş,o kadarda değil be usta elini vicdanına koy,cbr 250 scooterdan dağlar kadar farklı.
benden başka kullanan varsa bu konuda görüşlerini bekliyorumda sen kullanmadın sanırım yok valla gayet kanuni scooter sesinin değiştirilmişini çıkartıyo burgmana yakın bi sesi var çok scooter gibi ve motorda tek silindir bende hala şüpheli bi motoru var
takendy
28 Şubat 2011, 00:49
haklısın ille sidik yarıştırılacaksa ben diyorum ki hyosung daha uzağa işer çünkü hondanın cbf 250 lerini görüyorum servislerde kenarda yatıyorlar neden? komple motor yapılacakmış 2 bin tl den fazla tutuyormuş e yapınca kaça satar diyorum 2 bin küsüre diyorlar =) isteyen varsa motoru patlak bi cbf 250 var gölcük extreme motorda yatıyor sahibi maliyetinden dolayı yaptırmıyor =)
Gölcük'te kenarda duran bir tane motorun problemini tüm markaya ve modele nasıl mal edebiliyorsun ?
o motoru o hale getiren kişi nasıl motorcu ? motor o hale gelene kadar kendi neredeymiş ?
piyasasda hyosung dolu peki sorun yaşayanlar kaç tanesi? her motor sorun yapar. sorun yaşayanların % 70 i zaten motorun gazını kapatıp redline giden bu motoru 600cc sananlardır ve o insanlar sizin motorunuzla bir tur atsa indirir döversiniz gavur malına mı biniyosun diye. benim hyosung 17 bin km de eski sahibi sıkıştırmış uzun yolda arka piston konikleşmiş ama usta dedi ki 16 binde hangi motoru açsan bundan iyi çıkmaz dedi.=)
iyi ustan öyle dediyse şimdi inandım....:cherry:
motoruma fok atmayın bakim =) nasıl ki biri bi başlığı hortlatmış adam demiş ki CBR 250 R asla TR ye gelmeyecek diğeri demiş hiç dünyada üretilmeyecek =) ama bugun forumdakiler dalga geçiyor onlarla ''ne olduuuuu'' diye =) 2 yıl sonra belkide biz bu başlığı hortlatıp '' nooldu cbr250r cılar? hepiniz parça parça diye sızlanıyorsunuz kronik sorunlarla boğuşuyorsunuz'' diyeceğiz yada ''herbidende cbr on numara motormuş,şehir efsanesi değilmiş'' diyeceğiz bunu saece zaman gösterecek =)
biz daha önce şehir efsanesi değilmiş diyenlerdeniz :queen:
Serk21
28 Şubat 2011, 01:01
Gölcük'te kenarda duran bir tane motorun problemini tüm markaya ve modele nasıl mal edebiliyorsun ?
o motoru o hale getiren kişi nasıl motorcu ? motor o hale gelene kadar kendi neredeymiş ?
iyi ustan öyle dediyse şimdi inandım....:cherry:
biz daha önce şehir efsanesi değilmiş diyenlerdeniz :queen:
arkadaşımda da twister var daha geçen gün komple motoru inmiş rektefecide uğraşıyordu. eğer siz bir hoysunga bakıp aman aman bu motorlar dünyanın en sorunlu makinası derseniz bende bir cbf ye bakar mok atarım dünyaya =)
ayrıca hem kawasaki yetkili servisi söyledi hem kadıköy bay moto söyledi hemde şuan motorumla ilgilenen çok iyi bir motosiklet ustası söyledi (adam cbr 600rr ları rektefe yapıyor) yani 3 farklı ustanın dediğiydi bu ben anlamam.
takendy
28 Şubat 2011, 01:03
arkadaşımda da twister var daha geçen gün komple motoru inmiş rektefecide uğraşıyordu. eğer siz bir hoysunga bakıp aman aman bu motorlar dünyanın en sorunlu makinası derseniz bende bir cbf ye bakar mok atarım dünyaya =)
ayrıca hem kawasaki yetkili servisi söyledi hem kadıköy bay moto söyledi hemde şuan motorumla ilgilenen çok iyi bir motosiklet ustası söyledi (adam cbr 600rr ları rektefe yapıyor) yani 3 farklı ustanın dediğiydi bu ben anlamam.
tamam tamam gt 250 r en iyisi kral motor harbiden :cherry: seni mi kırcam :wiinkk:
Slayerrr
28 Şubat 2011, 01:07
GT250R'ın arkasındaki firma Kanuni değil de daha güvenilir bir firma olsaydı. GT250R tercih ederdim ama şu haliyle her ikisini de sıfır alacakmış gibi düşünürsek CBR250 tercih ederim. O da sadece arkasında Honda olduğu için. Ama ikinci el geçiş motoru olarak düşünürsek yine GT250R derim. Kanuni/Hyosung'u kötüler gibi oldum ama GV250 kullanıyorum. Şimdiye kadar hiç bir sorunum olmadı. Gayet güzel makinalar. Ama sıfır bir motor aldığımda aynı fiyata Honda almak varken bir kaç ufak negatif özellik için Kanuni tercih edilmez bence.
Terrorizer
28 Şubat 2011, 01:08
Konuyu baştan sona takip ettim fakat çok ilginç yorumlar gördüm. Bunlardan birisi de silindir sayısının tek başına herşeyi değiştiren bir kritermiş gibi algılanması. Çoğumuzun hayallerini süsleyen KTM o zaman bıraksın gitsin bu işi. 4 Silindir 1000RR varken çöpe atalım tüm Ducatileri.
Bence henüz bu kıyaslamayı yapmak için çok erken. Kullanıcı tecrübeleri belirleyici olacaktır ve bu son ötv indirimi ile de fiyatlar nispeten makulleşmeye başladı.
Bununla birlikte daha spor bir görüntüye sahip olan YZF 125 ile birlikte yamahanın 250Cc bir model ile karşımıza çıkması kafaları çok daha fazla karıştıracaktır bence.
cbr 125'm
28 Şubat 2011, 01:09
Aklım cbr 250 den yana
Gönlüm gt 250 den yana
Ego'm kawa 250 den yana
:)
Serk21
28 Şubat 2011, 01:13
Nasıl ustaymış o 17 bin km'de hangi motoru açsan kötü çıkar diyen.17 bin km dediğin nedir ki.Millet senede yapıyo onu.Ben 9 ay oldu kymcoyu alalı 10 bin km devirdim.Biz kymcoyu 100 bin km gider diye aldık.Daha şimdiye kadar da kymconun sorun çıkaran bi motorunu duymadık.Siz o kadar alışmışsınızki gt250r ile problemlere , 17 bin kmde konikleşmiş silindire normal diyosunuz.Neymiş eski sahibi sıkıştırmış.Hondanın bi yüz karası cbf250'si var.CBF250 bile pert olana kadar 3 tane gt250r'yi cebinden çıkarır.
her hoysungtan bahsediyordum, sıkıştırılarak kullanılan V motor ki grenajlı arkada soguma problemi çoğu V motorda var ben kawasakide yaşadım aynı sorunu onurda virago 250 de. 17 binde çok çok hafif bi konikleşme gayette normal. 3 binde kol çıkaran R6 lar uzaydan geldi ozaman.
ayrıca yorum yaparken CC ve beygir orantısını göz önünde bulundurun lütfen ve motor tipini.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:13 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:09 ----------
tamam tamam gt 250 r en iyisi kral motor harbiden :cherry: seni mi kırcam :wiinkk:
teşekkürler sağolsın ne güzelde anlaşıyoruz =)
bence sınıfında en iyisi evet. aynı sınıfa koymuyorum cbr 250r ı.
bu arada yamaha ki 125 cc ye o grenajları koymuş ben karşıdan gelirken R6 sandım =) eğer 250cc sini bilmiyorum varsa ve TR ye gelirse, 125 liği kadarda cürretkarsa vay ozaman hyosungun da hondanında kawsakininde haline =)
movibiker
28 Şubat 2011, 01:18
GT250R'ın arkasındaki firma Kanuni değil de daha güvenilir bir firma olsaydı. GT250R tercih ederdim ama şu haliyle her ikisini de sıfır alacakmış gibi düşünürsek CBR250 tercih ederim. O da sadece arkasında Honda olduğu için. Ama ikinci el geçiş motoru olarak düşünürsek yine GT250R derim. Kanuni/Hyosung'u kötüler gibi oldum ama GV250 kullanıyorum. Şimdiye kadar hiç bir sorunum olmadı. Gayet güzel makinalar. Ama sıfır bir motor aldığımda aynı fiyata Honda almak varken bir kaç ufak negatif özellik için Kanuni tercih edilmez bence.
ikinci el değil sıfır ama geçiş motoru olacak.
Slayerrr
28 Şubat 2011, 01:28
ikinci el değil sıfır ama geçiş motoru olacak.
Muhtemelen 1 sezon kullanacağım bir motoru sıfır alıp, ikinci ele göre daha fazla zararla satmak bana pek mantıklı gelmiyor. Ama karar kesinlikle CBR250 olacaksa zaten ikinci el alma şansı yok.
huska
28 Şubat 2011, 01:29
Motorları karşılaştırmak için piyasada olup kullanılmaları gerekir. her iki motor hakkındada bir bilgim yok,yalnız hondanın hyosung'tan daha sorunsuz olduğunu bütün motor ustaları bilir.ikiside bana hitap etmiyor,eğer bir seçim yapacak olsam sadece malzeme kalitesi için bile hondayı tercih ederdim. iki markanın aynı kategori iki motorunu koyun,uzun vadede honda'nın herzaman 1 adım önde olacağını göreceksiniz.not;kesinlikle marka fanatiği değilim,kendimi bildim bileli suziciyim:P:rendeer::rendeer:
movibiker
28 Şubat 2011, 01:36
Muhtemelen 1 sezon kullanacağım bir motoru sıfır alıp, ikinci ele göre daha fazla zararla satmak bana pek mantıklı gelmiyor. Ama karar kesinlikle CBR250 olacaksa zaten ikinci el alma şansı yok.
bir yıl mı:silent: ss makineler beni çok korkutuyor ama çokta hoşuma gidiyorlar,bu yüzden beş sene falan kullanırım gibi geliyor bana sonra 600lük alırım.bu kadar kısa sürede o tarza adapte olabileceğimi sanmıyorum.250de çok iyi pişmem gerekiyor.sonrasında 600lük var çünkü,cbr 600e hükmedebilmek için 40 fırın ekmek yemem gerek.
şimdi böyle diyorum 6 ay sonra kurtlar fokurdamaya başlarsa amma gülerim kendime:queen::queen:
satoyama
28 Şubat 2011, 01:39
gt250 comet sürdüm resmen bir işkenceydi hele hele arkamdaki artçı arkadan üzerime yığıldıkça göğüsüm depo arasında.. aman allahım hiç unutamam
250cc bir sport motor (2 zamanlı değilse) nekadar ss görünümlüde olsa mutlaka çoğunluğu şehir içi olmak üzere satın alan kullanıcılar tarafından commuter gibi kullanılacak arkasına çoğu artçı alacak dik oturuş güzel bişey bana göre
Slayerrr
28 Şubat 2011, 01:40
bir yıl mı:silent: ss makineler beni çok korkutuyor ama çokta hoşuma gidiyorlar,bu yüzden beş sene falan kullanırım gibi geliyor bana sonra 600lük alırım.bu kadar kısa sürede o tarza adapte olabileceğimi sanmıyorum.250de çok iyi pişmem gerekiyor.sonrasında 600lük var çünkü,cbr 600e hükmedebilmek için 40 fırın ekmek yemem gerek.
şimdi böyle diyorum 6 ay sonra kurtlar fokurdamaya başlarsa amma gülerim kendime:queen::queen:
Dediğin doğru. Zaten 1 sezon dediğin 3-4 ay kullanacaksın. Yeterli değil aslında ama geçiş motoru olarak düşünenler genelde 1 sezon kullanıyor. Gerçi 600'le başlayıp F16'ya doğru gidenler de var :mrgreen:
blacklord
28 Şubat 2011, 01:49
Ne hyo ne honda 250 gerçek hayatta görmeden şunu söyleyebilirim şuan 250cc alıcak olsam Honda seçerim. Çünkü güven veriyor,servisi çokmuş,her parçasıda bulunuyormuş,ikinci el piyasasıda varsa yemede yanında yat.
Ayrıca bence cbr250 için tartışılması gereken en büyük şey tam ss olmalımıydı yoksa sport touring olması dahamı iyi oldu?
Sport toruing seven biri olarak bence bu bir Avantaj.
++Boşuna tartışmayın YZF R250 çıkarırsa en iyisi o olur bence. Son sözü yamaha söyleyecek gibime geliyor. Yamahada XJ6 nın 250cc sini yada YZF R6 nın 250cc sinimi çıkarır yoksa ikisininde 250xx sini çıkarırmı...en çok merak edeceğim şeyde bu olacak :)
saygılar.
Serk21
28 Şubat 2011, 01:50
Dediğin doğru. Zaten 1 sezon dediğin 3-4 ay kullanacaksın. Yeterli değil aslında ama geçiş motoru olarak düşünenler genelde 1 sezon kullanıyor. Gerçi 600'le başlayıp F16'ya doğru gidenler de var :mrgreen:
benim arkadaşım 600rr ile başladı bir yılını doldurmadan kaybettik :(
başka bir arkadaşım R1 le başladı tam F16 alacaktı ki sattı pejo 306 aldı =)
bence geçiş için 5yıl sebretmen mümkün değil. 1 yıl sonra geçmek istersin tutamazsın kendini =) 5 yıl olarak hesaplayıp alırsan hesabının şaşma ihtimali çok yüksek
movibiker
28 Şubat 2011, 02:06
20 yaşımda olsaydım söyledikleriniz çok doğruydu,o zamanlar 1000le başlayıp 6 ay sonrada hayabusa almak isterdim hatta sonra y2k (helikopter motorlu) alabilsem çok karizma olur derdim ama param yok baba eline bakardık.derenin altından çok sular aktı evde beni bekleyen iki kızım var şimdi.o yüzden ben 5 sene sonra 600 diyorum ama belkide hiç satmam bu motoru 250den devam ederim.inanın son birkaç gündür motordan çok koruma ürünlerini body armourları falan inceliyorum.
GT250rAlanya
28 Şubat 2011, 02:17
nasıl ki biri bi başlığı hortlatmış adam demiş ki CBR 250 R asla TR ye gelmeyecek diğeri demiş hiç dünyada üretilmeyecek =) ama bugun forumdakiler dalga geçiyor onlarla ''ne olduuuuu'' diye =) 2 yıl sonra belkide biz bu başlığı hortlatıp '' nooldu cbr250r cılar? hepiniz parça parça diye sızlanıyorsunuz kronik sorunlarla boğuşuyorsunuz'' diyeceğiz yada ''herbidende cbr on numara motormuş,şehir efsanesi değilmiş'' diyeceğiz bunu saece zaman gösterecek =)
Sana katılıyorum hocam bekleyip görmek lazım. şimdi kim ne derse desin boş..
Honda hayat onda... MI yoksa değil mi belli olacak 250ccde
Bende hyosung gt 250r almayı düşünüyorum.. Bu ötvden sonra nedense ben hiç honda mı alsam diye düşünmedim :)
Bu arada o CBR 250 gelmeyecek topiğini ben horttlattım :) Hala forumdayım atılmadım :P
Serk21
28 Şubat 2011, 02:20
Sana katılıyorum hocam bekleyip görmek lazım. şimdi kim ne derse desin boş..
Honda hayat onda... MI yoksa değil mi belli olacak 250ccde
Bende hyosung gt 250r almayı düşünüyorum.. Bu ötvden sonra nedense ben hiç honda mı alsam diye düşünmedim :)
Bu arada o CBR 250 gelmeyecek topiğini ben horttlattım :) Hala forumdayım atılmadım :P
vallahi dostum beni çok güldürdün banlanmamanda sevindirdi beni =)
inşallah gönlüne göre motor bulursun.
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO