PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Kawasaki er6n & ducati monster 696



unalkon
02 Mart 2011, 23:46
2 naked ikiside cok guzel fakat sizce hem performans hem ses hem konfor hemde dizayn bakımından karsılastırırsak hangisi alınır ?

fatih234
03 Mart 2011, 11:40
merhaba kardeşim.. ducati monster çok yakar er6n e göre nakedler arasında en eko olarak er6n bilinir..parasal sıkıntın yoksa monster al daha kaslı bi görüntüsü var..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:40 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:38 ----------

bu arada bende beverly 500 arıyordum :) sende var mı şuanda??varsa satcak mısını fiyyat ne istersin?bide detaylarını bi söyleyiver model km ?:)

acun0
03 Mart 2011, 11:44
er 6 istersen 2008 model abs li modeli mevcut özelden ulaşabirsin



bevirli 500 bende var. çok temiz cirilop gibi 5 binde 2006 model

arifziyaar
03 Mart 2011, 12:08
monster 696'dan yakışıklı bi naked yok yeryüzünde...

kench
03 Mart 2011, 12:30
Konfor açısından Monster sınıfta kalır. Oturma pozisyonu çok rahatsız. Özellikle Ducati sevdanız yoksa gereksiz bir harcama olur bence.

dreamdark
03 Mart 2011, 13:15
Ducati Monster, kaliteli bir İtalyan motosikleti olarak klasikler arasındaki yerini almış bir model. Eğer ekonomik problem yoksa, parça fiyatları vs. dert edilmeyecekse keyif için binilebilecek ayrıcalıklı bir makina.
Yalnız racing oturma pozisyonuna sahip naked bir makina olarak pek konforlu sayılmaz.

ER6, 650cc sınıfında orta sınıfa yönelik ekonomi amaçlı piyasada yer almakta olan bir model ve dik oturma pozisyonu ile Ducati'ye nazaran daha konforludur.

2 makina da çift silindirli olduğu için takacağın egsoza göre alacağın ses çok da farklı olmayacaktır.

sck750
03 Mart 2011, 13:39
Kesin Japon makinası al er6 sorunsuz makinadır kullanımı sehir içinde daha kolaydır.
az yakması teknoljik üstünlükleri vs vs vs..

fatih234
03 Mart 2011, 13:48
er 6 istersen 2008 model abs li modeli mevcut özelden ulaşabirsin



bevirli 500 bende var. çok temiz cirilop gibi 5 binde 2006 model

iki motor içinde fiyat teklifi ve foto rica ediyorum acun bey..özelden ulaşmaya çalıştım sanırım gitmiyor mesajlar..hoşçakalın..ayrıca başlıktan farklı b konu içerisine girdiğimden dolayı özür diliyorum..saygılar

gezgin_33
03 Mart 2011, 14:27
Er6 N benim de takibimde olan bir motosiklet. + larını okudukca daha bir hayranlık duyuyorum... peki bu iki makina arasındaki yol tutusu ve dengesi acısından karşılaştırırsak Ayrodimakligi virajdaki dengesi falan nasıl..

chopperrider
03 Mart 2011, 14:38
er6n ulaşım aracıdır, ekonomiktir, duygusal bi heyecan patlaması yaşatmaktan uzaktır :) 696 ise keyif aracıdır, ben farklıyım demenin bi yoludur, statü sembolüdür.

unalkon
03 Mart 2011, 17:48
er6n ulaşım aracıdır, ekonomiktir, duygusal bi heyecan patlaması yaşatmaktan uzaktır :) 696 ise keyif aracıdır, ben farklıyım demenin bi yoludur, statü sembolüdür.

aklım karıştı :) benim istediği zevk ve performans masraf ve yakmasını onemsemıyorum pek zevk almak ıstıyorum fakat kılom var bu yuzden mosnterda rahat edemicemi dusunuyorum er 6 n cok gusel fakat ducatı bole sanki beni çekiyor er 6 alsam monsterda kalım kalıcakmıs gibi oluyor:pr:

kench
03 Mart 2011, 20:29
aklım karıştı :) benim istediği zevk ve performans masraf ve yakmasını onemsemıyorum pek zevk almak ıstıyorum fakat kılom var bu yuzden mosnterda rahat edemicemi dusunuyorum er 6 n cok gusel fakat ducatı bole sanki beni çekiyor er 6 alsam monsterda kalım kalıcakmıs gibi oluyor:pr:

İkisine de binmeden son kararını verme.

Ama dediğin gibi. Monster kilolu insanlara çok uygun olmayabilir. Mantıklı bir çok amaçlı motosikletten daha çok egzotik bir aksesuar aracı gibi. Ben ER-6n üzerinde Monster'da olacağımdan çok daha mutluyum.

unalkon
03 Mart 2011, 23:58
peki nasıl test edebilcegeğimiz yerler varmı yada kiralıyabileceğimiz?

chopperrider
04 Mart 2011, 12:42
ben çok kilolu değilim ama iriyim boyumda 1.82. bu durumda dahi arkadaşımın monster 696'sı üzerinde komik duruyorum. hele ki göbek basen falan genişse hiç olmaz.
mesela bahsettiğim arkadaşım ince yapılı ve motoru üzerinde çok şık duruyor. ama er6-n de çok kalıplı bi motor değil onu da belirtmek lazım. bunları test etme imkanı ya da kiralama fırsatı bulamazsın ancak hazır istanbuldaymışsın kızıltoprağı dolaşıp istediğin tüm motorların üzerine binip oturuş pozisyonuna bakabilirsin.

KUVVETMİRA
04 Mart 2011, 12:52
ben çok kilolu değilim ama iriyim boyumda 1.82. bu durumda dahi arkadaşımın monster 696'sı üzerinde komik duruyorum. hele ki göbek basen falan genişse hiç olmaz. mesela bahsettiğim arkadaşım ince yapılı ve motoru üzerinde çok şık duruyor.

abi kadife çeketten bahseder gibi yazmışın :mrgreen:

gezgin_33
04 Mart 2011, 14:27
Er6 N benim de takibimde olan bir motosiklet. + larını okudukca daha bir hayranlık duyuyorum... peki bu iki makina arasındaki yol tutusu ve dengesi acısından karşılaştırırsak Ayrodimakligi virajdaki dengesi falan nasıl..

Bukonuda pek fazla bilgisi olan yok sanırım. Yada henuz gormemişlerdir. Ben yazın bol virajlı yayla yollarına cok gidiyorum. Motorun dengesi, viraj kabiliyeti cok onemli. Er6 N in viraj kıvraklıgı nasıl. Yardımlarınızı bekliyorum..

chopperrider
04 Mart 2011, 14:59
abi kadife çeketten bahseder gibi yazmışın :mrgreen:

:queen: doğru söylüyosun valla biraz öyle olmuş. işin kozmetik kısmına fazla mı takılıyoruz nedir :queen:

bu arada görüşemedik ne zamandır yahu. en son bi tavuk yedik sanırım.

Tequ
04 Mart 2011, 15:48
Hocam bence Suzuki b-king i de degerlendirmeye al.Sonucta hepsi ayni klasmandaki motosikletler. B-Kingin sana daha cok yakisacagini dusunuyorum.

jesse
04 Mart 2011, 17:38
Hocam bence Suzuki b-king i de degerlendirmeye al.Sonucta hepsi ayni klasmandaki motosikletler. B-Kingin sana daha cok yakisacagini dusunuyorum.

honda x-11.. nakedlerin kralıdır.. b-king çıktı mertlik bozuldu gerçide.. benim için hala vazgeçilmezdir

mertaltinok
04 Mart 2011, 17:49
monster'ın teknolojisi ve motoru er6n ile karşılaştırılmaz bence çok farklı bir makina. Ama herşeyde performans ve teknoloji değil tabi.

2 motorun sıfırını alacak olursam çokçok daha ucuza sn'ye düşünmeen kawa alırdım.

Ama kawa ile 650'nin motorunu kullanan Suzuki gladius mu dersen kesin suzuki derdim.

hayırlı uğurlu olsun.kazasız belasız.

Tequ
06 Mart 2011, 08:03
honda x-11.. nakedlerin kralıdır.. b-king çıktı mertlik bozuldu gerçide.. benim için hala vazgeçilmezdir

he heee.. :P

kench
06 Mart 2011, 20:56
Bukonuda pek fazla bilgisi olan yok sanırım. Yada henuz gormemişlerdir. Ben yazın bol virajlı yayla yollarına cok gidiyorum. Motorun dengesi, viraj kabiliyeti cok onemli. Er6 N in viraj kıvraklıgı nasıl. Yardımlarınızı bekliyorum..

ER-6n'in virajı gayet iyidir. Çok kıvraktır ve kullanımı kolaydır. Ama orijinal lastikleri kötüdür (2009'dan sonraki modellerde daha iyi lastik var). Ama çok iddialı bir pist sürücüsü amortisörleri beğenmeyebilir zira kullanıcıya preload (önyükleme) dışında ayar imkanı vermiyor. Ön takımda ise hiç ayar imkanı yok. Ama bu haliyle de çoğu amaca uygun. Zaten bu sınıftaki motorların neredeyse hiçbirinde ince ayar imkanı yok. Daha üstün bir viraj kabiliyeti için biraz para harcayıp ters ön çatal almak ya da direk başka segmentteki motorlara bakmak lazım. Sonuçta ER-6 bir şehir motorudur, pist motoru değil.

Ağırlık merkezi öndedir. Bu çoğu zaman için iyi bir şeydir ama arka tarafın nispeten daha kolay gezinmesine sebep olur. Özellikle yüksek devirde vites düşürürken, ya da ani frenle ağırlığı daha da öne yığılması yüzünden. Ama bunlar kontrollü gezinmelerdir ve kolayca toparlanır. Deneyimli bir sürücü için bir sorun teşkil etmez. Hatta bu sebepten dolayı eğlenceli bir motordur.