PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529

frustrated
26 Şubat 2011, 17:13
http://hondampe.com.au/images/motorcycles/products/road/sports/cbr250r-11/cbr250r-11_Intro.png

CBR 250R 8.810TL Tavsiye Edilen Fiyat (TL)
Tavsiye edilen ÖTV + KDV dahil (26 Şubat 2011 tarihinden itibaren geçerli) perakende satış fiyatlarıdır.
Teslim tarihindeki tavsiye edilen perakende satış fiyatı geçerlidir.
KDV-ÖTV oranlarındaki değişiklikler teslimat esnasında müşteri tarafından karşılanacaktır.


Honda VFR1200F stilindeki yeni CBR250R spor modelini Kasım ayında piyasa sunuyor. Honda rekabetin arttığı 250cc spor motosiklet kategorisinde, Kawasaki Ninja 250R ile yarışacak seviyede yeni CBR250R modelini üretecek.

Yeni tek silindirli CBR250R, sıvı soğutmalı, dört zamanlı, 26hp gücünde ve 162kg ağırlığında olacak.

Hondanın CBR250R için ürettiği yeni motorunun 13 litrelik yakıt ile 400km gitmesi hedefleniyor. Honda HRC modelinden esinlenen mavi / beyaz / kırmızı renk şeçenekleri CBR250R'da da kullanılacak. Honda CBR250R modelinin Türkiye'de satışa sunulup sunulmayacağı henüz bilinmiyor.
Fonksiyonelliğin sportif ruhla birleşimi

Yeni CBR250R, 250cc motor hacimli motosikletlerin dinamizmini, CBR motosikletlerinin kalitesi, kullanışlılığı ve çarpıcı derecede çok yönlülüğe sahip yüksek performansıyla birleştiriyor. Sonuç; her sürüşü bir zevk haline getirmenin ve heyecan yaratmanın yanı sıra her görevi de yerine getirebilen bir motosiklet...

Yıllar geçtikçe, farklı motor hacimlerine sahip olan CBR motosikletleri; sportif motosikletin nasıl bir performans sergilemesi ve hissettirmesi gerektiğini gösterdi. Supersport bir motosikletin dinamikliğini çok yönlülük ve ulaşılabilirlik ile birleştirdi. Yeni CBR250R; usta sürücülerin performans, yeni başlayanların ise sürüş güvenliği ve kullanım kolaylığı taleplerini rahatlıkla karşılayabilmek için yaratıldı.


Teknik Özellikleri

Motor hacmi (cc) 249.4cm3
Silindir çapı x strok (mm) 76 x 55mm
Sıkıştırma oranı 10.7: 1
Yakıt sistemi PGM-FI Elektronik Yakıt Enjeksiyon Sistemi
Maks. Güç (kW@dev/dak) 19.42/8,500(26.4 PS)
Maks. Tork (Nm @ dev/dak) 22.9/7,000
Ateşleme Bilgisayar kontrollü dijital transistörlü elektronik avanslı
Çalıştırma Elektrik
Şanzıman 6 vites
Güç aktarımı O-ring zincirli
Boyutlar (UxGxY) (mm) 2,030 x 709.5 x 1,127mm
Tekerlekler arası mesafe (mm) 1,369mm
Sele yüksekliği (mm) 784mm
Yerden açıklık (mm) 148mm
Yakıt kapasitesi (litre) 13 lt. (yedek dahil)
Tekerlekler
Ön 5 kollu alüminyum döküm
Arka 5 kollu alüminyum döküm

http://www.motorcyclenews.com/upload/273612/images/01honda-cbr250.jpg

http://www.motorcyclenews.com/upload/273612/images/02honda-cbr250.jpg

http://www.motorcyclenews.com/upload/273612/images/04honda-cbr250.jpg

http://www.motorcyclenews.com/upload/273612/images/05honda-cbr250.jpg

http://www.motorcyclenews.com/upload/273612/images/03honda-cbr250.jpg

xg3y3u


CBR250R Standart Egzoz
cZzAvONL6to

CBR250R Termignoni Egzoz
XNBGF4-SgB8

CBR250R Remus Egzoz
zqytenmUowE


Kullanım Kılavuzu (http://honda.com.tr/App_Assets/Kilavuzlar/29/45/cbr25011omtr.PDF)

overcloud
28 Şubat 2011, 13:19
İlk mesaj benden olsun :)

Fuar'da honda yetkilisinden aldığım bilgiye göre yeni kasa cbr'lar (125 ve 250) Nisan 2011'de bayiilerde olacakmış.

Bence 250cc'lik pazarda iyi bir alternatif oldu. Harika bir tasarıma sahip.

cbr250r'in performansını görmek isteyenler için bir 0 - 160km hızlanma videosu:
http://www.youtube.com/watch?v=zedjh39y9nQ

Kıyaslama içinde ninja250r'dan bir video:
http://www.youtube.com/watch?v=sN6FGVDIZZU

acun0
28 Şubat 2011, 13:28
Hondanın CBR250R için ürettiği yeni motorunun 13 litrelik yakıt ile 400km gitmesi hedefleniyor

bu normal degerler zaten tüm 250 cc ler 90 km sabit hız ile zaten bu kadar yakıyor. nerde kaldı ekonomiklik.
yollarda görmek onları geçmek çok hoşuma gidecek. sabırsızlıkla bekliyorum.
kimse yok konfor için almıştım. son hız önemli degil demesin eger güç istemiyorsan 125 lik bin. ne gerek var 250 lik 600 lük almaya hem yakıt az olur. hem masraf

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:28 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:24 ----------

bu arada ninja 250 ikinci el satarsan sahibinden comda bekliyor olazagım tabi fiyatıda ötv ye göre ayarlı olursa

reak41
28 Şubat 2011, 13:33
hiç beklediğim gibi değildi cılız sanki ucuz işçilik ve parçalar kullanılmış havası vardı ben beğenmedim ama fiyatı gayet uygun tutucakmış gibi geldi

kastamonu22
28 Şubat 2011, 14:23
cbr 125 r ın görüntüsü bile bu motordan iyi bence.. tek silindir ince lastik olmasının tek bir açıklaması var (az yakıt).. kullananlar olsada bilgi alsak..

dreamdark
28 Şubat 2011, 14:44
Fuarda inceleme şansım oldu ve oldukça beğendim yeni CBR250R'ı.

Malzeme kalitesini başarılı buldum. Zaten Honda'dan aksini beklemek mantıklı olmaz.
Dijital kadranı ve yeni nesil far dizaynı ile egsozu, estetik olarak öne çıkan detaylar.
Boyutları bir 250cc için ideal, arka lastikte 140'lık tercih edilmesi tatminkar, oturuş pozisyonu da rahat.
Ayrıca Honda'nın her daim eşit ve dengeli/kontrollü elektronik yakıt enjeksiyon sistemi "PGM-FI" ile donatılması da 2011 model CBR250R'ın en büyük artılarından.

Bence bu motor tercih edilecekse amaç çok yüksek süratler değil; tatminkar bir performans ve ekonomi olmalı. Çünkü "250cc" bir motosikletten fazlasını beklemek hayal olur.
Hız isteyen kullanıcı en az 600cc tercih etmelidir.
Rakipleriyle arasındaki 5-6 HP fark da karar vermekte çok fazla önemli bir etken olmamalı ve tüm açılardan değerlendirme yapılmalı.
Sürüş karakteri nasıl, kullanımı rahat mı, gaz tepkisi yeterince hassas ve dengeli mi, frenleri yeterli mi, yakıt tüketimi nasıl, vibrasyon oranı nedir?
Öncelikle bunlara bakılmalı.

Youtube'daki videolarda CBR'ın 0-100 km. hızlanması gayet başarılı, hatta 33HP Ninja'ya göre 0,5 sn. daha hızlı. Son hızda ise Ninja'dan 10km yavaş kalıyor (165 km / 175 km).
Yani arada dağlar kadar fark yok.

CBR250R, 2011'de piyasaya sürülen yeni nesil/teknoloji bir model olması ve fiyatıyla bence oldukça cazip görünüyor.
Ayrıca ülkemizdeki en kurumsal lider motosiklet markasının Honda olduğu da yadırganamaz bir gerçek ve servis-yedek parça-satış sonrası hizmetler konusunda insana verdiği güven de büyük bir avantaj.

Eğer Ninja250R ciddi bir indirime gitmezse, bu motoru satmasının çok zor olacağını düşünüyorum. 10 km'lik fark ve çift silindire bu kadar fiyat farkı vermeye değer mi?

Z-Moto faktörü de önemli bir eksi olmaya devam edecek tabi.
Bu sene Z-Moto fuara bile katılmamıştı, yani koskoca fuarda 4 büyükten biri olan Kawasaki'nin standı yoktu.
Kawasaki'nin, ülkemizde arkasında bile durmaktan aciz bir distribütör varken, satın alınmasının ne derece doğru olacağı da ayrı bir soru işareti bırakıyor insanın aklında..

Bence Honda bu sene doğru bir hamle yaptı ve pazara fahiş olmayan bir fiyatla girerek 250cc sportbike sınıfında taşları yerinden oynatacak, piyasayı hareketlenecek gibi görünüyor.

Tüm bu faktörlere göre değerlendirme yapıp karar vermekte kullanıcıya düşüyor tabi.

Saygılar..

Seko
28 Şubat 2011, 15:10
Honda kırmızı rengi getirmeyerek bir garipliğe daha imza atmış. En güzel rengini niye getirmezsiniz kardeşim şunun ? Hayret birşey ya...

overcloud
28 Şubat 2011, 15:12
cbr 125 r ın görüntüsü bile bu motordan iyi bence.. tek silindir ince lastik olmasının tek bir açıklaması var (az yakıt).. kullananlar olsada bilgi alsak..

lastikler o kadarda ince değil.

en azından arka lastiği ninja'dan daha geniş.

Bu arada dreamdark'ın tespitleri doğru. Honda bu sefer dersini iyi çalışmış ve piyasaya uygun bir fiyattan girdi.

0-100 arası hızlanmasının iyi olması şehir trafiğinde yeterince esnek olabildiğini ve ihtiyaçları karşılayacak tatminkar bir motora sahip olduğunu gösteriyor.

Ancak 100'den sonra ise çok hantallaşıyor. otobanda yuksek hızlarda yeterince esnek olabilir mi iyice düşünmek lazım. 0 - 100 arası ninja ve gt250'den daha çabuk olsada bu hızdan sonra ninja ve gt250 kadar seri değil (bknz video).

kullanıcının ihtiyaçlarını ve tercihlerini iyi belirlemesi lazım. ben şu aralar ciddi ciddi almayı düşünüyorum, kısmet olursa önümüzdeki yıl bu zamanlarda (bu süre boyuna ninja'nın uzun yol performansını görmem lazım) :)

htmetin
28 Şubat 2011, 15:15
Resimlere bakacak olursak Ben ABS Sayacı gördüm diskin altında doğrumudur?

frustrated
28 Şubat 2011, 15:22
abs'li modelleri var ama sanırım tr ye gelmez.

şurada da detaylı bir incelemesi var:

http://www.motorcycle.com/manufacturer/honda/2011-honda-cbr250r-tech-review-90209.html

motoru oldukça yeni sanırım sırf motor kısmında 7 tane patent varmış.

benim merak ettiğim konu bu alet çoğunlukla şehir içi ara sıra uzun yol yapanlar için bir commuter gibi hizmet verebilir mi? oturma pozisyonu baya dik gibi duruyor. topcase ve sidecase takılabilirse uzun yol için de kullanılabilir sanki.

htmetin
28 Şubat 2011, 15:27
ABS var ise Bu modelin yanına +1 daha

cbr 125'm
28 Şubat 2011, 15:29
keşke daha çok alternatif olsa..

sedici
28 Şubat 2011, 15:59
videoda combine abs gösteriyor ama bize gelecek modellerde var mıdır acaba fuara gidenler dikkat etti mi?


Bulut sen şimdi ninjayı satıp cbr mı almayı düşünüyosun :silent: bence gereksiz bi hareket olur ama motorun görseli senin için o kadar(aradaki fark) ediyorsa bilemem... yoksa kawanın bi eksiğini mi gördün hoşuna gitmeyen bişeyi mi oldu

cakalaz
28 Şubat 2011, 16:13
Bu topic de patlama yasanacak :) ::sorcerer

< iLk@yy >
28 Şubat 2011, 16:42
Bu topic de patlama yasanacak :) ::sorcerer

sen 600f'i sat 250r al 0 km seni fena keser o az yakar çok kaçar hemde gökhanla rahat gezersiniz rize yollarında :mrgreen:

my91
28 Şubat 2011, 16:57
Fuarda çektiğim fotoğraflar.. Benden de katkı olsun buraya :)
http://i1122.photobucket.com/albums/l528/my91/DSC_0107-1.jpg

http://i1122.photobucket.com/albums/l528/my91/DSC_0108.jpg

http://i1122.photobucket.com/albums/l528/my91/DSC_0109-1.jpg


Motor fena değil.. Niye fena değil derseniz.. Özellik olarak amenna bişey diyemem honda bu.. Ama tip olarak, oturuş stili olarak, tek silindir olarak dezavantajdır.. Eğer ki racing.e geçiş motoru olarak kullanılacaksa..

acun0
28 Şubat 2011, 17:01
sen 600f'i sat 250r al 0 km seni fena keser o az yakar çok kaçar hemde gökhanla rahat gezersiniz rize yollarında :mrgreen:

evet hemen sat çek honda 250 lik az yakar

overcloud
28 Şubat 2011, 17:01
videoda combine abs gösteriyor ama bize gelecek modellerde var mıdır acaba fuara gidenler dikkat etti mi?


Bulut sen şimdi ninjayı satıp cbr mı almayı düşünüyosun :silent: bence gereksiz bi hareket olur ama motorun görseli senin için o kadar(aradaki fark) ediyorsa bilemem... yoksa kawanın bi eksiğini mi gördün hoşuna gitmeyen bişeyi mi oldu

Ninja'dan yana tek şikayetim amortisörlerinin çok sert oluşu. cbr250r'in amortisörleri hakkında bir yorum yapamayacağım kullanmadığım için.

cbr250r'a iki kişi oturduğumuzda rahat geldi ve arkadaki artçı tutamaklarını sökerek çanta takabileceğimi düşündüm. bunun dışında 0km bir motor alabilecek olmamla birlikte (uygun fiyat ve kaliteli bir marka) güvenilir servislerinin olması benim için önemli. tabi yeni kasa bir motor olması farklı bir avantaj.

sert amortisör ve çanta takamamak dışında ninja'dan yana bir şikayetim yok.

Bu arada sert amortisör deyip duruyorum ama bunun yol tutuşundaki artısı tartışılmaz tabiki, yoksa performans olarak ninja'nın seriliği çok çok iyi - bence cbr250r ile kıyas götürmez (15sn - 160km) ama soracak olursan 160'a kaç kere çıktın diye, e-5 gibi yollarda arkamdan bir araç sıkıştırmadığı sürece yüksek süratlere çıkmıyorum.

kawasakiyle ilgili olarakta z-motor'daki ustayı gördükten sonra o servise götürmedim motoru.

ustalığı belki iyidir, kimsenin hakkını yemeyeyim ama bir ilgisizlik ve sorduğum sorulara cevap verememe durumu olunca direk sildim servisi aklımdan. yeride bana çok ters. (soğanlık)

Açıkçası Esengül gibi bir servis varken ninja'yı bile oraya götüresim geliyor.

Biraz marka fanatikliği yapar gibi oldu, yanlış anlaşılmasın. Benim için servis çok önemli. Yoksa ninja'yı ya da kawasaki'yi kötülemek gibi bir derdim yok, tam tersine ninja'yı çok seviyorum :cat: ama Honda'nın Türkiye'de ki yaygınlığı su götürmez bir gerçek.

htmetin
28 Şubat 2011, 17:12
Fuarda çektiğim fotoğraflar.. Benden de katkı olsun buraya :)


http://i1122.photobucket.com/albums/l528/my91/DSC_0109-1.jpg


Motor fena değil.. Niye fena değil derseniz.. Özellik olarak amenna bişey diyemem honda bu.. Ama tip olarak, oturuş stili olarak, tek silindir olarak dezavantajdır.. Eğer ki racing.e geçiş motoru olarak kullanılacaksa..


Bu resime göre Türkiye'ye ABS'siz olarak gelecek galiba:( Ama Bu motor kötü anlamına gelmiyor. CBF 250'nin Grenajlı hali ama tipi gerçekten hoş. Şehir içi kullanımda ve kısa menzilli gezilerde fazlası ile iş görecektir. Beni etkileyen şey Tasarımı oldu.

gti_king
28 Şubat 2011, 17:17
Fuarda çektiğim fotoğraflar.. Benden de katkı olsun buraya :)
http://i1122.photobucket.com/albums/l528/my91/DSC_0107-1.jpg

http://i1122.photobucket.com/albums/l528/my91/DSC_0108.jpg

http://i1122.photobucket.com/albums/l528/my91/DSC_0109-1.jpg


Motor fena değil.. Niye fena değil derseniz.. Özellik olarak amenna bişey diyemem honda bu.. Ama tip olarak, oturuş stili olarak, tek silindir olarak dezavantajdır.. Eğer ki racing.e geçiş motoru olarak kullanılacaksa..

Hocam bir konuda daha gördüm bu resimlerinizi.Bunlar CBR 125'in resimleri diye düşünüyorum.Fuarda ben CBR 250'ye binmedim.Standın üstündeydi.Fakat bu CBR 125'e binilebiliyordu ve bahsi geçen motosikletin rengi de bu şekildeydi.İki motosiklet arasında kasa benzerliği var fakat renk farkı ve detaylar ile ayırabilirsiniz...

HiAxiSheytan
28 Şubat 2011, 17:18
Yorum yapmak için biraz erken motosiklet bayilere daha sonrada son kullanıcılara bir gelsin. Biz sadece teknik veriler ve görüntü üzerine konuşuyoruz dremdark ın belirttiği gibi


" Sürüş karakteri nasıl, kullanımı rahat mı, gaz tepkisi yeterince hassas ve dengeli mi, frenleri yeterli mi, yakıt tüketimi nasıl, vibrasyon oranı nedir? "


gibi konularda kullanıcıların verecekleri bilgiler daha doyurucu olacaktır.

my91
28 Şubat 2011, 17:20
Hocam bir konuda daha gördüm bu resimlerinizi.Bunlar CBR 125'in resimleri diye düşünüyorum.Fuarda ben CBR 250'ye binmedim.Standın üstündeydi.Fakat bu CBR 125'e binilebiliyordu ve bahsi geçen motosikletin rengi de bu şekildeydi.İki motosiklet arasında kasa benzerliği var fakat renk farkı ve detaylar ile ayırabilirsiniz...

Allah allah.. Hiç dikkat etmemişim. 250 olduğunu hatırlıyorum inceledim hatta ama:silent: Yanlış ise kusuruma bakmayın..

adasel
28 Şubat 2011, 17:21
bu fiyata bu motor çok satar arkadaşlar!

dreamdark
28 Şubat 2011, 17:34
sen 600f'i sat 250r al 0 km seni fena keser o az yakar çok kaçar hemde gökhanla rahat gezersiniz rize yollarında :mrgreen:

Ben bile düşünüyorum ciddi ciddi almayı ulem:P



Motor fena değil.. Niye fena değil derseniz.. Özellik olarak amenna bişey diyemem honda bu.. Ama tip olarak, oturuş stili olarak, tek silindir olarak dezavantajdır.. Eğer ki racing.e geçiş motoru olarak kullanılacaksa..

Dostum senin çektiğin bu fotoğraflar CBR125R olmasın sakın?
CBR250R'ın bu renk seçeneği yok.
Eğer fuarda arka tarafta kalan, sahne önündeki makinaysa bu CBR125R'dır.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:34 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:30 ----------


Ninja'dan yana tek şikayetim amortisörlerinin çok sert oluşu. cbr250r'in amortisörleri hakkında bir yorum yapamayacağım kullanmadığım için.

cbr250r'a iki kişi oturduğumuzda rahat geldi ve arkadaki artçı tutamaklarını sökerek çanta takabileceğimi düşündüm. bunun dışında 0km bir motor alabilecek olmamla birlikte (uygun fiyat ve kaliteli bir marka) güvenilir servislerinin olması benim için önemli. tabi yeni kasa bir motor olması farklı bir avantaj.

sert amortisör ve çanta takamamak dışında ninja'dan yana bir şikayetim yok.

Bu arada sert amortisör deyip duruyorum ama bunun yol tutuşundaki artısı tartışılmaz tabiki, yoksa performans olarak ninja'nın seriliği çok çok iyi - bence cbr250r ile kıyas götürmez (15sn - 160km) ama soracak olursan 160'a kaç kere çıktın diye, e-5 gibi yollarda arkamdan bir araç sıkıştırmadığı sürece yüksek süratlere çıkmıyorum.

kawasakiyle ilgili olarakta z-motor'daki ustayı gördükten sonra o servise götürmedim motoru.

ustalığı belki iyidir, kimsenin hakkını yemeyeyim ama bir ilgisizlik ve sorduğum sorulara cevap verememe durumu olunca direk sildim servisi aklımdan. yeride bana çok ters. (soğanlık)

Açıkçası Esengül gibi bir servis varken ninja'yı bile oraya götüresim geliyor.

Biraz marka fanatikliği yapar gibi oldu, yanlış anlaşılmasın. Benim için servis çok önemli. Yoksa ninja'yı ya da kawasaki'yi kötülemek gibi bir derdim yok, tam tersine ninja'yı çok seviyorum :cat: ama Honda'nın Türkiye'de ki yaygınlığı su götürmez bir gerçek.

Doğru düşünüyorsun bence de Bulut.
Zaten uzun yolda dahi sabit seyredilecek sürat ortalama 110-120km iken, sollama vs gibi durumlarda 140-150km'ye ivmelenmenin çok da sorun olacağını sanmıyorum.
Bir de far konusunda da aydınlatmada sıkıntı olacağını düşünmüyorum, 38000TL'lik VFR1200'de bile aynı tip farı kullanmış Honda.
Gelse de kullansak şu motoru. :)

odesa yasin
28 Şubat 2011, 18:00
kullanıcı yorumlarını sabırsızlıkla beklıyorum:) bende almayı düşünüyorum

saygılarımla.

Shrieker
28 Şubat 2011, 18:06
Motorun üzerinde gelen lastikler nedir bakan oldu mu acaba ? Bir de fren kaliperleri ne marka ?

Kırmızı rengi getirmemeleri anlaşılır gibi değil.

overcloud
28 Şubat 2011, 18:14
lastikler sanırım irc marka. desenleri benim ninja'nın üzerindeki irc'lere çok benziyor.

cengaver29
28 Şubat 2011, 18:53
kırmızı siyah (çift renk ) seçeneği yokmu acaba

deadline
28 Şubat 2011, 19:12
Bir kere tek silindirli o yüzden kıpraşımlı bu diyen arkadaşlar. Deyiverin hele primary balancer dedikleri nane molla ne işe yarıyo? Neden kranga eklemiş bu capon amcalar? Bi kere de ezberden konuşmak yerine araştırın biraz be :D

Aletin teknik verilerine bakan olmadı galiba hiç. Kısa bi stroke var. 250cc ve tek silindir bi alette ss kullanıcılarının isteyeceği düşük devir/hızdan yüksek devir/hız a kısa sürede çıkmaya uygun tasarlamış/yapmış capon amcalar. Yani tek silindirle de ss karakteri alabilmiş durumdalar. Tek korkum bu tip kısa stroke lu motorları kullanmayı bilmeyen ve zırt pırt hava atacam diye kırmızı ışıklarda devir ibresini sona dayayan yurdumun apaçi ss cusu "yağ yakıyo abi bu, motor hatalı" diye adını çıkarma potansiyeli. Elleşme evladım, baba parasıyla redline a girip durma boştayken diyen bu abilerini dinlerlerse yağ yakma sorunları falan olmaz. Tam tersine gayet ekonomik bir tek silindir keyfi sürerler. Üstelik güç-tork bandının nincaya göre daha alt devirlerde veriliyo olması bence daha keyiflive trafik için ve yeni ss kullanıcıları için daha iyi. Motorun paketleyen capon amca güzl bi paket yapmış. Kim kullancak, nassı kullancak falan die düşünmüş.

Bu motor büyük ihtimal emisyon zamazingosundan dolayı güçten kesilmiş biraz gibi geldi. Kat iptali falan gibi oyunlar oynanabilir. Yani tuning olayına girer bu motor.Nerde benim obdii readerım bakiim?

Honda servisleri bu motordan çok ekmek yerler. Neden? Valla sık sık sübap ayarı çekerler gibime geliyo. Hayır motorun kalitesinden değil de kullanıcıların ss motorlarını kullanma alışkanlıklarını gözlemlediğimden :D

Bakın bakalım motoru nassı tasarlamış amcalar:

http://world.honda.com/CBR250R/concept/index.html

Şekli şemali yerinde, yakışıklı bir motor. Öle uydur kaydır, o kasaya bu motoru yerleştir falan olmamış işte. Adamlar 250cc de ss görünümlü st oturuşlu bir makine yapacaz demişler ve yapmışlar. vfr1200 ebesinin örekesi bi fiyata gelince ona benzeyen ucuz bi alternatif çıkarmışlar ortaya.

Bence de çok satar. Taylandda falan düz kırmızısı ve grisi de da var burada 3 renkli ve düz siyah gelecek galiba. cıbır125 ve 600 ve bin rr turuncu renkleri de gelse güzel olurdu.

Aferin len Honda. İlla piyasadan tokat yicen ki aklına güzel çözümler gelecek. Dayak yemeden yapsan şu işi bi de piyasanın a... da neyse orasını da sen bilin gariii :D

(dip not: hyo ve nincası elinde patlıcak die tırsıp motora bok atmaya yeltenenler, hadi naşş)

TYP-R
28 Şubat 2011, 19:38
CBR250R lansmanı avrupadan önce ilk türkiyede yapıldı.Tr'ye renk olarak sadece mavi-beyaz geldi.

mavibuz
28 Şubat 2011, 23:45
Bence motor cbr 250 r değilde daha çok cbr 250 f sport gibi durmuş, birde bu adamlar 20 sene önce bu 250 liliğin 4 silidir 45 hp olanını yapmışlar (yutubede videoları var). Ben tipini pek sevmedi gidon dan dolayı birde tek silindir olması. hyosung un yaptığı gibi honda da 600 rr görüntü olarak alıp 250 r a uygulayabilirdi

tt Adnan
01 Mart 2011, 00:11
Bence eksileri apaçık ortada:

- Ön tek disk (çekme yapar)
- Tek silidir (ivmelemede kayıp + titreşim)
- Gidon dik (SS geçişi için handikap)
- Aynalar boynuz gibi dik (SS ' lerin bu şekilde değil)
- Koltuk tek parça (SS modellerde çift)

Slm lar

deadline
01 Mart 2011, 00:41
bkz. 3 mesac yukarsı be kardeşim. Yani yazmadan önce biraz da okusan :)

algilama
01 Mart 2011, 09:23
açıkçası fuarda gördüğümde aşırı şekilde beğendim ben bu motoru. Benim beklentilerimi bu kadar iyi karşılayan bir motor daha yok, çünkü 150 cc motorumla en büyük sıkıntım ivmelenme ile tem'de arkama yapışan (/sıkıştıran) araçlarla oran aramı açamamaktı. Ayrıca ben kaslı motordan ziyade, ince yapılı motoru daha çok tercih ediyorum (tenere gibi). 150 cc motor alana kadar bende kaslı olsun, büyük görünsün diyenlerdendim ama ince motorun güzelliğini trafikte fark ediyorsunuz, şimdi performans olarak benim aradığım sıkıntısız 100 km'e çıkabilecek, arkama biri yapıştığında yada uzun yolda sollamalarda 100'ün üstüne de çıkabilecek, ince yapılı, ekonomik bir motordu ve tam karşımda cbr250r. O yüzden nisan gelsin, kredi ile bile olsa almayı düşündüğüm tek motor bu.

Son olarak 1.90 boy 98 kilo olan bir ayı olarak kaslı motor mühim değil diyorum yine. Hız aranıyorsa daha öncede söylendiği gibi 600'lük motor bakılmalı, şehiriçi ve dışında kullanmak amaçlı bir motor aranıyorsa bu model çok mantıklı bence. Yıllarca binerim ki ben buna :)

Felon
01 Mart 2011, 10:31
param var motosiklete yeni başlıyorum bu işi usulune göre yapıcam diyosanız tek markayla olayı bitirebilirsiniz cbr250r-cbr600f-cbr1000rr
1000rr a kadar rahat rahat dolaşır hem uzun yol hem keyif yaparsınız:mrgreen: sonrasında ölüme daha yakınlaşabilmek adına 1000rr çok uygun bir tercih olur motor üstünde ölürsenizde her motorcunun istediği gibi görevinizi tamamlamış olursunuz:)
çokmu honda fanatiği bi mesaj oldu ne:P

acun0
01 Mart 2011, 11:41
bu fiyata 600 lük alınır . gelin yapmayın. yarın bununda foyası çıkacak
bu fiyata alınabilecek dayanıklı 600 lükler.
suzuki bandit 600 s
suzuki katana 600
honda 600 f
er 6 n -f
gsr 600
gibi internette daha bir çokları var. tabi bu sözüm 125 lik motorda yeterince binmiş kişilere

red thunder
01 Mart 2011, 13:26
sonrasında ölüme daha yakınlaşabilmek adına 1000rr çok uygun bir tercih olur motor üstünde ölürsenizde her motorcunun istediği gibi görevinizi tamamlamış olursunuz:)

Süper yorum olmuş :mrgreen::mrgreen::mrgreen: Görev anlaşılmıştır :)

deadline
01 Mart 2011, 13:39
8750 ye gsr600 mü var?

Perti vardır bu fiyata da yürüyen, temiz, sıfır ayarında varsa 8750 ye gsr600 almayan sizin gibi olsun :)

draggy
01 Mart 2011, 13:50
bu fiyata 600 lük alınır . gelin yapmayın. yarın bununda foyası çıkacak
bu fiyata alınabilecek dayanıklı 600 lükler.
suzuki bandit 600 s
suzuki katana 600
honda 600 f
er 6 n -f
gsr 600
gibi internette daha bir çokları var. tabi bu sözüm 125 lik motorda yeterince binmiş kişilere

2. el ve artık nasıl zorlandığı bilinmeyen makina öneriyorsunuz, sıfır motorun tadını hiç bir 2. el motorda alamazsınız, rodajı bile zevkli gelir, bakımı da...

dreamdark
01 Mart 2011, 14:28
Honda Motosiklet Türkiye Md. Güray Yücel CNBC-e'de canlı yayında şu anda.

Seko
01 Mart 2011, 14:36
Bu fiyata külüstür 600'lük alınır tabi. Cillop gibi sıfır, üstelik naked gibi yüksek konumlandırılmış gidonlu CBR 250 varken ben dönüp bakmam. Konu sadece güç veya hız değil. Bunları yeterince veren uygun fiyatlı bir motosiklet bulmak. Benim gibi fiyat performans takıntısı olan biri için bile bu model bütün koşullları sağlıyor.

Ben de bazı arkadaşların aksine gidon SS gibi olsa hemen motordan vazgeçerim. Geçen gün Yamaha YZF-125 motora bir oturayım dedim, ben hayatımda böyle rahatsız bir motor ve oturuş pozisyonu görmedim. Bedava verseler binmem, o derece yani. 10 km gitmem o motorun üzerinde. Anladım ki SS kesinlikle bana göre değilmiş.

frustrated
01 Mart 2011, 15:37
bu motor şimdi nisan ayında mı stoklarda olacak?

quartaporte
01 Mart 2011, 17:52
Acıkcası ben bir suzuki bandit s kullanıcısıyım. Bu ülkede keriz yerine konulmaktan bıktım artık. tamam motosikletimi cok seviyorum ancak haftada hic bir sey yapmadıgım halde (iş-ev arası) 70-80 tl yakıt parası verince zoruna gidiyor insanın. Ben motosiklete keyif için biniyorum benim işim değil motosiklet kullanmak,pistlerde antreman yapmıyorum.Sadece mutlu mutlu gezmek istiyorum ve artık lanet ettim bu yakıt fiyatlarına.4 silindir bir motosikletle gazlamazsan olmuyor daha cok yoruluyorsun. Bu motosikleti Mart ayında Antep'te inceleyeceğim,tek silindirmiş lastikleri inceymiş hiç sorun değil videolarda gayet seri olduğu gorunuyor acıkca...
Bu motosiklette tek inceleyecegim nokta ebatları. Çok cılız bir makina mı degil mi onu merak ediyorum? Fuarda inceleme fırsatı olan varsa yazarsa sevinirim.
bence fiyat makul acıkcası ben 11-12 bin arası olur diye dusunuyordum ama fena değil.
Banditimi satıp sıfır cbr250 almayı ciddi ciddi düşünüyorum.

bu fiyata 600 lük alınır . gelin yapmayın. yarın bununda foyası çıkacak
bu fiyata alınabilecek dayanıklı 600 lükler.
suzuki bandit 600 s
suzuki katana 600
honda 600 f
er 6 n -f
gsr 600
gibi internette daha bir çokları var. tabi bu sözüm 125 lik motorda yeterince binmiş kişilere

rüzgarsba
01 Mart 2011, 18:00
su an satışı var sahibinden de

frustrated
01 Mart 2011, 18:14
buradaki testte:
http://www.zigwheels.com/reviews-advice/reviews/honda-cbr-250r-first-ride/7245/1
motorun hindistan ve tayland'da üretileceği
cbr serisinden ziyade vfr serisine yakın özellikler taşıdığı
günlük kullanım ve tur için uygun olduğu yazıyor merakla bekliyoruz gelmesini
bence de bu yılın en parlayan yıldızı bu motor olacak

deadline
01 Mart 2011, 18:19
Şuanda sadece Tayand da üretiliyor. Hindistan üretimi bu bahar başlayacakmış ve Güney Amerika pazarı da dahil yaygınlaştıracaklarmış satışını. Başka ilmekte yazdığım gibi Tayland son kullanıcı fiyatı 5300 lira civarı ancak Tayland daki satış vergilerini bilmiyorum.

acun0
01 Mart 2011, 19:27
Acıkcası ben bir suzuki bandit s kullanıcısıyım. Bu ülkede keriz yerine konulmaktan bıktım artık. tamam motosikletimi cok seviyorum ancak haftada hic bir sey yapmadıgım halde (iş-ev arası) 70-80 tl yakıt parası verince zoruna gidiyor insanın. Ben motosiklete keyif için biniyorum benim işim değil motosiklet kullanmak,pistlerde antreman yapmıyorum.Sadece mutlu mutlu gezmek istiyorum ve artık lanet ettim bu yakıt fiyatlarına.4 silindir bir motosikletle gazlamazsan olmuyor daha cok yoruluyorsun. Bu motosikleti Mart ayında Antep'te inceleyeceğim,tek silindirmiş lastikleri inceymiş hiç sorun değil videolarda gayet seri olduğu gorunuyor acıkca...
Bu motosiklette tek inceleyecegim nokta ebatları. Çok cılız bir makina mı degil mi onu merak ediyorum? Fuarda inceleme fırsatı olan varsa yazarsa sevinirim.
bence fiyat makul acıkcası ben 11-12 bin arası olur diye dusunuyordum ama fena değil.
Banditimi satıp sıfır cbr250 almayı ciddi ciddi düşünüyorum.

üste biraz para vermen gerekecek:)ne de olsa honda alıyorsun

NetteTek
01 Mart 2011, 19:42
Tamda CBF150 yi verip yerine bi 250 almayı düşünürken Hondanın piyasaya girmesi süper oldu. Dik oturuş olması, yakıt, ve şehir içinde kullanacak olmam beni bu motora itti. Antalya'ya gelse de görsek bi pazarlığını yapsak

quartaporte
01 Mart 2011, 21:02
üste biraz para vermen gerekecek:)ne de olsa honda alıyorsun

:cat::cat::cat:

grossefox
01 Mart 2011, 21:35
Bu topic de patlama yasanacak :) ::sorcerer

:rendeer::rendeer: