PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 [491] 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529

trancexp
29 Şubat 2016, 11:01
Arkadaşlar motoruma pek binemediğimden ve taşındığım yerde garaj olmadığından motorumu satacağım yakın bir zamanda.
Bakımını yapayım öyle satayım dedim, İpone 10w40 yarı sentetik yağ almak istedim, bulamadım. Bu yağı bulabileceğim bir yer var mı? Yoksa başka hangi yarı sentetik yağı önerirsiniz?

herhangi bir yağ al koy 10/40 4t . total de ELF , honda da ENEOS, bp de CASTROL olabilir bunlar iyidir.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:30 ----------


Cbr 250r koruma takoz lari kaç para

150 tl seviyesinde. Ama bir ara indirimli veren EMS brake vardı CBR 250 fan club üyesiyim dersen belki iyi fiyat alabilirsin.
https://www.facebook.com/profile.php?id=100009288098009
CBR 250 fanclub.
https://www.facebook.com/groups/cbr250rfanclub2013/

kedurgut
29 Şubat 2016, 11:19
Kardeşim kazasız belasız inş hayırlı uğurlu olsun... Bu gün bekliyorum yanıma akşama gazlayalım biraz :)

gazlarız gazlamasına da sen fazla gazlama. yetişeyim üstad sana :)

trancexp
29 Şubat 2016, 11:28
Gece 2, :flower:

Motor ve zincir yıkama, kurulama yağlama işi biter. " abi neyi bozuldu motorun sabahtan beri burdasınız " sorularına cevap verdikten sonra fuardan alınma stickerlar yapıştırılır :cherry:



Xcom ve Sokollu motorlarınıza Eneos yağlarını önerir ;

http://i.hizliresim.com/j35EYg.jpg (http://hizliresim.com/j35EYg)


Beni zincir zahmetinden kurtaran babuşa selamlar :)


Haydaaa 1 senedir biz eneos kullanıyoruz, ENEOS yağlarını Anes motordan alabilir isteyenler.

xcom
29 Şubat 2016, 12:55
Gece 2, :flower:

Motor ve zincir yıkama, kurulama yağlama işi biter. " abi neyi bozuldu motorun sabahtan beri burdasınız " sorularına cevap verdikten sonra fuardan alınma stickerlar yapıştırılır :cherry:



Xcom ve Sokollu motorlarınıza Eneos yağlarını önerir ;

http://i.hizliresim.com/j35EYg.jpg (http://hizliresim.com/j35EYg)


Beni zincir zahmetinden kurtaran babuşa selamlar :)

Oo baba güzel fotoğraf.. Herzaman beklerim seni abi dolapdere cbr servis hizmetinizde :D

jimi_hendrix
01 Mart 2016, 18:59
millet yaw samsundan motor alma arefesindeyim kendim ise istanbuldayım. acaba samsuna gidecek olursam oradan bana yardım edebilecek olan var mı?

Malatya CBR
01 Mart 2016, 20:37
https://www.youtube.com/channel/UClylUBvxZielT57z047iVYA/videos?flow=grid&sort=p&view=0

çok güzel bir kanal belki işinize yarar

emrys
01 Mart 2016, 22:05
Irc lastikler en fazla 1 ay idare eder oda öğreneni kadar. sakin kullanılıyor alışanı kadar o sebepten
en ufak atraksiyon girilmez bence o ırclerle. bugun aniden durmam gerekti 100km hızla gidiyordum lastikler değişmiş olmasa çok net yerdeydim motorda arabaya gömmüştü :D
Motoru alalı 5-6 ay oldu baya alıştım çok afresif kullanıyorum engelde olamiyorum hele başka motorlu gördüğümde :D napmak lazım bu durumda ? yoksa öpecem asfaltı yakında bile bile :D

trancexp
02 Mart 2016, 14:13
Irc lastikler en fazla 1 ay idare eder oda öğreneni kadar. sakin kullanılıyor alışanı kadar o sebepten
en ufak atraksiyon girilmez bence o ırclerle. bugun aniden durmam gerekti 100km hızla gidiyordum lastikler değişmiş olmasa çok net yerdeydim motorda arabaya gömmüştü :D
Motoru alalı 5-6 ay oldu baya alıştım çok afresif kullanıyorum engelde olamiyorum hele başka motorlu gördüğümde :D napmak lazım bu durumda ? yoksa öpecem asfaltı yakında bile bile :D

bu döneme motorda ergenlik dönemi diyorum ben :P geçicek tabiki. Sen uzun geziler yap bize katılabilirsin, eğer hala üye değil isen.
https://www.facebook.com/groups/ekuriler/?fref=ts

cx571
03 Mart 2016, 17:40
Haydaaa 1 senedir biz eneos kullanıyoruz, ENEOS yağlarını Anes motordan alabilir isteyenler.

Bende Eneos yağ aldım. elime ulaşmadı daha. Japon Yağ diye biliyorum. Bakalım kullanıcam. Merak ediyorum... Kullanan arkadaslardan yorum alıyım ):

trancexp
04 Mart 2016, 15:18
Bende Eneos yağ aldım. elime ulaşmadı daha. Japon Yağ diye biliyorum. Bakalım kullanıcam. Merak ediyorum... Kullanan arkadaslardan yorum alıyım ):

yağ güzel belki bir motul değildir kullanmadım bilmiyorum ama ben memnunum.

Malatya CBR
05 Mart 2016, 17:30
ön-arka fren hidroliklerini değiştirdim bomba gibi frenliyor uzun zamandır değiştirmeyen varsa tavsiye ederim

seta34
07 Mart 2016, 02:32
Motor 16000 e dayandi bakima girecek, arka balatayi degistirecegim bayagi az kaldi. Zincirde ölme yolunda yavas yavas.
Arka balatayi degistirmek icin ozel iscilik parasi aliyolar mi? Aliyorlarsa kendim degistirecegim. Orjinal balatasindan daha iyidir bu marka dediginiz bir balata varmi?
Zinciride durumlari duzelttigim zaman degistiricem insallah sarı renkte kaliteli bir zincir onerir misiniz fiyati ucuk olmasin ama :D

xcom
07 Mart 2016, 10:04
Motor 16000 e dayandi bakima girecek, arka balatayi degistirecegim bayagi az kaldi. Zincirde ölme yolunda yavas yavas.
Arka balatayi degistirmek icin ozel iscilik parasi aliyolar mi? Aliyorlarsa kendim degistirecegim. Orjinal balatasindan daha iyidir bu marka dediginiz bir balata varmi?
Zinciride durumlari duzelttigim zaman degistiricem insallah sarı renkte kaliteli bir zincir onerir misiniz fiyati ucuk olmasin ama :D

Günaydın arka balata için ayrı işçilik almaması lazım basit bir iş çünkü.. Zincir dişlileri ise servisten almanı öneririm geçen gün honda esengüle sormuştum orj zincir dişliler 390tl 50tl takma işçiliği.. Aynı zincir dişliler kma da 406 tl "gold olmayan" stock..

jimi_hendrix
07 Mart 2016, 22:06
Günaydın arka balata için ayrı işçilik almaması lazım basit bir iş çünkü.. Zincir dişlileri ise servisten almanı öneririm geçen gün honda esengüle sormuştum orj zincir dişliler 390tl 50tl takma işçiliği.. Aynı zincir dişliler kma da 406 tl "gold olmayan" stock..

hocam cbr250r ye bakıyordum da iki tane ilanı kafama koydum temiz bişey arıyorum, öyle gezmek için maksat. yaw baktıklarımda zinci değişmiş oluyor km 15-16000 felan yaw bu zincirler çabuk mu ölüyor böyle değişmiş olması normal mi?

Sokollu
07 Mart 2016, 22:11
hocam cbr250r ye bakıyordum da iki tane ilanı kafama koydum temiz bişey arıyorum, öyle gezmek için maksat. yaw baktıklarımda zinci değişmiş oluyor km 15-16000 felan yaw bu zincirler çabuk mu ölüyor böyle değişmiş olması normal mi?

Surada bahsi gecmisti ;

http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/86226-honda-cbr-250r-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-1222.html

jimi_hendrix
07 Mart 2016, 22:26
Surada bahsi gecmisti ;

http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/86226-honda-cbr-250r-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-1222.html

hocam ben şahsen babamla beraber 80.000 km leri geçtiğimiz cg125 titan ın sadece bir defa zincirini değiştirdik o da paslandı ses yapıyordu o yüzden. şimdi görünce bir garip oldum

Senol07
07 Mart 2016, 22:35
Motorumu satıyorum arkadaslar

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-honda-cbr250r-223186216/detay

jimi_hendrix
07 Mart 2016, 23:02
Motorumu satıyorum arkadaslar

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-honda-cbr250r-223186216/detay

az önce baktıydım abi bu ilan senin miydi?

forumcu
08 Mart 2016, 01:29
Arkadaşlar hem motorumla ilgili hem de servisimle ilgili bir kaç şey paylaşayım. Daha önceki mesajlarda bahsetmiştim motor bloğundan terleme şeklinde yağ sızıyor diye. Motor 13.500 km de servise götürdüm. Arka balatanın da değişmesi gerekiyordu velhasıl arka balata 140 tl işçilik dahil halledildi. Bloktaki yağ meselesi de garantiden 2 günde tamamen halledildi.

Yeni kasanın bir serisinde sadece bu sıkıntı yaşanabiliyormuş ve anladığım kadarıyla fabrika durumdan haberdar olduğu için hiç uğraştırmadan 48 saat içinde sorunu halledip teslim ettiler. Bunun yanı sıra bana söylenmeden motorun eksik gedik neyi varsa halletmişler. Saymakla bitmez tüm sıvılarına kadar değişmiş, zincir bakımı yapılmış, ufak tefek demeden her sorunu çözmüşler. Velhasıl 2 kere garantiden işim oldu ve servis 2. gün sağolsun yapılmış bir şekilde teslim etti. O yüzden de bu güzel ilgi için teşekkürümü bunu sizlerle paylaşarak yapmak istedim.

Tabi her şey mükemmel değildi.

Motoru almadan önce oradan bir arkadaşa lastik havalarına bakacak ekipmanınız var mı bir kontrol edeyim dedim. Arkadaş motorumun hem yıkandığını hem de lastiklerinin kontrol edildiğini söyledi. Ben tabi motorun tüm sorunları bu kadar özenle halledildiğini gördüğüm için güvendim ama motorun hala leş gibi olmasından şüphelenmeliydim. Velhasıl çıktıktan sonra ilk virajda hafif bir yalpalayınca yolun bozukluğuna verdim ama bir kaç virajda daha hissedilir şekilde dengem bozulunca kendimi ilk petrole attım. Arka lastik havasına bakacaktım ki zaten lastiğe elim değmesiyle durum ortaya çıktı. Hava basıncı 6 psi'a kadar düşmüş. Resmen aklım çıktı ki o arada bazen hızım da yükselmişti Allah korumuş. Tabi hemen suçlamadım servisi patlamış olabileceği ihtimaline karşı ancak 3. gün ve lastik sapasağlam. Bence atlanmaması gereken bir hadise mutlaka kendi kontrollerimizi ne olursa olsun kendimiz yapmalıyız. Velhasıl güven olmadığını çok şükür acı bir tecrübe yaşamadan anladım.

İşin en ilginç kısmı ise conta yenilenmesinden sonra motorun 5000 - 5500 devir aralığında aniden gelen yoğun zırıltı ortadan kalktı. Tekrar gelir mi bilmiyorum gelirse o ses yazarım. Titreşim devam ediyor tabi ancak devre göre artan oranda yani eskisi gibi tam 5000 devirde birden değil.


Bir konu da motorumu bu sezon da kullanmayı düşünüyorum o yüzden lastik alıp devam edeceğim ama pilot street ile rosso arasında kararsız kaldım. Viraj konusunda rosso almaya değecek bir fark yaratır mı? Genelde uzun yol yaparım o yüzden irc bile çoğu zaman idare ediyor. Ama virajlarımı da geliştirmem mümkün olmuyor çünkü korkuyorum bu lastikle. Siz ne önerirsiniz?

xcom
08 Mart 2016, 14:06
hocam cbr250r ye bakıyordum da iki tane ilanı kafama koydum temiz bişey arıyorum, öyle gezmek için maksat. yaw baktıklarımda zinci değişmiş oluyor km 15-16000 felan yaw bu zincirler çabuk mu ölüyor böyle değişmiş olması normal mi?

Aslında ne kadar çabuk değişirse o kadar iyi motor ve senin için ama 400 tl bir set maalesef ucuz değil.. Buda akıllara acaba teker mi yaptı agresif mi kullandı sorularını getiriyor.. 300km de bir gaz yağı ile temizlenirse gayet uzun gider bence.. Heam birde 75kg ve üstü artçı alıp yokuş çıkarsan ömrü baya azalıyor.. Test ettim bizzat.. Kısacası senin kararın hangisi içine sinerse...

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:26 ----------


Arkadaşlar hem motorumla ilgili hem de servisimle ilgili bir kaç şey paylaşayım. Daha önceki mesajlarda bahsetmiştim motor bloğundan terleme şeklinde yağ sızıyor diye. Motor 13.500 km de servise götürdüm. Arka balatanın da değişmesi gerekiyordu velhasıl arka balata 140 tl işçilik dahil halledildi. Bloktaki yağ meselesi de garantiden 2 günde tamamen halledildi.

Yeni kasanın bir serisinde sadece bu sıkıntı yaşanabiliyormuş ve anladığım kadarıyla fabrika durumdan haberdar olduğu için hiç uğraştırmadan 48 saat içinde sorunu halledip teslim ettiler. Bunun yanı sıra bana söylenmeden motorun eksik gedik neyi varsa halletmişler. Saymakla bitmez tüm sıvılarına kadar değişmiş, zincir bakımı yapılmış, ufak tefek demeden her sorunu çözmüşler. Velhasıl 2 kere garantiden işim oldu ve servis 2. gün sağolsun yapılmış bir şekilde teslim etti. O yüzden de bu güzel ilgi için teşekkürümü bunu sizlerle paylaşarak yapmak istedim.

Tabi her şey mükemmel değildi.

Motoru almadan önce oradan bir arkadaşa lastik havalarına bakacak ekipmanınız var mı bir kontrol edeyim dedim. Arkadaş motorumun hem yıkandığını hem de lastiklerinin kontrol edildiğini söyledi. Ben tabi motorun tüm sorunları bu kadar özenle halledildiğini gördüğüm için güvendim ama motorun hala leş gibi olmasından şüphelenmeliydim. Velhasıl çıktıktan sonra ilk virajda hafif bir yalpalayınca yolun bozukluğuna verdim ama bir kaç virajda daha hissedilir şekilde dengem bozulunca kendimi ilk petrole attım. Arka lastik havasına bakacaktım ki zaten lastiğe elim değmesiyle durum ortaya çıktı. Hava basıncı 6 psi'a kadar düşmüş. Resmen aklım çıktı ki o arada bazen hızım da yükselmişti Allah korumuş. Tabi hemen suçlamadım servisi patlamış olabileceği ihtimaline karşı ancak 3. gün ve lastik sapasağlam. Bence atlanmaması gereken bir hadise mutlaka kendi kontrollerimizi ne olursa olsun kendimiz yapmalıyız. Velhasıl güven olmadığını çok şükür acı bir tecrübe yaşamadan anladım.

İşin en ilginç kısmı ise conta yenilenmesinden sonra motorun 5000 - 5500 devir aralığında aniden gelen yoğun zırıltı ortadan kalktı. Tekrar gelir mi bilmiyorum gelirse o ses yazarım. Titreşim devam ediyor tabi ancak devre göre artan oranda yani eskisi gibi tam 5000 devirde birden değil.


Bir konu da motorumu bu sezon da kullanmayı düşünüyorum o yüzden lastik alıp devam edeceğim ama pilot street ile rosso arasında kararsız kaldım. Viraj konusunda rosso almaya değecek bir fark yaratır mı? Genelde uzun yol yaparım o yüzden irc bile çoğu zaman idare ediyor. Ama virajlarımı da geliştirmem mümkün olmuyor çünkü korkuyorum bu lastikle. Siz ne önerirsiniz?

Hocam hangi servis?
Lastik konusuna gelince 30bin km irc lerden sonra bende senin gibi ikilemde kaldım.. rossoII nin kuru performansı çok iyi diyorlar.. Michelin kuruda bi tık düşük performans olarak rossoII ye göre, ama ıslakta daha iyi.. E bizde çok profesyonel sürücü olmadığımız ve en korkunç olan şey kuru asfalttan ıslağa geçiş olunca pilot street tercih ettim ve memnunum.. Bunlar bitince rossoII alıp deneme yapacağım arasındaki fark nedir acaba diye..

EmirŞengezer
08 Mart 2016, 14:26
10bin km civarinda zincirin bir baklasi kirilmis oldugu icin serviste garantiden degistirdim. Disliler de degisti. Yalniz motul c4 ile duzgun sekilde yaglamama ragmen zincirde paslanmalar olustu..orijinal zincirde paslanma olayi normal midir?

jimi_hendrix
08 Mart 2016, 22:42
Aslında ne kadar çabuk değişirse o kadar iyi motor ve senin için ama 400 tl bir set maalesef ucuz değil.. Buda akıllara acaba teker mi yaptı agresif mi kullandı sorularını getiriyor.. 300km de bir gaz yağı ile temizlenirse gayet uzun gider bence.. Heam birde 75kg ve üstü artçı alıp yokuş çıkarsan ömrü baya azalıyor.. Test ettim bizzat.. Kısacası senin kararın hangisi içine sinerse...

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:26 ----------



Hocam hangi servis?
Lastik konusuna gelince 30bin km irc lerden sonra bende senin gibi ikilemde kaldım.. rossoII nin kuru performansı çok iyi diyorlar.. Michelin kuruda bi tık düşük performans olarak rossoII ye göre, ama ıslakta daha iyi.. E bizde çok profesyonel sürücü olmadığımız ve en korkunç olan şey kuru asfalttan ıslağa geçiş olunca pilot street tercih ettim ve memnunum.. Bunlar bitince rossoII alıp deneme yapacağım arasındaki fark nedir acaba diye..

hocam zaten motor iki kişi dik yokuş çıkmak ve teker yapma olayında hemen hemen aynı zorlanmaya sahip olur. tek farkı amortisörler... zincir konusunu bilmediğim için soruyordum

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:37 ----------


Bende Eneos yağ aldım. elime ulaşmadı daha. Japon Yağ diye biliyorum. Bakalım kullanıcam. Merak ediyorum... Kullanan arkadaslardan yorum alıyım ):

Eneos'un motosiklet için olan yağlarının kalitesini bilmiyorum. Fakat biz bi dönem E30 a kullanmıştık. Arabada en kral yağlardan biridir Eneos...

Malatya CBR
08 Mart 2016, 23:26
Bence atlanmaması gereken bir hadise mutlaka kendi kontrollerimizi ne olursa olsun kendimiz yapmalıyız. Velhasıl güven olmadığını çok şükür acı bir tecrübe yaşamadan anladım.

bunu bende çoook diyorum da anlatamıyorum hele Malatya'daki honda servisi bi görseler artık motoru tekrar servise götürmemek için herkes kendisinin ustası olur

adamlar soğutma suyunun seviyesini üst çizginin 4-5 parmak üstüne kadar su koymuş ve bu kabın adı genleşme kabı o seviyenin üstüne çıkarsan üstteki kapaktan sızıntı yapar veya başka sıkıntılara yol açar ve kitapçıkta da alt ve üst seviye arasında olmalı yazıyor dediğimde aldığım cevapta şu ''biz kafamıza göre koyuyoruz'' (hadi git şimdi git servise)

tabi bu cevabı duyunca kafamda belirlediğim ''yağ filtresini de temizlediniz mi usta'' sorusunu soramadım bile (cbr125 de yağ filtresi ufak bir süzgeç gibi 8000km de bir temizlenip geri takılıyor 250deki gibi değil)

fren hidroliklerini 2 yılda bir değiştirin diyor kitapçık servisin oda umrunda değil 3 yıldır aynı hidrolik duruyor söylüyorum gerek yok diyorlar. Kendim araştırdım değiştirdim atıyorum 4.5 saniyede duracağıma 3 saniyede duruyor artık her şey bir kenara acayip güven veriyor sana frenler 2-3 yıldır değiştirmeyen varsa mutlaka değiştirsin çok kolay. (dot3-dot4 yağ ise 10TL)

işte birbirimize yardımcı olmamız lazım ben şuan ön-arka fren hidroliklerini değiştirmeyi öğrendim bu konuda isteyene yardımcıda olabilirim. Diğer konularda da yardıma muhtacım malum kimse doğuştan usta olmuyor hayalimse şudur kendimizin yapabileceği bakımları ve kontrolleri kendim yapmak ve videolarla, resimlerle veya paylaşım başlıkları halinde herkese anlatmak istiyorum. Soğutma suyunu değiştirmek istiyorum ama onunla ilgili yerli-yabancı cbr125 videosu hiç yok malesef ve 3 yıldır aynı soğutma suyu var şuan

Servisinde bunları art niyetle yaptığını düşünüyorum çünkü motorda bir sıkıntı çıksa (özellikle garanti bittikten sonra) çıkacak sıkıntıdan tekrar para kazanacak e anlamıyorsun da bu işlerden kitleyecek sana Allahtan korkmuyorsa bir insan bir topluluk bir zümre bir kuruluş, şirket vs. ne yapacaksın ? alet çantasını almamız lazım elimize

EmirŞengezer
09 Mart 2016, 00:42
Zinciriniz yaglamaya ragmen paslaniyor mu? Eneos tamam harika yag....

forumcu
09 Mart 2016, 03:11
Hocam hangi servis?
Lastik konusuna gelince 30bin km irc lerden sonra bende senin gibi ikilemde kaldım.. rossoII nin kuru performansı çok iyi diyorlar.. Michelin kuruda bi tık düşük performans olarak rossoII ye göre, ama ıslakta daha iyi.. E bizde çok profesyonel sürücü olmadığımız ve en korkunç olan şey kuru asfalttan ıslağa geçiş olunca pilot street tercih ettim ve memnunum.. Bunlar bitince rossoII alıp deneme yapacağım arasındaki fark nedir acaba diye..

Servis Anes motor. İki servis denedim müşteriye ilgi alaka Koşnuk sorun çözme Anes motor. Yaza yaklaşık 4000 km ilk bir tura çıkacağım sanırım kamp yerleri vs rosso ları ziyan eder heralde pilot stret daha mantıklı gözüküyor.

KYorulmaz
09 Mart 2016, 03:15
Arkadaşlar iyi geceler;

Uzun zamandır yazmıyordum. Motorumu satmaktan vazgeçeli uzun zaman oldu.
Hala mutlu mesut birlikteliğimiz devam ediyor. Haftaya 19.000 bakımına sokacağım. (3.000 de bir bakıma sokuyorum)
Böylelikle bahara merhaba diyeceğiz tam anlamı ile :)

Kısmetse Haziran'a kadar kullanmayı düşünüyorum. Planlarım değişmez ise, Haziran'da zor da olsa yollarımızı ayıracağız..
Keyifli sürüşler dilerim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:12 ----------

Rosso II'lerden çok memnunum. Bunu da belirtmeden gitmek istemedim :)

seta34
09 Mart 2016, 03:23
Orj balata 56 tl ayrica iscilik alinmadi. 16.000 bakimina hersey dahil 211 lira odedim.
Bende satmazsam garantiden motor blogunu yenileticem şu zirilti muhabbetine zarari yok ama olsun sifir motor olmus olur

xcom
09 Mart 2016, 03:33
10bin km civarinda zincirin bir baklasi kirilmis oldugu icin serviste garantiden degistirdim. Disliler de degisti. Yalniz motul c4 ile duzgun sekilde yaglamama ragmen zincirde paslanmalar olustu..orijinal zincirde paslanma olayi normal midir?

Hemen pas yapmaması lazım 10 binden sonra ufaktan ufaktan normal.. Ama yeni zincir için anormal

Alf@
10 Mart 2016, 18:20
Sa hayırlı günler herkeze uzun zamandan sonra tekrar motor almaya karar verdim aslında R25 i almak istiyorum ama şu yeni Siyah Açık yeşil hatlarıyla cbr250 de dikkatimi çekti ikisi arasında kaldım acıkcası fikir görüş belirtmek isteyen olursa sevinirim artılar eksiler anlamında motor kullanabiliyorum baslangıc için değil sedece sezon sonu 600 makinaya geçmeden biraz daha tecrube amaçlı bide nakiti arttırmak maksadıyla..
şimdiden degerli yorumlarınız için teşekkürler..

cbr03
10 Mart 2016, 20:22
Selamlar,
Honda CBR 250R motosikletime Yuasa ytx 7l-bs akü aldım, takar çalıştırır giderim diye düşünüyordum ancak akü hazır gelmiyormuş galiba. İçinden Elektrolit çıktı, bunu aküye eklemek gerekiyor sanırım.

Şekil A:
http://www.yuasabatteries.com/battery.php?bID=B8&vID=7923

Türkçe kullanım klavuzu bulamadım, bu aküyü kendim hazır hale getirebilir miyim? Ne gibi işlemler yapmalı?
Tecrübe isteyen bir iş ise her akücü/elektrikçi aküyü hazırlayabilir mi?
Teşekkürler...

karamehmet84
11 Mart 2016, 12:03
CBR 250 R kelimelerin ötesinde bir motosiklet, hem ekonomik hem de tatmine edici bir hıza saihp

Malatya CBR
11 Mart 2016, 12:48
CBR 250 R kelimelerin ötesinde bir motosiklet, hem ekonomik hem de tatmine edici bir hıza saihp

mesaj başına ne kadar alıyon hocam honda'dan bi söyle be :D

LynXMaSTeR
11 Mart 2016, 14:03
mesaj başına ne kadar alıyon hocam honda'dan bi söyle be :D

adam haklı, cbr anlatılmaz, yaşanır :)

Pursik
12 Mart 2016, 01:16
Bu da benim satmayı düşündüğüm ama satmaya kıyamadığım motosikletim :)
http://i.hizliresim.com/7gvOkP.jpg (http://hizliresim.com/7gvOkP)

dogan.barlak
13 Mart 2016, 13:48
Arkadaşlar merhaba, 2016 model cbr 250r almayı düşünüyorum 2015 modellerden bir farklılık var mı acaba bilgisi olan var mı

LynXMaSTeR
13 Mart 2016, 18:44
Arkadaşlar merhaba, 2016 model cbr 250r almayı düşünüyorum 2015 modellerden bir farklılık var mı acaba bilgisi olan var mı

sadece bi farklı rengi daha geldi, sarılı siyahlı bişi, teknik anlamda hiçbir fark yok.

dogan.barlak
14 Mart 2016, 15:46
Peki 2014 altı ve üstü olarak baya değişiklik var göz görülen güzel gelişmeler, peki motorda herhangi bir değişiklik var mı bir iki arkadaş 2014 altı olan modellsrin daha iyi gittiğini 2014 ve üstü olanlarınsa çöp olduğunu iddia etti araştırdım ama net bir bilgi edinemedim.Şimdiden cevaplarınız için teşekkürler

GP500-1st
14 Mart 2016, 17:08
Peki 2014 altı ve üstü olarak baya değişiklik var göz görülen güzel gelişmeler, peki motorda herhangi bir değişiklik var mı bir iki arkadaş 2014 altı olan modellsrin daha iyi gittiğini 2014 ve üstü olanlarınsa çöp olduğunu iddia etti araştırdım ama net bir bilgi edinemedim.Şimdiden cevaplarınız için teşekkürler

Bişey söylerken mantık süzgecinden geçirmek lazım, belli bi zeka seviyesi gözetilmesi lazım.

2014 modelde motorun dış grenajları değiştirilip modernleşti çift farlı oldu. Şase, motor frenler kalan herşey eskisi gibi. şimdi nasıl çöp olacak bu motor bloğu?

Egee22
14 Mart 2016, 17:56
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-servis-bakimli,sahibinden-hrc-281087557/detay

LynXMaSTeR
14 Mart 2016, 19:26
Peki 2014 altı ve üstü olarak baya değişiklik var göz görülen güzel gelişmeler, peki motorda herhangi bir değişiklik var mı bir iki arkadaş 2014 altı olan modellsrin daha iyi gittiğini 2014 ve üstü olanlarınsa çöp olduğunu iddia etti araştırdım ama net bir bilgi edinemedim.Şimdiden cevaplarınız için teşekkürler

o arkadaşlarin hiçbir sözüne güvenme

callseref
15 Mart 2016, 23:40
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-2014-cbr-250-r-tertemiz-257933320/detay/

dogan.barlak
16 Mart 2016, 00:58
Motorumu bugün aldım havalar malum çok dolaşamasamda beni memnun edeceği aşikar, teşekkür ederim yorumlarınız için :)

Sokollu
16 Mart 2016, 18:09
Motorumu bugün aldım havalar malum çok dolaşamasamda beni memnun edeceği aşikar, teşekkür ederim yorumlarınız için :)

2014 almadin umarim :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:04 ----------

Yine kasiniyorum, Cbr yakit ve performans olarak her turlu ihtiyacima uyuyor, ama satip bi Tenere alayim defteri tamamen kapatayim diyorum.

Sonra param olmadigini hatirlayip vazgeciyorum :cherry:

seta34
16 Mart 2016, 18:37
2014 almadin umarim :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:04 ----------

Yine kasiniyorum, Cbr yakit ve performans olarak her turlu ihtiyacima uyuyor, ama satip bi Tenere alayim defteri tamamen kapatayim diyorum.

Sonra param olmadigini hatirlayip vazgeciyorum :cherry:

Bende yeni kasa 600f dusunuyorumda perem yok :D

dogan.barlak
17 Mart 2016, 00:35
Yok yok 2016 aldım :)

mccxcix
17 Mart 2016, 16:05
Arkadaşlar ben mi yanlış görüyorum yoksa 2016 modellerde renklerde ve motosikletin bir kaç parçasında falan ufak çaplı değişiklikler mi var, özlelikle malum 2. el sitesindeki 2016 model satan Honda bayiilerinin koymuş olduğu ve kendi çektikleri fotolarda eskiye göre çok fark var gibi duruyor, bilen varsa açıklayabilir mi?:queen:

seta34
17 Mart 2016, 16:34
Arkadaşlar ben mi yanlış görüyorum yoksa 2016 modellerde renklerde ve motosikletin bir kaç parçasında falan ufak çaplı değişiklikler mi var, özlelikle malum 2. el sitesindeki 2016 model satan Honda bayiilerinin koymuş olduğu ve kendi çektikleri fotolarda eskiye göre çok fark var gibi duruyor, bilen varsa açıklayabilir mi?:queen:

815 kere daha yazilmasi lazim sanirim.
Fosforlu sari rengi geldi baska birsey?

mccxcix
17 Mart 2016, 17:16
815 kere daha yazilmasi lazim sanirim.
Fosforlu sari rengi geldi baska birsey?

Emin ol 815 kere yazılmışsa bende 815 kere okuyorum merak etme, sadece 2014-2015 modeller ile 2016 modelleri karşılaştırdığımda sanki kasada da ufak tefek değişiklikler olmuş gibi geldi, yeni model alıpta kullanan varsa ayrıntılı olarak bilgi verebilir diye sormak istemiştim...

örn;
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-honda-ensar-dan-cbr250r-tricolor-280059121/detay

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-anes-motor-dan-2016-0-km-honda-cbr-250-r-279809868/detay

KYorulmaz
17 Mart 2016, 18:22
Bir satılmaya kıyılamayan CBR'da benden gelsin. Temizlik sonrası, yol öncesi :)[COLOR="Silver"]

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:19 ----------

http://hizliresimyukle.com/images/2016/03/17/cbr25045172.jpg

Sokollu
17 Mart 2016, 23:37
Tutututut maasAllahh !


Satilamayanlar serisi Volume 2 ;

Mart sogugunu yiyip grip olmak, 3 gun motora binememek, sahibinden.com giris fiyat araligi 10-12bin araligi temiz motor ara = aradiginiz makine bulunamadi :)


http://i.hizliresim.com/d3PmRn.jpg (http://hizliresim.com/d3PmRn)

12bin bakiminda Eneos yag, hava filtresi ve sezona haziriz :wiinkk: