Orijinalini görmek için tıklayınız : Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
EmirŞengezer
09 Temmuz 2015, 09:03
Arkadaşlar önemli bir sorum var. Ön tekeri tutan somunlardan sol taraftaki sanki böyle çıktı çıkacak gibi duruyor. sağ tarafta civatanın ucu somunun dışında iken sol taraftaki somunun içi boş... işe giderken farkettim, anahtarla ancak 1 2 mm falan sıkabilmişimdir. Bu durum normal mi?
Bir de dün serviste taktırdığım alarm artık ne yaptıysa feribota bindim inerken akü ölüydü. Alarm bağlantılarını aküden çıkarttım. Çok az can gelir gibi oldu sonra vurdurdum çalıştı.
akteni
09 Temmuz 2015, 09:51
imkansız değil hocam. ben ilk aldığım gün istanbula gelirken 172 yaptım zaten :) dahasını yemedi arkamda yük vardı..
ve, yaktığı doğru. çok aşırı devirsiz kullanırsan 4 litreyi geçebiliyor. ben 600 km yi 180 TL ye geldim.
fakat geçen hafta hafta sonu gezmeye gittiğimde, çok sakin kullanarak iki kişi 180 Kmyi tam 30 TL ye gittim geldim. buda 2,5 ltreden daha az gibi sanki.
Ben 100kiloyum, kaskla kıyafetle falan 110'u bulurum. Otobanda fırsat bulduğumda azami hızı denerim :)
obarey
09 Temmuz 2015, 10:22
On 130 arka 160 mi ? Yihaaaa o motor hizlanmiyodur bile ya...
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:58 ----------
5bin devrin alti cbf 150 :)
öyle bi hızlanıyo ki:) yol tutuşuda arttı... dediğim gibi top speed de farkediliyor teker faktörü zaten bizde top speedi taksak 600 alırız:P
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:20 ----------
Ben 100kiloyum, kaskla kıyafetle falan 110'u bulurum. Otobanda fırsat bulduğumda azami hızı denerim :)
170 den aşağı düşmez son hızın rahat, tabi motorda zincirde sıkıntı yoksa...
EmirŞengezer
09 Temmuz 2015, 13:32
Arkadaşlar önemli bir sorum var. Ön tekeri tutan somunlardan sol taraftaki sanki böyle çıktı çıkacak gibi duruyor. sağ tarafta civatanın ucu somunun dışında iken sol taraftaki somunun içi boş... işe giderken farkettim, anahtarla ancak 1 2 mm falan sıkabilmişimdir. Bu durum normal mi?
Sanırım normalmiş bu şekilde..
http://i1053.photobucket.com/albums/s472/jme250ra/IMG_0092.jpg
http://i1053.photobucket.com/albums/s472/jme250ra/IMG_0093.jpg
zapalka
09 Temmuz 2015, 13:53
Sanırım normalmiş bu şekilde..
dostum,pek normalmiş gibi gözükmüyor,sanki her iki taraf ta aynı çıkıklıkta olması lazım. en azından birbirine yakın olması gerek.sol tarafta hiç diş gözükmüyor.içeride kaç diş sıkıldığı belli değil. bence bir ustaya danış istersen
EmirŞengezer
09 Temmuz 2015, 16:52
Bu fotoları internetten aldım. Benimki de aynı şekilde. Ayrıca dikkat ettim arka tekerde de sagda civata payı daha az. iş çıkısı bir servise göstereceğim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:10 ----------
Olay şuymuş, aks sol taraftan takılıyor sağ taraftan somun ile tutturuluyor. Sol taraftaki aksa dikey gelen civata ise aksı sabit tutmaya yardımcı oluyor. Durum tamamen normalmiş yani :)
34Kahraman34
10 Temmuz 2015, 00:52
Arkadaşlar Bende Honda Cbr 250 alacağım, resmi sitesine baktığım da fiyatı 14 bin TL yazıyor . Ama altında küçük yazıların içerisinde bayilerde fiyat değişibilir gibisinden bir yazı yazıyor. Birde plakası gibi benzer şeyler de müşteriye ayit miş . Bu motoru şu anda kapımın önüne koymak istesem ne kadar fiyatı gözden çıkartmam gerekir.
obarey
10 Temmuz 2015, 08:25
Arkadaşlar Bende Honda Cbr 250 alacağım, resmi sitesine baktığım da fiyatı 14 bin TL yazıyor . Ama altında küçük yazıların içerisinde bayilerde fiyat değişibilir gibisinden bir yazı yazıyor. Birde plakası gibi benzer şeyler de müşteriye ayit miş . Bu motoru şu anda kapımın önüne koymak istesem ne kadar fiyatı gözden çıkartmam gerekir.
lastikler hariç, ki bu motoru aldınmı değiştireceksin:) 14500-14750 arasına mal olur, bayide fiyat değişmez.
EmirŞengezer
10 Temmuz 2015, 08:49
Düşük km temiz 2. el de bakın bence.
Razor999
10 Temmuz 2015, 11:05
Sanırım normalmiş bu şekilde..
http://i1053.photobucket.com/albums/s472/jme250ra/IMG_0092.jpg
http://i1053.photobucket.com/albums/s472/jme250ra/IMG_0093.jpg
Kafanızı takmayın gayet normal bu çünkü ilk fotoğraftaki yani disk tarafındaki somun öteki tarafta gördüğünüzde komple saplama parçasının başı yani somun değil, sol taraftaki somunu söktüğünüzde sağ taraftan çektiğiniz bir uzun demir parça gibi düşünün, o da onun baş kısmı :)
EmirŞengezer
10 Temmuz 2015, 14:04
Aynen o şekilde evet. HOnda milleti kıllandırmak için o somun tipli ucun içini boş bırakmış sanırım. ya da vardır bir bildiklerin capon mühendislerin..
Razor999
10 Temmuz 2015, 14:08
2012 Model gri renkli jantlı olan moden CBR250 motosikletimin jantlarını güzelce siyaha boyatmak istiyorum. Bunu yaptıran, memnun kalan, referans verebilecek bir arkadaş mevcut mu?
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:06 ----------
Aynen o şekilde evet. HOnda milleti kıllandırmak için o somun tipli ucun içini boş bırakmış sanırım. ya da vardır bir bildiklerin capon mühendislerin..
Nedeni somun açılırken eğer çok sıkılmış ise bu parçayı komple döndürebilir açılmaz böyle olunca da o tarafa da alyen anahtarı gibi aparatını takıyorsun tutuyorsan sabit somunu çeviriyorsun :)
Şuayyip
11 Temmuz 2015, 22:26
[QUOTE=Razor999;3669933]2012 Model gri renkli jantlı olan moden CBR250 motosikletimin jantlarını güzelce siyaha boyatmak istiyorum. Bunu yaptıran, memnun kalan, referans verebilecek bir arkadaş mevcut mu?[COLOR="Silver"]
Burak sen misin ?
afyonlu003
12 Temmuz 2015, 23:00
Çok acil yardımınıza ihtiyacım var motoru yıkadıktan sonra zincir folloş gibi oldu gerdirme yapıcam ama pek bilmiyorum yardım ederseniz çok sevinirim
mucoist
12 Temmuz 2015, 23:44
Çok acil yardımınıza ihtiyacım var motoru yıkadıktan sonra zincir folloş gibi oldu gerdirme yapıcam ama pek bilmiyorum yardım ederseniz çok sevinirim
https://www.youtube.com/watch?v=86OqCTOntSM
Videolu anlatım var. Somunu gevşemetmekte zorlanırsanız ayağınızla anahtarın üstüne çıkın.
Mobilden girersiniz belki diye link; https://www.youtube.com/watch?v=86OqCTOntSM
afyonlu003
13 Temmuz 2015, 01:27
https://www.youtube.com/watch?v=86OqCTOntSM
Videolu anlatım var. Somunu gevşemetmekte zorlanırsanız ayağınızla anahtarın üstüne çıkın.
Mobilden girersiniz belki diye link; https://www.youtube.com/watch?v=86OqCTOntSM
teşekkür ederim abi hallettik zinciri :) aslında kolaymış yapması.. buda bi tecrübe oldu :)
Sokollu
13 Temmuz 2015, 01:52
teşekkür ederim abi hallettik zinciri :) aslında kolaymış yapması.. buda bi tecrübe oldu :)
Her zaman aklında olsun fazla gergin zincir ciddi sorunlara neden oluyor. En gevşek zincir bile, gereğinden fazla gerilmiş zincirden daha zararsızdır bana göre.
afyonlu003
13 Temmuz 2015, 01:57
Her zaman aklında olsun fazla gergin zincir ciddi sorunlara neden oluyor. En gevşek zincir bile, gereğinden fazla gerilmiş zincirden daha zararsızdır bana göre.
Haklısın abi gerginlik konusunda çok titiz davrandım tam 25mm ye ayarladım. bide sabah motorcuya götürüp o kontrol etsin ne olur ne olmaz diye :)
emreaydin69
13 Temmuz 2015, 03:53
Arkadaslar 2014 model cbr 250 ile yotube kanali actim hepinizi beklerim. Bir bakin derim. Sorularinizi ve goruslerinizi bekliyorum :)
https://m.youtube.com/channel/UCMTarbwhWiVvTRvXIPCz39A
Link uygulamada olmuyor sanirim internet sitesi olarak acin.
Uygulamayla girenler icin
Eye of the biker
Şuayyip
13 Temmuz 2015, 09:30
Cbr250r 2014 kasaya yan çanta demirleri yaptim bilgisayarın basina gectigimde paylasicam.
Razor999
13 Temmuz 2015, 10:10
[QUOTE=Razor999;3669933]2012 Model gri renkli jantlı olan moden CBR250 motosikletimin jantlarını güzelce siyaha boyatmak istiyorum. Bunu yaptıran, memnun kalan, referans verebilecek bir arkadaş mevcut mu?[COLOR="Silver"]
Burak sen misin ?
Burak değil, Berkay
Şuayyip
13 Temmuz 2015, 13:51
[QUOTE=Şuayyip;3671094]
Burak değil, Berkay
Senin gibi bi arkadas da jantlarıni nasil boyarim diye arastiriyordu sen sandim
Bugraaa
13 Temmuz 2015, 14:40
Arkadaşlar merhaba, benim zincirde baya bollaşti, cbf150 videosunu izledim ama bi turlu gevşetemiyorum, sıkışmıştir diye wd 40 sıktım nafile, ustune cıktım o da yok ! Mototali aradım germe işlemi icin 25 kagit aliyolarmiş napsam bilemedim varmi onerisi olan ?
mucoist
13 Temmuz 2015, 15:09
Arkadaşlar merhaba, benim zincirde baya bollaşti, cbf150 videosunu izledim ama bi turlu gevşetemiyorum, sıkışmıştir diye wd 40 sıktım nafile, ustune cıktım o da yok ! Mototali aradım germe işlemi icin 25 kagit aliyolarmiş napsam bilemedim varmi onerisi olan ?
Anahtarın üstüne ayağınla çık, tepin. Bir yerden de tutun tabii, bir anda gevşerse motorun üstüne düşüp devirme motoru.
afyonlu003
13 Temmuz 2015, 15:11
Arkadaşlar merhaba, benim zincirde baya bollaşti, cbf150 videosunu izledim ama bi turlu gevşetemiyorum, sıkışmıştir diye wd 40 sıktım nafile, ustune cıktım o da yok ! Mototali aradım germe işlemi icin 25 kagit aliyolarmiş napsam bilemedim varmi onerisi olan ?
Gevşetme işlemini yaparken anahtarın ucuna uzatma takarak daha rahat basarsın. Ama yanında bu işlerden az buz anlayan birisi olsun sıkıntılı biraz. İstersen 25 tl verip yaptıra bilirsin çok uçuk bir rakam değil sonuçta.
ardacik
13 Temmuz 2015, 16:15
Arkadaşlar merhaba, benim zincirde baya bollaşti, cbf150 videosunu izledim ama bi turlu gevşetemiyorum, sıkışmıştir diye wd 40 sıktım nafile, ustune cıktım o da yok ! Mototali aradım germe işlemi icin 25 kagit aliyolarmiş napsam bilemedim varmi onerisi olan ?
Herangi bi motorcuya git 5 tl ye halledersin 25tl nedir ya ?
atillatopal9
13 Temmuz 2015, 16:36
Honda D&B motor. kesinlikle önermiyorum arkadaşlar.
istanbul ümraniyede canpark avm nin karşısındalar.
adamlar motora bakmadan tehşiş koyuyorlar. bu devirde doktor bile motora bakarak anlıyor.
son zamanlarda elektronik böglelerde sıkıntı yaşıyorum.
km göstergesini aydınlatan mavi led ışıklardan solda ki kısım yanmıyor. bazen yanıyor,bazen yanmıyor. tahminimce su kaçmış veyahut kablolarda temassızlık var. kasislerden geçince düzeliyor çünkü.
c.tesi günü yalova iftar etkinliğine katılacağım diye gideyim hem bakımını yaptırırım hemde şu sorunu çözerler kafam rahat giderim dedim.
motorun bakımlarıın hep serviste yaptırdım ben. kafam rahat olsun diye. ( tabi yamahada böyleydi )
neyse gittim. içeri girdim ilgilenen yok. ustaların 2 tanesine söyledim içerde bekle gelcez dediler.
arkadaş 2 oyun PARAMANYA oynadım. aradan geçmiş 30 dk. hala yanıma uğrayan yok. ben gittim, adam unuttuk abi ya dedi.
içeri bakıyorum çok fazla yoğunda değil.
bilgisayarcı birisi vardı sanırım fatura kesiyordu. onunla görüştüm.
kayıt açalım dedi. arkadaş zaten 30 dk beklemişim birde gene sıraya sokacak beni. eyvallah tamam dedim, ne kadar sürer dedim. 2 saat dedi.
yuh ulan dedim adamlara karşı böyle birşey mi var? önce bir motora bak sonra koy tehşişi. böyle rezillik yok. adama tarif ediyorum, adam ilgilenmiyor yav.
benim r125 imde de aynı sorun oldu. adam motora bir baktı, aldı aşağıya 5 dk sonra yukarı çıkardı abi al motor hazır dedi.
bu adamlar fazla para kazanmak için, hem saati uzatıyorlar hemde ekstra işlem yapıyorlar.
yağ değişim ve yağ filtresi değişimi 150 TL ye. birde led ışıklara bakmaya 50+ TL para istedi. birde 50 den aşağısı olmaz yukarısı olur dedi pişkin pişkin gülerek.
komedi yahu. adamlara ısrarlar diyorum. abi gel bak, yamahada anında baktılar anladılar adamlar. adam yok diyor sorunun nerden kaynaklandığını bulmak lazım diyor.
eyvallah dedimde, bunun için bir dış görünümden bakmak lazım değil mi? belki anlatmak istediğimi anlatamadım size.
böyle bir rezillik yok yahu.
aynı yerden cbr 125imin kafa demirini değiştirmiştim.
benden 60 TL kafa demiri ücreti 62 TL de işlem ücreti almışlardı.
ne b*k olduklarını anladım doğrusu. artık buradan uzak dururum.
bu arada c.tesi sabahı 45TL likbenzin aldım. şuanda 200km yol yaptım 2 diş daha var. umut ediyorum bir 30 daha yapsın sonra mutlu olacağım :)
thamerist
13 Temmuz 2015, 16:50
Arkadaşlar merhaba,
Yeni katıldım foruma ve cbr 250r repsol'um var ama motorla ilgili çok fazla bilgiye sahip olmadığım için bilgi edinmeme yardımcı oluyor fazlasıyla ..
Motoru alalı 3 ay gibi bir süre oldu ama 2 defa devirdim ciddi birşey yok ama fabrika çıkışı lastikler frene dokunmaya korkutuyor insanı . Lastik almayı düşünüyorum önerisi ve fiyat bilgisi paylaşan olursa sevinirim..
Birde Repsol'ün eski siyahlı versiyonu çok daha güzeldi beyaza göre .. Grenajları değiştirme yada kaplama yaptırma gibi birşey var mı ? Bilgisi olan varsa cevap verirse sevinirim . Tşk..
emreaydin69
13 Temmuz 2015, 16:59
Arkadaşlar merhaba,
Yeni katıldım foruma ve cbr 250r repsol'um var ama motorla ilgili çok fazla bilgiye sahip olmadığım için bilgi edinmeme yardımcı oluyor fazlasıyla ..
Motoru alalı 3 ay gibi bir süre oldu ama 2 defa devirdim ciddi birşey yok ama fabrika çıkışı lastikler frene dokunmaya korkutuyor insanı . Lastik almayı düşünüyorum önerisi ve fiyat bilgisi paylaşan olursa sevinirim..
Birde Repsol'ün eski siyahlı versiyonu çok daha güzeldi beyaza göre .. Grenajları değiştirme yada kaplama yaptırma gibi birşey var mı ? Bilgisi olan varsa cevap verirse sevinirim . Tşk..
diablo rosso 2 720 TL
tavsiye ederim. senin motorun yeni kasa siyahlı repsol eski kasa yani uymaz.
mucoist
13 Temmuz 2015, 17:30
Arkadaşlar merhaba,
Yeni katıldım foruma ve cbr 250r repsol'um var ama motorla ilgili çok fazla bilgiye sahip olmadığım için bilgi edinmeme yardımcı oluyor fazlasıyla ..
Motoru alalı 3 ay gibi bir süre oldu ama 2 defa devirdim ciddi birşey yok ama fabrika çıkışı lastikler frene dokunmaya korkutuyor insanı . Lastik almayı düşünüyorum önerisi ve fiyat bilgisi paylaşan olursa sevinirim..
Birde Repsol'ün eski siyahlı versiyonu çok daha güzeldi beyaza göre .. Grenajları değiştirme yada kaplama yaptırma gibi birşey var mı ? Bilgisi olan varsa cevap verirse sevinirim . Tşk..
Lastikleri değiştir tabii de grenajdan falan önce buraya (http://safetyturkiye.com) bi uğrayıver
ardacik
13 Temmuz 2015, 17:52
Honda D&B motor. kesinlikle önermiyorum arkadaşlar.
istanbul ümraniyede canpark avm nin karşısındalar.
adamlar motora bakmadan tehşiş koyuyorlar. bu devirde doktor bile motora bakarak anlıyor.
son zamanlarda elektronik böglelerde sıkıntı yaşıyorum.
km göstergesini aydınlatan mavi led ışıklardan solda ki kısım yanmıyor. bazen yanıyor,bazen yanmıyor. tahminimce su kaçmış veyahut kablolarda temassızlık var. kasislerden geçince düzeliyor çünkü.
c.tesi günü yalova iftar etkinliğine katılacağım diye gideyim hem bakımını yaptırırım hemde şu sorunu çözerler kafam rahat giderim dedim.
motorun bakımlarıın hep serviste yaptırdım ben. kafam rahat olsun diye. ( tabi yamahada böyleydi )
neyse gittim. içeri girdim ilgilenen yok. ustaların 2 tanesine söyledim içerde bekle gelcez dediler.
arkadaş 2 oyun PARAMANYA oynadım. aradan geçmiş 30 dk. hala yanıma uğrayan yok. ben gittim, adam unuttuk abi ya dedi.
içeri bakıyorum çok fazla yoğunda değil.
bilgisayarcı birisi vardı sanırım fatura kesiyordu. onunla görüştüm.
kayıt açalım dedi. arkadaş zaten 30 dk beklemişim birde gene sıraya sokacak beni. eyvallah tamam dedim, ne kadar sürer dedim. 2 saat dedi.
yuh ulan dedim adamlara karşı böyle birşey mi var? önce bir motora bak sonra koy tehşişi. böyle rezillik yok. adama tarif ediyorum, adam ilgilenmiyor yav.
benim r125 imde de aynı sorun oldu. adam motora bir baktı, aldı aşağıya 5 dk sonra yukarı çıkardı abi al motor hazır dedi.
bu adamlar fazla para kazanmak için, hem saati uzatıyorlar hemde ekstra işlem yapıyorlar.
yağ değişim ve yağ filtresi değişimi 150 TL ye. birde led ışıklara bakmaya 50+ TL para istedi. birde 50 den aşağısı olmaz yukarısı olur dedi pişkin pişkin gülerek.
komedi yahu. adamlara ısrarlar diyorum. abi gel bak, yamahada anında baktılar anladılar adamlar. adam yok diyor sorunun nerden kaynaklandığını bulmak lazım diyor.
eyvallah dedimde, bunun için bir dış görünümden bakmak lazım değil mi? belki anlatmak istediğimi anlatamadım size.
böyle bir rezillik yok yahu.
aynı yerden cbr 125imin kafa demirini değiştirmiştim.
benden 60 TL kafa demiri ücreti 62 TL de işlem ücreti almışlardı.
ne b*k olduklarını anladım doğrusu. artık buradan uzak dururum.
bu arada c.tesi sabahı 45TL likbenzin aldım. şuanda 200km yol yaptım 2 diş daha var. umut ediyorum bir 30 daha yapsın sonra mutlu olacağım :)
Oncelikle meraba yazdiklarini iki sefer okudum ilginc geldi... ben avrupa yakasinda oturuyorum servise ozellikle dogu batiya gidiyorum gayet ilgililer sabah 8 gibi giderm hemen motoru isleme alip ne istersem hemen hallederler yardimci olurlar hic boyle bi tavir davranisla karsilasmadim hatta kaza yaptigimda exper motora baktiktan sonra gel al motoru bosuna kalmasin kullan yapicagmz zaman getirirsin demislerdi parcalar gelincede en kisa surede yapmislardi 18000 bakimina iscilik bile almadilar ben sahsen cok memnunum gayette ilgililer ve motora heryonuyle bakiyolar suan sasirdim basina boyle bi olay gelmesinden oturu...
dyavol-77
13 Temmuz 2015, 18:45
Arkadaşlar merhaba,
Yeni katıldım foruma ve cbr 250r repsol'um var ama motorla ilgili çok fazla bilgiye sahip olmadığım için bilgi edinmeme yardımcı oluyor fazlasıyla ..
Motoru alalı 3 ay gibi bir süre oldu ama 2 defa devirdim ciddi birşey yok ama fabrika çıkışı lastikler frene dokunmaya korkutuyor insanı . Lastik almayı düşünüyorum önerisi ve fiyat bilgisi paylaşan olursa sevinirim..
Birde Repsol'ün eski siyahlı versiyonu çok daha güzeldi beyaza göre .. Grenajları değiştirme yada kaplama yaptırma gibi birşey var mı ? Bilgisi olan varsa cevap verirse sevinirim . Tşk..
Eğitim al..eğitim şart...!!!
Şuayyip
14 Temmuz 2015, 03:51
Arkadaşlar merhaba,
Yeni katıldım foruma ve cbr 250r repsol'um var ama motorla ilgili çok fazla bilgiye sahip olmadığım için bilgi edinmeme yardımcı oluyor fazlasıyla ..
Motoru alalı 3 ay gibi bir süre oldu ama 2 defa devirdim ciddi birşey yok ama fabrika çıkışı lastikler frene dokunmaya korkutuyor insanı . Lastik almayı düşünüyorum önerisi ve fiyat bilgisi paylaşan olursa sevinirim..
Birde Repsol'ün eski siyahlı versiyonu çok daha güzeldi beyaza göre .. Grenajları değiştirme yada kaplama yaptırma gibi birşey var mı ? Bilgisi olan varsa cevap verirse sevinirim . Tşk..
Dusmeden olmuyor ama sehir icinde sakin kullanmak lazim surekli riskleri düşünmek gerekiyor kimin nerden cikacagi belli olmuyor ve de lastiklerde okadar farketmiyor iyi oluyor ama okadar da cok fark yok vede diablo Rosso alacaksin cok cabuk eskiycek ben aldim ilk önceleri cok iyi tutunuyordu şimdi saldı kendini sanki. alali 3 ay anca oldu eski lastiklerime benzedi tutunmuyor ilk taktirdigim gibi degil yada ben alıştım bilmiyorum on teker sürekli kayiyor bundan nefret eder oldum. Dedimya bide lastik cok cabuk eskiyor lastik suan her tarafi parca pircik yoldaki en ufak sivri tas lastigin icine giriyor camin ustunden gec hic affetmiyor aninda icinde bide cakillarin üzerinden geçerken cakillari topluyor saga sola fırlatıyor
thamerist
14 Temmuz 2015, 10:13
Herkes eğitim demiş gitmeyi düşünüyorum biraz bütçeyi toparlayıp zaten . Birde bu Diablo Rosso 2'yi yurt dışından getirtmeyi düşünüyorum daha uyguna gelirse arkadaş aracılığıyla ama sanırım jant boyuna göre fiyat veriyorlarmış cbr 250r için hangi jant boyu kullanılıyor ? Birde ülkeye giriş çıkışlarda vergisi falan olur mu bilgisi olan var mı ? Keza lastiği aldık servise götürüp taktırma masrafı var daha .. Ona göre hesap yapacağım karlı mı çıkarım zararlı mı diye . Yardımcı olursanız sevinirim Tşk..
Razor999
14 Temmuz 2015, 10:25
Honda D&B motor. kesinlikle önermiyorum arkadaşlar.
istanbul ümraniyede canpark avm nin karşısındalar.
adamlar motora bakmadan tehşiş koyuyorlar. bu devirde doktor bile motora bakarak anlıyor.
son zamanlarda elektronik böglelerde sıkıntı yaşıyorum.
km göstergesini aydınlatan mavi led ışıklardan solda ki kısım yanmıyor. bazen yanıyor,bazen yanmıyor. tahminimce su kaçmış veyahut kablolarda temassızlık var. kasislerden geçince düzeliyor çünkü.
c.tesi günü yalova iftar etkinliğine katılacağım diye gideyim hem bakımını yaptırırım hemde şu sorunu çözerler kafam rahat giderim dedim.
motorun bakımlarıın hep serviste yaptırdım ben. kafam rahat olsun diye. ( tabi yamahada böyleydi )
neyse gittim. içeri girdim ilgilenen yok. ustaların 2 tanesine söyledim içerde bekle gelcez dediler.
arkadaş 2 oyun PARAMANYA oynadım. aradan geçmiş 30 dk. hala yanıma uğrayan yok. ben gittim, adam unuttuk abi ya dedi.
içeri bakıyorum çok fazla yoğunda değil.
bilgisayarcı birisi vardı sanırım fatura kesiyordu. onunla görüştüm.
kayıt açalım dedi. arkadaş zaten 30 dk beklemişim birde gene sıraya sokacak beni. eyvallah tamam dedim, ne kadar sürer dedim. 2 saat dedi.
yuh ulan dedim adamlara karşı böyle birşey mi var? önce bir motora bak sonra koy tehşişi. böyle rezillik yok. adama tarif ediyorum, adam ilgilenmiyor yav.
benim r125 imde de aynı sorun oldu. adam motora bir baktı, aldı aşağıya 5 dk sonra yukarı çıkardı abi al motor hazır dedi.
bu adamlar fazla para kazanmak için, hem saati uzatıyorlar hemde ekstra işlem yapıyorlar.
yağ değişim ve yağ filtresi değişimi 150 TL ye. birde led ışıklara bakmaya 50+ TL para istedi. birde 50 den aşağısı olmaz yukarısı olur dedi pişkin pişkin gülerek.
komedi yahu. adamlara ısrarlar diyorum. abi gel bak, yamahada anında baktılar anladılar adamlar. adam yok diyor sorunun nerden kaynaklandığını bulmak lazım diyor.
eyvallah dedimde, bunun için bir dış görünümden bakmak lazım değil mi? belki anlatmak istediğimi anlatamadım size.
böyle bir rezillik yok yahu.
aynı yerden cbr 125imin kafa demirini değiştirmiştim.
benden 60 TL kafa demiri ücreti 62 TL de işlem ücreti almışlardı.
ne b*k olduklarını anladım doğrusu. artık buradan uzak dururum.
bu arada c.tesi sabahı 45TL likbenzin aldım. şuanda 200km yol yaptım 2 diş daha var. umut ediyorum bir 30 daha yapsın sonra mutlu olacağım :)
Bir DB Honda şikayeti de benden gelsin ozaman :)
11.06.2015 Tarihinde 12.000Km bakımı için ilgili servise gittim, daha önce 6.000Km de de bu servise gitmiştim. 6Bin kilometrede bir gitmemin nedeni de her 3.000Km de bir kendi yağımı değiştiriyorum.
Öncelikle ilgili servis genellikle lokantaların kullandığı spacy motorlar ile dolup taşıyor ve artık gelen kurye arkadaşlarla baya bi ilişkilerini ilerlettikleri için sıraya falan girme muhabbeti hak getire gözümle şahit oldum. Motorum 12.000Km de olmasına rağmen bu artık 3. senesi ve ben de ön arka fren balatalarının değiştirilmesini, fren hidroliğinin değiştirilmesini ve ayrıca titreşimden düşmüş olan artçı peginin 1 vidası ve arka çamurluğun bir vidasının da takılmasını söyledim ve beklemeye başladım. Motosikletle toplamda 30dk ilgilenmişlerdir ne zaman baksam başında kimse yok fakat faturada 1.5 Saat periyodik bakım işçiliği mevcut.
Bakım yapılırken usta çağırdı ukala bir uslupla abi sen bunun fren hidroliğini değiştir demişsin ne alaka? 12.000Km çok erken boşuna para vereceksin gibi bahaneler üretmeye başladı ben de bak güzel kardeşim bu motor 3 senedir bende 3 kere kış gördü artık değişme vakti geldi o yüzden değiştiriyorum. Para benim motor benim sorgulamayın müşteri ne istiyorsa yapın gibi ukala bir cevap verdim ki titiz olduğumu anlasın...
Söylediğim iki vida için motora baktığımda dalga geçtiklerini sandım, adam gitmiş yıldız vida atmış farklı renkte dedim ben bunu atmayı bilmiyormuydum? Servise ne diye geliyorum orjinal vidası neyse onu takın diye di mi? Hemen o gün Honda merkeze mailimi attım ve Honda japonyaya da mail attım. 2 Saat sonra aradılar vida ellerinde yokmuş ben mağdur olmayayım diye takmışlar ama nedense ben sormasam sipariş vs eden yok çok ilginç :) Her neyse o iki vidanın gelmesi 2 hafta sürdü ve geçenlerde uğradım aldım çok şükür kendim taktım. Bir daha DB hondaya gidermiyim? Gitmem...
Bu arada motoru teslim almaya çıktım fren hidroliğine kadar değişmiş motorla nedense test sürüşüne dahi çıkılmadı hani hava yapmış falan olsa yolda aha şimdi patlayacam şimdi tutmayacak diye diye 50km hızı hiç geçmedim.
545.38TL fatura ödedim :D ( sağ ön karenajım çiziklet içindeydi onu da değiştirmek istedim 161,80 sadece o ) ayrıca belirtmeme rağmen fren balatalarını da değiştirmemişlerdi... Bu servisin vizyonu spacy 110 a yapacağı ufak tefek işler kadar...
mucoist
14 Temmuz 2015, 10:40
Bir DB Honda şikayeti de benden gelsin ozaman :)
11.06.2015 Tarihinde 12.000Km bakımı için ilgili servise gittim, daha önce 6.000Km de de bu servise gitmiştim. 6Bin kilometrede bir gitmemin nedeni de her 3.000Km de bir kendi yağımı değiştiriyorum.
Öncelikle ilgili servis genellikle lokantaların kullandığı spacy motorlar ile dolup taşıyor ve artık gelen kurye arkadaşlarla baya bi ilişkilerini ilerlettikleri için sıraya falan girme muhabbeti hak getire gözümle şahit oldum. Motorum 12.000Km de olmasına rağmen bu artık 3. senesi ve ben de ön arka fren balatalarının değiştirilmesini, fren hidroliğinin değiştirilmesini ve ayrıca titreşimden düşmüş olan artçı peginin 1 vidası ve arka çamurluğun bir vidasının da takılmasını söyledim ve beklemeye başladım. Motosikletle toplamda 30dk ilgilenmişlerdir ne zaman baksam başında kimse yok fakat faturada 1.5 Saat periyodik bakım işçiliği mevcut.
Bakım yapılırken usta çağırdı ukala bir uslupla abi sen bunun fren hidroliğini değiştir demişsin ne alaka? 12.000Km çok erken boşuna para vereceksin gibi bahaneler üretmeye başladı ben de bak güzel kardeşim bu motor 3 senedir bende 3 kere kış gördü artık değişme vakti geldi o yüzden değiştiriyorum. Para benim motor benim sorgulamayın müşteri ne istiyorsa yapın gibi ukala bir cevap verdim ki titiz olduğumu anlasın...
Söylediğim iki vida için motora baktığımda dalga geçtiklerini sandım, adam gitmiş yıldız vida atmış farklı renkte dedim ben bunu atmayı bilmiyormuydum? Servise ne diye geliyorum orjinal vidası neyse onu takın diye di mi? Hemen o gün Honda merkeze mailimi attım ve Honda japonyaya da mail attım. 2 Saat sonra aradılar vida ellerinde yokmuş ben mağdur olmayayım diye takmışlar ama nedense ben sormasam sipariş vs eden yok çok ilginç :) Her neyse o iki vidanın gelmesi 2 hafta sürdü ve geçenlerde uğradım aldım çok şükür kendim taktım. Bir daha DB hondaya gidermiyim? Gitmem...
Bu arada motoru teslim almaya çıktım fren hidroliğine kadar değişmiş motorla nedense test sürüşüne dahi çıkılmadı hani hava yapmış falan olsa yolda aha şimdi patlayacam şimdi tutmayacak diye diye 50km hızı hiç geçmedim.
545.38TL fatura ödedim :D ( sağ ön karenajım çiziklet içindeydi onu da değiştirmek istedim 161,80 sadece o ) ayrıca belirtmeme rağmen fren balatalarını da değiştirmemişlerdi... Bu servisin vizyonu spacy 110 a yapacağı ufak tefek işler kadar...
Yani şimdi 12.000 bakım + fren hidroliği değişimi için 545 TL mi ödediniz? :cyclopsan :cyclopsan :silent: :sunny: ::baaas:: ::huuuh:: ::huuuh::
Razor999
14 Temmuz 2015, 11:44
Yani şimdi 12.000 bakım + fren hidroliği değişimi için 545 TL mi ödediniz? :cyclopsan :cyclopsan :silent: :sunny: ::baaas:: ::huuuh:: ::huuuh::
Yağ Filtresi - 15,66
Yağ Filtre Contası - 4,97
Hava Filtresi - 22,00
Kapak Susturucu - 81,71 (Yeni siyah olanlarından taktırdım)
Endüstriyel Temizleyici - 8,47
Ipone Yağ 10w40 - 44,06
Sağ Ön Kaporta Siyah - 161,80 (Sağ karenajın çizik ve çatlağından kurtuldum)
Panel Sağ Orta - 40,20 (Bu da sağ karenajın orta kısımıymış bende çatlak olan yer oradan başlıyordu)
Yağ Tapası - 1,29
Yağ Tapa Pulu - 0,85
Ipone DOT4 - 21,19
Periyodik Bakım İşçiliği 60,00
Toplam 462,20
KDV 83,18
Genel Toplam 545,38 (Hemen hemen 280TL si keyfe keder yedek parça olmuş ama onun dışında ki kalan bakım ücreti de yapılan işleme göre fazla gerçekten)
ardacik
14 Temmuz 2015, 11:51
Yağ Filtresi - 15,66
Yağ Filtre Contası - 4,97
Hava Filtresi - 22,00
Kapak Susturucu - 81,71 (Yeni siyah olanlarından taktırdım)
Endüstriyel Temizleyici - 8,47
Ipone Yağ 10w40 - 44,06
Sağ Ön Kaporta Siyah - 161,80 (Sağ karenajın çizik ve çatlağından kurtuldum)
Panel Sağ Orta - 40,20 (Bu da sağ karenajın orta kısımıymış bende çatlak olan yer oradan başlıyordu)
Yağ Tapası - 1,29
Yağ Tapa Pulu - 0,85
Ipone DOT4 - 21,19
Periyodik Bakım İşçiliği 60,00
Toplam 462,20
KDV 83,18
Genel Toplam 545,38 (Hemen hemen 280TL si keyfe keder yedek parça olmuş ama onun dışında ki kalan bakım ücreti de yapılan işleme göre fazla gerçekten)
Bunlari bana sök tak desen 60 tl de ben isterdim :)) şaka bir yana bence fiyat normal ya geriye kalan sikayetinde hakli olabilirsin tabikide...
Razor999
14 Temmuz 2015, 12:01
Bunlari bana sök tak desen 60 tl de ben isterdim :)) şaka bir yana bence fiyat normal ya geriye kalan sikayetinde hakli olabilirsin tabikide...
Haklısın eğer gerçekten 1.5 saat motorun başında dursalardı okadar uzun sürseydi gerçekten hakları alsınlar dedim de işte yayarak çalışıp zamanı geçiriyorlar yoksa verceğimi vermişim zaten 60a takılmazdım :queen:
Sokollu
14 Temmuz 2015, 23:37
Hocam istikrarlı bir hizmet sunan hiç bir Honda servisi yok, hatta Türkiye'de bir tane bile işini düzgün yapan yetkili servis yok diye düşünüyorum. Allah kimsenin yolunu düşürmesin. En ücra köşedeki motosiklet tamircisi bile işini daha esnafça, daha severek, daha düzgün yapıyor.
Suzuki'yi bilmiyorum hiç yetkili servisine gitmedim, gitmeyeceğim de ama bu Yamaha'da da böyle, Kawasaki'yi zaten saymıyorum.
Barkın'ın her fırsatta önerdiği Kardeşler Yamaha tam bir kan emici. r25'i olan arkadaşa eşlik etmek için 2 kez gittik, ikisinde de işimizi yapmadan geri döndük ,hadi şurdan gidelim gözünü seveyim bu adamlarla kavga edeceğiz yoksa diye ayrıldık.
Esengül ve Honda Artı'daki dalavereyi bizzat gördüm, adamlar yaptığı işi açıklama zahmetine bile girmiyorlar. DB'yi iki kişi öneriyor, beş kişi kötülüyor. Otosever zaten Goldwing'i parlatmakla meşgul.
Gece gündüz çalışıp aldığın motora düzgün muamele ve bakım yapılsın diye servise gidip 200-300 TL veriyorsun, 16- 17 yaşındaki ergen "abi ondan bişey olmaz yeaaaa " diyor, sinir krizine giriyorum.
Bu adamlar gelip bu işi denetlemedikçe, veya kendileri yapmadıkça bu iş olmaz.
Razor ve Atillatopal mesajına ithafen yazılmıştır.
Razor999
15 Temmuz 2015, 01:05
Ne yazik ki denetleme konusunda biraz eksik kaliyor firmalar, yag degisimini surekli yapiyordum zaten bundan sonra da bilimum yedek parcasini alip kitabinda anlatildigi gibi ozen gostererek degistiririm. Bosuna servise gidiyoruz cunku kalifiye usta bulmak ne yazik ki cok zor bu kosullarda
thamerist
15 Temmuz 2015, 11:27
Bende Honda Artı'dan bayağı şikayetçiyim . Önceki motorum cbr 125'le yaptığım kaza sonrası honda artı'ya verdim motoru . Veriş o veriş biz size döneriz dediler birdaha ne aradılar ne sordular . Ben aradığımda eksper geldi baktı dönüş yapmadı siz bi arayın dediler eskperi aradım ben onlara dönüş yaptım dedi bu sefer honda artı'yı aradım yok mail atmadı mail atmadan yapmayız dediler . Abartısız 1 ay eksperle servis arasında telefon trafiği yaptım ikiside telefonda bana birbirini şikayet ediyor küfüre kadar vardırdılar işi. En sonunda isyan bayrağını çektim kardeşim ben sizin aracınız mıyım konuşun aranızda halledin ben motorumu istiyorum 2 ay oldu yoksa hukuki yollara başvuracağım falan diye tehdit ettim ondan sonra ancak hallettiler motoru .. O yüzden birdaha asla honda artı'ya gitmem asla . Esengül'ü tercih ederim ne kadar iyi tartışılır ama artı'dan kat kat iyi olduğu kesin
ninja h2
15 Temmuz 2015, 13:37
2012 model 18.000 kmde cbr 250 sahibi 8,750 i ye olur dedi ben 8,500 teklif ettim alayımmı yoksa daha aşağı çekilebilirimiyim bu arada grenajında ufak çizikler mevcut
Lightning
16 Temmuz 2015, 02:43
Merhaba,
Herkese iyi forumlar, Aranıza CBR 250R Alarak katılacağım, ama 2.el piyasası gözümü çok kötü korkutmuş durumda,
Bayiden alırken nakit indirimi yapıyorlar mı?
Diablo Rosso 2 Lastikleri Aynı ölçülerde mi almak gerekir yoksa arka tekeri bi tık büyük takmak iyi olur mu?
ikinci el alıcak birisi için neleri önerirsiniz,
Teşekkür ederim,
Hüseyin,
LynXMaSTeR
16 Temmuz 2015, 03:07
Merhaba,
Herkese iyi forumlar, Aranıza CBR 250R Alarak katılacağım, ama 2.el piyasası gözümü çok kötü korkutmuş durumda,
Bayiden alırken nakit indirimi yapıyorlar mı?
Diablo Rosso 2 Lastikleri Aynı ölçülerde mi almak gerekir yoksa arka tekeri bi tık büyük takmak iyi olur mu?
ikinci el alıcak birisi için neleri önerirsiniz,
Teşekkür ederim,
Hüseyin,
aynı ölçülerde diablo rosso 2 kullanıyorum, irc lere göre daha oval bi yapısı var, irc ler tabanı daha düz gibiydi, virajlarda daha çok nokta yere temas ediyor. bence ölçüleriyle oynama, ön 110 arka 140 al.
Lightning
16 Temmuz 2015, 13:36
aynı ölçülerde diablo rosso 2 kullanıyorum, irc lere göre daha oval bi yapısı var, irc ler tabanı daha düz gibiydi, virajlarda daha çok nokta yere temas ediyor. bence ölçüleriyle oynama, ön 110 arka 140 al.
Tavsiye için teşekkür ederim
ninja h2
16 Temmuz 2015, 21:24
cbr a bugün bindim pek güzel gelmedi neden diye sorarsanız vitesler normal bir motora göre baya bi geride kalıyor. Sonrasında ise ne kkadar dik otorus pozisyonu olduğu idda edilsede pekte dik oturulmuyordu gidon turu çok azdı rahat dönüş sağlanamıyordu bu yüzden almaktan vazgeçtim bindim denedim pek rahat değil malasef.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:21 ----------
Burada sahibi motorun torkunun çok olmsından dolayı 1 inci viteste tak tak ses geldiğini söyledi bu durum motora özgü bir durummu yoksa o motorda problemmi var bence çok alakasız motorun torku çok olunca takmı edicek vites atarken.
afyonlu003
18 Temmuz 2015, 21:19
2 günde 847.5 km yol yapmışım ve toplam benzin tutarı 127 tl. Nasıl değer iyimi sizce?
cx571
18 Temmuz 2015, 23:20
2 günde 847.5 km yol yapmışım ve toplam benzin tutarı 127 tl. Nasıl değer iyimi sizce?
1 kmde 0,15 kuruş yapmıs daha ne yaksın kardeş ?
Sokollu
18 Temmuz 2015, 23:24
Hakkaten diyorlar ya biraz daha zorlasa makine benzin üretecek diye.
Vay anasını arkadaş motor kendini amorti edecek cbr candır :cat:
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO