Orijinalini görmek için tıklayınız : Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
afyonlu003
16 Mart 2015, 00:24
Su an elimde MC41 tipi CBR250R icin motorla birlikte verilen kullanma ve bakim el kitabi var. 35. sayfada bakim programinda size yukarida verdigim gibi 12bin veya 12 ayda bir degistirilmesi gerektigi yaziyor. Basim tarihi 15.04.2011, kodu 3TKYJD000.
Benim elimdeki kitapcikta bu sekilde. Internette de bu sekilde.
Sizin verdiginiz linkteki tabloda 4binde bir gozukurken ek olarak 2binde bir degistirilmesi gerekiyor diye de not dusulmus. Tam olarak ne oldugu da anlasilmiyor.
Yarin Honda Turkiye'de servis muhendisi olan arkadasima soracagim aslini.
Sorun da bizde bilelim neymiş nasılmış..
GP500-1st
16 Mart 2015, 02:53
Yağ konusunda Hondanın bizim motorlar için belirlediği cbr250 12 bin, cbr125 8 bin km, ama bizim sevisler her 2 binde bir gelin deyip 100tl/150tl arası buffy leme peşindeler motor alan insanları:)
CBR125 yağ filresi yok, en kaliteli yağ 35 tl servisin koyduğu yağ 18 tl, hava filresi buji değişimi yok, yağı koy, zinciri yağla germe bile, fren balatasın 50 kuruştutmayan sprey sık ver geri 100 tl faturayı dayarlar önüne 2000 km de bir, 15.000 km de 700-800 tl ye tutar bakımı, 4 binde 1 gitsen 400-450 tl ye gelir
Bakımı pahalı denen VW'de 4-5 yaşında bir golf yetkili servisten, 15.000 km de bir 5 lt yağ, 4 buji, hava, yakıt ve klima polen filtreleri hepsinin değişimi dahil 400-450 tl ye çıkar
Şimdi anlıyormusunuz TR'ye gelince niye 2000 km de bir oldu, Avrupada böyle değildi:)
ilk sahibi olduğum cbr125 20 bin km deyken bir test yaptım, hani diyorsunuz ya bunlar araba değil yüksek devir çevirir daha fazla yağ yakar üst devirde, arabalara göre.
4 binde bir yağ değiştirim ben, bu güne kadar en erken 3500, en geç 4500 de değiştirdim yağı. Test için 20 bindeki motoru yağ 4000 km de iken çubuğu çektim yağda hiç eksilme yoktu yağı değiştirmeyip 4000-4700 arası normalde 5-7 bin devir giderim biraz daha devirli 7*8 bin civarı kullandım, tekrar yağ sevie kontrolü yağ optimum değerler:cat: sonra 250 km lik otoyol sürüşü yaptım ve özellikle 9-10 bin civarı açık yolda hızlı sabit süratte sürdüm ve 5000 km de tekrar yağı kontrol ettiğimde hiç eksiltme yoktu:cat: ve 5000 de yağ değişimine soktum...
Şuan motorum 26500 km de ve hala saat gibi, performansıda ilk günkü gibi, yağ eksiltme de sıfır...
Yani 2000-3000 km de bir değişim gereksizdir arkadaşlar, markası belli düzgün bir motor yağının 4000-5000 km den ve 12 aydan önce yağlama özelliğini yitirmesi imkansızdır, motorununuz sağlıklıysa hararet yapmıyorsa.
burda önemli olan 2500-3000 km yi geçince çubuğu çekin mutlaka kontrol edin 400-500km de bir.
CBR için 2000 israf ve çevre kirliliği, 4000-5000 titiz adam için bile ideal ve yeterlidir, esktra özene erken değişime giriyor zaten...
akteni
16 Mart 2015, 13:00
Merhaba arkadaşlar,
Honda'dan cevap geldi;
"Dostum slm,
Öncelikle şunu sorayım. Senin motorun garantide mi?
Eğer garantideyse sen 10.000'de bir servise girip bakım yaptırmaya bak. Senin kitapçığında 12.000km yazdığı için, servis sana 4000'de bir gelmen gerekiyordu, motorun garanti dışı diyemez.
Ancak motorun sağlığı için en azından 6000 km/1 yıl kuralına çekip, motor yağını değiştirmeni tavsiye ediyo bzm arkadaşlar.
Motor garantide değilse, sen kafana göre motorunu kolla ve 10K'da bir bakım yaptır dostum. "
Mitoqondri
16 Mart 2015, 23:19
Hocam bilgi için teşekkürler.. Yalnız 10.000 km'de yağ motorun içinde su gibi olur.. Bunun riskini kimse almaz diye düşünüyorum..
afyonlu003
16 Mart 2015, 23:38
Siz 10 binde bakımını yapın biz kafamıza göre yaparız hocam 10 bin TL para verdik 50 liralık yağdan kaçınmaya değmez
Safety First
17 Mart 2015, 01:33
Arkadaşlar ben yağ için 6000 yeterlidir diye anladım. 10000 genel bakım için söylenmiş sanki fren balataları fren hidroliği zincir dişli buji soğutma suyu vs. Tabi ki herkes motoruna iyi bakmak ister. 6000e ben de bırakmam açıkçası :) en geç 4000de değiştiririm.
LynXMaSTeR
17 Mart 2015, 02:10
12000 km bakımda nelere baktırmak gerekli, madde madde yazabilecek var mı?
KYorulmaz
17 Mart 2015, 02:20
Açıkçası kitapçığında isterse 20bin km de bakıma sokun desin içim rahat ve en ufak bir sıkıntı çıkartmaması adına 3bin km de bir servise sokar gerekli bakımlarını yaptırırım.
'Servislerin para tuzağı' bu diye düşünen arkadaşlarında düşüncesine saygım var ama ben bu motoru kullanıyorsam saat gibi çalışmalı ve üzerindeyken en ufak bir acaba aklımın ucundan geçmemeli. Bu sebeple de bakımın zararı olacağını sanmıyorum. En azından benim düşüncem bu yönde.
Yoksa zaten sağlam, kendisini kanıtlamış markanın bir modelini kullanıyoruz 10bin km de sorunsuz gidebilecektir. Ancak dediğim gibi bakımın bir zararı olmaz bence imkanlar müsait ise :)
GP500-1st
17 Mart 2015, 07:35
Siz 10 binde bakımını yapın biz kafamıza göre yaparız hocam 10 bin TL para verdik 50 liralık yağdan kaçınmaya değmez
Servise 2000 de bir gidip duduklenmesin insanlar diye yazdık veya cbf150 gibi kronik yağ eksiltme sorunu olmayan motorda 2000 de bir aslında abartıdır diye.
Veya 4000-5000 de bir değiştirmenin de titiz bakmak, aslında iyi bakmak olduğunu... 10 bin de bir değiştirin demedik.
Herşeyin fazlası veya gereksizi zarar:)
akteni
17 Mart 2015, 09:26
Servis kitapçığında düzneli bakımlar 6000 gözüküyor. Bu şekilde her gidildiğinde yağ değiştirilmesi çok makul görünüyor. 10bin'de içiniz rahat etmeyebilir ama 6000 mantıklı gözüküyor.
Sizinle yorumsuz bilgi paylaşıyorum. Sonuçta benim için de forumun amacı bu. İçiniz rahat etmiyorsa daha önce değiştirin kafanız rahat olsun. Ben işim gereği işi servis olan Honda'daki mühendis arkadaşları dinleyip 6000'de yaptırmayı düşünüyorum. Kafam bu konuda rahat :)
Fakat bu konuyu araştırmaya da devam ederim. Bir kaç mesaj önce demiştim, kardeşim mobil avrupada formulasyon mühendisi. Ona da danışıp tekrar paylaşırım.
tahiralt
17 Mart 2015, 16:29
Arkadaşlar 2014 model çift far düşük km ve temiz bi CBR arıyorum, olan varsa iletişime geçebilir.
Sokollu
17 Mart 2015, 18:32
Yağ konusunda Hondanın bizim motorlar için belirlediği cbr250 12 bin, cbr125 8 bin km, ama bizim sevisler her 2 binde bir gelin deyip 100tl/150tl arası buffy leme peşindeler motor alan insanları:)
CBR125 yağ filresi yok, en kaliteli yağ 35 tl servisin koyduğu yağ 18 tl, hava filresi buji değişimi yok, yağı koy, zinciri yağla germe bile, fren balatasın 50 kuruştutmayan sprey sık ver geri 100 tl faturayı dayarlar önüne 2000 km de bir, 15.000 km de 700-800 tl ye tutar bakımı, 4 binde 1 gitsen 400-450 tl ye gelir...
Tam da aynı şeyi düşünüyordum ne zamandır. Her periyodik bakım yaklaştığında çıkacak olan faturayı tahmin ettiğimde içim sıkılıyor. Karar verdim Honda servisine gitmeyeceğim artık zaten bütçem de el vermiyor. Garanti ile işim yok.
Fren balatası önerisi olan var mı ? Ayrıca fren hidrolik sıvısını da değiştirmeyi düşünüyorum 3 yaşına gircek makine, Dot4 olan herhangi bir marka alsam olur mu ? Sahibinden.com üzerinden debriyaj balatası,fren balatası, yağ gibi şeyler alacağım, önerebildiğiniz bir yer var mı ?
afyonlu003
18 Mart 2015, 01:07
Servise 2000 de bir gidip duduklenmesin insanlar diye yazdık veya cbf150 gibi kronik yağ eksiltme sorunu olmayan motorda 2000 de bir aslında abartıdır diye.
Veya 4000-5000 de bir değiştirmenin de titiz bakmak, aslında iyi bakmak olduğunu... 10 bin de bir değiştirin demedik.
Herşeyin fazlası veya gereksizi zarar:)
Abi bende servise gidin yağı orda değiştirin demiyorum ki alırısın yağı internetten falan kendin bi güzel değiştirirsin yoksa bende servise para vermeyi sevmem sonuçta benim yaptığım işin aynısını yapıyor
agrasiwe
19 Mart 2015, 13:06
3binde bir degistirmenin bir zarari yok fakat bir faydasi da yok. El kitabinda yazan seyler yillarca test edilip oraya koyulmus seyler.
Kendim hava filtresinden de sorumluyum Ford'da. Kullanim omru kullanima bagli olarak degisse dahi transit araclarda TR'de 20bin km den once degistirilmesinin bir anlami yok mesela. Filtreyi cikarip les gibi olmus diye degistiriyor insanlar fakat performansa hicbir etkisi olmadigini veya henuz omrunu doldurmadigini defalarca piyasadan toplanan filtrelerde yaptigimiz testlerde gorduk. Kaldi ki avrupada 50bin km filtrelerin omru. TR tozlu diye 20bin km.
Demek istedigim oradaki degerler Tr sartlari dusunuldugunde en uygun rakamlardir. tapa gaz surekli kullaniliyorsa belki biraz daha erken degistirilebilir ama erkenden kasit 3-4bin olmamali.
Her seferinde bosalttiginiz yaglarin da kimyasal atik oldugunu hatirlayin ve bosu bosuna dogayi kirletmeyin derim. Ne kadar geri dahi donusturulse birseyler arta kaliyor.
sizin gibi mühendislerin aramızda olması bizim için şanstır. Bilgiler için teşekkürler.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:03 ----------
Bu arada uzun bir aradan sonra yeni kasa 250 repsol ile aranızdayım arkadaşlar :)
http://i.hizliresim.com/kjD4dr.jpg
TurkishPower
19 Mart 2015, 14:27
9.500 TL'ye kadar cbr 250 r arıyorum arkadaşlar sahibinden.com'da pek temizini bulamadım bulsam da fiyat tuzlu geldi.Satan varsa mesaj yolu ile ulaşabilir
akteni
19 Mart 2015, 17:03
9.500 TL'ye kadar cbr 250 r arıyorum arkadaşlar sahibinden.com'da pek temizini bulamadım bulsam da fiyat tuzlu geldi.Satan varsa mesaj yolu ile ulaşabilir
Ben de bu şekilde arıyordum. İlanda 10bin yazan biriyle görüşüp 9250'ye anlaştık. Bence siz de bu şekilde bakın.
forumcu
19 Mart 2015, 20:23
Motoru 2. el aldığım için yakıt işi biraz korkutuyordu beni her ne kadar motor sağlam gözükse de cihazlar arasında baya farklar olabiliyor. 100 km / 3.45 L şeklinde tüketim sonucu çıktı. Acemiliğim olsun, şehir içi trafik olsun bana çok makul geldi. Uzun yolda kullanmak için aldım ben bu motoru heralde 3.0 L görmek mümkün olacak. 24 Nisanda İstanbul - Çanakkale yapmayı düşünüyorum. Bakalım sonuç ne olacak.
Bir de ben motor mekaniğinden hiç anlamam motoru aldığım gibi servise götürüp tüm bakımlarını yaptırdım ama zincir vs gibi arada yapılması gereken işler varmış. Zincir temizleme spreyi ve yağı alacağım. Servis haricinde benim yapmam gereken başka işler var mı şunu periyodik olarak devamlı yap diyeceğiniz. Balata spreyi falan satılıyor, motor katkıları var. Kısaca elzem olanları söylerseniz sevinirim. Güvenli sürüşler.
Mitoqondri
19 Mart 2015, 22:25
Hocam zincir temizleme kullanımına bağlı olarak zinciri kontrol ederek yapabilirsin..
Yağsız kalmışsa pislik kum toz çamur vs. varsa temizleyin yağlayın..
Ben her hafta temizleyip yağlıyordum.. Ortalama 150-200 km'ye denk geliyordu..
Yine de 300-400 km arasında temizlenip yağlanabilir.. 400 km'de bir yapıcam diyorsanız 200 km sonra zincirin durumuna göre temizlemeden üstten yağ sıkıp 200 km sonrada temizleyerek yapabilirsiniz..
Temizleme spreyi almanıza gerek yok gaz yağı diş fırçası temiz bez sizin işinizi görür.. :cat:
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:04 ----------
Bu arada eklemek istedim 1063. sayfada daha önce yapmış olduğum zincir temizliği var hocam.. Bakarsanız yardımı olur diye düşünüyorum.. :cat:
http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/86226-honda-cbr-250r-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-1063.html
forumcu
19 Mart 2015, 23:14
Hocam zincir temizleme kullanımına bağlı olarak zinciri kontrol ederek yapabilirsin..
Yağsız kalmışsa pislik kum toz çamur vs. varsa temizleyin yağlayın..
Ben her hafta temizleyip yağlıyordum.. Ortalama 150-200 km'ye denk geliyordu..
Yine de 300-400 km arasında temizlenip yağlanabilir.. 400 km'de bir yapıcam diyorsanız 200 km sonra zincirin durumuna göre temizlemeden üstten yağ sıkıp 200 km sonrada temizleyerek yapabilirsiniz..
Temizleme spreyi almanıza gerek yok gaz yağı diş fırçası temiz bez sizin işinizi görür.. :cat:
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:04 ----------
Bu arada eklemek istedim 1063. sayfada daha önce yapmış olduğum zincir temizliği var hocam.. Bakarsanız yardımı olur diye düşünüyorum.. :cat:
http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/86226-honda-cbr-250r-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-1063.html
Teşekkürler resimleri inceledim şimdi. Maşallah çok güzel görünüyor.
Balatalara falan bir şey yapmaya gerek var mı yoksa değişim zamanı gelince mi sadece müdahale ediliyor.
Mitoqondri
19 Mart 2015, 23:38
Hocam ben balatalara ekstra birşey yapmadım.. Balata temizleyici spreyler var belki onlardan deneyebilirsin.. Kullanan arkadaşlar varsa bilgi verirler..
Tech_N9ne
20 Mart 2015, 00:16
Genellikle tozlu yollarda sürüyorsan balata spreyi işini görecektir ama toz olmayan yollarda bence gereksiz balata spreyi ben kullandım oda disk e yanlışlıkla sıkılan wd40 tan ötürü gayette memnun kaldım :)bu arada motosikletinizin zincirini yağlarken motosikletiniz kapalı konumda olsun ve mutlaka lastik geri istikameti ne doğru iteklensin ki yaralanmalara sebebiyet vermeyelim.
EmirŞengezer
20 Mart 2015, 14:50
Lastik istikameti cidden önemli. Çalışmayan motora paşmarmağımı kaptırmıştım. Dişli başparmak tırnağımı delmişti. Tırnak acısı çok fena acı :)
Safety First
20 Mart 2015, 15:13
Aynısını yaşadım ben de dikkat etmek gerek gerçekten ayrıca işlerinizi iyi aydınlatması olan bi yerde veya gün ışığında yapın derim :)
LynXMaSTeR
20 Mart 2015, 15:31
12000 km bakımda nelere baktırmak gerekli, madde madde yazabilecek var mı?
, ,
forumcu
20 Mart 2015, 16:23
Yardımcı olan arkadaşlara çok teşekkürler.
O zaman kontak vs gibi paslanabilecek yerlere WD40
Zinciri temiz tut
Periyodik bakımları yap tamamdır.
Sokollu
20 Mart 2015, 16:33
Yardımcı olan arkadaşlara çok teşekkürler.
O zaman kontak vs gibi paslanabilecek yerlere WD40
Zinciri temiz tut
Periyodik bakımları yap tamamdır.
Geçmiş sayfalarda gazyağı bulabilecek bir adres paylaşmıştım.
Zincir temizleme sonrası Wd-40 ile (sonrasından tamamıyla zincirden çıktığına emin olacak kadar kurulamak lazım) pas tutan veya inatçı yağ/kir kalıntılarının olduğu bölgeyi temizleyebilirsiniz. Mücahit (mucoist) önermişti, bir önceki temizlikte denedim gerçekten zincir sıfır alınmış gibi oluyor. Sonra ver Motul'u ver çcşkuyu :)
DarK77
20 Mart 2015, 18:23
merhaba arkadaslar. Benzini 95oktan veya 97oktan hangisinden aliyorsunuz. Bir fark olur mu?
Karalı
20 Mart 2015, 19:24
http://i.hizliresim.com/Gv7G92.jpg
gaz yağı veya mazotla canınız sıkıldıkça temizleyin:)16000km oldu
Mitoqondri
20 Mart 2015, 19:28
Hocam servisin önerisi 95 oktan.. Bende kullandığım süre içerisinde hep 95 oktan aldım.. Shell'in yakıtı kaliteli olduğundan hep shell kullandım.. Aynı pompa ve güvendiğin bir yer olmasına dikkat et..
97 oktan 600-1000'lik gibi yüksek cc motorlara öneriyorlar performans yakıtı olduğu için bu araçlar daha rahat yakıyor.. Bilginiz olsun..
Safety First
20 Mart 2015, 23:00
97 oktan bulunmuyor zaten artık üretimi ülkemizde durmuş durumda. Shellde nitro dedikleri olay var bi ara 97 oktan diye satılıyordu içinde katkı maddeleri varmış daha kolay yanıyormuş diye açıklama yaptılar. Dediğiniz gibi bizim motorlardan ziyade yüksek sıkıştırma oranına sahip motorlarda tavsiye ediliyor fakat artık bi önemi de kalmadı.
xfaulz
20 Mart 2015, 23:13
bu fiyata bu motor çok satar arkadaşlar!
Emin misin :)
Recogss
22 Mart 2015, 19:44
Mrblar arkadaslar cbr 125 r deneyimimden sonra cbr 250 r almaya karar verdim ve motosikletimi sattim.aklima takilan bir soru var ikinci el olanlara bakiyorum da yeni kasa cbr larda egzos sacinda yaniklari var gibi birde sanki eski kasa daha yakisikli gibi geliyor bi turlu isinamadim su yeni kasaya
Mitoqondri
22 Mart 2015, 20:10
Mrblar arkadaslar cbr 125 r deneyimimden sonra cbr 250 r almaya karar verdim ve motosikletimi sattim.aklima takilan bir soru var ikinci el olanlara bakiyorum da yeni kasa cbr larda egzos sacinda yaniklari var gibi birde sanki eski kasa daha yakisikli gibi geliyor bi turlu isinamadim su yeni kasaya
Yeni kasaların eksozlarında sararma oluyor sıcaklığa bağlı.. Krom parlatıcılar ile giderilebiliyor..
Yeni kasa veya eski kasayı almak tamamen göreceli hangisi hoşunuza gidiyorsa onu alın..
forumcu
23 Mart 2015, 01:35
Arkadaşlar depomda diz darbesi var çok rahatsız edici değil ama aklımda hep işte. Sıfırı işçilikle birlikte 1000 tl masraf, düzeltme yaklaşık 300 - 350 tl dediler. Bir tane cbr 125 r deposu buldum 2012 model uyumlu diyor. Bu model cbr 250 ile uyumlu mudur. Cbr 250 13 lt cbr 125 ise kimi yerde 10 kimi yerde 13 lt yazıyor çıkamadım işin içinden. Depo da başka şehirde olmasa gidip göreceğim ama öyle bir imkanım yok. Sin ne diyorsunuz. 2012 cbr 125 ile 2013 cbr 250 deposu aynı mıdır?
agrasiwe
23 Mart 2015, 10:47
Arkadaşlar depomda diz darbesi var çok rahatsız edici değil ama aklımda hep işte. Sıfırı işçilikle birlikte 1000 tl masraf, düzeltme yaklaşık 300 - 350 tl dediler. Bir tane cbr 125 r deposu buldum 2012 model uyumlu diyor. Bu model cbr 250 ile uyumlu mudur. Cbr 250 13 lt cbr 125 ise kimi yerde 10 kimi yerde 13 lt yazıyor çıkamadım işin içinden. Depo da başka şehirde olmasa gidip göreceğim ama öyle bir imkanım yok. Sin ne diyorsunuz. 2012 cbr 125 ile 2013 cbr 250 deposu aynı mıdır?
Muhtemelen degildir uyacagini sanmiyorum kardes.
GP500-1st
23 Mart 2015, 11:21
depolar aynidir son kasa cbr125 in de 13 litredir. sitede yazan 10 litre eski kasa cbr125 aittir.
ama 125 ve 250 nin şaseler farkli oldugundan baglanti kisimlari ayni olmmama ihtimali var. servisi arayip sorman lazim
linkinpark20
23 Mart 2015, 11:26
bırak öyle kalsın dostum. nazarlık olsun.
forumcu
23 Mart 2015, 18:43
Muhtemelen degildir uyacagini sanmiyorum kardes.
Bağlantı noktalarına baktım aynı gibi duruyor ama resim yanıltabilir işte.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:33 ----------
bırak öyle kalsın dostum. nazarlık olsun.
Muhtemelen öyle kalacak gibi. Zaten ben de acemiyim şimdi yaptırır bir daha zarar veririz çok canım sıkılır. Böyle kalsın bakalım.
afyonlu003
24 Mart 2015, 01:24
Merhabalar motorumun parçaları yarın veya ondan sonraki gün geliyor nasip olursa. Merak ettiğim birkaç şey var motor yaklaşık 2 aydır yatıyor içinde su olmadığı için hiç marşa basmadım akü başlarını söküp tekerleri yerden kesip bıraktım öylece. Şimdi tamirden çıktıktan sonra ne yapmam lazım yattığı günler içerisinde yağın özelliği falan bozulmuşmudur çünkü kış baya sert geçti zaten çıktığı ilk gün zinciri temizleyip yağlamayı düşünüyorum onun haricinde şuraya buraya wd-40 falan sık şunu şöyle yap diyeceğiniz var mı ?
Mitoqondri
24 Mart 2015, 17:39
Hakan kardeşim, sen yinede yağını filitreni değiştir, radyatör suyundan bahsediyosun sanırım onada antrifirizli radyatör suyu al, zincir temizle yağla, sinyal, korna, ateşleme tuşlarının olduğu yeri wd-40'la bas marşa devam et kardeşim.. Hayırlısıyla.. :)
CanKarsiyaka
24 Mart 2015, 18:00
az kullanılmış ircsi olan varmı elinde arkadaşlar bagışlayabilicek durumda olan?
afyonlu003
24 Mart 2015, 18:33
Sabah yağı zincir yağının siparişini geçtim zeki abi grenajlar takılırkende yağını falan değişterecem Zinciri de kendim özene bezene yağlacağım çünkü baya özledim motoru :))
bireycell
24 Mart 2015, 22:59
Sabah yağı zincir yağının siparişini geçtim zeki abi grenajlar takılırkende yağını falan değişterecem Zinciri de kendim özene bezene yağlacağım çünkü baya özledim motoru :))
sanki özgürlüğünü kısıtlamışlar gibi hissediyorsun demi :)
ardacik
24 Mart 2015, 23:01
az kullanılmış ircsi olan varmı elinde arkadaşlar bagışlayabilicek durumda olan?
Yeni r25 alanlarda vardir bol bol deistiriyolar lastikleri bi sor derim...
afyonlu003
24 Mart 2015, 23:47
sanki özgürlüğünü kısıtlamışlar gibi hissediyorsun demi :)
Hemde nasıl ya sanki elinden oyuncağı alınmış çocuk gibi hissediyorum pff :)
agrasiwe
25 Mart 2015, 11:50
Beyler slmlar
Yeni kasa repsol aldıgımı soylemiştim ikinci el 4500 km idi yalnız bişeyi merak ettim motor maalesef kalkışta biraz hantal, 5-6000 devirden sonra kendine geliyor. İkinci viteste 6000 devirden sonra ataklanıyor, baska bir yeni kasa denedim fark var. Kalkışta yavaş kalıyor. Sebebi nedir bilen yada yasayan varmı. Debriyaj ayarıda yaptık degişmedi pek. Arka dişli orjinali kaç bilen varmı ? Bende arka dişli 36 yazıyor. Birde elcikler farklı rizoma o etkilermi ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:15 ----------
türkiyede en çok kullanılan motorlardan ama sayfası pek bi aktifmiş,
neyse ben motoru bugün servise götürdüm, sıkıntı olmadığını söyledi sanırım psikolojik olabilir, debriyaj ayarıda yaptırdım. gidişi çok güzel dedi. bakalım bir süre binerim böyle.
Mitoqondri
25 Mart 2015, 15:05
Hocam yağdan dolayıda yapar.. İçinde hangi yağın olduğunu biliyor musunuz ?
Ayrıca zincir gergi ayarına bakın.. Arka maşada görsel var.. Zincir çok gevşek olabilir..
OnNumero
25 Mart 2015, 15:30
CBR 250ye branda alıcam hangi beden daha uygun olur ?
Recogss
25 Mart 2015, 21:01
Tesekkur ederim mitoqondri bugun altib elbiseli adam r25 cbr250 ninja200sl ve inazumayi kiyasladi cbr 250 yi sadece yakit tuketimi iyi diyorlar ve 5 beygir guc kaybi varmis adam soguttu beni yaw :) herhalde r25 veya 250 sl alacagim tekrardan tesekkur ederim
Merhaba arkadaşlar, cbr 250 alarak aranıza katıldım, motoru 10 km kadar sürdüm fakat aynaların omuz ve kollarımı göstermesinden dolayı arkamı göremiyorum, bana arkamı rahatça görebilecek ayna tavsiye etmenizi rica ediyorum.
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO