Orijinalini görmek için tıklayınız : Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
barodi
16 Mart 2013, 12:52
gece vardiyasında canım sıkıldı bi resim çektirim dedim
belki burayı bilirler istanbulda oturanlar:D
http://img69.imageshack.us/img69/4075/33433505.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/69/33433505.jpg/)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
ali taş
16 Mart 2013, 14:54
herkese iyi günler, cbr 250 r a yan çanta takmak istiyorum
kappa k40 gibi ancak yan çanta demirlerini hiçbir yerde bulamadım
böyle bir projesi veya bilgisi olan varsa beni de bilgilendirebilir mi acaba?
bir de DURO 140 70 17 lastik kullanan varsa performansı nasıldır acaba fiyatı cidden uygun çünkü bi de
motora zarar vermeyecek bir xenon kaça mal olur bize ?
şimdiden teşekkürler
onoank
16 Mart 2013, 16:12
arkadaslar branda ile motoru orterken nelere dikkat ediyorsunuz?
Tesekkurler
Pistolero_10
16 Mart 2013, 16:26
arkadaşlar youtube da gördüğüm bir videoyu sizlerle paylaşmak isterim;
2012 cbr 250r 0-100 5.2 sn
http://www.youtube.com/watch?v=dFg_7NDiJmo
wolrath
16 Mart 2013, 16:55
on dıslı degıstırmıs ve egzoz takmıs sadece.
sonra kadran sapıtması ıcın gereklı olan alet-edavatla desteklemedıgı ıcın 100kmh yapmıs gıbı sevınmıs :)
takdır ettım,ehhee :)
cbr 250'nın atmosferık olarak 5.2 sn yapması ımkansız gıbı bısey. 350-400cc stroke yapmak lazım vs vs. ya da daha az para harcayıp turbo yapmak lazım kı bu da 35-40bg lere tekabul eder en ıyı ıhtımal.o gucte bıle 5.2 zor. zira standartı 8-8.5sn de 100kmh goren bı aletın 3sn hızlanması ıcın OLDUKCA guclenmesı ya da hafıflemesı gerek.e zaten 150kg dry weıghtı olan bı aletın 10kg bıle (sası degısımı harıcı) zayıflaması mumkun degılken,bu vıdeo bıraz IBRETLIK paylasım (!) olmuş :):)
Ufuk İnkaya
16 Mart 2013, 17:20
arkadaşlar youtube da gördüğüm bir videoyu sizlerle paylaşmak isterim;
2012 cbr 250r 0-100 5.2 sn
http://www.youtube.com/watch?v=dFg_7NDiJmo
Bu MAL bir harika dostum ! :queen:
onoank
16 Mart 2013, 19:33
arkadaslar biraz fazla soruyla geliyorum bu aralar ama acemi hevesi iste kusuruma bakmayin:) 2.el aldgm motorumla arkadasm 1-2 tur atarken zincir sesinin biraz fazla oldgnu hissettm. sizlerde yasadinizmi bunu? ayrica motorum 9000kmde. en son 6000 bakimi yapilmis. sizce 12000 i beklemeden yag zincir vs kontrolleri icin servise gotureyimmi?
Tesekkurler
Zippo's
16 Mart 2013, 19:37
arkadaslar biraz fazla soruyla geliyorum bu aralar ama acemi hevesi iste kusuruma bakmayin:) 2.el aldgm motorumla arkadasm 1-2 tur atarken zincir sesinin biraz fazla oldgnu hissettm. sizlerde yasadinizmi bunu? ayrica motorum 9000kmde. en son 6000 bakimi yapilmis. sizce 12000 i beklemeden yag zincir vs kontrolleri icin servise gotureyimmi?
Tesekkurler
Zincirden gelen ses yeni kasa cbr 250 ve 125 te hep var fazla takma kafana sıkıntı çıkarmıyo
wolrath
16 Mart 2013, 19:49
zıncır gergı ayarını arada bır yaptırmakta fayda var,bakım vs zamanları gelmeden.
2.5cm cıvarı olması lazım dıye hatırlıyorum cbr 250de.elınızle kontrol ettıgınızde cok fark varsa bu degerden kesınlıkle zaman gecırmeden ayarını duzelttırın.
cekıs-yakıt herseyı etkılıyor...
ermanay
16 Mart 2013, 19:53
Arkadaşlar zincir yağı/temizleyici sprey ararken nette bir ürüne denk geldim fiyatı uygun geldi ikili set için.Gözümden kaçırdığım bişey mi var acaba :silent:
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-motosiklet-wurth-motosiklet-zincir-temizleme-sivi-ikili-yag-seti-114960445/detay/
dream_rider
16 Mart 2013, 20:59
eskı motorumda orta sepha vardı sorunsuz zıncır temızleme yaglama yapıyordum bunda ne yazıkkı yok extra sephada almadım sızce en kolay nasıl temızler yaglarım...
eskı motorumda orta sepha vardı sorunsuz zıncır temızleme yaglama yapıyordum bunda ne yazıkkı yok extra sephada almadım sızce en kolay nasıl temızler yaglarım...
3400 km deyim bende o dertten muzdaribim.Yanıma birini alıyorum zinciri yağlarken zincirin bir tarafını yağlıyorum sonra biraz ileri gidiyoruz gene yağla biraz daha git gene yağla felan.temizleme işi çok zor oluyor inanın onda da aynı taktiği yapıyoruz ama tam olarak temizleme elde edemiyorum açıkçası.Bir süreden sonra öyle kaba pisliğini alıyorum zincirin sonra yağlama işine devam serviste detaylıca temizliyorlar bakımlarda.Yağını ihmal etmiyorum ama zinciri 0 zincir gibi temizleme şansı olmuyor
dream_rider
16 Mart 2013, 21:03
https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/559951_10151490364803609_291478630_n.jpg
Buda benden gelsin hava bugun 3 derece ve kar yagıyordu canım sıfır motoru yagmura camura surdum bana kızdımı bılmem ama ben cok zevk aldım :)
CB125 sonra buyuk cag atladım hem arabalardan hızlı gıdıyorum hemde az yakıyor sıfır aldıgımda 20 tl yakıt almıstım ve 50 km kadar yol yaptım bugun tek cızgı tekrar yanıp sonmeye basladı bende 50tl yakıt aldım gırtlagına kadar doldu km sıfırladım bakalım ne kadar gıdıcek :) ayrıca bır sorum var benzın gosterge ısıgı yanıp sonmeden sonra tamamen bos konumu var mı yoksa o son uyarımı ??? turkce kullanım kılavuzu yokta :S 6farklı dıl koymuslar ama turkce yok
kakare
16 Mart 2013, 21:13
dün İstanbul'a geldiğim gibi motoru çıkardım ama çok yorgundum küçük bi sahil turu yapıp geri geldim... bugünde dayanamadım ilk defa yağmur yağarken çıktım sürdüm yağmurda da ayrı bi keyfi var veledin :)
Kerata kirlendi pislendi tabi çamur oldu azıcık, aldım elime kovayı, bezi temizledim fotolar pazar gecesi :)
slymn93
16 Mart 2013, 21:26
Kardeşim merak etme yakıtlar normal bende ilk aldığımda şehiriçinde 18 kuruş civarlarında yakmıştım.Asıl işin garip tarafı benim rodaj bittikten sonra yakıtım arttı takma bence yakıtı yoksa 2000-3000 km'ye kadar sürekli kafanı kurcalıyor bu yakıt meselesi bkz. ben :)izmirian da aynı seyi soyluyor her depoda yakıt düşmüş birazda rodajla alakalı anladığım kadarıyla.Mecburen izlicez gorcez bakalım.saolasın bu arada yardımcı olduğun için :)
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:13 ----------
Arkdaslar herkese merhaba oncelikle
Motorumuzu aldik brandamizida
Simdi bi tank pad almayi dusunuyorum
Motorum 2012 full siyah cbr 250 r
Pad olarak ne alabilirim sahibinden.com da baktim ama guze
Bisey bulamadim
Onerisi olan var mi aceba
Ben bucada bi yerden aldım tank padi max 15 tl ye kadar birsuru cesit var istersen yerini tarif edebilirim.hayirli olsun bu arada
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:16 ----------
Yukselis 60-80 lira tutar max dedi. Pazartesi gidecegim 1000 bakimina ya da yarin. Daha saglikli bilgiyi veririm.
Yakit mevzusu 3 kez fulledim her depoda bir oncekinden daha az yakti.
Kasko mevzusu : 3 sigortadan fiyat aldim en ucuz 1700 tl verebildiler o kisim biraz fena
Lastik mevzusu: rodajda oldugumdan fazla zorlamadim ama yagmur da da kullandim islak zemin irc lastik birbirini hic sevmiyor . Deniz kenarindan yogun su birikintilerinden aman temkinli gecelim.
Vitesin bostan 1 e gecis mevzusu: baslarda biraz takiliyor ya hafir ileri geri yapin ya da debriyaji tamamen sıkıp biraz bırakin geciyor
Gidis: 110 kiloyum kiyafetlerle 7000 devirde 117-120 yapiyor ki kesinlikle yeterli ama hadi desen 150 yapar ben demedim henuz
Durus: on fren biraz sert geldi bana zamanla yumusatacaktir. Arkalar cok tatli virajda insani strese sokmayacak kadar munis.
900 km geride kaldi urla seferihisara gidilip gelindi otoban , sehir ici , sehirler arasi turlu yollar da denedim cok memnunum suspansiyon sert sizi hoplatiyor ama lastikler yerde.
Sesini boyle seviyorum hic egzost taktirmaya gerek yok.
Yakit konusunda daha tek depodayim senin ne olculerde dusus oldu?
Fren konusunda da ayar yaptilar bana teslim etmeden once benimde arka fren sert biraz 1000 bakiminda soylersen yardimci olurlar kesin.selcuk bey var orda ona soyle yardimci oluyor sagolsun.
Lastikler cok yatmaya gelmiyor ama hizini bildikten sonra sinirini zorlamadiktan sonra sıkınti olmuyor sert kullanima gelmez ama.bide virajlarda vites buyuturken dahi bir miktar kıcini atabiliyor motor o yuzden viraj alirken orjinal lastikteyken motoru tam diklestirmeden viraji tam bitirmeden vites degistirmemekte fayda var diye dusunuyorum.onun disinda dedigin gibi 6 vites 7000 devir 117 ypiyor ve tam akiskan gidiyor bence cok iyi
KeaSH-07
16 Mart 2013, 21:40
niye anlaşamadınız ?
8500 olunca 2. el almanın bi avantajı kalmadı.plaka değişcek 35 den 07 olcak alış işlermleri falan 9000 olcak
ferdinandd
16 Mart 2013, 22:02
Arkadaşlar zincir yağı/temizleyici sprey ararken nette bir ürüne denk geldim fiyatı uygun geldi ikili set için.Gözümden kaçırdığım bişey mi var acaba :silent:
WURTH HHS DRY LUBE motosiklet zinciri için üretilmiş olan, yani şu linkteki :) http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-motosiklet-wurth-motosiklet-zincir-temizleme-yaglama-ikili-bakim-seti-114960190/detay
Diğeri standart zincir yağı olabilir fabrikada bant yürüten falan, yada forklift gibi bişeyler için... yani motosiklet devirlerinde bi işe yararmı bilemiyorum ama HHS DRY LUBE enfes :)
Aşınmasını geçtim, bu yağ ile zincir dişli ısınmıyor bile :) Akşam sık sabahı bekle falan da yok, bikaç dk da kuruyor tamamen ve sıfır sıçrama...
Üstelik zinciri pis sakızımsı veya beyaz mavi gibi renkler sarmıyor, bu yüzden toz kir de yapışamıyor kolay kolay. Bildiğin zincirin tertemiz metali görünüyor, güzelde temizlemişsen ilk günki halini alıyor :)
Motosiklet ile ilgili sınıf gözetmeksizin kullandığım tüm ürünlerin içinde en iyi ürün diyebilirim şiddetle tavsiye :)
http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/99811-honda-cb-125-2012-yeni-model-commuter-113.html#post2742699
http://a1303.hizliresim.com/17/j/l47np.jpg (http://bit.ly/c25MCx)
Yanıma birini alıyorum zinciri yağlarken zincirin bir tarafını yağlıyorum, sonra biraz ileri gidiyoruz gene yağla, biraz daha git gene yağla felan.temizleme işi çok zor oluyor inanın onda da aynı taktiği yapıyoruz ama tam olarak temizleme elde edemiyorum açıkçası.Bir süreden sonra öyle kaba pisliğini alıyorum zincirin sonra yağlama işine devam serviste detaylıca temizliyorlar bakımlarda.Yağını ihmal etmiyorum ama zinciri 0 zincir gibi temizleme şansı olmuyor
Bence orta sehpa yoksa modumuz Olcay Avsarın yöntemi sağlıklı sonuç verir, çok rahat temizlersin :) Klipsliyse sökedebilirsin tık diye çıkıyor zaten ama takarken ön dişliye kolay ulaşılıyormu ona bi bak kılavuzdan :)
http://a1303.hizliresim.com/17/j/l47b0.jpg (http://bit.ly/c25MCx)
WURTH HHS DRY LUBE motosiklet zinciri için üretilmiş olan, yani şu linkteki :) http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-motosiklet-wurth-motosiklet-zincir-temizleme-yaglama-ikili-bakim-seti-114960190/detay
Diğeri standart zincir yağı olabilir fabrikada bant yürüten falan, yada forklift gibi bişeyler için... yani motosiklet devirlerinde bi işe yararmı bilemiyorum ama HHS DRY LUBE enfes :)
Aşınmasını geçtim, bu yağ ile zincir dişli ısınmıyor bile :) Akşam sık sabahı bekle falan da yok, bikaç dk da kuruyor tamamen ve sıfır sıçrama...
Üstelik zinciri pis sakızımsı veya beyaz mavi gibi renkler sarmıyor, bu yüzden toz kir de yapışamıyor kolay kolay. Bildiğin zincirin tertemiz metali görünüyor, güzelde temizlemişsen ilk günki halini alıyor :)
Motosiklet ile ilgili sınıf gözetmeksizin kullandığım tüm ürünlerin içinde en iyi ürün diyebilirim şiddetle tavsiye :)
http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/99811-honda-cb-125-2012-yeni-model-commuter-113.html#post2742699
http://a1303.hizliresim.com/17/j/l47np.jpg (http://bit.ly/c25MCx)
Bence orta sehpa yoksa modumuz Olcay Avsarın yöntemi sağlıklı sonuç verir, çok rahat temizlersin :) Klipsliyse sökedebilirsin tık diye çıkıyor zaten ama takarken ön dişliye kolay ulaşılıyormu ona bi bak kılavuzdan :)
http://a1303.hizliresim.com/17/j/l47b0.jpg (http://bit.ly/c25MCx)
Zaten aklımda öyle bir plan var.Demirden büküp kaynatıp kasa yerine demir olacak şekilde birşey düşünmüyor değilim pratik yok iyi yol :D
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:47 ----------
izmirian da aynı seyi soyluyor her depoda yakıt düşmüş birazda rodajla alakalı anladığım kadarıyla.Mecburen izlicez gorcez bakalım.saolasın bu arada yardımcı olduğun için :)
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:13 ----------
Ben bucada bi yerden aldım tank padi max 15 tl ye kadar birsuru cesit var istersen yerini tarif edebilirim.hayirli olsun bu arada
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:16 ----------
Yakit konusunda daha tek depodayim senin ne olculerde dusus oldu?
Fren konusunda da ayar yaptilar bana teslim etmeden once benimde arka fren sert biraz 1000 bakiminda soylersen yardimci olurlar kesin.selcuk bey var orda ona soyle yardimci oluyor sagolsun.
Lastikler cok yatmaya gelmiyor ama hizini bildikten sonra sinirini zorlamadiktan sonra sıkınti olmuyor sert kullanima gelmez ama.bide virajlarda vites buyuturken dahi bir miktar kıcini atabiliyor motor o yuzden viraj alirken orjinal lastikteyken motoru tam diklestirmeden viraji tam bitirmeden vites degistirmemekte fayda var diye dusunuyorum.onun disinda dedigin gibi 6 vites 7000 devir 117 ypiyor ve tam akiskan gidiyor bence cok iyi
Motora alıştıkça virajda vites düşüp vites yükseltirsiniz.Geçen virajlı yollara geziye gittik vfr 800 ler , cbf 1000 ler bayağı kalabalıktık.Virajlara makineler çok iyi giriyor benimde lastik ısınmıştı bende arkalarında girdim sürekli onlar nasıl giriyorsa o şekil o hızda motor gitti ama 90 la gidiyorsanız 3. viteste olacaksınız virajda yüksek vitesi hiç sevmiyor virajda motor ne kadar vites düşük o kadar seviyor virajı bir yerden sonra korkma felanda olmuyor benim lastiğin dibine inmesine 1 cm felan kalmıştı sanırım o kadarda kalsın zaten :)
Diğer cbr 250'de arkamdan geldi onlar 2 kişi yetiştiler hemde sadece çok hızlı girdiğimiz bir virajda arkaları kaymış başka birşey olmamış yani motora alışın lastik o kadarda etkilemiyor insan psikolojik olarak kendini o lastiğe göre sınırlandırıyor ona göre davranıyor :)
barodi
16 Mart 2013, 23:03
bir kaç aklıma takılan soru var. benim için önemli.ben hondanın g1e katıldım hoca dediki sadece arka fren sıkmayın
sadece ön fren de sıkmayın (teker kayar)durma mesafesi uzar
ön fren arka fren debriyaj aynı anda sıkmayın (teker kayar)durma mesafesi uzar
ön fren arka fren eşit olarak sıkılmalı durmaya yakın debriyaj kullanılmalı durma mesafesi kısalır dedi...
siz yüksek hızlarda giderken frenlemeyi düz yolda iken nasıl yapıyorsunuz?
aklıma takılan şu var :yüksek hızda örneğin; düz yolda 90 100 110 km hızla ilerlerken ileride ışıklarda durmamız gerekecek doğru frenlemeyi ve debriyaj ile vites düşürmeyi şu şekildemi yapmalıyım:ön fren arka fren sıkılır durmaya yakın debriyaj sıkılır vites düşürülür. peki bu noktada vitesi frenleme bitimine az bir zaman kala düşürerekmi vites düşürme işlemi gerçekleştirilecek yani 5. viteste 100 120 ile gidiyoruz ön arka fren eşit sıkılıp hızımız 20 km ye kadar düştü diyelim. o sırada debriyajı sıkıp vites 1e bu şekildemi alınmalı?yani hızımız iyice düştükten sonramı vites 5 ten 1e alınmalı.?vites 5te iken ön arka fren sıkılır hızımız 120den 60a 70e düştü diyelim vites düşüşlerini hızımızla doğru orantıdamı yapmalıyız?
5. viteste 120 ile gidiyorken hızımız 90a 80 veya 70e indiğinde yada motosikletin vites hız oranına göremi vitesi düşürmeliyiz?
dream_rider
16 Mart 2013, 23:23
once on frenı sıkmaya basla yumusakca lımon sıkar gıbı o sırada ayagın ufak ufak dokunsun arka frene hızın 90a dustu vıtes 4 al debrıyajı bırak frene devam et hızın 60 vıtes 3 e al devrın ort 4 -5 falan motor kompresyonda yapıcak bır taraftan frenlere aynı oranda basıyorsn sonra durmaya yakın 2 dururken tam durmadan 1 al durduktan sonra almaya calısırsan gecmez ugrasırsın ama onemlı olan bence aynı seklınde basmak degıl fren gucunu %100 dusunelım dagılım on fren 60 arka fren 40 olmalı her zaman once on fren sonra arka frenle desteklemelı asla motor durmadan debrıyaja basılı tutmak yada N alma motor gucunu durdurmam dengesızlıge yol acar.. umarım faydalı olmusumdur.
seigen
17 Mart 2013, 00:04
Honda'nın gösterdiği dengeli bir frenleme, oldukça da işe yarıyor. Belirtmemişsin ama önemli bir detayı daha var. Yokuş aşağı inermiş gibi, kolları dikleştirerek (omuzlar rahat kalacak) kendini geriye çekip, ağırlık dengesini de sağlamanı istiyorlar. Sonuçta frenlemede ağırlık öne çeker, arka tekerlekteki ağırlık azalacağı için kayma meydana gelebilir. Zamanın varsa boş bir alanda frenleri test et, öğretilen tekniği tekrar edip sorunsuzlaştır.
Yüksek hızda kırmızı ışıklara yaklaşırken motoru stop ettirmeyecek şekilde, yine sonlara doğru debriyajı çekip durabilirsin. Veya mesafe uzunsa kademeli olarak vites düşürülebilir. Dururken de vites değişiyor sonuçta, debriyajı hafif bırakıp tekrar sıkarak herhangi vitesten 1'e inmek mümkün.
barodi
17 Mart 2013, 00:21
çok teşekkürler bilgiler için
cotonak28
17 Mart 2013, 01:08
arkadaşlar selam,
bu gün bende ist den birkaç bayi ile görüşme yaptım önümüzdeki hafta içinde cbr 250 alacağım,ruhsatta 2013 olmasını isterdim ama 1,2 ay bekleyip ve 10000 tl vermek istemiyorum.
sizlere sorum ruhsat işlemini yaptıran arkadaşlar,herhangi trafik şubesinden ruhsat işlemlerini yaptırabiliyormuyuz? illaki ikamet adresinizin olduğu ilçede yapma zorunluluğu varmıdır.
cevaplarınız için şimdiden teşekkürler.
onoank
17 Mart 2013, 01:15
branda alan arkadaslar mediummu largemi motorumuza uyuyor?
Tesekkurler herkese cevaplari icin zamanla insallah bizde yeni arkadaslara yardimci olmaya baslicaz:)
mali_181
17 Mart 2013, 01:21
Arkadaslar yagi MOTUL mu alayim yoksa İPONE mu ikisi arasinda kararsiz kaldim
seigen
17 Mart 2013, 01:53
CBR250R'ın service manual'ı sonunda internete düşmüş :P.
http://dl.dropbox.com/u/62673960/CBR250_New.pdf
Garanti bitimine (30bin km) birkaç ay kaldı, sonrasında servise 12 binde bir giderim, bütün diğer bakımları kendim yapmayı planlıyordum, bunu bulmam iyi oldu. Sizin de işinize yarar.
Arkadaslar yagi MOTUL mu alayim yoksa İPONE mu ikisi arasinda kararsiz kaldim
Motul 7100 MA2 10W-40 iyidir :).
dumenist
17 Mart 2013, 03:19
cbr 250 kaç binde bakımları benimki 8500 de kaçta giricem bakıma bilgisi olan yardımcı olabilirmi?
tavares
17 Mart 2013, 03:31
cbr 250 kaç binde bakımları benimki 8500 de kaçta giricem bakıma bilgisi olan yardımcı olabilirmi?
ne zaman girdin en son ?
ali taş
17 Mart 2013, 12:31
herkese iyi günler, cbr 250 r a yan çanta takmak istiyorum
kappa k40 gibi ancak yan çanta demirlerini hiçbir yerde bulamadım
böyle bir projesi veya bilgisi olan varsa beni de bilgilendirebilir mi?
ayrıca lastikleri değiştirmeyi düşünüyorum uygun fiyata duro buldum kullanan bilen var mıdır acaba ?
ya da sava var biraz daha pahalı?
şimdiden teşekkürler
dream_rider
17 Mart 2013, 13:16
CBR250R'ın service manual'ı sonunda internete düşmüş :P.
http://dl.dropbox.com/u/62673960/CBR250_New.pdf
Garanti bitimine (30bin km) birkaç ay kaldı, sonrasında servise 12 binde bir giderim, bütün diğer bakımları kendim yapmayı planlıyordum, bunu bulmam iyi oldu. Sizin de işinize yarar.
Motul 7100 MA2 10W-40 iyidir :).
motorun yanında bu kıtabı verdıler 6 dılde masallah ama bır turkce yok turkcesını nasıl bulabılırız
Zippo's
17 Mart 2013, 13:16
herkese iyi günler, cbr 250 r a yan çanta takmak istiyorum
kappa k40 gibi ancak yan çanta demirlerini hiçbir yerde bulamadım
böyle bir projesi veya bilgisi olan varsa beni de bilgilendirebilir mi?
ayrıca lastikleri değiştirmeyi düşünüyorum uygun fiyata duro buldum kullanan bilen var mıdır acaba ?
ya da sava var biraz daha pahalı?
şimdiden teşekkürler
Duro takma paranı çöpe atarsın irc den bi farkı yok belki de daha kötü.Sava lastik biraz daha hallicedir fena değil ama almışken michelin metzeller gibi markalara bak istersen
wolrath
17 Mart 2013, 14:13
13.30 da foca'da bulusmamız var.tum ızmır'lılerı beklerız :)
seigen
17 Mart 2013, 14:44
motorun yanında bu kıtabı verdıler 6 dılde masallah ama bır turkce yok turkcesını nasıl bulabılırız
Motorun yanında verilen kullanıcı kılavuzuydu. Linkteki ise 499 sayfa servis kılavuzu. CBR250R'la ilgili bütün detaylar içinde var ama ingilizce elbette ki.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:31 ----------
Türkçe kılavuz için Honda Türkiye'ye telefon açıp sormak lazım, illa ki yardımcı olurlar bence :).
slymn93
17 Mart 2013, 15:00
Motora alıştıkça virajda vites düşüp vites yükseltirsiniz.Geçen virajlı yollara geziye gittik vfr 800 ler , cbf 1000 ler bayağı kalabalıktık.Virajlara makineler çok iyi giriyor benimde lastik ısınmıştı bende arkalarında girdim sürekli onlar nasıl giriyorsa o şekil o hızda motor gitti ama 90 la gidiyorsanız 3. viteste olacaksınız virajda yüksek vitesi hiç sevmiyor virajda motor ne kadar vites düşük o kadar seviyor virajı bir yerden sonra korkma felanda olmuyor benim lastiğin dibine inmesine 1 cm felan kalmıştı sanırım o kadarda kalsın zaten :)
Diğer cbr 250'de arkamdan geldi onlar 2 kişi yetiştiler hemde sadece çok hızlı girdiğimiz bir virajda arkaları kaymış başka birşey olmamış yani motora alışın lastik o kadarda etkilemiyor insan psikolojik olarak kendini o lastiğe göre sınırlandırıyor ona göre davranıyor :)
virajlara giriyorum da mesela 4desiniz viraja girdiniz devir düştü ve 3 e almak istiyorsunuz diyelim eğer debriyajı çok yumuşak kullanmazsanız motor bir miktar yığılmadan dolayı k.çını atabiliyor onu kastettim yoksa orjinal lastiklede ısındıktan yeterince iyi viraj alınabiliyor şansını çok zorlamadıkça :)
dream_rider
17 Mart 2013, 15:17
motorumda tek begenmedıgm yer egsozu daha kucuk rengıne uygun bır egsoz ıstıyorum ama cok bagırmasın orj sesı bence gayet hos ne tavsıye edersınız
virajlara giriyorum da mesela 4desiniz viraja girdiniz devir düştü ve 3 e almak istiyorsunuz diyelim eğer debriyajı çok yumuşak kullanmazsanız motor bir miktar yığılmadan dolayı k.çını atabiliyor onu kastettim yoksa orjinal lastiklede ısındıktan yeterince iyi viraj alınabiliyor şansını çok zorlamadıkça :)
artık onada motoru kullandıkça kullandıkça alışırsınız.Benim ilk motorum o kadar çekingendim ki rampa yolda dursam kaldıramam diye düşünürdüm yani aldığım ikinci günü arka frene fazla basmamdan dolayı kaydı bayağı bir hemde sağa doğru dönecektim gidonuda çevirmiştim o arada kaydı biraz kaydı sonra toparladık yüreğim ağzıma gelmişti :)
slymn93
17 Mart 2013, 15:44
evet ilk başlarda bana da öyle gelmişti önceki motoruma göre 40 kg kadar ağır olduğu için :) ama debriyaja alıştıkça yavaş yavaş sıkıntı kalkıyor motorla bi bütün gibi hareket etmeye başlıyosun falan çok zevk verici :) en sevdiğim özelliği ise eski motorumdan daha ince olduğu için heryerden çok kolaylıkla geçebiliyor olmam aynalar biraz daha kısa olsa daha da incelicek fakat bu seferde görüş kalitesi düşebilir o yüzden sorun etmiyorum :) bide eski motoruma göre durma yol tutuşu falan güven veriyor kışkırtıyor insanı bazen kendimi tutamıyorum bi vites küçültüp biraz gaz açıp gücü hissetmek istiyorum falan süper bi duygu :) rodaj bi bitsin ondan sonra yüksek devirlerde de ara ara yaşıcam inşallah bu duyguyu :)
ali taş
17 Mart 2013, 16:11
anladım hocam da benim ırcler bitik diye değiştiriyorum zaten o kadar para da veremiyorum mecbur ya duro alcam ya da michelin takan birinin ırclerini alcam bakalım artık
yan çanta demiriyle ilgili bilgisi olan yok mu peki?
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:09 ----------
Duro takma paranı çöpe atarsın irc den bi farkı yok belki de daha kötü.Sava lastik biraz daha hallicedir fena değil ama almışken michelin metzeller gibi markalara bak istersen
anladım hocam da benim ırcler bitik diye değiştiriyorum zaten o kadar para da veremiyorum mecbur ya duro alcam ya da michelin takan birinin ırclerini alcam bakalım artık
yan çanta demiriyle ilgili bilgisi olan yok mu peki?
dumenist
17 Mart 2013, 16:43
ne zaman girdin en son ?
6000 bakımına girdim
cotonak28
17 Mart 2013, 16:51
arkadaşlar selam,
bu gün bende ist den birkaç bayi ile görüşme yaptım önümüzdeki hafta içinde cbr 250 alacağım,ruhsatta 2013 olmasını isterdim ama 1,2 ay bekleyip ve 10000 tl vermek istemiyorum.
sizlere sorum ruhsat işlemini yaptıran arkadaşlar,herhangi trafik şubesinden ruhsat işlemlerini yaptırabiliyormuyuz? illaki ikamet adresinizin olduğu ilçede yapma zorunluluğu varmıdır.
cevaplarınız için şimdiden teşekkürler.
cevap verecek olan yokmu ?
tavares
17 Mart 2013, 16:54
6000 bakımına girdim
12000 bakımına girmen gerek.
Bazıları 1000 6000 12000, bazıları 1000 4000 8000 diye gidiyor bakımlara. Aradaki periyodik bakımları kendisi yapıyor zannımca.
3000 km yağ değişimi vs
Tardigrat
17 Mart 2013, 17:27
arkadaşlar selam,
bu gün bende ist den birkaç bayi ile görüşme yaptım önümüzdeki hafta içinde cbr 250 alacağım,ruhsatta 2013 olmasını isterdim ama 1,2 ay bekleyip ve 10000 tl vermek istemiyorum.
sizlere sorum ruhsat işlemini yaptıran arkadaşlar,herhangi trafik şubesinden ruhsat işlemlerini yaptırabiliyormuyuz? illaki ikamet adresinizin olduğu ilçede yapma zorunluluğu varmıdır.
cevaplarınız için şimdiden teşekkürler.
Hocam ikametgahiniz neredeyse oranin trafik tescilinden cikartmaniz gerekiyor.
i.canver
17 Mart 2013, 17:31
arkadaşlar selam,
bu gün bende ist den birkaç bayi ile görüşme yaptım önümüzdeki hafta içinde cbr 250 alacağım,ruhsatta 2013 olmasını isterdim ama 1,2 ay bekleyip ve 10000 tl vermek istemiyorum.
sizlere sorum ruhsat işlemini yaptıran arkadaşlar,herhangi trafik şubesinden ruhsat işlemlerini yaptırabiliyormuyuz? illaki ikamet adresinizin olduğu ilçede yapma zorunluluğu varmıdır.
cevaplarınız için şimdiden teşekkürler.
ruhsatta zaten 2013 yazacak 2012 değil.
dream_rider
17 Mart 2013, 17:40
ruhsatta zaten 2013 yazacak 2012 değil.
bende beklemedım aldım model yılı 2012 tescıl 2013 yapcak bsy yok honda ıste yıne her marka 2013 getırdı hala bıze eskı mal kakalıyorlar ama zam gelıcek dıye bır beklentım vardı ve aldım ayrıca 2013 rengıde aldıgım ıcın yenı gozuyle bakıyorum aslında eskıden de boyleydı ama yasa degıstıgı ıcın bız yenı farkettık.
slymn93
17 Mart 2013, 19:09
motorun yanında bu kıtabı verdıler 6 dılde masallah ama bır turkce yok turkcesını nasıl bulabılırız
bende türkçesi var vermişlerdi ayrıca yanında bir tane türkçe kitap. merak ettiğiniz birşey varsa bana sorabilirsiniz.yalnız bazı şeylerde çeviriyi yetersiz buldum bu göstergelerin benzinde yedeğe düştüğünde yanıp sönme anlatımında ingilizcem olduğu için ingilizcesinde 1.4 litre kaldığında yanıp sönceğini söylüyordu ama türkçe kitapçığında her dişin 1.4 ltreye tekabul ettiğini mi ne yazıyordu yanlış hatırlamıyorsam eğer.yine bakarım eğer merak ettiğiniz birşey varsa.motorun koltuk altı bagajına koydum herhangi bir durumda birşey olursa bakarım diye
Bende koltuk altı bagajına koydum türkçe vardı herhalde her tanıtımını okumuştum çünkü.grenaj sökünleri ön koltuk sökümü felanda orda anlatıldığı için içine bir tanede küçük fener kattım sigorta felan yanar bişe olur hemen değiştirebilelim diye :)
dream_rider
17 Mart 2013, 20:37
alla alla bana nıye vermedıler ki turkce dılı cok enteresan benzın gostergesı yanıp sonmeden sonra baska kademesı var mı yoksa o son uyarı mı ? sız yanıp sonmeye basladıktan sonra kac km kullanıyorsunuz ? yedek gecmek ıcın ayrıca bır muslk vana varmı cb motorumda vardıda ?? saatı ayarlayamadım onun hakkında yardım ıstıyorum cok mu soru sordum :S
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:15 ----------
bir sorum daha var daha oncekı motorum zıncır normaldı balata spreyı kullanıyordum temızlemek ıcın bu zıncır orınglı zarar verır mı kullansam ???
seigen
17 Mart 2013, 21:27
1. Yanıp sönmeye başlaması son uyarı. İçinde 2.5 lt kalıyor, internette bulunan kitapçıkta öyle yazılmış ve doğrusu o. 1.4 lt değil. Bu sebeple 60-70 km daha gider, sonra benzin bitiyor. Bu da yolda kalınarak test edilmiştir. Ayrıca bir vana/musluk yok, içinde kalan benzini ölçüp ona göre gösteriyor işte.
2. Saati ayarlamak için mode ve reset tuşlarına aynı anda basılı tutuyorsun. Yanıp sönmeye başladığında reset tuşuna basılı tutarak arttırıyorsun, mode tuşuyla saatten dakikaya geçiyor, bir kez daha basınca kaydediyor.
3. Advrider'da testleri vardı, bence o-ring'lere uygun zincir temizleme spreyi kullan. Gaz yağı ve karbüratör temizleyici o-ring'leri genişlettiği için berbat onu biliyorum da balata spreyi ne yapar emin değilim.
dream_rider
17 Mart 2013, 21:32
1. Yanıp sönmeye başlaması son uyarı. İçinde 2.5 lt kalıyor, internette bulunan kitapçıkta öyle yazılmış ve doğrusu o. 1.4 lt değil. Bu sebeple 60-70 km daha gider, sonra benzin bitiyor. Bu da yolda kalınarak test edilmiştir. Ayrıca bir vana/musluk yok, içinde kalan benzini ölçüp ona göre gösteriyor işte.
2. Saati ayarlamak için mode ve reset tuşlarına aynı anda basılı tutuyorsun. Yanıp sönmeye başladığında reset tuşuna basılı tutarak arttırıyorsun, mode tuşuyla saatten dakikaya geçiyor, bir kez daha basınca kaydediyor.
3. Advrider'da testleri vardı, bence o-ring'lere uygun zincir temizleme spreyi kullan. Gaz yağı ve karbüratör temizleyici o-ring'leri genişlettiği için berbat onu biliyorum da balata spreyi ne yapar emin değilim.
çok tesekkur ederım bılgıler ıcın. Balata spreyını bız servıste (nıssan otomobıl servısı ) herturlu yagı balata tozunu temızlemek ıcın kullanıyoruz plastık celık vs malzemelere deyıyor sıkıntı olmuyor hatta elımdekı yagı bıle onla cıkartıyorum sentetık tıner bıle derımı kuruturken balata spreyı bırsey yapmıyor ama bu mantıkla kullanmadan once sızlere sormak ıstedım.
Tyranttt
17 Mart 2013, 21:52
arkadaşlar hafta arası cbr 250 almayı düşünüyorum 2012 model makyajlı kasa için plaka ruhsat dahil anahtar teslim 9750 fiyat aldım sizce nasıl fiyat ?
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO