Orijinalini görmek için tıklayınız : Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
jakiyamayess
10 Eylül 2012, 15:55
arkadaşlar 10.000 bakımım geldi hatta geçiyor. 10.300e yaklaştım. istinye maslak levent beşiktaş aksında tavsiye edeceğiniz servisler var mıdır? Ümraniye doğu&batı'ıdan bayağı bir övgüyle bahsedildi ama konum olarak uzak olduğu için oraya gidemiyorum.
bir de bu 10 bin bakımı ne kadar zaman alıyor, motoru servise bırakmam gerekiyor mu? hangi bakımlar yapılıyor?
greekurt
10 Eylül 2012, 16:05
Arkadaşlar. Sorunumla ilgili bu başlıktan daha iyi cevap alabileceğim bir yer oılmadığını düşünüyorum. Lütfen yardım edin.
Ben işe gidip gelmek için bir motor almak istiyorum. Köprü geçiş-e5 ve TEM kullanıyorum ve günlük 30-150km arası yolum olacak. Gerek sıkışık trafikte gerekse E5-TEM ayağında beni taşıyacak bir motor arıyordum. Aslında favorim 125cc HONDA PCX idi. Ama TEM ayağında taşımayacağı sonucuna vardım. CBR 250 aslında istediğim tüm şeyleri teknik olarak karşılıyor. Sadece bagaj konusunda tereddüt ediyorum.
Çünkü her gün mutlaka Laptop ve kask taşımam gerekecek. Yazın mont koruma ekipmanları vs. Cabası. Maxi scooter almak istemiyorum çünkü çok büyük ve geniş. Sıkışık trafikte araba gibi bekliyor çoğu.
Yaptığım araştırmalar sonucunde CBR-250'ye uygun Top ve Side CASE takabilirim diye düşündüm. Görünüm yada hava hiç umurumda değil. Ben eğer bagaj sorunumu çözersem CBR benim tüm ihtiyacımı karşılayacak gibi görünüyor. Bende önce 47LT bir top case eğer yetmez ise Givi V35 Side-Case taktırmayı düşünüyorum.
Sorum şu:
1- Bu çantalar motorun aerodinamiğini bozarmı. Yani otobande 120-130 yaparken güvensiz bir durum oluştururmu. Yol tutuşu olumsuz etkilermi?
2- V35 çantalar sıkışık trafikte hareket kaabiliyetimi sınırlarmı. Bir miktar sınırlaması önemli değil ama Bazı maxi scooterlarda olduğu gibi araba gibi sıraya girmek istemiyorum)
3-Virajlarda motor yattığında bu çantaların olumsuz bir etkisi olurmu.
Lütfen deneyimi yada bu konuda bilgisi olan arkadaşlar beni aydınlatsınlar.
Herkese şimdiden teşekkürler.
SonpoL
10 Eylül 2012, 16:12
Arkadaşlar. Sorunumla ilgili bu başlıktan daha iyi cevap alabileceğim bir yer oılmadığını düşünüyorum. Lütfen yardım edin.
Ben işe gidip gelmek için bir motor almak istiyorum. Köprü geçiş-e5 ve TEM kullanıyorum ve günlük 30-150km arası yolum olacak. Gerek sıkışık trafikte gerekse E5-TEM ayağında beni taşıyacak bir motor arıyordum. Aslında favorim 125cc HONDA PCX idi. Ama TEM ayağında taşımayacağı sonucuna vardım. CBR 250 aslında istediğim tüm şeyleri teknik olarak karşılıyor. Sadece bagaj konusunda tereddüt ediyorum.
Çünkü her gün mutlaka Laptop ve kask taşımam gerekecek. Yazın mont koruma ekipmanları vs. Cabası. Maxi scooter almak istemiyorum çünkü çok büyük ve geniş. Sıkışık trafikte araba gibi bekliyor çoğu.
Yaptığım araştırmalar sonucunde CBR-250'ye uygun Top ve Side CASE takabilirim diye düşündüm. Görünüm yada hava hiç umurumda değil. Ben eğer bagaj sorunumu çözersem CBR benim tüm ihtiyacımı karşılayacak gibi görünüyor. Bende önce 47LT bir top case eğer yetmez ise Givi V35 Side-Case taktırmayı düşünüyorum.
Sorum şu:
1- Bu çantalar motorun aerodinamiğini bozarmı. Yani otobande 120-130 yaparken güvensiz bir durum oluştururmu. Yol tutuşu olumsuz etkilermi?
2- V35 çantalar sıkışık trafikte hareket kaabiliyetimi sınırlarmı. Bir miktar sınırlaması önemli değil ama Bazı maxi scooterlarda olduğu gibi araba gibi sıraya girmek istemiyorum)
3-Virajlarda motor yattığında bu çantaların olumsuz bir etkisi olurmu.
Lütfen deneyimi yada bu konuda bilgisi olan arkadaşlar beni aydınlatsınlar.
Herkese şimdiden teşekkürler.
Topcase takmak yerine, sırt çantası almayı neden düşünmüyorsunuz.
Örnek olarak; http://www.feyizoglu.com/Held-4042-Sirt-cantasi_44408.html#0
jakiyamayess
10 Eylül 2012, 16:30
arkadaşlar 10.000 bakımım geldi hatta geçiyor. 10.300e yaklaştım. istinye maslak levent beşiktaş aksında tavsiye edeceğiniz servisler var mıdır? Ümraniye doğu&batı'ıdan bayağı bir övgüyle bahsedildi ama konum olarak uzak olduğu için oraya gidemiyorum.
bir de bu 10 bin bakımı ne kadar zaman alıyor, motoru servise bırakmam gerekiyor mu? hangi bakımlar yapılıyor?
madem öyle kendi kendime vevap veriyim o zaman:)
http://www.motosiklet.net/forum/mt-atolye-teknik-servis/31157-istanbulda-en-iyi-honda-servisi-hangisi.html
greekurt
10 Eylül 2012, 16:50
Topcase takmak yerine, sırt çantası almayı neden düşünmüyorsunuz.
Örnek olarak; http://www.feyizoglu.com/Held-4042-Sirt-cantasi_44408.html#0
Sırt çantası benim için bir seçenek değil. Çünkü yerine göre gittiğim yerde kask,mont, dizlik vs yanımda taşımak istemiyorum.
Daha öncede dediğim gibi eğer motorun yol tutuşunu etkilemiyorsa, trafikte hareket kabiliyetini sınırlamıyorsa daha doğrusu yok etmiyorsa side-case yada top-case yada ikisini birlikte kullanmak istiyorum.
Islakta kullanmakta kararlıyım diyorsun yani:) Fotoları bekliyoruz, telden hd çekim falan alydınız:P
Şubattan beri kullanıyorum zaten:D Islak farketmez:D Fotolar yakında gelir,arakdaşın prof makineyi alacaktım,geç haber verdim işi varmış alamadım:D Ama galaxy s3 ile çekitik fotoğraları,8mp yeterli olur herhalde:D
tugfox
10 Eylül 2012, 17:59
Arkadaşlar. Sorunumla ilgili bu başlıktan daha iyi cevap alabileceğim bir yer oılmadığını düşünüyorum. Lütfen yardım edin.
Ben işe gidip gelmek için bir motor almak istiyorum. Köprü geçiş-e5 ve TEM kullanıyorum ve günlük 30-150km arası yolum olacak. Gerek sıkışık trafikte gerekse E5-TEM ayağında beni taşıyacak bir motor arıyordum. Aslında favorim 125cc HONDA PCX idi. Ama TEM ayağında taşımayacağı sonucuna vardım. CBR 250 aslında istediğim tüm şeyleri teknik olarak karşılıyor. Sadece bagaj konusunda tereddüt ediyorum.
Çünkü her gün mutlaka Laptop ve kask taşımam gerekecek. Yazın mont koruma ekipmanları vs. Cabası. Maxi scooter almak istemiyorum çünkü çok büyük ve geniş. Sıkışık trafikte araba gibi bekliyor çoğu.
Yaptığım araştırmalar sonucunde CBR-250'ye uygun Top ve Side CASE takabilirim diye düşündüm. Görünüm yada hava hiç umurumda değil. Ben eğer bagaj sorunumu çözersem CBR benim tüm ihtiyacımı karşılayacak gibi görünüyor. Bende önce 47LT bir top case eğer yetmez ise Givi V35 Side-Case taktırmayı düşünüyorum.
Sorum şu:
1- Bu çantalar motorun aerodinamiğini bozarmı. Yani otobande 120-130 yaparken güvensiz bir durum oluştururmu. Yol tutuşu olumsuz etkilermi?
2- V35 çantalar sıkışık trafikte hareket kaabiliyetimi sınırlarmı. Bir miktar sınırlaması önemli değil ama Bazı maxi scooterlarda olduğu gibi araba gibi sıraya girmek istemiyorum)
3-Virajlarda motor yattığında bu çantaların olumsuz bir etkisi olurmu.
Lütfen deneyimi yada bu konuda bilgisi olan arkadaşlar beni aydınlatsınlar.
Herkese şimdiden teşekkürler.
Topcase ya da Sidecase tecrübem yok ama sıkışık trafikte bolbol tecrübem var. CBR250r dar yerlerden kolayca geçebiliyor bu anlamda doğru tercih.
Topcase'in aerodinamiği bozacağını düşünmüyorum. Bizim cbr250'ler öyle çok yatarak kullanılan bir motosiklet olmadığı için topcase'e gelene kadar zaten rüzgarın çoğuna motosikletin üzerinde biz maruz kalıyoruz. Problem yaşanmaz.
Ama Sidecase'ler aralardan geçerken problem yaratabilir. Bazen silme geçtiğimiz aralar oluyor. Sidecase bu anlamda az da olsa problem yaratabilir.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-memurdan-cbr-250-r-tricolor-98804785/detay/
GP500-1st
10 Eylül 2012, 22:10
Şubattan beri kullanıyorum zaten:D Islak farketmez:D Fotolar yakında gelir,arakdaşın prof makineyi alacaktım,geç haber verdim işi varmış alamadım:D Ama galaxy s3 ile çekitik fotoğraları,8mp yeterli olur herhalde:D
Tekerin fotosu tamam şık olurda videosunu alsaynızı giriş-gelişme-sonuç olarak daha aydınlatıcı olurdu
blow07
10 Eylül 2012, 22:53
Abilerim arkadaşlarım aramızda eksoz takanlar var .Bende AKRAPOVİC eksoz taktırdım az önce fakat susturucum takılı olduğu halde biraz fazla bir ses aldım sanki. Aranızda bu sese karşı polisle karşılaşan oldu mu ? Aldığı tepki yada savunmanız ne şekilde ? Yardımcı olur musunuz?
seigen
10 Eylül 2012, 23:12
Akrapovic'in sitesine göre orjinal egzoz'la arasında 4200 rpm'de ses farkı olmaması lazım. Bende two bros var, sesi 5-6 dB daha yüksek, en az beş sefer çevirmeye girdim, jandarma ve trafik polisi, hiçbirisi birşey demedi :P.
blow07
11 Eylül 2012, 00:02
Akrapovic'in sitesine göre orjinal egzoz'la arasında 4200 rpm'de ses farkı olmaması lazım. Bende two bros var, sesi 5-6 dB daha yüksek, en az beş sefer çevirmeye girdim, jandarma ve trafik polisi, hiçbirisi birşey demedi :P.
İnşallah bana uyuz birisi denk gelmez ya :mrgreen: Antalya polisleri susturucu olan motoru bile bağlamaya kalkışıyor . Plaka işlemlerine de kısmetse yarın başlayacağım.
Tekerin fotosu tamam şık olurda videosunu alsaynızı giriş-gelişme-sonuç olarak daha aydınlatıcı olurdu
Onu düşünemedik,zaten hazır gitmedik,bir anda karar verdik.Artık şu fotoğrafları bende görmek istiyorum,Anıl bir fırsat bulamadı.Olmadı usb belleğe attırıp kendim uğraşacağım:D
hagnesta
11 Eylül 2012, 02:11
Arkadaslar bende tri color la araniza katildim gecen cumartesi. herkese merhaba :) ilk motorum oldugu icin ve istanbulda yasadigim icin pazar gunleri sabah etraf sakinken cikip alismaya calisiyorum. Yalniz bostan 1. vitese atarken sorun yasiyorum. debriyaji tam sikmama ragmen gecmiyor. Hatta bir yerde saga cekip 5 dakika ugrastim 1 e atmak icin. Fikri olan var mi?
teknoali
11 Eylül 2012, 02:21
arkadaşlar cbr 250R ile krank yiyebilen bi arkadaşım var :) garanti kapsamına giriyormuş.dün kitlemiş motoru , cuma ya çıkacakmış . dmekki parça mevcut. 1 hafta çok güzel ve kısa bir süre...
cenkkara07
11 Eylül 2012, 02:26
Abilerim arkadaşlarım aramızda eksoz takanlar var .Bende AKRAPOVİC eksoz taktırdım az önce fakat susturucum takılı olduğu halde biraz fazla bir ses aldım sanki. Aranızda bu sese karşı polisle karşılaşan oldu mu ? Aldığı tepki yada savunmanız ne şekilde ? Yardımcı olur musunuz?
Merhaba dostum akrapovici demirkurttanmi aldin kaca maloldu bende Alanyadayim denk gelirsek bi ara dinlemek isterim akrepi
Arkadaslar bende tri color la araniza katildim gecen cumartesi. herkese merhaba :) ilk motorum oldugu icin ve istanbulda yasadigim icin pazar gunleri sabah etraf sakinken cikip alismaya calisiyorum. Yalniz bostan 1. vitese atarken sorun yasiyorum. debriyaji tam sikmama ragmen gecmiyor. Hatta bir yerde saga cekip 5 dakika ugrastim 1 e atmak icin. Fikri olan var mi?
motoru ufaktan ileri geri oynat tekrar dene ya da debriyajı biraz bırak geçtiğini hissedince tekrar çek zmanla alışırsın
anildurmaz
11 Eylül 2012, 04:13
Krank yemek derken? Yuksek devirden dolayi mi kirank milini kirdi?
@Pain kanka pc bozuldu yiine sana mail atayim sen koy ok?
Mailini msjla bna...
teknoali
11 Eylül 2012, 11:27
Krank yemek derken? Yuksek devirden dolayi mi kirank milini kirdi?
@Pain kanka pc bozuldu yiine sana mail atayim sen koy ok?
Mailini msjla bna...
evet hocam pazar günü yüksek devirde değil yüksek hızda gitmekten sanırım. arkadaşım geçen yıl ninja 250 aldı ve aldığı gün motoru istanbuldan getirirken krank kırdı. cbr 250 aldı gecen ay ve ilk uzun yolda elinde kaldı . ben çok şaşırdım cbr nasıl bozulur diye... uzun yolda basmaya da gelmeyecek bu durumda :/
Zippo's
11 Eylül 2012, 11:38
evet hocam pazar günü yüksek devirde değil yüksek hızda gitmekten sanırım. arkadaşım geçen yıl ninja 250 aldı ve aldığı gün motoru istanbuldan getirirken krank kırdı. cbr 250 aldı gecen ay ve ilk uzun yolda elinde kaldı . ben çok şaşırdım cbr nasıl bozulur diye... uzun yolda basmaya da gelmeyecek bu durumda :/
senin arkadaşta bi problem var bence ali :) hem ninjada hem cbr da iyi becermiş krank kırmayı.son hıza çıkarsında,senin arkadaşın heralde ikisiylede sürekli son hızda gitmeye kalkıştı,elini gazdan çekmedi.gayet normal.zaten bu motorlarla son hıza çıktığında resmen motor tamam son hızı gördün artık bırak diye bağırıyo.bide 0 motorlarsa,rodaj döneminde vay haline.cbr 250 170-175 görür belki ama sürekli o hızda gitmeye çalışırsan gayet normal yaşadığı.son hızı bu olsa bile uzun yolda sabit gidebileceği sağlıklı olan 145-155 dir.ninjanında aynı şekilde.sürekli 170-180 gitmek resmen körü körüne motoru öldürmek zaten.
blow07
11 Eylül 2012, 12:00
Merhaba dostum akrapovici demirkurttanmi aldin kaca maloldu bende Alanyadayim denk gelirsek bi ara dinlemek isterim akrepi
Merhabalar :) Hayır Antalya Oğuz Motordan aldım. Normalde piyasanın biraz üstünde vermelerine rağmen dükkan sahibinin oğlu ile uzun yıllardır arkadaş olduğumuz için 490 EURO ' ya satın aldım. Alanya'ya gelmeyi düşünüyorum. Ben Merkezdeyim. Siz gelirseniz yada ben gelirsem mutlaka görüşmek isterim. :)
cenkkara07
11 Eylül 2012, 12:57
Bende Alanya merkezdeyim herzaman beklerim
cciner
11 Eylül 2012, 13:32
Merhaba arkadaşlar, foruma yeni katıldım bende, 2 ay önce aldım cbr 250r'ımı. Susturucusuz akrapovicler ile geziyorum, şimdiye kadar hiçbir polis, çevirmelerde sıkıntı çıkarmadı, youtube'de var gerçi ama isteyen olursa, video çekip upload ederim sesini.
anildurmaz
11 Eylül 2012, 13:48
Yani bende zippos la ayni gorusteyim, bu motorlar belirli bir sinira limitlenip uretilmisler, ornegin krank mili en fazla dakikada 10.500 rpm donecek sekilde ayarlanmistir kalinligi capi materyali ona goredir, hemde ninjada hemde cbr da krank kirabilmesi ya buyuk basari yada buyuk tesaduf...
2 ihtimal var motorun ya ateslemesinde bi ayarsizlik var kirank piston tarafindan fazla zorlanmistir zamanla ve yuksek devirle kirilmistir..
2. Ihtimal ve benm takildigim ihtimal yaglama...
Piston ve kirankin birlestigi yataklarda donusle beraber dislilerin arasi yaglanir bu yaglama saglikli degilse kirank sarar.. ama hem ninjada hem cbr da yapmasi yaglama konusunda icimi rahatlatiyor..
Motor hem rodajda hem sogukken zorlandiysa uzun sure bu yuzdende olabilir, soguk metal soguk yag , hmdenparcalar daha alismamissa bence bu yuzden olmustur...
Ama takildim bu konuya @teknoali gelismelerle bilgilendirirseniz bizi sevinirim...
Krank yemek derken? Yuksek devirden dolayi mi kirank milini kirdi?
@Pain kanka pc bozuldu yiine sana mail atayim sen koy ok?
Mailini msjla bna...
Profil fotoğrafını değiştirmeyi biliyorsun:D:D
teknoali
11 Eylül 2012, 17:54
Yani bende zippos la ayni gorusteyim, bu motorlar belirli bir sinira limitlenip uretilmisler, ornegin krank mili en fazla dakikada 10.500 rpm donecek sekilde ayarlanmistir kalinligi capi materyali ona goredir, hemde ninjada hemde cbr da krank kirabilmesi ya buyuk basari yada buyuk tesaduf...
2 ihtimal var motorun ya ateslemesinde bi ayarsizlik var kirank piston tarafindan fazla zorlanmistir zamanla ve yuksek devirle kirilmistir..
2. Ihtimal ve benm takildigim ihtimal yaglama...
Piston ve kirankin birlestigi yataklarda donusle beraber dislilerin arasi yaglanir bu yaglama saglikli degilse kirank sarar.. ama hem ninjada hem cbr da yapmasi yaglama konusunda icimi rahatlatiyor..
Motor hem rodajda hem sogukken zorlandiysa uzun sure bu yuzdende olabilir, soguk metal soguk yag , hmdenparcalar daha alismamissa bence bu yuzden olmustur...
Ama takildim bu konuya @teknoali gelismelerle bilgilendirirseniz bizi sevinirim...
hocam az önce servise gidip bilgi aldık. garanti dahilinde yapılacakmış. ve toplam fiyat 3500 tl . iyi ki garantili :)
motor cbr 250 2011 model. 12 bin kusur km de. daha 1 hafta once servisinde bakımı yapıldı. arkadaşım gece fethiye den izmir e gidiyor 2 kişi. ertesi gün izmir de gezip dönüşte izmir aydın otobanında otoban bitmesine 4km kala motor sıkışıyor gibi olunca dinlenmek için duruyor ve bir daha haraket edemiyor.boşta çok güzel çalışmış başta. ardından debriyajı sıkar sıkmaz direkt stop etmiş . ve sonrasında tekrar haraket edememişler. aydın dan fethiye ye ise bi pikap ayarladık ve o şekilde getirdi.
gelişmelerden haberdar ederim.
bu arada önceki ninja da ise istanbuldan motoru aldığı gün dönüşte bilecik de kalmıştı. aralıksız 180 - 190 kapanmaca tek kişi gelince 1 ay motorsuz kaldı :(
hocam az önce servise gidip bilgi aldık. garanti dahilinde yapılacakmış. ve toplam fiyat 3500 tl . iyi ki garantili :)
motor cbr 250 2011 model. 12 bin kusur km de. daha 1 hafta once servisinde bakımı yapıldı. arkadaşım gece fethiye den izmir e gidiyor 2 kişi. ertesi gün izmir de gezip dönüşte izmir aydın otobanında otoban bitmesine 4km kala motor sıkışıyor gibi olunca dinlenmek için duruyor ve bir daha haraket edemiyor.boşta çok güzel çalışmış başta. ardından debriyajı sıkar sıkmaz direkt stop etmiş . ve sonrasında tekrar haraket edememişler. aydın dan fethiye ye ise bi pikap ayarladık ve o şekilde getirdi.
gelişmelerden haberdar ederim.
bu arada önceki ninja da ise istanbuldan motoru aldığı gün dönüşte bilecik de kalmıştı. aralıksız 180 - 190 kapanmaca tek kişi gelince 1 ay motorsuz kaldı :(
bu motorların canı ne ki ibreyi sona dayarlar anlamam valla...bu tip adamlar yüzünden hyosung un adı çıktı krank kırıyomuş diye...
teknoali
11 Eylül 2012, 18:40
bu motorların canı ne ki ibreyi sona dayarlar anlamam valla...bu tip adamlar yüzünden hyosung un adı çıktı krank kırıyomuş diye...
Abi cbr da ninja da sayılıdır krank kırılma olayı . ama tanıdığım kişiler arasında hyo alıpda kırmayan sayılı.
blow07
11 Eylül 2012, 20:26
Bende Alanya merkezdeyim herzaman beklerim
Mutlaka uğrayacağım. :)
Merhaba arkadaşlar, foruma yeni katıldım bende, 2 ay önce aldım cbr 250r'ımı. Susturucusuz akrapovicler ile geziyorum, şimdiye kadar hiçbir polis, çevirmelerde sıkıntı çıkarmadı, youtube'de var gerçi ama isteyen olursa, video çekip upload ederim sesini.
Evet sesi çok güzel inşallah buradaki polislerde anlayış ile karşılarlar bu durumu.
kindar_martı
12 Eylül 2012, 02:15
250R için arka sehpa lazım fakat bu parçalar çok pahalı. zincir yağlama/bakım yapmak için nasıl bir çözüm buldunuz? yardımcı olur musunuz?
250R için arka sehpa lazım fakat bu parçalar çok pahalı. zincir yağlama/bakım yapmak için nasıl bir çözüm buldunuz? yardımcı olur musunuz?
forumu geri doğru okursan kalas ve çekiçle sehpa yapan mucit dostlarımızla karşılaşırsın.İsim vermeyeceğim(elebaşı RüzgarSa :D:D:D)
RuzgarSA
12 Eylül 2012, 03:03
250R için arka sehpa lazım fakat bu parçalar çok pahalı. zincir yağlama/bakım yapmak için nasıl bir çözüm buldunuz? yardımcı olur musunuz?
sayfa 447 de ben kendimce anlattım :)
kindar_martı
12 Eylül 2012, 03:26
447. sayfada ki fikir yaratıcı olmuş ama sadece tek kelimeyle açıklamak gerekirse olayı "yuh" diyorum başka bişey demiyorum::23343::
RuzgarSA
12 Eylül 2012, 03:43
447. sayfada ki fikir yaratıcı olmuş ama sadece tek kelimeyle açıklamak gerekirse olayı "yuh" diyorum başka bişey demiyorum::23343:: bende ilk duyduğumda yuh demiştim. martılar en az dört asır yaşıyorlarmis ama bu sindirim sistemi ve akılla alakali ki sen bu akılla fazla yaşamazsın.
blow07
12 Eylül 2012, 11:14
ve sonunda plakayı da çıkarttım. Tek korkum her zamanki gibi eksozum :)
uthec
12 Eylül 2012, 12:25
pzt günü sakarya üniversitesinin içinde siyah cbr 250 gördüm 777 plakalı siyah jantlı..buradan mı arkadaş..
Deryali
12 Eylül 2012, 14:38
Selam arkadaşlar nasılsınız ?
ben 13.000km yi devirdim, 12bin bakımında da oldukça hesaplı tuttu.
Yağ ve Yağ filtresi dışında bir şey değişmedi ayrıca hava filtresi temizlendi.
Motorda ilk başlarda gelen sesten eserde yok.. Sizde nasıl ?
http://www.motojektif.com/photos/blog/deryali/3ed7bf35e2e243c39ece6cdc95c0e4ab.jpg
Bu arada nacizane bir inceleme yazısı yazdım. Okumak isterseniz buyrun
http://motojektif.com/blog/deryali/6/Honda-Cbr-250-(2012)-incelemesi
hoşça-dostça
drtayfun
12 Eylül 2012, 15:44
Ooo selamlar, hayırlı olsun.
Ben de benzer bir yola girdim, önce öğreneyim, sonra CBF düşünüyorum. Memnunsun herhalde...
atillapasa
12 Eylül 2012, 17:56
Motokurt abi alıntı yapmak istediğin mesajın sağ alt köşesinde alıntı diye bi buton var o butona basıyosun sonra cevabını yazıyosun :cat:
BAKAYIM OLDUMU
teknoali
12 Eylül 2012, 20:01
http://sphotos-a.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s720x720/551827_242621479193943_908885004_n.jpg
arkadaşım cbr 250 krank kitlemişti demiştim. buyrun resimleri -)
garanti dahilinde yapıldı...
http://sphotos-b.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/262939_242621632527261_968268193_n.jpg
http://sphotos-c.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/284568_242621662527258_1373849392_n.jpg
Ramazan Can
12 Eylül 2012, 20:06
ne olmuş bu krank a....
krankı elimize aldık panpa:D
teknoali
12 Eylül 2012, 20:15
ne olmuş bu krank a....
krankı elimize aldık panpa:D
krank kitlemiş . zerre hareket etmiyordu o şekilde. cbr ı pazartesi servise verdik biraz önce teslim ettiler . 4 gün süper süre. parça bekleme yok : )
Ramazan Can
12 Eylül 2012, 20:30
krank neden kitlemiş..........
teknoali
12 Eylül 2012, 20:33
krank neden kitlemiş..........
motor dandikmiş :D
şaka bi yana otobana çıkmamak gerekiyor galiba bu motorla . servis birden yüklenmişsiniz diyor. arkadaş izmir aydın otobanında otoban çıkışına 4 km kala kitledi. sanırım son hızda gitmekten
Volkan Serezli
12 Eylül 2012, 21:04
Bence garantiden yapılması gerekirdi :pale:
lordbarbaros
12 Eylül 2012, 21:10
Arkadaşlar bir kaç sorum daha olacak ani firenlerde motor kayıyor. Lastikten mi acaba bu? Üstünde orjinal lastikleri var.
Bence ani frende kaymanın sebebi sıcakta erimiş asfalt üzerinde giderken frene normalde biraz daha panikle sert basman. Buna önlem olarak tozlu (parlak) asfaltta fren mesafeni daha iyi ayarlamalısın. Her zaman önce arka fren, ön frenden önce basılır. Motoru durduran ise ön frendir.
Bu söylediklerim BMW rider Academy eğitmeni Mustafa USLU'dan alıntıdır.
blow07
12 Eylül 2012, 21:17
Akrapovic'li ilk fotoğrafım.
https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/s720x720/564283_408731485855771_350653250_n.jpg
viper17
12 Eylül 2012, 22:18
Bence garantiden yapılması gerekirdi :pale:
Zaten garantiden yapılmış.
drtayfun
12 Eylül 2012, 23:05
şaka bi yana otobana çıkmamak gerekiyor galiba bu motorla . servis birden yüklenmişsiniz diyor. arkadaş izmir aydın otobanında otoban çıkışına 4 km kala kitledi. sanırım son hızda gitmekten Videolarda bu motorla 160 yapanlar görüyorum.Bir alete bu kadar eziyet edilmez, amacı dışında bir kullanım söz konusu. Honda neden limitör koymamış?Prestij yapalım derken prestij kaybedecekler..
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO