Orijinalini görmek için tıklayınız : Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
pol@ris
26 Nisan 2011, 18:57
Ben de motoruma kavuştum arkadaşlar. Siyah istemiştim ama tricolor geldi kısmet. bunu da sevdim. 100 km yaptım bugün keyifliydi. rodaj konusunda ilk 500 km ani hızlanma ve frenleme yapmayın diyor o kadar. ben 6000 devirde vites değiştirdim hep. 6000 deviri de geçmedim. hiz olarak max 80 yaptım.
Doğru mu rodaj için sizce? acil cevap yazarsanız sevinirim.
Bir de motorun farı hep yanıyor. kapatamıyor muyuz bilen var mı?
kuzen84
26 Nisan 2011, 19:54
Ben de motoruma kavuştum arkadaşlar. Siyah istemiştim ama tricolor geldi kısmet. bunu da sevdim. 100 km yaptım bugün keyifliydi. rodaj konusunda ilk 500 km ani hızlanma ve frenleme yapmayın diyor o kadar. ben 6000 devirde vites değiştirdim hep. 6000 deviri de geçmedim. hiz olarak max 80 yaptım.
Doğru mu rodaj için sizce? acil cevap yazarsanız sevinirim.
Bir de motorun farı hep yanıyor. kapatamıyor muyuz bilen var mı?
Rodajda ilk 1000 km 3000 devirin geçilmemesi daha doğru aslında,sonraki 1000 kmde 5000-6000 devire çıkılmalı.. Ben de siyah istedim ama tricolor gelirse alıcam daha fazla bekleyemem :)
Bu arada merak ettiğim 6000 devirde max 80 mi yapıyor?
!Lk£®
26 Nisan 2011, 20:17
125r 6. viteste 6bin devirde 80 yapıyor.bu daha fazladır.
kizilkurt
26 Nisan 2011, 20:41
benim maaştan anında çekçekleri için taksidi sorun olmadı
yarında maaşımın fortise yattına dair belge götürcem kefilsiz vercekler :)
yanlız motoru 15 inde teslim alsam ehliyet yetişmiyor nası götürcem karşıyakaya :pr:
Ben götürürüm :queen::queen: şakası bi yana müsait olursam yardımcı olmak isterim :cat:
Rodajda ilk 1000 km 3000 devirin geçilmemesi daha doğru aslında,sonraki 1000 kmde 5000-6000 devire çıkılmalı.. Ben de siyah istedim ama tricolor gelirse alıcam daha fazla bekleyemem :)
Bu arada merak ettiğim 6000 devirde max 80 mi yapıyor?
3 bin devir çok az torkta zorlanır motor 4 bin-6 bin devir arası şuan ideal görünüyor km si doldukça biraz daha oynamalar yapabilirsin
motokurt
26 Nisan 2011, 21:07
@motokurt abi perşembe ve cuma buluşmalar varmış gelecek misin perşembe klasik semaver cuma cafe teras
kızılkurt
buluşmalara memnuniyetle gelirim günü saati adresi açık olarak yazarsan çok memnun olurum
---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:07 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:03 ----------
Tek silindir için öyle bi fiyat koyamazlar, bence de o bayi kendi saçma düşüncesini söylemiş..
BU arada motokurt abimize ve teslim alan tüm arkadaşlara hayırlı olsun, Allah kazadan beladan korusun hepimizi.. Heyecanımız daha da artıyo böyle gördükce :mrgreen: e 15 mayısa da ne kaldıki :queen:
sevgili kuzen im iy dileklerin için teşekkür ederim:cat:
overcloud
26 Nisan 2011, 21:41
http://img651.imageshack.us/img651/3782/motokurt023.jpg (http://img651.imageshack.us/i/motokurt023.jpg/)
Bu fotoğraftan anladığım kadarıyla arka amortisörde sertlik ayarı yok.
Motoru yeni alanlar bunu doğrulayabilir mi?
panoromeo
26 Nisan 2011, 23:04
amortisörün sertlik ayarı var,alt kısmında kalıyor,resimde gözükmemiş :cat:
kizilkurt
26 Nisan 2011, 23:06
kızılkurt
buluşmalara memnuniyetle gelirim günü saati adresi açık olarak yazarsan çok memnun olurum
---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:07 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:03 ----------
sevgili kuzen im iy dileklerin için teşekkür ederim:cat:
Ben sana link vereyim abi cuma günkü buluşma bu :)
http://www.motosiklet.net/forum/etkinlik-duyurulari/88243-%5Bizmir-mt%5D-29-nisan-cuma-klasik-teras-bulusmasi.html
Semaver toplantısı her perşembe oluyormuş ama yerini tam bilmiyorum üstteki konuda sorabiliriz tam yerini
Volkan Serezli
26 Nisan 2011, 23:20
Ben götürürüm :queen::queen: şakası bi yana müsait olursam yardımcı olmak isterim :cat:
3 bin devir çok az torkta zorlanır motor 4 bin-6 bin devir arası şuan ideal görünüyor km si doldukça biraz daha oynamalar yapabilirsin
teşekkürler abicim doblo var bizde koltukları söktük arkasına atıp götürüvercez hayılısıyla alınınca :)
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:20 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:13 ----------
umarım siyah rengide gelir
AmonRA34
26 Nisan 2011, 23:29
Hadi bakalım honda sonunda yağ eksiltmeyen , sorun çıkarmayan bir motor yapabilmiş mi görücez :queen:
overcloud
27 Nisan 2011, 00:24
amortisörün sertlik ayarı var,alt kısmında kalıyor,resimde gözükmemiş :cat:
teşekkürler :cat:
bi an şaşırdım nasıl olmaz diye :)
Shrieker
27 Nisan 2011, 00:43
Sertlik değil ön yükleme olması lazım o ayar. Yabancı site ve forumlardan okuduğum kadarıyla tek bir ayarı var arka süspansyonun, o da ön yükleme (preload).
Bu ayarın ne olduğunundan kısaca bahsedelim mevzuyu açmışken. Arkanıza yolcu aldığınızda arka süspansyon yolcunun ağırlığından dolayı dalar, ön süspansyon da olması gerekenden fazla açılır ve motosikletin burnu yukarı çıkar. Bu da geometrinin bozulması ve sürüş dinamiğinin etkilenmesi demek (ön taraf sürücünün tepkilerine yeterince çabuk cevap vermez). Bu durumda arka süspansyonun ön yükleme (preload) ayarını 1-2 tık (ağırlığa göre 3 de olabilir) arttırdığınızda motosikletin geometrisi yolcusuz sürüşteki durumuna döner. Kabaca motosikletin arka tarafının yükseklik ayarı olarak düşünebilirsiniz.
Büyük motosikletlerde hem ön hem arka süspansyonda sıkıştırma (compression), geri sekme (rebound) ve ön yükleme (preload) ayarları bulunur. Bunlar (özellikle geri sekme ve sıkıştırma) farklı yol şartlarına veya motosiklet piste sokulacaksa pist şartlarına göre uygun değişiklikleri yapmak içindir. Süspansyon ayarı iyi teorik bilgi ve oldukça tecrübe isteyen bir konu. Dolayısıyla çoğu sürücünün fabrika ayarlarına müdahale etmemesi en doğru olanı. CBR 250 gibi nispeten giriş seviyesi (veya giriş seviyesine daha yakın diyelim) bir motosiklette bu ayarların tümünün olmaması hem sürüş güvenliği hem de maliyet açısından doğru seçim. Honda'nın yolculu sürüş yapmak isteyenleri düşünerek arka süspansyona ön yükleme ayarı koyması güzel bir artı. Bu ayar CBR 125'lerde yok mesela (yeni çıkan 2011 kasada var mı bilmiyorum, yorumum daha önceki modeller için). Yolcu aldığınız zaman motosiklet üzerindeki kontrolünüz hissedilir derecede azalıyor.
RiDeR_2
27 Nisan 2011, 01:44
bugun alışveriş merkezinin önünde gördüm motoru ,eleman kıvrıla kıvrıla gitti ,beyaz mavi kırmızı olanıydı çok şık gerekten
ugurbocugu
27 Nisan 2011, 08:08
cbr 250r da titreşim rahatsız edecek kadar çok mu acaba çalıştırdım bayisinde sehpadayken motorun hız göstergesi sallanıyordu yolculuk halindeyken nasıl acaba alıcaktım bu sebepte dolayı az hevesim kırıldı dogrusu yoksa çok güzel motor bende çok begendim BU ARADA CBR 250R ALAN ARKADAŞLARA HAYIRLI OLSUN :) bu motoru alabilmem için aklımda ki bazı soruların gitmesi gerekior lütfen yardım edin
Felon
27 Nisan 2011, 09:41
motokurt,Blindfire,atiturhan
resimler için teşekkürler artık yollarda görelim cbr250 lileri :)
overcloud
27 Nisan 2011, 11:47
Sertlik değil ön yükleme olması lazım o ayar. Yabancı site ve forumlardan okuduğum kadarıyla tek bir ayarı var arka süspansyonun, o da ön yükleme (preload).
Bu ayarın ne olduğunundan kısaca bahsedelim mevzuyu açmışken. Arkanıza yolcu aldığınızda arka süspansyon yolcunun ağırlığından dolayı dalar, ön süspansyon da olması gerekenden fazla açılır ve motosikletin burnu yukarı çıkar. Bu da geometrinin bozulması ve sürüş dinamiğinin etkilenmesi demek (ön taraf sürücünün tepkilerine yeterince çabuk cevap vermez). Bu durumda arka süspansyonun ön yükleme (preload) ayarını 1-2 tık (ağırlığa göre 3 de olabilir) arttırdığınızda motosikletin geometrisi yolcusuz sürüşteki durumuna döner. Kabaca motosikletin arka tarafının yükseklik ayarı olarak düşünebilirsiniz.
Büyük motosikletlerde hem ön hem arka süspansyonda sıkıştırma (compression), geri sekme (rebound) ve ön yükleme (preload) ayarları bulunur. Bunlar (özellikle geri sekme ve sıkıştırma) farklı yol şartlarına veya motosiklet piste sokulacaksa pist şartlarına göre uygun değişiklikleri yapmak içindir. Süspansyon ayarı iyi teorik bilgi ve oldukça tecrübe isteyen bir konu. Dolayısıyla çoğu sürücünün fabrika ayarlarına müdahale etmemesi en doğru olanı. CBR 250 gibi nispeten giriş seviyesi (veya giriş seviyesine daha yakın diyelim) bir motosiklette bu ayarların tümünün olmaması hem sürüş güvenliği hem de maliyet açısından doğru seçim. Honda'nın yolculu sürüş yapmak isteyenleri düşünerek arka süspansyona ön yükleme ayarı koyması güzel bir artı. Bu ayar CBR 125'lerde yok mesela (yeni çıkan 2011 kasada var mı bilmiyorum, yorumum daha önceki modeller için). Yolcu aldığınız zaman motosiklet üzerindeki kontrolünüz hissedilir derecede azalıyor.
Bana kısaca şu şekilde özetlemişlerdi;
Amortisör en sert noktada 25kg'lik bir basınca maruz kaldığında esneme yaparken, en yumuşağa ayarlandığında ise 15kg'lık bir basınca maruz kalınca esneme yapıyor (rakamları şu an sallıyorum).
Ninja'da en sertte kullandığımda arka lastik topaç gibi sektiğinden en yumuşağa ayarladım, bozuk yolda lastiğin yerle olan temeası azaldığından patinaj yapmaya başlıyordu (bunda hamuru sertleşen eski lastikleriminde etkisi vardı tabiki). sürücünün / taşınan yükün ağırlığına göre ayar yapmakta fayda var.
sürekli artçıyla seyahat edenlerin bu ayarı sertte bırakmasında fayda var.
AmonRA34
27 Nisan 2011, 12:07
cbr 250r da titreşim rahatsız edecek kadar çok mu acaba çalıştırdım bayisinde sehpadayken motorun hız göstergesi sallanıyordu yolculuk halindeyken nasıl acaba alıcaktım bu sebepte dolayı az hevesim kırıldı dogrusu yoksa çok güzel motor bende çok begendim BU ARADA CBR 250R ALAN ARKADAŞLARA HAYIRLI OLSUN :) bu motoru alabilmem için aklımda ki bazı soruların gitmesi gerekior lütfen yardım edin
Benim xciting250'yi ilk aldığımda rolantideyken aynalar sallanıyodu.Çok rahatsız etmeyen hafif bi titreşim vardı.Hatta ilk kalkış anında hafiften gıdıklayan bi titreşim yapıyodu ama kalktıktan sonra bi daha son hıza kadar titreşim eser yoktu.Daha sonra ilerleyen zamanlarda o kalkıştaki ve rolantideki titreşim de kalmadı.Şu an nerdeyse hiç titreşim yok.Daha önce cbf250 kullandığımdan 250cc tek silindir motor titreşim yapar diye korkuyodum ama korkularım boşa çıktı.Gerçi bizim maxiscooterların kavrama sistemi farklıdır.Benim servisteki usta periyodik bakımlarda bi kaç kere debriyajı söküp temizlik yaptı.Maxiscooterlarda debriyaj temizliği baya bi titreşimi azaltıyo.Yani bence rolantideki titreşimden fazla korkmamak lazım ama yine de bi test etme imkanınız varsa mutlaka test edin.Titreşimli motor insanın bütün zevkinin içine edebilir.Kullanan arkadaşlarında bu konuya dürüstçe açıklık getirmeleri lazım.Bi tane güvenilir bir uzman şu motoru test edip test yazısı hazırlasa çok iyi olacak.
inanck
27 Nisan 2011, 12:09
cbr 250r da titreşim rahatsız edecek kadar çok mu acaba çalıştırdım bayisinde sehpadayken motorun hız göstergesi sallanıyordu yolculuk halindeyken nasıl acaba alıcaktım bu sebepte dolayı az hevesim kırıldı dogrusu yoksa çok güzel motor bende çok begendim BU ARADA CBR 250R ALAN ARKADAŞLARA HAYIRLI OLSUN :) bu motoru alabilmem için aklımda ki bazı soruların gitmesi gerekior lütfen yardım edin
ben de motora baktım, durduğu yerde kontağı açıp çalıştırınca ön cam titriyordu. elcik ve aynalarda hafif titreme vardı. cbr125'e göre titreşimi hissedilir düzeyde yüksek geldi.
şekil tasarım çok hoş, internette göründüğünden daha büyük ve 600'lük motor gibi gösterişli. insanın gözü gönlü açılıyor. ama motor henüz rolantideyken titreşim hissedilmesi konfor arayanlar için biraz can sıkıcı.
pol@ris
27 Nisan 2011, 12:34
Rodajda ilk 1000 km 3000 devirin geçilmemesi daha doğru aslında,sonraki 1000 kmde 5000-6000 devire çıkılmalı.. Ben de siyah istedim ama tricolor gelirse alıcam daha fazla bekleyemem :)
Bu arada merak ettiğim 6000 devirde max 80 mi yapıyor?
3000 deviri motor kaldırmıyor. en az 4000 5000 devirde sorunsuz gidiyor. ben 6000 devirde son vitese çıkmadım henüz 5. viteste 80 yapıyor sanırım tam dikkat etmedim doğrusu.
mevlutgs
27 Nisan 2011, 13:52
Maysta gelecek olanlar geldimi acaba* bayiilre
kuzen84
27 Nisan 2011, 14:02
3000 deviri motor kaldırmıyor. en az 4000 5000 devirde sorunsuz gidiyor. ben 6000 devirde son vitese çıkmadım henüz 5. viteste 80 yapıyor sanırım tam dikkat etmedim doğrusu.
Haklısınız ben daha önce çift silindirli bir motorda rodajı 3000 devirle yapmıştım ve 70 yapıyodu.. Tork da çok daha kuvvetliydi tabii.. Ortalama dediğiniz gibi 4000-5000 ideal sanırım tabi düz yolda.. 6.vitese çıktığınızda 6000 devirle kaç yaptığınızı bilgilendirirseniz sevinirim merak ediyorum açıkcası :)
pol@ris
27 Nisan 2011, 14:53
Haklısınız ben daha önce çift silindirli bir motorda rodajı 3000 devirle yapmıştım ve 70 yapıyodu.. Tork da çok daha kuvvetliydi tabii.. Ortalama dediğiniz gibi 4000-5000 ideal sanırım tabi düz yolda.. 6.vitese çıktığınızda 6000 devirle kaç yaptığınızı bilgilendirirseniz sevinirim merak ediyorum açıkcası :)
tamam en kısa zamanda dener bilgilendiririm.
Şu far konusunda bilgi sahibi olan arkadaş yok mu? benim far kontak açıkken hep yanıyor. kapatma yok mu acaba?
Volkan Serezli
27 Nisan 2011, 15:00
mayıs ayında izmir bornva yukselişe 2 mtor glecek.2.sni bgun bn aldm şmdi eski mtora alıcı gelecek onu bekliyorum
rüzgarsba
27 Nisan 2011, 15:36
tamam en kısa zamanda dener bilgilendiririm.
Şu far konusunda bilgi sahibi olan arkadaş yok mu? benim far kontak açıkken hep yanıyor. kapatma yok mu acaba?
öncelikle hayırlı olsun güle güle bin hondalarda far kapanmıyor sürekli yanıyor bu normal kontak açık unutmamaya dikkat et
Syanur
27 Nisan 2011, 15:53
Bana kısaca şu şekilde özetlemişlerdi;
Amortisör en sert noktada 25kg'lik bir basınca maruz kaldığında esneme yaparken, en yumuşağa ayarlandığında ise 15kg'lık bir basınca maruz kalınca esneme yapıyor (rakamları şu an sallıyorum).
Ninja'da en sertte kullandığımda arka lastik topaç gibi sektiğinden en yumuşağa ayarladım, bozuk yolda lastiğin yerle olan temeası azaldığından patinaj yapmaya başlıyordu (bunda hamuru sertleşen eski lastikleriminde etkisi vardı tabiki). sürücünün / taşınan yükün ağırlığına göre ayar yapmakta fayda var.
sürekli artçıyla seyahat edenlerin bu ayarı sertte bırakmasında fayda var.
Size özetlenen özellik amortisörün sertlik ayarı. Shrieker arkadaşımızın açıkladığı ise ön yükleme yani bir nevi amartisörün yükseklik ayarı(sertliğini değiştirmiyor). Yani Sizi doğru bilgilendirmişler ancak başka bir konuda:) . Zaten CBR250R da bende sertlik ayarı olmasını beklemiyorum açıkçası. Preload-ön yükleme özelliği daha basit bir özelliktir.
Volkan Serezli
27 Nisan 2011, 19:42
rodaj yaparken 50 kg lik bir artçının zararı olurmu?
---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:59 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:28 ----------
Benim kredi onaylanmıştır :cherry:
parayı tamamladım kaporamıda verdim nakliye işinide yükseliş honda yaparmış
ama benim mondial ucuza gidiyor napalım artık böyle oldu
---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:42 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:59 ----------
benim plakaya param yetmedi yanlız kendim çıkartacağım
nasıl oluyor bu iş anlatabilirmisiniz
pol@ris
27 Nisan 2011, 19:54
rodaj yaparken 50 kg lik bir artçının zararı olurmu?
---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:59 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:28 ----------
Benim kredi onaylanmıştır :cherry:
parayı tamamladım kaporamıda verdim nakliye işinide yükseliş honda yaparmış
ama benim mondial ucuza gidiyor napalım artık böyle oldu
---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:42 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:59 ----------
benim plakaya param yetmedi yanlız kendim çıkartacağım
nasıl oluyor bu iş anlatabilirmisiniz
herşeyden önce bir sigorta şirketi bul ve mali sorumluluk sigortasını plakasız olarak motor ve şasi numarasına göre yaptır. sigorta poliçesinin fotokopisi ile birlikte aşağıda anlattıklarımı yapman lazım.
Aracın faturasıyla beraber uygunluk belgesi (fatura ile beraber bayi veriyor) ikametgah belgesi, Ek 1 diye bir form var tescil şube yakınlarında satılıyor ondan alacaksın. aracın ötv vergi makbuzlarının da dahil hepsinden 3 er tane fotokopi çektir orada lazım oluyor. bir de bu motor için emniyetin ağzıyla gümrüğe yazılan iki tane evrak var sabit metin (ben orada bu işi yapan adamlara yazdırdım 10 YTL verdim). onu doldurman gerekiyor.
eğer istanbulda yaşıyorsan istanbul emniyetin internet adresinden randevu alman alım. randevuyu yeni kayıt işlemi olarak seçeceksin. ilerle dediğinde plaka soruyor. burada seötiğin plaka senin plakan oluyor ona dikkat.
orcax
27 Nisan 2011, 20:08
Arkadaslar bende cbr 250 almak icin kredi cektim para hazir ama izmir bayisi temmuza kadar elimizde yok dedi bildigim kadariyla manisada da yok bildiginiz bir yer varmi bulabilecegim
Volkan Serezli
27 Nisan 2011, 20:11
Arkadaslar bende cbr 250 almak icin kredi cektim para hazir ama izmir bayisi temmuza kadar elimizde yok dedi bildigim kadariyla manisada da yok bildiginiz bir yer varmi bulabilecegim
2 tane vardı işte 2.alan benim dün gitseydin alabilirdin motoru
zate temmuzda pahalanabilir
benim plakasız haline 9.100 verme ihtimalim var fiyat değişiyor
kizilkurt
27 Nisan 2011, 20:12
Arkadaslar bende cbr 250 almak icin kredi cektim para hazir ama izmir bayisi temmuza kadar elimizde yok dedi bildigim kadariyla manisada da yok bildiginiz bir yer varmi bulabilecegim
Keşke önce motoru sipariş edip krediyi öyle onaylasaydın eğer parayı aldıysan ödemelerin bir ay sonrasında başlayacaktır binmediğin motor için para ödeyecek olman iyi olmaz.. Umarım en kısa zamanda bulabilirsin
cakalaz
27 Nisan 2011, 20:20
Bu 250R da 2009 KASA cbr 125 gibi olmasın :) 2 sene sonra gelmesin :P
arkadaşlar bugün Yalova'da siyah cbr 250r gördüm, sahibi buradan mı acaba? =)
orcax
27 Nisan 2011, 20:25
ben 2 veya 3 gun once aradim yukselisi temmuzda dediler herhalde satmak istemediler neyse hayirlisi artik pahalanirsa baska biseyler bakarim artik bende yapacak bisey yok
---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:25 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:23 ----------
Keşke önce motoru sipariş edip krediyi öyle onaylasaydın eğer parayı aldıysan ödemelerin bir ay sonrasında başlayacaktır binmediğin motor için para ödeyecek olman iyi olmaz.. Umarım en kısa zamanda bulabilirsin
kredi de odeme yapmiyorum babam emekli maasina mahsuben cektirdim kesinti yapacaklar anlicagin hain evlat rolundeyim
kizilkurt
27 Nisan 2011, 20:52
ben 2 veya 3 gun once aradim yukselisi temmuzda dediler herhalde satmak istemediler neyse hayirlisi artik pahalanirsa baska biseyler bakarim artik bende yapacak bisey yok
---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:25 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:23 ----------
kredi de odeme yapmiyorum babam emekli maasina mahsuben cektirdim kesinti yapacaklar anlicagin hain evlat rolundeyim
O zaman hayırlı olsun diyeyim aileiçi durumlara karışamam :queen:
ugurbocugu
27 Nisan 2011, 21:57
evet motor heybetli duruyor dogru ama ben titreşiminden dolayı begenmedim sadece şekille bitmiyor ki iş onenle 2011 cbr 125 alıcam nasipse yeter banada zaten su gogutmalı tekerleride kalınaştırmışlar motoruda baya öncekine göre irileştirmişler göstergede granajda deişmiş yeterli şimdilik bana uzun yoldada sorun çıkarıcagını sanmıyorum zaten tek sorunu bildigim kadarıyla 125 liğin motorunda bi deişiklik yok ekleme vb. görüntüyü deişitirip motoru aynı koymuşlar ama olsun onu alıcam 250 lik alan arkadaşlara da hayırlı olsun güle güle kullansınlar
asil17
27 Nisan 2011, 22:46
Arkadaslar bende cbr 250 almak icin kredi cektim para hazir ama izmir bayisi temmuza kadar elimizde yok dedi bildigim kadariyla manisada da yok bildiginiz bir yer varmi bulabilecegim
mrb arkadaşım
ben cuma gün çanakkale üçoklar dan cbf150 mi aldım servis müdürü Ayhan bey bana senin motoru getiren arbanın üstünde cbr250 de vardı nazlili yemi biryere gidiyor dedi ama hatırlıyamıyorum.çanakkale üçoklar ı ara ayhan bey e bir sor ietersen.
saygılarımla slmlr
Ercan MALERİ
Volkan Serezli
27 Nisan 2011, 22:55
herşeyden önce bir sigorta şirketi bul ve mali sorumluluk sigortasını plakasız olarak motor ve şasi numarasına göre yaptır. sigorta poliçesinin fotokopisi ile birlikte aşağıda anlattıklarımı yapman lazım.
Aracın faturasıyla beraber uygunluk belgesi (fatura ile beraber bayi veriyor) ikametgah belgesi, Ek 1 diye bir form var tescil şube yakınlarında satılıyor ondan alacaksın. aracın ötv vergi makbuzlarının da dahil hepsinden 3 er tane fotokopi çektir orada lazım oluyor. bir de bu motor için emniyetin ağzıyla gümrüğe yazılan iki tane evrak var sabit metin (ben orada bu işi yapan adamlara yazdırdım 10 YTL verdim). onu doldurman gerekiyor.
eğer istanbulda yaşıyorsan istanbul emniyetin internet adresinden randevu alman alım. randevuyu yeni kayıt işlemi olarak seçeceksin. ilerle dediğinde plaka soruyor. burada seötiğin plaka senin plakan oluyor ona dikkat.
plaka seçme işini beğendim büyük ihtimal kendim yaptırırım:)
Blindfire
28 Nisan 2011, 09:33
2 tane vardı işte 2.alan benim dün gitseydin alabilirdin motoru
zate temmuzda pahalanabilir
benim plakasız haline 9.100 verme ihtimalim var fiyat değişiyor
Benden hızlı davranmıssın iş dolayısıyla bir türlü Yükselişe uğrama fırsatı yakalayamadım, Hayırlı olsun :cat:
Rölantideki ve motor boştayken olan titreşimi baz almayın. Önemli olan yoldaki titreşimi ki Youtube'da ve internette hiçbir test eden şahıs olumsuz bir yorum yapmadığından bu konuda bir sorun olmamalı diye düşünüyorum. Ayrıca rodaj dönemi motor sıkışık olduğundan titreşim biraz daha fazla olabilir.
mehmet onur
28 Nisan 2011, 09:42
kardes ben cbr 125 2011 kullanıyorum 250 dekı tıtresımden fazlası cbr 125 te var tamam motor guzel ama dık bayırda can sıkıyo uzun yolda senı yolda bırakmaz ama paran varsa kesınlıkle 250 lık al fark ÇOK
ugurbocugu
28 Nisan 2011, 12:27
daha almadım gerçi 125lik iiice kulalanlardan yorum gelsin olumlu olumsuz az daha dururm 250lik alırım
Volkan Serezli
28 Nisan 2011, 14:08
Benden hızlı davranmıssın iş dolayısıyla bir türlü Yükselişe uğrama fırsatı yakalayamadım, Hayırlı olsun :cat:
Teşekkür ederim darısı sizin başınıza :)
zaten bende ayın 20 sine kadar beklemek zorundayım
---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:08 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:05 ----------
handa nın sitesinde boyut olarak cbr 600le aynı gözüküyor teknik özelliklerde doğrumudur
cıbır
28 Nisan 2011, 19:07
Arkadaşlar merhaba ,
Motorumu cumartesi Pazarbaşıdan aldım ve dostumla direk Ağva yoluna koyuldum.250 km yaptık. pazarbaşı motordan bana söylenen rodaj süresince maksimum 7000 devire çıkmam gerektiği... malum ibredeki son devir 13000. bende o şekilde düz yolda 6. viteste 7000 devirde 120km/s hıza çıktım motor banamısın demedi,daha fazla zorlamadım:) Motor tek kelimeyle harika... Herkese tavsiye ederim.
07070
28 Nisan 2011, 21:15
merhaba,
peki motorun oturuş pozisyonu gereği yoruyormu insanı yoksa bir cbf 150 kadar rahat mı? birde bu motora çanta takılabilir mi?
Volkan Serezli
28 Nisan 2011, 22:41
Abilerim motora bugun 4000 tl verdim üstüne zar zor denkledim
Benim plakaya hiç param kalmadı (zaten belli bir süre apartmanda duracak motor)
plakayla ruhsatı bir ay sonra çıkarsam (tabi bu sürede trafiğe çıkılmayacak)
bir sorun yaparmı..plakayı çıkarırken sen bir ay önce almışsın motoru ruhsat çıkarmamışın diye ceza keserelrmi?
emrekrbrn
29 Nisan 2011, 00:56
Abilerim motora bugun 4000 tl verdim üstüne zar zor denkledim
Benim plakaya hiç param kalmadı (zaten belli bir süre apartmanda duracak motor)
plakayla ruhsatı bir ay sonra çıkarsam (tabi bu sürede trafiğe çıkılmayacak)
bir sorun yaparmı..plakayı çıkarırken sen bir ay önce almışsın motoru ruhsat çıkarmamışın diye ceza keserelrmi?,
daha yeni ruhsatımı yeniledim ve adres degişikligini bildirmediğim için 50 tl ceza ödedim.fazla uzatmamanı tavsiye eder bi arastırmanı öneririm.
Bu motorda ABS var mı?
Teknik özelliklerde ebatları tıkladığınızda gelen verilerde yazıyor.
Frenler
Ön ABS, çift piston kaliperli 296 x 4.5mm'lik hidrolik disk, cüruflu metal balatalı
Arka ABS, tek piston kaliperli 220 x 5mm'lik hidrolik disk, cüruflu metal balatalı
ceycey_
29 Nisan 2011, 02:55
Bu motorda ABS var mı?
Teknik özelliklerde ebatları tıkladığınızda gelen verilerde yazıyor.
Frenler
Ön ABS, çift piston kaliperli 296 x 4.5mm'lik hidrolik disk, cüruflu metal balatalı
Arka ABS, tek piston kaliperli 220 x 5mm'lik hidrolik disk, cüruflu metal balatalı
Türkiye'ye gelecek olan 2011 modellerde yok
2012 yılında gelecek olanlara eklenebilir
Sorularınızın cevapları fazlasıyla önceki sayfalarda var :)
ilhan YAZICI
29 Nisan 2011, 12:11
motoru alan arkadaşlar sizden cbf 150 - cbr 250 yanyana çekip bikaç foto atmanızı istesem, ilgilendiğiniz için şimdiden teşekürler :rendeer:
bi video denk geldi belki izlersiniz
http://www.youtube.com/watch?v=_fm8IIHGfFg&feature=related
---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:11 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:40 ----------
siyah rengide çok hoşmuş..
http://www.youtube.com/watch?v=E9WQWHNzuZs&feature=related
cıbır
29 Nisan 2011, 18:23
merhaba,
peki motorun oturuş pozisyonu gereği yoruyormu insanı yoksa bir cbf 150 kadar rahat mı? birde bu motora çanta takılabilir mi?
motorun direksiyon tutuş pozisyonu racing gibi değil veya touring gibide değil arada bişey... benim boyum 1.82 olduğu için kollarda uzun :) aynı zamanda deposuda biraz küçük olduğundan,yarı dik pozisyonda, kollarım gergin durumda ve kollarıma biraz yük bindirir pozisyonda sürüş sağlıyor. Fakat yormuyor bence oldukça keyifli bir sürüş vede çok karizmatik motor.
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO