Orijinalini görmek için tıklayınız : Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
uthec
28 Haziran 2012, 02:07
lastikler berbat..kesinlikle değiştirilmeli..hatta hiç kullanmadan değiştirin...ben ıslak yolda dümdüz giderken düştüm..
Zippo's
28 Haziran 2012, 02:12
Pirelli sport demon nasıl acaba bilen var mı ?
casillas00
28 Haziran 2012, 02:55
Ben 4000 de bakıma gitmiştim esengüle 80 lira verdim. Yağ ve işçilik parası. Doğu batı honda da az alıyor sanırım diğerlerinden
Şu anda motorum 9000'e gelmek üzere, ~5000km boyunca yağ değişmedi ve bakım yapılmadı. 10000 gibi giderim diyorum bakıma ve yağ değişimine.
Bakım aralıkları bence 3000 değil bizim motorun :queen:
rodajdan sonra ilk bakım oldu benim kitapcıkta 12.000 kmde diyor TR'de 6000 olarak belirlemişler.
Konşuk motora gittim 50 Liraya yaptırdım yağ değişimi ve gariptir işçilik almıyorlarmış :) Gözümsünüz genjler dedim :)
Akşamda donüşte yeni yağımız ile sıktım rüzgar bana karşıydı genede 170 dedik :) 6000kmdir ilk defa ne görcek bu meret diye sıktım :)
bugün caddede akropovic li bir cbr250 gördüm. sesi fena değildi.
Hangi cadde :)
Zippo's
28 Haziran 2012, 03:37
rodajdan sonra ilk bakım oldu benim kitapcıkta 12.000 kmde diyor TR'de 6000 olarak belirlemişler.
Konşuk motora gittim 50 Liraya yaptırdım yağ değişimi ve gariptir işçilik almıyorlarmış :) Gözümsünüz genjler dedim :)
Akşamda donüşte yeni yağımız ile sıktım rüzgar bana karşıydı genede 170 dedik :) 6000kmdir ilk defa ne görcek bu meret diye sıktım :)
Hangi cadde :)
Sercan senin sanki bi arkadaşım pirelli lastik takmıştı ? eğer öyleyse memnun mu ?
casillas00
28 Haziran 2012, 03:42
Sercan senin sanki bi arkadaşım pirelli lastik takmıştı ? eğer öyleyse memnun mu ?
Aynen taktı ve aldıgına alacagına pisman şuan çok fena bırakıyo motor Bahçeköy virajları vardır asfaltı çok güzel orda turluyoruz geçen benim motorla dibine kadar zorladığım yerlerde onun motoruna bindim bu ses geliyormuş ya 5500'de onda vardı ona bakmak için ön lastik daha kontrayı verdim bıraktı ayağa mayayı yere vurdukta topladı makina üretim tarihlerine bakıyorz daha yeni lastik lastik basınçlarına bakıyoruz doğru ama orijinalden berbat durumdalar.
paraya kıyıp Pilot yada m3 alcan hacı bundaki hamur ne dir belli değil :)
Zippo's
28 Haziran 2012, 03:45
Aynen taktı ve aldıgına alacagına pisman şuan çok fena bırakıyo motor Bahçeköy virajları vardır asfaltı çok güzel orda turluyoruz geçen benim motorla dibine kadar zorladığım yerlerde onun motoruna bindim bu ses geliyormuş ya 5500'de onda vardı ona bakmak için ön lastik daha kontrayı verdim bıraktı ayağa mayayı yere vurdukta topladı makina üretim tarihlerine bakıyorz daha yeni lastik lastik basınçlarına bakıyoruz doğru ama orijinalden berbat durumdalar.
paraya kıyıp Pilot yada m3 alcan hacı bundaki hamur ne dir belli değil :)
Hay Allah ya.Ulan ne bahtsızlık.Pilot istemiyorum,350 tl civarı param var.Arkayı değiştricem sadece.Bi işimde rast gitsin be tamda yarın gider alırım diyodum
casillas00
28 Haziran 2012, 03:56
Hay Allah ya.Ulan ne bahtsızlık.Pilot istemiyorum,350 tl civarı param var.Arkayı değiştricem sadece.Bi işimde rast gitsin be tamda yarın gider alırım diyodum
hiç hiç bulaşma.
130 kmde 20lira benzin aldım hep üst devirlerde hiç nefes aldırmadan :)
Zippo's
28 Haziran 2012, 04:02
hiç hiç bulaşma.
130 kmde 20lira benzin aldım hep üst devirlerde hiç nefes aldırmadan :)
Teşekkürler Sercan.Bu arada sana da soriyim,şu sıcaklarda hangi yağı kullanıyosun ?
casillas00
28 Haziran 2012, 04:07
Teşekkürler Sercan.Bu arada sana da soriyim,şu sıcaklarda hangi yağı kullanıyosun ?
Servis 15-50 full sentetik koyuyo onu kullanıyorum :)
Bu sıcaklarda biraz eksiltme yapabilir full sentetik olduğu için oda 50gr fln olur 5000-6000kmde
Zippo's
28 Haziran 2012, 04:11
0
Servis 15-50 full sentetik koyuyo onu kullanıyorum :)
Bu sıcaklarda biraz eksiltme yapabilir full sentetik olduğu için oda 50gr fln olur 5000-6000kmde
Benim 125 e 10w40 mı koysam napsam.service manual de 10w40 öneriyomuş yazın
casillas00
28 Haziran 2012, 04:13
0
Benim 125 e 10w40 mı koysam napsam.service manual de 10w40 öneriyomuş yazın
bende 125'e 10-40 kullanıyodum zaten siz 2000de bir değişiyorsunuz.15-50 ile biraz daha sessiz çalışır mekanık sesini azaltır.Oda sıkıntı yapmaz zaten sizin motorlar pek fan felan açmıyo yokuş aşayı akşamları felan 2 çizgiye bile düşüyo :)
Zippo's
28 Haziran 2012, 04:21
bende 125'e 10-40 kullanıyodum zaten siz 2000de bir değişiyorsunuz.15-50 ile biraz daha sessiz çalışır mekanık sesini azaltır.Oda sıkıntı yapmaz zaten sizin motorlar pek fan felan açmıyo yokuş aşayı akşamları felan 2 çizgiye bile düşüyo :)
Dediğin gibi 2 çizgiye düşme olayı bu sıcaklarda olmasa da kışın sonunda yapıyodu :) Ama benim motor fan açtı bi kaç kez tuzla bostancı yaparken.Dur bakalım biraz daha araştırıcam bu yağ meselesini kafam acayip karıştı.Kitapçık 10w40 diyo çoğu kişide 10 40 yazın ince gelir diyo.Çünkü ben motoru genellikle sıcaklarda ve trafikte durk kalk yapa yapa kullanıyorum.
casillas00
28 Haziran 2012, 04:30
Dediğin gibi 2 çizgiye düşme olayı bu sıcaklarda olmasa da kışın sonunda yapıyodu :) Ama benim motor fan açtı bi kaç kez tuzla bostancı yaparken.Dur bakalım biraz daha araştırıcam bu yağ meselesini kafam acayip karıştı.Kitapçık 10w40 diyo çoğu kişide 10 40 yazın ince gelir diyo.Çünkü ben motoru genellikle sıcaklarda ve trafikte durk kalk yapa yapa kullanıyorum.
bende öyleyim trafikteyim cıbır cogu zaman fanın dibine vuruyo :) Sor soruştur bakalım yada 2 yağıda dene kendin karar ver.
spawn1984
28 Haziran 2012, 10:49
bunlar insansa biz neyiz :D
2.28 den sonrasına dikkat :D
http://youtu.be/qFiOITXtRVM
traindevie
28 Haziran 2012, 10:49
Selamlar arkadaşlar,
2012 yılı içerisinde motorunu alan arkadaşlardan, acaba CBR 250 için ne kadarlık bir plaka ruhsat ve diğer masraf çıkar biz takip edersek işlemleri?
Çok teşekkürler
nsht
28 Haziran 2012, 11:10
arkadaşlar bu yağ konusu acılmışlken benimde bi sorm var yazın 15 50 sentetik yağ kullanıyorum bu yağı kışında kullansam bi sorun olurmu heyer bi sorun olmazsa netten yağ sipariş, edicem biraz stok yapmayı düşüyorum
spawn1984
28 Haziran 2012, 11:20
Selamlar arkadaşlar,
2012 yılı içerisinde motorunu alan arkadaşlardan, acaba CBR 250 için ne kadarlık bir plaka ruhsat ve diğer masraf çıkar biz takip edersek işlemleri?
Çok teşekkürler
1 ay önce aldım işlemler bayiye ait yaptırdım ben öyle yap sende bence, 9900 den bi kuruş inmediler 10300 ruhsat plaka dediler dedim düz olsun 10000 herşey size ait , öyle anlaşmıştık, sende öyle yap yoksa adamların 1 günde çıkardığı ruhsatı plakayı 1 haftada zor alırsın söyleyeyim ;)
samsam
28 Haziran 2012, 11:55
Vay be insanlar hakketten çakal olmuş, adama telefonda diyorum vuruğu çiziği düşmesi kazası var mı? Abi yok sıfır alet diyor, servise sokuyor Haydar abi, bırak çiziği kazalı çıkıyor, bir de bana utanmadan telefon açıp fiyat bugün için geçerli diyor.
Tekir
28 Haziran 2012, 12:04
Selamlar arkadaşlar,
2012 yılı içerisinde motorunu alan arkadaşlardan, acaba CBR 250 için ne kadarlık bir plaka ruhsat ve diğer masraf çıkar biz takip edersek işlemleri?
Çok teşekkürler
ne kadar tutar bilmiyorum ama tüm bayileri ara plakali plakasiz fiyat al, islemleri kendin yaptir. bana plaka dahil cazip geldi aldigim bayide, 50 lira fark eder ugrastigina degmez dediler. aldiktan sonra bir topladim belgeleri, 200 lira fark var :) ayrica 5 gunde bitti islemleri. biriktirip oyle gonderiyorlar, kendin yarim gunde yaparsin.
traindevie
28 Haziran 2012, 12:16
ne kadar tutar bilmiyorum ama tüm bayileri ara plakali plakasiz fiyat al, islemleri kendin yaptir. bana plaka dahil cazip geldi aldigim bayide, 50 lira fark eder ugrastigina degmez dediler. aldiktan sonra bir topladim belgeleri, 200 lira fark var :) ayrica 5 gunde bitti islemleri. biriktirip oyle gonderiyorlar, kendin yarim gunde yaparsin.
Şu anda konuştuğum bayi 400 TL istiyor masraflar için bana biraz fazla geldi o yüzden bilemedim
casillas00
28 Haziran 2012, 12:50
150 TL Ruhsat 20lira felan kagıtlara gidiyor ek-1 felan. 10 lira plaka bastırması ve sigorta oda yaşadığın ile göre değişir aöa istanbul'da isen 110-150 arası şu aralar.
İşlem bir sorun çıkmassa yarım gün sürer.2gün sonrada ruhsatını teslim ederler.
---------- Post added at 11:50 ---------- Previous post was at 11:40 ----------
bunlar insansa biz neyiz :D
2.28 den sonrasına dikkat :D
http://youtu.be/qFiOITXtRVM
Bunları boşverde
http://www.youtube.com/watch?v=3Lpn0Z2lquw&feature=share
Toprak insan mı :) Altındaki motor r6 Yunus Erçelik öndekide s1000rr ile ve arkada 2 tane daha var :) Gerisini siz düşünün :)
spawn1984
28 Haziran 2012, 12:53
beyler bizim motorlarda 4lü flaşör var mı ? yani otobanda bazen kenara çekiyorum telefonla görüşmek icap ediyor, 4'lü flaşör yok diye biliyorum varsa da çok cahilim kabul ediyorum :D
casillas00
28 Haziran 2012, 12:57
beyler bizim motorlarda 4lü flaşör var mı ? yani otobanda bazen kenara çekiyorum telefonla görüşmek icap ediyor, 4'lü flaşör yok diye biliyorum varsa da çok cahilim kabul ediyorum :D
yok ama elektriçiden fln yapılabilir :)
HaydarBıçak
28 Haziran 2012, 13:41
d b honda 10,000 lira anahtar teslim fiyat verdi almak isteyen arkadaşlara duyurulur
Okur_tr
28 Haziran 2012, 14:01
Sercan Bağdat caddesinde gördüm akrapovic liyi.
Can Özcan
28 Haziran 2012, 14:07
Benim sürüş tekniği ile ilgili bir sorum olacak.
Yokuş yukarı yada düzde 90 ile viraj almakta sıkıntım yok ama yokuş aşağı olduğumu salacam diye arkayı kokuyorum bide benim kontorlüm olmadan hızlanıyor oda ayrı tırstırıyor.
Genelde vites küçültüyorum 5000- 6000 devir aralığına getiriyorum gazı kesiyorum öyle dönüyorum ama baya yavaşlıyorum trafikte sorun oluyor.
Nasıl bir teknik uygulamalayım yardımcı olursanız sevinirim.
Okur_tr
28 Haziran 2012, 15:24
can musaitsen görüşelim bir ara?
samsam
28 Haziran 2012, 15:48
d b honda 10,000 lira anahtar teslim fiyat verdi almak isteyen arkadaşlara duyurulur
Haydar abi siyah mı ?
RuzgarSA
28 Haziran 2012, 15:50
bunlar insansa biz neyiz :D
2.28 den sonrasına dikkat :D
http://youtu.be/qFiOITXtRVM
:) on numara sonunda zevk çığlığı basıyor :)
salamaru
28 Haziran 2012, 16:23
Arkadaşlar şöyle bir sorun yaşıyorum.Debriyajı sıkıp vitess attırırken tam geçmiyor biraz uğraştırıyor.Sanki kavramada sorun var gibi telimi gevşedi ya da ? Çözümünü bilenler varmı ?
casillas00
28 Haziran 2012, 20:30
Benim sürüş tekniği ile ilgili bir sorum olacak.
Yokuş yukarı yada düzde 90 ile viraj almakta sıkıntım yok ama yokuş aşağı olduğumu salacam diye arkayı kokuyorum bide benim kontorlüm olmadan hızlanıyor oda ayrı tırstırıyor.
Genelde vites küçültüyorum 5000- 6000 devir aralığına getiriyorum gazı kesiyorum öyle dönüyorum ama baya yavaşlıyorum trafikte sorun oluyor.
Nasıl bir teknik uygulamalayım yardımcı olursanız sevinirim.
virajlara gazı kapatarak girme.Gazı kapattıgın zaman motor kendini dikleştirmeye çalışır ve virajın dışına atmaya başlar.Sende onu yatırmak için ayrı bir güç daha harcarsın.
Yapacağın motorun gaz tepkisinin iyi oldugu o viraja uygun vitese getirip gazı yavaş yavaş açarak ve virajın çıkışını gordugunde biraz daha açarak çıkarsın.
Bazı yerlerde virajda gazı sabit tutun derler ama virajda gazı sabit tutarsan motorun gene yavaşlar lastiğin yanakları yere basmayala başladığı zaman hızında düşmeye başlar bu yüzden gazı hafif hafif açarak atıyorum 70 ile girdiysen motorunu virajın apeksine kadar o hızdan tutup çıkışı gordun hızlanmaya başlamalısın.
Ve en önemlisi virajın içine bak dışa gözün kaymasın.
Böyle anlatmasıda anlamasında zor ama pratik ve netteki viraj ile ilgili yazıları okuyarak kendini geliştir.Benden az bilgimle bu kadar :)
Sercan Bağdat caddesinde gördüm akrapovic liyi.
Bende akşamüstü geçtim benim tiger olmasın o :D
cenkkara07
28 Haziran 2012, 22:00
Viraja girerken az limon sikma kivaminda saniyelik bi on freni sıkın bakis virajin icinde bakilabilecek en uzak noktada olsun bide kontra yapin bitti gitti zamanla reflex haline geliyo zaten yada en guzeli bi egitim almak sagolsun serhat kilavuzun katkisi cok buyuk olmustu bana daha once kamikaze gibi gidiyomusum haberim yok
Okur_tr
28 Haziran 2012, 22:07
sercan plakaligin küçükse sen olabilirsin. ama ben akrapovic gördüm gibi.
HaydarBıçak
29 Haziran 2012, 10:21
aynaları nasıl ayarlarsam ayarlıyım arkamdan gelen aracı göremiyorm sağa sola çekilmem gerekiyor sorun bende mi aynalarda mı?
erro
29 Haziran 2012, 10:28
aynaları nasıl ayarlarsam ayarlıyım arkamdan gelen aracı göremiyorm sağa sola çekilmem gerekiyor sorun bende mi aynalarda mı?
benim de iyi bir görüş için kolumu kendime doğru indirmem gerekiyor...ama alıştım aynaları efektif kullanabiliyorum..
iguven
29 Haziran 2012, 13:12
aynaları nasıl ayarlarsam ayarlıyım arkamdan gelen aracı göremiyorm sağa sola çekilmem gerekiyor sorun bende mi aynalarda mı?
Eğer aynaları saplarından itip ne kadar fazla açabilirseniz o kadar iyi oluyor. Yolu göstermesi için aynanın kafasından oynayın demir sapını kendinize doğru çekmeyin. Bana göre en iyi bu şekilde gösteriyor.
lgcrn
29 Haziran 2012, 13:41
cbr 250 nin türkiye modelleride ABS yokmuş öğrendiğim kadarıyla.
2010-2011-2012 modelleri arasında özellik farkıda yokmuş.
sadece model farkı varmış.
yanlış mı öğrendim. bilgisi olan arkadaşlar bilgilendirirse sevinirim.
HaydarBıçak
29 Haziran 2012, 13:48
cbr 250 nin türkiye modelleride ABS yokmuş öğrendiğim kadarıyla.
2010-2011-2012 modelleri arasında özellik farkıda yokmuş.
sadece model farkı varmış.
yanlış mı öğrendim. bilgisi olan arkadaşlar bilgilendirirse sevinirim.
abs li model türkiyeye gelmedi
2010 model bildiğim kadarıyla yok 2011 olarak geldi
gelen motorların hepsi aynı henüz bir değişiklik yapılmadı
lgcrn
29 Haziran 2012, 13:54
abs li model türkiyeye gelmedi
2010 model bildiğim kadarıyla yok 2011 olarak geldi
gelen motorların hepsi aynı henüz bir değişiklik yapılmadı
bayii avrupadaki modellerde var dedi.
peki sonradan yapılsa olur mu dedim.
düzen tutmaz dedi.
erro
29 Haziran 2012, 13:59
beyler ara sıra ön freni kullandığımda durmaya yakın titreşim hissediyorum gidonda...bi kaç kere oldu..nedeni ne olabilir her zaman olmuyo...yoksa bana mı öyle geliyo anlamadım...
lgcrn
29 Haziran 2012, 14:01
bunlar insansa biz neyiz :D
2.28 den sonrasına dikkat :D
http://youtu.be/qFiOITXtRVM
kesin avrupadadır. sonuçta bir ekip çalışması.
türkiyede olsa kesin çekememzlikten yere yapıştırırlardı.
TAYFUNBORA
29 Haziran 2012, 14:29
İstanbul'da tercihen anadolu yakasında tiger taktırılabilecek yer adres ve telefon bilgisi var mıdır acaba?
Bahçelievler Fatih Kılıçlı karbon kapaklı model havale ile 450 sahibinden üzerinden alırsan 475 tl Tayfun abi :)
Düzce dadaş motor'da da var,sahibinden de aratabilirsin.
Zippo's
29 Haziran 2012, 14:47
İstanbul'da tercihen anadolu yakasında tiger taktırılabilecek yer adres ve telefon bilgisi var mıdır acaba?
Tayfun abi,fatih kılıçlıdan alın zaten kendiniz takarsınız.Biz full boru dahil 125 e kendimiz taktık düşün sizinki sadece tüp.Kaynaklık filan bi işi yok zaten
hakanerdogan
29 Haziran 2012, 15:13
Merhabalar, motorumu alalı 1 hafta oldu, yeni başlıyorum, 300 km'deyiz şu an CBR 250 R'ım ile, epeydir takip ediyordum konuyu, Ankara'dan selamlar :)
http://i938.photobucket.com/albums/ad224/hakanerdogan/cbrem.jpg
samsam
29 Haziran 2012, 15:35
Allah Allah siyahı hiç bir yerde yok.
Can Özcan
29 Haziran 2012, 15:44
Görüşelim Cumartesi öğlen müsaitim ama motora binemem heralde dişçiden çıkıcan çünkü.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:39 ----------
virajlara gazı kapatarak girme.Gazı kapattıgın zaman motor kendini dikleştirmeye çalışır ve virajın dışına atmaya başlar.Sende onu yatırmak için ayrı bir güç daha harcarsın.
Yapacağın motorun gaz tepkisinin iyi oldugu o viraja uygun vitese getirip gazı yavaş yavaş açarak ve virajın çıkışını gordugunde biraz daha açarak çıkarsın.
Bazı yerlerde virajda gazı sabit tutun derler ama virajda gazı sabit tutarsan motorun gene yavaşlar lastiğin yanakları yere basmayala başladığı zaman hızında düşmeye başlar bu yüzden gazı hafif hafif açarak atıyorum 70 ile girdiysen motorunu virajın apeksine kadar o hızdan tutup çıkışı gordun hızlanmaya başlamalısın.
Ve en önemlisi virajın içine bak dışa gözün kaymasın.
Böyle anlatmasıda anlamasında zor ama pratik ve netteki viraj ile ilgili yazıları okuyarak kendini geliştir.Benden az bilgimle bu kadar :)
Bende akşamüstü geçtim benim tiger olmasın o :D
Sorun düz viraja girerken değil, yokuş yukarıda problem yok. Yokuş aşağı viraj mesele. Gazla hız ayarlıyamıyorsun. Arka fren yatırırken tehlikeli ön fren hiç olmaz bende düşük viteste motoru bağarttırıyorum inerken :D. Sorun yokuş aşağı. Tabi 1000km motor sürmüş bir adam soruyor bu soruyu.
Senin bahsettiğin yöntemi biliyorum uyguluyorumda hızlı virajlarda. Kontra olmadanda dönmüyorum zaten ama düşük hızlarda sorunum var eğitim almam lazım. Keith Code Twist of Wristi kaç kere izledim bilmiyorum. İzleyip şile yoluna çıktım zaten :D .
cenkkara07
29 Haziran 2012, 16:21
Az önce konşuk motordan 0km tri color cbr 250mi siparis ettim plaka islemleri basladi insallah önümüzdeki hafta istanbula gelicem motoru almaya rodajda iyi olcak alanya-istanbul ortalama 900km
teocan94
29 Haziran 2012, 16:54
Motoru Yeni Alan Arkadaşlara Hayırlı Olsun :thumleft:
Pain
29 Haziran 2012, 17:01
Az önce konşuk motordan 0km tri color cbr 250mi siparis ettim plaka islemleri basladi insallah önümüzdeki hafta istanbula gelicem motoru almaya rodajda iyi olcak alanya-istanbul ortalama 900km
Bende az önce konşuk taydım işim vardı:D Rodaj olayı iyimiş 900 km bitmek bilmez ama ertesi gün gaz açarken 2.kere düşünmezsin:D Bence Alanya ya gelince motordan hiç inmeden servise git,1000 bakımını yaptır:D Şimdiden hayırlı olsun...
TAYFUNBORA
29 Haziran 2012, 19:22
Nasil alicaz.Telefo veya adres bulamadim
Tayfun abi,fatih kılıçlıdan alın zaten kendiniz takarsınız.Biz full boru dahil 125 e kendimiz taktık düşün sizinki sadece tüp.Kaynaklık filan bi işi yok zaten
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO