Orijinalini görmek için tıklayınız : Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
overcloud
12 Mart 2012, 14:27
Ben ve Gazcı tayfam.
Virajcıyız :)
http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/64754_2914152296012_1326815281_32459958_790819244_ n.jpg
---------- Post added at 03:39 ---------- Previous post was at 03:19 ----------
Öğleden sonra yağmur gelecek dediler ama biz mangal sefamızdan vazgeçmedik sabah erkenden çıktık yollara :)
Bu arada lastik alcak olanlara Pirelli mt serisini taktırmıştı arkadaş stok lastikleri hiç kullanmadan bugün nasıl diye denemek için aldım hafif bi virajda daha yatmaya başlarken ön lastik bıraktı toplardık ettik bir iki viraj daha denedim hiç güven vermiyo benim stok lastiklerle o kadar kuruda ıslakta girip çıkıyorum hiç ön lastiğin bıraktığı olmadı.Pirelli'de tırt sanırım.
Ben stok lastiklerimle devam ederim :)
Virajcıyız :)
http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/64754_2914152296012_1326815281_32459958_790819244_ n.jpg
http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/427681_2788665440613_1377633630_32034421_116212583 6_n.jpg
http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/428200_2788670920750_1377633630_32034431_138850948 5_n.jpg
http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/430714_2788672720795_1377633630_32034434_201261035 5_n.jpg
http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/429286_2788692201282_1377633630_32034486_206536881 9_n.jpg
http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/419402_2788651640268_1377633630_32034398_622094977 _n.jpg
http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/423949_2788652680294_1377633630_32034400_113289960 9_n.jpg
Fotoğraflar çok güzel :cat:
O kamera ön camdan düşmüyor mu yahu.. :silent:
tam topcase alacaktımkı arabayla ceza yedim..kırmızıda duramadım geçtim..polis varmış orda affetmedi yazdı 154tl..topcase de hayal oldu bir süre :)
GP500-1st
12 Mart 2012, 16:01
Arkadaslar bugün topcase takmaya karar verdim. Givi bağlantı apsesinden ve çantası alicam. Çantanın litresi ile ilgili tavsiyeye ihtiyacım var. Takan taktiran eya gören bilen varsa yardımcı olabilirmi?
Sayfa 291 de topcase ile ilgili paylaştığım foto mevcut. Kappa 35 lt k35 modeli üstündeki. Çıplak gözlede boyut olarak ideal. 46 litre takılsa daha kullanışlı olur ama motorun biraz ufak yapısı bunu kaldırmıyor. fikir açısından diğer bikaç açıdan da fotosu mevcut istersen yükleyebilirim
Ama şu topcase olayını bende düşünüyorum ciddi ciddi.
Çok sıkıldım sırt çantasından.
Bende düşünüyorum artık ciddi ciddi. Takarsanız şöyle kapsamlı fotolarını yayınlarsınız.
Fikir alırız bizde.
Bende motora çantayı pek yakıştıramıyorum... Ama kabul etmek lazım bizim motorlar cadde de 1-2 tur atıp şekil yapmalık:P sahilde cafe önüne çekip ara gaz verdiğinde hayranlık uyandıran tarzda motorlar değil. İnsan motoru gezmek amaçlı kullanınca ve kısa gezilerin keyfine varınca topcese takmıyarak ne kadar hata yaptığını boşuna sıkıntı çektiğini farkediyor.. Bende 1-2 eksiğimi tamamladıktan sonra düşünüyorum gibi..
Ben asıl bu motora çantanın ısrarla yakıştırmadığını söyleyen ama büyük topcase li maxi scooter ın rahatına alışık Deryali nin motoru değiştirmeyip devam ederse pes edip çantaya dönüceğini ısrarla düşünüyorum:P
Yuce123
12 Mart 2012, 16:11
Benzin çizgisi tek e indiğinde aşağı yukarı kaç km daha gideriz deneyen bilen varmı arkadaşlar?
Benzin çizgisi tek e indiğinde aşağı yukarı kaç km daha gideriz deneyen bilen varmı arkadaşlar?
Denemek amaçlı stop edene kadar gitmedim,ama yanıp sönmeye başladıktan sonra,yolumun üstünde 30 km kadar benzinci yoktu ve sorun olmadı,çok merak ediiyorsanız depo kapağını açıp bakalbilir yada motoru şöyle bir sallayıp gelen sese göre anlayabilirsiniz.
Herşey bir kenara o son diş yanıp sönmeye başlayınca hislernize güvenmeniz gerekiyor:cherry:
Benzin çizgisi tek e indiğinde aşağı yukarı kaç km daha gideriz deneyen bilen varmı arkadaşlar?
en az 50km gider hocam o kadar gitmişliğim var daha da gidiyor ama tırsıyorum yolda kalacağım diye :queen: aslında yanımıza 1lt benzin alıp denemek lazım :mrgreen:
stepfunk
12 Mart 2012, 17:32
Bende motora çantayı pek yakıştıramıyorum... Ama kabul etmek lazım bizim motorlar cadde de 1-2 tur atıp şekil yapmalık:P sahilde cafe önüne çekip ara gaz verdiğinde hayranlık uyandıran tarzda motorlar değil. İnsan motoru gezmek amaçlı kullanınca ve kısa gezilerin keyfine varınca topcese takmıyarak ne kadar hata yaptığını boşuna sıkıntı çektiğini farkediyor.. Bende 1-2 eksiğimi tamamladıktan sonra düşünüyorum gibi..
Ben asıl bu motora çantanın ısrarla yakıştırmadığını söyleyen ama büyük topcase li maxi scooter ın rahatına alışık Deryali nin motoru değiştirmeyip devam ederse pes edip çantaya dönüceğini ısrarla düşünüyorum:P
Söylediklerinde haklısın, gerçekten ihtiyaç durumuna dönüştü artık. Sırt çantası bir yere kadar, sürüş konforumu etkilemeye başladı.
Kapsamlı alet çantası falan taşıyamıyorum hiç. Yağmurluk takımı ve küçük bir alet çantası anca taşıyabiliyorum.
Dediğin gibi bir iki gezi yapılırsa Ali'de kesin takar bence. Yakışmasada önemli değil benim için, motorda keyif alamadıktan sonra.
Bu arada boşa geçmeme durumunu hallettim haftasonu, debriyaj ayarı çok düşmüş. O yüzden geçmiyormuş.
Şimdi tıkır tıkır oldu. Zincir gerginliğini de hallettim, motor sanki daha serileşti.
Ben hala cc si düşükte olsa ss bir makinaya topcase tarzı şeylere karşıyım günde 80 km yok yapıyorum bazen gittiğim yerde kalmam gerekiyor yani baya eşya alıyorum yanıma laptop olsun kıyafet olsun.Ama sırt çantama koyuyorum bunları ve arka selemde file var,çantamı onun altına sokuyorum ve görüntümden ödün vermiyorum:cherry:.Herkesede tavsiye ederim,büyük bir gezide yapacaksanız bir sırt çantası seleye diğeri sırtınıza,bu kadar basit.
Aynen pain topcase motorun bütün havasını alıp götürüyor. Benim mondiala bile yakıştıramamıştım ve yazın 3 kez izmir çanakkale yaptım sırt çanatası ve arka fileye taktığım küçük bavulumla
Okur_tr
12 Mart 2012, 17:56
Ben benzini bitirip yolda kaldım. 100 km yakın gidiyor ışık yanıp sonmeye başladıktan sonra.
stepfunk
12 Mart 2012, 18:12
Benim için motorun şekli değil, rahatlık daha önemli. Zevkler değişebilir tabii ki.
Ayrıca bu motor SS değil, Sport Touring.
Benim için motorun şekli değil, rahatlık daha önemli. Zevkler değişebilir tabii ki.
Ayrıca bu motor SS değil, Sport Touring.
Elbette zevk meselesi,herkesin öncelikleri farklı.Benim demek istediğim topcase koymadan aynı rahatlık sağlanabiliyor ve görüntüde bir değişiklik olmuyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:21 ----------
Birde nasıl supersport değil,tama motorculukta yeniyim ss kriterleri tam olarak nedir bilmiyorum ama sonuçta hondanın kendi sitesinde bile ss başlığı altında.
stepfunk
12 Mart 2012, 18:32
Elbette zevk meselesi,herkesin öncelikleri farklı.Benim demek istediğim topcase koymadan aynı rahatlık sağlanabiliyor ve görüntüde bir değişiklik olmuyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:21 ----------
Birde nasıl supersport değil,tama motorculukta yeniyim ss kriterleri tam olarak nedir bilmiyorum ama sonuçta hondanın kendi sitesinde bile ss başlığı altında.
Oturuş pozisyonu dolayısıyla SS değil. Biraz daha dik duruş sağladığı için Sport Touring aslında. VFR'ın kardeşi gibi kendisi zaten :)
Sırt çantası bana baya sıkıntı yapmaya başladı. İşin rahatlığı kaçtı anlayacağın.
Arka file var ama yeterli gelmiyor maalesef.
Yazın hele sıcaklarda sırtımda çantayı hiç düşünemiyorum.
Mont sırtıma yapışır heralde. Gerçi topcase işi baya maliyetli ama bakacağım artık.
Demiri 200, çantası 250. Toplamda 450 TL'ye patlayacak.
motokurt
12 Mart 2012, 18:52
Alper ciğim olur böyle şeyler cezayı takma kafana yaza daha çok var .. Topcase takmak isteyen arkadaşlara bir fikir verir diye bir kaç resim atıyım dedim .topcaseye park ve fren ledleride takılınca gece uzun yolda arkadan gelen arabanın seni gördüğünden daha emin oluyorsun .... Bir nebzede olsa :cherry:http://img829.imageshack.us/img829/2659/p9260110.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/829/p9260110.jpg/)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us) Uzun yolda topcase kesinlikle şart
tam topcase alacaktımkı arabayla ceza yedim..kırmızıda duramadım geçtim..polis varmış orda affetmedi yazdı 154tl..topcase de hayal oldu bir süre :)
---------- Post added at 18:52 ---------- Previous post was at 18:35 ----------
http://img813.imageshack.us/img813/5748/p9260153.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/813/p9260153.jpg/)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)http://img11.imageshack.us/img11/9964/p9280329.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/11/p9280329.jpg/)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)http://img853.imageshack.us/img853/2630/p9300137.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/853/p9300137.jpg/)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)http://img39.imageshack.us/img39/5056/motortopkase021.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/39/motortopkase021.jpg/)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)http://img11.imageshack.us/img11/1930/motortopkase018.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/11/motortopkase018.jpg/)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)park ve fren lambaları bayağı dikkat çekiyorhttp://img32.imageshack.us/img32/1930/motortopkase018.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/32/motortopkase018.jpg/) Bebce CBR 250 R ye en uygun topcase 40 lt lik
Hakkaten bu çantalarla, bazı fotoğraflarda filan ne kadar büyük gözükmüş,gerçekte görememiş olsam 1200 cc vfr filan deseler yutardum belki:D
stepfunk
12 Mart 2012, 19:07
Resimdeki Kırmızı'ya dikkat. Yan çantalarla tam VFR olmuş :)
http://img65.resimup.net/di/08QE.jpg
stepfunk
12 Mart 2012, 19:11
Resimdeki Kırmızı'ya dikkat. Yan çantalarla tam VFR olmuş :)
http://img65.resimup.net/di/08QE.jpg
TAYFUNBORA
12 Mart 2012, 19:13
İşte tam kafamdaki Cbr 250 :cat:
Resimdeki Kırmızı'ya dikkat. Yan çantalarla tam VFR olmuş :)
http://img65.resimup.net/di/08QE.jpg
stepfunk
12 Mart 2012, 19:25
İşte tam kafamdaki Cbr 250 :cat:
Eyvah Tayfuncum, damarına bastım galiba :mrgreen:
Bu arada mesajım iki kere yayınlanmış, kusura bakmayın.
TAYFUNBORA
12 Mart 2012, 19:26
Bam teline dokundun Can:P
Eyvah Tayfuncum, damarına bastım galiba :mrgreen:
Bu arada mesajım iki kere yayınlanmış, kusura bakmayın.
stepfunk
12 Mart 2012, 19:54
Bam teline dokundun Can:P
Hangi akla hizmet bu rengi getirmezler anlayamıyorum.
TAYFUNBORA
12 Mart 2012, 19:58
Saçmalık işte.Zor olan üretim/tasarım vs kısmını yapmış fabrika.Ama her saçma zıkkımı getirip bunu getirmemişler:silent:
Hangi akla hizmet bu rengi getirmezler anlayamıyorum.
casillas00
12 Mart 2012, 20:40
Benzin çizgisi tek e indiğinde aşağı yukarı kaç km daha gideriz deneyen bilen varmı arkadaşlar?
ışık yandığında 3.5litre benzin kalmış oluyo onunlada gazlamadığın sürece 90-100km gidersin.
Ben 70gittim hafif bi şıkırtı vardı :)
Sercan tekerinize sağlık, fakat mangalın resimleri nerede? Şöyle boydan bir çekeydiniz közün resimini :)
Bu arada bende vazgeçtim lastikleri değiştirmekten. Çok ıslak havalarda zaten risk almıyorum.
Kuru zeminde de tatmin edici stok lastikler. Ama şu topcase olayını bende düşünüyorum ciddi ciddi.
Çok sıkıldım sırt çantasından.
Bende düşünüyorum artık ciddi ciddi. Takarsanız şöyle kapsamlı fotolarını yayınlarsınız.
Fikir alırız bizde.
Mangal fotoları ve diğerlerini başka makina ile çektik arkadaş inş atıcak :)
sercan fotolar çok iyi bir şey merak ettim yanlış anlamazsan bayan arkadaşlar motorların gerçek sahiplerimi yoksa artçı mı :)
Artçı kardeşim keşke gazcı olsalar :)
Fotoğraflar çok güzel :cat:
O kamera ön camdan düşmüyor mu yahu.. :silent:
+300'lere dayanıyor vakum :)
Evde yemek masasının ortasına taktım masayı kaldırıyo :)
bu arada en son hesapta Yakıt 100km/3.6Litre
cngzaltn
12 Mart 2012, 20:58
Dün baya yagmur yağıyordu bir kaç yere uğradım dur kalk felan yagmurluk eldiven elimde paketler depo üstü var bende dev gibi hepsi sığdı ama bu sefer kucağımda koca valiz gibi birde Islandi ici dısı kaski çıkardım koyacak yer yok rezillik diz boyu dedim yarın topcase alicam demir 200 tl sipariş verdim yarın öbür gün taktiricam. Cantayada bakicam hangisi hoş görünürse onu taktirmayi düşünüyorum. Ben görüntüden vazgeçtim kullanışlı olması daha önemli bence.
casillas00
12 Mart 2012, 21:06
Dün baya yagmur yağıyordu bir kaç yere uğradım dur kalk felan yagmurluk eldiven elimde paketler depo üstü var bende dev gibi hepsi sığdı ama bu sefer kucağımda koca valiz gibi birde Islandi ici dısı kaski çıkardım koyacak yer yok rezillik diz boyu dedim yarın topcase alicam demir 200 tl sipariş verdim yarın öbür gün taktiricam. Cantayada bakicam hangisi hoş görünürse onu taktirmayi düşünüyorum. Ben görüntüden vazgeçtim kullanışlı olması daha önemli bence.
Depoüstü iyi oluyo ya üstüne bi yatıyorum devam rüzgar yok :)
Ayrıca bu motor SS değil, Sport Touring.
http://img2.ressim.net/out.php/i5542703_honda-jpg
benim motorum supersport kardeşim o yüzden ben de no topcase diyenlerdenim :queen:
casillas00
12 Mart 2012, 22:28
honda ne kadar supersport yazsada sport toring oldugunu kabul etmek gerek.
SS makina bu değil :)
honda ne kadar supersport yazsada sport toring oldugunu kabul etmek gerek.
SS makina bu değil :)
Bence de :)
Zaten Honda kendisi de inanırsa supersport olduğuna, sonuna R değil RR koyuyor :mrgreen:
wolrath
13 Mart 2012, 00:59
cbr 600 f ne o halde :) ss degıl mı?
motorsaykıl
13 Mart 2012, 01:03
Çanta elbette lazım ama sanırım türkiye'de biraz daha meraklıyız biz bu çanta işine. Yurtdışındaki motorları youtube'dan falan seyrediyorum, elbette onlarda da var çanta ama bizimki kadar meraklı değiller. Bizde biraz, babadan kalma, "renault megan bagajı" hastalığı var gibi. yanlış anlaşılmasın kınamıyorum, ama böyle bir bagaj takıntımız var gibi. Biryerlere bir şeyler taşımak sanırım göçerliğimizden kalma :))
Ne analiz yaptım beee :P
casillas00
13 Mart 2012, 01:06
cbr 600 f ne o halde :) ss degıl mı?
600f vfr 800 bu gibi motorlar racing değildir.Gidonları daha yukardadır seleleri tek parçadır ve daha konforludur.
RR'la uzun yol bitmek bilmez kemik kalmaz insanda ama bu yaz arkadaşım istanbuldan Hatay'a 600f ile gitti geldi. Hadı RR'la gidin bakalım :)
Yada vfr800 tam yol makinası ama bakıldığında racing gibi.
TAYFUNBORA
13 Mart 2012, 01:55
Kesinlikle doğru tespit.Atalarımızın göçebelik genlerinden geliyor.Komik yazmışsın dostun güldürdün beni:)
Çanta elbette lazım ama sanırım türkiye'de biraz daha meraklıyız biz bu çanta işine. Yurtdışındaki motorları youtube'dan falan seyrediyorum, elbette onlarda da var çanta ama bizimki kadar meraklı değiller. Bizde biraz, babadan kalma, "renault megan bagajı" hastalığı var gibi. yanlış anlaşılmasın kınamıyorum, ama böyle bir bagaj takıntımız var gibi. Biryerlere bir şeyler taşımak sanırım göçerliğimizden kalma :))
Ne analiz yaptım beee :P
Alper Kaya
13 Mart 2012, 02:02
600f vfr 800 bu gibi motorlar racing değildir.Gidonları daha yukardadır seleleri tek parçadır ve daha konforludur.
RR'la uzun yol bitmek bilmez kemik kalmaz insanda ama bu yaz arkadaşım istanbuldan Hatay'a 600f ile gitti geldi. Hadı RR'la gidin bakalım :)
Yada vfr800 tam yol makinası ama bakıldığında racing gibi.ben öle düşünmüyorum RR lada her yere gidilebilir neden derseniz benim küçücük 250cc motorumda öle bir depo varki 600rr yanında konfor aleti kalıyor ondanda zor bi oturuş pozisyonu var ama ben cbf150 den geçmiş olmama rahmen 2 günde alıştım hiçte rahatsızlık çekmiyorum aksine öbür motorlar tuhaf gelmeye başladı o kemik kalmaz rahatsızlık durumları kişiden kişiye değişen bi olay ben rahatsızlık çekmiyorum :D
Deryali
13 Mart 2012, 02:11
Arakdaşlar bende hafta sonu bi İznik yaptım orada ılıcaya girdikten sonra ( gece saatlerinde sıcak suda sırt üstü yatıp yıldızları seyretmenin tadına vardım ) biraz daha macera yaşayayım diye Bursaya gittim. bir otelde kaldım, ertesi gün de geze geze geldim.
Uzun yolda feci rüzgar alıyorsun, 120 ile falan sabit gittiğinde yol bitiyor. Çok yormuyor ama çok da konforlu değil. Yakıt her koşulda ekonomik...
casillas00
13 Mart 2012, 02:22
Arakdaşlar bende hafta sonu bi İznik yaptım orada ılıcaya girdikten sonra ( gece saatlerinde sıcak suda sırt üstü yatıp yıldızları seyretmenin tadına vardım ) biraz daha macera yaşayayım diye Bursaya gittim. bir otelde kaldım, ertesi gün de geze geze geldim.
Uzun yolda feci rüzgar alıyorsun, 120 ile falan sabit gittiğinde yol bitiyor. Çok yormuyor ama çok da konforlu değil. Yakıt her koşulda ekonomik...
vay vay vay resimleri bekliyoruz :)
wolrath
13 Mart 2012, 02:24
bu arada su ruzgar olayına sınır oldum ben de. h.sonu foca-ızmır yaptım ılk defa aldıgımdan berı. sehırıcınden tırsıyordum yola cıkmadan once. oysa ruzgar benı ızmır merkeze kadar cok daha fazla yordu. bazen gıdonu oynattı hatta. ama sehırıcınde bırkac defa sıkıstırıldıktan sonra hafıf kasarlandım :) ve kendıme guvenım gelınce de rahatca yol aldım aracların arasında.
2 defadır depoyu dolduruyorum.
ılk depo 3.5 lıtre ort yakalamıstım.
2.de yıne 3.5 yaktı. 25 lıraya doldu depo ve 154km gıttım bu yakıtla. o da 16 kurus edıyor kı s.ıcı ıcın ıyı deger dıye dusunuyorum.
aldıgımdan berı 1kerede mars basmama sorunu bır kere yasadım kı o da 2.sınde aldı. kar yagısından dolayı 6gun calıstırmamıstım.
fren olarak cok memnunum(maasallah) ızmır'de hayvan gıbı onume atlayan arac sagolsun acemılıgımden on frene asıldım ama kıtlemedı allaha sukur. bız de kombıne fren sıstemı yok ama cok dengelı duruyor alet. yaklasık 90la gıdıordum ne oldugunu anlamadan kaymadan 30lara ındım. he ders oldu artık takıp mesafesını bıraz daha arttırdım ve sıcı ayagım frende oluyor genelde.
aynaların acısı kotu ama dırsek cekınce guzel bı acı elde edıyorum genelde.zaten arkaya bakma sansım pek olmuyor 90dan sonra zıra kafamı cevıremıyorum o ruzgarda :)
rodajı 525km de bıtırdıkten sonra 10k gordum devır olarak.normalde yoshımura almaya gtmıstım kahramanlara ama stock egzozun sesı de hosuma gıttı bagırınca. boyle takılcam zıra 350lıralık yoshıler 125cc lık ortak kullanım sanırım,pek ufak geldı gozume. bulabılırsem bolton kıt almayı dusunuyorum.
casillas00
13 Mart 2012, 02:31
uzun yolda 90-100 gittim 3.2 litreye düştüm.Ama o hızlarlada yol bitmiyo :)
SARP AY52
13 Mart 2012, 11:57
Dün baya yagmur yağıyordu bir kaç yere uğradım dur kalk felan yagmurluk eldiven elimde paketler depo üstü var bende dev gibi hepsi sığdı ama bu sefer kucağımda koca valiz gibi birde Islandi ici dısı kaski çıkardım koyacak yer yok rezillik diz boyu dedim yarın topcase alicam demir 200 tl sipariş verdim yarın öbür gün taktiricam. Cantayada bakicam hangisi hoş görünürse onu taktirmayi düşünüyorum. Ben görüntüden vazgeçtim kullanışlı olması daha önemli bence.
Aynen bende müzdariptip bu konudan. Arka çanta taktım rahat ettim. Motor Tricolor ise beyaz çanta al, iyi oluyor. Bir tavsiyem var arka çanta led lambalı ise led sayısına bak. ben Led lambalı diye aldım elektrik bağlantısını yapınca bir gördüm 4 tane minik led koymuşlar, kendini zor aydınlatıyor. Şimdi ekstra led alıp döşeyeceğim içine. Elektrik bağlantısını arka stop'an çekti servis. Işıklı çantalarda diğer bir özellik eletrik sistemi bazı çantalarda tek kablo var. Ya stop olacak yada sürekli yanacak. Bazı çantalarda birden fazla kablo var. Hem sürekli yanıp hemde stop özelliği olabiliyor. Arka bağlantı demiri motorun kendi stop lamba görüşünü biraz kapattığı için, LEd lambalı çantaların avantajı var diye düşünüyorum, gece görünürlüğü açısından. Son olarak Led'li arka çanta elektrik bağlantısında araya jack koydur. Değişiklik olsun diye arka demiri çıkartmak ve yerine orjinal boynuzları takmak istersen, kabloyu kesmek zorunda kalmazsın. Piyasadan bende orjinal demirini aldım cuk diye oturdu yuvalarına. Sadece arka sele kapanırken biraz bastırmak gerekiyor. milimetrik bir yükseklik kalıyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:39 ----------
http://666kb.com/i/c218sbhtaf30kgys4.jpg
http://666kb.com/i/c218t5kfohrwrxyj8.jpg
http://666kb.com/i/c218tfq01ql76ddlg.jpg
casillas00
13 Mart 2012, 12:21
z08B3Mz2ylg
Haftasonunki rotamız kamera 125'deydi pek bize biraz uzak kalmış ama yol çok güzel bide havalar ısınsa lastik ısınsa çok daha güzel olcak :)
Aynen bende müzdariptip bu konudan. Arka çanta taktım rahat ettim. Motor Tricolor ise beyaz çanta al, iyi oluyor. Bir tavsiyem var arka çanta led lambalı ise led sayısına bak. ben Led lambalı diye aldım elektrik bağlantısını yapınca bir gördüm 4 tane minik led koymuşlar, kendini zor aydınlatıyor. Şimdi ekstra led alıp döşeyeceğim içine. Elektrik bağlantısını arka stop'an çekti servis. Işıklı çantalarda diğer bir özellik eletrik sistemi bazı çantalarda tek kablo var. Ya stop olacak yada sürekli yanacak. Bazı çantalarda birden fazla kablo var. Hem sürekli yanıp hemde stop özelliği olabiliyor. Arka bağlantı demiri motorun kendi stop lamba görüşünü biraz kapattığı için, LEd lambalı çantaların avantajı var diye düşünüyorum, gece görünürlüğü açısından. Son olarak Led'li arka çanta elektrik bağlantısında araya jack koydur. Değişiklik olsun diye arka demiri çıkartmak ve yerine orjinal boynuzları takmak istersen, kabloyu kesmek zorunda kalmazsın. Piyasadan bende orjinal demirini aldım cuk diye oturdu yuvalarına. Sadece arka sele kapanırken biraz bastırmak gerekiyor. milimetrik bir yükseklik kalıyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:39 ----------
http://666kb.com/i/c218sbhtaf30kgys4.jpg
http://666kb.com/i/c218t5kfohrwrxyj8.jpg
http://666kb.com/i/c218tfq01ql76ddlg.jpg
demir givi, çanta 36lt coocase mi?
stepfunk
13 Mart 2012, 13:05
benim motorum supersport kardeşim o yüzden ben de no topcase diyenlerdenim :queen:
Tamam kardeşim seninki SS olsun. Yukarıdaki kırmızıya adam yan çanta bile takmış SS olmasına rağmen :bounce:
---------- Post added at 11:05 ---------- Previous post was at 11:02 ----------
Çanta elbette lazım ama sanırım türkiye'de biraz daha meraklıyız biz bu çanta işine. Yurtdışındaki motorları youtube'dan falan seyrediyorum, elbette onlarda da var çanta ama bizimki kadar meraklı değiller. Bizde biraz, babadan kalma, "renault megan bagajı" hastalığı var gibi. yanlış anlaşılmasın kınamıyorum, ama böyle bir bagaj takıntımız var gibi. Biryerlere bir şeyler taşımak sanırım göçerliğimizden kalma :))
Ne analiz yaptım beee :P
Çözümlemen süper, doğru söylüyorsun :rendeer:
bluebird64
13 Mart 2012, 13:44
Arkadaşlar gezi güzel fakat artçılar sürüş pozisyonu,
viraj yatışına pek dikkat etmiyorlar sanırım.
Dik durmaya çalışarak denge zorlaşıyor.Aman dikkat !!!
E_R_K_A_N
13 Mart 2012, 13:54
komple kaça patladı
Aynen bende müzdariptip bu konudan. Arka çanta taktım rahat ettim. Motor Tricolor ise beyaz çanta al, iyi oluyor. Bir tavsiyem var arka çanta led lambalı ise led sayısına bak. ben Led lambalı diye aldım elektrik bağlantısını yapınca bir gördüm 4 tane minik led koymuşlar, kendini zor aydınlatıyor. Şimdi ekstra led alıp döşeyeceğim içine. Elektrik bağlantısını arka stop'an çekti servis. Işıklı çantalarda diğer bir özellik eletrik sistemi bazı çantalarda tek kablo var. Ya stop olacak yada sürekli yanacak. Bazı çantalarda birden fazla kablo var. Hem sürekli yanıp hemde stop özelliği olabiliyor. Arka bağlantı demiri motorun kendi stop lamba görüşünü biraz kapattığı için, LEd lambalı çantaların avantajı var diye düşünüyorum, gece görünürlüğü açısından. Son olarak Led'li arka çanta elektrik bağlantısında araya jack koydur. Değişiklik olsun diye arka demiri çıkartmak ve yerine orjinal boynuzları takmak istersen, kabloyu kesmek zorunda kalmazsın. Piyasadan bende orjinal demirini aldım cuk diye oturdu yuvalarına. Sadece arka sele kapanırken biraz bastırmak gerekiyor. milimetrik bir yükseklik kalıyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:39 ----------
http://666kb.com/i/c218sbhtaf30kgys4.jpg
http://666kb.com/i/c218t5kfohrwrxyj8.jpg
http://666kb.com/i/c218tfq01ql76ddlg.jpg
SARP AY52
13 Mart 2012, 15:29
komple kaça patladı
Yaklaşık 400'ü buldu. Demir ve Çanta. Sanayide demircilerin yaptıkları var, onlarıda gördüm ucuz ama estetik yapamıyorlar çanta demirlerini, boyalarıda çok kötü. Madem SS'ye çanta yapıcaz bari estetik olsun dedim. Sökmesi - takması basit olduğu için uzun tur planlarında takılıp, sonra sökülebilir. Komple demir Montajı 20 Dk sürüyor. Demirin yan kısmında delik var, buradan arka askı yuvalarına bir demir profil yapılırsa çok rahat iki yan çanta bağlama yeride oluşturulabilir.
stepfunk
13 Mart 2012, 17:11
Beyler şöyle bir koruma takozu buldum, ne dersiniz?
http://www.ebay.com/itm/Xrace-NO-CUT-Honda-CBR-250-R-Alumunium-Pro-Frame-Sliders-Black-Red-Color-/260968393900?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item3cc2edacac&vxp=mtr#ht_2439wt_1302
Arkadaşlar aranıza yeni katıldım. Sizlere 250r kullanıcılarına deneyimleri ile ilgili bir hususu soracağım. Konu şu : 15-02-2012 tarihinde Konşuk motordan tri color renginde sıfır aldım.Şu anda motor
120 km.civarında ilk kullandığımdan beri özellikle 1.vitesten 2.vitese geçirirken silkeleme oluyor yanlız özelikle düşük süratte bu durum oluşuyor.Halbuki 30 yılı aşkın süredir araba kullanıyorum.Motor halen rodaj'da olduğundan yumuşak vede düşük süratte kullanmaya çalışıyorum. Daha önceden tanıştığım Ali Esengül'e durumu anlattım test yaptı motorun gayet iyi olduğunu söyledi.Benim ricam üzerine üstte kavrama yapan debriyaj manetini aşağıya düşürdü. Bunun bir miktar faydası oldu ancak istediğim gibi yumuşak ve ağır süratte silkelemenin önüne geçemiyorum.Motordan keyif alamıyorum zarar gelecek diye korkuyorum.Ali usta devirli kullan diyor bu durumda sıkışık trafikte ağır giderken 1. viteste motoru 4-5 bin devire kadar getirip 2.vitese atmam gerekiyor herhalde
lütfen bu durumla ilgili deneyim ve bilgisi olanlar varsa beni aydınlatırlarsa çok memnun olurum. Hepinize Saygılrımla.
Hocam zaten 4000-5000 devirden önce vites yükseltilmez ki. Hatta rodajda dahi olsa vites yükseltileceği zaman 5000 in üzerine bir kaç saniyeligine çıkıp vites yükseltmek en doğru olanıdır. Bence sizin motorunuzda hiç bir problem yok. Motosikletler otomobillere göre daha yüksek devirlerde güç üretirler, sizde uzun yıllar otomobil kullandığınız için bu yanılsamaya düşmüşsünüz sanırım
overcloud
13 Mart 2012, 18:56
Arkadaşlar aranıza yeni katıldım. Sizlere 250r kullanıcılarına deneyimleri ile ilgili bir hususu soracağım. Konu şu : 15-02-2012 tarihinde Konşuk motordan tri color renginde sıfır aldım.Şu anda motor
120 km.civarında ilk kullandığımdan beri özellikle 1.vitesten 2.vitese geçirirken silkeleme oluyor yanlız özelikle düşük süratte bu durum oluşuyor.Halbuki 30 yılı aşkın süredir araba kullanıyorum.Motor halen rodaj'da olduğundan yumuşak vede düşük süratte kullanmaya çalışıyorum. Daha önceden tanıştığım Ali Esengül'e durumu anlattım test yaptı motorun gayet iyi olduğunu söyledi.Benim ricam üzerine üstte kavrama yapan debriyaj manetini aşağıya düşürdü. Bunun bir miktar faydası oldu ancak istediğim gibi yumuşak ve ağır süratte silkelemenin önüne geçemiyorum.Motordan keyif alamıyorum zarar gelecek diye korkuyorum.Ali usta devirli kullan diyor bu durumda sıkışık trafikte ağır giderken 1. viteste motoru 4-5 bin devire kadar getirip 2.vitese atmam gerekiyor herhalde
lütfen bu durumla ilgili deneyim ve bilgisi olanlar varsa beni aydınlatırlarsa çok memnun olurum. Hepinize Saygılrımla.
rodaj'dan sonra vites geçiş aralığını 6 - 9 bin arası yaparsanız daha rahat olacaktır.
30 yıldır otomobil kullanıyorum demişsiniz, o yüzden şu şekilde anlatmaya çalışacağım;
standart benzinli bir binek otomobil 8bin devir çevirebilir. ekonomik kullanım için vites geçişleri 3bin devir civarında yapılır.
spor motosikletler ise ortalama 13bin devir çeviriyor, vites geçişini de buna göre 5 - 6bin devir civarı düşünebilirsiniz. (kendi sürüşümden örnek verecek olursam ben çevreyolunda o anki hızıma göre 8 - 10bin devir aralığında vites atıyorum - sıkışık trafikte ise 5bin devir civarında)
tabi boş yolda ekonomik kullanım için 6'nci vites 5bin devirde kullanırsınız o ayrı bir durum.
bu arada rodajdan sonra arada bir motoru yuksek devirlerde de kullanın, kurum bağlamasın alet :)
Sayın arkadaşlar verdiğiniz cevaplar için çok teşekkür ederim. Ancak benim sıkıntım düşük süratte 20 - 30 km. ile sıkışık trafikte 1.vitesten 2.vitese geçerken. Genelde daha yüksek viteslerde herhangi bir problem yaşamıyorum. Haliyle 1.vitesten 2.vitese geçerken 1. vites'te motoru bağırtarak 2. vitese geçirmek zorundasınız aksi halde yeni kullanmayı
öğrenen acemiler gibi motor silkeleme yapıyor.Demekki istesenizde bu motorlar ile ağır ve sakin gidilemiyor illa bağırtarak kullanacağız galiba....
SARP AY52
13 Mart 2012, 19:26
Arkadaşlar aranıza yeni katıldım. Sizlere 250r kullanıcılarına deneyimleri ile ilgili bir hususu soracağım. Konu şu : 15-02-2012 tarihinde Konşuk motordan tri color renginde sıfır aldım.Şu anda motor
120 km.civarında ilk kullandığımdan beri özellikle 1.vitesten 2.vitese geçirirken silkeleme oluyor yanlız özelikle düşük süratte bu durum oluşuyor.Halbuki 30 yılı aşkın süredir araba kullanıyorum.Motor halen rodaj'da olduğundan yumuşak vede düşük süratte kullanmaya çalışıyorum. Daha önceden tanıştığım Ali Esengül'e durumu anlattım test yaptı motorun gayet iyi olduğunu söyledi.Benim ricam üzerine üstte kavrama yapan debriyaj manetini aşağıya düşürdü. Bunun bir miktar faydası oldu ancak istediğim gibi yumuşak ve ağır süratte silkelemenin önüne geçemiyorum.Motordan keyif alamıyorum zarar gelecek diye korkuyorum.Ali usta devirli kullan diyor bu durumda sıkışık trafikte ağır giderken 1. viteste motoru 4-5 bin devire kadar getirip 2.vitese atmam gerekiyor herhalde
lütfen bu durumla ilgili deneyim ve bilgisi olanlar varsa beni aydınlatırlarsa çok memnun olurum. Hepinize Saygılrımla.
Semih arkadaş doğru söylüyor. Bu motorlar yüksek devirli. Araba yada commuter motor'a benzemiyor şanzıman sistemi. 1-2'ye düşük devirde geçirirsen motor yerinde sayar. Düşük viteslerde çok yüksek devir zemin kaygan yada tozlu ise arka tekeri yalpalatır. Ben devir göstergesine hiç bakmadığım için motor sesini referans alıyorum. Bence fazla ayar işine girme, zamanla motor zaten kullanıcısını ayarlıyor. Vitesli motor tecrüben yeni ise biraz debriyaj çalışması yapman lazım gibi gözüküyor, buda zaman ve yol yapmak ister. Bu nedenle motor keyfini hiç bozma, öyle kolay kolay bozulmaz honda'lar taş gibidir maşallah. Özellikle 250'lik 2.vites yüksek devirde güzel böğrünüyor. Ben özellikle 2-3 lerde yüksek devir kullanıyorum.
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO