Orijinalini görmek için tıklayınız : Diğer Masai Motosiklet Grand Eagle 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
kucukprens
28 Nisan 2006, 18:36
aynı diğer çinliler gibi bu kopyalar çok oldu yada aynı fabrikada etiketler ayrı ayrı çıkıyor. düşünsenize jınln alıyorsun bi bakıyorsun yanlış marka göndermişler çok komik olur herhalde.
Geçenlerde harbiyede otobüs duragina zincirlenmis kirmizi bir motor gordum. Ayni jinluna benziyor cam , cantalar falan...
Neyse yaklastim baktim KUBA MOTOR diye bisey yaziyor. Ama motor kismina dikkatlice baktigimda JINLUN yaziyordu.
Yani aynen dedigin gibi, belli basli cin fabiraklarindan cikan modellere farkli markalar basiyorlar....
Masai icin ise tahminim, motona.com galiba her sınıftan motor isine el atalim da bari cinli almak isteyen musteriyi de kacirmayalim niyetiyle cin mali motor isine girmis olsa gerek. Yoksa digerlerinden pek bir farkı oldugunu sanmiyorum . sym ve suzikiyle beraber satilmasinin bir fark yarattigini tahmin etmiyorum
xeros
28 Nisan 2006, 19:11
Motor yakışmış, Kazasiz belasiz guzel surusler dilerim. koruma demiri ve ayaklık benimde dusundugum ekstralar bakalım maliyeti ne olacak..
kertenkela
28 Nisan 2006, 21:56
kac basıyomus bu alet
rodajda iken 110 a kadar çıkıp indiim sonra.
şu an 1000 km de , genelde 2 kullanıyoruz , fazla zorlamadan 90-100 km/h yaptık . rahatsiz edici bir titreşimi yok.
henüz arıza çıkarmadı.umarım çıkarmaz da ...
2950 e ye almıştım ben . ötv ile 3400 civarına patlıyo olması lazım şu an.
şimdilik oldukça memnunum.10 gündür yatıyodu alet.
bugün bi truladık yağmurun altında...
büyük zevk...
Selam,
Kaç tane forum kaç tane model baktım hatırlamıyorum. Önce saglam bir, 2. el japon almaya niyetlenmiştim ama nedense memlekette 400 ytl maaş alan adama 2500 ytl lik kredi kartı veren bankaların hepsi beni süründürdü. Artık iyice sıkıldığım için ilk motoru çinli almaya karar verdim.
Grand hakkında başta bu başlıkta yazılanlar olmak üzere bahsedilenler epey bir aklımı çeldi açıkçası. Bir de Suzuki'nin desteği var motorda. Orası önemli.
Valla küçükyalıdaki suzuki bayi, (en az satış yapan suzuki bayi) haftada 6 adet sattıklarını söyledi.
Galiba grand eagle sahipleri pek buraya uğramıyorlar. :)
Ben oradan alıyorum motoru. benimle beraber nisan ayında 10 tane grand eagle satmışlar. :)
Dün yatırdım kaporasını, haftasonu alacağım. Dün ilk defa gördüm ve aylardır motor araştıran bir adam olarak, "evet bu makineyi alıyoruz" dedim.
Cüsse olarak tatmin edici, duruşu güzel, özellikleri (hp hariç) çok iyi. Bir tek çanta gelmiyor beraberinde, o da cok sorun değil bence.
Bakalım sürdükçe yazacağım görüşleri başıma gelenleri.
Bu arada, motor mayıs ayına girmeden ÖTV sini elden verdiğim için sanırım 3.300 ytl civarı bir rakama mal oldu bana. Satış fiyatı 3095 ytl, plaka ruhsat vs işleri 200 ytl tutuyor.
Önümüzdeki aydan itibaren birkaç yüz ytl artacaktır. Almayı düşünen arkadaşlar vakit geçirmeden bayilere başvursunlar derim.
High End Motors
30 Nisan 2006, 13:59
mayis ayinin 10 una kadar fiyat 3095 ytl arkadaşlar sonra kademeli olarak önce 3250, haziran ayininin 10undan sonra 3410 ytl olacak.almayai düşünen arkadaşlar elini çabuk tutsun ki 300 ytl nedir demeyin yaklaşık bütün yaz boyuncaki benzin masrafiniz olacaktir.Bu arada gözüme ileşen başka bir konu motoru bulamayan arkadaşlar motor stokta mevcut,sesini duymak istiyenler görmek istiyenler benimle irtibata geçsinler
Motosikleti: GSX-R600 20th Anniversary Edition,SYM GTS 250,SYM MiO 100,HUSQVARNA TE650 SUPER MOTO
maşaallah, galeriyiz galiba :)
xeros
01 Mayıs 2006, 10:44
Arkadaslar selam, dun bende bir miltar kapora birakarak Grand Eaegle ci oldum sanirim, tesaduf heralde bende kucukyalidaki suzuki bayiden aliyorum motoru. hadi hayirlisi.
Aa süper olmuş, tanışalım birlikte süreriz ;) hayırlı olsun
High End Motors
01 Mayıs 2006, 12:29
maşaallah, galeriyiz galiba :)
Galeriyizde bunlari satmiyorum motor aşkı die bişi var :queen:
xeros
01 Mayıs 2006, 12:33
Tabi mutlaka Tanisiriz, mayis sonuna kadar pek kullanma planim yok cunku ehliyet yok mayis sonunda baslariz isallah. bu arada ben siyah rengi sectim sen ?
ben de gümüşü şöyle bir süzdükten sonra "iyiler siyah giyer" diyerek özüme döndüm.
grafikerim, bayaa bir şey yapacağım üstüne motorun. depo geniş, renk siyah rahat rahat işlerim :)
attilamm
01 Mayıs 2006, 13:51
Güzelll Eagle kullanıcıları artsın bilgi paylaşım çoğalsın...güle güle kullanın arkadaşlar...
Bende 100KM'yi dün devirdim... ilk defa 80KM sürate çıktım biraz vibrasyon yaptı... ama ilk 2 gün 50KM süratte yaptığı vibrasyonu artık yapmıyor... ya motor alışıyor ya da ben :) ... onun dşında dün bi güzel yıkadım, cilaladım sonra da Bilkent, ODTU turladım... çok keyifliydi... Yarın farklı bi servise götürüp çalışmayan Benzin göstergesi ve Motor Koruma demiri için sıkıştıracam... bilgileri buraya atarım...
gupilya
01 Mayıs 2006, 14:57
bu motorlarda ilk 500 km saatte 40 km yi ve 4000 deviri geçmeyin diyorlar. bende de benzeri Truva var 40 km yi geçmemek için çaba sarf ediyorum.
attilamm
01 Mayıs 2006, 15:50
bu motorlarda ilk 500 km saatte 40 km yi ve 4000 deviri geçmeyin diyorlar. bende de benzeri Truva var 40 km yi geçmemek için çaba sarf ediyorum.
valla kullanım kitapçığında 4'ten 5'e 50km sürratte geçin diyor... dolayısıyla bu senin duydugun limitler biraz abartılmış... ama 5000 devir ve 80Km 250cc motor için yeterli bir limit gibi geliyor...
xeros
01 Mayıs 2006, 16:09
motoru bu hafta sonuna doğru teslim alacam, teslim alıken nelere dikkat etmem lazım ve aldiktan sonra acil olarak değişmesi gereken seyler varmı mesela yağını hemen değiştirmeliyim acaba.
attilamm
04 Mayıs 2006, 18:05
Bir Kanuni bayii ne motor koruma demiri için fiyat sordum... Montaj dahil 150YTL dediler... bilginize
poseidon_20
04 Mayıs 2006, 18:24
İlk görüşte banada kanuni nin kopyası yada tam tersi gibi geldi. Herneyse hepsi aynı fabrikadan çıkıyo sonuçta biri bizi düdüklüyo diyoz diğeride düdüklüyo aslında. Kanuni buna benzeyen modeli çok paraya sattı. bu adamlar ucuza satıyo ama servis yok. Böle devam edersek birileri bizi baya bi düdükler:farao:
bu adamlar ucuza satıyo ama servis yok
Suzuki servisleri bakıyor hocam motora. Ben aldım dun motorumu, sabahleyin soyle bir çalıştırıp baktım. oyle cok b.ktan bir yanını da göremedim. nie bu kadar agresif davrandığını anlayamadım
kertenkela
06 Mayıs 2006, 12:11
ben 1200 km yi devirdim.
henüz hiç bir problem yaşatmadı.
titreşim de artıık yok gibi..ancak 50 - 60 km de 3. vitesle gidersem hissettiriyor biraz.
ilk zamanlar çalıştırırken 1-2 dk. uğraştırıyordu.dün 1 haftalık uykudan sonra tek marşta çalıştı...
agresiv olmaya gerek yok bence..
bu fiyata bu kalite uygun gözüküyor.
sonuçta başlangıç modeli ama uzun yol da yapar..2 kişi tüm ege ramplarında hoş bir şekilde gidiyor alet ...
kullananlar burada bilgi alış veirşi yaparsak iyi olur diyorum..
ben tam bir acemi olduğum için dün yaklaşık bir 3 saat kadar sadece dur, kalk eğitimiyle geçirdim. 9-10 senedir racing tipi motorlara binen yakın bir arkadaşım hocalık yaptı ve motoru çok beğendi. sonuçta 3200 ytl lik makineye göre çok güzel görünüyor. Seri bir motor aynı zamanda.
Egzostaki susturucuları çıkaracağız önümüzdeki haftalarda. Sesi daha da iyi olacak. Biraz ağır bir motor olmasına rağmen 15. dakika da alışıyorsunuz. Koltuğu rahatsız geldi mesela onu da değiştirmek lazım. Sisy bar ı daha yüksek bir tiple değiştireceğim. Ama yeni başlayanlar için ideal bir motor bu fiyata bulunabilecek bir şey değil.
Bir ara motora 2 kişi bindik. 130kiloluk bir artçıyı (ben kendim de 90 kilo civarındayım=220kg) çok rahat taşıdım. Zorlandığını söyleyemeyeceğim.
İyi bir tercih yaptığıma inanıyorum. Bakalım daha da bindikçe ve ustalaştıkça yazacağım buraya.
xeros
08 Mayıs 2006, 14:32
evvvettt sonunda bende kavustum, cumartesi sabah aldim motoru, hafta sonu ancak bizim kucukyali cevresinde biraz dolastim. ve resimler.
1371
1372
1373
1374
bu arada motosikletteki yakisikli benim Oglum Emre hepinizin ellerinden öper.
batista123
09 Mayıs 2006, 14:08
Hayırlı olsun Tolgay,
emrişko cok yakışıklı cıkmıs,
bir vakit bulabilsem gelicem yanına,
kazasız belasız keyifli sürüşler
Xeros ben cuma günü kendi motorumu alırken görmüştüm senin canavarı, hayırlı olsun keyifli sürüşler. ikimizinki de aynı renk. karıştırabilirler mahallede söyleyeyim :)
xeros
09 Mayıs 2006, 15:53
Bu mahalle 2 mize dar gelir haberin olsun :mrgreen: :) biran evvel ehliyete kavuşmam lazim (22 mayis ta sinav var) ayni sokaklardan tekrar tekrar gecip duruyorum yanlış anlaşılacak valla :) tabi birazda uzmanlaşmam lazim.
Tunay pazar bekledim ama işin cıktı heralde neyse belki bu hafta sonu ugrarsin.
ttopchu
09 Mayıs 2006, 23:25
arkadaşlar ben bu motoru almaya karar verdim, izmirdeyim izmirde yetkili servis konusunda www.motana.com.tr de bulunamadı yazıyor ama bildiğim kadarıyla izmirde suziki servisi var. Birde taşıma kapasitesi 150 kg görünüyor bu sürücü hariç di mi? cevaplarınız için şimdiden teşekkürler
xeros
10 Mayıs 2006, 11:07
Suzuki servisi varsa tamamdir ama genede bir konus derim servisle.
bugun ilk defa evden ise motorla geldim gayet Keyifli ve rahat bir surus oldu su anda agzim kulaklarımda.
infrared
10 Mayıs 2006, 14:14
Bu mahalle 2 mize dar gelir haberin olsun :mrgreen: :) biran evvel ehliyete kavuşmam lazim (22 mayis ta sinav var) ayni sokaklardan tekrar tekrar gecip duruyorum yanlış anlaşılacak valla :) tabi birazda uzmanlaşmam lazim.
Tunay pazar bekledim ama işin cıktı heralde neyse belki bu hafta sonu ugrarsin.
Dostum,
22 mayıs kesin mi?
Bir de ilk 22Nisan2006 sinav sonucu belli mi?
xeros
10 Mayıs 2006, 14:57
infrared haklısın, 22 mayis degilmis sinav 20 ve 21 mayis tarihlerinde surus sinavi tabiki, 22 nisan sinav sonuclari henuz belli olmadi onumuzdeki hafta aciklanacak diye duydum .
attilamm
10 Mayıs 2006, 15:54
350 KM deyim şu an. Rodaja 650 KM kaldı...
Şu ana kadar yaşadığı Problemler
Dün 50 Km sürratel giderken 4'ten 5'e geçişte motor bi tekledi. garip sesler çıkardı. rodaj bakımında soracağım sebebini öğrenince buraya yazarım. biraz fazla sıkıştırdım sanırım ondan oldu.
Benzin Göstergesi ya ful gösteriyor ya boş gösteriyor. Bu işi de rodaj bakımında halletmeyi planlıyorum.
sabahları motor soğukken 1'den 2'ye geçirirken çok zorlanıyorum. ısındıktan sonra bu problem kalmıyor.
boş vitese geçirmekte zorlanıyorum. özellikle 1. vitesten boşa oldukça zor geçiyor. hep 2'den boşa geçmek zorunda kalıyorum.
bu problemleri diğer arkadaşlar da yaşıyor mu?
bunun dışında Ankara'lılar pazar yağan doluyu hatırlayacaklardır. o sırada motorla dışardaydım. banamısın demedi motor... bitsin şu yağmurlar... motoru aldığımdan beri her hafta sonu yağmur yağdı... bıktım valla....hala Eymir siftahı yapabilmiş değilim
ttopchu
10 Mayıs 2006, 16:36
Dün 50 Km sürratel giderken 4'ten 5'e geçişte motor bi tekledi. garip sesler çıkardı. rodaj bakımında soracağım sebebini öğrenince buraya yazarım. biraz
normalde vites araları bu kadar kısa mı yok sa siz mi rodajdan dolayı böyle kullanıyorsunuz?
attilamm
10 Mayıs 2006, 17:21
normalde vites araları bu kadar kısa mı yok sa siz mi rodajdan dolayı böyle kullanıyorsunuz?
rodajdan dolayı... rodaja kadar üretcinin tavsiye ettiği vites aralıkları
1 to 2 = 20 Km
2 to 3 = 30 Km
3 to 4 = 40 Km
4 to 5 = 50 Km
ve rodajdan dolayı daha 80 Km'nin üzerine çıkmadım... söylediğim tekleme biraz hızlı hızlanmamdan kaynaklanmış olabilir... deviri çok yükseltmeden biraz fazla sıkıştırdım motoru sanırım... ama yinede çıkan sesler hoşuma gitmedi...
Bu arada plakadan da inanılmaz cızırtı geliyo... ona da bi çare bulmam gerekecek
350 KM deyim şu an. Rodaja 650 KM kaldı...
Şu ana kadar yaşadığı Problemler
Dün 50 Km sürratel giderken 4'ten 5'e geçişte motor bi tekledi. garip sesler çıkardı. rodaj bakımında soracağım sebebini öğrenince buraya yazarım. biraz fazla sıkıştırdım sanırım ondan oldu.
Benzin Göstergesi ya ful gösteriyor ya boş gösteriyor. Bu işi de rodaj bakımında halletmeyi planlıyorum.
sabahları motor soğukken 1'den 2'ye geçirirken çok zorlanıyorum. ısındıktan sonra bu problem kalmıyor.
boş vitese geçirmekte zorlanıyorum. özellikle 1. vitesten boşa oldukça zor geçiyor. hep 2'den boşa geçmek zorunda kalıyorum.
bu problemleri diğer arkadaşlar da yaşıyor mu?
bunun dışında Ankara'lılar pazar yağan doluyu hatırlayacaklardır. o sırada motorla dışardaydım. banamısın demedi motor... bitsin şu yağmurlar... motoru aldığımdan beri her hafta sonu yağmur yağdı... bıktım valla....hala Eymir siftahı yapabilmiş değilim
Ben de bahsettiğin sorunların bazılarını yaşıyorum. Dün depoyu fullledim,ibrede herhangi bir sorun yok.
Boşa almak cidden zor, birkaç defa denemek zorunda kalıyorum her defasında. Bunun dışında vites geçişleri (benim için şu an 2-3 ve bazen 4 demek oluyor bu) sorunsuz. Plakamı çift taraflı bantla yapıştırmıştı bayi. Servise götürüp plakalık alacaktım, kaldı o da. dün düştü plaka. koltuğun altında taşıyorum su sıra :)
Acemi olduğum için mahalle içinde ve arasıra da kucukyalı merkezde suruyorum. Uzun yol yapmadım henüz. o yuzden baska bir sorun yaşamadım sayılır.
Birde taşıma kapasitesi 150 kg görünüyor bu sürücü hariç di mi? cevaplarınız için şimdiden teşekkürler
sürücüyle birlikte o max. taşıma kapasitesi. ama ben 220kg yle sürdüm bikaç yüz metre sorunsuzdu :)
son olarak, bizim motorun fabrikası şurası sanırsam.
http://www.hnmoto.com/
adamlar Zaelsun'un begendıgım kartallı camurluk ve şık on farıyla uretiolarmış. Motana çıkartmıştır kesin :)
xeros
11 Mayıs 2006, 14:59
2 gundur ise motorla geliyorum su anda 50 KM yi gectim.
benzin gostergesinde problem yok,
4 le 5 arasında herhangi bir tekleme yada ses gelmedi sorunsuz simdilik.
sabahlari motor sogukken 1 den 2 ye geciste zorlanıyor demissin ilk aldıgım gun oldu ama ben acemiligime vermistim ama ondan sonra hiz rastlamadım ancak her zaman 3 4 dakika bekliyorum yola cikmadan motor ısınsın diye belki o yuzden olabilir.
boşa geçmek sanirim her motorda sorun gibi okudugum tum model forumlarinda rastladim ancak zamanla alışılıyor sanırım tecrube ile asilacak bir sorun gibi.
ttopchu
13 Mayıs 2006, 01:54
arkadaşlar bu motorun çindeki fabrikasının adresi
www.hnmoto.com
buda o adresdeki büyük resim (motana.com.tr de tek parça büyük olarak motor resmi yok)
http://img479.imageshack.us/img479/2185/2004811154263442op.jpg (http://imageshack.us)
dostum ben vermiştim o adresi daha evvel :)
polo34
15 Mayıs 2006, 21:23
1- suzuki servis olayı doğrumuymuş arkadaşlar?
2- bu motora ön cam, motor koruma, çanta vs ayrıca satılıyor mu ? kaça ?
fena görünmüyor, süslenince daha iyi olur heralde...
Suzuki servisine henüz götürmedim ama aradım adamları, onlar bakıyorlar sonuçta cihaza. Bir de Suzuki Marauder 250'nin birebir aynısı bizim Grand :) yanyana koysan anlaşılmaz yani.
aksesuar olarak canta ve motor koruma demiri sordum. piyasada satılan şeyler uyacak gibi gorunuyor. Ay başında alışverişe çıkacağız motorumla. ayrıntıları yazarım.
polo34
16 Mayıs 2006, 21:15
bugün iki servise sordum, 3200 ytl+plaka vs dedi
bu motorada zam gelmiş galiba, durup durup zam yapıyorlar, enayi mi sanıyorlar milleti...
bu motoru süsleyen var mı? ön cam, çantalar, motor koruma demiri, sis lambası, püsküllü elcikler :)
keeway sl150 gibi görünebilir gibime geliyor
xeros
17 Mayıs 2006, 11:32
bu sabah işe gelirken bir problem hissettim şöyle, vites yukseltirken problem yok ancak yavaşlarken 2 ye yada 1 e tam gecmiyor gibi sanki 2 vites arasi kalmis gibi bir durum, bu 1 2 sefer oldu ve bu durumda kalkarken biraz gurultu yapti, durup tekrar vites degistirip kalkinca problem yoktu. kelimelerle anlatmak biraz zor oldu ama anlattım sanirim, biraz arastiricam bakalim neler ogrenecegiz. Bu arada bir soru full bir depo ile kac kilometre yapiyorsunuz, ben aldigim gun tam doldurdum 165 km civarinda tekrar doldurdum tam olarak bitmemisti hatta yedek depoyada gecmemistim, tabi daha rodajda olması etkileyecek ama merak işte.
Polo34 ben gecen ay aldim aldigim bayi bu ay 15 inden sonra biraz zamlanacağını soylemişti hatta 1 1,5 ay sonra gene biraz yukselecek sebep olarakta bu motorlara ötv farkı tam olarak yansıtılmamıştı sanirim bu yuzden.
sanirim alanlardan ve burada olanlardan kimse henuz susleme yapmadi benim dusuncelerimde bazi ekstralar eklenecek ama henuz dogrulamadim zamanla isallah.
kertenkela
17 Mayıs 2006, 12:12
1500 km...
:)
xeros
18 Mayıs 2006, 12:49
kertenkela 1500 olduguna gore cevaplar senden gelecek bir depoyla kac km gidebiliyorsun, bide rahat olarak gorebildigin max hız ne oldu ??
Blacat
18 Mayıs 2006, 13:52
bu sabah işe gelirken bir problem hissettim şöyle, vites yukseltirken problem yok ancak yavaşlarken 2 ye yada 1 e tam gecmiyor gibi sanki 2 vites arasi kalmis gibi bir durum, bu 1 2 sefer oldu ve bu durumda kalkarken biraz gurultu yapti, durup tekrar vites degistirip kalkinca problem yoktu. kelimelerle anlatmak biraz zor oldu ama anlattım sanirim, biraz arastiricam bakalim neler ogrenecegiz..
hocam 3den 2 ye yada 2den 1 e geçerken hızına dikkat ettin mi? hızın geçeceğin vitesin max. hızına göre yüksekse geçmeyebilir.
xeros
18 Mayıs 2006, 15:02
Blacat hızlarim uygundu yani demek istedigini anladım ama farklı bisey sanirim.
polo34
19 Mayıs 2006, 01:52
http://www.jinlunmotosiklet.com/m5.htm
jinluna çok benziyor, tıpatıp aynı mı acaba? teknik özellikler farklı biraz, atmasyon olabilir mi ? göstergeler, sinayaller farlar stoplar aynı bir kere...
http://www.motana.com.tr/urun_ic.php?id=7&mid=2#
jinlun 2.el bir sürü var, bu tutulmadığına mı işaret oluyor sizce ?
kertenkela
19 Mayıs 2006, 15:24
kertenkela 1500 olduguna gore cevaplar senden gelecek bir depoyla kac km gidebiliyorsun, bide rahat olarak gorebildigin max hız ne oldu ??
30 yrl ile 300 km yapmıştım.sonra pek ölçmedim açıkçası.
iki kişi 110 km/h.yaptık , fazla zorlamadım 500 km de falandı.
yalnızken 130 gördüm ama , pek de zorlamak istemdim yine..
biraz daha gider zorlasam herhalde.
ama şu ana dek hiç problrm çıkarmadı sağolsun , bakalım bugün bi yağ daha değiştireyim diyorum
ttopchu
19 Mayıs 2006, 19:07
arkadaşlar ben motoru izmir (suzuki) doğa motordan aldım. Anahtar teslim 3200 e geldi.
2 gündür kullanıyorum şu an yaklaşık 150 km deyim.
Dİğer çin motorlarıyla karşılaştırdığımda fiyat/performans ve teknik destek olarak (suzuki) bu motoru seçtim.
Görünüş çok güzel daha önce 1 yıl süre ile askerde olan arkadaşımın 97 model yamaha dragstar 650 liğini kullandım.
O motordan sonra bunu ilk almaya gittiğimde gördüğümde şok oldum çok küçük göründü gözüme.
Sesi orjinal eksozuyla bir 250 lik full eksoza göre oldukça tok. Motorun önü ve arkası dragstar kadar güzel (lastikler 110-130 dragda 130-150) ön çamurluk arka çamurluk çok hoş.
Fakat motorun ortası çok kötü yapılmış. Bağırsaklar çok dışarda oralara kronaj kapak yaptırmak istiyorum zaten. Şaşi kaynakları göze batıyor elle kaynatılmış. Ön tarafda şasi tek demir.
Performans olarak şuan 150 km deyim. Mutlaka motoru aldığınızda servisten fazla uzaklaşmadan turlayın. Debriyaf fren ayarlarını kendinize göre yaptırmak için. Motor gayet hafif ve seri. Kitapçıkda yazan her şey dahil taşıyabileceği yük kapasitesi (sürücü artçı aksesuar kargo) 150 kg olarak belirtilmiş. Ama ben yaklaşık 240 kg gibi bir rakamla gezebildim. (süspansiyon ayarlarınızı yapmadan bu işleme girişmeyin). Şu an rodajda olduğu için 80 km/s hızı geçmedim ama 80 civarında aşırı titreme yapmakta umarım rodaj sonrası azalır.
2 ayrı gösterge kombinesi var diyebilirim Gidonda hız göstergesi sinyal ve boş ışıkları mevcut. Kadran 160 lık aynı anda mil göstergeside mevcut. Depoda ise benzin göstergesi (ışıklı bar şeklinde) ve vites göstrergesi mevcut. Özellikle geceleri aydınlatmalar çok hoş duruyor. Far kısalar yetersiz olsada uzunlar gayet yeterli. Stop ve fren lambaları çok hoş duruyor. Sinyallerde bağlantı noktalarında körüklü plastik kullanılsa daha hoş durabilirmiş.
!50 km de depo yarılandı tahminen 250 300 km gidecek ki rodajda bence gayet yeterli :). (serviste yedek depo musluğuna güvenme abi incelemedik içerden iptal edilmiş olabilir dendi, kullanan arkadaşlar bu konuda bilgi verirlerse daha iyi olur)
Selenin altında anahtarla açılan bir bölüm var (anahtarı gerekli deliğe takıp biraz saat yönünde çevirin koltuğu yukarı doğru kaldırın) Bu kısımda ufak bir takım çantası (torovida 10 13 anahtar ve buji anahtarı aparatı çıkıyor) ingilizce kitapçık ve ufak bir plastik kap (içine bir kaç şey koymak için) çıkıyor. Ayrıca motorun ana sigortasınada (plastik bir kutu içinde yanında yedeğide var) (zaten tüm elektirik aksam bu sigortaya bağlkı ayrıca far sinyal v.s. sigortası yok) ve aküyede burdan ulaşabiliyorsunuz. Seleler hem ana hemde artçı gayet rahat (dragstardan daha rahat diyebilirim).
motor alınca alacağınız aksessuarlar ve fiyatları (kendi aldıklarımı yazıyorum)
Kask Caberg Downtown S 150 Euro. Çift vizörlü gizli güneş vizörüde var ve kaskın üzerinden tek el ile açıp kapatabiliyorsunuz. Ana vizörçenenizin altına kadar yüzünüzü kapatıyor.
http://www.caberg-helm.com/Catalogo/Cat/@@jet/@@DOWNTOWN%20S_tknsfcbuj_XS%20S%20M%20L%20XL%20XXL _adf/S/spalla.jpg
http://www.caberg-helm.com/Catalogo/Cat/@@jet/@@DOWNTOWN%20S_tknsfcbuj_XS%20S%20M%20L%20XL%20XXL _adf/17.jpg
http://www.caberg-helm.com/home.aspx?xL=e&xM=prodotti&xSM=%40%40jet&xP=%40%40DOWNTOWN+S_tknsfcbuj_XS+S+M+L+XL+XXL_adf&xPC=30.jpg
Kilit Xena XR1 Alarmlı disk kiliti 65 Euro
http://www.villalevent.com/magaza/images/products/23/other/large/4.jpg
http://www.villalevent.com/magaza/index.tsp?id=23
Motor Koruma Demiri İzmir Motorcu Tahim usta (eski sümerbank fabrikasının yanındaki sokağın içinde) el yapımı :) 100ytl Kasa biraz değişik olduğu için ilk defa bu kasaya uygun bişey yapacağını söyledi pazartesi günü bütün gün orda olacağım yaptırmak isteyenler varsa hazır yapılırken bence gelsinler :)
Çanta Bir sonraki mesajıma bakınız
İlerde yapmayı düşündüklerim:
Ön cam (hala emin değilim)
Sinyaller
Motor bağırsaklarını kapatmak için her iki yanada granaj kapak (özel yapım) ( en kısa sürede yaptıracağım)
kertenkela
20 Mayıs 2006, 11:03
arkadaşlar ben motoru izmir (suzuki) doğa motordan aldım. Anahtar teslim 3200 e geldi.
2 gündür kullanıyorum şu an yaklaşık 150 km deyim.
Dİğer çin motorlarıyla karşılaştırdığımda fiyat/performans ve teknik destek olarak (suzuki) bu motoru seçtim.
Görünüş çok güzel daha önce 1 yıl süre ile askerde olan arkadaşımın 97 model yamaha dragstar 650 liğini kullandım.
O motordan sonra bunu ilk almaya gittiğimde gördüğümde şok oldum çok küçük göründü gözüme.
Sesi orjinal eksozuyla bir 250 lik full eksoza göre oldukça tok. Motorun önü ve arkası dragstar kadar güzel (lastikler 110-130 dragda 130-150) ön çamurluk arka çamurluk çok hoş.
Fakat motorun ortası çok kötü yapılmış. Bağırsaklar çok dışarda oralara kronaj kapak yaptırmak istiyorum zaten. Şaşi kaynakları göze batıyor elle kaynatılmış. Ön tarafda şasi tek demir.
Performans olarak şuan 150 km deyim. Mutlaka motoru aldığınızda servisten fazla uzaklaşmadan turlayın. Debriyaf fren ayarlarını kendinize göre yaptırmak için. Motor gayet hafif ve seri. Kitapçıkda yazan her şey dahil taşıyabileceği yük kapasitesi (sürücü artçı aksesuar kargo) 150 kg olarak belirtilmiş. Ama ben yaklaşık 240 kg gibi bir rakamla gezebildim. (süspansiyon ayarlarınızı yapmadan bu işleme girişmeyin). Şu an rodajda olduğu için 80 km/s hızı geçmedim ama 80 civarında aşırı titreme yapmakta umarım rodaj sonrası azalır.
2 ayrı gösterge kombinesi var diyebilirim Gidonda hız göstergesi sinyal ve boş ışıkları mevcut. Kadran 160 lık aynı anda mil göstergeside mevcut. Depoda ise benzin göstergesi (ışıklı bar şeklinde) ve vites göstrergesi mevcut. Özellikle geceleri aydınlatmalar çok hoş duruyor. Far kısalar yetersiz olsada uzunlar gayet yeterli. Stop ve fren lambaları çok hoş duruyor. Sinyallerde bağlantı noktalarında körüklü plastik kullanılsa daha hoş durabilirmiş.
!50 km de depo yarılandı tahminen 250 300 km gidecek ki rodajda bence gayet yeterli :). (serviste yedek depo musluğuna güvenme abi incelemedik içerden iptal edilmiş olabilir dendi, kullanan arkadaşlar bu konuda bilgi verirlerse daha iyi olur)
Selenin altında anahtarla açılan bir bölüm var (anahtarı gerekli deliğe takıp biraz saat yönünde çevirin koltuğu yukarı doğru kaldırın) Bu kısımda ufak bir takım çantası (torovida 10 13 anahtar ve buji anahtarı aparatı çıkıyor) ingilizce kitapçık ve ufak bir plastik kap (içine bir kaç şey koymak için) çıkıyor. Ayrıca motorun ana sigortasınada (plastik bir kutu içinde yanında yedeğide var) (zaten tüm elektirik aksam bu sigortaya bağlkı ayrıca far sinyal v.s. sigortası yok) ve aküyede burdan ulaşabiliyorsunuz. Seleler hem ana hemde artçı gayet rahat (dragstardan daha rahat diyebilirim).
motor alınca alacağınız aksessuarlar ve fiyatları (kendi aldıklarımı yazıyorum)
Kask Caberg Downtown S 150 Euro. Çift vizörlü gizli güneş vizörüde var ve kaskın üzerinden tek el ile açıp kapatabiliyorsunuz. Ana vizörçenenizin altına kadar yüzünüzü kapatıyor.
http://www.caberg-helm.com/Catalogo/Cat/@@jet/@@DOWNTOWN%20S_tknsfcbuj_XS%20S%20M%20L%20XL%20XXL _adf/S/spalla.jpg
http://www.caberg-helm.com/Catalogo/Cat/@@jet/@@DOWNTOWN%20S_tknsfcbuj_XS%20S%20M%20L%20XL%20XXL _adf/17.jpg
http://www.caberg-helm.com/home.aspx?xL=e&xM=prodotti&xSM=%40%40jet&xP=%40%40DOWNTOWN+S_tknsfcbuj_XS+S+M+L+XL+XXL_adf&xPC=30.jpg
Kilit Xena XR1 Alarmlı disk kiliti 65 Euro
http://www.villalevent.com/magaza/images/products/23/other/large/4.jpg
http://www.villalevent.com/magaza/index.tsp?id=23
Motor Koruma Demiri İzmir Motorcu Tahim usta (eski sümerbank fabrikasının yanındaki sokağın içinde) el yapımı :) 100ytl Kasa biraz değişik olduğu için ilk defa bu kasaya uygun bişey yapacağını söyledi pazartesi günü bütün gün orda olacağım yaptırmak isteyenler varsa hazır yapılırken bence gelsinler :)
Çanta Armode Harley Model 2'li Ar-76 (suni Deri) 130 Ytl
http://www.otmmotor.com/motor/pictures/small_canta5(1).jpg
http://www.otmmotor.com/motor/pictures/small_harley%202li%20ar-76.JPG
http://www.otmmotor.com/motor/pictures/harley%202li%20ar-76.JPG
http://www.motorturk.net/sanal_magazalar/canta/armode/harley_set_elm_76.jpg
http://www.otmmotor.com/motor/main/product_detail.asp?pro_ID=265&sub_cat_ID=0&cat_ID=20
İlerde yapmayı düşündüklerim:
Ön cam (hala emin değilim)
Sinyaller
Motor bağırsaklarını kapatmak için her iki yanada granaj kapak (özel yapım) ( en kısa sürede yaptıracağım)
bağırsaklara grenaj yaptırırsan haber verir misin ben de düşünüyorum.
bu arada benim yedek depo çalışıyor.
iki kez kullanmak zorunda kalmıştım :)
ttopchu
20 Mayıs 2006, 15:50
çanta geldi ama verilen ölçülerde çıkmadığından vbaşka bir çanta ile değişecek :)
o çanta: Armode 3 Cepli 2'li Ar-56 100 YTL
* Motor yan çantaları
* İkili set
* 3 cepli
* Uzunluk : 46 cm
* Genişlik : 19 cm
* Yükseklik : 30 cm
http://www.otmmotor.com/motor/main/product_detail.asp?pro_ID=272&sub_cat_ID=0&cat_ID=20
http://www.otmmotor.com/motor/pictures/canta4(1).jpg
http://www.otmmotor.com/motor/pictures/canta3(1).gif
http://www.otmmotor.com/motor/pictures/canta(1).GIF
http://www.feyizoglu.com/alisveris/images/products/43879Al.jpg
kertenkela yarına kadar bana özel mesajlaşma ile telefonunu gönderirsen pazrtesi günü 2 set için fiyat alırım büyük ihtimal daha ucuza gelir seni arar fiyatı söylerim usta ile görüşürsün almak istersen 2 adet yapar
ttopchu ve kertenkela çok saolun abi benim gibi henüz 110km yapmış acemiye fikir ve tecrübenizden kısımlar verdiğiniz için.
aynısı demeyeyim de benzer çantayı sirkeci'de sordum, 80 ytl'den başlıyordu. aynı paralara oradan da edinilebilir sanırım.
güzel bir çanta almak şart oldu bizim kısrağa. haftaiçi bir akşam da servise götürmem lazım.
jinlun 2.el bir sürü var, bu tutulmadığına mı işaret oluyor sizce ? jinlun 1 - 2 seneden beri (yanılıyorsam duzeltin ama o kadardır görüyorum j.l'i) var piyasada. etrafta cok olması, aslında tutulduğuna ve insanların binip motoru yukseltmeye karar verdiklerine işaret. sonuçta benim yol haritamda da 1-2 sene grand a binip acemilik atmak sonra hayırlısıyla daha büyük ve güzel bir japon almak var.
piyasada çok 2. eli olması piyasası olduğunu göstermiyor ne yazık ki! iyi mi kötü mü? bence iyi bir durum. 2. el sağlam çinli (vardır herhalde) daha uygun fiyatlara gider, daha çok insan motora biner demektir bu da.
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO