Orijinalini görmek için tıklayınız : mondial 125 agk veya uag ye hız için ne ayarı yapılır
ünal07
04 Şubat 2011, 01:50
mondial 125 agk veya uag ye hızlı giitmesi için ne ayarı yaptırmalıyız
ExTReMa
04 Şubat 2011, 01:55
Para biriktirilip motor takası yapılır
umtglsr
04 Şubat 2011, 02:29
Para biriktirilip motor takası yapılır
bu yada 150 lik piston takımı atılır.
Jusched
04 Şubat 2011, 02:39
zongshen marka silindirler var ben kendi motorumada düşünüyorum yanlız bunlar orjinal kartele uymucak kartel oynanması lazım bide yağ kanalı var slindirde onlarında denk gelmesi lazım. Krank bunu kaldırabilcekmi yarı yolda bırakmaması gerek parcaların orjinalini bozmamak en iyisi diye düşünüyorum .
mayildiz
04 Şubat 2011, 06:38
-Performans açık hava filtresi
-Komple egzos iptali
-Silindir yatağını tornada genişletmek ve buna uygun piston, gömlek vs ile yeniden düzenlemek sureti ile yaklaşık 160-170 cc ye ulaştırmak
-Ulaşılan yüksek gücün karşılığı ön dişliyi gerektiği kadar büyütmek.
-Gereksiz ağırlık olurşturan ve rüzgar direnci yaratan herşeyi çıkartmak. Artçı selesi ve pegleri, karenajlar, ön cam, far çanağı, sinyal vs.
-*Hız göstergesini yenilemek*-
hobbymotor33
04 Şubat 2011, 10:02
Slm kardeşim sübab ayarını en iyi yapan kimse önce ona bi sübab ayarı yaptır sonra karbratöre ufak bi ayarla fazla masraf etmeden bişeyler elde edebilirsin
ünal07
04 Şubat 2011, 13:32
tektekere daha iyi kalkması için neyaparız
cengaver29
04 Şubat 2011, 14:17
yahu uagla 135 gördüm ben orjinal haliyle uzayamı gidiceksin napıcaksın ?
extrem_015
04 Şubat 2011, 14:27
ya orijinal haliyle kullan yada,
motorunu sat daha büyük cc bi makina al, siz serçeden ferrari yapmaya çalışıyorsunuz.:farao:
zontar
04 Şubat 2011, 15:34
mondial 125 agk veya uag ye hızlı giitmesi için ne ayarı yaptırmalıyız
250 cc cg silindir
250 cc cg için krank,
250 cc cg şanzuman seti (6 vites)
250 cc cg krank kutusu
250 cc cg silindir üst kafa
250 cc cg debraj takımı
250 cc cg yağ pompası
250 cc cg karbüratör
17 T ön dişli
30 T arka dişli
iyi bir arka fren balatası
ön düzen borularının kesilmesi
oringli zincir
küçük kazan spor eksoz
ngk buji
hava filtresi
marş motoru.. üstündeki motor çevirmeye yetmez sende kolçakla zor basarsın
250 cc yazan yere 300 lük takımıda yazabilirsin
ExTReMa
04 Şubat 2011, 15:37
250 cc cg silindir
250 cc cg için krank,
250 cc cg şanzuman seti (6 vites)
250 cc cg krank kutusu
250 cc cg silindir üst kafa
250 cc cg debraj takımı
250 cc cg yağ pompası
250 cc cg karbüratör
17 T ön dişli
30 T arka dişli
iyi bir arka fren balatası
ön düzen borularının kesilmesi
oringli zincir
küçük kazan spor eksoz
ngk buji
hava filtresi
marş motoru.. üstündeki motor çevirmeye yetmez sende kolçakla zor basarsın
250 cc yazan yere 300 lük takımıda yazabilirsin
Bunları yazan ve gerçekten yapılabileceğini sanan arkadaşlarım
Hayallerde yaşamak nasıl birşey acaba? siz tecrübelerinizle aktarırmısınız?
fat280
04 Şubat 2011, 15:39
250 cc cg silindir
250 cc cg için krank,
250 cc cg şanzuman seti (6 vites)
250 cc cg krank kutusu
250 cc cg silindir üst kafa
250 cc cg debraj takımı
250 cc cg yağ pompası
250 cc cg karbüratör
17 T ön dişli
30 T arka dişli
iyi bir arka fren balatası
ön düzen borularının kesilmesi
oringli zincir
küçük kazan spor eksoz
ngk buji
hava filtresi
marş motoru.. üstündeki motor çevirmeye yetmez sende kolçakla zor basarsın
250 cc yazan yere 300 lük takımıda yazabilirsin
kardeş bunları yaptırana kadar satar yeni bir motor alırım daha iyi :D
ben bu cümleyi hızını artırmak isteyen için yazıyorum
enes_007
04 Şubat 2011, 16:00
kardeş bunları yaptırana kadar satar yeni bir motor alırım daha iyi :D
ben bu cümleyi hızını artırmak isteyen için yazıyorum
bu işlemlerin hepsi 500 kusur tl tutuyor ama yaptırırsanız büyük cc sayılabilecek motorlara kafa tutarsınız:D
adanada antepte hatayda yapan çokk
zontar
04 Şubat 2011, 16:02
kardeş bunları yaptırana kadar satar yeni bir motor alırım daha iyi :D
ben bu cümleyi hızını artırmak isteyen için yazıyorum
hah olay bu zaten anladıysan ne mutlu,
ergün1968
04 Şubat 2011, 16:04
Taklaya gelmesi için ne yapılabilir ?? :).Neyin peşindesiniz?
zontar
04 Şubat 2011, 16:41
Bunları yazan ve gerçekten yapılabileceğini sanan arkadaşlarım
Hayallerde yaşamak nasıl birşey acaba? siz tecrübelerinizle aktarırmısınız?
bilmediğin belli extrema.bu parçaları bende satıyorum, arkadaşım şimdiye kadar bu yazdıklarımdan haberinin olmadığını var sayıyorum. Bu motorlar 300 cc ile konya da ve her yerde yarışıyor.... daha da yazarsam gelmeyen 400 cc cg leride yazabilirim
---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:41 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:09 ----------
Taklaya gelmesi için ne yapılabilir ?? :).Neyin peşindesiniz?
Benden büyük olduğunu düşünerekten abi diyorum.
Abicim bu motorlara ne yaparsan yap hızı düşünme.
Hızı düşünenler zaten bu yazdığım listeyle yarışıyor. Yarışan adam 1000 2000 ve daha fazlasıyla yarışıyor. Bu tip adamın amacı para hemde hayatını hiçe sayarak para. Arkadaşım forumda güzel bir soru sordu onu kınama gibi bir niyetim yok. Lakin defalarca forumda çin malı motorlarla ilgili, düşük hacimli standart şehirde kullanılabilecek ekonomik motorlar la ilgili tartışmalar oldu. Hepsinde de genel düşüncemiz bu kategoride ki motorlara bu tip işlerin yapılmasının uygun olmaması. Motorun şasesi kaldırmıyor altı üstü 5 kg boru.
Bugün arkadaşımın ön dişli ile başladığını farzet. Evet son hızda bir artış olacak. Ama motor eskisine göre daha çok sıkıstırma ihtiyacı duyacak ve kullanıcıda haliyle devirli kullanmaya başlıyacak. Ne oldu yakıt arttı, motor hırpalanmaya başladı, şanzuman yükü arttı, debraj yükü arttı.
Hızlanma düşünce hadi eksozada el atalım (100 tl) ,,, o yetmiyecek 150 cc atalım ( üst kafayla krankla 200 tl ), oda yetmeyecek arka dişli (10 tl) , vs vs vs Aradan 1 ay bile geçmeden randımansız çalışma, teknik arızalar, motorsiklet yapısı itibari ile kazalar olacak vs vs vs derken en son arkadaşlar isyan edip orjinal haline dönecek. Peki bu zaman zarfında kullanıcın başına güvensiz bir motorla iş gelirse... Ben içimi biraz döktüm. Hiç bir motorcunun kaza yapmasını istemiyorum. Sağlıklı motor sağlıklı kullanıcı minimum risk maksimum aile.....
ExTReMa
04 Şubat 2011, 19:35
zontar bana bu parçaların bir fotosunu yollarmısın?
Yada satış linkini, veya pistonu kaç mm den kaç mm ye cıkardıgınızıda söylermisin?
zontar
04 Şubat 2011, 22:24
zontar bana bu parçaların bir fotosunu yollarmısın?
Yada satış linkini, veya pistonu kaç mm den kaç mm ye cıkardıgınızıda söylermisin?
72,5 mm kadar piston var, artı 4 subap kullanıyor. buyur sana toptancımın linki bende hazır çekili resim yok, zaten bu tip parçalar isteyen olursa getirtiyorum. Ciddi mana da pahalı
http://www.onurmotor.net/index.php?do=catalog/show2&p=294
yakamoz043
04 Şubat 2011, 22:37
Bunları yazan ve gerçekten yapılabileceğini sanan arkadaşlarım
Hayallerde yaşamak nasıl birşey acaba? siz tecrübelerinizle aktarırmısınız?
boyle bır motor toplamaya karar verdıgınızde sıtelerıe bır gırın arastırın derım,sızde ozaman goruceksınız kı bu modelllere neler yapılabılıyor neler oluyor,yeterkı bırazcık elımızde para ve hırs heyecan olsun yeterlı olucaktır
maxi97
04 Şubat 2011, 22:48
zontar bana bu parçaların bir fotosunu yollarmısın?
Yada satış linkini, veya pistonu kaç mm den kaç mm ye cıkardıgınızıda söylermisin?
Gaziantep"deki motor satış yapan bir sitede 350 cc cg serisi motor tüm set halinde satılıyordu ve nispeten ucuzdu. hatta bir ara 100 cclik bir tane alıp baştan sona (şasi güçlendirme, ön çift arka tek disk fren sistemi, lastik kalınlaştırma, 350lik set vs vs). sonra scooterci olduğumu hatırlayıp bunları unutmuştum.
yakamoz043
04 Şubat 2011, 23:22
http://www.motorsikletyedekparcasi.com/index.php?do=catalog/show2&p=126
bülent27tr
24 Mart 2011, 02:27
arkadaşlar 125 cc cg lere neler yapılmazki 150cc 200cc 250cc 300cc her türlü orjinal parçalar ile zongşen olmak şartıyla bugün fiyat çıkarttırdım 250cc cg için lazım olan parçalar eski kartel kullanılmayacak 250cc kartel 140 tl 250cc krank40tl silindir 60tl üstkapak 170 tl seng karbiratör 65tl tabi eski kartel dişlileri kullanılacak normal sürat istiyosanız 67 piton orjinal 150 160 km rahat görür ama yok ben yarış için sürat istiyorum derseniz 72.5 piston atılır 170 180 km görürsünüz buyrun gaziantep e gelin yardımcı olayım toplam maliyeti 670 milyon parça 200 milyon el emegi 60 milyon torna masrafı ıvır zıvır tabi komple zongşen olmak şartıyla toplam maliyeti 1 milyar küsür
BurakASLAN
24 Mart 2011, 16:27
Ne gerek var ? Ölüme mi gidiceksin ? Bende istiyorum arada hızlı gitmek ama bu kadarı yeter de artar .
sitem 32
16 Kasım 2011, 21:47
adamım 17t dişli
tak 150 yaparsn ben yaptım dene ama tek kişi 2 kşi 110 120 geçmez
yavuz123
24 Nisan 2012, 17:32
bu dediklerinizin hiçbirine gerek yok motoru 0 aldığınızda zaten istediğiniz hızı elde edemezsiniz.çünkü silindir pistonları silindir bölgesini fazla açmamış durumda olacak.bu durumda bir kaç ay veya en fazla 1 yıl sonra motorunuzun hızı ve kendi açılacaktır .kısacası 0 aldığınızda motoru en fazla 1 yıl bekleyin sonucu göreceksiniz bu dediklerinizin hiçbirine gerek yoh.
Uag SixSpeed
09 Haziran 2012, 23:04
Arkadaşlar bende 6 vites uag var 2009 model motor temiz 150 lik ve kehin karb. var motor 150 yi görüyor satlıktır
slymn_tarsus
19 Temmuz 2015, 14:30
konu hort
arkadaşlar 125 mg motorsikletimi 62mm silindir piston attım 150 oldu deviri hemen çeviriyor ama son hız yine aynı 120km 6 lı baskı balata taktım ek olarak.
son hız yukselmesi için;
1. stator değişimi
2. karburatör değişimi
3. 150 subap ile subapları değiştirsek
4.dişliler 15 38 orjinal
hanglerini yapsam hız artar. acil cevap bekliyorum anlayanlardan
Mengu16
20 Temmuz 2015, 12:07
konu hort
arkadaşlar 125 mg motorsikletimi 62mm silindir piston attım 150 oldu deviri hemen çeviriyor ama son hız yine aynı 120km 6 lı baskı balata taktım ek olarak.
son hız yukselmesi için;
1. stator değişimi
2. karburatör değişimi
3. 150 subap ile subapları değiştirsek
4.dişliler 15 38 orjinal
hanglerini yapsam hız artar. acil cevap bekliyorum anlayanlardan
Ön dişliyi 16 yap, 130km hıza kadar çıkarsın yokuş aşağı.
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO