PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Suzuki Suzuki Gsx 1250 F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı



Hann_Ist
18 Ocak 2011, 12:33
http://img522.imageshack.us/img522/3989/2010suzukigsx1250f.jpg (http://img522.imageshack.us/i/2010suzukigsx1250f.jpg/)
http://img715.imageshack.us/img715/1508/suzukigsx1250f201021.jpg (http://img715.imageshack.us/i/suzukigsx1250f201021.jpg/)
http://img23.imageshack.us/img23/7568/suzukigsx1250f201022.jpg (http://img23.imageshack.us/i/suzukigsx1250f201022.jpg/)
http://img819.imageshack.us/img819/2179/thump565125310030991210.jpg (http://img819.imageshack.us/i/thump565125310030991210.jpg/)

Suzuki Sportourer, tam grenaj ile GSX1250FA modelini 2010 sezonunda piyasaya sürmüştür.
Güçlü bir motor ve iyi bir rüzgar koruması olduğundan uzun tourlara ideal bir modeldir.
Panel yüksek bir ekran sunuyor ve belirgin farlar ve yan hava girişleri ile GSX-R modelleri ile ilişkisini gösterir.
Direksiyon kafa açısı ve 25.3 derecelik bu nedenle istikrar ve çevikliği iyi bir karışım sağlamaktadır.
Önde, bir 43 mm ayarlanabilir ön çatal kullanılır.
Onun egemen güç bir sunum ve de mevcut Suzuki Dual Throttle Valve System (SDTV) yararlanmıştır. Bu iyi bir yakıt ekonomisi ve emisyon azaltmaya katkıda bulunur.
Bunun yanı sıra, sistem temiz havaya düşük emisyon için egzoz sistemi PAIR (Pulsed Hava) sağlar.
Fren, elektronik ABS sistemi tarafından desteklenen tek bir 240 mm disk ile, ön diskler ve 310mm arka gereğidir.
Kokpit tam donanımlı ve bir vites gösterge sunuyor.

Motor 4 silindirli motor, 4 zamanlı, 16V, DOHC, su soğutmalı
Silindir hacmi 1.255 cc
Çap x Strok 79 x 64 mm
Güç 98 7500 rpm beygir
3700 de 108 Nm Tork devir
Sıkıştırma 10.5: 1
Yakıt sistemi Elektronik yakıt enjeksiyonu
Tahrik zinciri
Şanzıman 6 vitesli
Türü Çift döngü çelik
Süspansiyon Ön 43 mm, ayarlanabilir önyükleme
Arka süspansiyon rebound ve ayarlanabilir önyükleme
Ön Frenler 2 disk frenler 310 mm, 4 pistonlu kaliper
Frenler arka disk fren 1 240 mm, 2-piston kaliperli
Lastikler 120/70 ZR17 ön
Lastikler Arka 180 / 55 17
Uzunluğu 2130 mm
Genişliği 790 mm
Yüksekliği 1235 mm
Sele yüksekliği 805 mm
Dingil mesafesi 1485 mmDingil mesafesi 1485 mm
Yakıt tankı kapasitesi 19 l
Çalışır ağırlığı 257 kg
Renk Pearl Nebular Siyah,
Metalik Gri Oort,
Candy Indy Mavi

flea
23 Aralık 2014, 13:59
Yok mu hiç bu motoru kullanan? Çok bildiğim bir model değil, teknik verileri de enteresan, 98 beygir 108 NM tork. 1250 CC makine için az görünüyor, ama biraz yurtdışı sitelerinden takip ettiğim kadarıyla konforlu bir Sport-Touring kendisi. Bu nispeten düşük beygir-tork ile teknik olarak yorumlayabilecek arkadaşlar olacaktır muhakkak. Artıları-eksileri nelerdir? Fiyatı 36.450 TL. Hemen yahu o paranın altında Fazer 8 ya da XX motor alinir demeyelim lutfen. Biraz tartışarak anlamaya çalışmak isterim makineyi... Bu abimiz anladığım kadarıyla Bandit sersinin bir devamı...

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:12 ----------

yahu bu kadar mi bilmiyor herkes bu motoru:)?

eçkideyi
27 Aralık 2014, 21:49
SUZUKİNİN BANDİT 1200 Ü ES GEÇİP ÜLKEMİZ İÇİN TERCİH ETTİĞİ BİR MODEL.ÜLKEMİZ İNSANI GRENAJA MERAKLI OLDUĞU İÇİN ÇOK SATILACAĞI DÜŞÜNÜLMÜŞTÜ.AMA PEK ÖYLE OLMADI.BANDİT 1200 DE 1250 CC OLARAK ENJEKSYON VE ABS Lİ YENİ NESİL MOTORA GEÇTİ.İKİSİNDEDE VERGİ DEZAVANTAJI BÜYÜK VE 1200 CC BANDİT KULLANAN BİRİ OLARAK ÜLKEMİZE BU MODEL YERİNE YENİ NESİL BANDİT 1250 LERİN GELMESİNİ TERCİH EDERDİM.DENGE KONUSUNDA BANDİTLE YARIŞIRMI BİLEMEM AMA OKUDUKLARIMA GÖRE VERİLER 1250 FA YI ÖNE ÇIKARSADA BANDİTTEN MOTOR PERFORMANSI OLARAK GERİDE OLDUĞUDUR.

flea
13 Ocak 2015, 13:55
sanırım 0 satmış yahu bu motor!!! bir tane bile 2nci el ilan bulamadım...

eçkideyi
15 Ocak 2015, 21:21
ARADA 2. ELİ DÜŞMEKTE FAZLA SATILMASADA

sercan2667
16 Ocak 2015, 00:28
Benim sadece kendi memleketinde (mersinde) gördüğüm 2 tane var :)
2 tane de toplamda İst ve Antepte var toplamda 4 benden bu kadar :)
İnternette bakardım hep kocaman gözükürdü gözüme.Gerçekte çok kibar ve göründüğünden ufak.Sesi çok tatlı.

eçkideyi
18 Ocak 2015, 11:27
canlısını hiç görmedim.çıplak motor sevsemde görüntü olarakta hoş durduğunu söylemeliyim.tam araştırmadım ama motor bölümü yeni nesil banditle aynı olabilir.sadece ondan biraz ağır.sanırım gidişini de biraz zayıflatan o ama her şekilde tatmin eder inanın.bandit 1200 600c racinglerle rahat başetmekte :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:20 ----------

bu arada en son kasa cbf 1ooo ide değerlendirin bence.benim banditten sonraki ilk tercihim olurdu.gidişi yol tutuşu frenleri ve özellikle yakıt tüketimi ile çok güzel bir alet.

orhanerdogan
18 Ocak 2015, 11:35
1000++ olacak diye bir iddianız yoksa 650f kullanıyorum. Sport touring sınıfında iddalı bir motor olarak ifade edebilirim.

flea
27 Ocak 2015, 15:08
canlısını hiç görmedim.çıplak motor sevsemde görüntü olarakta hoş durduğunu söylemeliyim.tam araştırmadım ama motor bölümü yeni nesil banditle aynı olabilir.sadece ondan biraz ağır.sanırım gidişini de biraz zayıflatan o ama her şekilde tatmin eder inanın.bandit 1200 600c racinglerle rahat başetmekte :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:20 ----------

bu arada en son kasa cbf 1ooo ide değerlendirin bence.benim banditten sonraki ilk tercihim olurdu.gidişi yol tutuşu frenleri ve özellikle yakıt tüketimi ile çok güzel bir alet.

Zaten CBF1000'i artik getirmeme mantığı nedir anlamak mümkün değil... Gerçi Mt09 Tracer geliyor simdi, onun yanında nasıl satar bilemiyorum. ORtalık çok karışacak sanırım bu sene:pl:

UNDERDARK
18 Nisan 2017, 16:19
gsx650f ile 1250f arasında kasa farkı varmı? benim boy 2 metre oldugu için korkuyorum biraz 650 almaya, yurt dısından sipariş vericem, kasaları aynı ise 1250 almanın manası yok,.. eger 1250 nin kalıbı biraz büyük ise o zaman tercih ederim 1250 yi.

Green Arrow
12 Aralık 2018, 00:36
Vay be konusuda varmış. Benim şuanda sahibi olduğum muazzam alet :)