PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Kuba Kuba STR 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45

Kozak
26 Aralık 2011, 14:58
resimler süper.. güzel bir gezi olmuş,izmir de böyle yerler olduğunu bilmiyordum..bizde dün 2 str çamur etabı yaptık..str yi teste devam..sonuç gayet iyi..hala hayal kırıklığına uğramadım..çamurada hakimiyet gayet iyi..motorlarda nazarlarımızda oldu,arkadasın fren elcigi benimde sol ayna kökten kırıldı :( aynalar çıkınca motor bi başka oldu ama.

35emre35
26 Aralık 2011, 15:22
olmazmı, çok güzel dağlarımız, parkurlar var. bizlerde nazarlıkları çoktan yaptık :) ben hem sağ hem sol grenajları hafiften çizdim bile. neyseki önceki motorum gibi grenajlar sert plastikten değil, önceden kırılacak diye düşmeye korkardım, şimdi ise grenajlar esnek olduğu için çok rahatım. arazide en korktuğum şey debriyaj yada fren manetinin kökten kırılması(tecrübe ile sabit) bunun için elcik koruma takmak şart yada yedek manet taşımak lazım. birkaç fotoda sen atarsın Kozak; arazide yapılan gezi fotolarını izlemeye bayılıyorum

Huckle
27 Aralık 2011, 17:46
Zirveden bir kaç foto da benden.. :)

Bu Huckle
http://a1112.hizliresim.com/s/v/1df88.jpg
http://a1112.hizliresim.com/s/v/1df8w.jpg

Ve Emre

http://a1112.hizliresim.com/s/v/1df94.jpg

Syanur
27 Aralık 2011, 18:44
Uleeeeynnn!!! Çok canım çekti ya :) :)

RT yi bu haftasonu itfaiye yollarına vurucam. Geçen hafta geziyorduk, 2 tane özel güvenlik görevlisi geldi...Kuba cruiser motor ile... Bizi o arazide nasıl buldula bilmiyorum ama ihbar etmişler belliki. Adamlar ne dese beğenirsiniz, "Burada motorla gezmek yasak hocam!" :) Arkamda kız arkadaşım vardı, bişey demedim. Uzun süre bakıştık adamla. Sonra tamam dedim gittim. Ama bu hafta sonu tek başıma gircem, bakalım nolcak...? :)

---------- Post added at 16:44 ---------- Previous post was at 15:52 ----------

Buarada maşallah her hafta toplanıyorsunuz sanırım, sayenizde kendi topiğimizden çok buraya girer olduk... :)

mankind1976
27 Aralık 2011, 22:24
Sahalarımızda görmek istediğimiz manzaralar Hakan :)

izmiRT125
27 Aralık 2011, 22:34
http://img856.imageshack.us/img856/2384/39811333216496014562110.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/856/39811333216496014562110.jpg/)

soldan 2 motor
kube str ve Rt125 karion

Syanur kıskandırmak için değil, harekete geçirmek için foto ekliyorum.. ... belki grup içinde en arkadan gittim ama yinede o zirvede bende vardım.. :wiinkk:

35emre35
27 Aralık 2011, 23:22
daha çok gezilerimiz olacak, hep beraber nice zirvelere

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:56 ----------

bu arada Hannibal'lerede çok teşekkür ederiz, her anlamda gözetip kolladılar, bizleri arkada bırakmadılar ve farklı parkurlarda gazlamamızı sağladılar

alanyali_07
01 Ocak 2012, 02:32
mrb arkadaşlar bugun bayide motoru inceledim. 5000 tl istiyorlar. fiyatta bir anormallık yokmu. antalya nayiye gidecegim birde benim boyum müsait degil 5cm alcaltmak gerekiyor. bayisine sordum alcaltabilirmiyiz diye bilmiyorum dedi. sizce bir sıkıntı cıkarmı.

Huckle
02 Ocak 2012, 12:20
mrb arkadaşlar bugun bayide motoru inceledim. 5000 tl istiyorlar. fiyatta bir anormallık yokmu. antalya nayiye gidecegim birde benim boyum müsait degil 5cm alcaltmak gerekiyor. bayisine sordum alcaltabilirmiyiz diye bilmiyorum dedi. sizce bir sıkıntı cıkarmı.

5.000 de çokmuş, özellikle adana ve önceki gönderilerde paylaşılan fiyatlara göre.. Kargo veya otobüsle taşıma ücretini öğrenip bu iki bayiden almak tercih edilebilir..
Boy konusunda benim de boyum 1.70 ve ayaklarım yere basmıyor hatta balerin gibi duruyorum fakat bu tip endurolarda ayağın yere basmasından ziyade popoyu sele üzerinde sağa ve sola kaydırarak ayakların yere basmasını ve dengede tutmasını sağlamak mümkün..

Alçaltma ile ilgili de ön maşa'dan ve arka amortisör değiştirilerek veya yay bir aparatla biraz daha kıstırılarak gerçekleştirilebilir fakat ne kadar sağlıklı olur onu bilemiyorum.. Tavsiyem, chopper gibi bir oturuş pozisyonunun olmayacağı ve yukarıda bahsettiğim oturuş pozisyonlarıyla çok rahat kullanabileceğin..

Şimdiden hayırlı olsun..

35emre35
02 Ocak 2012, 12:57
evt illaki oradaki bayiye bağlı değilsin, adana ve bursa gibi uygun fiyat veren bayilerden alınabilir, 50 ila100tl arasında kargo ücreti değişiyor. Hakan'ın dediği gibi 170cm boyundan intibaren sıkıntısız kullannıla bilir, parmak uçları biraz kıvrık bir pozısyonda yere değiyor(acemi olmayan biri için denge sağlamak için yeterli). arka amortisör malesef ayarlı değil, boyu 170cm altında olanlar için alçaltma imkanı yok. incelemedim ama amortisör söküldükten sonra helezon çıkartılabilirse aynı arabalarda yaptıkları gibi helezonu biraz kesip 3-5cm aşağı almak mümkün olur diye düşünüyorum.

alanyali_07
03 Ocak 2012, 00:40
slm arkadaşlar cevaplarınız için teşekkür ederim. bugun başka bir bayi ile görüştüm kilomu sordu. ben 65 kiloyum adam hiç sorun olmaz dedi. benim bir arkadaşta honda crf var normlade ayaklarım yetişiyor rahatlıkla şaşırdım oda omortisörleri kestirmiş ondan dolayıymış o bende biraz kilolu ama hiç fark etmedi diyor biraz daha araştıracagım. hangisi uygun olursa almayı düşünüyorum.

ozgur325
09 Ocak 2012, 19:27
Arkadaşlar herkese merhaba. İsmim Özgür Ankaralıyım. Ben de bu haftasonu bir str 250 aldım, (Ankaradaki bayiiler taksitle 5,250 gibi rakamlar istiyorlardı ben de şehir dışından 3,750 lik ilanlardan aldım:mrgreen:) henüz kullanma fırsatım olmadı malum hava şartları çok çetin bu aralar. İlk izlenimim diğer çinli crosslara göre daha heybetli ve daha yüksek olduğu. Benden daha tecrübeli kullanıcılara sormak istediğim motor ön amortisörleri ters olsa da ben görsellik açısından amortisör koruma takmayı düşünüyorum. Bunu araştıran ve uygulayan varsa bilgi verirse sevinirim. Saygılar

35emre35
11 Ocak 2012, 22:48
Arkadaşlar herkese merhaba. İsmim Özgür Ankaralıyım. Ben de bu haftasonu bir str 250 aldım, (Ankaradaki bayiiler taksitle 5,250 gibi rakamlar istiyorlardı ben de şehir dışından 3,750 lik ilanlardan aldım:mrgreen:) henüz kullanma fırsatım olmadı malum hava şartları çok çetin bu aralar. İlk izlenimim diğer çinli crosslara göre daha heybetli ve daha yüksek olduğu. Benden daha tecrübeli kullanıcılara sormak istediğim motor ön amortisörleri ters olsa da ben görsellik açısından amortisör koruma takmayı düşünüyorum. Bunu araştıran ve uygulayan varsa bilgi verirse sevinirim. Saygılar
hayırlı olsun, kazasız belasız iyi sürüşler dilerim.
araştırmadım fakat ön amortisörleri değiştirmek istiyorsan amortisörleri tutan alt ve üst üçgenleride değiştirmen gerekir zannedersem, çünkü üzerindeki orjinalin çapı dar. yada tornada çapı genişletilebilir fakat buseferde mukavemeti azalıcaktır. değiştirmek en mantıklısı olacaktır.

Huckle
12 Ocak 2012, 11:35
hayırlı olsun, kazasız belasız iyi sürüşler dilerim.
araştırmadım fakat ön amortisörleri değiştirmek istiyorsan amortisörleri tutan alt ve üst üçgenleride değiştirmen gerekir zannedersem, çünkü üzerindeki orjinalin çapı dar. yada tornada çapı genişletilebilir fakat buseferde mukavemeti azalıcaktır. değiştirmek en mantıklısı olacaktır.

Özgür hayırlı olsun yeni motorun, sana bol çamurlu, dağlı taşlı yollar dilerim.. Amortisör korumayı sanırım Hanway'in sitesindeki turuncu motordaki gibi takmayı düşünüyorsun.. Plastik malzemelerle birşeyler yapılabilir sanırım, sonuca ulaşınca mutlaka bir resmini koy.. Onun dışında görsellik ve arazide fonksiyonellik açısından amortisöre herhangi bir renk çorap da takabilirsin..

Bir fotograf da geçen pazar günü Homeros'tan Karagöl'e giderkenki rotamızdan gelsin:

http://e1201.hizliresim.com/t/d/1rl1v.jpg

Bu ve bunun gibi bir çok arazi şartında test edip bindiğimiz motorlarımız daha su yapmadı.. :)

ozgur325
12 Ocak 2012, 12:29
hayırlı olsun, kazasız belasız iyi sürüşler dilerim.
araştırmadım fakat ön amortisörleri değiştirmek istiyorsan amortisörleri tutan alt ve üst üçgenleride değiştirmen gerekir zannedersem, çünkü üzerindeki orjinalin çapı dar. yada tornada çapı genişletilebilir fakat buseferde mukavemeti azalıcaktır. değiştirmek en mantıklısı olacaktır.


Özgür hayırlı olsun yeni motorun, sana bol çamurlu, dağlı taşlı yollar dilerim.. Amortisör korumayı sanırım Hanway'in sitesindeki turuncu motordaki gibi takmayı düşünüyorsun.. Plastik malzemelerle birşeyler yapılabilir sanırım, sonuca ulaşınca mutlaka bir resmini koy.. Onun dışında görsellik ve arazide fonksiyonellik açısından amortisöre herhangi bir renk çorap da takabilirsin..

iyi dilekleriniz için teşekkür ederim arkadaşlar inşallah hepimizin motoru tekeri üzerinde kalır. Şu plaka işini halledip bir an önce dağlara vurmayı düşünüyorum kendimi. Amortisör değişimini şu an için yapamam ama ilerisi için düşünüyorum.. şu an sadece koruma ya da amortisör kapağı denen plastik malzemeyi takmayı düşünüyorum. Şimdilik bulduğum parça zongshen zs 200 e ait resimdeki parça:
[IMG] (http://hizliresimyukle.com/showpic-167440/123.jpg)
eğer üniversal bi bağlantı aparatı bulursam ilk fırsatta uygulayıp paylaşacam resimleri.hem kabloları saklamak adına da güzel görünür bence. Elcik koruma tavsiyelerinizi de bekliyorum.. saygılar arkadaşlar

Huckle
12 Ocak 2012, 14:33
iyi dilekleriniz için teşekkür ederim arkadaşlar inşallah hepimizin motoru tekeri üzerinde kalır. Şu plaka işini halledip bir an önce dağlara vurmayı düşünüyorum kendimi. Amortisör değişimini şu an için yapamam ama ilerisi için düşünüyorum.. şu an sadece koruma ya da amortisör kapağı denen plastik malzemeyi takmayı düşünüyorum. Şimdilik bulduğum parça zongshen zs 200 e ait resimdeki parça:
[url] (http://hizliresimyukle.com/showpic-167440/123.jpg)
eğer üniversal bi bağlantı aparatı bulursam ilk fırsatta uygulayıp paylaşacam resimleri.hem kabloları saklamak adına da güzel görünür bence. Elcik koruma tavsiyelerinizi de bekliyorum.. saygılar arkadaşlar

Amortisör kapağı güzelmiş düşünülebilir fakat arazide hemen kırılacağı veya kopacağı kesin.. :) Elcik koruma ise benim motordaki sahibinden.com'dan 50-60 TL gibi bir fiyata almıştım.. Tek sorunu, gidon içine giren aparat büyük geldiğinden tornacı da aynısının bizim gidonlar için olanını yaptırmıştım.. Tek sıkıntısı bağlantı aparatlarının aluminyum oluşu.. Sağlam bir düşüşte kırılacağı kesin ama sağlam bir malzemeden gidon bağlantı aparatlarını yaptırmayı da düşünmüyor değilim hani.. Piyasada Zeta veya acerbis gibi markalar da var fakat fiyatları uçuk.. Bu konuda da alternatif bulursan lütfen bizimle paylaş..

fyildirok
13 Ocak 2012, 01:03
hocam nette var bi tane almaya niyetliyim...Str tavsiye edermisiniz?bayadır kullanıyorsunuz herhalde sıkıntısı varmı?tesekkurler

Syanur
13 Ocak 2012, 02:02
Amortisör kapağı güzelmiş düşünülebilir fakat arazide hemen kırılacağı veya kopacağı kesin.. :) Elcik koruma ise benim motordaki sahibinden.com'dan 50-60 TL gibi bir fiyata almıştım.. Tek sorunu, gidon içine giren aparat büyük geldiğinden tornacı da aynısının bizim gidonlar için olanını yaptırmıştım.. Tek sıkıntısı bağlantı aparatlarının aluminyum oluşu.. Sağlam bir düşüşte kırılacağı kesin ama sağlam bir malzemeden gidon bağlantı aparatlarını yaptırmayı da düşünmüyor değilim hani.. Piyasada Zeta veya acerbis gibi markalar da var fakat fiyatları uçuk.. Bu konuda da alternatif bulursan lütfen bizimle paylaş..

Sanırım bahsettiğin uçuk markalar da alüminyum kullanıyor. Bir araştır derim. Yanlız bana adını tam bilmiyorum da böyle plastik olmayan, sanırım körüklü dedikleri amartisor koruması lazım. Görsel olarak, açıkta kalan parlak yerlerin üzerine giydirilen şeyden işte. Nerden bulucam bilmiyorum

35emre35
13 Ocak 2012, 02:48
Sanırım bahsettiğin uçuk markalar da alüminyum kullanıyor. Bir araştır derim. Yanlız bana adını tam bilmiyorum da böyle plastik olmayan, sanırım körüklü dedikleri amartisor koruması lazım. Görsel olarak, açıkta kalan parlak yerlerin üzerine giydirilen şeyden işte. Nerden bulucam bilmiyorum
körük terine amortisör çorabını daha iyi ve şık olmazmı syanur. elastik kalın bir kumaştan kendin bile yapabilirsin.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motor-sporlari-aksesuarlar-acerbis-amortisor-corabi/detay/

str250
16 Ocak 2012, 00:46
bu motora 3 aydır biniyorum fiatına gore 10 numara bir alet devir yukselince onundeki zırıltı haric yalnız 2 el piyasası pek yok bence 800 kmde motoru satmaya calıstım 1 milyar zarara alan olmadı.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:43 ----------

birde hysongtaki arka lastik gibi bi lastik takabilirmiyim bu alete mesela 190 lık gibi bilgisi olan varmı

clemenze
16 Ocak 2012, 01:15
Bu model, şasisiyle, gösterge tablosuyla, farıyla ve hatta grenajlarıylada Derbi Senda'nın neredeyse kopyası...

Konunun takipçisiyim...

Arda_Karaca
16 Ocak 2012, 01:24
Sele yüksekliği nedir? Sitesinde bulamadım.

Birde fiyatı?

Huckle
17 Ocak 2012, 19:54
Sele yüksekliği nedir? Sitesinde bulamadım.

Birde fiyatı?

Sele yüksekliği 83 cm. Normal bayi satış fiyatı izmir'de şu anda 5200 TL civarında fakat adana'da 3.750 TL ye satılıyor.. Almadan önce bir kaç bayiden fiyat almakta fayda var..

Soykan67
17 Ocak 2012, 20:04
Sele yüksekliği 83 cm. Normal bayi satış fiyatı izmir'de şu anda 5200 TL civarında fakat adana'da 3.750 TL ye satılıyor.. Almadan önce bir kaç bayiden fiyat almakta fayda var..

O nasıl iş anlamadım.Arada 1.500 lira fark var neredeyse.

Huckle
17 Ocak 2012, 20:08
Geçen pazar günü 35emre35 ile yaptığımız geziden bir kare paylaşayım..

http://c1201.hizliresim.com/t/k/1vxy8.jpg

Syanur
17 Ocak 2012, 20:24
Geçen pazar günü 35emre35 ile yaptığımız geziden bir kare paylaşayım..

http://c1201.hizliresim.com/t/k/1vxy8.jpg

Benden de gelicek benzer bişeyler. Vakit bulamadım hala yüklemeye... Sizin lastikler iyimiş ama :) Ben epey zorlandım karda, tek başıma...

rcwrx
17 Ocak 2012, 20:44
Araziye kara çamura girerken cross lastik havalarınızı 22 ila 20 ye düşürün temel teknik budur...Başlıklar arasında 32 hava gördüm arazide balon gibi uçarsınız...

trazma
17 Ocak 2012, 22:26
önceki sayfada arkadaşın dediği gibi bende amörtisörleri ters çattallı yapmayı düşünüyorum acaba motorun dinamiğine bi sorun oluştururmu birde gidon yüksekliği çok alçak geliyor bana yükseltici aparat taktım ama fayda etmedi .

GaCCaLL
17 Ocak 2012, 22:42
Benden de gelicek benzer bişeyler. Vakit bulamadım hala yüklemeye... Sizin lastikler iyimiş ama :) Ben epey zorlandım karda, tek başıma...
vay vay vay vay hadi bakalım helecanla bekliyok :P

Huckle
26 Ocak 2012, 12:07
Gelen giden resim yok madem, ben bir tane daha yükleyeyim..

http://d1201.hizliresim.com/t/u/23t4v.jpg

GaCCaLL
26 Ocak 2012, 14:30
Gelen giden resim yok madem, ben bir tane daha yükleyeyim..

http://d1201.hizliresim.com/t/u/23t4v.jpg

http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/97955-karion-kar-altinda.html

onun resimler burda. adam ayrı topaç açtı :)

Syanur
26 Ocak 2012, 20:17
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/97955-karion-kar-altinda.html

onun resimler burda. adam ayrı topaç açtı :)

Naapsaydım, utanmadan benim tosbağayı buraya mı salsaydım?? :cherry:

35emre35
26 Ocak 2012, 21:27
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/97955-karion-kar-altinda.html
onun resimler burda. adam ayrı topaç açtı :)
gördüm iyi eğlenmiş, yazdım da hatta ama dağ-taş ücra gezilere tek çıkmamak lazım
önceden 2kaza, ve bir zincir kopmasıyla teyitlenmiştir, ufak tefek şeyleri saymıyorum, iyiki tek değildim dediğim çok olay yaşadığım için ben kısa tur olsada tek çıkma taraftarı değilim.

Naapsaydım, utanmadan benim tosbağayı buraya mı salsaydım?? :cherry:
sal sal, kapıştıralım tosbağaları :)

birkaç karede benden olsun, DOST çatlatalım biraz :)

http://img217.imageshack.us/img217/3665/fotoraf0114.jpg (http://img217.imageshack.us/i/fotoraf0114.jpg/)

http://img836.imageshack.us/img836/3227/fotoraf0122r.jpg (http://img836.imageshack.us/i/fotoraf0122r.jpg/)

http://img830.imageshack.us/img830/7465/fotoraf0126c.jpg (http://img830.imageshack.us/i/fotoraf0126c.jpg/)

bir tanede dere geçişi olsun
http://img444.imageshack.us/img444/3159/fotoraf0140r.jpg (http://img444.imageshack.us/i/fotoraf0140r.jpg/)

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:46 ----------

bu arada bugün "kendi gidon yükseltme aparatını kendin yap" aktivitesini gerçekleştirdim :) malum piyasada hazır satılan aparatlar 120-160tl arasında değişiyor. bense, gidonu tutan üst kelepçeyi fabrikaya spariş ettim ve bugün kargom geldi ve montajını yaptım.
bu şekilde yükseltmek çok basit ve ucuz, gidonu tutan üst kelepçeyi ters çeviriyorsunuz ve aynısından sipariş ettiğiniz kelepçeyi üste oturtup daha uzun cıvatalarla monteliyorsunuz. bu şekilde gidonum 2cm yükseldi. fakat sonradan neden 2adet almadım diye üzüldüm, böylelikle 4cm yükselmiş olacaktı, neyse artık şimdilik böyle kullanayım, ihtiyacımı karşılamazsa 1adet daha ısmarlamak şart. bunlarda fotolar, yorumları alayım :)

http://img717.imageshack.us/img717/3935/fotoraf0141.jpg (http://img717.imageshack.us/i/fotoraf0141.jpg/)

http://img7.imageshack.us/img7/57/fotoraf0144c.jpg (http://img7.imageshack.us/i/fotoraf0144c.jpg/)

http://img7.imageshack.us/img7/57/fotoraf0144c.jpg (http://img7.imageshack.us/i/fotoraf0144c.jpg/)

http://img851.imageshack.us/img851/9946/fotoraf0145u.jpg (http://img851.imageshack.us/i/fotoraf0145u.jpg/)

izmiRT125
26 Ocak 2012, 22:53
baktın yetmedi 2 cm, 2 adet daha sipariş ver, olsun 6 cm yükseklik :):):)

süper olmuş :cat:

35emre35
26 Ocak 2012, 23:24
baktın yetmedi 2 cm, 2 adet daha sipariş ver, olsun 6 cm yükseklik :):):)

süper olmuş :cat:
yok okadarda abartmayayım leee, ne o öyle kaçak kat gibin :)

eyvallah kardeşim :cat:

demirutku
27 Ocak 2012, 04:17
arkadaşlar öncelikle merhaba :) ilk motorum olucak o yüzden heyecanlı bir şekilde 22 sayfayı da teker teker okudum ve kafamda tek bir soru işareti kaldı onu sormak istiyorum.
istanbulda oturuyorum fakat bilecik üniversitesinde okuyorum. istanbul-bilecik arası yaklaşık 300km civarı. 5-6 ay da bir bu yolu yapıcam alıcağım motor ile. acaba bu yola uygun olur mu ? veyahut yazın istanbuldan(iki kafadar birer tane alıcaz) atlayıp 2 str250yle antalyaya kadar gidebilirmiyiz ? gittik geri gelebilirmiyiz ? :queen: bunun dışında bilecikte her gün yaklaşık 15gidiş 15 geliş 30km kullanıcam okula gidip gelme amaçlı. değerli cevaplarınızı sabırsızlıkla bekliyorum :queen:

35emre35
27 Ocak 2012, 12:44
Demirutku, şimdiden hayırlı olsun diyeyim. birçok yerde ve önceki sayfalarda yazdığım gibi düşük cc'li motorlarlada dünyayı dolaşabilirsiniz, aradaki fark bu motorlar zaten uzun yol yapılabilsin diye tasarlanmışlardır daha hızlı, daha konforludurlar. bana göre düşük motor hacmiyle, yüksek motor hacmi olan bir motorla seyahat arasındaki fark motoru yormamaktan geçer. diyelimki İstanbul'dan kalkıp Van'a kadar düzbir hatta yaklaşık 2000km'lik Türkiye seyahati yapılacak; 600cc lik bir motor 200km hız yapabilmektedir, bu seyahat boyunca motoru yormamış olacaksınz yani istesenizde 200km hızda sürekli tapa gaz gitmeyeceksiniz genelde 100-150km de seyir halinde olacaksınız. fakat 200cc'lik bir motorun son hızı olan 100-120km hızda sürekli seyir halinde olursanız motorun ömründen ömür yemiş olursunuz. yani demek istediğim küçük hacimli motorlarla bu tarz seyahat yapabilmek motoru sıkıştırmamak, yormamaktan geçer. ister tek seferde, isterseniz 6-7ayda şehir içinde 10.000km yi tamamlayın değişen birşey olmayacaktır, yeterki motorunuzu hor kullanmayın rutin bakımlarını yapın yada yaptırın. umarım bu örneklerim bir fikir sahibi olmanıza yardımcı olur.
ben motorumu alalı 6ay oldu ve şuanda 7900km deyim ve gayet memnunum

izmiRT125
27 Ocak 2012, 14:09
DEMİRUTKU; Asfalt ağırlıklı= şehir içi ve şehirler arası yollarda gezeceksen lastikler açısından rahatsız olacaksın.. Dişli lastikler toprakta aşınmıyor fakat asfaltda çok çabuk bitiyor...

saatde 80 km hız ile gitmekten sıkılmayacaksan, bu hacimdeki motorlar ile dünya gezilir... (zaten bisiklet ile gezenleride görüyoruz.. adamlar 20 km hız ile dünya turu yapıyor)

okul eşyalarını sırt çantasıyla hallede bilirsin; motorunda taşıyacağın eşya olacaksa topcase takabileceeğin tarzları gözden geçirmelisin.. ayrıca yolcun olacaksa arka selenin konforunuda düşünmelisin (tutunma, ayak koyma yerleri, minder genişliği)...
Amaca uygun vasıta kullanmak hem yakıt tasarrufu yaptırır, hemde bütçeni korur.. :cat:

GaCCaLL
27 Ocak 2012, 15:21
arkadaşlar öncelikle merhaba :) ilk motorum olucak o yüzden heyecanlı bir şekilde 22 sayfayı da teker teker okudum ve kafamda tek bir soru işareti kaldı onu sormak istiyorum.
istanbulda oturuyorum fakat bilecik üniversitesinde okuyorum. istanbul-bilecik arası yaklaşık 300km civarı. 5-6 ay da bir bu yolu yapıcam alıcağım motor ile. acaba bu yola uygun olur mu ? veyahut yazın istanbuldan(iki kafadar birer tane alıcaz) atlayıp 2 str250yle antalyaya kadar gidebilirmiyiz ? gittik geri gelebilirmiyiz ? :queen: bunun dışında bilecikte her gün yaklaşık 15gidiş 15 geliş 30km kullanıcam okula gidip gelme amaçlı. değerli cevaplarınızı sabırsızlıkla bekliyorum :queen:

hiç sıkma canını ben o dediklerini 200lük asyam ile yapıyordum
ahanda sana kanıt :)
rahatını bozacak tek olay lastiklerin olur motorunun arka tarafına çantalarını ben gibi yerleştirirsen belin için dayanak noktası olur gerçi boyunu bilmiyorum benim boy 1.90 a yakın olduğu için belli bi müddet sonra rahatsızlık veriyodu oturuş pozisyonu çantalara yaslanarak cruiser oturuşu yaparak gidiyodum :) sadece kamyon sollarken çok dikkatli ol tek şerit yolallarda çünki kimi zaman 1 dk yı geçiyo sollaman :cat:
http://img705.imageshack.us/img705/1210/big340729984in.jpg
http://img844.imageshack.us/img844/4526/big34072998mbs.jpg
http://img406.imageshack.us/img406/2333/big34072998iyp.jpg

demirutku
27 Ocak 2012, 16:11
Demirutku, şimdiden hayırlı olsun diyeyim. birçok yerde ve önceki sayfalarda yazdığım gibi düşük cc'li motorlarlada dünyayı dolaşabilirsiniz, aradaki fark bu motorlar zaten uzun yol yapılabilsin diye tasarlanmışlardır daha hızlı, daha konforludurlar. bana göre düşük motor hacmiyle, yüksek motor hacmi olan bir motorla seyahat arasındaki fark motoru yormamaktan geçer. diyelimki İstanbul'dan kalkıp Van'a kadar düzbir hatta yaklaşık 2000km'lik Türkiye seyahati yapılacak; 600cc lik bir motor 200km hız yapabilmektedir, bu seyahat boyunca motoru yormamış olacaksınz yani istesenizde 200km hızda sürekli tapa gaz gitmeyeceksiniz genelde 100-150km de seyir halinde olacaksınız. fakat 200cc'lik bir motorun son hızı olan 100-120km hızda sürekli seyir halinde olursanız motorun ömründen ömür yemiş olursunuz. yani demek istediğim küçük hacimli motorlarla bu tarz seyahat yapabilmek motoru sıkıştırmamak, yormamaktan geçer. ister tek seferde, isterseniz 6-7ayda şehir içinde 10.000km yi tamamlayın değişen birşey olmayacaktır, yeterki motorunuzu hor kullanmayın rutin bakımlarını yapın yada yaptırın. umarım bu örneklerim bir fikir sahibi olmanıza yardımcı olur.
ben motorumu alalı 6ay oldu ve şuanda 7900km deyim ve gayet memnunum

peki elektrik aksamıyla ilgili herangi bir problem yaşadınız mı ? ya da stop etme gibi ? jigle çalışmıyor falan diyordu bir kaç arkadaş. hiç anlamam, bi problem falan çıkarsa olduğu yerde kalır heralde :queen:


hiç sıkma canını ben o dediklerini 200lük asyam ile yapıyordum
ahanda sana kanıt :)
rahatını bozacak tek olay lastiklerin olur motorunun arka tarafına çantalarını ben gibi yerleştirirsen belin için dayanak noktası olur gerçi boyunu bilmiyorum benim boy 1.90 a yakın olduğu için belli bi müddet sonra rahatsızlık veriyodu oturuş pozisyonu çantalara yaslanarak cruiser oturuşu yaparak gidiyodum :) sadece kamyon sollarken çok dikkatli ol tek şerit yolallarda çünki kimi zaman 1 dk yı geçiyo sollaman :cat:
http://img705.imageshack.us/img705/1210/big340729984in.jpg
http://img844.imageshack.us/img844/4526/big34072998mbs.jpg
http://img406.imageshack.us/img406/2333/big34072998iyp.jpg

hocam tam istediğim şey, inşallah yazın bende böyle bir kaç fotoğraf yükliycem :)


DEMİRUTKU; Asfalt ağırlıklı= şehir içi ve şehirler arası yollarda gezeceksen lastikler açısından rahatsız olacaksın.. Dişli lastikler toprakta aşınmıyor fakat asfaltda çok çabuk bitiyor...

saatde 80 km hız ile gitmekten sıkılmayacaksan, bu hacimdeki motorlar ile dünya gezilir... (zaten bisiklet ile gezenleride görüyoruz.. adamlar 20 km hız ile dünya turu yapıyor)

okul eşyalarını sırt çantasıyla hallede bilirsin; motorunda taşıyacağın eşya olacaksa topcase takabileceeğin tarzları gözden geçirmelisin.. ayrıca yolcun olacaksa arka selenin konforunuda düşünmelisin (tutunma, ayak koyma yerleri, minder genişliği)...
Amaca uygun vasıta kullanmak hem yakıt tasarrufu yaptırır, hemde bütçeni korur.. :cat:

80-90 sabit km hiç sorun değil :) sadece artçı olayı sorun gibi, artçısız kalıcağımı sanmıyorum :)

35emre35
27 Ocak 2012, 17:24
jikle en başta pek işe yaramıyordu, ve sabah hemen çalışmama sorunu vardı, motor yeni olduğu için ve erken olmasından dolayı 2000km de tam randıman vermeyeceğini bilmeme rağmen hava ayarı yaptırdım biraz düzeldi. 2.hava ayarı yeni yapıldı ve hava soğuk olduğu halde jiklesiz tek maşta çalışıyor. bundan önceki 2çinli(250mct, skygo200) motorlarımda da elektrik tesisatı ile ilgili hiçbir problem yaşamadım, düzenli olarak kabloları kontrol ederdim sıyrılmış soyulmuş kabloları elektrik bandı ile elden geçirirdim. sonuç olarak elinden biraz iş gelecek, uzun yola çıkarken küçük bir tamir seti ve yedeklemen gereken ufaktefek parçalar(buji, debriyaj teli, far ampulü vs. ) yanında olmalı. arkada bagaj demiri var ise çanta takabilirsin, yoksa yaptırılabilir; yaz gelmeden benimde yaptırmam lazım. benimde arkamdan artçı eksik olmaz, gezmek istiyorsa biraz dişini sıkacak, sonuçta goldwing'e binmiyor :) 300-400km gibi uzun yolculuklarda cc düşüklüğünden dolayı ara ara mola verme gereği duyacaksınız, gem motor hem siz biraz dinlenmiş olursunuz. Gaccall gibi, motor yüklü halde foto bulamadım ama, yerdeki eşyalar birazdan motora yüklenecek :)
http://img576.imageshack.us/img576/1543/dsc01251v.jpg (http://img576.imageshack.us/i/dsc01251v.jpg/)

http://img208.imageshack.us/img208/7568/dsc03066b.jpg (http://img208.imageshack.us/i/dsc03066b.jpg/)

http://img38.imageshack.us/img38/839/dsc03078tx.jpg (http://img38.imageshack.us/i/dsc03078tx.jpg/)

GaCCaLL
27 Ocak 2012, 18:50
birde bu str250 de de varmı bilmiyorum ama benim asyada akü olmasa dahi çalışıyordu meret ayak marşı ile hatta kontağın vidaları çıkmıştı yoldayken banamısın demeden gidiyordu.yolda kalmamak için tasarlanmış sanırsam :)

Kozak
27 Ocak 2012, 19:15
Selam arkadaşlar..Uzun zamandır yazamıyorum ama sayfayı takip ediyorum...çok güzel geziler yapıyorsunuz.biz de her pazar kozakta gazlamaya devamm..resim atmak istiyorum ama başarılı olamadım tekrar deneyeceğim.mesaja eklenti yapma hakkınız yok diyor,yardımcı olursanız sevinirim.
motor yaklaşık 300 km civarı oldu. bazen biraz daha yüksek cc olsa dediğim zamanlar oluyor doğrusu..
Gecen hafta sehpa iyice açıldı üstelik zorlamada yoktu,yay falan çıkmış bende söktüm başıma iş açmasın diye dağ başında..sehpa ayağı resmen ince bir su borusu..bu kadar adi olacağını düşünmezdim inşallah diğer aksamlarda böyle içi boş değildir.500 km de yağ değişimi yapmayı düşünüyorum,doğrudur her halde..saygılar

demirutku
27 Ocak 2012, 20:01
he bir de fuar marttaymış sanırım, çoğu firma bir çok yeni modelini tanıtıcakmış. almak için fuarı beklemek daha mantıklı olur diye düşündüm bu kadar beklemişken. honda xr125 diye yeni bir motor getiricekmiş

http://www.honda-gede.de/Bilder/Motorraeder/Honda/xr125_l3_rot.jpg

35emre35
27 Ocak 2012, 21:50
birde bu str250 de de varmı bilmiyorum ama benim asyada akü olmasa dahi çalışıyordu meret ayak marşı ile hatta kontağın vidaları çıkmıştı yoldayken banamısın demeden gidiyordu.yolda kalmamak için tasarlanmış sanırsam :)
hiç denemek zorunda kalmadım ama uzunca bir süre 250mct'yi vurdurarak çalıştırıyordum, yokuş ta gerekmiyordu 2metre ittirdimmi tık diye çalışıyordu. seninkide ne motormuş beeee, çinliler yapıyor kardeşim yaaaaa :) :) :)


Selam arkadaşlar..Uzun zamandır yazamıyorum ama sayfayı takip ediyorum...çok güzel geziler yapıyorsunuz.biz de her pazar kozakta gazlamaya devamm..resim atmak istiyorum ama başarılı olamadım tekrar deneyeceğim.mesaja eklenti yapma hakkınız yok diyor,yardımcı olursanız sevinirim.
motor yaklaşık 300 km civarı oldu. bazen biraz daha yüksek cc olsa dediğim zamanlar oluyor doğrusu..
Gecen hafta sehpa iyice açıldı üstelik zorlamada yoktu,yay falan çıkmış bende söktüm başıma iş açmasın diye dağ başında..sehpa ayağı resmen ince bir su borusu..bu kadar adi olacağını düşünmezdim inşallah diğer aksamlarda böyle içi boş değildir.500 km de yağ değişimi yapmayı düşünüyorum,doğrudur her halde..saygılar
http://www.motosiklet.net/forum/mt-hakkinda-elestiriler-sorular-oneriler-duyurular/70511-foruma-fotograf-eklemek.html buradan nasıl yüklendiğine bakabilirsin. aslında ayaklığın kalınlığı ideal ve gayet sağlam(bir mengeneye sıkıştırıp boru geçirip eğmeye çalışırsan sağlamlığını göreceksin). eğilmeyi ayaklıktan değilde cıvatanın takıldığı bağlantı yerinden yapıyor, eğilip baktığında arkasının boş ve zayıf olduğunu göreceksin. motor un kendi ağırlığını taşıyor fakat ayaklık açık üstüne çıkıldığında yada oturulduğunda kaldırmıyor malesef. arkadan o kısıma lama kaynatılıp sağlamlaştırılabilir. biraz fazla yattığını farkettiğimde, motoru sağa yatırıp bir yere dayadığımda ayaklık açık vaziyette üzerine çıkıp hafiften ağırlığımı veriyorum, şimdilik böyle idare ediyorum:) ama en kısa zamanda arkaya parça kaynatmak lazım.
yağ değişimini 1000-2000-2000-2000-5000-5000-.... söylerler, ama ben 500-1000-2000-2000-... diye devam ediyorum 2000km'debir 1lt yağ(20tl) çok mattah bir para değil ve bana göre daha sağlıklı.
artık öğrendin, fotoları bekliyoruz kozak.

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:47 ----------


he bir de fuar marttaymış sanırım, çoğu firma bir çok yeni modelini tanıtıcakmış. almak için fuarı beklemek daha mantıklı olur diye düşündüm bu kadar beklemişken. honda xr125 diye yeni bir motor getiricekmiş

http://www.honda-gede.de/Bilder/Motorraeder/Honda/xr125_l3_rot.jpg
kullanmadığım için bir yorum yapamam, ama yamahanın wr125r modeli arkadaşımda var ve kullandım, tavsiye ederim. sonuçta Honda,Yamaha vs. japon markaları, maddi imkanın elveriyorsa tabikide daha iyisini al derim.

izmiRT125
28 Ocak 2012, 00:10
çadırlı yüklü motorların fotolarını görünce daayanamadım ekliyourm dl650 ile hatıralarımı...

http://img147.imageshack.us/img147/9776/110620060199sa.jpg

http://img147.imageshack.us/img147/1023/110620060277wx.jpg

top case yoktu fakat file/ahtapot ile epey yükleniyordu.. ...

35emre35
28 Ocak 2012, 00:35
attan indim eşeğe bindim fotoları :) eşek iyidir eşek candır, ver yükü ver çeri çöpü samanı gık demez :) arada bir anırır garip sesler çıkarır baytara(ustasına) götürdünmü bişeyciği kalmaz, hem baytarda neredeyse bedavaya bakar :) vur gene yollara dağa taşa

agca_alp
28 Ocak 2012, 19:08
s.a bende bu motordan almayı düşünüyorum şurda ehliyeti almama 3 ay kaldı. motorla ilgili birazda video ekleme imkanınız varsa eklermisiniz, youtube den bakıyorumda hiç video bulamadım.

35emre35
28 Ocak 2012, 19:23
hayırlı olsun kardeşim. gezi videolarımız var fakat bizde hala arkadaştan alamadık, aldığımızda koyarız iyi fikir:cat:
konuyu takip ettiğini düşünüyorum ama genede hatırlatma yapayım adana ve bursa daki bayilerden birinde fiyatlar çok uygun, aklında olsun.

agca_alp
28 Ocak 2012, 19:29
ankarada oturuyorumda bursadan almak daha mantıklı olur. burda sordum motoru 4.500 dedi bayisi