PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Kuba Kuba STR 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45

Syanur
07 Aralık 2011, 21:20
Yani yine Ankarada gel bazı motorcular ile görüş diycem ama... Sonuç alırmısın bilmiyorum. Benim seni yönlendirebileceğim çok biyer yok. Hayırlı satışlar...

serdar87
07 Aralık 2011, 23:50
şimdi gelmesine gelirim... arabam da var ama sonuçda 390km yol.... orda motorların ikisinide satamazsam boşyere mazot harçamış olurum... 100% emin olmam lazım....

ama belki sen benim için bir kıyak yaparsın.... o verdiğim 2 motor ilanını arkadaşlarına veya motorçulara gösterebilirsin tabiki eyer vaktin zamanın varsa.... birisi kesin almaya karar verirse ança ozaman olur bu iş

gazi.
08 Aralık 2011, 01:41
İyi akşamlar adım Okan istanbulda yaşıyorum 45 yaşındayım , 4 ay evvel str250 yi gördüm ve hemen aldım üstüne üstlük 1000 RR kullanıcısı iken millet almadan araştırırken ben gerek görmedim sonuçda çinli ne kadar iyi olabilir ki dedim ilk işim stikırları sökmek ve mesleğim gereği elim yatkın olduğundan Honda logolarını yapıştırdım. Emin olun asya bayi bile Honda nın bu modeli ne zaman piyasaya çıktı diye sordu motor dikkat çekiçi aldıkdan 2-3 gün sonra netde bu forumu gördüm 4 aydır takip ediyorum yazılanlara bazen hayretle bazende affedin kızıyorum. Kullananların bilgilerini paylaşması adına az önce üye oldum cevaplamak istediğim bir kaç soru vardı 1) bir arkadaş arka dişlinin büyümesinin neticesini sordu, evet ben büyüttüm hızı 10-15 km düştü ama tork arttı sıkı debriyajla 2 de bile tekere kaldırırsınız zira 1. vitesi söylemiyorum acemi denerse kaldırmayı takla atabilir. 2) Huckle nıckli arkadaş seleden rahatsızmış 25 tl masraf ve kendi emeğimle seleyi 3 cm lik sünger ile kapladım sorun çözüldü (bu çözüme sebebim kuyruk sokumuma giren ağrı sebeb oldu:)) 3) Sağlamlık konusuna gelince yeterince sağlam zira atlıyorum zıplıyorum sadece gidon kilidi çalışmıyor sebebini bilmiyorum belki çocuklar oynayıp kırdı 4) Mekanik olarak sıkıntım yok şuan 1000 km de arka sizce frende kronik denen sorunu yaşamadım (Henüz :)) sadece marş motorum bozuldu ve 2 günde yenisi geldi garantiden değişti 5) Orjinal lastikleri asvaltta iyi ses yapmıyor kayma yok ama arzide ve çamurda iyi değiller 3-4 kez kemerburgaza gittim performansını beğenmedim ama değiştirmeye gerek görmedim. Dişli ve sele resimlerini ilk fırsatta yükleyeceğim sözün kısası ben memmunum büyük dişli ile 100 km yi göremiyorum zaten öyle bir niyetim de yok olsa RR ı satmazdım ön yargılarımızı aşmanızı öneririm aynı paraya 2. el japonda alınır ama yaklaşık 10 yaşında olur ben kendi payıma kredi kartına 12 ay vadeli aldım para bağlamadım 2, el de nakit ödeyeceksin yedek parça pahalı ben bunu tercih ettim herkese saygı duyarım. şimdilik iyi geceler.

35emre35
08 Aralık 2011, 02:29
gazi hocam hayırlı uğurlu olsun, kazasız belasız. sizde hakan gibi iş güçten dolayı fazla km yapamıyorsnuz galiba. ben 22 temmuzda aldım ve 6000km deyim. buzamana kadar olan sıkıntılarımızı yazdık. ufak tefek şeyler muhakkak olacaktır, ben önceki çinli motorlarımdan alışkınım:) 2side beni 50000km den fazla götürdü ve motor kısmıyla ilgili büyük problemler yaşatmadı. büyük ihtimal buda yaşatmayacaktır, daha önce yazmıştım galiba yaşatırsada komple ölmüş motoru diriltmek işçilik dahil 400tlye malolur enfazla(bir japon motorun dişli seti yada konjektör fiyatı) motorunuzun ve gezilerinizin fotolarını bekliyoruz.

serdar87
08 Aralık 2011, 03:24
İyi akşamlar adım Okan istanbulda yaşıyorum 45 yaşındayım , 4 ay evvel str250 yi gördüm ve hemen aldım üstüne üstlük 1000 RR kullanıcısı iken millet almadan araştırırken ben gerek görmedim sonuçda çinli ne kadar iyi olabilir ki dedim ilk işim stikırları sökmek ve mesleğim gereği elim yatkın olduğundan Honda logolarını yapıştırdım. Emin olun asya bayi bile Honda nın bu modeli ne zaman piyasaya çıktı diye sordu motor dikkat çekiçi aldıkdan 2-3 gün sonra netde bu forumu gördüm 4 aydır takip ediyorum yazılanlara bazen hayretle bazende affedin kızıyorum. Kullananların bilgilerini paylaşması adına az önce üye oldum cevaplamak istediğim bir kaç soru vardı 1) bir arkadaş arka dişlinin büyümesinin neticesini sordu, evet ben büyüttüm hızı 10-15 km düştü ama tork arttı sıkı debriyajla 2 de bile tekere kaldırırsınız zira 1. vitesi söylemiyorum acemi denerse kaldırmayı takla atabilir. 2) Huckle nıckli arkadaş seleden rahatsızmış 25 tl masraf ve kendi emeğimle seleyi 3 cm lik sünger ile kapladım sorun çözüldü (bu çözüme sebebim kuyruk sokumuma giren ağrı sebeb oldu:)) 3) Sağlamlık konusuna gelince yeterince sağlam zira atlıyorum zıplıyorum sadece gidon kilidi çalışmıyor sebebini bilmiyorum belki çocuklar oynayıp kırdı 4) Mekanik olarak sıkıntım yok şuan 1000 km de arka sizce frende kronik denen sorunu yaşamadım (Henüz :)) sadece marş motorum bozuldu ve 2 günde yenisi geldi garantiden değişti 5) Orjinal lastikleri asvaltta iyi ses yapmıyor kayma yok ama arzide ve çamurda iyi değiller 3-4 kez kemerburgaza gittim performansını beğenmedim ama değiştirmeye gerek görmedim. Dişli ve sele resimlerini ilk fırsatta yükleyeceğim sözün kısası ben memmunum büyük dişli ile 100 km yi göremiyorum zaten öyle bir niyetim de yok olsa RR ı satmazdım ön yargılarımızı aşmanızı öneririm aynı paraya 2. el japonda alınır ama yaklaşık 10 yaşında olur ben kendi payıma kredi kartına 12 ay vadeli aldım para bağlamadım 2, el de nakit ödeyeceksin yedek parça pahalı ben bunu tercih ettim herkese saygı duyarım. şimdilik iyi geceler.


gazi kardeş ben dişliyi büyültmek deyil küçültmek istiyorum... motor nasıl olsa çok güçlü...

dişlileri nerden sipariş verebiliriz... ve tabiki her dişli tipi uymuyaçakdır... neye göre ayırdediliyor bu dişliler.... mesela 150cc lik herhangi bir race motorun komple dişli seti uyarmı.... kusura bakmayın benim bu konuda hiç bir bilgim yok ??

serdar87
08 Aralık 2011, 16:19
Huckle sen STR ni kaça aldın ?????????????????

Huckle
08 Aralık 2011, 17:14
Huckle sen STR ni kaça aldın ?????????????????

Ben 4200'e almıştım.. Hatta onun da hepsini vermemiştim, 2 lira peşin üstü kredi kartına böldürdüm..

Bu arada str gerçekten sağlammış ki ben aslında biraz da bunu test ediyorum, tabiri yerindeyse eşşeğe biner gibi biniyorum, arazide takla atıyorum, zincir yağlamıyorum, eh yıkamıyorum da.. bana mısın demiyor kerata.. :)

serdar87
08 Aralık 2011, 18:07
iyi iyi dene... ben denemedim ama hislerim banada dayanıklı gibi dıyo :mrgreen:

burda nevşehirde eski motorumu aldığım yerde adam bana 4800 diyor ya ?

dedim nette arkadaşlar 4100-4500 arası alıyorlar... oda bana olamaz dedi ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:31 ----------

Huckle veya emre siz motor dişlerinden anlıyormusunuz ?

Huckle
08 Aralık 2011, 18:19
4200'e aldım fakat yaklaşık 4 ay önce.. Hatta zam gelecek muhabbetleri de yapmışlardı.. Emre bir ara motoru süratlendirmek için dişli değiştirmeyi düşünüyordu fakar değiştirmedi.. Gün içinde başlığa uğrarsa bilgi verir sanırım..

serdar87
08 Aralık 2011, 18:37
4200'e aldım fakat yaklaşık 4 ay önce.. Hatta zam gelecek muhabbetleri de yapmışlardı.. Emre bir ara motoru süratlendirmek için dişli değiştirmeyi düşünüyordu fakar değiştirmedi.. Gün içinde başlığa uğrarsa bilgi verir sanırım..

haa tamam zaten adamda demişdi orda fiyatlar dahada artaçak diye ama ben inanmamışdım.. ozaman doğrudur

35emre35
08 Aralık 2011, 18:59
bende hakandan biraz önce almıştım 4200e, şimdi zam gelmiş olması lazım 4500-4600filan olması lazım. her bayi farklı fiyat veriyor hepsini dolaş(gerçi şimdi baktım sizin orda fazla bayi seçeneği yok, 3ünden hangisi uygun fiyat verirse artık). evet başta dişliyi küçültmeyi düşünmüştüm fakat sonradan vazgeçtim, nede olsa asfalt ve uzun yoldan daha çok dağ bayır geziyoruz. bir sefer tek günde toplamda 130km yol yapmıştık, bunun 90km si dağ yolları. uzun yolda yaptığı sürat biraz sıkıcı oluyor tabiki ama bana yetiyor.
dişli konusunu ustana danış, 2motorun var ise sürekli gittiğin bir ustanda var demektir. önemli olan civata deliklerinin tam denk geldiği dişliyi bulmak, denk gelmiyorsa tornacıda uygun yerlerden delik açtırılabilir. fakat şunuda belirteyim, butarz küçük değişiklikleri motorun rodajı bittikten sonra yapmanı tavsiye ederim. hangi motoru alırsan al, butarz değişiklikleri rodajı geçirdikten sonra 3000-4000km lerden sonra yap derim. dediğim gibi bugibi şeyleri ustana danış, bizim söylediklerimizin üstüne şeyler muhakkak ekliyecektir, sonuçta yılların deneyimi. tabi USTA var, ustacık var. ben işinin ehli bir usta bulana kadar 2005 senesinden beri 10a yakın usta değiştirdim.

serdar87
08 Aralık 2011, 19:15
evet ya çok pahalanmış, keşke daha önçe alsaydım ama dediğim gibi önçe 2 motor satmam lazım ve o 2 motorlarıda sadeçe o benım tanıdığım usta alıyor ve bana str ısmallıyor... başka birisine satmaya kalkarsam adamlar madial 150 RE için(2800km) 500 TL den fazla vermeyeçek gibi....

evet dişli konusunda haklısın ben ustalara bi soruyum.... rodaj önçesı dişlı deyıştırmeyı anladım... sağol

Chronix
08 Aralık 2011, 19:49
:cherry: Allah kimseyi altında bırakmasın bunların, daha bu sabah bir tampona tosladım, balon gibi valla :)

Araziden ziyade toprak yollara ve aşırı engebesiz otlaklara uygun. Ama daha çok kumsallara. Malzeme kalitesinden ötürü asfaltı da tutmuyor zaten, ne işe yarar ben de bilmiyorum :farao:

o lastiklerin değerini bilmeli insan, 3 sene önce eyüp sahilde kırmızı ışıkta beklerken bir şahin(derdi neydi bilmem ) acı bir fren sesi ve çattt!! geçirdi ben 5 10 metre gittim şansım var ki düşmedim. indim bakıyorum benim plaka içeri doğru dönmüş çektim geldi, adama baktım arabanın önünde birşey kalmamış sadece farlar, hiç iplemedim binerken hopp birader dedi nereye, dedim istiyorsan polis çağıralım kırmızı ışıkta bekleyen ben o denli hızlı gelipte bana vuran sen , çağıralım ? ses yok..

gazi.
09 Aralık 2011, 00:20
gazi kardeş ben dişliyi büyültmek deyil küçültmek istiyorum... motor nasıl olsa çok güçlü...

dişlileri nerden sipariş verebiliriz... ve tabiki her dişli tipi uymuyaçakdır... neye göre ayırdediliyor bu dişliler.... mesela 150cc lik herhangi bir race motorun komple dişli seti uyarmı.... kusura bakmayın benim bu konuda hiç bir bilgim yok ??
Numara veremeyeceğim ama zincire baklasına uygun olan dişliyi hırdavatcılarda bulabirsin söküp baklanın birini götürmen yeter ve tornacıda delik açtırırsın yanlız ustan iyi olmalı tornaya bağlanmalı yoksa ortalamak çok zor, yanlız sana tavsiyem dişliyi küçültmek tehlikeli olur hız yapmak değilde bu sefer durmak sorun olur motoru iyi açarsan 120 görürsün zaten daha fazlası da motorun yapısına aykırı.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:17 ----------


gazi hocam hayırlı uğurlu olsun, kazasız belasız. sizde hakan gibi iş güçten dolayı fazla km yapamıyorsnuz galiba. ben 22 temmuzda aldım ve 6000km deyim. buzamana kadar olan sıkıntılarımızı yazdık. ufak tefek şeyler muhakkak olacaktır, ben önceki çinli motorlarımdan alışkınım:) 2side beni 50000km den fazla götürdü ve motor kısmıyla ilgili büyük problemler yaşatmadı. büyük ihtimal buda yaşatmayacaktır, daha önce yazmıştım galiba yaşatırsada komple ölmüş motoru diriltmek işçilik dahil 400tlye malolur enfazla(bir japon motorun dişli seti yada konjektör fiyatı) motorunuzun ve gezilerinizin fotolarını bekliyoruz.
Teşekkür ederim işden eve evden işe ayağım yerden kesilsin dedim kış mevsimindede bu motor çok uygun fotoları çektim bugün yüklemeye çalışacağım.

35emre35
09 Aralık 2011, 00:29
ayağın yerden kesilmesin, hep motor üstünde olsun :) sabısızlıkla bekliyoruz okan abi

gazi.
09 Aralık 2011, 01:43
Kemerburgaz,
http://i187.photobucket.com/albums/x263/avare2/Fotoraf0150-1.jpg

http://i187.photobucket.com/albums/x263/avare2/Fotoraf0149-1.jpg

Büyük dişli,
http://i187.photobucket.com/albums/x263/avare2/Fotoraf0268-1.jpg

http://i187.photobucket.com/albums/x263/avare2/Fotoraf0270-1.jpg

Kendim kapladığım konforlu sele:P

http://i187.photobucket.com/albums/x263/avare2/Fotoraf0271-1.jpg

http://i187.photobucket.com/albums/x263/avare2/Fotoraf0269-1.jpg

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:30 ----------

Buda konu dışı ama bir önce ki motorum ve bendeniz:)

http://i187.photobucket.com/albums/x263/avare2/DSCF7748.jpg

serdar87
09 Aralık 2011, 11:35
Numara veremeyeceğim ama zincire baklasına uygun olan dişliyi hırdavatcılarda bulabirsin söküp baklanın birini götürmen yeter ve tornacıda delik açtırırsın yanlız ustan iyi olmalı tornaya bağlanmalı yoksa ortalamak çok zor, yanlız sana tavsiyem dişliyi küçültmek tehlikeli olur hız yapmak değilde bu sefer durmak sorun olur motoru iyi açarsan 120 görürsün zaten daha fazlası da motorun yapısına aykırı.

yani zinçirin ve dişlerin birleştiği yuva uyarsa ve ortadaki yuva da uyarsa olur diyorsun...

uyarın içim sağol gazi ama ben en fazla 50-60 km yol yapaçam... onun için biraz daha hızlı gitsin yeter bana...saate 100km beni amel eder o yolda..
Bir sorum daha olaçak..... eyer arka dişliyi 1cm küçültürsem senin tahminin nekadar hız kazanırım satte 10-15km yi bulurmu yoksa dahamı fazla ???

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:33 ----------

buarada resimlerde güzel olmuş, arka dişliyi büyütlüşün nekadar hız kaybetti.. yani normalde 100 km/h yapıyor diyorlar ??

iarit
10 Aralık 2011, 21:36
Arkadaşlar merhaba,
Ben kuba str250 almayı düşünüyorum dağ taş dolaşmaya. önümüzdeki hafta gibi. Doğru bir karar mı ne dersiniz?

gazi.
11 Aralık 2011, 03:26
Arkadaşlar merhaba,
Ben kuba str250 almayı düşünüyorum dağ taş dolaşmaya. önümüzdeki hafta gibi. Doğru bir karar mı ne dersiniz?

Üşenme konuyu baştan sona oku o zaman kararını vereceksin. :)

35emre35
11 Aralık 2011, 12:33
birkaçtane ilan koydum, almayı düşünen arkadaşlar sahibindendeki "diğer modeller" kısmına bakmamazlık yapmasınlar. elinizde paranız var ise 2.el almak çok mantıklı, hem pazarlık şansı var hem motorlar fazla km yapmamış sıfır gibi hemde plakası çıkartılmış(bayi fiyatının üstüne plaka masrafınıda koyarsanz 5000tl ye yakın bir mebla olacak)

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-diger-markalar-kuba-str-250-col-kaplani-crosumu-satiyorum-65679941/detay/

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-iddaliyim-sifirindan-daha-iyi-65776786/detay/

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-diger-markalar-str-250-dag-kecisi-56753753/detay/

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kuba-cok-temiz-garaj-motoru-250-kmde-cross-kuba-str-250-66428151/detay/

35emre35
11 Aralık 2011, 15:03
Kemerburgaz,
http://i187.photobucket.com/albums/x263/avare2/Fotoraf0150-1.jpg

Büyük dişli,
http://i187.photobucket.com/albums/x263/avare2/Fotoraf0268-1.jpg


taş ocağı gibi bir yer sanki, tam gazlamalık, eğlenmelik. görünce içim gitti :)
büyük dişlide pek yakışmış, uzun yolda kullanacağım bir motorum daha olsa kesin arka dişliyi büyültürdüm abi.

gazi.
13 Aralık 2011, 00:56
taş ocağı gibi bir yer sanki, tam gazlamalık, eğlenmelik. görünce içim gitti :)
büyük dişlide pek yakışmış, uzun yolda kullanacağım bir motorum daha olsa kesin arka dişliyi büyültürdüm abi.

Bildin valla taşocağı yakını bir gelsen buraya hasta olursun süper bir parkurdur Zaten TMF de kros yarışlarını burada yapıyor.

35emre35
13 Aralık 2011, 23:32
Bildin valla taşocağı yakını bir gelsen buraya hasta olursun süper bir parkurdur Zaten TMF de kros yarışlarını burada yapıyor.
attım tuttu :)
kesin hasta olurum abi. izmirdede çok güzel dağlar, parkurlar var. herzaman bekleriz

Kozak
20 Aralık 2011, 17:58
herkese selamlar..arkadaşlar uzun bir aradan sonra arkadasımla tekrar krosa dönmeye karar vermiştik.Ancak fiyat kalite dengesini dikkate alarak str 250 yi incelemeye almıştım.bu forum sayesinde bir fikir edindim. Özellikle emre ve izmirli arkadaşın somut yorumları sayesinde 2 str 250 sahibi olduk.kısa bir montajlama sıkıntısından sonra makinayı toprakta deneme şansızmız oldu.sonuç umduğumunda çok üstünde idi.bu sebeple bu foruma katılmayı uygun buldum.ve deneyimlerimizi paylaşmanın diğer karar aşamasında olanblara faydalı olacağı kanaatindeyim.Tekrar yorumlarınız için teşekkürler..

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:23 ----------

huckle sanada cok tesekkürler...

Syanur
20 Aralık 2011, 19:13
Arkadaşlar hala almayı düşünen varsa;

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-diger-markalar-kuba-str-250-kross-sok-fiyat-65128948/detay/

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-diger-markalar-kuba-250-cross-kirmizi-63413378/detay/

Ben anlamadım neden bu kadar uygun fiyatlılar...???

gazi.
21 Aralık 2011, 00:26
Arkadaşlar hala almayı düşünen varsa;

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-diger-markalar-kuba-str-250-kross-sok-fiyat-65128948/detay/

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-diger-markalar-kuba-250-cross-kirmizi-63413378/detay/

Ben anlamadım neden bu kadar uygun fiyatlılar...???

Bu ne ya ben anahtar teslim 4500 e aldım neden fiyat kırdılar bence motor satılmıyor havası vermek için rakiplerin tezgahı satıcınında bu oyunda parmağı vardır. Benim şahsi kanaatım çıkar yakında kokusu.

35emre35
21 Aralık 2011, 15:36
herkese selamlar..arkadaşlar uzun bir aradan sonra arkadasımla tekrar krosa dönmeye karar vermiştik.Ancak fiyat kalite dengesini dikkate alarak str 250 yi incelemeye almıştım.bu forum sayesinde bir fikir edindim. Özellikle emre ve izmirli arkadaşın somut yorumları sayesinde 2 str 250 sahibi olduk.kısa bir montajlama sıkıntısından sonra makinayı toprakta deneme şansızmız oldu.sonuç umduğumunda çok üstünde idi.bu sebeple bu foruma katılmayı uygun buldum.ve deneyimlerimizi paylaşmanın diğer karar aşamasında olanblara faydalı olacağı kanaatindeyim.Tekrar yorumlarınız için teşekkürler..

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:23 ----------

huckle sanada cok tesekkürler...
rica ederim Kozak ne demek, böyle forumlarında amacı bu değilmi zaten. bu arada nerelisiniz Bergamamı? paylaşımlarınızı, fotolarınızı bekliyoruz, kazasız belasız keyifli sürüşler geziler dilerim.


Bu ne ya ben anahtar teslim 4500 e aldım neden fiyat kırdılar bence motor satılmıyor havası vermek için rakiplerin tezgahı satıcınında bu oyunda parmağı vardır. Benim şahsi kanaatım çıkar yakında kokusu.
vallaha bende şaşırdım abi, kazıklandık yauv :) acele edip ürünü (telefon, televizyon vs.) ilk alan kişiler bu sıkıntıyı hep yaşıyor zaten. bence cross motorun pek fazla gitmediği yerlerdeki bayiler kendi kar paylarını düşük tutarak böyle bir indirime gidiyorlar, eğer böyleyse düşünün nekadar kar ettiklerini. 2008de skygo cross'umu aldığımda Çetmen mağazaların elinde birtek teşhir motorları kalmıştı ve satış fiyatı 2200tl idi. bende mağazaları tektek dolaşıp peşin verirsem nekadar indirim yapacaklarıını sordum ve 1800tl ye veren mağazadan aldım. keşke 3-4ay daha sabrediverseymişiz, neyse bir soğuksu içeyim ben :)

Syanur nerden buldun bunu şimdi, içimize oturttun vallaha. bida indirim yaparlarsa sakın paylaşma yoksa kalpten gideriz :)

Syanur
21 Aralık 2011, 16:49
Syanur nerden buldun bunu şimdi, içimize oturttun vallaha. bida indirim yaparlarsa sakın paylaşma yoksa kalpten gideriz :)

Almayı düşündüğüm için araştırıyordum, fena tetikledi beni de doğrusu...

GaCCaLL
21 Aralık 2011, 17:29
Almayı düşündüğüm için araştırıyordum, fena tetikledi beni de doğrusu...

müdür patlat bitane str250 de gözümüz şenlensin :cat:

eren özer
21 Aralık 2011, 17:47
Beyler sıfırı 3500 iLE EN FAZLA 4000tl arasında Bi cross bulabilrmiyim 150 cc ve 250 cc arası ama tercihim 200 cc varsa markası nı ve iyi kötünü olduğunu söylermişsiniz

Kozak
21 Aralık 2011, 18:27
evet emre ..Bergama..Kozak yaylasında yaz kış yağmur çamur demeden kros yapan bizim ekiptir..hafta sonunu iple çekiyoruz..deneyimlerimizi buradan paylaşacağız.
bende bahsettiginiz fiyat farkı sebebiyle bursa inegölden motoru getirdim. 2 adet olduğundan bayağı kar ettik..satıcı ellerinde ki stok ve kur oynaması sebebiyle bu farkın olduğunu söyledi..İzmirde en ucuz fiyatı karşıyaka bayii ve 4400 Tl.nin altına inmedi..Motorun su an liste fiyatı 4800 Tl. genelde ancak 200 Tl inebiliyorlar..

Huckle
21 Aralık 2011, 19:15
Bu ne ya ben anahtar teslim 4500 e aldım neden fiyat kırdılar bence motor satılmıyor havası vermek için rakiplerin tezgahı satıcınında bu oyunda parmağı vardır. Benim şahsi kanaatım çıkar yakında kokusu.

Valla şeytan diyor bir tane daha al, maliyet düşür.. :)

Syanur
21 Aralık 2011, 19:36
müdür patlat bitane str250 de gözümüz şenlensin :cat:

Moruk SM ye çevirmezsem içimde kalır, jantlar senden ise alıyorum...?? :mrgreen:

GaCCaLL
21 Aralık 2011, 19:47
elimdeki jawaların döküntülerini bitireyim bir evvela canın sağolsun :D çember değişimiyle kısa yolda ayarlarız onu :cat:

35emre35
21 Aralık 2011, 21:50
evet emre ..Bergama..Kozak yaylasında yaz kış yağmur çamur demeden kros yapan bizim ekiptir..hafta sonunu iple çekiyoruz..deneyimlerimizi buradan paylaşacağız.
bende bahsettiginiz fiyat farkı sebebiyle bursa inegölden motoru getirdim. 2 adet olduğundan bayağı kar ettik..satıcı ellerinde ki stok ve kur oynaması sebebiyle bu farkın olduğunu söyledi..İzmirde en ucuz fiyatı karşıyaka bayii ve 4400 Tl.nin altına inmedi..Motorun su an liste fiyatı 4800 Tl. genelde ancak 200 Tl inebiliyorlar..
oralara gelip kamp yapmayı çok istiyorum, yol uzun olunca günübirlik tadı çıkmaz ve yorucu olur. inşallah nisan gibi kafa dengi birkaç arkadaşı kandırabilirsem çadırları tulumları kapıp kamp yapmaya geliriz. tabi bizi güzel bir kamp alanına götürürsen geliriz :) cumrtesiden gelir çadırlarımızı kurar kampmızı sohebetimizi yapar, pazar günüde hep beraber o güzelim doğada gazlayıp dönüşe geçeriz. of oooff hayali bile güzel


Valla şeytan diyor bir tane daha al, maliyet düşür.. :)
yedek parça olarak alsakmı mı leenn :)


Moruk SM ye çevirmezsem içimde kalır, jantlar senden ise alıyorum...?? :mrgreen:
bi sevemedim şu supermotoları(yarışları izlemesi hariç). SM sevenler kızmasın, cross motor alıpta dağ bayır gezemeyip gene asfalta mahkum kalma olayı pek mantıklı gelmiyor, bana göre değil.

mankind1976
22 Aralık 2011, 12:11
niye bir anda 4500 yaptılar? herkes 4000 e almış

Syanur
22 Aralık 2011, 13:28
bi sevemedim şu supermotoları(yarışları izlemesi hariç). SM sevenler kızmasın, cross motor alıpta dağ bayır gezemeyip gene asfalta mahkum kalma olayı pek mantıklı gelmiyor, bana göre değil.

Ya orası ayrı bir konu... Benimde içimden çok geçiyor araziye çıkmak. Ancak bunu yapsam bile haftada 1 gün olur bu. Geri kalan 4~5 günde, hatta yazın tahminen hergün olacak, hep şehir içi kullanıyorum. Açıkçası şehir içinde de biraz agresif kullanmaya yatkınım. Yada öyle olmasa bile herhangi acil durumda(Ankara trafiğinde her an başınıza acil bir durum gelebilir) altımdaki lastiklerin güven vermesini istiyorum. Ve %90 şehir içi süreceksem hem asfalt lastiği hem de 17" jantlar bana daha mantıklı bir seçim gibi geliyor. En sevdiğim tarz evet SM, keşke çok yeşilimiz olsa da istediğimiz tarzdan bir tane yedek alabilsek, garajımıza koyabilsek...(Garaj da var valla :mrgreen: )

mankind1976
22 Aralık 2011, 13:45
Ya orası ayrı bir konu... Benimde içimden çok geçiyor araziye çıkmak. Ancak bunu yapsam bile haftada 1 gün olur bu. Geri kalan 4~5 günde, hatta yazın tahminen hergün olacak, hep şehir içi kullanıyorum. Açıkçası şehir içinde de biraz agresif kullanmaya yatkınım. Yada öyle olmasa bile herhangi acil durumda(Ankara trafiğinde her an başınıza acil bir durum gelebilir) altımdaki lastiklerin güven vermesini istiyorum. Ve %90 şehir içi süreceksem hem asfalt lastiği hem de 17" jantlar bana daha mantıklı bir seçim gibi geliyor. En sevdiğim tarz evet SM, keşke çok yeşilimiz olsa da istediğimiz tarzdan bir tane yedek alabilsek, garajımıza koyabilsek...(Garaj da var valla :mrgreen: )

Enduro motorların üzerindeki lastikler hem asfalt hem toprak için değil mi zaten bence şehiriçi için 21 jant daha iyi bence İzmir için konuşuyorum İzmir'in rezalet yolları ve çukurları normal motorları zorluyor zaten ben 18 ön 17 arka jantla ve sert amortisörle zıp zıp zıplayarak zar zor yol alıyorum

Syanur
22 Aralık 2011, 15:22
Enduro motorların üzerindeki lastikler hem asfalt hem toprak için değil mi zaten bence şehiriçi için 21 jant daha iyi bence İzmir için konuşuyorum İzmir'in rezalet yolları ve çukurları normal motorları zorluyor zaten ben 18 ön 17 arka jantla ve sert amortisörle zıp zıp zıplayarak zar zor yol alıyorum

Üstadım evet öyle o lastiler. Ama SM üzerine takacağınız lastikler(mümkünse slick olmasın) de bir okadar toprak+asfalt özellikli. Yani her lastik asfaltta gider ama virajda ve frenlemede ciddi farklılıklar gösterir. SM lerde kullanılan asfalt lastikleri ile de toprağa elbet girilir, ancak taş ve sert yüzeylerde zarar görme ihtimali daha fazladır. Aynı şekilde Enduro lastikleri ile de asfaltta motor ilerler. Fakat daha dişli yapısı daha düşük temas alanına sebep olmasının yanında dişli kısımlarının asfalt gibi yapışkan ve sert yüzeylerde sürüş esnasında burkulma/yamulma/esneme'den kaynaklı yol tutuşta sorunlara sebep olabilir(özellikle frenleme ve viraj almalarda).

Bu bahsettiklerim lastik tiplerinin genel karakteriyle alakalı farklardı. Bir de zaten Kubanın üzerinde gelen çin malı lastiklerin mazleme kalitesinin asflatta hemen kaymaya meğilli olduğunu tahmin edebiliyorum(benim shinco'lar gibi) ve üstüne bir de taşta toprakta hemen parçalanmasın diye sert hamurdan da yapıldığını düşünüyorum. Bu durumda asfaltta bu lastikler ile tempolu bir sürüş yerine dikkatli bir sürüş yapılmalı diye düşünüyorum. Bir de şöyle birşey var, en güzelinden enduro lastiği alsanız, o dişler asfaltta erimeye ve ufalanmaya başlar zamanla. Asfalt lastikleri daha geniş temas alanına sahip oldukları için aşınmaları daha az oluyor ama araziye göre dişli yapılmış lastiklerin diş kısımları asfaltta daha fazla yıpranıyor. Yani asfaltta kullanmak enduro lastiğe de yazık ediyor bir yandan.

Jant ebatı için ise 17" fazlasıyla yeterli. Ayrıca belirteyim ki Ankaranın yolları emin olun izmirinkileri aratmaz hatta daha beter olduğu bölgeler var bizim evin oralarda. 17" lastikler arabalar için bile çukurlu yollarda "güzel" sayılabilecek büyüklüğe sahiptirler. Bizim motorların hafifliği de göz önüne alındığında fazlasıyla yeterli oluyor. Kaldı ki bu SM lerde 17" lastik seçilirken bırakın çukurlu yolları, kaldırımlar, benzeri tümsekler ve merdivenler düşünülmüştür. Ama evet, ebatlar büyüdükçe bozuk yollarda ilerlemek daha kolaylaşıyor ve 21" > herşey!:) olduğu için çukurlu yollarda daha avantajlı. Ancak teker büyüdükçe(özellikle ön teker) yönlendirme(özellikle düşük hızlar haricinde) de zorlaşır. Yani şehir içinde sizi çukurlarda rahatlırken daha küçük ebatlı lastiklere göre daha az manevra ve yönlendirme sunmaktadır. 21" gibi ebatlar harbiden arazide karşılabileceğiniz ciddi büyük kayalar, tümsekler, çukurlar ve ağaç kütükleri felan düşünülerek, her türlü engeli aşabilmeniz için seçilmiş bir ebattır :)

iarit
24 Aralık 2011, 22:35
Arkadaslar merhaba,
Bende bir tane str 250 aldım. İlk izlenimler süper. Fakar arka lastik biraz ince gibi duruyor. Bir arkadasta duro lastik var 5.10 20 mi ne yazıyor üstünde kalın bir laztik bizimkinde 4.10 18 gibi bir şey var daha geniş bu lastik nerden bulunur. Bugün daha yeni deneme sürüşleri yapıyorum. Kask, kıyafetler eldivenler boyunlukar vb hazır, inşallaah yakında dağ taş başlıcaz. Ama Arkadaştaki geniş cross duro lastikten uygun nerde bulabilirm?

35emre35
25 Aralık 2011, 02:44
hayırlı olsun kazasız belasız, 1str daha katıldı aramıza. üzerindeki lastikler yeterli iarit, ince olması avantaj tabi kumsalda sürmeyeceksen. ben 6000km yi geçtim, daha yeni değiştirdim ve gene aynı ebat swallow aldım. kalın lastik almayı bende düşünmüştüm ama gereksiz geldi motoru yormaya gerek yok. 400cc ye gider ama 250liğe gerek yok ki bizimkler sözde 250cc:) aslında 232cc. illaki değiştireceğim dersen sahibindenden araştırmalısın yada izmire gelip kahramanlardan almalısın

iarit
25 Aralık 2011, 14:11
Çamurda falan problem olmuyor mu? Daha geniş lastik iyi olmaz mı ?
Bu arada deneme sürüşü yapan bir arkadaş ön süspansiyonların çukarda falan vurduğunu, yağı eskik veya başka bi sorunu mu var acaba diye kafamı karıştırdı. Ön süspansiyonlar konusunda varmı bir deneyim yaşayan?

izmiRT125
25 Aralık 2011, 23:35
Bugün bi kuba kullandım, hemde 250 lik olandan... .. rampada öylebi ivmelenme yapıyor ki çok zevkliydi, aynadan baktığımda arkaya atan kumu görmek müthiş keyif veriyor... :cat:

kullanmadan önce acaba diyordum, parasına göre güzel bi alet.. ...

mankind1976
26 Aralık 2011, 00:04
çok sevdiğim Wolf'umu satıp STR aldırcaksınız bana

dersansport
26 Aralık 2011, 00:11
bu motoru düşünüyorum yaza belki cbfi satıp rusya turu için alabilirim ama dayanıklıgı nasıl acaba?nereleri sorun çıkartabilir değişmesi gereken yerleri nereler ve tabiki parça sıkıntısı varmı bunları öğrenmek gerek klr 650 gibi bir motor alacağıma bunu alabiliri çünkü.

35emre35
26 Aralık 2011, 00:40
Çamurda falan problem olmuyor mu? Daha geniş lastik iyi olmaz mı ?
Bu arada deneme sürüşü yapan bir arkadaş ön süspansiyonların çukarda falan vurduğunu, yağı eskik veya başka bi sorunu mu var acaba diye kafamı karıştırdı. Ön süspansiyonlar konusunda varmı bir deneyim yaşayan?
daha 2tekeride yerden çok yükseğe kesicek kadar hoplayıp zıplamadım. oyüzden ön amortisörler tam kapanıp vurma yapmadı, onun haricinde çukurlarda orta halli zıplamalarda çok iyi(en yakın zamanda böyle yüksek bir zıplamayı denemk istiyorum)


çok sevdiğim Wolf'umu satıp STR aldırcaksınız bana
:cat: :)


bu motoru düşünüyorum yaza belki cbfi satıp rusya turu için alabilirim ama dayanıklıgı nasıl acaba?nereleri sorun çıkartabilir değişmesi gereken yerleri nereler ve tabiki parça sıkıntısı varmı bunları öğrenmek gerek klr 650 gibi bir motor alacağıma bunu alabiliri çünkü.
rusya turumu?? vauuuv. öyle uzun tura gelmez hocam, klr bence böyle bir tur için biçilmiş kaftan. str uzun yol motoru değil, son hızından dolayı uzun yolda sıkıcı olur. fakat dağ yollarında son hızı ve ivmelenmesi çok çok yeterli. parça sıkıntısı şimdilik yok, tabi kuba batmazsa :) batsada çinlilerin parçlarının biri uymazsa diğeri uyuyor. değişmesi gereken yerler zman içinde kullandıkça çıkıyor, bana göre şimdilik tek problem arka fren, arka fren merkezi başka bir markadan uydurulabilir. tabi bu problemi daha sonra gelen partilerde düzeltirlerse(bu kaçıncı yazışım inşallah düzeltirler :)) çok iyi olur. 6800km deyim çok büyük bir problem yaşamadım

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:34 ----------


Bugün bi kuba kullandım, hemde 250 lik olandan... .. rampada öylebi ivmelenme yapıyor ki çok zevkliydi, aynadan baktığımda arkaya atan kumu görmek müthiş keyif veriyor... :cat:

kullanmadan önce acaba diyordum, parasına göre güzel bi alet.. ...
2. kullanıştan sonra sanada birtane alıcaz galiba :)

dersansport
26 Aralık 2011, 10:13
son hız önemli değil ben dağ bozkır falan gezicem otobandada gidicem ama rus otobanları bizim köy yolları gibidir o yüzden öyle motor lazım ve dediğim gibi son hız hiç önemli değil 90 yapması yeterli.En kötü klx 250 alıcagım ama karbüratörlü olmadıgı için pek yanaşmıyorum.

Syanur
26 Aralık 2011, 12:18
Bugün bi kuba kullandım, hemde 250 lik olandan... .. rampada öylebi ivmelenme yapıyor ki çok zevkliydi, aynadan baktığımda arkaya atan kumu görmek müthiş keyif veriyor... :cat:

kullanmadan önce acaba diyordum, parasına göre güzel bi alet.. ...

Bizimkini satıp almaya değer mi diyorsun ??

GaCCaLL
26 Aralık 2011, 12:52
Bizimkini satıp almaya değer mi diyorsun ??

okuduğum araştırdığım kadarı ile değer...Hem parça ucuz.... hem bulunmaası kolay..... hemi sıfır sayılır yeni çıktı piyasaya.... hemide balansörlü... hemi de diğer akranlarına nazaran daha bi şekil... bu arada dün aradıydımdı seni??

35emre35
26 Aralık 2011, 13:31
son hız önemli değil ben dağ bozkır falan gezicem otobandada gidicem ama rus otobanları bizim köy yolları gibidir o yüzden öyle motor lazım ve dediğim gibi son hız hiç önemli değil 90 yapması yeterli.En kötü klx 250 alıcagım ama karbüratörlü olmadıgı için pek yanaşmıyorum.
dersansport,dediğiniz gibiyse ozman sorun yok, beklentilerinizi karşılayacağına inanıyorum. fakat uzun yol için motorun eksikleri var, kendiminde yavaş yavaş tamamlayacağım bir öneri listesi yazayım:
*elcik koruma
*gidon yükseltme aparatı(gidon biraz alçak kalıyor, uzunyolda yorucu olabilir)
*sele döşemecide yada elinizden geliyorsa ekstra süngerle takviye edilmeli
*arka çanta demiri(kamp ve uzun yol yapılacaksa demir yaptırtmak şart)
genede bir bayiye yada bizim gibi kullanıcılara ulaşarak test etmelisin bence. bizim söylediklerimizin haricinde kafana yatmayan birşey göreceksin belki, sonuçta rusya turu!! azbuz yol değil.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:05 ----------

dün yaptığımız İzmir-Teleferik gezimizden bikaç kare
http://img507.imageshack.us/img507/3479/dsc05296u.jpg (http://img507.imageshack.us/i/dsc05296u.jpg/)

saat 12de 4motor balçova kipada buluşup alışverişlimizi yaptık ve saat 9dan biz gelene kadar gazlayan gurupla izmir semalarında buluştuk
http://img337.imageshack.us/img337/899/dsc05297l.jpg (http://img337.imageshack.us/i/dsc05297l.jpg/)

sucuk ekmeğe başlanır. sucuklar yanmışmı ne :)
http://img835.imageshack.us/img835/3019/dsc05300s.jpg (http://img835.imageshack.us/i/dsc05300s.jpg/)

huckle ve izmiRT125
http://img703.imageshack.us/img703/6434/dsc05302c.jpg (http://img703.imageshack.us/i/dsc05302c.jpg/)

izmiRT125
http://img217.imageshack.us/img217/5035/dsc05318lv.jpg (http://img217.imageshack.us/i/dsc05318lv.jpg/)

http://img338.imageshack.us/img338/763/dsc05304o.jpg (http://img338.imageshack.us/i/dsc05304o.jpg/)

sucuk ekmekten sonra baya bir gazladık, kısa bir mola. hedef zirve
http://img269.imageshack.us/img269/9951/dsc05315f.jpg (http://img269.imageshack.us/i/dsc05315f.jpg/)

zirvedeki yangın gözetleme kulesinden manzara
http://img72.imageshack.us/img72/6875/dsc05338p.jpg (http://img72.imageshack.us/i/dsc05338p.jpg/)

inciraltı kırkahvesinde sıcacık çaylarla ısınma ve muhabbet
http://img337.imageshack.us/img337/184/dsc05359h.jpg (http://img337.imageshack.us/i/dsc05359h.jpg/)