PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Kuba Kuba STR 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 [43] 44 45

cenkito
03 Mart 2014, 13:56
tesekkürler engin :cat:
ben dün o yazıyı yazarken özellik sekmesi tepki vermiyordu :)

dockerengin
03 Mart 2014, 14:11
tesekkürler engin :cat:
ben dün o yazıyı yazarken özellik sekmesi tepki vermiyordu :)
Abi bugün de çok tepki vermiyo :) Ben karşılaştıra tıkladım da yanlışlıkla gördüm :)

cenkito
03 Mart 2014, 14:28
ben dün tıklanmadık yerini bırakmadım da gene bana mısın demedi

sayfa yeni güncellemeleri bitmemiş galiba :queen:

fantim
05 Mart 2014, 00:55
merhaba arkadaşlar yakın zamandan beri str 250 ler beni hafiften gıdıklamaya başladı ve şuan almayı düşünüyorum fakat elimdeki cbf 150 yi satamadım sattıgım an aranızdayım bilginiz olsun :)

fantim
09 Mart 2014, 21:05
arkadaşlar merhaba önümüzdeki günlerde izmire str bakmaya gidicem ilk cross um olacak alırken nelerine dikkat etmem gerekir varmıdır önerileriniz.

atreyu
09 Mart 2014, 23:00
açıkcası str benim ikinci motorum o yüzden aşırı tecrübe sahibi değilim fakat ikinci el alırken motor bloguna yaklaşıp dinlemekte fayda var ekstra bir zırıltı vs gibi bir ses var mı yok mu diye. onun dışında str lerin tek kronik problemi arka fren ki bunu da satıcı söyler genelde çünkü giderilmesi aşırı pahalı bir olay değil. bunların yanı sıra grenajlara çatlak var mı diye bakabilirsin. ayrıca genelde herkes motorum çok bakımlı diyor ben zincir gerginliğine bakarak yorumluyorum olan biteni çünkü piyasada bi çok kros var zinciri salmış ama adamlar çok bakımlı diyor. zincir bakımı her motor için önemliyken krosta ayrı bir önemi var bence ayrıca basit bir durum ve bunu dahi halletmeyen birisi kalan bakımları da aksatabilir diye düşünüyorum bilmiyorum ne kadar doğru bir düşüncedir : D tecrübeli abilerimiz daha iyi aydınlatacaktır seni

fantim
10 Mart 2014, 00:11
verdiğin bilgiler için teşekkür ederim peki memnunmusun motordan şuda olsa yada alınca bak şunu yap dediğin birşey varmıdır

atreyu
10 Mart 2014, 01:00
motordan performans olarak memmunum plaka ve bütçe derdin yoksa xz250r da güzel bir alternatif şahsen bu yaza 27bg lik olanına geçmeyi planlıyorum.
öneri olarak da boyun 170 civarı yada daha uzunsa gidon yükseltmeni kesinlikle öneririm. şahsen 180 civarındayım ve ayakta kullanımda hafif öne eğilmek zorunda kalıyorum bu da rahatsız bir sürüş ve gezi sonrası artan ağrılara sebep oluyor :) onun dışında arazi sürüşlerin daha fazla olacaksa ve ''ben asfaltta sakinliğimi korurum toprakta coşarım arkadaş'' diyebiliyorsan ön tekeride dişli olanla değiştirmeni öneririm. Str kullanıcılarının büyük çoğunluğu sadece arka tekeri dişlisiyle değiştirip ön tekeri orj. olarak bırakıyor ön teker derin dişlere sahip olmadığı için arazide tutuş kaybına uğraman söz konusu olabiliyor. :)birde değişmemiş ise buji ve buji piposunu değiştirmekte fayda var aldıktan sonra :) ortalama 20-25 tl gibi bi masrafı olur diye tahmin ediyorum

Buzzard
12 Mart 2014, 23:12
Isparta Cross Enduro olarak geçen günlerde yaptığımız arazi...

http://www.motosiklet.net/forum/mt-il-gruplari/23272-%5Bisparta-mt%5D-10.html#post3291184

Gruptaki motorlar: Kuba str 250,Ramzey,Motoran,Honda (3), KTM (3)

Bu arada STR 'de ön dişli sayısı kaçtı.Bilen var mı?

Lydian
13 Mart 2014, 20:27
Str nin orjinal ön dişlisi 15 T.

cenkito
13 Mart 2014, 21:20
peki arkadaslar orjınal arka dişlisi kaclık

max da 16-50

Buzzard
21 Mart 2014, 22:39
Merhaba arkadaşlar.Özellikle araziye giderken yanımıza aldığımız ufak tefek eşyaları(alet çantası,lastik tamir köpüğü,ufak tefek ihtiyaçlar,su vs..) taşımakta sıkıntı yaşıyordum.Bunun için sırt çantası kullanıyordum.

Ancak özellikle uzun soluklu gezilerde o çanta benim için büyük bir yük haline geliyordu.Çoğu zaman da sırt ağrısı yapıyordu.

Depo üstü çantalar anlamsız bir şekilde çok pahalı.Topcase ise arazide sıkıntı yaratıyor..

Bende bunun için farklı çözüm yolları denedim.Önce kuyruk için bir çanta yaptım.Ama çok küçük olduğu için içine sadece alet çantası sığıyordu.(STR 'nin arkasındaki beyaz kısım)Sonrasında ise depo üstü çanta yapmaya karar verdim.Ve aşağıdaki fotoğraflarda gördüğünüz çantayı yaptım.



Öncelikle bu şekilde bir çanta buluyoruz.Çantanın orjinali 25-35 TL civarı.Çakması ise 5 TL.Bendeki çanta atıl olarak duruyordu.Bu sayede bir işe yaramış oldu.

http://i.hizliresim.com/KgazGN.jpg (http://hizliresim.com/KgazGN)

Sonrasında çanta tamiri yapanlardan birkaç tane çanta klipsi alıyorsunuz.(1-2 TL)Daha sonra Tuhafiyecilerden yarım metre kadar siyah lastik alıyorsunuz( 50 Kr.)Ve fotoğraftaki gibi bunları dikiyorsunuz.Kendiniz dikemiyorsanız terzinin birine 5 TL'ye diktirirsiniz.

http://i.hizliresim.com/ep1qJJ.jpg (http://hizliresim.com/ep1qJJ)

Daha sonrada montaj işlemini yapıyorsunuz.

Ben çantanın üst kısmındaki bağlantı yerini gidonun etrafından geçirdim.Alt kısmını ise selenin altındaki şasi bağlantısından...(bu arada gidona herhangi bir etkisi yok)

http://i.hizliresim.com/xBYm3G.jpg (http://hizliresim.com/xBYm3G)

Ve sonuç...

http://i.hizliresim.com/KrrBPB.jpg (http://hizliresim.com/KrrBPB)

http://i.hizliresim.com/e7zElm.jpg (http://hizliresim.com/e7zElm)

http://i.hizliresim.com/wzXv6D.jpg (http://hizliresim.com/wzXv6D)

Atıl durumdaki çantayı da sayarsak bana toplam maliyeti 6.5 TL oldu.Çantanın hacmi oldukça geniş sayılır.İçi dolu halde arazide denedim yerinden bile kıpırdamadı.Sürüşe de olumsuz hiçbir etkisi yok.( farın arkasında olduğu için rüzgardan da etkilenmiyor...)

Ek olarak çantanın dibine 1-2 cm yüksekliğinde sünger yerleştirdim ki içindeki ıvır zıvır depoya zarar vermesin...(Gerçi cross'larda bunun pek bi önemi yok gibi...Bir de çantanın içine bir kaç cep yaptım.Bu sayede içi daha derli toplu oldu.

Neyse bu çanta benim çok işime yaradı umarım buradan birilerinin de işine yarar.Herkese kazasız belasız sürüşler....

dockerengin
21 Mart 2014, 22:58
İçine çok ağır ve sallanıp da dengeni bozacak bişey koymadıkça bence de hiçbir zararı olmaz. Çok güzel olmuş ellerine sağlık.

sgurdal
24 Mart 2014, 18:50
çok güzel olmuş. bende aynı amaçla arka kuyruk üzerine koymak için su geçirmeyen fermuarlı bir makyaj çantası almıştım da sonra motoru satınca kaldı.

rockthat1
25 Mart 2014, 15:06
herkese merhaba. motorum an itibarıyle satılık veya yüksek ccli motorlarla takaslıktır. arazi için aldık yatıyor. bari kullanacak birine gitsin. ankara'da gelip görebilirsiniz.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kuba-ogretmenden-ankara-da-tek-str250-158350021/detay/

Buzzard
07 Nisan 2014, 18:06
Merhaba arkadaşlar.Forum sessizliğe bürünmüş...

06.04.2014 tarihli 200 km'lik enduro ağırlıklı gezimizden kısa bir video...

Çinlilerle gayet keyifli ve sorunsuz bir gezi oldu.Ekipteki motorsikletler: Kuba STR 250,Ramzey QM 200, Asya gy200 ve Mondial 150ut.


http://www.dailymotion.com/video/x1mhea6_06-04-2014-enduro-isparta-cross-enduro_travel

http://dai.ly/x1mhea6

Lydian
10 Nisan 2014, 21:23
Merhaba arkadaşlar.Motosikletimi satıyorum.İlgilenenler cep telefonundan ulaşabilirler.

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kuba-esi-benzeri-yok-160448233/detay

kedurgut
21 Mayıs 2014, 16:37
merhaba arkadaşlar,

ben de bugünlerde Kuba STR 250 araştırıyorum.Benim ilk motorum olacak. Temel sürüş eğitimlerini bitirdim.Araştırmalarım neticesinde 2011 model 6000 km'de bir Kuba buldum. Ancak güneşte bıraktıkları için motorun rengi biraz solmuş ve akü bittiği için motoru çalıştırma şansım olmadı(en azından öyle söylediler.) motoru son 2750 TL 'ye bırakıyorlar ama bence 2500 TL'ye alırım gibi geliyor.

- Şimdi ben bu pembeye dönmüş yam granajları siyaha boyarsam, hatta tüm kırmızı renkleri siyaha boyarsam trafikte sıkıntı olur mu?
- Daha çok asfaltta kullanacağım için lastikleri asfalt lastikleri ile değiştirip öyle kullanmayı planlıyorum. Daha önce yazılanlarda motorun hantallaştığı belirtilmiş. Bu motordan sizce supermoto olmaz mı?
- Ön farı değiştirip yeni cross modellerindeki farlardan takmayı düşünüyorum. Uyumluluğu nasıl olur acaba?
-Sele yükseltmesi nasıl oluyor?
-Motorumu alırken motor sesini dinlemeyi önermiş bir arkadaş. hangi ses normal, onu bilmiyorum.:) başka nelere dikkat etmeliyim?
-bu fiyat normal mi, ilerde çok başımı ağrıtır mı?
- aslında ben hyosung gt250r pazarlığını yaptım, kaskımı montumu da aldım. son anda bir pürüz çıktı ve vazgeçtik. şimdi kaskı ve montu geri verebilirim. sizce tam kapalı kask nasıl duruyor. benim cross kaskı daha çok hoşuma gidiyor. tavsiyeleriniz var mı? Mont olarak sweatshirt tarzı şeyler var aslında. gayet de şık duruyor. bilemedim.
-sizce bu motoru almalıyım?

Carbondioxid
21 Mayıs 2014, 16:43
- Şimdi ben bu pembeye dönmüş yam granajları siyaha boyarsam, hatta tüm kırmızı renkleri siyaha boyarsam trafikte sıkıntı olur mu?

Şayet ruhsat'ta renk olarak kırmızı olarak geçiyor ise kesinlikle sıkıntı olabilir, dikkatli bir memur bir çevrim kontrolde renk uyuşmazlığı görür ise sıkıntı yaşarsınız, gerisini kullanıcı arkadaşlar mutlaka cevaplarlar(yani öyle umuyorum).

sgurdal
22 Mayıs 2014, 12:53
merhaba arkadaşlar,

ben de bugünlerde Kuba STR 250 araştırıyorum.Benim ilk motorum olacak. Temel sürüş eğitimlerini bitirdim.Araştırmalarım neticesinde 2011 model 6000 km'de bir Kuba buldum. Ancak güneşte bıraktıkları için motorun rengi biraz solmuş ve akü bittiği için motoru çalıştırma şansım olmadı(en azından öyle söylediler.) motoru son 2750 TL 'ye bırakıyorlar ama bence 2500 TL'ye alırım gibi geliyor.

- Şimdi ben bu pembeye dönmüş yam granajları siyaha boyarsam, hatta tüm kırmızı renkleri siyaha boyarsam trafikte sıkıntı olur mu?
- Daha çok asfaltta kullanacağım için lastikleri asfalt lastikleri ile değiştirip öyle kullanmayı planlıyorum. Daha önce yazılanlarda motorun hantallaştığı belirtilmiş. Bu motordan sizce supermoto olmaz mı?
- Ön farı değiştirip yeni cross modellerindeki farlardan takmayı düşünüyorum. Uyumluluğu nasıl olur acaba?
-Sele yükseltmesi nasıl oluyor?
-Motorumu alırken motor sesini dinlemeyi önermiş bir arkadaş. hangi ses normal, onu bilmiyorum.:) başka nelere dikkat etmeliyim?
-bu fiyat normal mi, ilerde çok başımı ağrıtır mı?
- aslında ben hyosung gt250r pazarlığını yaptım, kaskımı montumu da aldım. son anda bir pürüz çıktı ve vazgeçtik. şimdi kaskı ve montu geri verebilirim. sizce tam kapalı kask nasıl duruyor. benim cross kaskı daha çok hoşuma gidiyor. tavsiyeleriniz var mı? Mont olarak sweatshirt tarzı şeyler var aslında. gayet de şık duruyor. bilemedim.
-sizce bu motoru almalıyım?

merhaba,
tek tek cevaplamaya çalışayım

-ruhsatta motorun rengi yazar, çevirmede memur dikkat ederse motoru bağlayabilir. Çevirmede denk gelmedin diyelim, muayene zamanı geldiğinde muayeneden geçemezsin. En güzeli yine kırmızıya boya yada siyah folyo yapabilirsin, sıkıntı olduğunda hemen sökülebilir.
-asfalta uygun daha az dişi olan enduro lastikleri kullanabilirsin. tamamen süper motoya çevirmek istersen jantların da değişmesi gerekiyor ve başına ciddi rakamda masraflar çıkar.
-yeni model far nasıl bilgim yok ama acerbis gibi universal uyumlu farlar takılabiliyor.
-motor zaten gayet yüksek, sele yükseltme derken daha da yükselmesini mi istiyorsunuz tam anlayamadım. sele zaten çok sert, üzerine ilave sünger kaplattıranlar var tabi bunu yapınca biraz daha yükseliyor.
-motor sesinden hiç anlamasanız bile ısındıktan sonra dinleyin, düzenli bir çalışma sesi olmalı. ama en iyisi götürün bir ustaya gösterin motoru. amortisörlere dikkat edin keçeler patlak olabilir yağ varmı diye bakın. motor yağ seviyesine bakın. genel olarak motorun görünüşü bir çok şeyi açıklar zaten. hor kullanılmış motor dökülür, kendini belli eder.
-fiyatı bence iyi.
-bende tam kapalı kask ile kullanıyordum çirkin değil bence ama tabi ki cross ve enduro kaskları daha yakışıyor size kalmış tamamen. mont olarak korumalı olduktan sonra niye olmasın?
-sadece asfaltta kullanacaksanız almayın.

kedurgut
23 Mayıs 2014, 18:05
sgurdal hocam cok tesekur ederım. bütcem 5000 TL kadar 1.84 boyum var. 125'likler altımda cok kucuk duruyor. aslında önceki mesajımda da belrttiğim gibi hyosung gt250r almak istiyorum. ama o paralara alacağım motordan hayır gelmez dediler. bu nedenle ss dışında cross model, benim için uygun gibi görünüyor. lastikler ve jantlara 1000 tl verebilirim. şehir içinde kullanacağım.şuan için kaskı hiç kullanmadığım için değiştirebilirim. montu da aynı şekilde. ancak cross kasklar sanırım biraz pahalı. bir de gözlük gerekiyor( tan adını bilmiyorun.) montu verip alpine'in cross sweatshirt'leri var, onlardan almayı planlıyorum. ama bilemiyorum işte.

yabancı bir sitede bu jantlara uygun asfalt lastiğinin olduğunu okumuştum. Lastikler ve bu işte kzometik yenilemeler tahminen ne kadar tutar acaba ?

çok teşekürler.

siyah karbon ile kaplatmak daha mantıklı görünüyor. motorcu arkadaşlarım bugünlerde ankara'da çok fazla çevirme olduğunu belirtiyorlar. ama genelde sadece ehliyet kontrolü oluyormuş. yoksa ses sistemli ybr'ler gezemez sanırım:

sgurdal
26 Mayıs 2014, 10:10
arkadaşım sen beni dinle alma :)
asfalta uygun lastikte taksan 1-2 ay sonra titreşimden, selenin sertliğinden poponun acımasından ve düşük son hızdan şikayet etmeye başlayacaksın.
illa yüksek bir motor istiyorsan mondial xtreme max modelini incele, belki daha rahattır bilemiyorum. Aslında 1-2 bin lira daha yükselt bütçeni yamaha wr 125 al. 6 vites enjeksiyonlu süper bir makina.

kedurgut
28 Mayıs 2014, 18:26
arkadaşım sen beni dinle alma :)
asfalta uygun lastikte taksan 1-2 ay sonra titreşimden, selenin sertliğinden poponun acımasından ve düşük son hızdan şikayet etmeye başlayacaksın.
illa yüksek bir motor istiyorsan mondial xtreme max modelini incele, belki daha rahattır bilemiyorum. Aslında 1-2 bin lira daha yükselt bütçeni yamaha wr 125 al. 6 vites enjeksiyonlu süper bir makina.



valla çok sevdim ve aldım hocam. ben ankara'da ikamet ediyorum ve bugünlerde çok fazla cross motor görür oldum. Fiyat çok uygun geldi ancak sanırım lastik almayacağım. Çünkü hemen hemen bir motor parası kadar lastikler. Şimdiki işim. Carbon kaplatmak olacak. Sizi bilmiyorum ama ben çok mutluyum. Yakın zamanda fotoğrafları da paylaşacağım :)

cenkito
28 Mayıs 2014, 19:33
valla çok sevdim ve aldım hocam. ben ankara'da ikamet ediyorum ve bugünlerde çok fazla cross motor görür oldum. Fiyat çok uygun geldi ancak sanırım lastik almayacağım. Çünkü hemen hemen bir motor parası kadar lastikler. Şimdiki işim. Carbon kaplatmak olacak. Sizi bilmiyorum ama ben çok mutluyum. Yakın zamanda fotoğrafları da paylaşacağım :)

hayırlı olsun, allah kaza bela vermesin

Carbondioxid
28 Mayıs 2014, 19:36
valla çok sevdim ve aldım hocam. ben ankara'da ikamet ediyorum ve bugünlerde çok fazla cross motor görür oldum. Fiyat çok uygun geldi ancak sanırım lastik almayacağım. Çünkü hemen hemen bir motor parası kadar lastikler. Şimdiki işim. Carbon kaplatmak olacak. Sizi bilmiyorum ama ben çok mutluyum. Yakın zamanda fotoğrafları da paylaşacağım :)

Hayırlı olsun, kazasız belasız sürüşler dilerim.

sgurdal
29 Mayıs 2014, 09:38
e artık hayırlı olsun demek gerek :cat:
güle güle kullanın

kedurgut
29 Mayıs 2014, 10:48
arkadaşlar,

hepinize çok teşekür ederim. yine birkaç sorum olacak, yardımlarınızı bekliyorum sizden:

- sizce karbon mu kaplatmalıyım, yoksa boyatmalımıyım? karbon kaplamayı toplamda 50.- TL'ye halledecek motorcular tanıdım :)
- belirttiğim gibi hali hazırda kaskım ve montum var. kaskımı cross kask ile değiştireceğim. montumu düz siyah almayı planlıyorum. bir de yeni keşfettiğim jersey'ler var. ama sanırım bunların içine koruma giyiyorsun. şık duruyor ama güvenli değil. sizce almalıyım?
- sağ yan grenaj kırık ve değiştirmek istiyorum. ankara'da yiba çarşısının arkasında bir yer varmış Kuba Yetkili Servisi. Sizcee oradan mı alayım yoksa camgöz'den internet üzerinden mi alayım. bu konuda da kararsız kaldım.
-motoru boyattıktan sonra biraz sticker ile görsel şölen yaratacağım. bunları nerede bulabilirim?

şimdiden çok teşekürler.

Lydian
01 Haziran 2014, 10:51
Merhaba kardeşim. Öncelikle motosikletin hayırlı olsun.
–Bence kesinkile kaplama yaptırma. Ben yaptırmıştım bi süre sonra atmaya başladı.Bende komple boyattım tertemiz oldu.
–Motosikleti şehir içinde kullanacaksan cross kask işine yaramaz senin. Motomax ta ariga marka enduro kasklar var, güneş vizörlü hem sağlam (tecrübe ile sabittir) hemde kullanışlı. Ben kullanıyorum çok memnunum. Mont konusunda da güvenliği tercih etmeni öneririm. Sıcaklarda full korumalı tekstil mont giymek gerçekten sıkıntılı ama ben püfür püfür gitmek yerine, düştüğümde derimi asvaltta bırakmamayı tercih ederim.
–Ben ihtiyacım olan parçaların hepsini camgöz den aldım. Bulunduğum yerdeki serviste parça fiyatları çok yüksekti. Sende fiyat karşılaştırması yap ona göre karar ver.

kedurgut
03 Haziran 2014, 19:17
Merhaba Lydian,

boyatmayı da düşünüyorum ama plastik olduğu için en ufak bi çarpmada boya da atar gibi geliyor. plasti dip diye birşey buldum, belki ondan yaparım. mont ve kaskı artık aldım ne yazık ki :) ankara'daki servis camgöz ile hemen hemen aynı fiyatta yedek parça temin ediyor ve direk ellerindeki stoktan veriyorlar. dilersen burdan gönderebilirim sana :)


bugün sabah motor çalışmadı bu arada, dedik bujilerdendir değiştirdik yine çalışmadı. bu akşam usta gelecek kamyonla alacak. sanırım uzun zamandır yattıgı için, karbüratörde sorun var. varsa yapmam gereken birşey, tavsiyelerinize açığım arkadaşlar.

atreyu
04 Haziran 2014, 10:29
benzer bir durum benimde önceden başıma geliyordu motor ateşleme yapmasına ragmen çalışmıyordu. bir kaç kez ustaya götürdüm ve baktım ki tek yaptığı karbüratördeki benzin girişi vidası gibi bir şey vardı onu gevşetip biraz benzin akıtmak oldu :) artık benzer durumda kendim hallediyorum depoda biriken su oluyormuş ondan dolayı çalışmıyormuş. bir denemek lazım derim. bazen büyük gibi görünen sorunların çözümleri çok basit olabiliyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:21 ----------

birde parça konusunda yardımcı olaibleceğini söylemişsin. benimde 2 parça eksiğim var bulamadım camgözde en son sorduğumda elimizde yok demişti. acaba rica etsem benim için 2 parça sorabilir misin ? ilki motorun ön çatalında ki radyatör koruması gibi olan ızgara panel diğeri de yan grenajla şase arasında ki sabitleyici parça(fotorafını ekliyorum)http://i.hizliresim.com/ElB3vB.jpg

sgurdal
04 Haziran 2014, 23:19
Merhaba Lydian,
boyatmayı da düşünüyorum ama plastik olduğu için en ufak bi çarpmada boya da atar gibi geliyor. plasti dip diye birşey buldum, belki ondan yaparım. mont ve kaskı artık aldım ne yazık ki :) ankara'daki servis camgöz ile hemen hemen aynı fiyatta yedek parça temin ediyor ve direk ellerindeki stoktan veriyorlar. dilersen burdan gönderebilirim sana :)
bugün sabah motor çalışmadı bu arada, dedik bujilerdendir değiştirdik yine çalışmadı. bu akşam usta gelecek kamyonla alacak. sanırım uzun zamandır yattıgı için, karbüratörde sorun var. varsa yapmam gereken birşey, tavsiyelerinize açığım arkadaşlar.

plasti-dip i ben aldım ve denedim. Hemde Str 250 de :) elimde yarım kutusu duruyor hala. deneyimlerimi başlık açarak aktardım incelemeni tavsiye ederim.

kedurgut
06 Haziran 2014, 14:39
benzer bir durum benimde önceden başıma geliyordu motor ateşleme yapmasına ragmen çalışmıyordu. bir kaç kez ustaya götürdüm ve baktım ki tek yaptığı karbüratördeki benzin girişi vidası gibi bir şey vardı onu gevşetip biraz benzin akıtmak oldu :) artık benzer durumda kendim hallediyorum depoda biriken su oluyormuş ondan dolayı çalışmıyormuş. bir denemek lazım derim. bazen büyük gibi görünen sorunların çözümleri çok basit olabiliyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:21 ----------

birde parça konusunda yardımcı olaibleceğini söylemişsin. benimde 2 parça eksiğim var bulamadım camgözde en son sorduğumda elimizde yok demişti. acaba rica etsem benim için 2 parça sorabilir misin ? ilki motorun ön çatalında ki radyatör koruması gibi olan ızgara panel diğeri de yan grenajla şase arasında ki sabitleyici parça(fotorafını ekliyorum)http://i.hizliresim.com/ElB3vB.jpg


plasti-dip i ben aldım ve denedim. Hemde Str 250 de :) elimde yarım kutusu duruyor hala. deneyimlerimi başlık açarak aktardım incelemeni tavsiye ederim.

atreyu,

gösterdiğin siyah ara parça bende de yok, 20 TL civarıydı ama henüz yetkili servise soramadım. diğer ızgara gibi parçayı da soramadım. yarın hepsini soracağım:)

sgurdal,

maliyet olarak ne kadara mal oldu? bir kutusunu internette 58.- TL ye satıyorlar. sanırım bir kutu siyah, bir kutu beyaz alsam yeterli olacaktır?


son olarak şimdi elektirk aksam da bir problem var sanırım. ben akü bitmiştir filan dedim. ama aküyü doldurdum ama hala durup dururken stop ediyor. bazen direk marş ile çalışmıyor, vurdurmak zorunda kalıyorum. sizce arıza nereden kaynaklanıyor olabilir? marş motorunu mu değiştireyim.

cenkito
06 Haziran 2014, 15:06
marsa basınca mars motoru dönüyorsa, gır gır ses geliyorsa , sakın değiştirme, bosa masraf yapmıs olursun.

baska yerde sorun vardır

atreyu
07 Haziran 2014, 11:07
öncelikle teşekkür ederim, parçalar konusunda haberlerini bekliyorum. Ben motorumu ilk aldığımda motor ısınsa dahi düşük devirlerde bırakıyordu kendini direk stop ediyordu. iyi bir hava/ karbüratör ayarı yaptırdıktan sonra bir daha hiç böyle bir durum yaşamadım. belkide bu tarz bir sorun olabilir mi diye düşünmüyor değil insan. bence herhangi bir parça değişimine gitmeden önce (bulabilirsen) güvenilir bir ustayla bütün olasılıkları gözden geçirin. genelde bir çok yer hemen şu bozuk değişmesi lazım diyor ama hemen inanmamak lazım bana sorarsan

sgurdal
09 Haziran 2014, 09:17
sgurdal,

maliyet olarak ne kadara mal oldu? bir kutusunu internette 58.- TL ye satıyorlar. sanırım bir kutu siyah, bir kutu beyaz alsam yeterli olacaktır?


50 liraya almıştım 1 kutu yetti yarısı kaldı hatta. Ben önermiyorum çünkü hemen soyuluyor.

kedurgut
10 Haziran 2014, 12:28
öncelikle teşekkür ederim, parçalar konusunda haberlerini bekliyorum. Ben motorumu ilk aldığımda motor ısınsa dahi düşük devirlerde bırakıyordu kendini direk stop ediyordu. iyi bir hava/ karbüratör ayarı yaptırdıktan sonra bir daha hiç böyle bir durum yaşamadım. belkide bu tarz bir sorun olabilir mi diye düşünmüyor değil insan. bence herhangi bir parça değişimine gitmeden önce (bulabilirsen) güvenilir bir ustayla bütün olasılıkları gözden geçirin. genelde bir çok yer hemen şu bozuk değişmesi lazım diyor ama hemen inanmamak lazım bana sorarsan

atreyu,

iki parçada stoklarında yokmuş. ben siyah parçanın siparişini verdim. 24 TL'den 20 TL'ye düşürdü ama henüz alamadım. bana göre camgöz'den versen de hemen hemen aynı ücrete tekabül eder. dilerseni senin için de söyleyebilirim.

Lydian
08 Temmuz 2014, 01:43
Merhaba arkadaşlar.
Str ye uygun kaliteli zincir ve dişliye ihtiyacım var. Netten çok araştırdım ama birşey bulamadım.Zinicir uzunluğu 134 bakla sanırım.Yardımcı olabilecek var mı?

Karalı
08 Temmuz 2014, 02:47
Merhaba arkadaşlar.
Str ye uygun kaliteli zincir ve dişliye ihtiyacım var. Netten çok araştırdım ama birşey bulamadım.Zinicir uzunluğu 134 bakla sanırım.Yardımcı olabilecek var mı?

Kilerci motorlu araçlar sitesine bi bak

kedurgut
08 Temmuz 2014, 17:51
Tekrar Merhaba Arkadaşlar,

Kuba STR 250 ile olan maceramı noktalandırma kararı aldım. Her ne kadar beni iki kez (benzin bittiği için) - yolda bıraksa da,onu kullanmayı çok seviyorum. Ancak Hyosung X5, tüm aklımı çeldiği için artık veda zamanı.

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kuba-acil-kask-dahil-sehir-icinde-kullanilmis-str-250-171243336/detay

sgurdal
08 Temmuz 2014, 23:29
Merhaba arkadaşlar.
Str ye uygun kaliteli zincir ve dişliye ihtiyacım var. Netten çok araştırdım ama birşey bulamadım.Zinicir uzunluğu 134 bakla sanırım.Yardımcı olabilecek var mı?

Merhaba
geçen sene bende kaliteli zincir arayışına girdim ve en iyi bilinen marka olan DID 428 ebat 134 bakla oringsiz zincir aldım 72 TL vermiştim.
Oringli isterseniz fiyat baya yukarıya çıkıyor bilginiz olsun. Temiz bakıp sürekli yağlarsanız oringsiz de işinizi görür. Daha uygun birşey istersen SFR marka zincirler de gayet iyidir. Dişli ben orjinalleri ile değiştirmiştim başka tavsiye veremem onun için.

Lydian
10 Temmuz 2014, 06:16
Merhaba
geçen sene bende kaliteli zincir arayışına girdim ve en iyi bilinen marka olan DID 428 ebat 134 bakla oringsiz zincir aldım 72 TL vermiştim.
Oringli isterseniz fiyat baya yukarıya çıkıyor bilginiz olsun. Temiz bakıp sürekli yağlarsanız oringsiz de işinizi görür. Daha uygun birşey istersen SFR marka zincirler de gayet iyidir. Dişli ben orjinalleri ile değiştirmiştim başka tavsiye veremem onun için.

Selamlar
Bilgi için teşekkür ediyorum.DID veya SFR marka 428 ebat 134 bakla zincir bulamıyorum.DID in en fazla 132 bakla var fiyatı 75 TL.Biraz daha araştırayım bulamazsam orjinal zincirini alıp kullanıcam artık.

sgurdal
10 Temmuz 2014, 09:42
DID satan yerlerle görüş, istediğin ebatta veriyorlar. 2 tane bakla ilave ediyorlar 134 oluyor :)

Lydian
21 Temmuz 2014, 11:11
sgurdal sayende zincir işini çözdüm teşekkür ediyorum. Şimdi de ön dişliye ihtiyacım var :) Str nin ön dişlisi ile aynı boyutta olan, str ye tam uyumlu, referans olarak kullanabileceğimiz başka marka /modelin ön dişlisi var mı ? (Honda cbr 125 veya crf 250L gibi)

erro
22 Temmuz 2014, 12:39
Tekrar Merhaba Arkadaşlar,

Kuba STR 250 ile olan maceramı noktalandırma kararı aldım. Her ne kadar beni iki kez (benzin bittiği için) - yolda bıraksa da,onu kullanmayı çok seviyorum. Ancak Hyosung X5, tüm aklımı çeldiği için artık veda zamanı.

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kuba-acil-kask-dahil-sehir-icinde-kullanilmis-str-250-171243336/detay

bayramdan sonra düşünüyorum...diğer alternatiflere de bakıyorum...araştırırken görmüştüm senin ilanı...

erro
05 Ağustos 2014, 13:05
gittim denedim...şu an cbf 1000 kullanıyorum ve yaptığım karşılaştırma kesilikle buna göre değil...

mondialin 250 lik motorunun ( xtreme supermoto) dışardan gidişini gördüm..gayet yeterli duruyordu...bu beklentiler dahilinde kuba bir hayal kırıklığı oldu benim için...gitmiyor zorlanıyor gibi...asya gy 200 kullanıcısı arkadaşım da deneyip aynı şeyi söyledi...belki o motor öyleydi bilemiyorum...

cenkito
05 Ağustos 2014, 13:39
mondial SM ile kıyaskanamaz tabiki.
mondial su sogutmalı tam 250cc str cg tip motorlu 220-230 cc cıvarı

erro
05 Ağustos 2014, 14:34
mondial SM ile kıyaskanamaz tabiki.
mondial su sogutmalı tam 250cc str cg tip motorlu 220-230 cc cıvarı

evet abestle iştigalmiş...

teknik verilerini bilmediğim ve biraz uzak olduğım için ikisi de 250 diye kafam da tartmıştım...str cg tipli değil diye biliyorum...

cenkito
05 Ağustos 2014, 17:17
evet abestle iştigalmiş...

teknik verilerini bilmediğim ve biraz uzak olduğım için ikisi de 250 diye kafam da tartmıştım...str cg tipli değil diye biliyorum...

bende üstten egzantirikli cg motor diye biliyorum

ctolga21
02 Eylül 2014, 18:45
selam millet, kuba ile yedek parca konusunda sikinti yasayan varmi aranizda...

srkn.ks
03 Eylül 2014, 19:20
kuba str 250 nin sıfır uretimi artık yokmu kendi sitesindede bulamadım sıfır urununu
http://www.kubamotor.com/new5/product/cross.html

birtek bu sitede cıkıyor str 250
http://ucerler.com.tr/kuba-str-250-motosiklet

birde str 250 burada war aynı motosikletmi
http://www.salcano.com/motor.php?cesit=4

kuba str 250 kulanıcıları yada daha onceden kullananlar iyi veya kotu yanlarını yazabilirmisiniz
gayet ilgi çekici bir motosiklet almaya kararverdim sizede bir danısayım dedim