PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Kuba Kuba STR 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 [41] 42 43 44 45

OFLİ
21 Aralık 2013, 19:18
Str kullanma klavuzu olan varmı acaba ?

ctolga21
22 Aralık 2013, 14:03
bu karburatör hava ayar vidası nerde ?

biriniz tarif edi verin. 2 saatttir bulamadım sitede

35emre35
22 Aralık 2013, 17:54
bu karburatör hava ayar vidası nerde ?

biriniz tarif edi verin. 2 saatttir bulamadım sitede
http://www.motosiklet.net/forum/mt-atolye-teknik-servis/115710-karburator-hava-ayar-vidasi-nerde.html

OFLİ
22 Aralık 2013, 18:35
Str 250 akü 12Volt kaç Amper ? Akü şarj cihazı alcamda bilen varmı ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:25 ----------

H-TRONIC AL800 AKÜ ŞARJ VE KORUMA CİHAZI

Bu akü şarj cihazı str'ye uygunmudur ? Veya başka öneriniz varmı ?

Erzurumdayım akü soğuktan dolayı boş beklemekten boşalıyor.

ctolga21
23 Aralık 2013, 01:48
sanırım her modelde aynı parçalar kullanılmış :D

---------- Post added at 23:39 ---------- Previous post was at 23:31 ----------


Str 250 akü 12Volt kaç Amper ? Akü şarj cihazı alcamda bilen varmı ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:25 ----------

H-TRONIC AL800 AKÜ ŞARJ VE KORUMA CİHAZI

Bu akü şarj cihazı str'ye uygunmudur ? Veya başka öneriniz varmı ?

Erzurumdayım akü soğuktan dolayı boş beklemekten boşalıyor. baktığınız şarj cihazı bütün motorlarla uyumludur. sanırım motomax firmasından baktınız. kadıköy mağazasını ararsanız arkadşlar size yardımcı olurlar ;)

---------- Post added at 23:44 ---------- Previous post was at 23:39 ----------

evet yine bir gün daha bitti. ama ne bitmek. gelelim olayın başlangıç noktasına...

bir gün önceden acaba nereye gitsem napsam derdiyle boğuşurken tirilyeden eşkele kadar uzanan tkaktör yolu gözüme ilişti googlemap te. kaybolma ihtimalimde yok bu sefer :D

hal böyle olunca motorun karnını doyurup ( kendi karnımı doyurmayı unutup:no-no: ) yola çıktım.
http://imageshack.us/a/img51/1921/heco.jpg

http://imageshack.us/a/img39/9849/xonm.jpg


trilyede bi çay simit yaparım diyordum ki hiç bi fırında bişi kalmamış ne şans ama... :00

meşhur çamlı kahvenin oradan dalıyorum toprağa...

http://imageshack.us/a/img89/9706/8mei.jpg


yol başlangıçta kendini belli etse de keyifli olacağı aşikardı. ama balçığa dönüşmüş vıcık vıcık toprakta bir de su birikintileri ve traktör izleri resmen kültür fizik hareketleri yaptırdı bana motosiklet üstünde :D

http://imageshack.us/a/img843/9789/ci3c.jpg

http://imageshack.us/a/img593/2683/i06f.jpg

---------- Post added at 23:46 ---------- Previous post was at 23:44 ----------

zeytin ağaçlarının arasından yer yer çamların arasından dolaşan bu yol çok keyifliydi. bu denli balçık çamurda ilk tecrüben diyebilirim. ( hoş serhanlarla bi delmece maceramda tanışmıştım balçık çamurla serhan iyi bilir o anı :D )
çok keyifli bir sürüşün ardından bu iş ile uğraşanların neden çok ince jersey denen şeyleri giyip o soğukta tipide motorlarına atlayıp çıktıklarını çok iyi anladım. yağmur yoktu ama ben sırılsıklamdım
http://imageshack.us/a/img823/8938/8ji2.jpg

http://imageshack.us/a/img15/3381/kd41.jpg

http://imageshack.us/a/img10/88/iq7e.jpg


sonunda ağaçlık bölge bitti ve açık alanda sürüş keyfi başladı. manzara harikaydı.

http://imageshack.us/a/img46/599/eqwj.jpg

http://imageshack.us/a/img38/760/ozea.jpg

http://imageshack.us/a/img713/9218/ip1n.jpg

http://imageshack.us/a/img707/3101/iqgu.jpg



vala bu güzellik karşısında sessiz kalsamda ufukta kara bulutlar var sanki :D

http://imageshack.us/a/img132/8094/m0nr.jpg

http://imageshack.us/a/img560/732/47gr.jpg

http://imageshack.us/a/img707/4548/37cl.jpg

http://imageshack.us/a/img11/7619/kv6l.jpg

http://imageshack.us/a/img440/913/rm04.jpg

http://imageshack.us/a/img30/3417/wucd.jpg

---------- Post added at 23:48 ---------- Previous post was at 23:46 ----------

bi ara baktım yağmur yağar gibi bulabildiğim en sığınaklı yer burasıydı :D ama yağmur vaz geçti. acıdı sanırım bana :D

http://imageshack.us/a/img138/3285/aaj5.jpg

az gittim uz gittim. dere tepe güz gittim. ve sonunda ulaştım :D

http://imageshack.us/a/img593/8610/s56k.jpg

http://imageshack.us/a/img30/9586/1rik.jpg

http://imageshack.us/a/img547/726/zxm5.jpg


bu son kareler aslında çünkiii burdan sonra fena azıttım :D bu motora kumda bayılıyorum ya :D o yüzden foto çekemiyorum. ayldığımda da iş işten geciyor :D (kabul kabul iğrençti :D )

http://imageshack.us/a/img542/669/vst7.jpg



günün özetine gelecek olursak yine müthiş eğlendim. yalnızdım. belki böyle daha iyi oluyor. istediğim yerde duruyorum istediğim zaman gidiyorum. sanırım yalnızlığa alışıyorum :D
ama eğleniyorum :D müthiş bir günü ardımda bıraktım. önümüzdeki hafta nereye gitsem acaba ? :D

cenkito
23 Aralık 2013, 02:31
cok güzel olmus geziniz,

ama araziye tek cıkmak tehlikeli olabiliyor, motor arıza yapabilir, zincir kopabilir.

cukura girer cıkamayabilirsiniz vs vs . . .

ben araziye en az iki kişi cıkma taraftarıyım.

ozrace
23 Aralık 2013, 19:11
süper gezmişsin tekerine sağlık.bende motoru satma arifesindeyim.yanarımda kumda kullanamadığıma yanarım :(

ctolga21
24 Aralık 2013, 01:42
tek başına sıkıntı haklısınız. her şey olabilir. saçma bi şekilde düşüp bacağınızı bile kırabilirsiniz.
ama hangi motorcu akıllı iş yaparki. motosiklet kullanmak başlı başına bir delilikken kros kullanmak daha beteri bence.

ayrıca insan kendi limitleirni motorunun limitlerini ve bulunduğu bölgeyi biliyorsa, yola çıkarken gideceği güzergahi en az bir kişi ile paylaşıyorsa ve yola çıktığından tahmini dönüş saatinden yine en az 1 kişinin haberi varsa en ölümcül bir tehlike olmadığı sürece sıkıntı yaşanmaz ;)


sevgi saygı hürmet ;)

önümüzdeki hafta asfalt ağırlıklı bir rota ile karşınıza cıkıcam. 1150 adv var misafirim olcak. biraz yöresel bi tur olcak sanırım. rotayı daha hazırlamadım :D

35emre35
24 Aralık 2013, 15:25
tek başına sıkıntı haklısınız. her şey olabilir. saçma bi şekilde düşüp bacağınızı bile kırabilirsiniz.
ama hangi motorcu akıllı iş yaparki. motosiklet kullanmak başlı başına bir delilikken kros kullanmak daha beteri bence.

ayrıca insan kendi limitleirni motorunun limitlerini ve bulunduğu bölgeyi biliyorsa, yola çıkarken gideceği güzergahi en az bir kişi ile paylaşıyorsa ve yola çıktığından tahmini dönüş saatinden yine en az 1 kişinin haberi varsa en ölümcül bir tehlike olmadığı sürece sıkıntı yaşanmaz ;)


sevgi saygı hürmet ;)

önümüzdeki hafta asfalt ağırlıklı bir rota ile karşınıza cıkıcam. 1150 adv var misafirim olcak. biraz yöresel bi tur olcak sanırım. rotayı daha hazırlamadım :D
yalnız başına asfalttaysan(yol üzerindeysen) her ne problem olduysa bir şekilde çözmek kolay, arazideysen(yol dışındaysan) problemi çözmek neredeyse imkansız.
arkadaşım arazide ayağını feci şekilde burktu, arkama zar zor oturabildi ben olmasaydım zirveden aşağıya sürünerek inmesi her halde 1gününü alırdı.
hadi bu tarz kırık çıkıklık bir olay yok diyelim, mesela lastik patlaması veya zincir kopması, motorun yoldan aşağıya yuvarlanması.. vs. vs. yaşansın. herkes işin ucundan tuttuğu için kalabalıkken 30dk da bitecek iş, yalnızken 2-3 saati geçebilir.
birlikten kuvvet doğar ;)

ozrace
27 Aralık 2013, 12:35
arkadaşlar motosikleti'mi sattım.ancak sayfayı takibe devam edip edindiğim tecrübelerimi aktarmaya evam edeceğim.iyi bir arkadaşa sattığım için memnunum,yeni sahibine hayırlı olsun.Şimdi kısmetse daha büyük hacimli bir motosiklete geçiş yapacağım...

dockerengin
27 Aralık 2013, 12:58
arkadaşlar motosikleti'mi sattım.ancak sayfayı takibe devam edip edindiğim tecrübelerimi aktarmaya evam edeceğim.iyi bir arkadaşa sattığım için memnunum,yeni sahibine hayırlı olsun.Şimdi kısmetse daha büyük hacimli bir motosiklete geçiş yapacağım...
Öner abi hayırlı olsun. Ne almayı düşünüyorsun?

cenkito
27 Aralık 2013, 14:39
hayırlı olsun.

ozrace
27 Aralık 2013, 16:44
teşekürler arkadaşlar.
Engin,arabayıda değiştirmeyi düşünüyorum,ona göre kalan bütçeme uygun bişeyler bakacağım.sanırım 8000TL gibi bi bütçe ayırabileceğim.en mantıklısı KLE500 gibi görünüyor,yada Aprilla Pegaso650

35emre35
27 Aralık 2013, 23:47
teşekürler arkadaşlar.
Engin,arabayıda değiştirmeyi düşünüyorum,ona göre kalan bütçeme uygun bişeyler bakacağım.sanırım 8000TL gibi bi bütçe ayırabileceğim.en mantıklısı KLE500 gibi görünüyor,yada Aprilla Pegaso650
kle ve pegaso çok tutulmuyor. 2005 klr 650 de öneririm. 1 sene kullandım sadece yağ değiştirdim.

Semih Sayın
01 Ocak 2014, 22:24
Herkese iyi aksamlar yaza dogru bende bir str250 ile aranizda olmayi planliyorum.Bazi modifikasyonlarla tm racing gorunumune kavusturmayi dusunuyorum.Ogrenci olunca boyle oluyor malesef gezi ve haricindeki konularin takibindeyim.Herkese kazasiz belasiz surusler.

ctolga21
05 Ocak 2014, 16:16
gezen gazlayan yeni aksesuarlar bulan yokmu ;)

ozrace
05 Ocak 2014, 23:21
http://motorstaravcilar.sahibinden.com/

burada birçok aksesuar bulmuştum.motoru sattığımdan almaya fırsat olmadı.sizde bir bakın isterseniz...

HAKAN 33
09 Ocak 2014, 01:13
Slm abicim ben Hakan geziniz harika olmuş bende bu işe yeni başladım. size bir şey sormak istiyorum. Yardımcı olursanız sevinirim. Benimde str 250 motorum var acaba ön amortisör körüğünü ve elcik korumayı nerden temin ettiniz bende almak istiyorum.

sgurdal
09 Ocak 2014, 18:24
Slm abicim ben Hakan geziniz harika olmuş bende bu işe yeni başladım. size bir şey sormak istiyorum. Yardımcı olursanız sevinirim. Benimde str 250 motorum var acaba ön amortisör körüğünü ve elcik korumayı nerden temin ettiniz bende almak istiyorum.

amortisör çorabı bu
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-ktm-amortisor-corap-146895611/detay?hideSearchFilter=false&showViewPreferences=true

elcik koruma da bu, biraz daha ararsan daha ucuzunu da bulursun
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-motosiklet-universal-kros-elcik-demir-destekli-el-koruma-ucretsiz-kargo-148942180/detay

dockerengin
09 Ocak 2014, 18:41
Slm abicim ben Hakan geziniz harika olmuş bende bu işe yeni başladım. size bir şey sormak istiyorum. Yardımcı olursanız sevinirim. Benimde str 250 motorum var acaba ön amortisör körüğünü ve elcik korumayı nerden temin ettiniz bende almak istiyorum.

Elcik koruma olarak bu gayet iyi tavsiye ederim http://www.aliexpress.com/item/Handguard-for-KTM-Hand-guards-motorcross-off-road-motorcycles-Seven-Color-Free-Shipping/523007221.html

Buzzard
11 Ocak 2014, 22:15
Maksat başlık canlı kalsın...

Bugünden...

http://i.hizliresim.com/xJ7DkB.jpg (http://bit.ly/c25MCx)


Günün sonunda... Egzosun şaseyle bağlantısını sağlayan kaynak yeri gümlemiş.Egzos plaka sayesinde düşmemiş...Arada bi bu bağlantı yerini kontrol edin derim.(Gerçi ben 2 ay önce bu bağlantı yerinin hasar aldığını görüp kaynak yaptırmıştım ama sarsıntıya dayanamamış)

http://i.hizliresim.com/Kl0Z4g.jpg (http://bit.ly/c25MCx)

Palakadir
15 Ocak 2014, 16:03
Arkadaşlar herkese merhaba ,

Konuyu bu kadar güzel bir şekilde paylaşımlar ile güzelleştirdiğiniz için herkese ayrı teşekkür ederim .

Buraya yazma sebebim ise , geçtiğimiz hafta arkadaşların ısrarları üzerine araç ile ( jeep ve atv ) off road gezisi yapmamdır .

Bu turdan aldığım gaz ile kendime göre bir off road enduro hazırlama arayışına girdim .

Ve ikinci el ( ortadan ikiye bölünmemiş ) evrağı tam olan bir str arıyorum . Malum cihaz üstünde custom edeceğim işler olduğu için çok temiz güneş görmemiş falan olması gerekmiyor :)

Temelde 2 arayışım var .1 yağsız bırakılmış torku bitmiş bir motor olmasın 2 Genel yapısı şase dahil bozuk olmasın .

Bu tarz bir motoru olup satmak isteyen olur ise ilgileniyorum .

Malum bu durumlara haiz bir str için maksimum 2000 TL ye kadar bütçe ayırdım .

Durum ile alakalı olacak arkadaşların mesaj ile dönüşünü rica ederim .

Hepinize iyi sürüşler

ozrace
15 Ocak 2014, 23:07
2000TL ye kanuni nin 150cc cross u var onlarla ilgilen istersen...

Palakadir
16 Ocak 2014, 00:37
Dediğim gibi bu benim için cross amaçlı olucak diğer modeller bunun kadar mantıklı değil çok elzem bir durumumda yok şükür isteyen olur ise el sıkışırız olur biter.

ozrace
16 Ocak 2014, 01:05
2000tl ye zor dostum aradığın özelliklerde bulman,biraz mantıklı olmak lazım...

sgurdal
17 Ocak 2014, 10:52
2000 liraya STR alamazsınız. Bulsanız da sizin tabirinizle ortadan ikiye bölünmüş olur.

Buzzard
20 Ocak 2014, 13:20
19.01.2014 günü güzel ve uzun bir gezi gerçekleştirdik.Sertaç'la beraber STR' leri aldığımız günden bu güne en zorlu gezimiz oldu.Yaklaşık 7 saat sürdü.

Gezi zorlu olunca fotoğrafa pek vakit olmuyor.

http://i.hizliresim.com/K6kqnv.jpg (http://hizliresim.com/K6kqnv)

Cross'cuların vazgeçilmezi...

http://i.hizliresim.com/KngmjM.jpg (http://hizliresim.com/KngmjM)

http://i.hizliresim.com/wvL8pA.jpg (http://hizliresim.com/wvL8pA)

Şükürler olsun ki ufak tefek düşme kalkmalar dışında bir sıkıntı yaşamadık.Allah herkese böyle kazasız belasız sürüşler nasip etsin.

Yaptığımız araziden kısa bir video...




https://vimeo.com/84534104

https://vimeo.com/84534104

atreyu
21 Ocak 2014, 10:36
oldukça güzel ve yer yer zorlu bir geziydi gerçekten, ama oldukça eğlenceliydi paylaşım için teşekkürler abi :)

twstr
24 Ocak 2014, 17:26
Arkadaslar kuba strlerın on amortisorlerını yukseltme ımkanımız var mı ?
Normallerıne gore cok alcak kalıyor ve ayakta kullanımda rahatsız bır durus oluyor. 4 cm gidon yukseltme yapmama ragmen asagıda hala..

Cozumu varmıdır acaba ?
Birde sibop ayarı nezaman yapılıyor

sgurdal
27 Ocak 2014, 01:13
ayakta kullanırken rahatsız oluyorsanız gidon yükseltilir amortisör değil.
4cm yetmediyse boyunuz baya uzun heralde, daha fazla yükseltin sizde.

35emre35
27 Ocak 2014, 13:00
19.01.2014 günü güzel ve uzun bir gezi gerçekleştirdik.Sertaç'la beraber STR' leri aldığımız günden bu güne en zorlu gezimiz oldu.Yaklaşık 7 saat sürdü.

Gezi zorlu olunca fotoğrafa pek vakit olmuyor.

http://i.hizliresim.com/K6kqnv.jpg (http://hizliresim.com/K6kqnv)

Cross'cuların vazgeçilmezi...

http://i.hizliresim.com/KngmjM.jpg (http://hizliresim.com/KngmjM)

http://i.hizliresim.com/wvL8pA.jpg (http://hizliresim.com/wvL8pA)

Şükürler olsun ki ufak tefek düşme kalkmalar dışında bir sıkıntı yaşamadık.Allah herkese böyle kazasız belasız sürüşler nasip etsin.

Yaptığımız araziden kısa bir video...



https://vimeo.com/84534104

https://vimeo.com/84534104
07 D 2292 plakalı abinin oturuş-kullanış pozisyonu yanlış, düz yolda bile selenin arkasında gidiyor. biriniz uyarsın da alışkanlık yapmasın.

twstr
27 Ocak 2014, 13:51
ayakta kullanırken rahatsız oluyorsanız gidon yükseltilir amortisör değil.
4cm yetmediyse boyunuz baya uzun heralde, daha fazla yükseltin sizde.

4 cm ustu yukseltmek ıcın fren kablolarının uzatılması gerekıyor.. max 4 5 cm yukseltılebılıyor yanı..
Ayrıca on amortısorlerın yuksek olması oturus pozısyonunu degıstırır.ayaga kalktıgında ayak ve gidon birbirine biraz daha yaklasmıs olur
Resimde Arkadakı crf ornegıne bakarak bızım motorların ne kadar alcak gıdonlu oldugunu gorebılırsınız
http://prntscr.com/2mzoit

http://prntscr.com/2mzoit

spil444
27 Ocak 2014, 14:20
amasör yükseltmek sele yüksekliğinide etkileyecektir koltuk süngerini incelterek bunuda halledebilirsin daha çok oturarak sürüyorsan komforu düşürür tabiki.

ctolga21
02 Şubat 2014, 02:11
sonuc olarak bizim kullandığımız motorlar birer spesyal değil. onun için bu tür eksiklikleri görmezden gelin. motorun limitlerini bilerek kullandığınızda emin olun ki daha fazla keyif alıyorsunuz

:cat::cat::cat:
teçrübeyle sabit.
sgurdaldan aldığım dan bu yana harika eğleniyorum makine ile. :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:04 ----------

bu günden bir kaç kare.
3 gündür hasta yatağımda bunaldım ve bu gün hasta hasta çıktım yollara...


http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/850/r7wx.jpg (https://imageshack.com/i/nmr7wxj)
http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/593/7wjc.jpg (https://imageshack.com/i/gh7wjcj)
http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/850/6j1y.jpg (https://imageshack.com/i/nm6j1yj)
http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/199/4z7o.jpg (https://imageshack.com/i/5j4z7oj)
http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/268/lpbv.jpg (https://imageshack.com/i/7glpbvj)

cenkito
02 Şubat 2014, 17:16
sonuc olarak bizim kullandığımız motorlar birer spesyal değil. onun için bu tür eksiklikleri görmezden gelin. motorun limitlerini bilerek kullandığınızda emin olun ki daha fazla keyif alıyorsunuz

:cat::cat::cat:
teçrübeyle sabit.
sgurdaldan aldığım dan bu yana harika eğleniyorum makine ile. :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:04 ----------

bu günden bir kaç kare.
3 gündür hasta yatağımda bunaldım ve bu gün hasta hasta çıktım yollara...


http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/850/r7wx.jpg (https://imageshack.com/i/nmr7wxj)
http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/593/7wjc.jpg (https://imageshack.com/i/gh7wjcj)
http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/850/6j1y.jpg (https://imageshack.com/i/nm6j1yj)
http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/199/4z7o.jpg (https://imageshack.com/i/5j4z7oj)
http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/268/lpbv.jpg (https://imageshack.com/i/7glpbvj)

sen gene hasta hasta cıkabilmişsin, benim sorun belde olunca (fıtık :pr: ) yakın zaman da araziye cıkamıycam.
iyileşme süreci cok uzun sürüyor ne yazıkki

rockthat1
02 Şubat 2014, 19:19
herkese merhaba. dün arkadaşımın da gazıyla 1000RRdan inip sıfır bir 2012 STR250 aldım araziye vs çıkmak için. 17yıldır motosiklet kullanıyorum.Ve son kullanıcı olarak kısaca görüşlerim şöyle;
1-arka sağ sinyal egsozdan eridi hemen:)(daha önce belirtilmişti)3-5 liralık bi şey olduğu için önemli değil zaten sökeceğim bi çok parçasını. illa ki sağa sola düşünce kırılacak zaten ayna ve sinyaller. sadece plaka çıkabilmesi için emaneten uyduruldukları çok belli bunların :)
2-zırıl zırıl bir motor. grenajları dizlerle sıkınca sorun yok ama sıkmıyorken zarıldıyor. direksiyon kilidinden bir ses gelmiyor benimkinde belki sonra ortaya çıkar.
3- tüm bu zarıltıların yanında 1.vites de hiç yok makinada. 2-3 sanki 1-2 gibi tepki veriyor. tabi dişlileri değiştirince biraz farkeder.
4- arka frende Barkın'ın(AltınElbiseliAdam) tabiriyle kimsecikler yok. ön frende de kimseler yok gibi geldi bana maneti sonuna kadar sıkınca anca biraz tepki veriyor. onu da yapmaya 1000lik makinadan inen adam gerçekten korkuyor frene bu kadar abanmaya. tavsiyelerinizi bekliyorum.

denk geldiğim kadarıyla arka fren merkezinin kronik sorunu olduğunu söylemiştiniz. bu sorunu yaşayan arkadaşlar hangi markanın hangi modeliyle değiştirdiler yoksa garantiden mi değişti anlatabilirlerse sevinirim.belki garantiden değiştirirler.

Parasına göre* artıları da var aslında torku 2. vitesten sonra fena değil,görüntü bence piyasadaki çinlilerin arasında en sağlamı, sele yüksekliği falan güzel. ancak arka dişliyi büyütmek istiyorum. arka dişliyi büyütenler hangi marka ve modelin uyduğunu belirtebilirler mi acaba? ve alır almaz yapmam gereken tavsiye edeceğiniz eklemek istediğiniz birşey varsa paylaşırsanız sevinirim.

forumdaki bir çok mesajı okudum ve gerçekten bilgi paylaşımında bulunanlara çok teşekkür ederim. bu markayı seçmemizde sizler çok etkili oldunuz artısıyla eksisiyle videolarla çok güzel paylaşımlar yapmışsınız.Emeği geçen herkesin ellerine sağlık.

cenkito
02 Şubat 2014, 20:32
str niz hayırlı olsun

zaten birinci vites yok gibi demişsiniz, arka dişliyi de biraz daha buyuturseniz

bu sefer motorda 2. vites de yok olacak

viteslerin uzaması için arkayı kucultmeniz lazım ama bu seferde tork düsecektir

rockthat1
02 Şubat 2014, 21:08
str niz hayırlı olsun

zaten birinci vites yok gibi demişsiniz, arka dişliyi de biraz daha buyuturseniz

bu sefer motorda 2. vites de yok olacak

viteslerin uzaması için arkayı kucultmeniz lazım ama bu seferde tork düsecektir

cevabınız için teşekkürler.ben viteslerin uzamasını istemiyorum zaten.amacım topspeed artsın değil. motoru genellikle arazide kullanacağım için torklu olmasını tercih ediyorum.o yüzden arkayı da biraz büyüteceğim. tavsiye edebileceğiniz marka model vs var mı uyan?

cenkito
02 Şubat 2014, 21:59
ben mondial max sahibiyim, str sahibi bir arkadas yeni yaptırmıstı sanayıde, öle yazmıstı
ama uyumlu dişli varmı hali hazırda bilemiyorum

rockthat1
03 Şubat 2014, 00:05
ben mondial max sahibiyim, str sahibi bir arkadas yeni yaptırmıstı sanayıde, öle yazmıstı
ama uyumlu dişli varmı hali hazırda bilemiyorum

tamam teşekkürler.

Buzzard
03 Şubat 2014, 01:28
rockthat1 Hayırlı olsun.Kazasız belasız günlerde kullanman dileğiyle...

Bugün bizde Isparta Cross Enduro grubu olarak güzel bir arazi yaptık.Şimdiye kadar en çok keyif aldığım gezi bu oldu.

Önce Yuki'nin ön lastiği patladı.Kompresör görevini yaptı...

http://i.hizliresim.com/xVPran.jpg (http://hizliresim.com/xVPran)

Buradaki crosscuların sucuktan sonraki vazgeçilmezi alabalık:)

http://i.hizliresim.com/KqjGQB.jpg (http://hizliresim.com/KqjGQB)

http://i.hizliresim.com/wvXj4v.jpg (http://hizliresim.com/wvXj4v)

Gruptaki motorlar.Yamaha,Ramzey,Honda (2),Hyosung,KTM,Yuki,Asya,Kuba ve Motoran.

http://i.hizliresim.com/eadzXz.jpg (http://hizliresim.com/eadzXz)

Yaklaşık 6 saat süren arazide ufak tefek kazalar ve aksilikler yaşasak da harika bir gündü.

Günün özeti...

Videonun 8. saniyesinde gruba musallat olan köpeği KTM'li arkadaş uzaklaştırıyor...(bu aralar forumda sıkça tartışılan bir konuya cevap niteliğinde)


http://youtu.be/2_YEgMHNsWk

http://youtu.be/2_YEgMHNsWk

Herkese böyle keyifli araziler diliyorum.Tekeriniz düz bassın.

(youtube'da videonun sağ altındaki çarktan HD seçeneğini tıklamayı unutmayın)

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:16 ----------

Gruptaki motorlar.Yamaha,Ramzey,Honda (2),Husaberg,KTM,Yuki,Asya,Kuba ve Motoran.

rockthat1
03 Şubat 2014, 02:47
rockthat1 Hayırlı olsun.Kazasız belasız günlerde kullanman dileğiyle...

Bugün bizde Isparta Cross Enduro grubu olarak güzel bir arazi yaptık.Şimdiye kadar en çok keyif aldığım gezi bu oldu.

Önce Yuki'nin ön lastiği patladı.Kompresör görevini yaptı...

teşekkürler. siz arka dişliyi normal mi kullanıyorsunuz büyüğüyle değştirdiniz mi. değiştirdiyseniz hangi marka mode buldunuz ya da tornada mı yaptırdınız bilgi verirseniz sevinirim.

Buzzard
03 Şubat 2014, 03:22
Ben arka dişliyi değil de ön dişliyi değiştirdim(büyüttüm).Konuyla alakasız olacak ama araziye çıkmadan önce ufak tefek alet takımı(avadanlık),elcik koruma,lastik tamir spreyi yada kompresör edinmeni tavsiye ederim.

rockthat1
03 Şubat 2014, 03:29
Ben arka dişliyi değil de ön dişliyi değiştirdim(büyüttüm).Konuyla alakasız olacak ama araziye çıkmadan önce ufak tefek alet takımı(avadanlık),elcik koruma,lastik tamir spreyi yada kompresör edinmeni tavsiye ederim.

valla şokta indirim vardı geçen gün motordan önce onları temin ettim. lastik tamir köpüğü ve kompresör vardı küçük boyutlarda. teşekkürler tavsiye için.

cenkito
03 Şubat 2014, 12:38
rockthat1 Hayırlı olsun.Kazasız belasız günlerde kullanman dileğiyle...

Bugün bizde Isparta Cross Enduro grubu olarak güzel bir arazi yaptık.Şimdiye kadar en çok keyif aldığım gezi bu oldu.

Önce Yuki'nin ön lastiği patladı.Kompresör görevini yaptı...

http://i.hizliresim.com/xVPran.jpg (http://hizliresim.com/xVPran)

Buradaki crosscuların sucuktan sonraki vazgeçilmezi alabalık:)

http://i.hizliresim.com/KqjGQB.jpg (http://hizliresim.com/KqjGQB)

http://i.hizliresim.com/wvXj4v.jpg (http://hizliresim.com/wvXj4v)

Gruptaki motorlar.Yamaha,Ramzey,Honda (2),Hyosung,KTM,Yuki,Asya,Kuba ve Motoran.

http://i.hizliresim.com/eadzXz.jpg (http://hizliresim.com/eadzXz)

Yaklaşık 6 saat süren arazide ufak tefek kazalar ve aksilikler yaşasak da harika bir gündü.

Günün özeti...

Videonun 8. saniyesinde gruba musallat olan köpeği KTM'li arkadaş uzaklaştırıyor...(bu aralar forumda sıkça tartışılan bir konuya cevap niteliğinde)

http://youtu.be/2_YEgMHNsWk

http://youtu.be/2_YEgMHNsWk

Herkese böyle keyifli araziler diliyorum.Tekeriniz düz bassın.

(youtube'da videonun sağ altındaki çarktan HD seçeneğini tıklamayı unutmayın)

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:16 ----------

Gruptaki motorlar.Yamaha,Ramzey,Honda (2),Husaberg,KTM,Yuki,Asya,Kuba ve Motoran.

dostum güzel gezi olmus her zamanki gibi.
birde :)
motoranla str yi güç-cekiş /agırlık olarak kıyaslama sansın var mı aceba (xv250 galiba)

Buzzard
03 Şubat 2014, 13:29
Teşekkür ederim Cem.Gerçekten çok güzel bir geziydi.Ben Motoran'ı sürmedim.Ama Str'yi götürdüğüm usta'da xv250 vardı ve çok şikayetciydi.Str'nin daha iyi olduğunu söylemişti.Hatta sonrasında Motoran'ı sattı.

Tabi bunlar bizim usta'nın gözlemleri.İlerki zamanlarda deneyip buradan tecrübelerimi paylaşırım.

Şunu da söylemeden geçmemek lazım.(Hard enduro'dan bahsetmiyorum)Tabiri caizse "at sahibine göre kişniyor" Altında ki motosiklet ne kadar kaliteli olursa olsun olay genelde kullanıcı da bitiyor.Tabi Japonlara göre çinlilerin arıza çıkarma olasılığı çok yüksek ama bakımlarını aksatmadığın ve limitlerini bildiğin sürece çinlilerle de gayet güzel cross yapılıyor.

Son olarak Asya RX 250 geziyi erken bitirmek zorunda kaldı.( deponun içindeki çacaklar,vs.) Biraz sıkıntılı bir motosiklet gibi.

Sana da geçmiş olsun.İnşallah kısa zamanda iyileşirsin.


Bu arada Türkiye'de bir ilk

http://i.hizliresim.com/eyN9gL.jpg (http://hizliresim.com/eyN9gL)

Türkiye’nin kar üzerinde lisanslı sporcularla yapılan ilk motosiklet yarışı olan MotoSnow, Isparta il sınırlarında bulunan Davraz dağında gerçekleştirilecek.

Herkesi bekleriz.

spil444
03 Şubat 2014, 13:55
evet buzzard o rx sahibi arkadaşa bizim forumu okumasını söyle sıkıntılar yüzeysel basit sıkıntılar çözümleride forumda mevcut.. paylaşımlar içinde teşekkürler.

Buzzard
03 Şubat 2014, 14:11
evet buzzard o rx sahibi arkadaşa bizim forumu okumasını söyle sıkıntılar yüzeysel basit sıkıntılar çözümleride forumda mevcut.. paylaşımlar içinde teşekkürler.

Rica ederim.Forumdan bahsettim. Takip edecegini söyledi. Dedim ya Çin malına sahipsen biraz daha dikkatli ve özenli olacaksın...

cenkito
03 Şubat 2014, 15:05
tabiki at sahibine göre kişniyor.
atına bakarsan, sesine kulak verirsen çinli de olsa japon da olsa yolda bırakmıyor.
ama yok dip gaz altındakinin canını alırcasına
kullanırsan limitlerin uzerinde kullanırsan, japonda olsa bir yere kadar dayanıyor.
çinli ise hemen beyaz bayrak sallar :)
bu arada max beni daha yolda bırakmadı,iki sene, 8000 km oldu. insallah da bırakmaz, bıraktırmam

Buzzard
03 Şubat 2014, 15:07
tabiki at sahibine göre kişniyor.
atına bakarsan, sesine kulak verirsen çinli de olsa japon da olsa yolda bırakmıyor.
ama yok dip gaz altındakinin canını alırcasına
kullanırsan limitlerin uzerinde kullanırsan, japonda olsa bir yere kadar dayanıyor.
çinli ise hemen beyaz bayrak sallar :)
bu arada max beni daha yolda bırakmadı,iki sene, 8000 km oldu. insallah da bırakmaz, bıraktırmam

Aynı fikirdeyim Cem.Inşallah.