PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Kuba Kuba STR 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 [39] 40 41 42 43 44 45

ozrace
07 Ekim 2013, 15:48
Bende haftasonu kendıme gıdon yukseltme yaptım hayet guzel oldu hem one arkaya ayarlanabılır hemde yukseltıcı seklınde..Normal pozısyonundan 6 cm daha yuksekte

http://k1310.hizliresim.com/1g/3/t7d6c.jpg (http://bit.ly/c25MCx)
http://k1310.hizliresim.com/1g/3/t7d73.jpg (http://bit.ly/c25MCx)

Burdan ısteyen arkadaslar olursa toplu bır sekıdle yapabılırsem malıyetıde dusrebılırız

ben istiyorum,yapman için en az 4-5 kişimi lazım?


Merhaba arkadaşlar.Ön dişli ve zincirden garip sesler geldiği için her ikisini de değiştirdim.Şu an sesten eser kalmadı.Özellikle ön dişliyi ihmal etmeyin derim...Ustanın dediğine göre sabitleyici de ömrünü doldurmuş.Onu da değiştirdik.( zincir,dişli,sabitleyici,işçilik : 40 TL)

http://n1310.hizliresim.com/1g/6/t9zzv.jpg (http://bit.ly/c25MCx)

05.10.2013 tarihli gezimizin linki...

http://www.motosiklet.net/forum/mt-il-gruplari/23272-%5Bisparta-mt%5D-motosiklet-grubu-10.html#post3174775

bu saydıklarının 40TL olması çok garip yav...işçiliğe 20TL alsa en az, zincir,dişli,sabitleyici'de 20TL ye geliyor.çok uygun fiyat ama bu fiyatlardaki ürünler ne kadar kullanışlı acaba?

sgurdal
07 Ekim 2013, 16:04
evet rakamlar biraz garip, bende yeni değiştirdim oringsiz zincir 25 lira, ön dişli 6 lira dişli sabitleyici dediği şey para değildir zaten.

ha bi de şu gidon yükseltmeden bursadan bir arkadaşım arıyor, o da alabilir sanırım.

Buzzard
08 Ekim 2013, 14:08
bu saydıklarının 40TL olması çok garip yav...işçiliğe 20TL alsa en az, zincir,dişli,sabitleyici'de 20TL ye geliyor.çok uygun fiyat ama bu fiyatlardaki ürünler ne kadar kullanışlı acaba?

Bizim ustalar(4 kişiler) işçiliğe fazla para almazlar.(en azından bizden çünkü muhabbetimiz iyidir)Malzeme kalitesine gelirsek o konuda zaten güvenim tam.Eminim üzerindeki zincirden ve dişliden daha kalitelidir.

twstr
11 Ekim 2013, 16:17
Arkadaslar gidon yukseltme ıcın sayı bıldırırsenız ben uretımını yaparım sonra sızlere yollarım 4 5 kısı olursak ıyı olur.. Birde baska tarz urunlerde yapılabılır herhangı aklınıza gelen alumınyum plastık abs her urunu yapabılrıım

Buzzard
15 Ekim 2013, 01:31
Merhaba arkadaşlar dün itibariyle STR' ye çakmaklık girişi taktırdım.Amacım sadece ve sadece lastik patladığında kompresör kullanabilmek.

Çakmaklık girişini koltuğun alt tarafında ki bir boşluğa monte ettirdim.Sebebine gelince hem yağmur,çamur vs temas etmesin hemde nadiren kullanacağım için ortalıkta yer kaplamasın istedim:)

Çakmaklık girişini ufak bir plastiğin içine monte ettik.Böylece tamamen su geçirmez oldu.(sigortalı bir şekilde) Maliyetine gelirsek Çakmaklık girişi + işçilik: 20 TL

http://m1310.hizliresim.com/1g/g/tl2uh.jpg (http://bit.ly/c25MCx)

Ayrıca kask kamerasını da değiştirdim.Yeni aldığım kameranın fotoğrafları aşağıda.Bulabilirseniz şiddetle tavsiye ederim.

http://t1310.hizliresim.com/1g/g/tl2sl.jpg (http://bit.ly/c25MCx)

http://t1310.hizliresim.com/1g/g/tl2u0.jpg (http://bit.ly/c25MCx)

Kask kamerası almak isteyenler için kullandığım altarnetif yöntemleri paylaştım.Belki birinin işine yarar. Link : http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/123040-kask-kamerasi-icin-denedigim-alternatif-cozumler.html#post3181066

Herkese iyi bayramlar.

d.berkay
15 Ekim 2013, 07:20
Gidon yükseltme bende alırım.. Tabi vidaları da lazım..

sgurdal
15 Ekim 2013, 19:11
çakmak girişi güzel bişi de , yanında sürekli kompresör mü taşıyacaksın? ben küçük katlanır bir bisiklet pompası aldım sırt çantamda taşıyorum çok da işe yarıyor.

Buzzard
15 Ekim 2013, 21:12
çakmak girişi güzel bişi de , yanında sürekli kompresör mü taşıyacaksın? ben küçük katlanır bir bisiklet pompası aldım sırt çantamda taşıyorum çok da işe yarıyor.

Mini kompresörüm var avuç içi kadar.Ama her zaman yanımda taşımayacağım.(istersem taşırım da bana yük olmaz)Şimdiye kadar 4 kez lastiğim patladı. 3 tanesinde çivi girdiği için lastik yavaş yavaş inmiş. Dolayısıyla evden tamirciye yada benzinciye gidene kadar çektiğim çile son bulacak...

Zaten araziye giderken lastik tamir spreyi taşıyorum.Onda sıkıntı yok...

Bu arada sigortayı yeniledim.Geçen sene Marka tipine:Muhtelif yazmışlar( modellerde Str 250 yokmuş)
Bu sene muhtelif olayını da kaldırmışlar.Ve marka tipinde Kubanın sadece 2 modeli varmış.(str 250 yine yok)Mecburen Kuba cg 100 yazdırdık.Sigortacının dediğine göre bu dandik sistem bu sene çıkmış ve oturmamış ; birçok markanın modeli de yokmuş!!!ilerde bir sıkıntı yaşarmıyım dedim olmaz ama olursa da zeyilname yaparız dediler...

Bu sıkıntıyı yaşayan var mı? Yada sigortasında marka tipi kısmında Str 250 yazan var mı?

sgurdal
16 Ekim 2013, 13:29
benimde marka tipinde str 250 degil başka bir model yazıyor bana da sıkıntı olmaz dediler ama belki de bu yüzden ödediğimiz prim yükseliyor olabilir..

ha bu arada lastik tamir spreyi iç lastikli jantlarda işe yaramıyor diye biliyorum. geçen ay arazide arka lastiğim patladı, spreyi sıktık şişirdi ama 5 dakika gittikten sonra yine indi.

Buzzard
16 Ekim 2013, 16:17
benimde marka tipinde str 250 degil başka bir model yazıyor bana da sıkıntı olmaz dediler ama belki de bu yüzden ödediğimiz prim yükseliyor olabilir..

ha bu arada lastik tamir spreyi iç lastikli jantlarda işe yaramıyor diye biliyorum. geçen ay arazide arka lastiğim patladı, spreyi sıktık şişirdi ama 5 dakika gittikten sonra yine indi.

Ben 93 Tl ödedim. ( 100 cc yazdığı halde )Bunu trafikten araştırmak lazım ilerde sıkıntı olur mu diye.

Bence o patlağın durumuna göre değişiyor...Lastik patladığında sıktım bu köpüğü 1 gün boyunca şişik vaziyette kaldı(bu şekile yolculuk yaptım ) sonrasında inmiş , yine spreyi kullandım bu sefer dediğin gibi 5 dakika içinde indi.

sgurdal
16 Ekim 2013, 18:56
siz çok uygun yaptırmışsınız..
şimdi kontrol ettim de, kuba raden 100 diye yazmışlar, 199,58 TL tutmuş.. Allianz sigorta mart 2013 de yaptırmıştım. 34 plaka olmasının etkisi büyük tabi..

blamir
17 Ekim 2013, 01:04
Kuba nin gevşek toprakta tırmanma denemesi :D

US8dKdociEs

d.berkay
17 Ekim 2013, 01:31
Arkadaşlar bu arka fren sorunu, yenisini alınca düzeliyor mu kesin olarak? Defalarca tamir etmeye çalıştık, ilk başlarda tutuyor çok güzel ama sonra yine hüsran.

Başka bir motorun fren merkezi falan uymaz mı? Aslında ön frenden de çok memnun değilim. Eski Zongshen'im ki çok daha güçlüydü. Bu konuya nasıl bir çözüm üretebiliriz?

Buzzard
17 Ekim 2013, 14:37
sgurdal Ben AXA sigortaya yaptırdım.Arkadaşlar mümkünse bu sigorta işi arada kaynamasın. Bi zahmet sigortaya bakıp burada paylaşalım ki bi çözüm bulalım sonrasında sıkıntı yaşamayalım.

http://l1310.hizliresim.com/1g/k/tnffu.jpg (http://bit.ly/c25MCx)

http://j1310.hizliresim.com/1g/k/tnfh0.jpg (http://bit.ly/c25MCx)


d.berkay ben başka bir fren merkezi taktırdım. Gayet de güzel çalışıyor. Müsait zamanda Fotoğrafını çeker paylaşırım.

d.berkay
17 Ekim 2013, 15:53
Hangi marka modelinki acaba? Cidden bunalttı beni bu arka fren.

atreyu
17 Ekim 2013, 17:48
evet arkadaşlar bugün antalyadan ıspartaya sağanak yağışlı bi havada yolcuk yaptım. ve tam ısparta girişinde motordan aşırı yüksek bi ses geldiğini duyar duymaz sağa çektim. baktığımda egzosun yerinde olmadığını 2-3 metre geride yerde olduğunu gördüm. Vidalarını kontrol etmek aklıma gelmemişti çünkü 2000 bakımında servis bütün vidaları kontrol edip sıkmıştı. şu an egzosum orta kısımdaki baglantı yerinden çıktıyla koptu arası bi durumda. Hazır çıkmışken egzosuda açtırırım artık :queen: burdan sizlere de bu vidaları kontrol etmenizi hatırlatmayı borç bilirim:cherry:

sgurdal
17 Ekim 2013, 21:42
arka fren merkezini değiştirin ama orjinalini alırsanız yine aynı sorun olur. uyumlu bir başka markanın fren merkezini takın.

bugün sağanak yağmur altında 4-5 saat kadar arazi sürüşü yaptık. full yağmurluk giymemize rağmen sanki hiç yağmurluk yokmuş gibi sırılsıklam olduk. sürekli yağan yağmurdan dolayı foto çekemedik kusura bakmayın.
yumuşak toprak ve çamurda sürmek acayip eğlenceli bir şey, dişli lastiğiniz yoksa hemen tam dişli lastiklerden alın ve vurun kendinizi toprağa tavsiye ederim :)

d.berkay
17 Ekim 2013, 22:23
Bende ayni fren merkezinden alirsam sorunun tekrarlayacagini tahmin ediyorum. Ama hangi marka modelin fren merkezinin uygun olabilecegi bilemiyorum

Buzzard
17 Ekim 2013, 22:49
Bende ayni fren merkezinden alirsam sorunun tekrarlayacagini tahmin ediyorum. Ama hangi marka modelin fren merkezinin uygun olabilecegi bilemiyorum

Markasını bilmiyorum ama benim fren merkezi aşağıdaki ...

http://j1310.hizliresim.com/1g/k/tnx89.jpg (http://bit.ly/c25MCx)


Sertaç geçmiş olsun:) Allahtan şehir içinde olmuş bu olay.Yoksa bu yağmurda çok büyük sıkıntı olurdu.Verilmiş sadakan varmış demekki:)

ozrace
17 Ekim 2013, 23:23
sigorta'yı motora göre değil kişiye göre yapıyorlar.yaşı,tecrübesi,daha önce kaza yapıp yapmadığı vs....

bu arada motoru büyüteceğim.Temiz STR arayan varsa...

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kuba-ilk-sahibinden-temiz-cross-132893794/detay/

OFLİ
18 Ekim 2013, 17:00
Gevşeyen vidaların tek kökten çözümü var oda vidaları sım sıkı anahtarıyla sıkın ve Kaynakçıda vidaların tam diplerine kaynak yaptırın.

Benim plaka ve egzoz vidaları gevşemekten beni bıktırmıştı...Kaynak makinasıyla sım sıkı kaynattık şuan kafam rahat :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:48 ----------

Arka fren sorunu yaşayanlar şunu uygulasın çünkü aynı sorun benimde başıma geçmişti.

Arka disk balataya gelen fren kablosunun Ana şasiye bağlı vidaları düştüğünde arka fren diskine gelen kablo çok gevşek uzun kaldığı için arka frene istediğin kadar sert bas tutmaz veya az tutar.

Nalburlarda kafası şemsiye gibi geniş olan vidalardan var 2 adet alın o arka fren merkezine gelen kabloyu 2 adet standart olan vida yerine sım sıkı vidalayın Arka frenin iyi tuttuğunu göreceksiniz...Bizzat başıma geçen sorundur bu şekilde çözdüm...Şuan arka ve ön fren Taş mübarek.

Bu arada kurban bayramınız cümleten mübarek olsun arkadaşlar.

sgurdal
18 Ekim 2013, 18:03
vidalar hiç kaynakla sabitlenirmi? sökmek istediğinde ne yapacaksın? loctite denen bişey var..

dockerengin
18 Ekim 2013, 23:50
Evet abi locktite tarzi yapistirici yada fiberli somun tercih edin.

cenkito
19 Ekim 2013, 09:32
bende alkon marka kullanıyorum orta sert olanı.

hem iş görüyor hemde locktite gibi pahalı değil

http://www.alconendustri.com/imagess/e5a5af5e-78bc-4962-9a9b-3431bf73a6cd.jpg

http://www.hirdavat.com/Vida-Gevsetmez-Alcon-7222-Dusuk-Kuvvet-Civata-Sabitleyici-50-ml.html

blamir
20 Ekim 2013, 20:20
Evet beyler bizim Kubaların ikiside bu gün emekliye ayrıldı :D Birinin ya bujide yada pipoda sıkıntı var. Ateşleme yapamıyor az oynayınca gelir gibi oluyor gidiyor. Diğeride evin önünde birden duruverdi. Rölantide çok isteksiz çalışıyor az gaz verir vermez stop ediyor. İkisini de attık arka bahçeye öylece duruyolaaaa :D

Kim ne dersin Japon yine japon. Bunu bir kez daha anladım.

Buzzard
21 Ekim 2013, 01:46
20.10.2013 tarihli gezimizden...

http://j1310.hizliresim.com/1g/n/tsk63.jpg (http://bit.ly/c25MCx)


Bu arada kompresör de işe yaradı...( lastik tamir spreyiyle kompresör arasında sadece 150 gr'lık bir fark var.Kompresör taşımak daha mantıklı çünkü sadece 500 gr)

http://s1310.hizliresim.com/1g/n/tsk6q.jpg (http://bit.ly/c25MCx)

https://vimeo.com/77351953


http://www.motosiklet.net/forum/mt-il-gruplari/23272-%5Bisparta-mt%5D-motosiklet-grubu-10.html#post3185018

d.berkay
23 Ekim 2013, 15:27
Evet beyler bizim Kubaların ikiside bu gün emekliye ayrıldı :D Birinin ya bujide yada pipoda sıkıntı var. Ateşleme yapamıyor az oynayınca gelir gibi oluyor gidiyor. Diğeride evin önünde birden duruverdi. Rölantide çok isteksiz çalışıyor az gaz verir vermez stop ediyor. İkisini de attık arka bahçeye öylece duruyolaaaa :D

Kim ne dersin Japon yine japon. Bunu bir kez daha anladım.

Hocam Pipo ve Bujiyi NGK marka ile değiştirirseniz bir daha sorun yaşama ihtimaliniz çok düşük olur. Bende o şekilde yaptım rahatım artık :)





Bu arada bu haftaiçi çok büyük ihtimalle bir XT600e alıyorum. Str250'mi de satacağım kesin olarak. Arka fren dışında bir sorunu yok. Sahibindene 3450 yamıştım saçma tekliflerden dolayı ama 3000TL'ye kadar vereceğim.

badboy6630
27 Ekim 2013, 22:42
Bende bu sene karadeniz turu yaptım str ile Tavşanlı dan başlayarak Karasu'da buluştum karadeniz ile oradanda deniz kenarı boyunca Samsun'a kadar gittim Daha sonrada Amasya, Bolu ve memlekete dönüş yaptım herhangi bi sorun çıkarmadı. Uzun yol için motora sele minderi yaptım, bi çakmaklık taktım, arkaya ufak bi çanta yanlarada demircide yaptırdığım ayakların üzerine mangal tellerini telle bağlayıp çantalar için yer yapıp iki spor çantası taktım.Fazlasıyla işimi gördü.Konaklamayıda genelde çadırda yaptım.Geçen seneki ege ve akdenz turundan biraz tecrübeliydim.Tek başıma üstesinden gelebildim.

http://img703.imageshack.us/img703/343/x7fh.th.jpg (http://img703.imageshack.us/i/x7fh.jpg/)
http://img33.imageshack.us/img33/1367/7az7.th.jpg (http://img33.imageshack.us/i/7az7.jpg/)
http://img818.imageshack.us/img818/69/v86f.th.jpg (http://img818.imageshack.us/i/v86f.jpg/)
http://img802.imageshack.us/img802/7885/ymk3.th.jpg (http://img802.imageshack.us/i/ymk3.jpg/)
http://img822.imageshack.us/img822/8247/4crd.th.jpg (http://img822.imageshack.us/i/4crd.jpg/)
http://img62.imageshack.us/img62/4803/vxzj.th.jpg (http://img62.imageshack.us/i/vxzj.jpg/)

blamir
28 Ekim 2013, 05:06
Hocam Pipo ve Bujiyi NGK marka ile değiştirirseniz bir daha sorun yaşama ihtimaliniz çok düşük olur. Bende o şekilde yaptım rahatım artık :)





Bu arada bu haftaiçi çok büyük ihtimalle bir XT600e alıyorum. Str250'mi de satacağım kesin olarak. Arka fren dışında bir sorunu yok. Sahibindene 3450 yamıştım saçma tekliflerden dolayı ama 3000TL'ye kadar vereceğim.

Sorun benzinde çıktı bu arada :) Arkadaşların motorlarıydı. Geçen haftaki sağanak yağmurda 2 gün yağmur altında bırakınca depo bir yerden su almış. Şu anda sıkıntı yok.

sgurdal
29 Ekim 2013, 23:41
motorumu ağır bakıma soktum, tüm dertlerini liste yapıp verdim ustama ve 5 gün sonra aldım.
-ön amortisör keçelerim patlamış ve zamanla tüm yağ akmıştı onlar değişti (keçeleri yıldırım motosiklet sakarya dan aldım 40 tl çifti)
-sübap ayarı yapıldı (12 bin km de motor) çok sağlıklı çalıştığı direk hissediliyor artık
-benzinliklerde basınçlı su ile yıkama sonrası motor çalışmıyordu, bujinin altındaki tahliye tıkanmış onu açtılar birde buji piposunun içine conta gibi bişey yapmışlar
-fren hidrolikleri değişti, ön balatalar değişti, arka fren merkezi komple değişti.
-zinciri 3 ay kadar önce almıştım ama çok uzadı, arazide riske girmemek için DID marka 428 ebat 134 bakla oringsiz zincir aldım 72 TL ye. Artık gözüm arkada kalmaz. (STR 250 nin zincir uzunluğu tam 134 bakla)
-ön amortisörlere amortisör çorabı denen keçeleri çamur ve tozdan koruyan çoraptan taktım.
-Tüm Gidon ve teker rulmanları değişti.
-ön dişlinin arkasından yağ kaçağı vardı, oradaki keçe de değişti.

maliyeti :
250 lira ustaya verdim (rulman bedelleri, amortisör yağı, hidrolikler ve ön balatalar dahil)
40 lira amortisör keçeleri
28 lira arka fren merkezi
72 lira DID marka zincir

d.berkay
30 Ekim 2013, 03:00
Hayırlı olsun iyi günlerde kullanın..

Arka fren merkezini ne ile değiştirdiniz?

sgurdal
30 Ekim 2013, 11:01
valla 3 tane parçacı gezdim (cuplar ve çin motorlar için parçalar satan dükkanlar) üçüncüsünde buldum. orjinalinden tek farkı, hidrolik haznesi ayrı. o da sorun olmadı.

bak bunun aynısı aldığım merkez
http://image5.sahibinden.com/photos/76/25/38/1307625383te.jpg

ozrace
30 Ekim 2013, 14:01
uygun fiyata motoru çok iyi yapmışsın.uzun süre götürür seni sorun çıkarmadan.ayrıca zincir ölçüsünü merak ediyordum,verdiğin bilgi için teşekkürler...

twstr
31 Ekim 2013, 12:00
Kuba str ıcın buyuk arka dıslı nerden bulabılırım ? Manısa sanayıde bu ısı cozmek bıraz daha zor oluyor. Bırde su arka fren merkezınde degıstırdıgınız parca hangı motora aıt onuda belırtırsenız sevınırım..

spil444
31 Ekim 2013, 12:15
Kuba str ıcın buyuk arka dıslı nerden bulabılırım ? Manısa sanayıde bu ısı cozmek bıraz daha zor oluyor. Bırde su arka fren merkezınde degıstırdıgınız parca hangı motora aıt onuda belırtırsenız sevınırım..

twstr manisa sanayizinde özel yapıyorlar bildiğim kadarıyla birde akhisarda var http://www.facebook.com/media/set/?set=a.601854099846913.1073741826.107942542571407&type=1

twstr
31 Ekim 2013, 12:32
Valla aslında bunu bende yapabılırım ama Teknık resmı lazım. bızım motorların buyuk dıslılerı ıcın belırlernmıs bır standart varmı kod gıbı bısey ?

sgurdal
01 Kasım 2013, 10:29
Kuba str ıcın buyuk arka dıslı nerden bulabılırım ? Manısa sanayıde bu ısı cozmek bıraz daha zor oluyor. Bırde su arka fren merkezınde degıstırdıgınız parca hangı motora aıt onuda belırtırsenız sevınırım..

arka dişli bulmakta zorlanabilirsin, onun yerine ön dişliyi küçültmek daha kolay bir çözüm olur.
arka fren merkezi hangi motora ait bilmiyorum, bunlar üniversal parçalar yani bir çok motora uyuyor belli bir markası yok.

yolsuz07
02 Kasım 2013, 13:23
selamlar ısmaıl ben antalya alanyadan bende yenı bır kuba str 250 kullanıcısyım forumda cok guzel bılgı paylaşımlarınız ıle nerde nelerde sorun yasayacagımı sımdıden gormus gıbıyım emegı gecen herkese tesekkurler

sgurdal
03 Kasım 2013, 01:36
hoşgeldin arkadaşım

tyetemen
04 Kasım 2013, 21:41
Bu Motorla Eskişehir Merkez'den Çiftelere Gidebilirmiyim?(65 km)

Buzzard
04 Kasım 2013, 22:15
Bu Motorla Eskişehir Merkez'den Çiftelere Gidebilirmiyim?(65 km)

Bakımlarını ihmal etmediyseniz rahatlıkla gidersiniz. Çok daha uzun yol yapanlar var...

sgurdal
05 Kasım 2013, 12:46
65 km ne ki :) ben haftasonları 200 km kadar yapıyorum.

d.berkay
05 Kasım 2013, 12:54
Yazın 11 günde 3000km yol yaptım :) Son gün, Pamukkale'den Ankara'ya geldim.Sanırım 500kmden fazlaydı. Hatta 250km falan hiç durmadan gittiğim için benzin bitip yolda kaldım benzinliğe 1km kala :)

sgurdal
07 Kasım 2013, 13:17
benzin musluğumun kuyruğu aşağıya doğru bakıyor yani normal. kuyruk yukarı doğru olursa rezerve, yan durursa benzin kapalı. böyle biliyorum.

geçen uzun süre benzin alamadım, benzinliğe girdim 11 küsür litre yakıt aldı depo.
toplam depomuz 12 litre diye biliyorum. 2 litre rezerve olması lazım. yani 10 litre yaktığımız zaman son 2 litre kaldı mı rezerveye almak gerekiyor devam edebilmek için.
bende 1 litre hatta belkide daha az yakıt olmasına ragmen musluk normal konumda nasıl devam edebildim?
musluğum mu ters acaba?

cenkito
07 Kasım 2013, 13:52
belkide petrolde pompa hava basmıs da olabilir :queen:

Buzzard
07 Kasım 2013, 16:42
Musluk yukarıdayken yedek depo konumunda oluyor.Dolayısıyla musluğunuz düz.(tecrübeyle sabittir.STR 250'de benzin musluğunda - hortumunda yada oradaki herhangi bir mekanizma da kronik bir problem var tıpkı arka fren merkezi gibi)

sgurdal
07 Kasım 2013, 17:41
Musluk yukarıdayken yedek depo konumunda oluyor.Dolayısıyla musluğunuz düz.(tecrübeyle sabittir.STR 250'de benzin musluğunda - hortumunda yada oradaki herhangi bir mekanizma da kronik bir problem var tıpkı arka fren merkezi gibi)

musluğunuz düz ne demek anlamadım?

Buzzard
07 Kasım 2013, 18:12
musluğunuz düz ne demek anlamadım?

Musluğunuzun yönünde problem yok.

sgurdal
07 Kasım 2013, 18:46
tamam yönünde problem yok ama bi terslik var, biraz daha devam etseydim benzin tamamen biticekti heralde..

musluk normal olmasına rağmen rezervede gibi çalışıyor galiba.
bu durumda tersine çevirmem lazım

ozrace
08 Kasım 2013, 12:23
en son benimki normaldeyden yedeğe düşmeden bitti.muslukta anlayamadığım bi anormallik var.hatta servisede depoyu söktürüp normal komutta boşaltmıştık oradada hepsi boşalmıştı.musluğu kontrol ettiğimizde bi sorun göremedik normal çalışıyor.ondan öncede normalde bitiyor yedeğe alıyorduk biraz daha gidiyorduk.bu musluk işi tam bir muamma,o yüzden 200km de bir fullemek en mantıklısı...
ama şu arka fren meselesi bende henüz olmadı merakla bekliyorum :)