Orijinalini görmek için tıklayınız : Kuba Kuba STR 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
ozrace
06 Haziran 2013, 17:35
hayırlı olsun...
jiro
07 Haziran 2013, 22:27
bir şey sormak istiyorum. bulunduğum şehir dışında bu satan bayiler var. oradan aldığımızı farz etsek ve yola çıksak bu yapılan km rodajdan sayılır mı? yada bu şekilde uzun yol yapılır mı? yoksa otobüse yükleyip veya kargo ile göndermek daha mı mantıklı ?
cenkito
07 Haziran 2013, 22:32
olur neden olmasın. yolda tam gaz ve sabit devirde kullanmazsan sorun olmaz, her devirde, motoru zorlamadan, her vitesi kullanırsın...
ozrace
08 Haziran 2013, 10:30
bir şey sormak istiyorum. bulunduğum şehir dışında bu satan bayiler var. oradan aldığımızı farz etsek ve yola çıksak bu yapılan km rodajdan sayılır mı? yada bu şekilde uzun yol yapılır mı? yoksa otobüse yükleyip veya kargo ile göndermek daha mı mantıklı ?
sıfır alacaksan kuba ücretsiz kargo yapıyor diye biliyorum.ayrıca yaptığın yol rodaj'dan sayılır elbette,ancak mesafe ne kadar olacak?rodaj'da olduğu için 60km geçmeni pek tavsiye etmem ama sıkılmadan geze geze,yavaş yavaş giderim dersen o ayrı tabi.ancak düşük km2lerde otoyollar tehlikeli olabilir.diğer bir seçenek otobüs bağajıda mantıklı...
ahmet539
11 Haziran 2013, 01:09
bu hafta sonu dağ gezisinden kısa bir video
http://www.youtube.com/watch?v=1s39UsLyopo
ozrace
11 Haziran 2013, 01:40
sizin oralarda kask kullanmak yasak sanırım..!
ahmet539
11 Haziran 2013, 09:38
Dostum sakin kullandığımız için kask takmıyoruz ama kullanmak lazım Allah korusun.
ozrace
11 Haziran 2013, 09:55
Dostum sakin kullandığımız için kask takmıyoruz ama kullanmak lazım Allah korusun.
bu işin sakini,agresifi olmaz.arazide dururken bile düşebilirsin ki ben düştüm,şu 5 dakikalık zevk hayatınızdan değerli olmamalı...
banno1957
16 Haziran 2013, 19:43
merhaba arkadaşlar 1 hafta içerisinde 0km cross motor almayı planlıyorum kuba str 250 ile motoran xv 250 arasında kaldım xvyi biraz araştırdım fakat pek bir bilgi yok kullananlar var mı aranızda sanki duruş olarak str 250 den daha iyi gibi siz ne tavsiye edersiniz ? izmir'de yaşıyorum
DenizliMotor
17 Haziran 2013, 10:20
Merhaba Arkadaslar,
bende yakinda bir cross almayi düsünüyorum. Kuba STR 250 hakkinda bir kac sorum var:
1. Kalite acisindan eski kasa ile yeni kasa arasinda bir fark varmi? veya baska türlü sorayim: ilk modellerle yeni modeller arasinda fark varmi? (renk disinda)
2. Internet'te bir arkadasin str 250 hakkinda yorumunu okumustum, verilere göre motor hacminin 232 ccm oldugunu ancak ruhsatta motor hacminin 223 ccm oldugunu yazmis, bu motorun gercek hacmi ne kadar?
3. Diger 250'lik motorlara göre Kuba str 250'nin agirligi daha az gibi görünüyor (yanilmiyorsam 108 kg), bunu dogrulayabilirmisiniz?
Sorularimi aciklik getirebilirseniz, hangi motor alacagima daha cabuk karar verecegim. Herkese kazasiz belasiz sürüsler.
jiro
22 Haziran 2013, 09:57
bu str nin şu an kaç modeli var. bir bayi eski tip siyah jantlı olana 3600 dedi. bir tanesi sarı jantlıya 4300 dedi bir taneside 2013 model dedi 4900 tl. 2013 model var mı?
seaquette
24 Haziran 2013, 01:46
merhaba
250 cc cross enduro tarzı fiyatı uygun makinesi sağlam
bulabileceğin en mantıklı motosiklet küba str250dir.
hava yağ ssoğutmalı motosiklet olduğundan motor yağını önemse zamanında değiştir,kesinlik arıza çıkartmaz.
223cc 249 cc mühim değilki.
şanzuman yapısı /ön arka dişli büyüklüğü bunlar hep güçü veya torku değiştiren etkenlendir.
bir rks e ramzey ve benzeri endurolar ile kıyaslarsak str torku fazla sürati az bi yapıdadır.
bir küba STR ile neler yapılabildiğini kendi videolarımdan göstermek isterim.
http://www.youtube.com/watch?v=NjG3RZVIk_I&feature=c4-overview&list=UU_CbehTn_VtidNe_B-HVsbw
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:33 ----------
o ne teker bee helal :cat:
bana biraz taktik versene nasıl teker yapıyorsun str 250 ile? hangi vites, hangi teknik, o şekilde sabit gitmeyi nasıl koruyabiliyorsun falan
bende yapmayı çok istiyorum da
2nci vites te denemek en güzeli.
teker yapmayı bilmeyenlere tavsiyem. çok dik olmamakla birlikte rampalarda denemelisiniz.devri çabuk bitmez ve kolay kalkar ön teker. biraz denge ve fazla cesaret gerekli.
ve en önemlisi motora hakimiyetinizin devam etmesi için ayaklarınızı motordan ayırmayın.motorun çok ön kaldırıp ters e döneceğine inandığınızda şayet gazı kapattıysanız kompresör önü geri indirecektir.
fakat o an korkuyla refleks olarak ayaklarınızı salarsanız. zaten motor dik durumda ,saldığın ayak - ağırlık dengeni geri çeker ve ters takla atarsın.
kazasız belasız denemeler diliyorum.
ökkeş_88
24 Haziran 2013, 11:48
selam arkadaşlar bende cross motor hastası biriyim bu modeli uzun süre araştırdım ve kuba aldım bu fiyata bu kalite zor bulunur yaklaşık 1 yıldır kullanıyorm ve hiç bir şekilde sorun yaşamadım atik ve rahat bi model cross motor almayı düşünen arkadaşlara denemelerini tavsiye ederim.
gokhansen
06 Temmuz 2013, 14:01
selam arkadaşlar aranıza yeni katıldım... ön çamurluk maalesef kırılıp duruyooo..
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:51 ----------
http://img545.imageshack.us/img545/8650/08te.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/545/08te.jpg/)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:08 ----------
bana sesi tok çıkan ve motora olacak fiyatta uygun performansa etki edecek bi egzos tavsiye edecek bilecek biri varmı....
speed90
08 Temmuz 2013, 11:21
güzel bir motor gerçekten arkadaşta var str gayette memnun motoru sağlam kasasıda gayet hoş benide zorluyor al diye bakalım heralde bende bi tane alıcam fiyatıda uygunsa dadından yenmez :cherry:
sgurdal
09 Temmuz 2013, 11:10
gökhan hoşgeldin aramıza.
bu kadar arazi yaptım her yere girdim çıktım bu motorla ama çamurluğa hiçbirşey olmadı. siz ne yaparken kırılıyor merak ettim?
egsoza boşa para vermeyin, mevcut orjinal egsozun içinden 1-2 odacık iptal ettirirsen çok güzel ses çıkıyor.
bende king marka bi egsoz takılı ama orjinal egsoza dediğim işlemi yaptırırsan aynı sesi alırsın.
twstr
11 Temmuz 2013, 23:53
Arkadaslar herkese merhaba aranıza bugun katıldım 4 arkadas bu ıse gırıstık sımdılık 3 kısıyız dıger arkadasta alınca ekıp tamamlanıyor..
bir crf250 r --1 zealsun -1 Kuba str var birde apachi 28 hp gelecek..
İzmir bulusmalarında sızlerle olmak isteriz.
Ayrıca hepımız aynı meslek grubundan kısılerız ve hepımız tasarımcıyız aynı zamanda kendımıze aıt bır ısletmemız var.
Bır bulusmada motorlarımıza sanayı sartlarında yapılabılecek neler var bana anlatırsınız dıger bulusmada hepsı elınızde :D
Sımdı gıdon yukseltmeden baslayacagım. on ve arka farları sokecegım ve egsoz susturucusunu cıakrarak ıse baslayacagım bos bır anımda fotoları sızlerle paylasırım
35emre35
12 Temmuz 2013, 00:18
Arkadaslar herkese merhaba aranıza bugun katıldım 4 arkadas bu ıse gırıstık sımdılık 3 kısıyız dıger arkadasta alınca ekıp tamamlanıyor..
bir crf250 r --1 zealsun -1 Kuba str var birde apachi 28 hp gelecek..
İzmir bulusmalarında sızlerle olmak isteriz.
yazın bu iş eziyet. baharda haberleşiriz ;)
twstr
12 Temmuz 2013, 03:41
Kubalarda egsoz ıcınde odacıgı ıptal etmekten bahsedılmıs bu ıslem nasıl yapılıyor _?
Egsozu yarmak mı lazım ? yoksa ucunu sokup halledebılıormuyuz ? nasıl bır ıslem yapılmalı yardımcı olurmusunuz ?
twstr
14 Temmuz 2013, 01:36
Dunden bu gune motora yaptıklarımı yazayım :D
İlk bas ön far,arka stop, sinyal,ayna,arka ayaklıkları sokerek basladık ıse
http://n1307.hizliresim.com/1c/g/q7xh3.jpg (http://bit.ly/c25MCx)
2. islem olarak egsoz acıldı ve ses arttırıldı..
http://m1307.hizliresim.com/1c/g/q7xkl.jpg (http://bit.ly/c25MCx)
3. islem on tarafa cnc de kendım cızdıgım on tarafı ısleyıp monte ettım
http://n1307.hizliresim.com/1c/g/q7xp8.jpg (http://bit.ly/c25MCx)
Ve sonuc tam bir arazi canavarı oldu :D sırada gidon yukseltme ve bırkac goruntu amaclı aksesuar uretımı ve montajı kaldı..
sgurdal
15 Temmuz 2013, 15:57
Kubalarda egsoz ıcınde odacıgı ıptal etmekten bahsedılmıs bu ıslem nasıl yapılıyor _?
Egsozu yarmak mı lazım ? yoksa ucunu sokup halledebılıormuyuz ? nasıl bır ıslem yapılmalı yardımcı olurmusunuz ?
hayır sadece ucunu açarak yapıyorlar, üstteki fotodaki gibi komple yarmaya gerek yok..
---------- Post added at 14:53 ---------- Previous post was at 14:50 ----------
Dunden bu gune motora yaptıklarımı yazayım :D
İlk bas ön far,arka stop, sinyal,ayna,arka ayaklıkları sokerek basladık ıse
2. islem olarak egsoz acıldı ve ses arttırıldı..
3. islem on tarafa cnc de kendım cızdıgım on tarafı ısleyıp monte ettım
Ve sonuc tam bir arazi canavarı oldu :D sırada gidon yukseltme ve bırkac goruntu amaclı aksesuar uretımı ve montajı kaldı..
arkadaşım hoşgeldin hayırlı olsun,
ön-arka farı sökmeye neden ihtiyaç duydun? arazide sana hiçbir zararı yok, hiç mi akşam motora binmeyecen?
sana yarardan çok zarar getirir bu işlemler.
mesela arazide seni yakın takip eden birisi fren yaptığını anlamaz ve sana arkadan girebilir.
---------- Post added at 14:57 ---------- Previous post was at 14:53 ----------
http://image5.sahibinden.com/photos/88/08/59/102880859wr0.jpg
arkadaşlar motorun zincir ve dişlilerini değiştirdim.
orjinal dişliler takıldı, ve yukarıda resmi olan YBN 428 ebat 128 boy zinciri aldım.
zincir boyu belli olmadığı için ybr-cbf zinciri uyuyor dendi fakat aldığım zincir kısa geldi ve 6 bakla ilave etmek zorunda kaldık.
bundan sonra zincir değiştirecek arkadaşların dikkatine
ebat en az 134 olsun.
d.berkay
15 Temmuz 2013, 17:06
Motorumun en son hali :) Seleyi de kaplattım. Geçtiğimiz hafta, karbüratör ve sübap ayarı yapıldı, teller değişti . Şu an sorunsuz şekilde kullanıyorum. Haftasonu 250km civarı yol yaptım. Arazide de kullandım.
http://i1256.photobucket.com/albums/ii498/dberkayy/CamkoruMotoGezi/IMG_8324.jpg
sgurdal
16 Temmuz 2013, 11:23
rengi çok güzel olmuş ama ön çamurluk sudan, ıslak zeminden geçerken tüm suyu size atacak.
benim aldığım motorda da kesikti oradan biliyorum.
dockerengin
16 Temmuz 2013, 11:29
Motorumun en son hali :) Seleyi de kaplattım. Geçtiğimiz hafta, karbüratör ve sübap ayarı yapıldı, teller değişti . Şu an sorunsuz şekilde kullanıyorum. Haftasonu 250km civarı yol yaptım. Arazide de kullandım.
http://i1256.photobucket.com/albums/ii498/dberkayy/CamkoruMotoGezi/IMG_8324.jpg
Renkler çok güzel olmuş ellerine sağlık. Özellikle mat renkleri mi tercih etin yoksa fotoğrafta mı mat çıkmış?
d.berkay
16 Temmuz 2013, 20:55
Hocam camurlugu ben kesmedim. Gecen ufak bir kaza atlattim. Orda kirildi malesef. Dediginiz gibi su anki haliyle surekli su sicratiyor.
Dockerengin rengin mat olmasini ozellikle istedim. Bence motorun hatlarini cok guzel gosteriyor.
ferad
16 Temmuz 2013, 21:34
rengi çok güzel olmuş ama ön çamurluk sudan, ıslak zeminden geçerken tüm suyu size atacak.
benim aldığım motorda da kesikti oradan biliyorum.
Kesikten ziyade bu olay crosslarin doğasında var sudan geçtin mi sırılsıklam olacaksın başka yolu yok :) ama o bile zevk veriyor insana
cenkito
17 Temmuz 2013, 10:32
örneğin benim motor orjınalınde supermoto camurluguyla satılıyor, üst bas çamurdan secilmez hale dönüyordu.
bende str250 ön camurlugu alıp taktım ve ıslak asfalt su camur derdim bitti mükemmel oldu.
http://u1307.hizliresim.com/1c/k/qdd3q.jpg
tabi bu resimden sonra çamurlugun önünü biraz daha asagıya aldım, indirdim cok daha iyi oldu
35emre35
17 Temmuz 2013, 11:16
örneğin benim motor orjınalınde supermoto camurluguyla satılıyor, üst bas çamurdan secilmez hale dönüyordu.
bende str250 ön camurlugu alıp taktım ve ıslak asfalt su camur derdim bitti mükemmel oldu.
http://u1307.hizliresim.com/1c/k/qdd3q.jpg
tabi bu resimden sonra çamurlugun önünü biraz daha asagıya aldım, indirdim cok daha iyi oldu
bence bu hali iyimiş, aşağıya almasaydın keşke
cenkito
17 Temmuz 2013, 12:34
sanki bu haliyle farın ısıgını kesiyor gibime geldi
baglantı yerine bir kac pul attım ön taraftan, burun kısmı biraz daha asagı indi
son hali de iyi oldu ama
twstr
18 Temmuz 2013, 13:06
Gidon icin onerılerınız neler ?? gıdon yukseltme yerıne kendınden yuksek gıdonlara bakıyorum renthaller cok guzel ama 300 tl ye gıdon satıyorlar motor zaten kac para :D
O tarz kendınden yuksek renthal cakması uygun fıyatlı gıdon alternatıfı varmı acaba ? yada baska bı motordan uydurabılıyormuyuz ? ramzey yukı falan
d.berkay
23 Temmuz 2013, 16:24
Selam arkadaslar.
Su an Bozcaadayiz bir arkadasimla. Ankaradan iki motor yola cikip tamamen plansiz olarak; Beypazari, Nallihan, Sakarya , Golcuk , Bursa, Canakkale, Geyikli, Ezine ve son olarak Bozcaadaya kadar geldik.
Benim STR nin masallahi var. Su ana kadar bir yag degisimi , bir buji kablosu kafasi degisimi ve egsoz ve furc vidalari gevsemesi ile 900km geldi 4 gunde. :)
Ortalama hizimiz 80-90 civari. Baya titresim oluyor o yuzden sik sik durup dinleniyoruz.
Yakit tuketimi de 80-90 gittigimizde 18tl - 3.7lt / 100km
70-80 gidersek 15tl - 3lt /100km.
Ezine de on disliyi 16T ile degistirdik. Devir 500rpm civari dustu. Biraz daha rahatladi motor. Birazdan tekrar Canakkaleye gecicez. Eger bulabilirsem 48t ara disli alacagim. Duzde daha da rahatlar motor.
Bu arada diger arkadastaki motor Suzuki GSF1200s Bandit :)) Baya alakasiz olduk ama cokta sikinti yasamiyoruz. Birbirimizi idare ederek geldik :)
Konaklamayi mumkun oldugunca cadirda yapiyoruz. Sadece Nallihan ve Geyiklide tanidiklarin evinde kaldik. :)
Guzel bir tur oluyor bizim icin. XT600 alana kadar STR250nin tum nimetlerinden faydalaniyorum :)
dockerengin
23 Temmuz 2013, 18:29
Selam arkadaslar.
Su an Bozcaadayiz bir arkadasimla. Ankaradan iki motor yola cikip tamamen plansiz olarak; Beypazari, Nallihan, Sakarya , Golcuk , Bursa, Canakkale, Geyikli, Ezine ve son olarak Bozcaadaya kadar geldik.
Benim STR nin masallahi var. Su ana kadar bir yag degisimi , bir buji kablosu kafasi degisimi ve egsoz ve furc vidalari gevsemesi ile 900km geldi 4 gunde. :)
Ortalama hizimiz 80-90 civari. Baya titresim oluyor o yuzden sik sik durup dinleniyoruz.
Yakit tuketimi de 80-90 gittigimizde 18tl - 3.7lt / 100km
70-80 gidersek 15tl - 3lt /100km.
Ezine de on disliyi 16T ile degistirdik. Devir 500rpm civari dustu. Biraz daha rahatladi motor. Birazdan tekrar Canakkaleye gecicez. Eger bulabilirsem 48t ara disli alacagim. Duzde daha da rahatlar motor.
Bu arada diger arkadastaki motor Suzuki GSF1200s Bandit :)) Baya alakasiz olduk ama cokta sikinti yasamiyoruz. Birbirimizi idare ederek geldik :)
Konaklamayi mumkun oldugunca cadirda yapiyoruz. Sadece Nallihan ve Geyiklide tanidiklarin evinde kaldik. :)
Guzel bir tur oluyor bizim icin. XT600 alana kadar STR250nin tum nimetlerinden faydalaniyorum :)
Tekerinize sağlık Berkay. İnşallah gezinizi kazasız belasız bitirsiniz. Bu arada buji kablosunun başı neden değişti? Bizim de bilgimiz olsun önlem alalım.
d.berkay
23 Temmuz 2013, 23:29
Valla bilmiyorum. Sanirim titresimden icindeki metal kirilip dusmus..
Bugun toplam mesafemiz 1070 oldu. Canakkale Sehitligini falan gezdik. :)
35emre35
24 Temmuz 2013, 11:03
Tekerinize sağlık Berkay. İnşallah gezinizi kazasız belasız bitirsiniz. Bu arada buji kablosunun başı neden değişti? Bizim de bilgimiz olsun önlem alalım.
çok kaliteli malzemeden yapmadıkları için ısıya maruz kaldığından dolayı deyim yerindeyse bisküvi gibi pişiyor, zaman içerisinde de çatlayıp kırılıyor. allahtan parça fiyatları ucuz, sanırım buji piposu 5tl filan olması lazım.
d.berkay
24 Temmuz 2013, 12:01
Valla bursadaki usta 15tl aldi. Yolda oldugumdan cokta sorgulayamadim..
d.berkay
27 Temmuz 2013, 20:30
Su an Kusadasindayiz. 1700km oldu yola cikali. Oldukca keyifli gidiyor gezimiz. Bugun motoru sanayide bir ustaya biraktik. Arka fren yine arizalandi. Bunun disinda ya Ezinedeki usta yagi biraz eksik koydu yada yolda biraz yag yakti motor tam anlayamadim. Biraz eksik gorunuyordu yag. Onuda degistiriyoruz.
Birde motor tam gazda hafif bir tekleme var. Ona da bakacak usta.
sgurdal
29 Temmuz 2013, 11:02
motorun tam gazda tekleme yapmasının nedeni
kalbüratör ile hava filtresi arasındaki boru yüksek devirde büzüldüğünden tekleme yapıyor. o boruyu daha kalitelisi ile değiştirin.
cenkito
30 Temmuz 2013, 13:40
yüksek devirde karburatör yakıt yetiştiremiyor da olabilir
d.berkay
31 Temmuz 2013, 05:05
.Kusadasindaki usta becereksiz cikti. Arka fren balatasi ve motor yagini degistirip
verdi motoru. Birde turistik tarifeden optu biraz. Kusadasindan sonra Marmaris ve Akyaka tarafina gidip Mugla uzerinden Denizli ve son olarak Ankaraya vardik.
Tekleme sorununun sebebi bujiymis. Yola cikmadan once NGK takmistik ama 2000km sonunda sikinti yapmaya basladi. Muglada iyi bir ustaya denk geldim. Bujiyi NGKnin mavi yazili olan performans serisi buji ile degistirdi. Buji kablosunun basindaki parcayida NGK marka olan ile degistirdik. Su an hic sorun yok. Saat gibi calisiyor. Ayni usta arka fren merkezindeki sorunuda halletti. Freni sokup icindeki tamir takimini degistirdi. Sorun duzeldi sonunda.
Bunun disinda on disliyi 17t ile degistirdik tekrar. Oldukca rahatladi motor. 15t ile 5. Viteste gittigi hizda 4. Viteste gidiyor artik. 5. Viteste ekonomi vitesi gibi oldu :-) 7000devirde 90km/h ile gidiyor ve titresim oldukca azaldi. 8000 devirde 105km/h ile gidiyor artik.
Bugun yaklasik 2800km sonunda eve donduk. Ayrica bugun bir gunde katettigim en uzun yol oldu. Denizliden Ankaraya geldik. Surekli karsidan ruzgar almama ragmen yine de cok zorlanmadan tamamladik 500kmlik yolculugu..
Birde yola dalip benzin almayi ihmal ettigimizden benzinlige 3-4 km kala yolda kaldim :-) Bir depo benzinle 80-95km civari hiz ve karsidan ruzgarla birlikte 290kmde yolda kaldim.
Karsidan ruzgar olmadiginda 17t ile oldukca rahat ilerliyor motor. Ruzgarsiz havada ayni kosullarda 3-3.2lt civarinda yakardi tahminimce..
Sonuc olarak 2800km boyunca uc yag degisimi, bir buji degisimi, arka balata, iki on disli degisimi vs. islemler icin yaklasik 250tl gibi bir rakam harcadim. Bunun yaninda 500tl civarida benzin harcamisim.
STR250 oldukca sasirtti beni. Hele bugun bir gunde 500km yaparak iyice guvenimi kazandi :-) Yalniz sele konusu ciddi sikintili. Topcase vs, olmadigindan tum esyalarimi sirt cantamda tasidim. Bu sebepten uzun sureli oturdugumda oldukca agrili oluyordu. Sik sik ayga kalkip bir kac dakika o sekilde ilerleyip, kalcami rahatlatarak devam ettim yola. Uzun yol yapcaklara tavsiyem yumusak bir minder ile takviye yapmalari olur.
d.berkay
01 Ağustos 2013, 03:01
Arkadaslar bu arada benim motoru satmaya karar verdim. XT600e almak icin satmayi dusunuyorum. Ankara ve cevresinden ilgilenen varsa mesaj ile ulasabilirler.
Her turlu bakimi fazlasiyla yapildi. Bir tek km teli eksik.
atreyu
01 Ağustos 2013, 23:50
Herkese merhaba, öncelikle sayfalar dolusu bilgi paylaşımlarınız için çok teşekkür ederim. Paylaştığınız tecrübeleriniz doğrultusunda bende artık bi str 250 kullanıcısıyım ve bundan şu an için memnunum. En azından kronik sorunların ve çözümlerinin bir çoğu açıklığa kavuşmuş durumda. Şimdi gelelim madalyonun diğer yüzüne :) Ön farın orda ki cızırtı bende de mevcut ve bunu ön farı sökerek basit bir bantlama yöntemiyle halledilebileceği söylenmiş. ben farı söktüm öylesine bir göz attım çok kurcalamadan. Bu konularda çok tecrübeli değilim, acaba bu işlemi kendim yapabilir miyim? yoksa sökülmesi geren bir kaç parça daha mı var ? Çünkü eğer öyleyse işi ustasına bırakmayı düşünüyorum. Bir de Kross motorda yeniyim ilerde arazi yapmak istiyorum, sizce arazi ve uzun yol durumlarında sürekli gevşeme yapan bir yeri var mıdır motorun? ona göre anahtar taşımayı planlıyorum. Şimdilik sorularım bunlar. Rodajı tamamlayıp gezilere başladıkça bol bol fotograf paylaşmayı planlıyorum ki aramıza yeni katılmayı planlayan arkadaşlara ön ayak olsun. :)
35emre35
02 Ağustos 2013, 00:33
Herkese merhaba, öncelikle sayfalar dolusu bilgi paylaşımlarınız için çok teşekkür ederim. Paylaştığınız tecrübeleriniz doğrultusunda bende artık bi str 250 kullanıcısıyım ve bundan şu an için memnunum. En azından kronik sorunların ve çözümlerinin bir çoğu açıklığa kavuşmuş durumda. Şimdi gelelim madalyonun diğer yüzüne :) Ön farın orda ki cızırtı bende de mevcut ve bunu ön farı sökerek basit bir bantlama yöntemiyle halledilebileceği söylenmiş. ben farı söktüm öylesine bir göz attım çok kurcalamadan. Bu konularda çok tecrübeli değilim, acaba bu işlemi kendim yapabilir miyim? yoksa sökülmesi geren bir kaç parça daha mı var ? Çünkü eğer öyleyse işi ustasına bırakmayı düşünüyorum. Bir de Kross motorda yeniyim ilerde arazi yapmak istiyorum, sizce arazi ve uzun yol durumlarında sürekli gevşeme yapan bir yeri var mıdır motorun? ona göre anahtar taşımayı planlıyorum. Şimdilik sorularım bunlar. Rodajı tamamlayıp gezilere başladıkça bol bol fotograf paylaşmayı planlıyorum ki aramıza yeni katılmayı planlayan arkadaşlara ön ayak olsun. :)
hayırlı olsun.
farı söktükten sonra kontağın altındaki gidon kilidini kitli konuma çeviriyorsun. çevirdiğin vakit kilitten 1-1,5cm kadar bir dil dışarıya çıkıyor. fakat geçmiş zaman tam hatırlayamıyorum, bu işlemi yapmak için sadece farı sökmek yeterli mi emin değilim. belki göstergeyi de sökmüş olabilirim. kilide ulaşmak için sırasıyla önce farı söküp bak; kilitteki dili göremiyorsan göstergeyi de sök.
ben 10bin küsür km lerde motorumu satmıştım, gevşeyen hiç bir yeri olmadı. tabi bakımlarını kontrollerini aksatmadım.
d.berkay
02 Ağustos 2013, 15:35
Ben uzun yola ciktigimda, egsoz, on fren maneti, debriyaj maneti gevsemisti. Hatta on fren manetini tutan vidanin altindaki somun dusmustu.
atreyu
02 Ağustos 2013, 19:30
hayırlı olsun.
farı söktükten sonra kontağın altındaki gidon kilidini kitli konuma çeviriyorsun. çevirdiğin vakit kilitten 1-1,5cm kadar bir dil dışarıya çıkıyor. fakat geçmiş zaman tam hatırlayamıyorum, bu işlemi yapmak için sadece farı sökmek yeterli mi emin değilim. belki göstergeyi de sökmüş olabilirim. kilide ulaşmak için sırasıyla önce farı söküp bak; kilitteki dili göremiyorsan göstergeyi de sök.
ben 10bin küsür km lerde motorumu satmıştım, gevşeyen hiç bir yeri olmadı. tabi bakımlarını kontrollerini aksatmadım.
Teşekkürler :). Kafayı cıkardıktan sonra kilidi gördüm. Dili dışardayken bantladım(bantlamak yerine motorun üzerinden söktüğüm orjinal çıkartmaları kullandım:P) dil içeriye girdiğinde eskisi gibi boşta sallantılı değil bakalım yola cıkınca ses yapacakmı. Henüz yolda test etmedim malum antalya sıcakları insanın sokağa cıkası gelmiyor :)
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:25 ----------
Ben uzun yola ciktigimda, egsoz, on fren maneti, debriyaj maneti gevsemisti. Hatta on fren manetini tutan vidanin altindaki somun dusmustu.
Şimdiden gözüm korktu en iyisi uzun yol macerasını bi süreliğine ertelemek. En azından motoru iyice tanıyana kadar :) Bilgilendirme için teşekkür ederim :)
madboy
07 Ağustos 2013, 06:11
http://www.motosiklet.net/forum/members/101836-albums2319-picture10595.jpg
---------- Mesajlar birleştirildi - 04:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 04:46 ----------
http://imageshack.us/photo/my-images/138/q327.jpg/
---------- Mesajlar birleştirildi - 05:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 04:56 ----------
http://imageshack.us/a/img138/6562/q327.th.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/138/q327.jpg/)
---------- Mesajlar birleştirildi - 05:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 05:00 ----------
http://imageshack.us/photo/my-images/687/iudp.jpg/
---------- Mesajlar birleştirildi - 05:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 05:02 ----------
http://imageshack.us/photo/my-images/687/iudp.jpg/
---------- Mesajlar birleştirildi - 05:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 05:06 ----------
http://img163.imageshack.us/img163/2557/7ex6.jpg
atreyu
08 Ağustos 2013, 20:35
Bugün ilk denebilecek arazi deneyimimi yaşadım. Antalya lara semalarında dayanamayıp asfalt yoldan cıkarak kum tepelerin arasında daldım. Gördüm ki ilk deneyim için kum yolda sürüş hiç de iyi bi seçim değilmiş ki bu yüzden turu kısa tuttum. Arka lastik 2 kere kuma gömüldü ve ikinci seferde kurtarmak oldukca zorladı beni. Tek olmam amatör heyecanımla birleşince foto çekmeyi düşünemedim. Ama günün anlam ve önemini belirten bir egsoz yanığıyla eve döndüm. En kısa zamanda fotoğraf koymaya çalışcam. Bu arada topik öldü sanırım artık sadece satılık ilanları paylaşılıyor; hiç str'ci kalmadı mı yahu?
Buzzard
12 Ağustos 2013, 12:10
Maksat forum hareketlensin....
Merhaba arkadaşlar.Bende motorun üzerinde birkaç değişiklik yaptım.
Önce reklamcıyla görüştüm. Grenajları kaplatmanın uzun ömürlü olmayacağını söylemesi üzerine kendim boyamaya karar verdim.Sonuçtan gayet memnunum.
http://t1308.hizliresim.com/1d/d/rd5q7.jpg (http://bit.ly/c25MCx)
http://r1308.hizliresim.com/1d/d/rd5r9.jpg (http://bit.ly/c25MCx)
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:04 ----------
Bugün ilk denebilecek arazi deneyimimi yaşadım. Antalya lara semalarında dayanamayıp asfalt yoldan cıkarak kum tepelerin arasında daldım. Gördüm ki ilk deneyim için kum yolda sürüş hiç de iyi bi seçim değilmiş ki bu yüzden turu kısa tuttum. Arka lastik 2 kere kuma gömüldü ve ikinci seferde kurtarmak oldukca zorladı beni. Tek olmam amatör heyecanımla birleşince foto çekmeyi düşünemedim. Ama günün anlam ve önemini belirten bir egsoz yanığıyla eve döndüm. En kısa zamanda fotoğraf koymaya çalışcam. Bu arada topik öldü sanırım artık sadece satılık ilanları paylaşılıyor; hiç str'ci kalmadı mı yahu?
Atreyu sana katılıyorum.Yumuşak zeminde pek tat vermiyor...
ozrace
12 Ağustos 2013, 12:18
Maksat forum hareketlensin....
Merhaba arkadaşlar.Bende motorun üzerinde birkaç değişiklik yaptım.
Önce reklamcıyla görüştüm. Grenajları kaplatmanın uzun ömürlü olmayacağını söylemesi üzerine kendim boyamaya karar verdim.Sonuçtan gayet memnunum.
http://t1308.hizliresim.com/1d/d/rd5q7.jpg (http://bit.ly/c25MCx)
http://r1308.hizliresim.com/1d/d/rd5r9.jpg (http://bit.ly/c25MCx)
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:04 ----------
Atreyu sana katılıyorum.Yumuşak zeminde pek tat vermiyor...
dostum siyah yakışmış ellerine sağlık,fakat ruhsatıda değiştirmediysen muayeneden nasıl geçireceksin merak ettim?
atreyu
12 Ağustos 2013, 15:09
Maksat forum hareketlensin....
Merhaba arkadaşlar.Bende motorun üzerinde birkaç değişiklik yaptım.
Önce reklamcıyla görüştüm. Grenajları kaplatmanın uzun ömürlü olmayacağını söylemesi üzerine kendim boyamaya karar verdim.Sonuçtan gayet memnunum.
http://t1308.hizliresim.com/1d/d/rd5q7.jpg (http://bit.ly/c25MCx)
http://r1308.hizliresim.com/1d/d/rd5r9.jpg (http://bit.ly/c25MCx)
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:04 ----------
Atreyu sana katılıyorum.Yumuşak zeminde pek tat vermiyor...
Öncelikle motorun çok güzel olmuş :) bende ilk muayenem geldiğinde motor renginde değişiklik yapmayı düşünüyorum. Memleket olarak Isparta/Eskişehir yazdıgını farkettim ben SDÜ de okuyorum eğer sonbahar-ilkbahar arasında ısparta taraflarında olursan buluşup gezebiliriz. şöyle ki tek başına arazide dolaşmakta pek tat vermiyor insan bir yoldaş arıyor kendine :) bu arada arka çamurlugu tam da düşündüğüm gibi yapmışsın bende stop lambasının altından kestirmeyi planlıyorum plakayı mecburen camurluga gömecem her ne kadar normal şartlarda beğenmedigim bi durum olsada araziye cıkarken sök tak yapmaktan iyidir diye düşünüyorum :)
dockerengin
12 Ağustos 2013, 17:06
Herkese selam arkadaşlar,
Motorumuzu yola daha uygun bir model almak için satıyoruz. Sorusu olanlar buradan da ulaşabilir. Düşünen arkadaşlara yardımcı oluruz. Herkese kazasız sürüşler.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kuba-2011-model-4600km-full-aksesuarli-problemsiz-str250-cross-133995233/detay
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO