Orijinalini görmek için tıklayınız : Kuba Kuba STR 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
yasakral55
12 Mayıs 2013, 15:02
selam arkadaşlar bende str 250 almayı düşünüyorum daha önce vitesli motor sürmedim ama çabuk öğrenen biriyim bu motorla başlamamda bi sakınca olurmu? 0 mı yoksa 2. elmi almalıyım, hafta sonları gezilere gidip dağ bayır dolaşmak için alıyorum.
cenkito
13 Mayıs 2013, 00:44
boyunuza uygun ise, bir ayagınız yere tam basıyorsa alınabilir.
sgurdal
13 Mayıs 2013, 11:06
selam arkadaşlar bende str 250 almayı düşünüyorum daha önce vitesli motor sürmedim ama çabuk öğrenen biriyim bu motorla başlamamda bi sakınca olurmu? 0 mı yoksa 2. elmi almalıyım, hafta sonları gezilere gidip dağ bayır dolaşmak için alıyorum.
125 veya 250 cc motorla başlayabilirsiniz sorun olmaz ama bu motorun yüksekliği acemiler için sıkıntı yaratabilir bol bol düşersiniz.
2. elini almak daha avantajlı 3000-3500 civarı çok temiz çok az kullanılmış motorlar var. sıfırı 4300+plaka dersek 4600 e falan gelir. arada 1500 lira fark var..
dockerengin
13 Mayıs 2013, 11:34
sym evo 250 i nin km yanlış göstermiyorsa 130 yapıyor ortalama 500 tl gb masraf ettim ama değdiğini düşünüyorum.cok sakin kullanmadığım için yakıtı bu şekilde ölçtüm sakin kullanımda belki biraz daha düşebilir
Sezgin ön jantı değiştirdin mi yoksa 18" lik çember alıp küçülttün mü?
d.berkay
13 Mayıs 2013, 13:36
Bende jantları küçültmeden lastikleri asfalta daha uygun bir lastik alacağım. Daha sonrada arka dişliyi küçülteceğim. Yalnız arka dişli ölçüsü konusunda kararsızım..
http://www.sprocketcalculator.com/
Bu siteden yaptığım hesaplarda 15/50 yerine 15/40 kullanıldığında tork %25 düşerken, hız %25 artıyor. Bu da benim için gayet yeterli olur..
Yalnız benim motorun arka freninde sorun var. Sanırım kronik bir sorun. Tamirciye götürdüm, uğraştı falan ama sonuç olarak arka fren neredeyse tamamen iptal şu an. Yeni fren merkezi aldığımda sanırım sorun hallolacak. Birde ön frende istediğim gibi güçlü değil. Önceki motorum çok daha güçlüydü. Acaba fren balataları mı sertleştiği için güçsüz frenler?
yasakral55
13 Mayıs 2013, 21:35
125 veya 250 cc motorla başlayabilirsiniz sorun olmaz ama bu motorun yüksekliği acemiler için sıkıntı yaratabilir bol bol düşersiniz.
2. elini almak daha avantajlı 3000-3500 civarı çok temiz çok az kullanılmış motorlar var. sıfırı 4300+plaka dersek 4600 e falan gelir. arada 1500 lira fark var..
boyum 1.78, evet 2. elini almak daha mantıklı geliyo temiz arıyorum bulursam kredi çekip alıcam inş..
ozrace
13 Mayıs 2013, 23:26
boyum 1.78, evet 2. elini almak daha mantıklı geliyo temiz arıyorum bulursam kredi çekip alıcam inş..
2. el düşünüyorsan ben ihtiyaçtan dolayı satacağım.haberin olsun...
yasakral55
13 Mayıs 2013, 23:33
2. el düşünüyorsan ben ihtiyaçtan dolayı satacağım.haberin olsun...
senin motor 2012 model mi yani amortisör ve jantları altın sarısı olan yeni kasa ondan istiyorum :)
sgurdal
14 Mayıs 2013, 10:22
senin motor 2012 model mi yani amortisör ve jantları altın sarısı olan yeni kasa ondan istiyorum :)
zorla sattırcaksınız motoru :mrgreen:
ozrace
14 Mayıs 2013, 12:17
senin motor 2012 model mi yani amortisör ve jantları altın sarısı olan yeni kasa ondan istiyorum :)
evet 2012 model yeni kasa...
madboy
14 Mayıs 2013, 13:45
ön arka ikisininde jant cemberleri değişti 18 yaptım arka zaten 18 di fakat krom aldım ikisinide cemberleri ve tabi akor telleri aynı orjinal göbeğine yeni çemberleri toplattırdım bunun için saglam bi akor ayarcı tamircin olması gerekli.
sgurdal
14 Mayıs 2013, 14:02
bende bursada akor ayarı kime yaptırıcam diye düşünüyordum, arka tekerin tellerinden bazıları oynuyorda. sen kime gittin tarif edebilirmisin bana ve maliyeti ne olur sadece ayar yapılcak?
madboy
16 Mayıs 2013, 14:41
besyoldan etibanka doğru gittiğinde sevinç motor var orda yaptırabilirsin ben gemlikte yaptırmıstım
ozrace
16 Mayıs 2013, 18:26
ön arka ikisininde jant cemberleri değişti 18 yaptım arka zaten 18 di fakat krom aldım ikisinide cemberleri ve tabi akor telleri aynı orjinal göbeğine yeni çemberleri toplattırdım bunun için saglam bi akor ayarcı tamircin olması gerekli.
Sezgin kardeş;çemberlerin genişliği nedir?kaçlık ebatda lastikler kullandın?şuanki ebatlardan memnunmusun yoksa geniş veya ince yapsaydın dediğin oldumu?
dockerengin
16 Mayıs 2013, 18:32
ön arka ikisininde jant cemberleri değişti 18 yaptım arka zaten 18 di fakat krom aldım ikisinide cemberleri ve tabi akor telleri aynı orjinal göbeğine yeni çemberleri toplattırdım bunun için saglam bi akor ayarcı tamircin olması gerekli.
Lastiklerde önü 110/70/17 arkayı 140/70/17 yapmayı planlıyorum. Buna göre jant çemberlerini hangi ölçülerde almam lazım? Bir de bu tel ve çemberleri nereden aldın tellerde de bir ölçü birimi var mıdır?
madboy
17 Mayıs 2013, 04:40
ön ve arka çemberlerim 18*1.85 1.85 demek genişliktir yeni ölçü birim olarak inçtir.1 inç 2.54 cmdir.yani 1.85*2.54=4.69cm benim jantlarımın iç genişliği yani şambrelin olduğu yerdış genişliği ise 7 cmdir ön için ideal fakat arka için biraz ince ben arastırdım bulamadım daha genişini bulamadım derken söyle krom olarak yok siyah var oda işime gelmedi size önerim renk takıntınız yok ise arkayı 2.15 yada 2.25 alıp 130 yada 140 genişlikte bi lastik takarsanız daha hoş olur tabi benim su anki lastiklerim ön 90-90-18 arka 100-90-18 ama ben gayet memnunum .nedeni ise su.eger daha geniş bi jant takmıs olsaydım motoru daha fazla yoracaktı ve istediği alamıyacaktım virajı ve freni daha saglam olabilirdi fakat iş performansa gelince işler değişiyor bizim motorlarında gücü belli zaten daha geniş takıpta motoru yormak cokta mantık deil bana göre.
---------- Mesajlar birleştirildi - 03:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:35 ----------
tellere gelince o iş biraz zahmetli akor ayarı yapacak olan usta size tel ölçülerini verecektir sizde o tel ölcülerini alıp aramaya baslıcaksınız en zor kısmıda bu zaten cunku cok fazla tel cesidi var kalını incesi kısası uzunu derken baya ugrasmak gerekiyo ben 18 yaptığım için arka jantın tellerini kullandık sadece öne aldım ama o bile epey ugrastırdı cember konusunda sıkıntı yok (1.85 olan ölçüde) yedek parcacıların hepsinde var
sgurdal
17 Mayıs 2013, 10:51
besyoldan etibanka doğru gittiğinde sevinç motor var orda yaptırabilirsin ben gemlikte yaptırmıstım
biraz daha ayrıntılı tarif edebilirsen gidicem oraya, telefonu falan varmı
madboy
17 Mayıs 2013, 15:01
besyol lambalarından saga giriyosun etibank çirişhane ye doğru 100 metre ilerde sagda
ozrace
17 Mayıs 2013, 18:28
ön 100 arka 120 ideal olur gibi...
Choppery
17 Mayıs 2013, 20:17
Bugün itibariyle bende ödemesini yaptım. P.tesi, salı elimde olacak inşallah. Asya rx250 ile arasında kaldım. Fakat kuba seçmemdeki en büyük etken yedek parça fiyatlarının ucuzluğu.Diğer modellerle arasında bariz fiyat farkları var. O meseleyide anlamış değilim zaten. Fiyatlardaki anormallik neden kaynaklanıyor.Kubanın parçaları çokmu kalitesiz yoksa diğerleri çok mu kaliteli. Yada diğerlerinin kar marjımı çok yüksek?
Neyse motor gelsin bende deneyimlerimi yazmak istiyorum.
Uzun zamandır motosiklet kullanmıyordum. En son dragstarla bıraktım ,evlilik çoluk -çocuk derken içimdeki şeytan! çıktı yine . Vuracam kendimi dağlara taşlara.
cenkito
17 Mayıs 2013, 20:30
hayırlı olsun allah kaza bela vermesin.
bence
asfalt hızı ve trafiği, hız ve trafikte beraberinde kaza riskini arttırır, oysa arazi öyle değil benim gözümde
birgün herkes endurocu olacak
sgurdal
17 Mayıs 2013, 22:39
hayırlı olsun iyi bir seçim yapmışsınız. zamanında bende asya rx 250 yi çok düşünmüştüm ama radyatörlerinin konumu beni çok korkuttu ve parça fiyatları dediğiniz gibi çok pahalı. kuba nın parçalarının ucuz olması kesinlikle çok kalitesiz olmasından falan değil, normali - ederi budur zaten. diğerleri aşırı pahalı olduğu için bizimkinin parçaları çok ucuz kalıyor.
madboy
18 Mayıs 2013, 04:36
evt olabilir fakat 120 tabanlı lastik istiyorsan mıchelın pırellı gb markalarda ancak bulabilirsin o ebatları fiyatlarıda tek lastiğin 300 tl civarında diğer ucuz firmalarda yok ırc duro vb.
---------- Mesajlar birleştirildi - 03:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:34 ----------
arkadaslar elimde bitane sym gts evo 250 i var satılık cok temiz 2012 3000 km de garanti devam ediyor.ilgilenen arayan arkadaslara duyurulur.
d.berkay
19 Mayıs 2013, 00:02
Hocam arka dişliyi nerden aldınız? Biraz araştırdım CBF150 ve YBR125 için bol çeşit var ama bizim motora uyarlar mı bilmiyorum. Siz dişliyi söküp mü aradınız yoksa rastgele mi aldınız?
madboy
19 Mayıs 2013, 23:44
kendi dişlisini elime aldım cıktım aramaya nihayetinde buldum biraz ufak ama sonuc olarak ii
altınkartal
20 Mayıs 2013, 19:50
kendi dişlisini elime aldım cıktım aramaya nihayetinde buldum biraz ufak ama sonuc olarak ii
orjinal diş kaç dişli sizin taktığınız kaç dişli ?? vites ön dişlide değişim yapmadınız değil mi ??
madboy
20 Mayıs 2013, 21:58
ön 15 arka 40 orjinal arka dişlisi 51 ön 15 orjinal
ersinnnnn
20 Mayıs 2013, 23:13
arkadaşlar ben str yi uzun zamandır takip ediyordum. yuki izci ile str arasında kaldık arkadaşlarla. ve üç kişi sonunda karar verip yuki izci 250 cros aldık 3 tane. yakın civarda str 250 bulup deneme şansımız olmadı. ama bakıyorum da herhalde motor kısın-mları aynı. birçok parçası da benzer ya da aynı parçalar. o yüzden bu sayfayı takip etmeye devam ediyorum. yuki izci kullanıcıları sayfası bulamadım forumda. yardımcı olabilir misiniz. motor için ilk etapta yapılacak neler tavsiye edersiniz.
karşılaştırma amacıyla yazmıyorum benzer motorlar oldukları için bu mesajı yazma ihtiyacı hissettim.
cakalaz
20 Mayıs 2013, 23:32
STR Parcasi satan var mi Turkiye de Camgoz motordan baska?
sgurdal
21 Mayıs 2013, 09:56
STR Parcasi satan var mi Turkiye de Camgoz motordan baska?
yetkili servislerinde var. internette online satış yapan bi camgöz ü buldum ben.
dockerengin
21 Mayıs 2013, 11:42
STR Parcasi satan var mi Turkiye de Camgoz motordan baska?
En sağlıklısı buradan bakmak: http://www.kubamotor.com/new4/servis/servislerimiz
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:39 ----------
arkadaşlar ben str yi uzun zamandır takip ediyordum. yuki izci ile str arasında kaldık arkadaşlarla. ve üç kişi sonunda karar verip yuki izci 250 cros aldık 3 tane. yakın civarda str 250 bulup deneme şansımız olmadı. ama bakıyorum da herhalde motor kısın-mları aynı. birçok parçası da benzer ya da aynı parçalar. o yüzden bu sayfayı takip etmeye devam ediyorum. yuki izci kullanıcıları sayfası bulamadım forumda. yardımcı olabilir misiniz. motor için ilk etapta yapılacak neler tavsiye edersiniz.
karşılaştırma amacıyla yazmıyorum benzer motorlar oldukları için bu mesajı yazma ihtiyacı hissettim.
Hayırlı olsun güle güle kullanın. Sizin motorlara ne yapılır bilmiyorum ama bir problem olursa yazın buraya. Bizim motorlarla karşılaştırıp yardımcı olmaya çalışalım.
sgurdal
22 Mayıs 2013, 00:06
STR 250 için gidon yükseltme çözümleri arıyorum. bazı motorlarda gördüm ama çok çirkin bir görüntü çıkmış, daha orjinal daha şık bir alternatif varmı? arazide ayağa kalkamıyorum gidon çok aşağıda kalıyor.
cenkito
22 Mayıs 2013, 00:11
var ama cok pahalı yada el yapımı bişeyler uydurmanız gerekecek
hazır olanlara örnekler
http://www.motoplus.com.tr/kategori/130/Gidon-Yukseltme/standart/2
dockerengin
22 Mayıs 2013, 11:03
STR 250 için gidon yükseltme çözümleri arıyorum. bazı motorlarda gördüm ama çok çirkin bir görüntü çıkmış, daha orjinal daha şık bir alternatif varmı? arazide ayağa kalkamıyorum gidon çok aşağıda kalıyor.
Bizim motorun gidonu tutan parçadan alıp ters bir şekilde gidonun üstüne koyup yükseltiyorlardı.
ozgur325
22 Mayıs 2013, 19:56
STR 250 için gidon yükseltme çözümleri arıyorum. bazı motorlarda gördüm ama çok çirkin bir görüntü çıkmış, daha orjinal daha şık bir alternatif varmı? arazide ayağa kalkamıyorum gidon çok aşağıda kalıyor.
En güzeli cross gidonu alıp takmak, ben 50 liraya bir gidon alıp taktım baya yükseldi.Örnek olarak şu çakma renthala bakabilirsiniz.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-yedek-parca-motosiklet-marka-uyumlu-direksiyon-a-kalite-51630534/detay
Yalnız gidonu tutan bölümün genişliği daha fazla olduğu için o yuvaya metal bir parça uydurdum ben.Gayet de güzel oldu.
Bu arada 41 olan arka dişliyi 38 e düşürdüm. İlk farkedilen değişiklik hızı baya arttı, egzost sesi baya tok bir hal aldı, vites aralıkları arttı. Araziye gidip torkunu deneyeceğim ve benzinle ilgili ölçüm yapıp yine detaylı bilgi vereceğim.
Maliyete gelince 30 TL ham dişli
Ben tornacıya para vermedim ama tahminim 30-40 TL alabilirler.
Zincir kısaltmaya da 10 TL verdim.
---------- Post added at 18:56 ---------- Previous post was at 18:40 ----------
Düzeltme: 41'i 38'e düşürdüğümü yazmışım 51 - 48 olacaktı
sgurdal
22 Mayıs 2013, 20:39
benim orjinal gidon jantlar ve amortisörlerle aynı renk altın sarısı olduğu için değiştirmek istemiyorum şimdilik
yarın bir tornacıya gidip konuşucam bakalım nasıl bir şey önerecek
d.berkay
23 Mayıs 2013, 02:12
Arkadaşlar benim motorun arka fren tamamen iptal oldu. Hiç tutmuyor şu an.. Sizce orijinal fren merkezini mi alayım yoksa Japonlardan bişeyler mi uydurayım? Eğer japon derseniz hangisini önerirsiniz?
Birde lastikleri değiştireceğim. Continental Conti-Escape'ler hoşuma gitti. Fiyatı makul gibi. Deneyeniniz oldu mu?
http://www.conti-online.com/www/motorcycle_de_en/themes/motorcycletires/enduro/escape_en.html
Son olarak arka dişliyi 40T yapmaya karar verdim. Başka marka motorlardan direk olarak uyabilecek var mı? Mesela geçenlerde bir usta YBR'ninki uyabilir demişti. Deneyen oldu mu hiç?
d.berkay
23 Mayıs 2013, 11:49
Az önce Ankara'daki servisleri aradım hiç birinin elinde arka fren yok. Sadece Işıl Motor'da balatalar teller falan var o kadar. İstersek de bir hafta da gelirmiş fabrikadan. En güzeli yedek parçaları Camgöz'den sipariş etmek sanırım.
dockerengin
23 Mayıs 2013, 12:00
Az önce Ankara'daki servisleri aradım hiç birinin elinde arka fren yok. Sadece Işıl Motor'da balatalar teller falan var o kadar. İstersek de bir hafta da gelirmiş fabrikadan. En güzeli yedek parçaları Camgöz'den sipariş etmek sanırım.
Ben camgözden 2-3 kez sipariş verdim bir sorun yaşamadım. Ama bazen Camgöz'de de parça olmuyor fabrikadan geliyor ve sana ulaşması da 1 hafta sürebiliyor. Parça ellerinde varsa 2-3 günde eline ulaşır.
Bu arada arka frendeki sorun tam olarak ne?
d.berkay
23 Mayıs 2013, 12:39
Arka fren hiç tutmuyor. Yani fren pedalı tamamen boş. Ustama götürdüm yarım saat kadar uğraştı ama çözemedi. Arka fren merkezinde sıkıntı var dedi.
Camgöz'ü aradım fren merkezi tek yokmuş, komple kaliper ve hortum takılı şekilde varmış. Onun fiyatı da 96TL..
Camgöz'den bir liste oluşturdum eksikler için:
Ürün Miktar Birim B.Fiyat Satır toplamı
KİLOMETRE HALATI Adet 6,15 ¨ 6,15 ¨
AKÜ LASTİĞİ Adet 6,15 ¨ 6,15 ¨
VİTES GÖSTERGE MUŞURÜ Adet 11,28 ¨ 11,28 ¨
ÖN DİSK BALATASI Adet 10,25 ¨ 10,25 ¨
DEBRİYAJ HALATI Adet 7,18 ¨ 7,18 ¨
ARKA DİSK BALATASI Adet 10,25 ¨ 10,25 ¨
ARKA SİNYAL Adet 17,43 ¨ 17,43 ¨
ARKA FREN MERKEZİ Adet 81,01 ¨ 81,01 ¨
Sepet toplamı : 149,71 ¨
KDV toplam : 26,95 ¨
Genel toplam : 176,66 ¨
Lastikler içinde az önce motolastik.com'u aradım 2.75x21 ve 4.10x18 Conti-Escape ellerinde yokmuş 15-25 gün arasında burada olur dediler. Bu lastiğe alternatif baktıklarımda çok pahalı gerçekten. Continental'in takımı kargo dahil 320TL ile Metzeller'in sadece arka lastiği o fiyat :)
rextreme
23 Mayıs 2013, 14:12
Selamlar arkadaşlar...
Nasipse önümüzdeki hafta ben de bir STR250 sahibi olacağım... Kullanım amacı olarak %40 Şehir içi, %30 Arazi, %30 Uzun yol diyebilirim... Aklıma en çok takılan uzun yolda performansı nasıldır acaba deneyen oldu mu? Yani örneğin 400 KM yol gidecek olsam (Tabi ki dinlene dinlene yani, durmadan o kadar yol gidilmez...) motor şişme gibi problemler çıkarır mı bana?
dockerengin
23 Mayıs 2013, 14:31
Arka fren hiç tutmuyor. Yani fren pedalı tamamen boş. Ustama götürdüm yarım saat kadar uğraştı ama çözemedi. Arka fren merkezinde sıkıntı var dedi.
Camgöz'ü aradım fren merkezi tek yokmuş, komple kaliper ve hortum takılı şekilde varmış. Onun fiyatı da 96TL..
Camgöz'den bir liste oluşturdum eksikler için:
Ürün Miktar Birim B.Fiyat Satır toplamı
KİLOMETRE HALATI Adet 6,15 ¨ 6,15 ¨
AKÜ LASTİĞİ Adet 6,15 ¨ 6,15 ¨
VİTES GÖSTERGE MUŞURÜ Adet 11,28 ¨ 11,28 ¨
ÖN DİSK BALATASI Adet 10,25 ¨ 10,25 ¨
DEBRİYAJ HALATI Adet 7,18 ¨ 7,18 ¨
ARKA DİSK BALATASI Adet 10,25 ¨ 10,25 ¨
ARKA SİNYAL Adet 17,43 ¨ 17,43 ¨
ARKA FREN MERKEZİ Adet 81,01 ¨ 81,01 ¨
Sepet toplamı : 149,71 ¨
KDV toplam : 26,95 ¨
Genel toplam : 176,66 ¨
Lastikler içinde az önce motolastik.com'u aradım 2.75x21 ve 4.10x18 Conti-Escape ellerinde yokmuş 15-25 gün arasında burada olur dediler. Bu lastiğe alternatif baktıklarımda çok pahalı gerçekten. Continental'in takımı kargo dahil 320TL ile Metzeller'in sadece arka lastiği o fiyat :)
Ben de fren problemi yaşadım. Benim problemim fren hidroliği kutusundan kaynaklıydı. Usta hidrolik kutusunun içini değiştirdi çözdü. 40 liraya halletti. Bu hidrolik kutusunu komple 40-45 liraya sıfırı ile değiştirirsin ama hem problemin nerede olduğunu bilmiyorsun hem de oraya her parça uymuyor. En mantıklısı bence de arka fren merkezini komple almak.
Bu arda debriyaj ve km telini neden değiştiriyorsun. Bir problem mi var yoksa elinde yedek olsun diye mi alıyorsun?
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:19 ----------
Selamlar arkadaşlar...
Nasipse önümüzdeki hafta ben de bir STR250 sahibi olacağım... Kullanım amacı olarak %40 Şehir içi, %30 Arazi, %30 Uzun yol diyebilirim... Aklıma en çok takılan uzun yolda performansı nasıldır acaba deneyen oldu mu? Yani örneğin 400 KM yol gidecek olsam (Tabi ki dinlene dinlene yani, durmadan o kadar yol gidilmez...) motor şişme gibi problemler çıkarır mı bana?
Ben en fazla 40-45 km yol gittim ama uzun yolda dinlenerek gidersen ve motorun bakımlarını aksatmazsan şişeceğini sanmıyorum.
Ben dişliyi büyüttüm bu işlemden önce yolda 70-80 km ile gidiyordum motoru bağırtmamak için ama 90 km ile giden arkadaşlar da var.
Kendi selesiyle ben 400 km değil 40 km yapamam bu kişiye bağlı rahatlık işi. Seleye 3-4cm kalınlığında sünger koydum o şekilde kullanıyorum.
Bu arada uzun yol yapan bir arkadaşımız var. Gezi raporu aşağıda onu da inceleyebilirsin.
http://www.motosiklet.net/forum/etkinlik-gezi-fotograflari/113201-iki-teker-gunlukleri-;-savsat-artvin-karagol-macahel.html
d.berkay
23 Mayıs 2013, 15:41
Ben de fren problemi yaşadım. Benim problemim fren hidroliği kutusundan kaynaklıydı. Usta hidrolik kutusunun içini değiştirdi çözdü. 40 liraya halletti. Bu hidrolik kutusunu komple 40-45 liraya sıfırı ile değiştirirsin ama hem problemin nerede olduğunu bilmiyorsun hem de oraya her parça uymuyor. En mantıklısı bence de arka fren merkezini komple almak.
Bu arda debriyaj ve km telini neden değiştiriyorsun. Bir problem mi var yoksa elinde yedek olsun diye mi alıyorsun?[COLOR="Silver"]
Fren sistemi komple 95tl ike açıkcası tamir ettirip 40-45tl vermek istemem. Sonuçta tamir olsa da yeniden sorun çıkartma ihtimali hep olacaktır.
Km saatinin teli kopmuş benden önceki sahibinde. Geçen teli söktüğümde teker göbeğindeki dişli kısmında bozulduğunu gördüm. Çok yağsız kalmış. Şu an km saatim çalışmıyor. O yüzden tel ve o dişli kısmı alıp yaptıracağım.
Geçen gün debriyaj manetini söktüm hafif eğriliğini düzeltmek için, bir kaç tel kopmuş içinden. Pek sağlıklı görünmedi açıkcası. O yüzden riske atmak istemiyorum.
Motorumu alalı henüz bir kaç hafta oldu. Baya sevdim ama ilerleyen zamanlarda teknik sıkıntı yaşamamak için gerekli tüm müdahaleleri yapmak istiyorum şimdiden. Yazın kısmet olursa bir haftalık turlara çıkmayı planlıyorum. O zamana kadar aklımdaki herşeyi tamamlamak istiyorum..
dockerengin
23 Mayıs 2013, 15:53
Fren sistemi komple 95tl ike açıkcası tamir ettirip 40-45tl vermek istemem. Sonuçta tamir olsa da yeniden sorun çıkartma ihtimali hep olacaktır.
Km saatinin teli kopmuş benden önceki sahibinde. Geçen teli söktüğümde teker göbeğindeki dişli kısmında bozulduğunu gördüm. Çok yağsız kalmış. Şu an km saatim çalışmıyor. O yüzden tel ve o dişli kısmı alıp yaptıracağım.
Geçen gün debriyaj manetini söktüm hafif eğriliğini düzeltmek için, bir kaç tel kopmuş içinden. Pek sağlıklı görünmedi açıkcası. O yüzden riske atmak istemiyorum.
Motorumu alalı henüz bir kaç hafta oldu. Baya sevdim ama ilerleyen zamanlarda teknik sıkıntı yaşamamak için gerekli tüm müdahaleleri yapmak istiyorum şimdiden. Yazın kısmet olursa bir haftalık turlara çıkmayı planlıyorum. O zamana kadar aklımdaki herşeyi tamamlamak istiyorum..
En doğrusunu yapıyorsun Berkay.Sen ona bak o da sana baksın herşey karşılıklı :)
d.berkay
23 Mayıs 2013, 16:05
Teşekkür ederim.. Bu konuda bende çok hassasım. STR'den önceki motorumu 1500tlye aldım ama 400TL masraf yaptım sırf içim rahat etsin diye. Sonra da bir kaç ay kullanıp içim rahat şekilde yeni sahibine teslim ettim.. :)
Eksikleri tamamladıktan sonra arka dişli 40T yapıp lastikleri de aldığım zaman tam olarak rahatlayacağım :)
dockerengin
23 Mayıs 2013, 16:29
Hayırlısı olsun ben de aynı şekilde hassas davranıyorum ben de biraz para harcadım bu motora :)
rextreme
23 Mayıs 2013, 19:13
Ben en fazla 40-45 km yol gittim ama uzun yolda dinlenerek gidersen ve motorun bakımlarını aksatmazsan şişeceğini sanmıyorum.
Ben dişliyi büyüttüm bu işlemden önce yolda 70-80 km ile gidiyordum motoru bağırtmamak için ama 90 km ile giden arkadaşlar da var.
Kendi selesiyle ben 400 km değil 40 km yapamam bu kişiye bağlı rahatlık işi. Seleye 3-4cm kalınlığında sünger koydum o şekilde kullanıyorum.
Bu arada uzun yol yapan bir arkadaşımız var. Gezi raporu aşağıda onu da inceleyebilirsin.
http://www.motosiklet.net/forum/etkinlik-gezi-fotograflari/113201-iki-teker-gunlukleri-;-savsat-artvin-karagol-macahel.html
Sağolasın kardeşim, selenin problem olacağını sanmıyorum. Biraz zayıf olduğum için sert selelerde rahat edebiliyorum bilmem anlatabildim mi? :P Olmazsa da sanayide olduğum için sele yumuşatma işlemini düşük bir maliyetle yaptırabilirim... ^_^ Çok tereddütlerim vardı aslında bu STR 250 için ama kafaya koydum artık ve bunaldım artık alıp geçicem... 4 tekerden de sıkıldım zaten aracımı da satıyorum... İlerde hepimize daha iyi motorlar almak nasip olur inşallah...
cenkito
23 Mayıs 2013, 21:27
çin malı deyip gecmeyin ben mondial x treme le bir günde 14 saat tepesinden inmedim tabi dinlenerekten,dag yollarından gecerek 100m den 3000m cıkıp arka tarafa gectik. hiçbir sorun yasatmadı bana.
cok yukarılarda karburatör zorlandı benim motorda hava azaldıgı için o kadar. birde üstünde 90kg ben varım tabi :)
şimdiden hayırlı olsun kazasız sürüşler.
d.berkay
23 Mayıs 2013, 22:42
Bugün merakımın kurbanı oldum :P
Yedek depo muhabbetini merak ettim. Ana depo full doluyken bir süre yedek depoya aldım. Sonra tekrar ana depoya almadan biraz da benzin akışını kesip çalıştırdım rölantide sonra ana depoya alıp bıraktım :) Ama ne olduysa bir kaç sonra motorla dolaşmaya çıkmak için çalıştırmaya çalıştığımda stop etmeye başladı hemen. Sonra da çalışmadı bir daha.. Yaklaşık 3-4 saat sonra tekrar denedim bir kaç tur çalıştı motor sonra durdu tekrar. Bakalım sabaha tekrar deneyeceğim ama aküde zayıfladı iyice. Kick start yapmaya çalıştım arada aküye çok yüklenmeyeyim diye ama yine de zayıfladı aküsü.
Musluktan çıkıp karbüratöre giden hortumu söktüm baya benzin fışkırdı hemen geri taktım. Yani karbüratöre benzin gidiyor şu an. Acaba buji mi ıslandı arada ::153::
Choppery
24 Mayıs 2013, 02:58
Motorumu teslim aldım yaklaşık 30 km civarı yaptım otobanda. Rodaj ritüalini uyguluyorum. İzlenimlerimi sizinle paylaşıcam.
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO