Orijinalini görmek için tıklayınız : Kuba Kuba STR 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
cakalaz
10 Nisan 2013, 18:20
@FİRARS;
Ellerinde bir tane daha kalmıstı; onu da TRABZON'dan bir arkadasımız almıs pazartesi günü...
http://img834.imageshack.us/img834/1400/20130408164934.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/834/20130408164934.jpg/)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
http://img546.imageshack.us/img546/387/20130408171929.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/546/20130408171929.jpg/)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
http://img19.imageshack.us/img19/7765/20130408165040.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/19/20130408165040.jpg/)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
35emre35
10 Nisan 2013, 21:42
Cakalaz, yan sehpaya fazla güvepte motoru o şekilde döndürme. yan sehpa çok zayıf, hemen yamulabiliyor hatta kırılabiliyor bile.
rojhat
13 Nisan 2013, 16:30
motoru supermoto yapmak istiyorum ama jant boyutu falan ne bilmiyorum yardimci olabilrmisiniz ?
Narmin
13 Nisan 2013, 16:38
enduro olarak en çok beğendiğim ktm..:king:
sgurdal
15 Nisan 2013, 11:07
enduro olarak en çok beğendiğim ktm..:king:
paramız olsa bizde gider ktm alırız arkadaşım. elde olanla idare etmeye çalışıyoruz.
---------- Post added at 10:07 ---------- Previous post was at 10:05 ----------
motoru supermoto yapmak istiyorum ama jant boyutu falan ne bilmiyorum yardimci olabilrmisiniz ?
STR 250 nin orjinal jantları arka 18 ön 21 inç. Supermotolarda ön-arka 17 inç jant kullanılır. Supermoto ya çevirmek öyle kolay bir iş değildir. Jant/lastik takımları çok pahalı neredeyse bir motor fiyatına.. ayrıca sadece jant almakla iş bitmiyor bu sefer fren diskleri uymuyor, fren merkezi uymuyor uğraş dur.
sgurdal
15 Nisan 2013, 17:42
benim motorun arka jantındaki tellerden bazıları elimle kontrol ettiğimde baya bir boşta oynuyorlar. Siz hiç kontrol ettiniz mi normal değil bu durum galiba?
en az 3-4 tane tel lastiğin göbeğindeki ucundan langır lungur oynuyor.
MotoGT
15 Nisan 2013, 17:52
benim motorun arka jantındaki tellerden bazıları elimle kontrol ettiğimde baya bir boşta oynuyorlar. Siz hiç kontrol ettiniz mi normal değil bu durum galiba?
en az 3-4 tane tel lastiğin göbeğindeki ucundan langır lungur oynuyor.
Tel jantlarına akord ayarı vakti gelmiş demekki..
cenkito
15 Nisan 2013, 17:57
@sgurdal kardesim ilk fırsatta ayarlattır onları arazide sorun yasatır sana
birde tellerin birbirine capraz oldugu noktalar oynamaktan birbirini yer teller kopar
kırmızı işatertli yerler asınıyor
http://img4.imageshack.us/img4/3182/906xw.jpg
35emre35
15 Nisan 2013, 20:17
evet Selçuk tellerin taş gibi olması gerekir. çoğu motor servisi akord ayarı yapmayı bilmez, bilenlerde faiş fiyat alır. en iyisi akord ayarını güzel yapan bir bisikletçi yada mobiletçi bulup yaptırmaktır. böylece jant başına enfazla 15-20tl verirsin
sgurdal
16 Nisan 2013, 10:28
daha 1 yaşında bile değil motor normalmi tellerin bu kadar gevşemesi
bisikletçi de ben motor jantı yapmam diyor yahu..
GaCCaLL
16 Nisan 2013, 15:06
daha 1 yaşında bile değil motor normalmi tellerin bu kadar gevşemesi
bisikletçi de ben motor jantı yapmam diyor yahu..
Canı istese öyle bir yapıyor ki,
Sıkıntı bisikletçilerdeki akort etmek için kullandığı akord ayaklığı motosikletin jant çemberine küçük kaldığından yapmak istemiyor aslında çözüm basit,
tekeri milinden mengeneye sıkıştırarark aynı işlevi yapabiliyor ama motorun tekerinide söküp takması bisiklete göre daha meşaakatli olduğu için uğraşmak istemiyor çoğusu.
Sen tekeri söküp ardından lastiğide söküp götürürsen yapamam diyeceğini sanmıyorum,
biri yapmazsa öteki bisikletçi yapar..
35emre35
16 Nisan 2013, 15:18
ben burada bisikletçiye gidiyorum, sökme takma hiçbirşeye karışmıyorum ve 20tl veriyorum. en son, str yi satmadan önce yazın akord ettirmiştim.
sgurdal
16 Nisan 2013, 19:33
ben burada bisikletçiye gidiyorum, sökme takma hiçbirşeye karışmıyorum ve 20tl veriyorum. en son, str yi satmadan önce yazın akord ettirmiştim.
vay be ne güzel fiyat :) valla bizim esnafta iş yok çok tembeller ilgi alaka 0...
lastiği söküp götürsem belki yapar ama onu da ben yapamam..
onuryapici
19 Nisan 2013, 23:42
arkadaşlar bende motorumu aldım artık bende str250'ciyim istanbuldanım ve araziye gideceğim yarın var mı kimse şile-ağva turu yapacak ?
2 motor gidiyoruz şimdilik diğer motor pcx. varsa katılmak isteyen memnuniyet duyarız.
blamir
20 Nisan 2013, 02:22
arkadaşlar bende motorumu aldım artık bende str250'ciyim istanbuldanım ve araziye gideceğim yarın var mı kimse şile-ağva turu yapacak ?
2 motor gidiyoruz şimdilik diğer motor pcx. varsa katılmak isteyen memnuniyet duyarız.
PCX le olmaz o iş. :)
Seni buraya alalım.
http://www.motosiklet.net/forum/enduro-off-road/98710-istanbul-cross-grubu-20.html
Ersin_Ftr
20 Nisan 2013, 23:57
Arkadaşlar öncelikle hepinize hayırlı geceler.Önümüzdeki 2 hafta içinde str 250 alıcam bi kaza bela çıkmazsa.Ancak aklıma takılan ufak bir mesele var.'sgurdal' arkadaşın sorusunu yinelemiş gibi olucam ama sıfır veya 2. el almak arasında kararsızım.Merak ettiğim 2013 modellerde önceki modellerde yaşanan yedek depo dolayısıyla yolda kalma veya egzost un sinyal lambasını eritmesi ve aklıma gelmeyen diğer başka problemlere çözüm getirilmiş midir.Son kasayı kullanan arkadaşlar yorumlarını eksik etmezlerse çok sevinirim.
cakalaz
21 Nisan 2013, 00:20
Arkadaslar yaklasik 15 gun once satinaldigim STR mi, CRF450 alacagimdan dolayi satiliga cikarttim.
ilk Sahibinden, 2012 Model, 600 KM...
Rodaji itinayla ve Castrol10/40 yag ile yapilmistir.
ilk 500 bakiminda Yag (Castrol10/40) , Buji, Hava Filtresi Degistirilmistir.
Hic bir masrafi olmayan sifir diyebilecegim bir motordur. Onceki sayfalarda Fotograflarimi gorebilirsiniz.
Fiyat:3400 TL dir...
0544 789 77 77 - Nurdogan Semiz
blamir
21 Nisan 2013, 00:31
Arkadaslar yaklasik 15 gun once satinaldigim STR mi, CRF450 alacagimdan dolayi satiliga cikarttim.
ilk Sahibinden, 2012 Model, 600 KM...
Rodaji itinayla ve Castrol10/40 yag ile yapilmistir.
ilk 500 bakiminda Yag (Castrol10/40) , Buji, Hava Filtresi Degistirilmistir.
Hic bir masrafi olmayan sifir diyebilecegim bir motordur. Onceki sayfalarda Fotograflarimi gorebilirsiniz.
Fiyat:3400 TL dir...
0544 789 77 77 - Nurdogan Semiz
Hangi CRF öğrenebilirmiyim. Ben de niyetlenmiştim bir ara sonrasında beklemeye geçtim.
Merhaba arkadaşlar.
Bir süredir bu konuyu takip ediyorum ve ikinci motor olarak STR 250 almayı düşünüyorum. Yıllardır 50ccden 1200ccye kadar çok türden marka model ve menşeli motosiklet kullandım. Bazı sorunların yaşandığı yazılmış, bu fiyatlarda bir motor için bunlar normal fakat daha önemlisini kullanıcı dostlara sormak istiyorum.
Bu motorun her türlü yedek parçası bulunabiliyor mu?
sgurdal
22 Nisan 2013, 10:16
Arkadaşlar öncelikle hepinize hayırlı geceler.Önümüzdeki 2 hafta içinde str 250 alıcam bi kaza bela çıkmazsa.Ancak aklıma takılan ufak bir mesele var.'sgurdal' arkadaşın sorusunu yinelemiş gibi olucam ama sıfır veya 2. el almak arasında kararsızım.Merak ettiğim 2013 modellerde önceki modellerde yaşanan yedek depo dolayısıyla yolda kalma veya egzost un sinyal lambasını eritmesi ve aklıma gelmeyen diğer başka problemlere çözüm getirilmiş midir.Son kasayı kullanan arkadaşlar yorumlarını eksik etmezlerse çok sevinirim.
ben 2. elden yana yaptım tercihimi ve memnunum. ikinci ellerde çok temiz çok çok düşük kilometrelerde makineler var. sıfırdan farksızlar. boşuna sıfırına o parayı vermeyin. 2013 modellerde ön amortisör dışında bir iyileştirmeye gidilmedi. diğer bahsettikleriniz de kafaya takılacak şeyler değil. (son kasa aldım)
Merhaba arkadaşlar.
Bir süredir bu konuyu takip ediyorum ve ikinci motor olarak STR 250 almayı düşünüyorum. Yıllardır 50ccden 1200ccye kadar çok türden marka model ve menşeli motosiklet kullandım. Bazı sorunların yaşandığı yazılmış, bu fiyatlarda bir motor için bunlar normal fakat daha önemlisini kullanıcı dostlara sormak istiyorum.
Bu motorun her türlü yedek parçası bulunabiliyor mu?
yedek parçalara buyrun kendiniz bakınız, hepsi var.
http://www.camgoz.com.tr/asp/group/229/STR250CB
ozrace
22 Nisan 2013, 10:55
Arkadaşlar öncelikle hepinize hayırlı geceler.Önümüzdeki 2 hafta içinde str 250 alıcam bi kaza bela çıkmazsa.Ancak aklıma takılan ufak bir mesele var.'sgurdal' arkadaşın sorusunu yinelemiş gibi olucam ama sıfır veya 2. el almak arasında kararsızım.Merak ettiğim 2013 modellerde önceki modellerde yaşanan yedek depo dolayısıyla yolda kalma veya egzost un sinyal lambasını eritmesi ve aklıma gelmeyen diğer başka problemlere çözüm getirilmiş midir.Son kasayı kullanan arkadaşlar yorumlarını eksik etmezlerse çok sevinirim.
yeni kasa kullanıyorum.yedek depo olayı anladığım kadarı ile kronik,ya motor stop etmeden yedeğe alacaksın,yada stop ederse 5-10dk bekleyip öyle çalıştıracaksın.yolda kalma olayı değil yolda bekleme durumu var...egzoz'umla oynamadım ve hala sinyalimi eritmiş değil...
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:47 ----------
Merhaba arkadaşlar.
Bir süredir bu konuyu takip ediyorum ve ikinci motor olarak STR 250 almayı düşünüyorum. Yıllardır 50ccden 1200ccye kadar çok türden marka model ve menşeli motosiklet kullandım. Bazı sorunların yaşandığı yazılmış, bu fiyatlarda bir motor için bunlar normal fakat daha önemlisini kullanıcı dostlara sormak istiyorum.
Bu motorun her türlü yedek parçası bulunabiliyor mu?
granaj dışında mekanik olarak her türlü yedek parçayı piyasada rahatlıkla bulabilirsin...
cakalaz
22 Nisan 2013, 16:11
Merhaba arkadaşlar.
Bir süredir bu konuyu takip ediyorum ve ikinci motor olarak STR 250 almayı düşünüyorum. Yıllardır 50ccden 1200ccye kadar çok türden marka model ve menşeli motosiklet kullandım. Bazı sorunların yaşandığı yazılmış, bu fiyatlarda bir motor için bunlar normal fakat daha önemlisini kullanıcı dostlara sormak istiyorum.
Bu motorun her türlü yedek parçası bulunabiliyor mu?
Ben 500 KM Bakımında; Yağı + Bujisi ve Hava Filtresini değiştirdim. Amortisörlerine kadar herşeyi mevcuttu serviste...
20 Nisanda Kar Keyfi :)
http://img594.imageshack.us/img594/4255/20130420163159.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/594/20130420163159.jpg/)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
http://img838.imageshack.us/img838/5889/20130420165452.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/838/20130420165452.jpg/)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
dockerengin
22 Nisan 2013, 16:43
Ben 500 KM Bakımında; Yağı + Bujisi ve Hava Filtresini değiştirdim. Amortisörlerine kadar herşeyi mevcuttu serviste...
20 Nisanda Kar Keyfi :)
http://img594.imageshack.us/img594/4255/20130420163159.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/594/20130420163159.jpg/)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
http://img838.imageshack.us/img838/5889/20130420165452.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/838/20130420165452.jpg/)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
cakalaz buji ve hava filtresini neden değiştirdin anlamadım. Hadi bujiyi daha kalitesiyle değiştirebilirsin ama hava filtresi zaten sünger. Kompresör ile temizleyip tekrar çok uzun süre kullanabilirdin.
Benim yanlış bildiğim birşey varsa bilen arkadaşlar yorum yapsınlar. Hem ben hem de diğer arkadaşlar öğrenmiş olsun konuyu.
cakalaz
22 Nisan 2013, 19:24
ASLında dediğin gibi temizlenebilirdi. Fakat benim titizliğimden kaynaklanıyor. Hayabusa'mda da Her 3000 kmde bir Yağ ve Yağ Filtresi , 6ooo KM'de bir Hava filtresini degistiriyorum...
ozrace
23 Nisan 2013, 02:16
hava filtresini güzelce yıkayıp kurutuyorsun,sonra tekrar tak ve yola devam...
d.berkay
23 Nisan 2013, 02:35
Merhabalar..
Bugün motorumu sattım ve STR250 için Ankara'da bir arkadaşla anlaştık. 2012 model 5000km civarında bir motor. Mekanik olarak çok iyi durumda ama grenajları tamamen pespembe olmuş. Alınca ilk iş onları boyamam veya kaplamam gerekecek..
Alacağım motor bu: http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kuba-uzun-yol-yapmamis-kazasiz-ilk-sahibinden-ihtiyac-fazlasi-121155369/detay/
Sıfırına fazladan 1600tl vermek çok gereksiz geldi biraz mantıklı düşününce.. Bakalım sanırım yarına teslim almış olurum motoru..
cakalaz
23 Nisan 2013, 20:42
Hayırlı olsun. Temiz kullanıldıktan sonra ıkıncı ellerde de herhangi bir sorun yasanmaz :)
ozrace
24 Nisan 2013, 10:49
Merhabalar..
Bugün motorumu sattım ve STR250 için Ankara'da bir arkadaşla anlaştık. 2012 model 5000km civarında bir motor. Mekanik olarak çok iyi durumda ama grenajları tamamen pespembe olmuş. Alınca ilk iş onları boyamam veya kaplamam gerekecek..
Alacağım motor bu: http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kuba-uzun-yol-yapmamis-kazasiz-ilk-sahibinden-ihtiyac-fazlasi-121155369/detay/
Sıfırına fazladan 1600tl vermek çok gereksiz geldi biraz mantıklı düşününce.. Bakalım sanırım yarına teslim almış olurum motoru..
hayırlı olsun,Allah kazasız belasız kullanmanı nasip etsin...
2. el almakla iyi etmişsin.keşke herkes senin gibi mantıklı olabilse...sırf şu bilinçsiz insanlar yüzünden motorumu satmak istemiyorum,ulan 2. el diye utanmasalar üzerine para isteyecekler...
ama suç bizdeki motoru temiz kullanıp tertemiz şekilde satmaya çalışıyoruz.nesi var nesi yok dürüstçe söylüyoruz.öğrendimki bizim millet'e dürüst olmayacaksın,kötü malı kakalayacaksınki işte o zaman iyi olursun...
d.berkay
24 Nisan 2013, 15:17
Teşekkür ederim.
Dün teslim aldım motoru. Kısa bir yıkamanın ardından benzinliğe gittim tam 10.75lt aldı. Açıkcası bu kadar beklemiyordum :)
30km kadar kullanabildim henüz. Çekişi oldukça güzel. Baya memnun kaldım. Tam istediğim ayarda. Ani hızlanma gerektiren durumlarda vites küçültmeye gerek kalmadan toparlayıp gidiyor.
Yalnız km saati çalışmıyor şu an. Sanırım tel kopmuş. Birde boşa geçiremedim bir türlü. Vites geçişleri çok sert 1'den boşa almak istediğimde zorlanıp direk 2'ye geçiyor. Bunu çözemedim :) Bunun dışında arka lastiği de aşınmış durumda, asfalta daha uygun bir lastik almayı düşünüyorum. Tavsiye edebileceğiniz marka model var mı? Gerçi bu konuyu baştan okusam sanırım bir çok tavsiye bulabilirim ama şimdilik zaman yok :)
Birde bir soru daha arka dişliyi küçülten oldu mu hiç? Motor çok hızlı şekilde son hızına geliyor, bence arka dişliyi biraz küçültüp son hızda bir kaç km artış ve genel seyir hızında da biraz yükselme elde etmek mümkün gibi.
dockerengin
24 Nisan 2013, 15:50
Hayırlı olsun güle güle kullan. Benzini o kadar çok azaltmaya çalış. Ben hiç denemedim ama arkadaşlar yedek depoya geçerken biraz beklemen gerektiğini söylediler.
Yağ değişimi kaç km önce yapıldı acaba. Vites geçişinin nedeni yağ zamanının gelmiş olması olabilir.
Asfalta daha uygun nasıl bir lastik alırsın bilmiyorum. Ben asfaltta kullanmadığım için hiç araştırmadım ama konuyu araştırmakta fayda var.
Dişliyi büyüten var ama küçülten var mıydı onu hatırlamıyorum yine konuya bakmak lazım.
d.berkay
24 Nisan 2013, 16:52
Engin bey teşekkür ederim bilgiler için.. Motoru yeni aldığımda ilk işim benzinliğe gitmek oldu zaten. Ben hiç bir zaman bu kadar azaltmam :)
dockerengin
24 Nisan 2013, 17:35
Rica ederim. Aman azaltmayın canınız sıkılmasın boşyere :)
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:24 ----------
Dün arka teker rulmanlarını değiştirmek için tamirciye gittim ama yoğun olduğundan bakamadı. Biz de abimle birlikte bir an durup bu işi biz niye yapmıyoruz ki dedim. Rulman değiştirmek ne kadar zor olabilir ki bir sökelim bakalım dedim ve işe koyulduk :) Aslında daha önce bu işi yapmayan bir kişi için oldukça bela bir iş olduğunu öğrendim. 2 rulmanı sökmemiz 1-1,5 saatimizi aldı ama sonunda başardık. Bugün sanayiden aynı kod numarasına sahip rulman alıp takacağız. Bir işimizi daha kendimiz hallettik. Bu motoru aldığımızdan beri bu tamir işlerini öğrenmeye başladık ve ben bu işten acayip zevk alıyorum :)
Bu arada yanlış anlaşılmasın, motor devamlı arıza çıkartığı için değil kendimiz devamlı motora birşeyler alıp taktığımız içindir :)
Not: Rulmanı sökmek için bir taktik: http://www.moto-park.com/forum/smf/index.php?topic=2183.msg54462#msg54462
cakalaz
24 Nisan 2013, 20:35
Arkadaslar Motorumu satıyorum Bilginiz olsun.
Henüz 635 KM 'dedir. İlk bakımı KUBA YETKİLİ SERVİSİ nde yapılmıstır. Düşmesi Kalkması Ciziği Eziği yoktur. Rodajı itinayla ve Castrol Yağ ile tamamlanmaktadır...
2012 Model - 635 KM 'de - İLK Sahibinden...
Fiyatı : 3400 TL ...
http://img849.imageshack.us/img849/2500/20130424151957.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/849/20130424151957.jpg/)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
ahmet539
24 Nisan 2013, 23:22
Mrb arkadaşlar bende bir kuba alarak aranıza katıldım. Sitedeki bütün sayfaları okudum. Yazılan bilgiler çok işime yaradı. Daha motosikleti almadan çok fazla bilgiye sahip oldum ve terettütsüz aldım. Paylaşımlarınız için çok teşekkür ederim.
ozrace
24 Nisan 2013, 23:39
Mrb arkadaşlar bende bir kuba alarak aranıza katıldım. Sitedeki bütün sayfaları okudum. Yazılan bilgiler çok işime yaradı. Daha motosikleti almadan çok fazla bilgiye sahip oldum ve terettütsüz aldım. Paylaşımlarınız için çok teşekkür ederim.
hayırlı uğurlu olsun,kazasız belasız kullanmak nasip olsun...
d.berkay
25 Nisan 2013, 01:07
Size de hayirli Ahmet bey.
ahmet539
25 Nisan 2013, 09:30
hayırlı uğurlu olsun,kazasız belasız kullanmak nasip olsun...
Teşekkür ederim Öner, inşallah Allah hiçbirimize kaza bela nasip etmesin.
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:28 ----------
Size de hayirli Ahmet bey.
Teşekkür ederim.
dockerengin
25 Nisan 2013, 11:48
Mrb arkadaşlar bende bir kuba alarak aranıza katıldım. Sitedeki bütün sayfaları okudum. Yazılan bilgiler çok işime yaradı. Daha motosikleti almadan çok fazla bilgiye sahip oldum ve terettütsüz aldım. Paylaşımlarınız için çok teşekkür ederim.
Hayırlı olsun kasasız belasız kullanırsın inşallah.
ahmet539
25 Nisan 2013, 12:03
Hayırlı olsun kasasız belasız kullanırsın inşallah.
Teşekkür ederim Engin, inşallah.
ahmet539
29 Nisan 2013, 09:06
Arkadaşlar 500 km ye geldim. İlk bakıma gideceğim hangi yağı önerirsiniz. Bide baktırmam gereken başka bir şey varmı.
ozrace
29 Nisan 2013, 10:44
şahsi fikrim;bu tarz motorlarda yağ farkı olacağını sanmıyorum.zaten 2000km gibi düşük bir bakım aralığı olduğundan istediğini koyabilirsin...
sgurdal
29 Nisan 2013, 14:27
öner e katılıyorum, 10/40 10/50 15/50 20/50 hepsini kullanabilirsiniz fark etmez kaliteli bir yağ olsun yeter
cakalaz
29 Nisan 2013, 15:00
Arkadaşlar 500 km ye geldim. İlk bakıma gideceğim hangi yağı önerirsiniz. Bide baktırmam gereken başka bir şey varmı.
Tek silindir 250 CC gibi kücük motorlara KALIN YAĞ koymak pek uygun degildir. CASTROL 10-40 kullanıyorum ben Yaz kış farketmez...
http://img194.imageshack.us/img194/2260/20130429132625.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/194/20130429132625.jpg/)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
d.berkay
29 Nisan 2013, 15:54
Arkadaşlar yeni aldığım STR250 ile ilgili biraz bakım ve güzelleştirme çalışması yaptım :) İncelemek isterseniz aşağıdaki linke tıklayabilirsiniz.. Olumlu olumsuz yorumlarınızı da bekliyorum..
http://www.motosiklet.net/forum/mt-kendin-yap-%5Bdiy-do-it-yourself%5D/115606-kuba-str250-restorasyon.html#post3012985
Mehmet Turan
29 Nisan 2013, 17:55
Arkadaşlar yeni aldığım STR250 ile ilgili biraz bakım ve güzelleştirme çalışması yaptım :) İncelemek isterseniz aşağıdaki linke tıklayabilirsiniz.. Olumlu olumsuz yorumlarınızı da bekliyorum..
http://www.motosiklet.net/forum/mt-kendin-yap-%5Bdiy-do-it-yourself%5D/115606-kuba-str250-restorasyon.html#post3012985 Motorun arkası çok siyah olmuş. Kuyruk grenajını kırmızı yapsaydın bence daha güzel olurdu ama yinede eski halinden güzel. :)
d.berkay
29 Nisan 2013, 18:44
Teşekkür ederim Mehmet bey. Aslinda dediğiniz gibi daha guzel olabilirmis ama nedense tüm beyaz parçaları siyah yapmayi kafaya koyduğumdan hiç aklıma gelmemişti :). Belki ileride değiştiririm..
ozrace
30 Nisan 2013, 00:13
Arkadaşlar yeni aldığım STR250 ile ilgili biraz bakım ve güzelleştirme çalışması yaptım :) İncelemek isterseniz aşağıdaki linke tıklayabilirsiniz.. Olumlu olumsuz yorumlarınızı da bekliyorum..
http://www.motosiklet.net/forum/mt-kendin-yap-%5Bdiy-do-it-yourself%5D/115606-kuba-str250-restorasyon.html#post3012985
işçiliğe diyecek lafım yok ama bu hali çok iç açıcı gelmedi.koltuğu yeniden siyah kaplat,ön çamurluğu ve farıda siyah yap,sadece yan granaj kırmızı kalsın,bide öyle dene...
d.berkay
30 Nisan 2013, 00:44
işçiliğe diyecek lafım yok ama bu hali çok iç açıcı gelmedi.koltuğu yeniden siyah kaplat,ön çamurluğu ve farıda siyah yap,sadece yan granaj kırmızı kalsın,bide öyle dene...
Ruhsatta kırmızı yazdığı için orijinalinde kırmızı olan parçaların rengini değiştirmek istemedim.. Sıkıntı çıkabilir bence.. Koltuğa herhangi bişey yapmadım henüz, yanlardaki pembeleşe döşemeleri kırmızıya boyayacağım o zaman çok daha güzel olacaktır. Teşekkür ederim yorumunuz için..
sgurdal
30 Nisan 2013, 09:47
ince bir temizlik olmuş elinize sağlık. kırmızılar fena değil de beyaz olan yerler siyah olunca bende garipsedim. alıştık ya beyaza belki de ondandır.
ozrace
30 Nisan 2013, 10:58
Ruhsatta kırmızı yazdığı için orijinalinde kırmızı olan parçaların rengini değiştirmek istemedim.. Sıkıntı çıkabilir bence.. Koltuğa herhangi bişey yapmadım henüz, yanlardaki pembeleşe döşemeleri kırmızıya boyayacağım o zaman çok daha güzel olacaktır. Teşekkür ederim yorumunuz için..
sen ona bakarsan motorun orjinali kırmızı-beyaz ne yapacağız?takma bunları sadece yan grenaj kırmızı olsun yeter...
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO