PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Kuba Kuba STR 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45

pegasso
09 Kasım 2012, 02:00
kuba'nin arka dişlinin girdiği yer kaç vidalı? Bir endurocu arkadaş 6 vidalı olması iyi demişti, 4-5 vidalı çinliler ileride oynama-yalama yaptığından bahsetti.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:50 ----------

bir de kartel koruması yok aletin, gorduğum kadarıyla butun çamur motor uzerine direkt yapışıyor,kayaya falan geldimi de sakat. Acaba diğer markaların kartel koruması buna uyar mı ya da taktıran arkadaş var mı ?

35emre35
09 Kasım 2012, 13:15
4 kasım pazar günü biraz hoplayıp zıpladık :)

http://www.youtube.com/watch?v=hU8s1apM62Q&feature=youtu.be

http://www.youtube.com/watch?v=EYIrqB9lfhI&feature=youtu.be
ramzey'i kullanan arkadaş kızacak ama o ayaklar neden yanlarda salınık halde:) bilmeden dengesini daha çok bozuyor aslında
güzel eğlenmişsiniz:cat:

ozrace
09 Kasım 2012, 14:04
ramzey'i kullanan arkadaş kızacak ama o ayaklar neden yanlarda salınık halde:) bilmeden dengesini daha çok bozuyor aslında
güzel eğlenmişsiniz:cat:

1 kere yere yapışınca ayaklar öyle oldu :queen:

bu arada sizden hiç ses seda yok kayboldunuz:silent:

pegasso
10 Kasım 2012, 02:39
Kuba zıpladıktan sonra acayip sesler duydum gibi geldi, o ses amortisorlerden mi geliyor yoksa şasiden mi?
1 kere yere yapışınca ayaklar öyle oldu :queen:

bu arada sizden hiç ses seda yok kayboldunuz:silent:

ozrace
10 Kasım 2012, 12:57
Kuba zıpladıktan sonra acayip sesler duydum gibi geldi, o ses amortisorlerden mi geliyor yoksa şasiden mi?

çarpma sesi o,amörtisör yada şasi'den olduğunu sanmıyorum...

35emre35
10 Kasım 2012, 17:11
1 kere yere yapışınca ayaklar öyle oldu :queen:

bu arada sizden hiç ses seda yok kayboldunuz:silent:
vallaha kaybolmadık, gezilerde kamplardayız hocam. bir aksilik çıkmazsa, genelde her pazar arazideyiz.
http://www.motosiklet.net/forum/etkinlik-gezi-fotograflari/109358-kemalpasa-nif-daginda-kamp-ve-ertesi-gun-araziden-ozdere.html

rojhat
11 Kasım 2012, 23:06
merhaba arkadaslar uzun zamandir giremiyorum okul falan 1.5 aydir nerdeyse motor bosa yatiyor kitlendi motor yarin yagmur yagmazsa insallah cekicez... motora kitlenmeden once 5 gun once yag koydum 5 günde nasil bitti anlamadim:silent: sizce nekadar fiyat tutar bi bilgisi olan varmi acaba ?

ozrace
12 Kasım 2012, 12:49
merhaba arkadaslar uzun zamandir giremiyorum okul falan 1.5 aydir nerdeyse motor bosa yatiyor kitlendi motor yarin yagmur yagmazsa insallah cekicez... motora kitlenmeden once 5 gun once yag koydum 5 günde nasil bitti anlamadim:silent: sizce nekadar fiyat tutar bi bilgisi olan varmi acaba ?

geçmiş olsun dostum.nasıl kitlendi,yağı bitmiş demişsin ve 5 günde...ne marka yağ koydun?

ozrace
12 Kasım 2012, 16:56
motosikletimin boş egzosunu biraz renklendirdim :)

http://img7.ressim.net/out.php/i6354676_2012-11-11-15.18.55.jpg (http://ressim.net/i/6354676)

http://img7.ressim.net/out.php/i6354677_2012-11-11-15.19.02.jpg (http://ressim.net/i/6354677)

Mehmet Turan
12 Kasım 2012, 18:55
Kuba zıpladıktan sonra acayip sesler duydum gibi geldi, o ses amortisorlerden mi geliyor yoksa şasiden mi? Atlayışlarda ön lastik çamurluğa çarpıyor. Duyduğun acayip sesler, çamurluğa çarpan lastiğin sesi olabilir.

Syanur
12 Kasım 2012, 19:20
Öne fazla ağırlık verince ön amortisör tamamen kapanıyor ve çarpma oluyor. Artık kim kime nasıl çarpıyor orasını bilmiyorum. Benim de hafiften başıma gelmişti

izmirian
13 Kasım 2012, 01:26
Benzin bitti yolda saga cektim yedek depoya aldim bekledim bekledim bekledim ve calismadi calismadi calismadi sonra bir sekilde calistirdim ama gaz veriyorum stop ediyor gaz veriyorum stop ediyor . Benzin koyduk yine ayni cevre yolunde gece gece yolda kaldim sanirim bir daha cin mali motor alirsam iki olsun.

ozrace
13 Kasım 2012, 02:15
Benzin bitti yolda saga cektim yedek depoya aldim bekledim bekledim bekledim ve calismadi calismadi calismadi sonra bir sekilde calistirdim ama gaz veriyorum stop ediyor gaz veriyorum stop ediyor . Benzin koyduk yine ayni cevre yolunde gece gece yolda kaldim sanirim bir daha cin mali motor alirsam iki olsun.

geçmiş olsun dostum.benzin biterken ya hemen yedeğe alacaksın stop ettirmeden,yada yedeğe alınca biraz bekleyeceksin(benimki öyle) ayrıca km hesabı yaparak benzinin bitmeden almanı öneririm bundan sonra,en sağlamı o...

Syanur
13 Kasım 2012, 11:36
Benzin bitti yolda saga cektim yedek depoya aldim bekledim bekledim bekledim ve calismadi calismadi calismadi sonra bir sekilde calistirdim ama gaz veriyorum stop ediyor gaz veriyorum stop ediyor . Benzin koyduk yine ayni cevre yolunde gece gece yolda kaldim sanirim bir daha cin mali motor alirsam iki olsun.

Benzin koydunuz da nasıl çalışmadı?? Bence sorun sizden kaynaklanıyor. Yedek depoya güven olmuyor ancak benzin bitmişse bitmiştir...çinlilerin suçu ne :) Ben 4 defa yolda kaldım, hepsinde de kendime kızdım. Ve hepsinde de yedek depo işime yaramadı, çünkü çok çok az var yedek depoda.

izmirian
14 Kasım 2012, 19:39
Benzin koydunuz da nasıl çalışmadı?? Bence sorun sizden kaynaklanıyor. Yedek depoya güven olmuyor ancak benzin bitmişse bitmiştir...çinlilerin suçu ne :) Ben 4 defa yolda kaldım, hepsinde de kendime kızdım. Ve hepsinde de yedek depo işime yaramadı, çünkü çok çok az var yedek depoda.

Yedek deponun amaci benzin gostergesi olmayanlarda yolda kalmamaniz dolayisi ile dunyanin hic bir yerinde yedek depo calismadigi icin yolda kalmak kullanici hatasi degildir. Orada olmasinin bir amaci var zira. Yine bir makine ayni basit hatadan 4 kez yolda birakiyorsa benim gozumde o makine kusurludur. Kaldi ki kanun gozunde de kusurludur hukuki olarak hakkinizi arayabilirsiniz.

Gelelim benim sorunuma 2012 model 950 km de bir motor beni bu denli basit bir sekilde yolda birakiyorsa bu onun sucudur. Ayrica benzin bittigi icin yolda kalmadim zira depoda benzin varmis sonra kontrol ettik yetmedi iki litre de ben koydum.

Simdi yetkili servisin raporuna gelirsek
Soru : motorun nesi varmis?
Cevap: karburatorde pislik varmis hava filtresi kirliymis yakit filtresi kirliymis buji degismis , benzin hortumu degismis gaz kelebegi temizlenmis ...
Yani demek istedikleri biz sorunu bulamadik motoru soktuk her seyi temizledik taktik
Soru : ucret ?
Cevap : 250 tl !!!!

Daha 4 aylik 950 km de 450 km once tarafimdan bakima sokulan yagmur yaginca evin icine alinan ve sadece cevreyolunda temiz kosullarda kullanilan bu motorda nedeni belirsiz sorun icin 250 tl

300 tl ye dizel arabamin triger setini degistirdiler orjinal set

Ayrica bu cross motor degil mi arazi icin yapilmis yani tozda toprakta gitsin diye
Bir onceki bakim 450 km once.

Honda cbr 4000 km de bakima giriyor ve yetkili servis 80 tl ucret aliyor.

Kimse bana çin mallarini savunmasin saygilarimla . Motorumu satiyorum cok temizdir isteyen alabilir ben ve çin motorlarinin hikayesi bitmistir hepinize kazasiz belasiz gunler dilerim.

Motoru satarken ben kefilim diyen kuba yetkili saticisina da sukranlarimi sunarim ( ben bir kez kazik yerim)

Syanur
14 Kasım 2012, 19:48
Eyvallah... Siz pis yemişsiniz kazığı anlaşılan :)

izmirian
14 Kasım 2012, 19:55
Eyvallah... Siz pis yemişsiniz kazığı anlaşılan :)

Yarin motoru almaya gidince konusacagim servis ile 50 lira calisir o da bakim icin yoksa sikayetci olacagim evet biraz fazla kazikoldu 150 tl cekici ucretini saymiyorum bile (:

Mehmet Turan
15 Kasım 2012, 01:38
Tamam str 250 sana sorunlar yaşatmış olabilir ama bir anlık öfkeyle motorunu satma biraz bekle sinirin geçsin. Hem bu benzin musluğu sorununu bir çok srt 250 kullanıcısı yaşadı. Servis gerçekten kötü ona birşey demiyorum.

pegasso
15 Kasım 2012, 03:41
Resmen komedi, daha doğrusu trajikomik. Yurt dışında kaldığım surece 1000-2000 dolara ne Kawasaki,Yamahalar gordum. Burada bu paralara ancak bukadarmış... Bir çinli alıp enduroya çıkıcam boyle yazıları okuyunca korkum ikiye katlıyor. Umarım aldığım çinli motor bana çin işkencesi yapmaz. 900 km de duz yolda benzin bitince orası burası tıkandıysa dağda ne olur kim bilir.
Çok geçmiş olsun.
Motorun garantisi işe yaramadı mı ? (once cevabı kendim tahmin edeyim " Bu arıza garanti kapsamı dışında" mı dediler)

dockerengin
15 Kasım 2012, 13:10
Soru : motorun nesi varmis?
Cevap: karburatorde pislik varmis hava filtresi kirliymis yakit filtresi kirliymis buji degismis , benzin hortumu degismis gaz kelebegi temizlenmis ...
Yani demek istedikleri biz sorunu bulamadik motoru soktuk her seyi temizledik taktik
Soru : ucret ?
Cevap : 250 tl !!!!


Çok komik fiyat söylemişler bence kesinlikle ödememelisin. Herhangi bir küba servisi arayıp hava filtresi, yakit filtresi, buji ve benzin hortumunun fiyatını al ve üstüne tahmini işçilikleri koy bakalım ne kadar fiyat çıkacak. Olmazsa fabrikayı ara onlarla konuş bakalım onlar bu duruma ne diyecekler.

Bu arada bizim motorlarda yakıt filtresi var mı arkadaşlar ben bilmiyordum.

Syanur
15 Kasım 2012, 16:30
Bu arada bizim motorlarda yakıt filtresi var mı arkadaşlar ben bilmiyordum.

Depodan çıkan hortumu karbüratör girişine kadar takip et. Arada bariz bir filtre varsa vardır, yoksa yoktur... :) Hiç beklemem ama deponun içine adapte etmişlerse bilemiycem..

dockerengin
15 Kasım 2012, 17:07
Depodan çıkan hortumu karbüratör girişine kadar takip et. Arada bariz bir filtre varsa vardır, yoksa yoktur... :) Hiç beklemem ama deponun içine adapte etmişlerse bilemiycem..

Sağol Syanur akşam motorun yanına gidince ilk bakacağım yer orası olacak zaten :)

izmirian
15 Kasım 2012, 17:28
İzmir Karsiyaka Motor
Buji 10
Yag 35
Yag filtresi 15
Sibop ayari 30
Karburator ayari 20
İscilik 80
Toplam 200 tl (benim isyanimla ve ricamla)


....Yorum yok

ozrace
15 Kasım 2012, 17:35
Yedek deponun amaci benzin gostergesi olmayanlarda yolda kalmamaniz dolayisi ile dunyanin hic bir yerinde yedek depo calismadigi icin yolda kalmak kullanici hatasi degildir. Orada olmasinin bir amaci var zira. Yine bir makine ayni basit hatadan 4 kez yolda birakiyorsa benim gozumde o makine kusurludur. Kaldi ki kanun gozunde de kusurludur hukuki olarak hakkinizi arayabilirsiniz.

Gelelim benim sorunuma 2012 model 950 km de bir motor beni bu denli basit bir sekilde yolda birakiyorsa bu onun sucudur. Ayrica benzin bittigi icin yolda kalmadim zira depoda benzin varmis sonra kontrol ettik yetmedi iki litre de ben koydum.

Simdi yetkili servisin raporuna gelirsek
Soru : motorun nesi varmis?
Cevap: karburatorde pislik varmis hava filtresi kirliymis yakit filtresi kirliymis buji degismis , benzin hortumu degismis gaz kelebegi temizlenmis ...
Yani demek istedikleri biz sorunu bulamadik motoru soktuk her seyi temizledik taktik
Soru : ucret ?
Cevap : 250 tl !!!!

Daha 4 aylik 950 km de 450 km once tarafimdan bakima sokulan yagmur yaginca evin icine alinan ve sadece cevreyolunda temiz kosullarda kullanilan bu motorda nedeni belirsiz sorun icin 250 tl

300 tl ye dizel arabamin triger setini degistirdiler orjinal set

Ayrica bu cross motor degil mi arazi icin yapilmis yani tozda toprakta gitsin diye
Bir onceki bakim 450 km once.

Honda cbr 4000 km de bakima giriyor ve yetkili servis 80 tl ucret aliyor.

Kimse bana çin mallarini savunmasin saygilarimla . Motorumu satiyorum cok temizdir isteyen alabilir ben ve çin motorlarinin hikayesi bitmistir hepinize kazasiz belasiz gunler dilerim.

Motoru satarken ben kefilim diyen kuba yetkili saticisina da sukranlarimi sunarim ( ben bir kez kazik yerim)

dostum çok geçmiş olsun,mümkünse direk Kuba motorun fabrikasını ara ve şikayetini bildir.bu yapılan işlerin tutacağı meblağ en fazla 50 tl dir zaten.
1-hava filtresi sünger kuru tip yıkanıp tekrar takılıyor(büyük ihtimal ile bu işlemi yaptılar)
2-buji= 5 tl
3-hortum=5 tl
temizlik işide o kadar tutacak bişey değil zaten.resmem abartmışlar,sanki borusan'da BMW tamir ediyorlar...

bunların dediğine göre benzinde pislik varmış.en iyisi dıştan'da bir filtre takmak.
Allah'ım bizi böyle servislerin eline düşürmesin....

dockerengin
15 Kasım 2012, 17:42
İzmir Karsiyaka Motor
Buji 10
Yag 35
Yag filtresi 15
Sibop ayari 30
Karburator ayari 20
İscilik 80
Toplam 200 tl (benim isyanimla ve ricamla)

....Yorum yok

Sibop ayarı ve karburator ayarı için ayrıca ücret alınmışsa bu 80 tl işçilik ücreti neden alındı acaba? Buji, yağ ve hava filtresi için bu kadar işçiliğin alınabileceğini düşünmüyorum arkadaşlar.

trazma
15 Kasım 2012, 18:48
daha önceki sayfalarda dediğim gibi servisle uğraşmayın kendinize iyi bir usta seçin onunla çalışın sürekli motorunuzu tanır ne sorunu olduğunu kendisi anlar ona göre yapar.ben öyle yaptım karbüratör temizlik ve ayar debriyaj balatası yağ yağ filtresi akordlar ıvır zıvır bi ton bişe yapıldı toplam 120 tl verdim motorum 7000 e dayandı ve inanın çok zor koşullarda kullandım ama daha bir kere yolda kalmadım birde motordan anlayacaksınki anlayan birini bulasın.servisle garantiyle uğraşmayın dedim yine diyorum

Olcay Avşar
15 Kasım 2012, 18:55
Servisi kesinlikle şikayet edin, amacı kesinlikle iyi niyet değil.

Subab ayarı ve karbiratör temizliği için zaten ayrı ayrı fiyat yazmış, 80 tl işcilik ne için o zaman sırf yağ ve buji değişimi mi?

Kaldı ki yağ filtresi yazmış 15 tl, motorda yağ filtresi yok ki :mrgreen:

200 tl ye yeni motor yapılır yahu çin malı motorlara!

izmirian
15 Kasım 2012, 19:05
Hepinize destekleriniz icin tesekkur ediyorum ucuz motor diye bedava degil kaldi ki hic birimiz parayi sokakta bulmuyoruz . Kuba motor a yolladigim e postayi sizlerle de paylasiyorum.
Yazdiklarim sadece basima gecen olay ve kisisel gorusumdur saygilar.


Merhabalar ben Dokuz Eylül Üniversitesi Denizcilik Fakültesi Ögretim Üyesi Güven Şengönül

2012 agustos ayinda İzmir Karşıyaka Motorsiklet 'ten bir Kuba Str 250 satinaldim. İlk motorumdu parcasi uygun dus kalk sorun olmaz diye sizin urununuzu sectim. 500 km de ilk bakima goturdum 120 tl aldilar 3 gun once yolda kaldim motor rolantide calisiyordu ama gaz verince stop ediyordu 3 saat ugrastim ve cekici cagirdim gece 1 de evimdeydim. Ertesi gun Karsiyaka Motor a gittim durumu anlattim usta geldi motoru aldi bir gun sonra aradilar motor hazir ucreti 250 tl dendi. 950 km de 3 aylik bir motorun 250 tl lik ne gibi bir hasari olabilir ???

Dediklerine gore depoda su varmis yagmurda eve aldigim motorun deposuna nasil su girer kaldi ki motosiklet hele ki kross motosiklet zaten zor sartlarda gidebilmek icin tasarlanmaz mi (ayrica henuz asfaltin disina cikmadan)

Gelelim servis ucreti konusuna

İzmir Karsiyaka Motor
Buji 10
Yag 35
Yag filtresi 15
Sibop ayari 30
Karburator ayari 20
İscilik 80
Toplam 200 tl (benim isyanimla ve ricamla)


....Yorum yok

240 tl ye arabamin triger seti degisiyor
Honda marka aracimin yetkili servisteki bakimi 300 lira

Honda 2012 cbr 250 motorsikletinin bakim servis ucreti 80-100 tl arasinda karenaji 53 tl 67 tl 250 liralik fatura nasil bir hesaptur benzer hizmete diger illerdeki servusler 50-60 tl fiyat bicti
Markaniza guvenim kalmadi bunun yani sira motoru aldigimdan buyana 0-950 km arasinda bana 470 tl masraf cikartti .
Sikayetci oldugumu bildirmek istiyorum ve konuyu tuketici haklari kurumu ile de paylasacagim 0 km si 4500 lira olan bir motorun bakimina 250 lira istemek nasil bir mantiktir.
Servislerinizin hizmet fiyat politikalari bu sekilde size sadece musteri kaybettirecektir.

Motorumu satisa cikarttim uyesi oldugum tum derneklerde bu yasadiklarimi paylasacagim saygilarimla Guven Sengonul

ozrace
15 Kasım 2012, 19:31
Hepinize destekleriniz icin tesekkur ediyorum ucuz motor diye bedava degil kaldi ki hic birimiz parayi sokakta bulmuyoruz . Kuba motor a yolladigim e postayi sizlerle de paylasiyorum.
Yazdiklarim sadece basima gecen olay ve kisisel gorusumdur saygilar.


Merhabalar ben Dokuz Eylül Üniversitesi Denizcilik Fakültesi Ögretim Üyesi Güven Şengönül

2012 agustos ayinda İzmir Karşıyaka Motorsiklet 'ten bir Kuba Str 250 satinaldim. İlk motorumdu parcasi uygun dus kalk sorun olmaz diye sizin urununuzu sectim. 500 km de ilk bakima goturdum 120 tl aldilar 3 gun once yolda kaldim motor rolantide calisiyordu ama gaz verince stop ediyordu 3 saat ugrastim ve cekici cagirdim gece 1 de evimdeydim. Ertesi gun Karsiyaka Motor a gittim durumu anlattim usta geldi motoru aldi bir gun sonra aradilar motor hazir ucreti 250 tl dendi. 950 km de 3 aylik bir motorun 250 tl lik ne gibi bir hasari olabilir ???

Dediklerine gore depoda su varmis yagmurda eve aldigim motorun deposuna nasil su girer kaldi ki motosiklet hele ki kross motosiklet zaten zor sartlarda gidebilmek icin tasarlanmaz mi (ayrica henuz asfaltin disina cikmadan)

Gelelim servis ucreti konusuna

İzmir Karsiyaka Motor
Buji 10
Yag 35
Yag filtresi 15
Sibop ayari 30
Karburator ayari 20
İscilik 80
Toplam 200 tl (benim isyanimla ve ricamla)


....Yorum yok

240 tl ye arabamin triger seti degisiyor
Honda marka aracimin yetkili servisteki bakimi 300 lira

Honda 2012 cbr 250 motorsikletinin bakim servis ucreti 80-100 tl arasinda karenaji 53 tl 67 tl 250 liralik fatura nasil bir hesaptur benzer hizmete diger illerdeki servusler 50-60 tl fiyat bicti
Markaniza guvenim kalmadi bunun yani sira motoru aldigimdan buyana 0-950 km arasinda bana 470 tl masraf cikartti .
Sikayetci oldugumu bildirmek istiyorum ve konuyu tuketici haklari kurumu ile de paylasacagim 0 km si 4500 lira olan bir motorun bakimina 250 lira istemek nasil bir mantiktir.
Servislerinizin hizmet fiyat politikalari bu sekilde size sadece musteri kaybettirecektir.

Motorumu satisa cikarttim uyesi oldugum tum derneklerde bu yasadiklarimi paylasacagim saygilarimla Guven Sengonul

bi dakika yaa...ilk bakımda nasıl 120 TL aldılar?ilk bakımı ücretsiz bi kere...sadece yağ parası verirsin.resmen üç kağıtçı bunlar abicim resmen kandırmışlar seni.bunuda kuba'ya bildir bence,hatta demiş olduğun gibi tüketici mahkemesine ver bunları...

ozgur325
15 Kasım 2012, 22:18
Hepinize destekleriniz icin tesekkur ediyorum ucuz motor diye bedava degil kaldi ki hic birimiz parayi sokakta bulmuyoruz . Kuba motor a yolladigim e postayi sizlerle de paylasiyorum.
Yazdiklarim sadece basima gecen olay ve kisisel gorusumdur saygilar.


Merhabalar ben Dokuz Eylül Üniversitesi Denizcilik Fakültesi Ögretim Üyesi Güven Şengönül

2012 agustos ayinda İzmir Karşıyaka Motorsiklet 'ten bir Kuba Str 250 satinaldim. İlk motorumdu parcasi uygun dus kalk sorun olmaz diye sizin urununuzu sectim. 500 km de ilk bakima goturdum 120 tl aldilar 3 gun once yolda kaldim motor rolantide calisiyordu ama gaz verince stop ediyordu 3 saat ugrastim ve cekici cagirdim gece 1 de evimdeydim. Ertesi gun Karsiyaka Motor a gittim durumu anlattim usta geldi motoru aldi bir gun sonra aradilar motor hazir ucreti 250 tl dendi. 950 km de 3 aylik bir motorun 250 tl lik ne gibi bir hasari olabilir ???

Dediklerine gore depoda su varmis yagmurda eve aldigim motorun deposuna nasil su girer kaldi ki motosiklet hele ki kross motosiklet zaten zor sartlarda gidebilmek icin tasarlanmaz mi (ayrica henuz asfaltin disina cikmadan)

Gelelim servis ucreti konusuna

İzmir Karsiyaka Motor
Buji 10
Yag 35
Yag filtresi 15
Sibop ayari 30
Karburator ayari 20
İscilik 80
Toplam 200 tl (benim isyanimla ve ricamla)


....Yorum yok

240 tl ye arabamin triger seti degisiyor
Honda marka aracimin yetkili servisteki bakimi 300 lira

Honda 2012 cbr 250 motorsikletinin bakim servis ucreti 80-100 tl arasinda karenaji 53 tl 67 tl 250 liralik fatura nasil bir hesaptur benzer hizmete diger illerdeki servusler 50-60 tl fiyat bicti
Markaniza guvenim kalmadi bunun yani sira motoru aldigimdan buyana 0-950 km arasinda bana 470 tl masraf cikartti .
Sikayetci oldugumu bildirmek istiyorum ve konuyu tuketici haklari kurumu ile de paylasacagim 0 km si 4500 lira olan bir motorun bakimina 250 lira istemek nasil bir mantiktir.
Servislerinizin hizmet fiyat politikalari bu sekilde size sadece musteri kaybettirecektir.

Motorumu satisa cikarttim uyesi oldugum tum derneklerde bu yasadiklarimi paylasacagim saygilarimla Guven Sengonul

Üstad kusura bakma ama bizim sayfalar önce yazdığımız önerileri kesinlikle dikkate almalıydın. Ben de en az beş kere benzin bitmesinden yolda kaldım, kilometrelerce motor ittim, şimdi de akü bitti daha bir yılı bile dolmadan ve bir kez şarj ettirdiğim halde. Kuba dediğin marka beş para etmez basit bir montaj fabrikası, o yüzden ürünlerin hiçbirinde diğer çinlilerde de olduğu gibi kalite anlamında asla standart yok. Bir arkadaş da değinmiş, ben de öyle yapıyorum götürüyorum ustama parçaları da internetten ucuza alıp veriyorum, 50 tl maksimum para verip ayrılıyorum. Hiç kimse kusura bakmasın ama üç kağıtçı ahlaksız ve kolay para kazanmak için babasını bile satacak bir toplumuz biz. Ahlaksızlığımızı dinle örtmeye çalışıyoruz hep ama o bile yetmiyor kimi zaman.

35emre35
15 Kasım 2012, 23:10
Depodan çıkan hortumu karbüratör girişine kadar takip et. Arada bariz bir filtre varsa vardır, yoksa yoktur... :) Hiç beklemem ama deponun içine adapte etmişlerse bilemiycem..

Servisi kesinlikle şikayet edin, amacı kesinlikle iyi niyet değil.

Subab ayarı ve karbiratör temizliği için zaten ayrı ayrı fiyat yazmış, 80 tl işcilik ne için o zaman sırf yağ ve buji değişimi mi?

Kaldı ki yağ filtresi yazmış 15 tl, motorda yağ filtresi yok ki :mrgreen:

200 tl ye yeni motor yapılır yahu çin malı motorlara!
evet arkadaşların söylediği gibi; STR'de benzin ve yağ filitresi yok

Syanur
16 Kasım 2012, 02:47
Yağ filtresi nasıl olmaz yahu....!!! lan en kötü, en eski, 80 lerin japon motorlarını taklit etmiş olsa, yağ filtresini iptal etmek için özel çaba sergilemeleri ve tasarım yapmaları gerekiyor...!!! Bir saniye, yağ filtresi yuvası var da, filtre mi yok? Yoksa filtre için herhangi bir bölme mi yok?

@özgür çok güzel özetlemiş. Bir de şu bir gerçek, bu motorları alırken gerçekten beklentiniz çok düşürmelisiniz. Ama o da yetmez, kendinizi veya ustanızı kötü durumlar için hazırlamalısınız. Ama sonuç olarak japonların fiyatına bakınca iç geçirerek;

"çinli, yetmez ama evet!"

diyorum

blamir
16 Kasım 2012, 02:55
Arkadaslar bende hoplamak ziplamak biraz stress atmak icin kross ariyorum. Japonlar cok pahali 2. El cinli 250 cc hangi crossu onerirsiniz? Cuba gercekten hos duruyor. Kronik sorunu varmidir. Yag filtresi yok diyorlar bu dogrumu?

Olcay Avşar
16 Kasım 2012, 10:05
Yağ filtresi nasıl olmaz yahu....!!! lan en kötü, en eski, 80 lerin japon motorlarını taklit etmiş olsa, yağ filtresini iptal etmek için özel çaba sergilemeleri ve tasarım yapmaları gerekiyor...!!! Bir saniye, yağ filtresi yuvası var da, filtre mi yok? Yoksa filtre için herhangi bir bölme mi yok?


Syanur , 250 cc altı bir çok markada yağ filtresi olmaz. Ama yağ süzgeci olur, temizler geri takarsın değişim ihtiyacı yoktur.

Resimlerden pek anlayamadım ama büyük ihtimal ile senin motorunda da yok.

Syanur
16 Kasım 2012, 11:31
Syanur , 250 cc altı bir çok markada yağ filtresi olmaz. Ama yağ süzgeci olur, temizler geri takarsın değişim ihtiyacı yoktur.

Resimlerden pek anlayamadım ama büyük ihtimal ile senin motorunda da yok.

Hımmm... Ozaman benim geçen gün söküp temizlediğim metal şey, süzgeç oluyor...

Şu benim motordaki şey;
http://www.motobakkal.com/images/products/00/50/77/5077_kucuk.jpg
Bu biraz süngerimsi duruyor, benimki metaldi.

Sanırım şu da süzgeç değil "yağ filtresi" oluyor ozaman;
http://www.tr.all.biz/img/tr/catalog/204297.jpeg
Ben bunu bizimki ile aynı, sadece biraz daha büyük ve kutu içinde çalışanı zannediyordum. Bunun farkı metal değil süngerimsi olması galiba ??

Olcay Avşar
16 Kasım 2012, 13:01
Hayır syanur, birinci resimdeki filtre varsa senin motorda süzgeç değil bildiğin yağ filtresi o.

Bu resimdekilerin hepsi yağ filtresidir, birinci resimdeki senin motorda olduğunu söylediğin iç filtre diğer resimdeki ise dış filtredir.

Benim anlattığım ise çok farklı, kağıt filtre olmaz sadece çay süzgeci gibi bir süzgeçdir ve yağdaki tortuları pislikleri tutar.

Na işte bu fotodaki;

http://img510.imageshack.us/img510/8752/adszzzzz2jf9.jpg

Bu arada böyle söylüyorum ama bir yandanda kıllandım "lan yoksa bi iç filtre varda ben mi görmedim diye" :mrgreen:

Syanur
16 Kasım 2012, 13:32
Tamam ozaman, az çok, doğru biliyormuşum demek... Bu senin dediğin alt tapaya bağlı olan süzgeçmiş... Orada mıknatıs da olabiliyor sanırım bazı modellerde, yine metal çapakları tutmak için. Bir de benim önceki 125'likte (hyo) de aynı şimdiki gibi filtre(ilk resim) vardı. O yüzden küçük motorlarda da vardır herhal diye düşünüyordum...

ozgur325
19 Kasım 2012, 12:20
evet arkadaşların söylediği gibi; STR'de benzin ve yağ filitresi yok

Benzin filtresi, karbüratörün hemen üstünde benzin hortumunda sık sık tıkanan kağıt filtre mevcut. Yağ filtresi de süzgeç şeklinde olduğunu tahmin ediyorum. Konu açılmışken benzin filtresini sökmeyi düşünüyorum. Çok sıkıntı yaşar mıyım acaba? Zira filtre sık tıkandığı için tekleme problemi yaşıyorum. Karbüratörü yılda bir-iki kez temizletip ayarlatsam daha iyi olur gibi düşünüyorum.

GaCCaLL
19 Kasım 2012, 13:34
Benzin filtresi, karbüratörün hemen üstünde benzin hortumunda sık sık tıkanan kağıt filtre mevcut. Yağ filtresi de süzgeç şeklinde olduğunu tahmin ediyorum. Konu açılmışken benzin filtresini sökmeyi düşünüyorum. Çok sıkıntı yaşar mıyım acaba? Zira filtre sık tıkandığı için tekleme problemi yaşıyorum. Karbüratörü yılda bir-iki kez temizletip ayarlatsam daha iyi olur gibi düşünüyorum.

yok yaşamazsın zira motorun deposunun içindeki uzun çubuk filtreden pek bir farkı yok onunda.Sizinkilerin yedek buhabbeti biraz sıkıntılı sizde varmıdır bilmem?

ersinnnnn
20 Kasım 2012, 23:30
arkadaşlar str 250 yorumları okudum da farklı düşünceler var bu motor hakkında. özellikle kullanan arkadaşlar tavsiye der misiniz? özellikle benzer modellere göre hafif olması beni çekiyor. hafiflik önemli midir sizce enduroda:cherry: ramzey qm200 kadar dayanıklı mıdır?

ozgur325
21 Kasım 2012, 12:16
arkadaşlar str 250 yorumları okudum da farklı düşünceler var bu motor hakkında. özellikle kullanan arkadaşlar tavsiye der misiniz? özellikle benzer modellere göre hafif olması beni çekiyor. hafiflik önemli midir sizce enduroda:cherry: ramzey qm200 kadar dayanıklı mıdır?

Motor aksamıyla ilgili çok problem yaşamazsın. Şanzuman dişli kırılma olayınlarını duyduk, onun dışında yedek depoyla ilgili sorunlar var, ayrıca muadillerine göre çok yakıyor. Bir de plastik aksamları çabucak solacak kadar dandik, manetler çok kırılgan, arka fren pompası çok hassas falan filan... Ama benzin bitmesi dışında hiç yolda bırakmadı beni... Bakımın ve onarımdan az çok anlıyorsan alabilirsin. Arazide hafif olması çok önemli hakimiyet açısından

GaCCaLL
21 Kasım 2012, 12:59
Motor aksamıyla ilgili çok problem yaşamazsın. Şanzuman dişli kırılma olayınlarını duyduk, onun dışında yedek depoyla ilgili sorunlar var, ayrıca muadillerine göre çok yakıyor. Bir de plastik aksamları çabucak solacak kadar dandik, manetler çok kırılgan, arka fren pompası çok hassas falan filan... Ama benzin bitmesi dışında hiç yolda bırakmadı beni... Bakımın ve onarımdan az çok anlıyorsan alabilirsin. Arazide hafif olması çok önemli hakimiyet açısından

müdür ne yaptın sen karburatör işini?

ozgur325
21 Kasım 2012, 13:48
müdür ne yaptın sen karburatör işini?

Büyük başkan sen el atacaksın işte ya bizim motora :) Bi iki haftaya izin alacam başkanım, bi el atalım mı? Şimdi akü bitik yatıyo kapının önünde...

GaCCaLL
21 Kasım 2012, 15:19
Büyük başkan sen el atacaksın işte ya bizim motora :) Bi iki haftaya izin alacam başkanım, bi el atalım mı? Şimdi akü bitik yatıyo kapının önünde...

atalım atalımda bi mekan ayarlayalım bizim polatın garajı kullanabiliriz hemi akşamına ışık neyinde var orda dışarda bizim evin orda yapacak olursak hemi akşam saatini kullanamayız hemde soğukdan zayi oluruz alimallah :)

Mehmet Turan
21 Kasım 2012, 22:46
Bu ilanda motora takılı birşey var. Nedir ? Ne işe yarar ? http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-asya-sahibinden-sifirdan-farksiz-sifir-fiyati-6000-tldir-101239530/detay (akrapovic) yazıyor kickstart ın yanında

pegasso
22 Kasım 2012, 01:39
Bu ilanda motora takılı birşey var. Nedir ? Ne işe yarar ? http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-asya-sahibinden-sifirdan-farksiz-sifir-fiyati-6000-tldir-101239530/detay (akrapovic) yazıyor kickstart ın yanında

Galiba akrapovic değil, etiket yazmışlar ,yağ doldurma tıpasına takmışlar,Akropovicin böyle emanet bişi yapacagını sanmam. Duş hortumuna küçük eksoz bağlanmiş gibi duruyor:) hiçbir yararı olacağını sanmıyorum, hatta bana kalırsa zararı bile olabilir, oradan içerii su, toz herşey kaçabilir yanımdaki yılların endurocusu arkadaşa sordum o da bir anlam veremedi. Yanlış birşey söylemek istemem bende anlam veremedim, tahmini konuştum gerçekten bilen biri varsa bende merak ettim :)

Mehmet Turan
26 Kasım 2012, 18:05
Bu ilanda motora takılı birşey var. Nedir ? Ne işe yarar ? http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-asya-sahibinden-sifirdan-farksiz-sifir-fiyati-6000-tldir-101239530/detay (akrapovic) yazıyor kickstart ın yanında İlan yanından kaldırılmıştı şimdi güncellendi bakabilirsiniz

berk_cglr
28 Kasım 2012, 14:59
riallinin sitesinde de var yağ soğutucu tüp diyor ama tam olarak ne işe yarar ne gibi bir etkisi var bilemem birde o yağ nasıl onda soğur onuda anlamış değilim eğer stoklarında olsaydı deneme amaçlı kesin alıyordum

cem5106
30 Kasım 2012, 14:56
Merhaba arkadaşlar;
İki günde tüm sayfaları okudum paylaşımlar çok güzel motor hakkında gerçekten sağlam bilgiler ve en önemlisi çok iyi bir fikir edinme olanağı sunmuşsunuz tüm arkadaşlara teşekkürler. Motora yeni başlayacağım en ufak bir fikrim yok motorlar hakkında. Dağ bayır gezmek maksadıyla klx250, wr250 araştırmış ve wr250'de karar kılmıştım aslında ancak str ilk motor için çok daha uygun gibi geldi. Düş kalk, orasını burasını kurcala bozulan yeri yapmaya çalış yapamazsan üzülme parçayı komple değiştir vs.vs .avantajları tabii ikinci eli düşük ama o kadar olsun diyeceğiz. 10000 tllik motorla düşünce insanın kalbi acır ama STR'de sadece yere temas eden yerin acır. Ehliyetle beraber nisanda bir STR'de ben alacağım ve şimdiye kadar hep yürüdüğüm dağ bayır her neresi varsa motorla gezeceğim......

trazma
03 Aralık 2012, 02:54
http://www.youtube.com/watch?v=D8bpAQdQVOc&feature=share