Orijinalini görmek için tıklayınız : Kuba Kuba STR 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
bahadirce
23 Ağustos 2012, 11:35
Herkese günaydın...
Öner arkadaşım verdiğin bilgiler için teşekkür ederim...
ozgur325
23 Ağustos 2012, 12:34
herkese merhaba. bu benzin varken yolda kalma olayı sıkıcı olmaya başladı. artık motor az benzin varken çalışmıyor. benim düşüncem bu motorların benzin muslukları sıkıntılı, o yüzden sürekli veya bazen çok yoğun akış sağladığından motor ya boğuluyor ya tekliyor, egzozun sık sık patlaması da bundan olabilir. bazen de musluktan akış düştüğü için benzin bitmiş gibi yolda kalıyor. olayın rezervle falan alakası yok diye düşünmeye başladım. Tecrübeli arkadaşlar ne derler bu konuya? bu arada motorla ilgili parça sıkıntısı yaşanıyor arkadaşlar, yeni almak istiyenlere duyurulur!
GaCCaLL
23 Ağustos 2012, 15:29
herkese merhaba. bu benzin varken yolda kalma olayı sıkıcı olmaya başladı. artık motor az benzin varken çalışmıyor. benim düşüncem bu motorların benzin muslukları sıkıntılı, o yüzden sürekli veya bazen çok yoğun akış sağladığından motor ya boğuluyor ya tekliyor, egzozun sık sık patlaması da bundan olabilir. bazen de musluktan akış düştüğü için benzin bitmiş gibi yolda kalıyor. olayın rezervle falan alakası yok diye düşünmeye başladım. Tecrübeli arkadaşlar ne derler bu konuya? bu arada motorla ilgili parça sıkıntısı yaşanıyor arkadaşlar, yeni almak istiyenlere duyurulur!
musluk sürekli açık olsa dahi (bu motorlarda benzin pompası olmadığı için olsa bi ihtimal bozuk diyebilirdik) karburatörün boğulma gibi bir olayı olmaması lazım sorun karburatör kaynaklıdır özgür hocam yoksa musluktan değil. Mesela benim motorunda yedek olayı sıkıntılı çok yedeğe alıyorsun kafasına göre 15km kafasına göre 3km götürüyor zart diye yolda kalabiliyorsun...
ozrace
23 Ağustos 2012, 15:36
geçen gün serviste musluğu kontrol ettik usta ile,depodaki benzini bidona doldurduk ana depoda iken,sonra bi baktık benzin komple doldu bidona...:santa: eee hani yedek depo diye şaştık kaldık.peki direk hepsini çekiyorsa neden yolda kalıyoruz arkadaş hala çözebilmiş değiliz.bu duruma göre benzin sıfırlanana kadar motosikletin gitmesi lazım :silent:
GaCCaLL
23 Ağustos 2012, 15:46
geçen gün serviste musluğu kontrol ettik usta ile,depodaki benzini bidona doldurduk ana depoda iken,sonra bi baktık benzin komple doldu bidona...:santa: eee hani yedek depo diye şaştık kaldık.peki direk hepsini çekiyorsa neden yolda kalıyoruz arkadaş hala çözebilmiş değiliz.bu duruma göre benzin sıfırlanana kadar motosikletin gitmesi lazım :silent:
Musluğun benzin çeken yeri (yani yedek için çeken yeri) deponun tam dibinde en dibinde değildir o yüzden içinde benzin kalıyordur.
Eskiler bilirler eski Puch-Mobylette mottorlarda benzin bitince depoya işerlerdi ve aynen yola devam :) herkez motorun sidikle çalıştığını düşünür lakin işin iç yüzü öyle değil deponun dibinde kalan benzin yukarıya çıktığı için musluktan karburatöre benzin akışı sağlıyorlardı...
Olcay Avşar
23 Ağustos 2012, 16:59
geçen gün serviste musluğu kontrol ettik usta ile,depodaki benzini bidona doldurduk ana depoda iken,sonra bi baktık benzin komple doldu bidona...:santa: eee hani yedek depo diye şaştık kaldık.peki direk hepsini çekiyorsa neden yolda kalıyoruz arkadaş hala çözebilmiş değiliz.bu duruma göre benzin sıfırlanana kadar motosikletin gitmesi lazım :silent:
Öner bütün depoyu çekiyorsa daha önceki yedek depoya geçmelerde geçde olsa nasıl çalıştı peki?
Bence musluğu yanlış tarafa cevirip denediniz ustayla :)
Yav illa söktüreceksiniz bana şu depoyu musluğu filan :P
ozrace
23 Ağustos 2012, 18:18
Öner bütün depoyu çekiyorsa daha önceki yedek depoya geçmelerde geçde olsa nasıl çalıştı peki?
Bence musluğu yanlış tarafa cevirip denediniz ustayla :)
Yav illa söktüreceksiniz bana şu depoyu musluğu filan :P
devamlı beni yolda bırakan yani ana depo tarafındaydı musluk,bende şaştım kaldım vallahi :)
ozgur325
24 Ağustos 2012, 16:36
Musluğun benzin çeken yeri (yani yedek için çeken yeri) deponun tam dibinde en dibinde değildir o yüzden içinde benzin kalıyordur.
Eskiler bilirler eski Puch-Mobylette mottorlarda benzin bitince depoya işerlerdi ve aynen yola devam :) herkez motorun sidikle çalıştığını düşünür lakin işin iç yüzü öyle değil deponun dibinde kalan benzin yukarıya çıktığı için musluktan karburatöre benzin akışı sağlıyorlardı...
Yunus başkan ne diyosun şimdi, yolda kalınca depoya işeyelim mi işemeyelim mi :P
GaCCaLL
28 Ağustos 2012, 17:28
Yunus başkan ne diyosun şimdi, yolda kalınca depoya işeyelim mi işemeyelim mi :P
işemek sıkıntı değil de onu temizlemesini nasıl yapacaksın?? :queen:
Olcay Avşar
28 Ağustos 2012, 18:28
Pazar günü yolda kalma pahasına denedim yedek depo işini.
Normal depo bitsin yedek depoya geçip çalışıyo mu çalışmıyo mu diye test etmek için benzin almadım ve şile yolunda yolda kaldım.
Çünkü benzin bitti ve yedeğe aldığımda çalışmadı, çünkü depoda hiç benzin kalmamıştı :mrgreen:
Daha önce burada konuştuğumuz yedek depo asıl depo musluk yönünü yanlış belirlediğim için ben asıl depoda sanarken musluk yedekteymiş ve sonuna kadar bitti benzin :)
Neyse sonra Erhanın motordan 250 gram kadar öektik ekledik çalıştı hemen.
Benzinciye kadar giderken musluğu tekrar asıl sandığım depoya aldım yine bitti, hiç durmadan yedeğe çevirdim tekrar çalıştı.
Şimdi ben benim musluğun yedek ve asıl depo yönünü biliyorum ama bu herkes için geçerli değil.
Çünkü musluk depoya direk montajlı tiplerden değil, depodan gelen iki hortum var bunları depo söküm takımında yerini değiştirdiyseniz musluğunda yönü değişir haliyle.
Bu konuyu fotoğraflayıp hangi hortumun hangi yönde olması gerektiğini tespitleyeceğim.
Fakat benzin bitip tekrar benzin verildiğinde çalışmama gibi bir şey yok bende.
Bu tür çalışmama olayını yaşayanlar şunu denesin ;
yolda giderken hatta yokuş aşşağı tatlı tatlı inerken musluğu kapatın (ortaya alın) benzin bitsin motor sirkelemeye başlasın.
Sonrada tekrar açın musluğu kendiliğinden çaışmaya devam edecektir (debriyaja basmayın ama).
Çalışmazsa arıza yada sorun arayın, bizlede paylaşın ki fikir alışverişi yapak
ozgur325
29 Ağustos 2012, 10:40
işemek sıkıntı değil de onu temizlemesini nasıl yapacaksın?? :queen:
Daha iyi ya işte, karbüratör temizleyicisine boşa para vermeyiz, depo hortum karbüratör tertemiz olur gider :queen:
Pazar günü yolda kalma pahasına denedim yedek depo işini.
Normal depo bitsin yedek depoya geçip çalışıyo mu çalışmıyo mu diye test etmek için benzin almadım ve şile yolunda yolda kaldım.
Çünkü benzin bitti ve yedeğe aldığımda çalışmadı, çünkü depoda hiç benzin kalmamıştı :mrgreen:
Daha önce burada konuştuğumuz yedek depo asıl depo musluk yönünü yanlış belirlediğim için ben asıl depoda sanarken musluk yedekteymiş ve sonuna kadar bitti benzin :)
Neyse sonra Erhanın motordan 250 gram kadar öektik ekledik çalıştı hemen.
Benzinciye kadar giderken musluğu tekrar asıl sandığım depoya aldım yine bitti, hiç durmadan yedeğe çevirdim tekrar çalıştı.
Şimdi ben benim musluğun yedek ve asıl depo yönünü biliyorum ama bu herkes için geçerli değil.
Çünkü musluk depoya direk montajlı tiplerden değil, depodan gelen iki hortum var bunları depo söküm takımında yerini değiştirdiyseniz musluğunda yönü değişir haliyle.
Bu konuyu fotoğraflayıp hangi hortumun hangi yönde olması gerektiğini tespitleyeceğim.
Fakat benzin bitip tekrar benzin verildiğinde çalışmama gibi bir şey yok bende.
Bu tür çalışmama olayını yaşayanlar şunu denesin ;
yolda giderken hatta yokuş aşşağı tatlı tatlı inerken musluğu kapatın (ortaya alın) benzin bitsin motor sirkelemeye başlasın.
Sonrada tekrar açın musluğu kendiliğinden çaışmaya devam edecektir (debriyaja basmayın ama).
Çalışmazsa arıza yada sorun arayın, bizlede paylaşın ki fikir alışverişi yapak
Benim motorun çalışmama ve tekleme sorununun altından benzin filtresinin tıkalı olması çıktı.. Yurdum benzinleri çok temiz :pr: Çalışmama sorunu ondan oluyormuş ama yedek rezerv olayı dediğiniz gibi hortumların yeri değişince musluğunda yönü değişiyor o yüzden ben hangisi rezerv hangisi ana depo çok kafaya takmıyorum. Yola çıkmadan motoru salla, depoda yeterli benzin yoksa full le en güzel yöntem bu :mrgreen:
GaCCaLL
29 Ağustos 2012, 12:58
Daha iyi ya işte, karbüratör temizleyicisine boşa para vermeyiz, depo hortum karbüratör tertemiz olur gider :queen:
Benim motorun çalışmama ve tekleme sorununun altından benzin filtresinin tıkalı olması çıktı.. Yurdum benzinleri çok temiz :pr: Çalışmama sorunu ondan oluyormuş ama yedek rezerv olayı dediğiniz gibi hortumların yeri değişince musluğunda yönü değişiyor o yüzden ben hangisi rezerv hangisi ana depo çok kafaya takmıyorum. Yola çıkmadan motoru salla, depoda yeterli benzin yoksa full le en güzel yöntem bu :mrgreen:
Benimkinde belli de ne oluyor?
Musluk kafasına göre takılmaktan geri kalmıyor geçen yedeğe geçtiğimde tamı tamına 3KM gitmişim? ne güzel değilmi :)
Sen tam bütün malzemeyi topla motora yükle memlekete gideceğim ya kendi kendimede diyorum benzinde az var içinde ama eskişehir yolundaki opetten alırım diye işten bir çıkış çıkarsın eskişehir yolunda çalışma ve sosyal güvenlik bakanlığının orda at gibi kaldım yüklü motorla içinde gram benzin yok! halbüki 3 km olmuş ben yedeğe geçeli.Artık ittire ittire emek 8 deki opetten fulledim kaldığım yerden devam...
Syanur
31 Ağustos 2012, 01:59
@Olcay Deneyin güzel... Yolda kalanlar kervanına hoş geldin. :) Ben de olayı biraz daha paranoyaya sürükleyim bari. İlk yolda kaldığımda musluğun 2 yönünü de denedim ve motor çalışmadı. Ve sandım depoya hava gitmediği için çalışmadı. Benzinliğe biraz yokuş aşağı ve azcık düzlük geçerek vardım, paçayı kurtardım.
2. kez yolda kaldığımda(benzin bittiğine eminim, motor bir süre tekledi ve durdu, menzil olarak da bitmesi gerekiyordu zaten) reserve aldım ve hemen depoyu açtım. Motor direk çalıştı. Ve dedim ki, haaaa demekki depoya hava girdi, sorun çözüldü.
3. kez yolda kaldığımda, tesadüfe bak ki ilk kez kaldığım yerdeydim(arkadaşımın apartmanının önü :D). Bu seferde hemen depoyu reserve aldım ve kapağı açtım. Fakat motor çalışmadı...! Depoyu açtım çalkaladım, ses duyamayınca kaskı çıkardım çalkaladım, yine ses duyamadım. Benzin tamamen bitmişti. Yine motoru biraz iterek benzinliğe ulaştım. Ve musluk yönlerinden şüphelendim.
Durum biraz çelişkili... Durumlar birbirine uymuyor. Çözen olursa birisi bana da haber etsin :) Not: Bende benzin filtresi yok...:wiinkk:
@Gaco Hiç anlatmıyon... :D
@özgür Yolda kalırsan beni ara, gelir benzin takviyesi yaparım hemen, litresi 8 TL den :cherry:
GaCCaLL
31 Ağustos 2012, 02:55
@Olcay Deneyin güzel... Yolda kalanlar kervanına hoş geldin. :) Ben de olayı biraz daha paranoyaya sürükleyim bari. İlk yolda kaldığımda musluğun 2 yönünü de denedim ve motor çalışmadı. Ve sandım depoya hava gitmediği için çalışmadı. Benzinliğe biraz yokuş aşağı ve azcık düzlük geçerek vardım, paçayı kurtardım.
2. kez yolda kaldığımda(benzin bittiğine eminim, motor bir süre tekledi ve durdu, menzil olarak da bitmesi gerekiyordu zaten) reserve aldım ve hemen depoyu açtım. Motor direk çalıştı. Ve dedim ki, haaaa demekki depoya hava girdi, sorun çözüldü.
3. kez yolda kaldığımda, tesadüfe bak ki ilk kez kaldığım yerdeydim(arkadaşımın apartmanının önü :D). Bu seferde hemen depoyu reserve aldım ve kapağı açtım. Fakat motor çalışmadı...! Depoyu açtım çalkaladım, ses duyamayınca kaskı çıkardım çalkaladım, yine ses duyamadım. Benzin tamamen bitmişti. Yine motoru biraz iterek benzinliğe ulaştım. Ve musluk yönlerinden şüphelendim.
Durum biraz çelişkili... Durumlar birbirine uymuyor. Çözen olursa birisi bana da haber etsin :) Not: Bende benzin filtresi yok...:wiinkk:
@Gaco Hiç anlatmıyon... :D
@özgür Yolda kalırsan beni ara, gelir benzin takviyesi yaparım hemen, litresi 8 TL den :cherry:
Mevzu geçmemiştir hacı :mrgreen: yoksa gizlim saklım yok biliyon..
Bi ara boşa çıktığımda musluğu sökücem zaten manuel olarak denicem şu yedek olayını bi pet şişe yardımıyla falan :cat:
Olcay Avşar
31 Ağustos 2012, 10:37
Syanur olayı özetlemişsin işte, benzin bittiğinde musluğu çevirdin çalışmadı. Çünkü depoda benzin yoktu, yani musluğu rezerv de bıraktığın için bitti hepsi :)
2. yolda kalmanda musluk doğru yöndeydi demek ki.
Bu arada havayla filan ilgisi yok bence, deneyin görün musluğu off konumuna alın benzin bitsin sonra geri açın. Saniyesinde çalışıyor.
Musluk yönünü motora bakım yapacağım zaman fotolayıp anlatıcam inşallah.
Syanur
31 Ağustos 2012, 11:07
@Olcay Bizde musluk 7/24 yukarı bakar... :) Yani musluğum her seferinde aynı konumdaydı(yukarıda), belirtmemişim. Garip olan bu zaten. :) Neyse, bende benzin filtresi bakıyorum, onu takarken komple bir sökeyim, göreyim hortumlar nerede, deponun ne kadar altında üstünde, reserv gerçekten var mı yok mu...
Bir de ben bir konuda yanlış yapıyorum. Benzin filtrem olmadığı halde depo iyice azalınca benzin alıyorum... Hernekadar depo sürüş esnasında çalkalanıyormuş gibi görünse de pislikler dip tarafa doğru toplanıyor. O zaman da reserve geçince yada dibe yaklaşınca motora biraz pislik felan da gidiyordur kanımca. Benim aletin forumunda(yabancı) birisi uyarmış, kesinlikle benzin filtresi takmadan reserv'i kullanmayın diye. Yani deponun dibini kullanmayın demiş. Demekki bir sıkıntı yaşadıysa belki... :)
@GaccaLL Sevgili arkadaşım, sen bana bir benzin filtresi al, kes, tak... Bana olan tüm senet, çek ve benzeri borçlarını sileyim... ne dersin? :)
ozgur325
31 Ağustos 2012, 11:26
arkadaş herkes çıkarcı olmuş litresi 8 liradan benzin alacağıma 8 km motor iterim ben :P ben sorunu anladım, karbüratör nerdeyse depoyla aynı seviyede olduğu için rezervde kalan benzinin basıncı, musluk ve filtreden geçip karbüratöre ulaşmaya yetmiyor olay bu... zaten bence olayı komplike hale getirmeye de gerek yok, her 200 km de bir benzinliğe yanaşacaz bunun başka çözümü yok, biliyorum benzin bitecek diye içiniz sızlasa da burası dünyanın 2. en pahalı benzininin kullanıldığı ülke :bounce:
GaCCaLL
31 Ağustos 2012, 12:36
@GaccaLL Sevgili arkadaşım, sen bana bir benzin filtresi al, kes, tak... Bana olan tüm senet, çek ve benzeri borçlarını sileyim... ne dersin? :)
Tamam moruk bu anlaşma çok cazip geldi bana :queen:
edit: Sıfır motorda ne pisliği :sunny: hayır ben geçen kış depomu söktüğümden biliyorum bi sıkıntı problemi yoktu,
Ve bunda etken olarak bizim depoların laylondan yapılmış olmasının büyük etkisi var zira metal depolarda paslanmadan dolayı çokça çökeltiler olmakta...
arkadaş herkes çıkarcı olmuş litresi 8 liradan benzin alacağıma 8 km motor iterim ben :P ben sorunu anladım, karbüratör nerdeyse depoyla aynı seviyede olduğu için rezervde kalan benzinin basıncı, musluk ve filtreden geçip karbüratöre ulaşmaya yetmiyor olay bu... zaten bence olayı komplike hale getirmeye de gerek yok, her 200 km de bir benzinliğe yanaşacaz bunun başka çözümü yok, biliyorum benzin bitecek diye içiniz sızlasa da burası dünyanın 2. en pahalı benzininin kullanıldığı ülke :bounce:
Özgür hurafe bunlar hep dış mihrakların oyununa geliyorsun yok öle yasınçdı yok karburatör depo ile aynı seviyedeydi falan illüminatinin işleri :mrgreen: baksanıza 2 aydır aynı mevzu dönüyor topaçda :)
ozgur325
31 Ağustos 2012, 12:47
Özgür hurafe bunlar hep dış mihrakların oyununa geliyorsun yok öle yasınçdı yok karburatör depo ile aynı seviyedeydi falan illüminatinin işleri :mrgreen: baksanıza 2 aydır aynı mevzu dönüyor topaçda :)
Bende onu diyorum işte çekik gözlü dış mihrakların oyunu bunlar.. Başkan bi gezi ayarla da eylül 15 ten sonra, çadırları yüklenip cuma çıkıp pazar dönelim olmamı?
Syanur
31 Ağustos 2012, 13:01
Yapcaz özgürüm yapcaz... Daha dün gece çadırlara baktım netten :mrgreen:
Bir de benzinde de pislik olabiliyor. Ayrıca zamanla deponun içine toz toprak girebiliyor. Malum bizim depolar alman teknolojisi ile kapaklanmıyor :)
Olcay Avşar
31 Ağustos 2012, 13:01
arkadaş herkes çıkarcı olmuş litresi 8 liradan benzin alacağıma 8 km motor iterim ben :P ben sorunu anladım, karbüratör nerdeyse depoyla aynı seviyede olduğu için rezervde kalan benzinin basıncı, musluk ve filtreden geçip karbüratöre ulaşmaya yetmiyor olay bu... zaten bence olayı komplike hale getirmeye de gerek yok, her 200 km de bir benzinliğe yanaşacaz bunun başka çözümü yok, biliyorum benzin bitecek diye içiniz sızlasa da burası dünyanın 2. en pahalı benzininin kullanıldığı ülke :bounce:
Özgür ama ben yolda kaldıktan sonra 250 gram benzin ile denediğimde musluk çok rahat görevini yerine getirdi (musluğun doğru yönlerini anladıktan sonra)
Yani motor stop ettiğinde rezerve aldığımda çalıştı, zaten emiş yapıldığı için herhangi bir basınca ihtiyacı yok ki.
ozgur325
02 Eylül 2012, 14:01
Özgür ama ben yolda kaldıktan sonra 250 gram benzin ile denediğimde musluk çok rahat görevini yerine getirdi (musluğun doğru yönlerini anladıktan sonra)
Yani motor stop ettiğinde rezerve aldığımda çalıştı, zaten emiş yapıldığı için herhangi bir basınca ihtiyacı yok ki.
Doğrusun üstad ama stop ettiğinde motorda mutlaka az da olsa benzin vardır bunu da hesaba katmak lazım. Yine de senden olayı aydınlatmanı bekliyoruz :silent: Neyse ki depo büyük, 6-7 lt olsa ne yapacaktık :)
Yapcaz özgürüm yapcaz... Daha dün gece çadırlara baktım netten :mrgreen:
Bir de benzinde de pislik olabiliyor. Ayrıca zamanla deponun içine toz toprak girebiliyor. Malum bizim depolar alman teknolojisi ile kapaklanmıyor :)
Dostum valla benim de çok fena yol yapasım var. Haritadan değişik güzergahlar çıkarıyorum, mesela alanyaya köy yollarını dolanarak inen kestirme bir yol. http://goo.gl/maps/gYZEv
Eylülün 15 inden sonra her türlü plana uyarım, patronumuz yunus da başımızda olursa çin malıyla fizana bile gideriz :queen::queen:
GaCCaLL
03 Eylül 2012, 11:22
Dostum valla benim de çok fena yol yapasım var. Haritadan değişik güzergahlar çıkarıyorum, mesela alanyaya köy yollarını dolanarak inen kestirme bir yol. http://goo.gl/maps/gYZEv
Eylülün 15 inden sonra her türlü plana uyarım, patronumuz yunus da başımızda olursa çin malıyla fizana bile gideriz :queen::queen:
Sıkıntı yok inşallah aklımızda bi amasra bi batum ne bileyim bi yedigöller var sezon bitmeden :P
Syanur
03 Eylül 2012, 13:24
Dostum valla benim de çok fena yol yapasım var. Haritadan değişik güzergahlar çıkarıyorum, mesela alanyaya köy yollarını dolanarak inen kestirme bir yol. http://goo.gl/maps/gYZEv
Eylülün 15 inden sonra her türlü plana uyarım, patronumuz yunus da başımızda olursa çin malıyla fizana bile gideriz :queen::queen:
Sen niye eskişehire gelmedin ??? Büyük kayıp oldu valla...
Ama güzergahın güzel olmamış, beğenmedim. O yollarda uyursun... Beyşehir tarafına doğru kaydırmak lazım o yolu. Konya üzerinden çok düz oluyor, Eskişehir tecrübemden sonra hiiiiiiiç tavsiye etmem.
Sıkıntı yok inşallah aklımızda bi amasra bi batum ne bileyim bi yedigöller var sezon bitmeden :P
Sezon neymiş... Sen sezoncu motorculardan mısın? Yanlış tanımışım seni.... :farao:
:cherry:
mevlana27
05 Eylül 2012, 13:07
Şeklen benziyor ama aynı değil.
Erhan Erdil
05 Eylül 2012, 18:39
Gidon yükselticiyi sonunda taktım
http://img222.imageshack.us/img222/4688/27816416.jpg
http://img594.imageshack.us/img594/3349/74660426.jpg
http://img18.imageshack.us/img18/5344/36208491.jpg
Bu da yeni kamera tutucusu
http://img542.imageshack.us/img542/8738/60552565.jpg
Çekim açısı da bu
http://img801.imageshack.us/img801/1657/14691161.jpg
Syanur
05 Eylül 2012, 19:18
Yükseltici tam gidonun tırtıklarına gelmemiş ama olsun, sorun olmaz umarım arazide. Güzel olmuş
Erhan Erdil
06 Eylül 2012, 01:51
Yükseltici tam gidonun tırtıklarına gelmemiş ama olsun, sorun olmaz umarım arazide. Güzel olmuş
Mecburen öyle takıldı. Yükseltici tam takıldığında alttaki vidaları sıkmak imkansız.
GaCCaLL
06 Eylül 2012, 18:01
Sen niye eskişehire gelmedin ??? Büyük kayıp oldu valla...
Sezon neymiş... Sen sezoncu motorculardan mısın? Yanlış tanımışım seni.... :farao:
:cherry:
Kendim için değil soğuktan kaburgaları buz tutan(geçen sene forumda soğuktan dolayı açmadık topaç bırakmayan) arkadaşlar için yazmıştım ben o cümleciği ama boşa dememişler iyilikten maraz doğar diye kendi kaşınan kışın karadeniz turu yaparmış,
hiç yapamazsa trans-toros yaparmış...
Hadi bakalım buyrun burdan yakınız sayın Ziyaa efendi..:queen:
ozgur325
07 Eylül 2012, 17:21
Kendim için değil soğuktan kaburgaları buz tutan(geçen sene forumda soğuktan dolayı açmadık topaç bırakmayan) arkadaşlar için yazmıştım ben o cümleciği ama boşa dememişler iyilikten maraz doğar diye kendi kaşınan kışın karadeniz turu yaparmış,
hiç yapamazsa trans-toros yaparmış...
Hadi bakalım buyrun burdan yakınız sayın Ziyaa efendi..:queen:
sonra neymiş efendim benim motor fazla rüzgar alıyo bunlar böyle başkan bakma sen bunlara, burda show yaparlar motor üstünde tosbalarla yarışırlar :D o değil de hakkaten şöyle yağmur yağış olsa da donumuza kadar çamura bulansak :cat: hee bu arada büyük kayıp olduğunu iddia eden arkadaşlar hiç demedi eskişehire gidiyoz diye :thumright :king:
Gidon yükselticiyi sonunda taktım
http://img222.imageshack.us/img222/4688/27816416.jpg
http://img594.imageshack.us/img594/3349/74660426.jpg
http://img18.imageshack.us/img18/5344/36208491.jpg
Bu da yeni kamera tutucusu
http://img542.imageshack.us/img542/8738/60552565.jpg
Çekim açısı da bu
http://img801.imageshack.us/img801/1657/14691161.jpg
Üstad gidon yükseltici çok güzel olmuş.. piyasada satılan yükselticilerden mi aldın yoksa kendi imalatın falan mı? ben de cross motor gidonlarından alıp taktım, baya bi yükseldi.
balayyusuf
13 Eylül 2012, 02:40
sevgili arkadaşlarım ben yavaşlayınca sanki motorumun arkasında bir sağa sola gezme hissi oluşuyor bu sizdede varmı normalmi bilgi verirseniz sevinirim.
viper17
13 Eylül 2012, 03:03
sevgili arkadaşlarım ben yavaşlayınca sanki motorumun arkasında bir sağa sola gezme hissi oluşuyor bu sizdede varmı normalmi bilgi verirseniz sevinirim.
Vites düşürürken mi ? Öyleyse normal :)
ozrace
13 Eylül 2012, 10:35
vites düşürünce bendede oluyor o kıç atma...
balayyusuf
14 Eylül 2012, 00:32
benim motordaki gezinme olayı vites düşürürken değilde yavaşlayınca hissediliyor örneğin 20 km hızla giderken debriyajı sıkınca arka taraf gezinme hissi veriyor acaba akord ayarımı bozuk diye düşündüm ama motoru askıya alıp vitese taktım lastik normal dönüyor gibi geldi bana bu hastalık sizdede varmı
Olcay Avşar
14 Eylül 2012, 10:13
Hiç hissetmedim bugüne kadar gezinme filan, gerçi daha 500 km kullandım :mrgreen:
Eğer varsa böyle bir gezinti sırasıyla kontrol edilmesi gerekenler;
cant eğriliği
lastik yamukluğu (içinden tel kırmış olabilir)
zincir ayarından tekerin sağlı sollu düz durduğundan emin olunması
Vites düşürüken hissediyorum diyenler vites düşürmekten kasıtları kompresyon yapmaksa eğer (vitesi düşürüp debriyajı bırakarak)
bir nevi frenaj uygulandığı için tekerin kontrol kaybı yaşamsı normal.
Motosikletlere kamyon muamelesi yapmayın, frenler yavaşlatmak ve durdurmak için yeterli ve en sağlıklı yöntemdir. Komresyon da neymiş :)
dockerengin
14 Eylül 2012, 10:53
Motosikletlere kamyon muamelesi yapmayın...
Olcay abi çok güldüm bu lafına :mrgreen:
Syanur
14 Eylül 2012, 14:12
Motosikletlere kamyon muamelesi yapmayın, frenler yavaşlatmak ve durdurmak için yeterli ve en sağlıklı yöntemdir. Komresyon da neymiş :)
:) Şaka bir yana, benim motor kendini kamyon gibi hissetmeyi seviyor sanırım. Çünkü frenleri bana cidden yetersiz geliyor.. Özellikle yokuş aşağı. O açıdan motor frenini kullanmıyorum diyemem(öyle aniden debriyaj bırakmıyorum, yavaş yavaş)
Şu yazdıklarımı bir gözden geçirdim de, zor şartlar altında motoru suçlayan tecrübesiz bir kullanıcıyım galiba :mrgreen:
trazma
16 Eylül 2012, 11:57
amuda kalkmış bir str :)
http://b1209.hizliresim.com/11/j/d32p4.jpg
Mehmet Turan
17 Eylül 2012, 01:52
str 250nin orjinal lastikleri asfaltta virajlarda kayıyor mu
GaCCaLL
17 Eylül 2012, 09:49
Viraja nasıl girdiğine bağlı.
Ama tabiki cadde lastiğiyle kıyaslayamazsın.
eby78
19 Eylül 2012, 01:14
Arkadaşlar hepinize selamlar..str yi uzun zamandır takip ederim sizin bu başlıkta,lakin yazmak şimdi kısmet oldu diyebilirim.kısmetse perşembe günü yeni kasa 2012 model bir str alıyorum,tvs apache den sonra değer mi bilemem ama str nin beni üzeceğini pek zannetmiyorum..bu motor hakında tüm sayfaları okudum gibi,izlenımler olumlu şu an için..bir aksilik çıkmaz ise artık sizlerden biri olarak aranıza katılacağım :)
ytczm
20 Eylül 2012, 12:29
Arkadaşlar şöyle bir blog açtım, gezilerimi fotoğraflarımı artık burada yayınlayacağım...
Şu an üç konu var,gezdikçe ve çektikçe ekleyeceğim :)
Hakkımda (http://ikitekergunlukleri.blogspot.com/2012/09/hakkmda.html)
Sarıkamış Gezisi (http://ikitekergunlukleri.blogspot.com/2012/09/30c-esliginde-sarkams.html)
STR ile Doğu Karadeniz (http://ikitekergunlukleri.blogspot.com/2012/09/iki-teker-gunlukleri-dogu-karadeniz.html)
Tavsiye,görüş,öneri,eleştiri vs için yazmaktan çekinmeyin.
cakalaz
20 Eylül 2012, 12:54
Arkadaslar; Hayabusamın yanında bı tane de bu motordan mı alsam , dağ bayır gezmek ıcın?
1000 Peşin; 200 TL taksitle verıyor bayiler ; KAPI teslimi hem de :)
Karadeniz Dağllarında sorun yasar mıyım acaba?
Syanur
20 Eylül 2012, 15:35
Maddi sıkıntı yoksa apachi 4v cross 250 tavsiye ederim.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-apachi-xz250r-4v-30-ps-stoklarimizda-sokk-fiyat-k-kart-36-tak-76709625/detay
http://www.apachi.com.tr/TR/products/motosiklet-modelleri/apachi-4v-cross
Kuba da iş görür tabi
ytczm
20 Eylül 2012, 16:36
Arkadaslar; Hayabusamın yanında bı tane de bu motordan mı alsam , dağ bayır gezmek ıcın?
1000 Peşin; 200 TL taksitle verıyor bayiler ; KAPI teslimi hem de :)
Karadeniz Dağllarında sorun yasar mıyım acaba?
Güzel bir tercih olur,sıkıntı yaratacağını sanmıyorum.. Ben geçen bayağı dağ bayır karadeniz gezdim sıkıntı olmadı :)
Mehmet Turan
20 Eylül 2012, 22:22
str 250de sele altı bagaj var mı vida somun tornavida koyacak kadar
oguz_ersin
20 Eylül 2012, 23:17
Arkadaşlar herkese iyi akşamlar
Bir STR 250 kullanıcı olarak benim sorunum;karbiratördeki gaz-hava ayarını bozdum sanırım.Ben karbiratörü temizlemek için söktüğümde (gece saat 12 gibiydi sanırım) :)
sanırım kazayla benzin-hava ayarını bozdum.Bu karışımı ayarlayan civata hangisi? internette bolca araştırdım.herkes bir civatadan bahsediyor,sıkın sonra 2-3 tur gevşetin diyor.bu nerde ve nasıl müadahel edilmelidir?
Bunun dışında motorun kıçının gezinme olayı kuvvetle muhtemel göbekteki saplamalar gevşemiş olabilir.sıktırın yadan değiştirin.benim motorda da olmuştu,değiştirdim.herhangi bir sorun yaşamıyorum artık
trazma
22 Eylül 2012, 20:44
emsali bulunmayan str :) (motorum satılıktır arkadaşlar nakit ihtiyacından)
http://f1209.hizliresim.com/11/q/d97y8.jpg
Syanur
24 Eylül 2012, 12:25
Arkadaşlar ön-arka kuba STR çıkma Jant takımı arıyorum. Yada sizin motora uyan jant takımı. Anladığınız üzere kendi motoruma takıcam :) Jant+lastik olsa da olur. Uygun fiyattan bişeyler bakıyorum. Yardımcı olabilecek olan var mı??
ozgur325
24 Eylül 2012, 20:59
Arkadaşlar ön-arka kuba STR çıkma Jant takımı arıyorum. Yada sizin motora uyan jant takımı. Anladığınız üzere kendi motoruma takıcam :) Jant+lastik olsa da olur. Uygun fiyattan bişeyler bakıyorum. Yardımcı olabilecek olan var mı??
gün geçmiyor ki bilinçsiz, tercihleri netleşmemiş bir motorcu daha aramıza katılmasın... supermoto alır cross a çevirir, chopper alıp enduro yapar, scooterla araziye girer, touringle lahmacun servisi yapar, race alıp sepet takar, comuter alır arkasına müzik tesisatı yaptırıp egzozu açtırır hatun görünce ara gazı verir... :queen::queen: bu arada jant lastikleri değişek mi :mrgreen:
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO