PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Kuba Kuba STR 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45

ozrace
24 Temmuz 2012, 09:57
buda benim ufaklığın canavar :mrgreen: http://e1207.hizliresim.com/z/s/b0mk7.jpg http://e1207.hizliresim.com/z/s/b0mlb.jpg http://e1207.hizliresim.com/z/s/b0mm1.jpg http://g1207.hizliresim.com/z/s/b0mn5.jpg

harbi egsozcuymuşsun yaw :mrgreen: motorun çok güzel duruyor,güle güle kullan.şu alt korumadan bende düşünüyorum,özellikle arazide çok işe yarar...

egzozcu37
24 Temmuz 2012, 15:41
sağol dostum :mrgreen: o koruma baya işe yarıyor yapmak lazım yada ramzeyin muhafazası var 12 tl oda olur.

rojhat
26 Temmuz 2012, 06:32
motora bayilidim cidden cok güzel :))
bende bu hafta almayi dusunuyorum 2-3 aksilik yasadim artik sonunda alcam ama hala aklimda sikinti var...
yolda birakirmi diye aklimda sorular var cok sıkıntı cekermiyim diye cunku ogrenciyim ve bu sene cok ugrascak zaamanim olmicak oyuzden bana azcik yardimci olursnız sevinirim

ytczm
26 Temmuz 2012, 10:09
motora bayilidim cidden cok güzel :))
bende bu hafta almayi dusunuyorum 2-3 aksilik yasadim artik sonunda alcam ama hala aklimda sikinti var...
yolda birakirmi diye aklimda sorular var cok sıkıntı cekermiyim diye cunku ogrenciyim ve bu sene cok ugrascak zaamanim olmicak oyuzden bana azcik yardimci olursnız sevinirim

Başlığa gözatmanı tavsiye ederim:) Tık demedi 650km boyunca..

http://www.enduroist.com/forum/showthread.php?t=7222

Motoruna güven ve onu iyi doyur,asla yolda bırakmayacaktır seni :wiinkk:

ozrace
26 Temmuz 2012, 10:12
arkadaşlar,benzin bitince yedeğe alıyorum ama motor çalışmıyor,jigle de bir süre çalışıyor sonra stop ediyor,biraz zaman geçince çalışıyor.aynı sorunu yaşayan varmı yoksa benim motordamı bir arıza var?ona göre servise götüreyimde bozuk bişey varsa deyiştirsinler...

Olcay Avşar
26 Temmuz 2012, 10:36
Öner sırf senin bu yedek depoyada geçtiğinde zor çalışma durumunu anlamak için benzin almıyorum bekliyorum yedeğe geçsin diye ama geçmiyor bir türlü :)

Bir sorun olacağını sanmıyorum,

Galiba benzin biter bitmez motor kompresyonu ve emme gücü düşmeden açamıyorsun sanırım yedek depoyu. Çünkü bu tür küçük motorlarda benzin pompası yoktur, benzin emme ile çekilir.

Ya benzin bittiğinde motor tam durmadan musluğu açıp emdireceksin, yada durup benzinin aşşağı akmasını bekleyeceksin.

Syanur
26 Temmuz 2012, 12:00
arkadaşlar,benzin bitince yedeğe alıyorum ama motor çalışmıyor,jigle de bir süre çalışıyor sonra stop ediyor,biraz zaman geçince çalışıyor.aynı sorunu yaşayan varmı yoksa benim motordamı bir arıza var?ona göre servise götüreyimde bozuk bişey varsa deyiştirsinler...

Aynı sorun benim motorda da başıma geldi geçen gün. Ama benimkisi hiç çalışmadı... Bir de ufak bir düzeltme yapayım, depo anahtarı yukarıda yani yedek kısmında duruyordu, o şekilde benzin bitti. Sonra aşağıya aldım ama çalışmadı. Benim bildiğim bu şekilde ~1 litre kadar benzin kalmış olması gerek motorda, acaba anahtarın işlevi konusunda tam tersini mi düşünmeliyim ??:silent:

ytczm
26 Temmuz 2012, 13:10
Bende de oldu.. Benzin bitti, yedeğe aldım ve 1 1,5 km gittikten sonra çalışmadı. Açıp baktım daha benzin vardı ve gözüküyordu... Gidip 1lt benzin aldım daha sonra gene çalışmadı, 5-10dk uğraştan sonra çalıştı..

Hayret ettim. Geçen benzin bitip yedeğe geçtiğinde yaklaşık 20 km götürmüştü beni. En son 1kmde bitmesi şaşırttı açıkçası..

Olcay Avşar
26 Temmuz 2012, 13:29
Dur bakalım şu benimki bir yedeğe geçsin o zaman anlarız derdini, belkide depoya bağlanan kısmın sökülüp modifiye edilmesi gerekiyor olabilir.

Gerçimotora hiç binmiyorum ki nasıl bitecekse benzin, hala 250 km de filan :mrgreen:

ozrace
26 Temmuz 2012, 16:31
Dur bakalım şu benimki bir yedeğe geçsin o zaman anlarız derdini, belkide depoya bağlanan kısmın sökülüp modifiye edilmesi gerekiyor olabilir.

Gerçimotora hiç binmiyorum ki nasıl bitecekse benzin, hala 250 km de filan :mrgreen:

abi ne yaptın 250km 'mi :) benimki 2000km ye yaklaştı vallahi,belin iyileşince arasıra işe motorla git gel'de motorcağız yol görsün :queen: bu arada ramazan'dan sonra iyileşirsen yine bi ormana dalalım...

ozgur325
27 Temmuz 2012, 14:39
bu yüzden 2-3 kere yolda kaldım ben... benzin olsa da yine yolda bırakıyor emiş düştüğünden. stop edip bir süre beklediğinde çalışıyor ancak bir iki km sonra yeniden stop ediyor. Benzin depo kapağından yeteri kadar hava alamadığından olabilir mi acaba?

Olcay Avşar
27 Temmuz 2012, 15:22
Benzin depo kapağından yeteri kadar hava alamadığından olabilir mi acaba?

Süper fikir, evet olabilir.

izmirian
28 Temmuz 2012, 04:37
motosiklette vites göstergesi varmı fotoğraflara baktım ama net göremedim bide vites geçişleri sert diyorlar kullandıkça yumuşar mı
Vites gostergesi var ama biraz nazenin . Benim vites gostergesi 3. Gun 2. Vitesi gostermemeye basladi(50. Km) bugun de 5 gitti (370. Km) belki de vites gostergesine bakmadan gitmeye alismak gerekli bilmiyorum; zira bircok motorda zaten yok

---------- Mesajlar birleştirildi - 03:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:34 ----------

Motorun surekli bir yerlerini sıkmak gerektiginden bahseden arkadaslara sormak istedigim bir soru da her arazi den sonra mi yoksa asvaltta yapilan 60-70 km lik yolculuklardan sonra da mi kontrol edilmeli ?
Eger kontrol edilmeliyse eline torna idayi alip nerelere bakmaliyim ?

ozrace
28 Temmuz 2012, 10:18
bu yüzden 2-3 kere yolda kaldım ben... benzin olsa da yine yolda bırakıyor emiş düştüğünden. stop edip bir süre beklediğinde çalışıyor ancak bir iki km sonra yeniden stop ediyor. Benzin depo kapağından yeteri kadar hava alamadığından olabilir mi acaba?

bunu bende düşündüm ve en son yolda kalışımda son çare deponun kapağını açıp çalıştırdım ve çalıştı.yanlız ondan önce bir süre bekleyip çalıştırmaya çalıştım.yani beklediğim içinmi yoksa deponun kapağını açtığım içinmi çalıştı orası tam bir muamma :) bidahakine direk depoyu açıp deniyeceğim ama....

Syanur
28 Temmuz 2012, 14:55
bunu bende düşündüm ve en son yolda kalışımda son çare deponun kapağını açıp çalıştırdım ve çalıştı.yanlız ondan önce bir süre bekleyip çalıştırmaya çalıştım.yani beklediğim içinmi yoksa deponun kapağını açtığım içinmi çalıştı orası tam bir muamma :) bidahakine direk depoyu açıp deniyeceğim ama....

Hadi bir an önce siz deneyin de ben de birdaha yolda kalmayayım :P Sanırım aynı durumdan şikayetçiyiz...

krmcn özdmr
28 Temmuz 2012, 15:05
motora yani başlayacağım str bunun için uygun mu ? sık motor değiştiremem bir crossmotor alıp 2-3 yıl onunla devam etmek istiyorum

ozrace
28 Temmuz 2012, 20:04
motora yani başlayacağım str bunun için uygun mu ? sık motor değiştiremem bir crossmotor alıp 2-3 yıl onunla devam etmek istiyorum

başlangıç için ideal ve seni tatmin edecek bir makina,yanlız;motra yeni başlayacağım diyorsun,motorun yüksekliği ve atikliği seni biraz zorlayabilir.hemen trafiğe girmeden boş yollarda bol bol pratik yapmanı öneririm....

badboy6630
28 Temmuz 2012, 22:17
benzin musluğu aşağı çevirirsen yedeğe almış olursun normalde yukarı doğru çevirmen gerekir en azından benim motorda öyle motorun sıkılacak yerleri arasında egzoz vidalarını eklemeyi unutmayın ve mutlaka yanınızda anahtar takımlarını ve birkaçtane vida ve somun bulundurmalısınız. uzun yola gelen bi motor bu yaz 2200 km yol yaptım arka sinyal eridi ve egzoz düşdü başka bi sorun çıkarmadı çok güzel bi motor

izmirian
29 Temmuz 2012, 23:43
benzin musluğu aşağı çevirirsen yedeğe almış olursun normalde yukarı doğru çevirmen gerekir en azından benim motorda öyle motorun sıkılacak yerleri arasında egzoz vidalarını eklemeyi unutmayın ve mutlaka yanınızda anahtar takımlarını ve birkaçtane vida ve somun bulundurmalısınız. uzun yola gelen bi motor bu yaz 2200 km yol yaptım arka sinyal eridi ve egzoz düşdü başka bi sorun çıkarmadı çok güzel bi motor
Daha ne olsun sinyal erimis egzos dusmus bence bu uzun yola gelmek degildir. Sehir icinde hersey yolunda gozukuyor ama sanirim uzun yol bu motor icin fazla iddiali. Zaten bu bir cross ne de olsa

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:41 ----------

Rodajim bitsin 2-3000 km daha tecrube kazandiktan sonra sanirim sehirler arasi yola biraz daha uygun bir motora gececegim .

ytczm
30 Temmuz 2012, 00:43
Daha ne olsun sinyal erimis egzos dusmus bence bu uzun yola gelmek degildir. Sehir icinde hersey yolunda gozukuyor ama sanirim uzun yol bu motor icin fazla iddiali. Zaten bu bir cross ne de olsa

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:41 ----------

Rodajim bitsin 2-3000 km daha tecrube kazandiktan sonra sanirim sehirler arasi yola biraz daha uygun bir motora gececegim .

Kardeşim öncelikle kross değil, endurodur bu motor..

Uzun yol gezi raporumu okumak istersen şuradan bakabilirsin. http://www.enduroist.com/forum/showthread.php?t=7222

Yolun %60i stabilize yol olduğunu düşünürsek ;uzun yol bu motor için iddialı değil,bu motor uzun yol için iddialı ;)

Ha bu arada sappasağlam gittim geldim,çok şükür çıt demedi 650km boyunca,iklim ve bölge şartlarını düşünürsek çok iyi performans sergiledi..

egzozcu37
30 Temmuz 2012, 01:14
str 250 li enduroysa.. kardeşim bu motor kros motoru ne uzun yolundan bahsetiyorsunuz ben 40 km yaptım canım çıktı str ile.bide xt 660 var bende alsana enduro işte strnin enduroyla alakası falan yok.

izmirian
30 Temmuz 2012, 03:07
Kardeşim öncelikle kross değil, endurodur bu motor..

Uzun yol gezi raporumu okumak istersen şuradan bakabilirsin. http://www.enduroist.com/forum/showthread.php?t=7222

Yolun %60i stabilize yol olduğunu düşünürsek ;uzun yol bu motor için iddialı değil,bu motor uzun yol için iddialı ;)

Ha bu arada sappasağlam gittim geldim,çok şükür çıt demedi 650km boyunca,iklim ve bölge şartlarını düşünürsek çok iyi performans sergiledi..

Evet gezi notlarinizi keyifle okudum hatta icime su serpti ama bir yandan da sık sık egsozun erittigi sinyaller surekli sagi solu sıkılan str ler sibop kesmeler kopan debriyaj telleri kirilan manetler cok ürkütuyor beni. İlk goz agrim bu motor ayri bir bag var aramizda evet ama biraz guvenmek istiyorum ona . Bir de ev is surekli(bostanli tinaztepe) cevre yolundan 60 km bir yolum var 70 km/h hiz ile yolda resmen sürünüyorum herkes tacizde . Tamam 500 km/h yapacak degilim ama soyle uzmeden yirtinmadan 100/110 istiyorum cok sey mi istiyorum ((: . Servis 3. Yag degisimi sonrasi rahatlarsin dese de soru isaretim baki kaliyor . Memleketin yollari konusunda da hak verdim aslinda .

ytczm
30 Temmuz 2012, 09:39
str 250 li enduroysa.. kardeşim bu motor kros motoru ne uzun yolundan bahsetiyorsunuz ben 40 km yaptım canım çıktı str ile.bide xt 660 var bende alsana enduro işte strnin enduroyla alakası falan yok.

Alıntı;


Öncelikle memlekette cruiser ve chopper ile enduro ve cross arasında ki fark tam bilinmiyor dolayısıyla yanlış bir kullanım söz konusu,

Örneğin Harley Davidson sahipleri çopır var bende derken aslında kast ettikleri motorlar bir cruiserdır. Chopper motorlar Orange County'de yapıldığı üzere custom yapılmış motorlardır.

Bir enduro ve cross arasında ki fark ise, enduronun gücü crossa göre daha düşüktür, enduro egzozları emisyon kurallarına daha uygundur, cross kesinlikle uymaz çünkü çoğu 2 zamanlıdır ve yağ yakarlar. En bariz fark ise bir cross motorda kesinlikle far olmaz, enduroda ise far vardır.

STR 250 enduroysa demişsin de Terra'nın 125lik bile endurosu var ona bakacak olursak,cc'ye bakmaz..

badboy6630
30 Temmuz 2012, 10:02
sinyal erimesinin çözümü basit egzos düşmeside 2000 bakımı yolculuk sırasına denk gelmesi sebiyle yaptıramadığımdan onun çözümüde 2 tane vida ve somun bunları sorun olarak görmüyorum.ve hala iddalıyım çok güzel motor

egzozcu37
30 Temmuz 2012, 10:25
kardeş ben zaten cc ye bakar diye bişi demedim cc ile alakası yok bu motor enduroysa bende birşey bilmiyorum...

rojhat
31 Temmuz 2012, 04:40
bende artik bi str sahibiyim motor cok güzel çok hosuma giddi.. sadece birazcik hızı az geriye kalan hersey cok iyi bide arka frrende sorun yasıyorum

ozrace
31 Temmuz 2012, 11:24
bende artik bi str sahibiyim motor cok güzel çok hosuma giddi.. sadece birazcik hızı az geriye kalan hersey cok iyi bide arka frrende sorun yasıyorum

hadi hayırlı olsun,Allah kaza bela göstermesin...Ramazan'dan sonra bir gezi yaparız artık :cat:

35emre35
31 Temmuz 2012, 13:14
arkadaşlar,benzin bitince yedeğe alıyorum ama motor çalışmıyor,jigle de bir süre çalışıyor sonra stop ediyor,biraz zaman geçince çalışıyor.aynı sorunu yaşayan varmı yoksa benim motordamı bir arıza var?ona göre servise götüreyimde bozuk bişey varsa deyiştirsinler...
benim strde musluk yedekte olmamasına rağmen tamamen bitipte 1 sefer yolda kaldım. serviste kontrol edildiğinde musluk arızalı çıktı ve garantiden değişti.

grksk
31 Temmuz 2012, 13:17
Merhaba, Karşıyakada oturuyorum motorcu ejdere gittim bu sabah str yi inceledim biraz, fiyatına göre güzel motor amaca yönelik diyebilirim.
4800 tl vadeli fiyat verdi nakite 4350 dedi oradaki bayan. Buradan alsam servisi nasıldır iyimidir veya sizin İzmirde önerebileceğiniz başka bir yer var mı hem motor alımı için hemde servis için.
Teşekkürler

Olcay Avşar
31 Temmuz 2012, 14:26
grksk o fiyata büyük ihtimal ile 2011 model eski tip ön maşa olan modellerdir.

Yahu gençler bu arada ben motoru satmayı düşünüyorum, heves ettik aldık ama binmeye hiç fırsatım olmuyor.

3-4 ay oldu motor hala 250 km de :mrgreen:

Bari sezon bitmeden satayım alan adam binsin kışın zaten yatıcak.

ozrace
31 Temmuz 2012, 14:41
grksk o fiyata büyük ihtimal ile 2011 model eski tip ön maşa olan modellerdir.

Yahu gençler bu arada ben motoru satmayı düşünüyorum, heves ettik aldık ama binmeye hiç fırsatım olmuyor.

3-4 ay oldu motor hala 250 km de :mrgreen:

Bari sezon bitmeden satayım alan adam binsin kışın zaten yatıcak.

haydaaa oldumu şimdi bu.daha yeni alışmışken araziye...

krmcn özdmr
31 Temmuz 2012, 16:47
frenlerde ne gibi sorunlar var

izmirian
31 Temmuz 2012, 19:48
Dun 500 km yi devirdim str ile. Su ana kadar karsilastiklarim. 193 cm 95 kiloyum motor gayet uygun bana kalirsa bu olculere gore ayrica torklu oldugu icin aizi uzmuyor. Sadece dizlikler depo hizasindaki kuba cikartmalarini cizdi motor dusmus gibi gozukuyor. Sele konusunda 45 dk dan sonra arabami aratiyor diyebilirim. Arazide hic denemedim sadece 1 kez kordondan gectim ((: ayran gibi oldum . İlk baslarda calisinca stop etme sorunu vardi bunu hatali gaz vermeden oldugunu buldum (motoru bogmamak lazim) su ana kadar vites gostergesi haric hic bir sorun yasamadim ama tabi bu motorun cinli oldugunun bilincinde ve dikkatli kullaniyorum onu uzmeden nazikce 500 bakimini 430 km de yaptirdim servisim 3. Yag degisimine kadar 6-7000 deviri gecme motor seni uzun yillar uzmeyecek dedi yani rodan 1000 degil biraz daha uzun surecek gibi . 6000 devir 5. Vites 70 yapiyor su anda cevreyolu icin jeyifsiz ve tacize acik bir surat ama zaten bu cihazin asil olayi surat degil. Gunbegun tecrubelerimi paylasacagim ama simdilik bu fiyata bu motor gayet mantiklidir. İnsanlar tipini cok begeniyor ayrica evet (:

grksk
31 Temmuz 2012, 19:49
Olcay
Evet dostum 2011 miş, adamakıllı motoruda toplamadan vitrine koymuşlar ön freni takmamışlar sarkık duruyor, yanına diger motorları dipdibe koymuşlar inceleyemedim bile. Kuba stickerı da epey dandik zaten alanda hemen söker.
2012 ile ne gibi farkları var ?

Buarada izmirli STRcilerden bayi ve servis adı bekliyorum..

egzozcu37
02 Ağustos 2012, 21:29
kardeş bende arka frende sorun var ne yaptık ne ettiysek bir türlü yapamadık sanayide frenciye götürdüm yeni fren merkezi aldım 3 saat uğraştım olmadı...

trazma
03 Ağustos 2012, 02:41
arka fren merkezi sorunu bende de vardı.orjinal merkezin hidrolik tankı yetersiz kalıyor.yeni bir plastik hidrolik tankı olan ve hortum benzeri birşeyle merkezi destekleyen bir fren merkezi alırsanız sorun düzelir.öncelikle içindeki havayı almanız gerekir ilk başlarda boşa akan hidrolikten dolayı tutmaz ama 1-2 gün içinde sorun gider.

ozgur325
03 Ağustos 2012, 11:15
kardeş bende arka frende sorun var ne yaptık ne ettiysek bir türlü yapamadık sanayide frenciye götürdüm yeni fren merkezi aldım 3 saat uğraştım olmadı...

ben de hidroliği değiştirdiğimde aynı sorunu yaşadım. havayı almaya başlamadan önce elinle sonuna kadar kaliperle disk arasındaki boşluğu almanız gerekiyor. yani kaliperin bağlandığı demiri iten pompa içindeki pim, olabildiğince dışarıda (itilmiş) olacak ki içi hidrolikle dolsun. daha sonra tapayı aç kapa yaparak 15-20 kez pedal aşağıdayken havasını alacaksınız. kolay gelsin

Mengu16
03 Ağustos 2012, 11:48
Cross'ta arka frenin disk olması saçma, topraklı yolda arka teker çok kısa sürede tozla toprakla kaplanıyor, disk olunca o da kısa sürede pert olacak. Aslında ön fren bile kampana olmalı ama motorlara hidrolik kampana fren koyacak bi delikanlı yok çinde. Telli kampana yeterince tutmuyor.

izmirian
03 Ağustos 2012, 18:48
Bu sabah 7 de kalktim kahvalti icin str ye atladim karagol e gittim torkundan cok memnunum. Alt devirlerde bike tirmanirken sorun yoktu. Ama evet popo jalmadi ozlennuklr iniste

ytczm
04 Ağustos 2012, 00:30
Popo Ortak derdi hepimizin :))

Minder ile seyahet edeceğim bundan sonra..

Syanur
04 Ağustos 2012, 03:03
Cross'ta arka frenin disk olması saçma, topraklı yolda arka teker çok kısa sürede tozla toprakla kaplanıyor, disk olunca o da kısa sürede pert olacak. Aslında ön fren bile kampana olmalı ama motorlara hidrolik kampana fren koyacak bi delikanlı yok çinde. Telli kampana yeterince tutmuyor.

Senin delikanlı düşüncelerin biraz saçma olmuş yanlız. Ön frene kampana felan... Ha desen ki arka diski veya ön diski kampana gibi kapatacak bir sistem yapabilecek delikanlı yok, onu anlarım. Ama disk frenler arazi motorları için de kullanılıyorsa -özellikle önde- eh yani, vardır bir hikmeti diyorum. Kampana ön frenlerin şiştiği zaman ne yapacaksın en azından?

trazma
08 Ağustos 2012, 21:38
arkadaşlar ihtiyaçtan dolayı benim str satılıktır ilgilenenlere
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kuba-kuba-str-250-extrali-sorunsuz-emsali-yok-95528027/detay/

Syanur
10 Ağustos 2012, 12:12
Arkadaşlar dün yolda kalır gibi oldu. Yine benzin bitti. Dalmışım, km leri kontrol etmedim tabi :) Burada muhabbeti geçtiği için yazayım dedim. Mandalı hemen reservden full'e aldım benzin bitince, yani kalan ~1 litrelik benzini de kullanmak için. Ve aklıma geldi, hemen benzin kapağını açtım, marşa bastım direk çalıştı. Geçen seferki gibi nazlanmadı veya birkaç 10 metre sonra stop etmedi. Bence yedeği kullanmak için şöyle bir depoyu havalandırmak gerekiyor gibi gibi...sanırım.

ozrace
10 Ağustos 2012, 16:23
Arkadaşlar dün yolda kalır gibi oldu. Yine benzin bitti. Dalmışım, km leri kontrol etmedim tabi :) Burada muhabbeti geçtiği için yazayım dedim. Mandalı hemen reservden full'e aldım benzin bitince, yani kalan ~1 litrelik benzini de kullanmak için. Ve aklıma geldi, hemen benzin kapağını açtım, marşa bastım direk çalıştı. Geçen seferki gibi nazlanmadı veya birkaç 10 metre sonra stop etmedi. Bence yedeği kullanmak için şöyle bir depoyu havalandırmak gerekiyor gibi gibi...sanırım.

demekki bizim teori işe yarıyor :)

Olcay Avşar
11 Ağustos 2012, 11:17
O zaman benzin bitene yani rezerve geçene kadar depo kapağını hiç açmadığımız için olabilir mi?

Yani rezerve geçene kadar sürekli emiş yapıp depodaki havayı sömürüyor ve benzin kesildiği an musluğu rezerve aldığımızda doğal olarak aşağı akması zorlanıyor yada uzun sürüyor.

O zaman depo kapağına bir modifikasyon şart :)

Mesela bu ;

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-yedek-parca-aksesuar-motosiklet-cross-icin-depo-kapak-hortumu-zeta-41529642/detay/

Syanur
11 Ağustos 2012, 17:39
O zaman benzin bitene yani rezerve geçene kadar depo kapağını hiç açmadığımız için olabilir mi?

Yani rezerve geçene kadar sürekli emiş yapıp depodaki havayı sömürüyor ve benzin kesildiği an musluğu rezerve aldığımızda doğal olarak aşağı akması zorlanıyor yada uzun sürüyor.

O zaman depo kapağına bir modifikasyon şart :)

Mesela bu ;

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-yedek-parca-aksesuar-motosiklet-cross-icin-depo-kapak-hortumu-zeta-41529642/detay/

Evet yedeğe geçene kadar depoyu hiç açmıyorum ancak öyle birşey yapmak da gereksiz :) Çünkü benim depo şu şekilde ;

http://i.ebayimg.com/t/04-05-06-07-08-09-HONDA-CRF70-gas-fuel-tank-cap-petcock-fuel-valve-10-11-12-/00/s/NDgwWDY0MA==/$(KGrHqV,!ncF!LJQIKviBQIr9woK6w~~60_12.JPG

Yani havalandırması için hortum var. Zaten bu havalandırma hortumu veya benzeri birşey olmasa, yedeğe geçmeye kalmadan da çekiş iptal olur. Deponun içindeki benzin azalınca eğer havalandırma hiç yoksa büyük ihtimalle karbüratörün çekişi durur. Sorun şu ki bendeki bu hortum bile reserve geçirdiğimizde başlangıç için deponun yeterli hava almasına yetmiyor gibi görünüyor. Senin paylaştığın alet de çok farklı olmayacak tahminimce. Yine kapağı açmamız gerekecek diye düşünüyorum. Ama o parçalardan bende almayı düşünüyorum, güzel duruyorlar çünkü :) Bir de kapağı açarken hortul dolanıyor, dönüyor felan, saçma sapan işler :)

Gerçi benim önceki motorda da aynı bu şekilde hortum vardı ve birkaç kez reserve düştüğüm olmuştu. Hiç böyle bir sorun yaşamamıştım. O yüzden çalışmama sorununun hala deponun yeterli hava almamasından kaynaklandığını sanmıyorum. Yani önceki motorumda niye olmuyordu ozaman...??

trazma
12 Ağustos 2012, 18:00
bende de aynı durum olmuştu benzin mi bitti la diye depoyu açmıştım sonra yedeğe aldım sorunsuz çalıştı devam ettim demekki o sayede depoya hava sokmuş oldum:)

NightWalk
19 Ağustos 2012, 21:04
arkadaşlar str250 küba adanadan nasıl motor parça varmı sorun çıkarırmı bana yardımcı olun lütfen bilir kişler yardım edebilirmi

bahadirce
22 Ağustos 2012, 14:54
herkese iyi günler... Adım Bahadır Çelebi, Adana'da yaşıyorum. Yaşım 29, Mali Müşavirlik yapıyorum.
Kendimi tanıttıktan sonra gelelim sorulara...
Şu anda CBF 150 kullanıyorum. İlk motorum. 6000 km yol yaptım. STR 250 almayı düşünüyorum.
Ruhsatta motosiklet 2 kişilik olarak mı görünüyor?
Artçı alarak kullanan var mı? Artçının rahatlık durumu nedir?
Seleyi sünger ile besleyerek oturum rahatlığı ne kadar sağlanır?
Fotolardan gördüğüm kadarıyla arka çanta takmak yerine sırt çantası tercih ediliyor genelde, sebebi nedir?
Motor koruma demiri takılıyor mu, yan yatmalarda motora zarar vermemek için?
Ben CBF 150 ile 200 km'yi 22-23 TL gibi bir tutara gidebiliyorum şehir içi. Bu motosiklette yakıt durumu nedir, 200 km kaç TL'ye mal olur?

Cevaplayabilirseniz çok sevinirim.

ozrace
22 Ağustos 2012, 22:04
herkese iyi günler... Adım Bahadır Çelebi, Adana'da yaşıyorum. Yaşım 29, Mali Müşavirlik yapıyorum.
Kendimi tanıttıktan sonra gelelim sorulara...
Şu anda CBF 150 kullanıyorum. İlk motorum. 6000 km yol yaptım. STR 250 almayı düşünüyorum.
Ruhsatta motosiklet 2 kişilik olarak mı görünüyor?
Artçı alarak kullanan var mı? Artçının rahatlık durumu nedir?
Seleyi sünger ile besleyerek oturum rahatlığı ne kadar sağlanır?
Fotolardan gördüğüm kadarıyla arka çanta takmak yerine sırt çantası tercih ediliyor genelde, sebebi nedir?
Motor koruma demiri takılıyor mu, yan yatmalarda motora zarar vermemek için?
Ben CBF 150 ile 200 km'yi 22-23 TL gibi bir tutara gidebiliyorum şehir içi. Bu motosiklette yakıt durumu nedir, 200 km kaç TL'ye mal olur?

Cevaplayabilirseniz çok sevinirim.

motosiklet ruhsatında koltuk sayısı 2 yazıyor benim o yüzden aetçı ile binilebilir.sele sert belirli km sonra hem artçıyı hem seni rahatsız eder kalınlaştırmak şart,artçı şu haliyle pek rahat edemez ama arkaya top case takılırsa daha rahat eder.çanta demiri olmadığından çanta takılamıyor,takılır ama özel aparat yaptırmak lazım,genelde tek kullandığımdan bende sırt çantası il kullanıyorum.yakıta gelince cbf'e göre fazla yakıyor.200km yolda ortalama 30 tl yakıt yakar...