Orijinalini görmek için tıklayınız : Bmw BMW R 1150 GS kullanıcıları/Bilgi paylaşım sayfası
necatik35
30 Aralık 2010, 22:54
http://i52.tinypic.com/25jghvt.jpg
Model:BMW R 1150GS
Motor:Dört zamanlı,iki silindir
Hacim:1130 cc
Ateşleme:Fuul enjeksiyon ve elektronik ateşleme
Max.güç:85 hp@6750 devide
Max.tork:98Nm@5250 devirde
Vites/Aktarım:6 vites/şaft
Ön süspansiyon:telelever
Arka süspansiyon:para lever
Ön fren:2x305mm.disk
Arka fren:Tek 276mm.disk
Ön lastik:110/80 R19
Arka lastik:150/70 R17
Sele yüksekliği:84/86 cm.
Ağırlık 249 kg.
Depo:22.1 lt.
Yakıt tük.:17.5km/lit.
Son hız:193.1 km/h
necatik35
31 Aralık 2010, 16:19
Hiç 1150 GS çi yok galiba aranızda:salut:
Khutuck
31 Aralık 2010, 17:10
http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/26863-bmw-r1200gs-adventure-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi.html
1150-1200 farketmez, GS GS'tir :)
tifosi
31 Aralık 2010, 18:04
bence önemli.. Çünkü her yönden birbiri ile farklı. Teknik ve kasa olarak kullanım detayları da farklı. Dolayısıyla birbiriyle karşılaştırmalarda bu başlık GS 1150 kullanıcıları için önemli bir kaynak olabilir.
Ayrıca linki verilen başlık GS 1200 için...
Bu başlık kesinlikle GS 1150 kullanıcıları tarafından desteklenmelidir.
cesur509
31 Aralık 2010, 18:43
Yeni sayfanız hayırlı olsun:)
necatik35
01 Ocak 2011, 14:03
Gerçek yollarda GS farkı:)
Racing cilere kapak olsun:queen:
http://www.youtube.com/watch?v=z3Cu8BZJ_hw
bur-k@
04 Şubat 2011, 13:48
1150 kullancılarına ;
marş motorunun dişlisi bir müddet sonra ses yapmaya başlıyor
şöyleki marş yaptıkran sonra dişli volant dişlisini bırakmıyor ve 1-2 sn dönmeye devam ediyor bunun için marş motorunu söküp üzerindeki dişliye balata spreyi ile temizleyip sıvı gres ile yağlayın havalar çok soğuk olmadığı sürece ses yapmaz ama bu işlemden sonra ses yapmaya devam ederse eğer dişli değişimi ile bu sorunu çözebilirsiniz yeni dişli eskisine göre daha uzun yapılmıştır.
barok34
05 Mayıs 2011, 21:48
böyle bir motorun sayfası tertemiz nerdeyse sahipleri sürekli geziyormu nedir ?Necatik abi bu motordan alsam bana nelere dikkat etmemi önerirsin ya da aldığıma değermi ist da var bir tane 22.000 de 16500 demiş servise gösterip alınabilirmi sen ce ?
rasta07
05 Mayıs 2011, 22:06
İşten gezmeye bol bol vakit bulabileceğimi bilsem bir şekilde sahip olacağım motor ama şehir içi kullanarak heba etmek istemem ...
barok34 dediğin motor gerçekten temizse sıfır sayılır , iyi bir ustanın referansı ile alınabilir bence ...
tifosi
26 Mayıs 2011, 13:13
1150 kullancılarına ;
marş motorunun dişlisi bir müddet sonra ses yapmaya başlıyor
Kaynak: http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/84442-bmw-r-1150-gs-kullanicilari-bilgi-paylasim-sayfasi.html#ixzz1NRqHBIH8
Bu açıklama gibi bu modele ait kronik sorun yada çıkabilmesi muhtemel sorunlar nelerdir.
iptaluyelik02
25 Aralık 2011, 20:32
4,5 aydan beri 1150 ADV sahibiyim bu sayfayı yeni gördüm.Motorum 2002 model ve henüz 14010 km de.
http://img21.imageshack.us/img21/1594/bm1n.jpg (http://img21.imageshack.us/i/bm1n.jpg/)
http://img818.imageshack.us/img818/3598/bm2w.jpg (http://img818.imageshack.us/i/bm2w.jpg/)
http://img502.imageshack.us/img502/8338/bennb.jpg (http://img502.imageshack.us/i/bennb.jpg/)
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:28 ----------
1150 kullancılarına ;
marş motorunun dişlisi bir müddet sonra ses yapmaya başlıyor
şöyleki marş yaptıkran sonra dişli volant dişlisini bırakmıyor ve 1-2 sn dönmeye devam ediyor bunun için marş motorunu söküp üzerindeki dişliye balata spreyi ile temizleyip sıvı gres ile yağlayın havalar çok soğuk olmadığı sürece ses yapmaz ama bu işlemden sonra ses yapmaya devam ederse eğer dişli değişimi ile bu sorunu çözebilirsiniz yeni dişli eskisine göre daha uzun yapılmıştır.
ben marş dişlisini yakın zamanda değiştirdim,dediğin gibi yeni model marş dişlisinde dişli daha uzun.Bozulmamıştı ama marşı sökünce ileride sıkıntı olmasın diye değiştirdim.Fiyatı
73 Tl.Taksim'de Simpar da buldum.
http://img141.imageshack.us/img141/2977/38797810150475087043606.jpg (http://img141.imageshack.us/i/38797810150475087043606.jpg/)
YÖRÜK
25 Aralık 2011, 20:44
savaş abi yeni motorun hayırlı olsun..walla çok sevindim adına..bu motoru ben de takip ediyorum,250 cc den sonra direk bu motora mı geçsem acaba diye düşündüğüm oluyor.yakıt olayı beni düşündürüyor.yakıt tüketim olarak detayları yazar mısın abi? ş.içi ve ş.dışı tüketimin ne durumda?bir de idamesinde zorlanıyor musun?bakımları kaç km de bir yapılıyor ve yedek parça sıkıntısı yaşar mıyız?
iptaluyelik02
25 Aralık 2011, 21:18
savaş abi yeni motorun hayırlı olsun..walla çok sevindim adına..bu motoru ben de takip ediyorum,250 cc den sonra direk bu motora mı geçsem acaba diye düşündüğüm oluyor.yakıt olayı beni düşündürüyor.yakıt tüketim olarak detayları yazar mısın abi? ş.içi ve ş.dışı tüketimin ne durumda?bir de idamesinde zorlanıyor musun?bakımları kaç km de bir yapılıyor ve yedek parça sıkıntısı yaşar mıyız?
teşekkür ederim dostum,
250 cc den sonra buna gecilir mi? dersen "biraz düşündürür" derim.ADV dolu depoyla 253 kg ağırlığa sahip.
Bu ağırlıktaki bir enduroyu kullanmak icin ciddi kondüsyona sahip olmak gerekiyor.Yan sehpadan doğrultmak bile her adamın işi değil.Ben 1.79 boyunda,87 kg lık bir cüsse ve son zamanlarda haftada 5 gün düzenli spor salonuna giden biri olarak çok sıkıntı çekmiyorum ama kondüsyonsuz zamanlarda gerçekten düşündürür.
Ancak telelever-paralever sistemiyle bir çok sürücü hatasını tolere edebildiğini de göz ardı etmemek gerekiyor.Sürüş konforu çok iyi olduğu icin molasız 200-300 km gidilebilmesi büyük bir avantaj.
Bu kadar iri bir motorun şehir icinde kullanımı hem kolay hem zor;
iri olduğu icin diğer sürücüler tarafından kesiinlikle ciddiye alınıyor,ancak 253 kg lık ve ciddi olarak yüksek olan bir motoru sıkışık trafikte kullanmak çok kolay değil.Eni hayli geniş olunca öyle her boşluğa girmek mümkün değil.Buna rağmen F650gs e göre daha uysal davranabiliyor ki bunu ADV nin meşhur uzun 1.vitesine bağlamak gerekiyor.
Yakıta gelince teknik veriler 100 km de 4.30 dese de her an yol arayan bir motor üzerinde 4.30 a inmek mümkün değil gibi.benim kullandığım 3.000 km boyunca karışık ortalama 6,0-6,5 arasında kaldı.
Yakıt olarak beni sarsmıyor ama bunda benim kullanım tarzımın etkisi var,gün olur 15 gün garajda kapalı kalır,gün olur bir günde 700 km yol yapar gelirim.
Yedekparça sıkıntısı var mı ?dersen;
yok demek gerekiyor.Borusan'da,Bempar'da İnternette,hatta bir çok yan sanayii üreticilerde yedekparçası bulunuyor.
Mesela ben marş dişlisini Valeo bayii Sİmpar'dan aldım.Motor kayışı piyasada 10 Tl ya bile var.Motor-şanzıman ayrı olduğu icin illa motosiklet yağlarına bağımlılık yok.Herhangi bir yağcıya,otomobil ustasına gidip yağ değiştirmek mümkün.
Bakım 10.000 km de bir yapılıyor.
1150 serisinde elektronik aksam daha az olduğu icin 1200 yerine 1150 ADV yi tercih ettim,piyasada 1150 ADV den ucuza satılan 1200 ler de var tabii.Bununla beraber 1200 ün konforunu da inkar etmiyorum İleride bütçem müsait olursa 2008 üzeri 1200gs almak isterim.
motor hacmi yüksek,sayı az olunca bazı parçaların fiyatı da ucuk rakamlara ulaşılabiliyor.1150 gs in Givi marka ön camı 250 TL,1150 ADV nin orijinal ön camı 580 TL.
yedekparça bakımından 600-1000 cc aralığındaki her hangi bir Japon motoruna göre kesinlikle avantajlı.
speedy2
25 Aralık 2011, 21:40
teşekkür ederim dostum,
250 cc den sonra buna gecilir mi? dersen "biraz düşündürür" derim.ADV dolu depoyla 253 kg ağırlığa sahip.
Bu ağırlıktaki bir enduroyu kullanmak icin ciddi kondüsyona sahip olmak gerekiyor.Yan sehpadan doğrultmak bile her adamın işi değil.Ben 1.79 boyunda,87 kg lık bir cüsse ve son zamanlarda haftada 5 gün düzenli spor salonuna giden biri olarak çok sıkıntı çekmiyorum ama kondüsyonsuz zamanlarda gerçekten düşündürür.
Ancak telelever-paralever sistemiyle bir çok sürücü hatasını tolere edebildiğini de göz ardı etmemek gerekiyor.Sürüş konforu çok iyi olduğu icin molasız 200-300 km gidilebilmesi büyük bir avantaj.
Bu kadar iri bir motorun şehir icinde kullanımı hem kolay hem zor;
iri olduğu icin diğer sürücüler tarafından kesiinlikle ciddiye alınıyor,ancak 253 kg lık ve ciddi olarak yüksek olan bir motoru sıkışık trafikte kullanmak çok kolay değil.Eni hayli geniş olunca öyle her boşluğa girmek mümkün değil.Buna rağmen F650gs e göre daha uysal davranabiliyor ki bunu ADV nin meşhur uzun 1.vitesine bağlamak gerekiyor.
Yakıta gelince teknik veriler 100 km de 4.30 dese de her an yol arayan bir motor üzerinde 4.30 a inmek mümkün değil gibi.benim kullandığım 3.000 km boyunca karışık ortalama 6,0-6,5 arasında kaldı.
Yakıt olarak beni sarsmıyor ama bunda benim kullanım tarzımın etkisi var,gün olur 15 gün garajda kapalı kalır,gün olur bir günde 700 km yol yapar gelirim.
Yedekparça sıkıntısı var mı ?dersen;
yok demek gerekiyor.Borusan'da,Bempar'da İnternette,hatta bir çok yan sanayii üreticilerde yedekparçası bulunuyor.
Mesela ben marş dişlisini Valeo bayii Sİmpar'dan aldım.Motor kayışı piyasada 10 Tl ya bile var.Motor-şanzıman ayrı olduğu icin illa motosiklet yağlarına bağımlılık yok.Herhangi bir yağcıya,otomobil ustasına gidip yağ değiştirmek mümkün.
Bakım 10.000 km de bir yapılıyor.
1150 serisinde elektronik aksam daha az olduğu icin 1200 yerine 1150 ADV yi tercih ettim,piyasada 1150 ADV den ucuza satılan 1200 ler de var tabii.Bununla beraber 1200 ün konforunu da inkar etmiyorum İleride bütçem müsait olursa 2008 üzeri 1200gs almak isterim.
motor hacmi yüksek,sayı az olunca bazı parçaların fiyatı da ucuk rakamlara ulaşılabiliyor.1150 gs in Givi marka ön camı 250 TL,1150 ADV nin orijinal ön camı 580 TL.
yedekparça bakımından 600-1000 cc aralığındaki her hangi bir Japon motoruna göre kesinlikle avantajlı.
Hayırlı olsun savaş kardeşim tek soruluk hakkımı kullanmak istiyorum.
1- 1200 lerde olan alçak sele bunun içinde geçerlimi
necatik35
26 Aralık 2011, 01:41
[QUOTE=savaskayan;2530835]4,5 aydan beri 1150 ADV sahibiyim bu sayfayı yeni gördüm.Motorum 2002 model ve henüz 14010 km de.
http://img21.imageshack.us/img21/1594/bm1n.jpg (http://img21.imageshack.us/i/bm1n.jpg/)
http://img818.imageshack.us/img818/3598/bm2w.jpg (http://img818.imageshack.us/i/bm2w.jpg/)
http://img502.imageshack.us/img502/8338/bennb.jpg (http://img502.imageshack.us/i/bennb.jpg/)[COLOR="Silver"]
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:28 ----------
Hayırlı uğurlu olsun kardeşim.Allah kazasız belasız kullanmak nasip etsin.
meşhur bir söz vardır camiada,
Her motorcu sonunda endurocu olacaktır,
Her endurocuda sonunda BMW ci olacaktır.:cat:
iptaluyelik02
26 Aralık 2011, 20:26
[QUOTE=savaskayan;2530835]4,5 aydan beri 1150 ADV sahibiyim bu sayfayı yeni gördüm.Motorum 2002 model ve henüz 14010 km de.
http://img21.imageshack.us/img21/1594/bm1n.jpg (http://img21.imageshack.us/i/bm1n.jpg/)
http://img818.imageshack.us/img818/3598/bm2w.jpg (http://img818.imageshack.us/i/bm2w.jpg/)
http://img502.imageshack.us/img502/8338/bennb.jpg (http://img502.imageshack.us/i/bennb.jpg/)[COLOR="Silver"]
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:28 ----------
Hayırlı uğurlu olsun kardeşim.Allah kazasız belasız kullanmak nasip etsin.
meşhur bir söz vardır camiada,
Her motorcu sonunda endurocu olacaktır,
Her endurocuda sonunda BMW ci olacaktır.:cat:
Sağol,aga,ben doğru yoldan çok uzak değildim zaten,3 yıl önce de GS kullanıyordum:)
Gökhan
26 Aralık 2011, 21:44
1150 serisinde elektronik aksam daha az olduğu icin 1200 yerine 1150 ADV yi tercih ettim,piyasada 1150 ADV den ucuza satılan 1200 ler de var tabii.Bununla beraber 1200 ün konforunu da inkar etmiyorum İleride bütçem müsait olursa 2008 üzeri 1200gs almak isterim.
motor hacmi yüksek,sayı az olunca bazı parçaların fiyatı da ucuk rakamlara ulaşılabiliyor.1150 gs in Givi marka ön camı 250 TL,1150 ADV nin orijinal ön camı 580 TL.
Savaş 1150 ADV'en hayırlı olsun. Kazasız belasız uzun km'ler kullanırsın umarım.Bu arada yukardaki bir cümleye takıldım. Özellikle 2008 üstü 1200GS'leri düşünmenin özel bir nedeni var mı? 2008 öncesi kronik bir sorun vs... ?
mayildiz
27 Aralık 2011, 03:06
Savaş abicim yeni motorun hayırlı olsun. Gezi yazılarını zaten keyifle takip ettiğim kullanıcılardan birisin. Umarım yeni motorunla daha güzel rotalarını da burada paylaşırsın.
Bu yazdığın telelever-paralever sistem nedir, detay verebilir misin?
iptaluyelik02
28 Aralık 2011, 14:24
Hayırlı olsun savaş kardeşim tek soruluk hakkımı kullanmak istiyorum.
1- 1200 lerde olan alçak sele bunun içinde geçerlimi
orijinal olarak hiç görmedim ancak sonradan alınanlar oldukça tuzlu,alçak sele olursa ne olur bilemiyorum ama ben 1.79 boyundayım ve normal konumda oturduğumda ayak tabanlarımın yere bastığını söyleyemem.,
http://www.corbin.com/bmw/bmwgs03.shtml
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:11 ----------
Savaş 1150 ADV'en hayırlı olsun. Kazasız belasız uzun km'ler kullanırsın umarım.Bu arada yukardaki bir cümleye takıldım. Özellikle 2008 üstü 1200GS'leri düşünmenin özel bir nedeni var mı? 2008 öncesi kronik bir sorun vs... ?
2008 öncesi 1200 lerde ABS-1 diye bir sistem var,bunun zaman icinde sorun çıkardığı söyleniyor ve 2008 üstü kasalarda abs-2 sisteme gecilmiş,Ancak bunun kronik bir sorun olduğunu söylemem doğru olmaz,sonuçta sadece 15 dakika 1200 gs kullanmış biri olarak haddimi aşmış olurum.Ufukta kısa vadede 1200 gs alma planım olmadığı icin diğer detayları araştırmadım bile.
Şu an başka bir siteden bulduğum farklar şu şekilde.
2008'de makyajlanan yeni GS'in motorunun büyük kısmını R1200R motorundan almışlar. Bu motorda güç eskisine göre %5 daha fazla (98HP'den 105HP'ye çıktı). Maksimum gücün verildiği devir 8000dev/dak.'ya, kompresyon oranı da 12:1'e yükseltilmiş. Şunu da eklemek lazım ki, güç yükseltmenin sonucunda ortalama tüketim 6.2'den 6.8lt/100km'ye çıkmış (daha çok gazladıkları için olmasın? Sırıtık) .
-Vites kutusunun daha hassas olması için kullanılan rulmanların çapları büyütülmüş.
-Son dişli oranı 2.91'den 2.82'ye düşürülerek daha kısa tutulmuş.
-Alternatör gücü 600W'den 720W'ye yükseltilmiş.
-Opsiyonel olarak ESA eklenmiş, araç yerden 2 cm daha yüksekmiş.
-Türkiye'de genelde yol bilgisayarı standart geliyor. Bilgisayar yeni modellerde şu işleri yapar hale gelmiş: Yağ sıcaklığı bilgisi, tüketim hesaplamaları, dış ortam sıcaklığı ölçme, RDC(lastikte sensör) var ise lastik basıncı ölçme-gösterme.
-Kullanılan ABS'nin kısmi integasyonu da varmış. Öncekinde nasıldı bilemiyorum ama bunun için özellikle belirtilmiş: ön fren maneti sıkılınca her iki fren de aktive oluyormuş. Arka pedal ise sadece arka frene kumanda ediyormuş.
Kaynak: Moto-Station, 2008 GS
----------
Şunu da ekleyeyim ki, 2010'da GS'e yeni bir makyaj daha yapıldı. Güç 105 HP'den 110HP'ye çıkartıldı.
Bunun testi de şurada:
Moto-Station, 2009-2010'a karşı, motorunuzu değiştirmek gerekir mi?
Aralarındaki en önemli fark 2009'a kadar 4 sübap, tek kam gelen motora, 4 sübap çift kam uygulaması yapılmış olması.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:13 ----------
Savaş abicim yeni motorun hayırlı olsun. Gezi yazılarını zaten keyifle takip ettiğim kullanıcılardan birisin. Umarım yeni motorunla daha güzel rotalarını da burada paylaşırsın.
Bu yazdığın telelever-paralever sistem nedir, detay verebilir misin?
kısıtlı bir zamanda cevap yazmaya çalışıyorum ,en kısası" iyi bir şey,konfor ve virajı çok keyifli yolun çukurlarından gemi gibi gecilen,sarsıntının en az hissedildiği sistem diyebilirim.Bundan iyisi paralever-Duolever ikilisi(K1200s de olan)
şu linkte ingilizce acıklamaları var ancak,tercümesi zaman alacak,uygun bir anda elimden geldiğince izah etmeye çalışacağım.
http://www.carbibles.com/suspension_bible_bikes.html
bu arada Reşat Arbaş abimizin başka bir sitede yaptığı izahatı kısaltayım
http://img40.imageshack.us/img40/3323/paralever.jpg (http://img40.imageshack.us/i/paralever.jpg/)
http://img341.imageshack.us/img341/3426/telelever.jpg (http://img341.imageshack.us/i/telelever.jpg/)
Gökhan
28 Aralık 2011, 16:05
2008 öncesi 1200 lerde ABS-1 diye bir sistem var,bunun zaman icinde sorun çıkardığı söyleniyor ve 2008 üstü kasalarda abs-2 sisteme gecilmiş,Ancak bunun kronik bir sorun olduğunu söylemem doğru olmaz,sonuçta sadece 15 dakika 1200 gs kullanmış biri olarak haddimi aşmış olurum.Ufukta kısa vadede 1200 gs alma planım olmadığı icin diğer detayları araştırmadım bile.
Şu an başka bir siteden bulduğum farklar şu şekilde.
2008'de makyajlanan yeni GS'in motorunun büyük kısmını R1200R motorundan almışlar. Bu motorda güç eskisine göre %5 daha fazla (98HP'den 105HP'ye çıktı). Maksimum gücün verildiği devir 8000dev/dak.'ya, kompresyon oranı da 12:1'e yükseltilmiş. Şunu da eklemek lazım ki, güç yükseltmenin sonucunda ortalama tüketim 6.2'den 6.8lt/100km'ye çıkmış (daha çok gazladıkları için olmasın? Sırıtık) .
-Vites kutusunun daha hassas olması için kullanılan rulmanların çapları büyütülmüş.
-Son dişli oranı 2.91'den 2.82'ye düşürülerek daha kısa tutulmuş.
-Alternatör gücü 600W'den 720W'ye yükseltilmiş.
-Opsiyonel olarak ESA eklenmiş, araç yerden 2 cm daha yüksekmiş.
-Türkiye'de genelde yol bilgisayarı standart geliyor. Bilgisayar yeni modellerde şu işleri yapar hale gelmiş: Yağ sıcaklığı bilgisi, tüketim hesaplamaları, dış ortam sıcaklığı ölçme, RDC(lastikte sensör) var ise lastik basıncı ölçme-gösterme.
-Kullanılan ABS'nin kısmi integasyonu da varmış. Öncekinde nasıldı bilemiyorum ama bunun için özellikle belirtilmiş: ön fren maneti sıkılınca her iki fren de aktive oluyormuş. Arka pedal ise sadece arka frene kumanda ediyormuş.
Kaynak: Moto-Station, 2008 GS
----------
Şunu da ekleyeyim ki, 2010'da GS'e yeni bir makyaj daha yapıldı. Güç 105 HP'den 110HP'ye çıkartıldı.
Bunun testi de şurada:
Moto-Station, 2009-2010'a karşı, motorunuzu değiştirmek gerekir mi?
Aralarındaki en önemli fark 2009'a kadar 4 sübap, tek kam gelen motora, 4 sübap çift kam uygulaması yapılmış olması.
Diger ayrıntılar neysede ESA ve yol bilgisayarı konusunda şaşırdım açıkcası. 2004'den itibaren ESA var biliyordum. Yol bilgisayarına eklenenlere bakıyorumda 2008 öncesinde o göstergede ne gösteriyormuş yahu:). Saydıgın birçokşey zaten normalde gösterilmesi gereken bilgiler.
dersansport
28 Aralık 2011, 17:08
herşey güzel magadana gidicekmisin?Yoksa şehir içinde commuter mı olucak diğer yüzde 99 bmw gslerin kaderi gibi?
necatik35
28 Aralık 2011, 19:54
Arkadaşlar,şu paralever konusunda bahsi geçen "şaft efekti" nedir?
Bmw kullanıcısıyım ancak bu terimi ilk defa duyuyorum.Bilen varsa bir açıklasın hele?
osman zafer
11 Ocak 2012, 00:22
merhabalar,
f650 gs kullanıyordum, sattım ve şimdi sizler gibi 1150 gs veya adv sahibi olmak istiyorum. burada olmanız ve bilgi paylaşmanız muazzam bir şey. tüm forum üyelerine kendi namıma teşekkür ediyorum. çevrenizde veya sizde satmayı düşündüğünüz temiz bir 1150 varsa almak isterim. yardımlarınız ve paylaşımlarınız için hepinize teşekkürler. irtibat numaram 505 817 94 87
kazasız uzun sürüşler dilerim.
iptaluyelik02
12 Ocak 2012, 10:54
merhabalar,
f650 gs kullanıyordum, sattım ve şimdi sizler gibi 1150 gs veya adv sahibi olmak istiyorum. burada olmanız ve bilgi paylaşmanız muazzam bir şey. tüm forum üyelerine kendi namıma teşekkür ediyorum. çevrenizde veya sizde satmayı düşündüğünüz temiz bir 1150 varsa almak isterim. yardımlarınız ve paylaşımlarınız için hepinize teşekkürler. irtibat numaram 505 817 94 87
kazasız uzun sürüşler dilerim.
şurada bir 1150 gs var
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-bmw-bmw-2002-model-r1150-gs-motorsiklet-temiz-70712627/detay/
Von_Pasther
26 Şubat 2012, 05:30
Super Tenere 750 adlı saçma maceramın ardından inşallah 1150 gs ye geçicem ( yamaha sağolsun beni soğuttu çok sevdiğim bir makine olsada istemiyorum kullanmak :pale: ). 1150gs lerde berlirli bir problem varmıdır şu modelden sonrasını al çünkü bu bu sorunu çıkarabiliyor bu model gibi.Abs kullanmayı nedense sevmiyorum o yüzden kapatacağım tek şey abs olacak gs de sanırım :mrgreen:
iptaluyelik02
05 Mart 2012, 14:17
Super Tenere 750 adlı saçma maceramın ardından inşallah 1150 gs ye geçicem ( yamaha sağolsun beni soğuttu çok sevdiğim bir makine olsada istemiyorum kullanmak :pale: ). 1150gs lerde berlirli bir problem varmıdır şu modelden sonrasını al çünkü bu bu sorunu çıkarabiliyor bu model gibi.Abs kullanmayı nedense sevmiyorum o yüzden kapatacağım tek şey abs olacak gs de sanırım :mrgreen:
"şurası kronik sorun çıkarır" diyebileceğimiz bir yeri yok,belki belki marş dişlisi değişmesi gerekebiliyor zaman icinde,o da çok pahalı bir parça değil.
Abs yoldışı rotalar dışında gerekli bir donanımdır,senin aksine ben de abs siz motora asfaltta binmek istemiyorum.
gecen hafta,
Yeni orijinal ön cam takıldı.
Touratech radyator koruyucu takıldı
Touratech gidon yükseltici takıldı,
Motorgraphic depo sticker yapıştırıldı.
Motor yağı değiştirildi.
derin temizlik yapıldı.
Yola çıkıldı,Ağustos 2011 den beri ancak 2900 km yapmış motorun gönlü alındı.
http://img809.imageshack.us/img809/5561/p2264354.jpg (http://img809.imageshack.us/i/p2264354.jpg/)
http://img829.imageshack.us/img829/5861/p2264355.jpg (http://img829.imageshack.us/i/p2264355.jpg/)
http://img339.imageshack.us/img339/9214/p2264356.jpg (http://img339.imageshack.us/i/p2264356.jpg/)
Savaş hocam merhaba,
benim de adım Savaş ve yaklaşık 1 hafta 15 gün sonra 1150 ADV sahibi olacağım,
daha evvelinde 1bucuk sene kadar 1100 kullandım, sonrasında varaderoya geçiş yaptım fakat gönlüm hep ADV daydı.
motorumu aldıktan sonra, Istanbul civarında biryerlerde oturuyorsanız, bir ziyaretinize gelmek
sürüş dinamikleriyle ilgili tecrübelerinizi dinlemek isterim.
Çok soru sorarak can sıkacak bir tip değilim :)
Ama çaylar benden..
iptaluyelik02
06 Mart 2012, 18:44
Adaşım,ben Çorlu'da oturuyorum,
Biz çaya para almıyoruz,
1100 ve Varaderodan sonra ADV ye alışmak çok zor değil ,tek fark biraz daha yüksek oluşu gibi görünse de kullanımı ikisinden de keyifli.Bu keyiften mahrum kalmamak adına,az önce hava buz gibi olmasına rağmen kısa bir tur yapıp geldim.
yollardogam
27 Mart 2012, 23:56
merhaba arkkadaşlar
bir aksilik olmaz ise 2003 1150 gs iki gün sonra alıyorum,kaporasını verdim.motosiklet 66000 kilometrede.motosikleti satan arkadaşı gerekli bakımları yaptırdığını söyledi.ben öyle bmw den pek anlamam doğrusu.bundan önce transalp sahibiydim.şimdi gelelim şu marş dişlisine.okuduklarım beni tedirgin etti.motosiklet bu konuda bir uyarı veriyormu dilinden anlayana?cahilliğimi bağışlayın.ikincisi ben motosikleti aldıktan sonra daha binmeden benim yapmam gerekn asıl bakım nedir.bu motosiklette nelerin yapılıp yapılmadığını nasıl anlayacağım.teşekkür ederim
necatik35
28 Mart 2012, 00:33
merhaba arkkadaşlar
bir aksilik olmaz ise 2003 1150 gs iki gün sonra alıyorum,kaporasını verdim.motosiklet 66000 kilometrede.motosikleti satan arkadaşı gerekli bakımları yaptırdığını söyledi.ben öyle bmw den pek anlamam doğrusu.bundan önce transalp sahibiydim.şimdi gelelim şu marş dişlisine.okuduklarım beni tedirgin etti.motosiklet bu konuda bir uyarı veriyormu dilinden anlayana?cahilliğimi bağışlayın.ikincisi ben motosikleti aldıktan sonra daha binmeden benim yapmam gerekn asıl bakım nedir.bu motosiklette nelerin yapılıp yapılmadığını nasıl anlayacağım.teşekkür ederim
Öncelikle hayırlı uğurlu olsun ve kazasız belasız kullan kardeşim.BMW GS yi kullanmaya başlayınca,Transalpin bir bisiklet,GS ninse bir uzay aracı olduğunu düşüneceksin.:wiinkk:
Ben bu gün GS ime 70.000 bakımını yaptırdım.Yani sezona hazır hale getirdim.BMW GS lerde her 10.000 km.de bir servis yapılır.Servisleri kullanılan malzemeye göre 150-250 TL.ye mal olur.
Marş dişlisini kafana takmaya gerek yok.Arızalansa bile çok bir para değil.Hatta muadil bir dişli bulunursa 30-40 Liraya hallolur.
Gönlünün rahat olması için BMW den anlayan(muğlada varmı bilmiyorum?)bir ustaya servis yaptır.ancak ustanın BMW den iyi anlayan birisi olması lazım.Her tamirci dilinden anlamaz BMW nin.
yollardogam
28 Mart 2012, 01:19
bilgi için teşekkürler.motosikleti aldıktan sonra düşüncelerimi sizlerle paylaşmak isterim.sağlıcakla kalın
yollardogam
02 Nisan 2012, 01:38
merhabalar,motosikleti aldım.300 kilometrelik bir yoldan getirdim.bir sorun yaşamadım.ancak bu akşam şöyle bir tur yapayım dedim ve motosiklet 1. vitese geçmiyor.ancak ikiye üçe geçiyor.tekrar üçten ikiye alıyorum sonra bire alayım diyorum ancak boşa geçiyor.neyse uğraştıktan sonra 1. vitese geçirebildim ve yürüdüm daha sonra bir yerde durduktan sonra vites yine 1 e geçmekte zorlandı.yine yürüdüm .tekran durduktan sonra içimdeki huzursuzlukla beraber acaba vitese geçecekmi düşüncesiyle bire taktım sorunsuz geçti eve geldim motosikleti koydum ve yanına uğramadım.yarın tekrar deneyeceğim bakalım sonuç ne olacak.su ana kadar okuduğum sitelerdeki yorumlardan anladığım kadarıyla sorun debriyaj balatası.ve sanırım 60 binlerde değişmesi gerekiyor.motosiklet 66 binde.anladığım kaarıylada epey pahalı birşey.orjinalini takmayanların olduğunu ve verim aldıklarını okudum.ancak orjinali ve çakma olanların arasında büyük fark yokssa orjinali nin takılması görüşündeyim.siz ne dersiniz
Merhaba Savas bey ; Motorunuz hayırlı olsun sizden f650Gs cift silindir veya f800gs ye sıcrarsınız diye dusunmustum ama 1150Gs tercih etmissiniz. Camiada hep bahsedilen alacaksan 1150gs al sorun cıkarmaz, efsane olacak sozleri beni de cok etkiliyor ama uretimi duran motorlarada akıl sır erdiremiyorum. Africa twen veya honda nx250 gibi.
sizin 1150 GS gibi 14.000 km de 2002 motor bulmak nadir denk gelecek bir durum oldugunuda dusununce insan butcesi dogrultusunda 3-5 yasını gecmemis motorlara bakmak istiyor.
Osman bey ; Yanılmıyorsam motoru bana sattınız. :))halen motor almadınız mı yoksa ? daha bir kac gun once aklıma gelmisti Osman bey ne yaptı acaba diye.
iptaluyelik02
03 Mayıs 2012, 17:41
Merhaba Savas bey ; Motorunuz hayırlı olsun sizden f650Gs cift silindir veya f800gs ye sıcrarsınız diye dusunmustum ama 1150Gs tercih etmissiniz. Camiada hep bahsedilen alacaksan 1150gs al sorun cıkarmaz, efsane olacak sozleri beni de cok etkiliyor ama uretimi duran motorlarada akıl sır erdiremiyorum. Africa twen veya honda nx250 gibi.
sizin 1150 GS gibi 14.000 km de 2002 motor bulmak nadir denk gelecek bir durum oldugunuda dusununce insan butcesi dogrultusunda 3-5 yasını gecmemis motorlara bakmak istiyor.
Osman bey ; Yanılmıyorsam motoru bana sattınız. :))halen motor almadınız mı yoksa ? daha bir kac gun once aklıma gelmisti Osman bey ne yaptı acaba diye.
Su soğutmalı(Radyatörlü) ve bol elektronik aksamlı bir motor yerine doğrudan yağ kafaya geçmek daha akılcı geldi,F800gs lerin fiyatları da zaten planladığım bütçenin epey üzerindeydi ve 1150gs ADv F800 e göre daha az servis/usta bağımlısı,yağını herhangi bir yağcıda değiştirebiliyorum,uzun süre ve sabırla takip edince düzgün motor bulabilmek mümkün.Geçtiğimiz kış 14.000 km de bir Gs satışa çıkmıştı,arkadaşıma önerdim yaşlı dedi almadı,sonra çok pişman oldu.Efsane olur mu olmaz mı bilmem ama bazı motorlar çok temiz kullanıldığında gerçekten ikinci elde çok aranıyor,örneğin temiz bir Africa Twin'i,VFR 800 ü,R1100 gs i eline geciren kolay kolay satmıyor.Bir motor arıza yapmaması ve dayanıklılığı ile ün saldığında da ister istemez efsane oluyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:37 ----------
merhabalar,motosikleti aldım.300 kilometrelik bir yoldan getirdim.bir sorun yaşamadım.ancak bu akşam şöyle bir tur yapayım dedim ve motosiklet 1. vitese geçmiyor.ancak ikiye üçe geçiyor.tekrar üçten ikiye alıyorum sonra bire alayım diyorum ancak boşa geçiyor.neyse uğraştıktan sonra 1. vitese geçirebildim ve yürüdüm daha sonra bir yerde durduktan sonra vites yine 1 e geçmekte zorlandı.yine yürüdüm .tekran durduktan sonra içimdeki huzursuzlukla beraber acaba vitese geçecekmi düşüncesiyle bire taktım sorunsuz geçti eve geldim motosikleti koydum ve yanına uğramadım.yarın tekrar deneyeceğim bakalım sonuç ne olacak.su ana kadar okuduğum sitelerdeki yorumlardan anladığım kadarıyla sorun debriyaj balatası.ve sanırım 60 binlerde değişmesi gerekiyor.motosiklet 66 binde.anladığım kaarıylada epey pahalı birşey.orjinalini takmayanların olduğunu ve verim aldıklarını okudum.ancak orjinali ve çakma olanların arasında büyük fark yokssa orjinali nin takılması görüşündeyim.siz ne dersiniz
motorun hayırlı uğurlu olsun,şayet debriyaj balatasını değiştirmediysen TR Lucasta balatalarda filan ciddi indirimler var,Atilla Demirkurt(Antalya)satıyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:39 ----------
sonunda telelever koruyucumuzu da taktık
http://img14.imageshack.us/img14/8113/teleleverkoruyucu.jpg (http://img14.imageshack.us/i/teleleverkoruyucu.jpg/)
speedy2
23 Ekim 2012, 23:30
Uzun bir arayış dönemi sırasında,sabırla,şevkatle ve taaaaa buralardan duyduğum la havle sedaları ile bana dayanma inceliğini gösteren başta Savaş Kayan ustaya ve kendi dev,kalbi helva Necaticik35 İlhamiye,sayamadığım tüm dostlar:)
Gönlümün Kara Kartalını bugün itibari ile demirbaş'a eklemiş bulunuyorum:)
http://s9.postimage.org/9atat1ku7/003.jpg
http://s9.postimage.org/q2a0y1vpb/002.jpg
Motorunu bu temizlikte bugünlere getiren,Cüneyt kardeşimle bir kare
Deneyimleri paylaşmak üzere,ben kaçar:):):)
Ramazan Can
23 Ekim 2012, 23:39
hayırlı olsun özer abi allah kaza bela vermesin..
adanalı
24 Ekim 2012, 09:08
vay özer kardeşim hayırlı uğurlu olsun,güle güle nice km.lere olsun sevgili kardeşim.ADANA'dan sevgiler.
Sinan Er
27 Ekim 2012, 16:21
Özer abi Hayırlı uğurlu olsun Güle güle kazasız belasız inşallah.
speedy2
27 Ekim 2012, 19:48
Özer abi Hayırlı uğurlu olsun Güle güle kazasız belasız inşallah.
Amin diyelim,teşekkür ederim Sinan kardeşim:)
Ramazan Can
27 Ekim 2012, 19:56
bekle beni özer abi yakında motorunu çalmaya gelecem...:cherry:
iptaluyelik02
22 Kasım 2012, 17:05
Hepiniz yatıyorsunuz 1150 ciler,gezen yok,motorlar tozlanmıştır.
speedy2
22 Kasım 2012, 17:58
Hepiniz yatıyorsunuz 1150 ciler,gezen yok,motorlar tozlanmıştır.
Ben ben :)
Şakası bi yana fırsat bulsam ah ..!
iptaluyelik02
23 Kasım 2012, 15:31
Ben ben :)
Şakası bi yana fırsat bulsam ah ..!
ben de öyle ,
20 gündür kontak açmadım,inşallah bugün akşamüstü:)
cousinecruis
23 Kasım 2012, 16:09
Merhaba, bende 2004 model r1150gs almayı arzuluyorum :) yeni modellere göre daha az elektronik olması, bakımının kolay ve ucuz yapılması, uzun yolda rahatsız etmemesi beni cezbediyor. Fakat yakıt tüketimi fazla geldi biraz. 400 km yol yapıyormuş alınan zevk karşısında önemsiz sayılır gerçi :)
sayman55
09 Aralık 2012, 01:26
merhaba, ben de 2 yıldır 2004 F650 GS kullanıyorum, bu aralar çift silindirlere merak sardım, dl 650 veya bmw 'nin boxer motorlarına grenajı olmayan 1100-1150GS veya 1150R lerine bakmaktayım. Ancak anlamakta zorlandığım GS ile R (sport turing) modelleri arasında aşırı fiyat farkı. Yani motor görebildiğim kadarıyla ana unsurları itibariyle aynı, belki elektronik farkı vardır biraz. Fakat fiyat farkı bunu karşılamaktan uzak; örnek:
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...3160832/detay/
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...5622804/detay/
2004 R olan 14.100Tl iken, aynı kondüsyonda 2005 olan 24.000Tl Tekrar sorayım nedir bu fiyata yansıyan faktörler, fikri olanlar bilgilendirebilirlerse memnun olacağım, saygılarımla...
cousinecruis
31 Aralık 2012, 00:51
Tekrar merhaba. Gecen hafta 2003 1150gs aldim 30 km kullanabildim henüz rüyalarıma girdi hemen hizlanmasi durmasi :)yarın sabah turlayacağım bakalım. Kilyos taraflarına gitmem muhtemel malum virajlar :) kafama takilan bazi sorular var, suspansiyon ayari nasil yapilir? Su an 2 kisilige gore, Hangi ayarda daha dengeli olur 1 kisi varken? Tam depoyla kac km gider?
alpayism
01 Ocak 2013, 21:47
Merhaba sevgili 1150 GS ciler, bu aralar 1150 GS almak için otomobilimi satışa çıkardım, merak ettiğim bir şey var bmw R1150gS ile bmw R1150gS adventure arasındaki farkın ne olduğunu bilmiyorum, internettede bulamadım, bilen varsa ve bilgilendirirse çok memnun olurum.
İyi seneler ve sevgiler
speedy2
01 Ocak 2013, 23:54
Merhaba sevgili 1150 GS ciler, bu aralar 1150 GS almak için otomobilimi satışa çıkardım, merak ettiğim bir şey var bmw R1150gS ile bmw R1150gS adventure arasındaki farkın ne olduğunu bilmiyorum, internettede bulamadım, bilen varsa ve bilgilendirirse çok memnun olurum.
İyi seneler ve sevgiler
İnternet büyük mecra,bulamamış olmanıza şaşırmadım değil..
Söyleyebileceğim,adv de depo kapasitesi + 8 lt. daha büyük olduğu,buna bağlı olarak menzilinin yaklaşık 500 KM olması ve adv nin yerden yüksekliği normal gs göre 3-5 cm daha fazladır.
1150 gs adv nin
Ortalama Yakıt Tüketimi
5.9 lt / 100 km.
Teknik Özellikleri
Motor Hacmi
1130 cc
Motor Özelliği
2 silindir boxer, 6 vites
Motor Gücü
85 hp @ 6750 rpm.
Tork
98 Nm @ 5250 rpm.
Maksimum Hız
214 km/h
Ağırlık
232 Kg.
Sele Yüksekliği
900 mm.
Yakıt Kapasitesi
30 Litre.
Ön Fren
2 x 320 mm disc.
Arka Fren
276 mm disc.
Ön Lastik Ebatları
110/80 x ZR19
Arka Lastik Ebatları
150/70 x ZR17
1150 gs ise
Motor Hacmi
1130 cc
Motor Özelliği
2 silindir boxer, 6 vites
Motor Gücü
85 hp @ 6750 rpm.
Tork
98 Nm @ 5250 rpm.
Maksimum Hız
209 km/h
Ağırlık
228 Kg.
Sele Yüksekliği
840 mm.
Yakıt Kapasitesi
22.1 Litre.
Ön Fren
2 x 320 mm disc.
Arka Fren
276 mm disc.
Ön Lastik Ebatları
110/80 x ZR19
Arka Lastik Ebatları
150/70 x ZR17
yanisi aslında pek fark yok,umarım işinize yarar.:)
cousinecruis
02 Ocak 2013, 00:55
Tekerlek basinclari neler olmali internetten buldugum bilgilerde sunlar yaziyor.
Ön / arka
32 / 36
35 / 39
36 / 39
32 / 42 cift kisilik + bagaj
Bu bilgilerden hangileri dogrudur? Siz nasil yapiyorsunuz?
speedy2
02 Ocak 2013, 01:38
Tekerlek basinclari neler olmali internetten buldugum bilgilerde sunlar yaziyor.
Ön / arka
32 / 36
35 / 39
36 / 39
32 / 42 cift kisilik + bagaj
Bu bilgilerden hangileri dogrudur? Siz nasil yapiyorsunuz?
Bu motorlar ağır olduğu için,ben her zaman ön 36-arka 42 kullanıyorum.
Ustamın önerdiği basınç ayarıdır ve ben mutluyum:)
---------- Post added at 23:38 ---------- Previous post was at 23:35 ----------
Hepiniz yatıyorsunuz 1150 ciler,gezen yok,motorlar tozlanmıştır.
Hehe bugün ilk gün sürüşü yapılmış vede kulaklar özenle çınlatılmıştır..:):)
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO