PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : YZF R1 Arka Dişli Hakkın da



blackhawk
05 Aralık 2010, 17:20
YZF r1 in arka dişlisi baktımda 45 yazıyor numara olarak,

aşağıdaki linkte ise bir çok dişli ölçüsü var
http://www.moto-racing.co.uk/item--Renthal-520-RACE-Sprockets-Yamaha-YZF-R1-98-10--R1+Ren+Race+Sproc+Rr+98-.html

ben örneğim bu dişliyi 48-52 arası takarsam bana avantajı ne olur, ayrıca bir çok modifiyeli motorlarda dikkat ettim arka dişliler bayağı büyük.Bu sanırsam ön kaldırmada kolaylık sağlıyor..Bilgilendirirseniz memnun olurum.saygılar

extrem_015
05 Aralık 2010, 17:21
arka dişliyi büyütürsen motorun son hızı düşer fakat seriliği artar.

blackhawk
05 Aralık 2010, 17:29
motor zaten seri yeteri kadar, bu dişlinin daha farklı bir açıklaması olmalı, son hız problemide yok 299 dan 250 yede düşse o da problem teşkil etmiyor

extrem_015
05 Aralık 2010, 17:38
motor zaten seri yeteri kadar, bu dişlinin daha farklı bir açıklaması olmalı, son hız problemide yok 299 dan 250 yede düşse o da problem teşkil etmiyor

bu arka dişliyi büyütenlerin amacı show yaparken makinanın daha kolay teke gelmesidir. açıklaması kime sorarsanız sorun budur yani dişliyi büyütülürse serilik artar son hız düşer.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:38 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:34 ----------

başka bir deyişle arka dişili büyütülürse TORK ARTAR.

blackhawk
05 Aralık 2010, 17:48
bu arka dişliyi büyütenlerin amacı show yaparken makinanın daha kolay teke gelmesidir. açıklaması kime sorarsanız sorun budur yani dişliyi büyütülürse serilik artar son hız düşer.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:38 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:34 ----------

başka bir deyişle arka dişili büyütülürse TORK ARTAR.

teşekkür ettim abim.Tork artar olayı açıklamaya yetti

extrem_015
05 Aralık 2010, 17:53
ne demek ama bence siz orijinalini yani 45 i takın.:cat: makinanın torku yeterlidir.tabi yinede siz bilirsiniz.