PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Bisan Bisan Roadstar 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 [46] 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70

_SuLeYMaN_
22 Mart 2010, 16:22
www.tumopar.com adresinde sürücü ayak basamayı mevcut.

Motoru güneş altında bırakmışsın muhtemelen egelim benzin buharlaştığı için çaydanlık gibi ses yapmış. Motorunu bir karbüratör ayarı yaptırsan iyi olur. Yedek depota alırken sorun oluyor muhtemelen yedek depo borusundaki hava karbüratöre doluyor ve hava yapıyor motor. Bende bu sıkıntıyı yaşamıştım. Depoyu hep dolu tutmak eniyisi hiç yedege alma bence.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:22 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:20 ----------

Bu arada sis farlarını taktım. En kısa zamanda bir foto yollayağım. YÖRÜK merakla fotoları bekliyordu :) Az kaldı dostum fotolar geliyor. Haftasonu hava güzel olunca bir güzel yıkayıp parlattım makineyi canavar gibi oldu. Gece geç saat oldu işim bittiğinde fotoyu başka zamana bıraktım oyüzden.

egelim 43
23 Mart 2010, 03:05
Zincir ölçüsü 5.20 -70 108 bakla :silent: buradaki 70 önemliymiş ustanın söylemesine göre:silent: çok fazla kafa yormadım sonuçta oldu ve sorunum çözüldü:cat: Depo ve yakıt sistemini yarın bi gözden geçircez arkadaşlar:rendeer:

egelim 43
24 Mart 2010, 02:05
Orjinal rengi gri olan roadstarımı (yada replika viragomu):) kromajlarını ön plana çıkarmak ve daha iyi görünmesini sağlamak amacıyla boyatmaya karar verdim sizce matsiyahmı:silent: vernikli parlak siyahmı:silent: bordomu:silent: yoksa çift renk olarak orjinal gri boya üstte (deponun,ön ve arka çamurluğun üst tarafları gri kalacak diğer yantaraflar farklı renkte) mi:silent: olsun yada hiç boyatmayıp orjinal rengiylemi kalsın:silent: bi fikir verirseniz çok sevinirim:rendeer: fikirleriniz benim için çok önemli arkadaşlar teşekkür ederim...:rendeer:

iptaluyelik02
24 Mart 2010, 08:49
Orjinal rengi gri olan roadstarımı (yada replika viragomu):) kromajlarını ön plana çıkarmak ve daha iyi görünmesini sağlamak amacıyla boyatmaya karar verdim sizce matsiyahmı:silent: vernikli parlak siyahmı:silent: bordomu:silent: yoksa çift renk olarak orjinal gri boya üstte (deponun,ön ve arka çamurluğun üst tarafları gri kalacak diğer yantaraflar farklı renkte) mi:silent: olsun yada hiç boyatmayıp orjinal rengiylemi kalsın:silent: bi fikir verirseniz çok sevinirim:rendeer: fikirleriniz benim için çok önemli arkadaşlar teşekkür ederim...:rendeer:

Ben olsam motora boya sürdürmez,kromajları ön plana çıkarmak için depoya siyah kılıf yaptırırdım.Hem boya korunur,hem de daha ağır,kaliteli bir görünümü olurdu.Süleyman ın motorunda da Ömer'in motorunda da aynısını yaptık.Her iki motorda depo üzerindeki bisan Lifan yazıları bile pırıl pırıl duruyor,
Klasik hasarsız motoru hangi amaçla boyatırsan boyat orijinalliiği bozulur,değeri düşer.

_SuLeYMaN_
24 Mart 2010, 11:05
Boyatmak yerine Savaş abinin dediği gibi depo kılıfı çok daha şık duruyor. Depo kılıfına Harley logolarını da eklediğimde göze çok daha hoş görünüyor motor.

İlle de boya yağacağım diye düşünüyorsan full siyah yapman daha hoş durur.

avşaroğlu
24 Mart 2010, 17:35
süleyman abi tümopara baktım sürücü sol basamak ürün bilgisinde temin ediliememektedir diye yazıyo.aklınızda bulunsunda abi bulabilecem biyer olursa yazarsan sevinirim.

_SuLeYMaN_
24 Mart 2010, 17:38
Ana sayfayı uzun süredir güncellemiyorlar sen bence bir telefon açıp sor. Ellerinde var biliyorum ben.

Ayrıca ARBETUS da bende bütün yedek parçalar uygun fiyata mevcut diyordu istiyorsan onunla da irtibata geç onda da vardır.

narkozcu
27 Mart 2010, 09:49
sis farı fotolarını görmek istiyoruz artık süleyman yoksa sattınmı motörü

iptaluyelik02
27 Mart 2010, 10:02
süleyman abi tümopara baktım sürücü sol basamak ürün bilgisinde temin ediliememektedir diye yazıyo.aklınızda bulunsunda abi bulabilecem biyer olursa yazarsan sevinirim.

dur bugün kıyaslarız,ikisinin aynı ürün olup olmadığı önemli.
Süleyman'ın motoru bakıma girecek,orada bir tane de ledow vardı.
aynı ise bir çözüm üretiriz parça temini konusunda.

avşaroğlu
27 Mart 2010, 11:22
tamam abi haber bekliyom teşekkürler

saykem
27 Mart 2010, 12:32
sürücü sol basamağı genelde en zayıf yeri dipten herhangibir düşme yatma durumunda kırılabiliyor.Benim iki defa kırıldı ve kaynak doldurarak bu sorunu 10 tl ye hallettim.Sende bu yolu deneyebilirsin orjinalinde bir farkı yok.

zealous
27 Mart 2010, 16:41
arakadaslar botorum suan 2300 km de benden önei sahibi 1000 km de yağını değiştirmiş yağını ve bujileri ne zaman değiştirmeliyim?

avşaroğlu
27 Mart 2010, 17:04
arakadaslar botorum suan 2300 km de benden önei sahibi 1000 km de yağını değiştirmiş yağını ve bujileri ne zaman değiştirmeliyim?

kaliteli yağ kullanırsan 2000 de bir değiştirebilirsin.bujileride yağla birlikte değiştirebilirsin yada yedek taşı yanında bozulduğu yerde değiştir

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:04 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:02 ----------


sürücü sol basamağı genelde en zayıf yeri dipten herhangibir düşme yatma durumunda kırılabiliyor.Benim iki defa kırıldı ve kaynak doldurarak bu sorunu 10 tl ye hallettim.Sende bu yolu deneyebilirsin orjinalinde bir farkı yok.

demir kaynağı yapıldı oda eritti pedalı gazma adam bide demirci olacak.kaynamayacağını anlamıyor nasıl oluyorsa

_SuLeYMaN_
29 Mart 2010, 14:51
Arkadaşlar bizim motorun ayaklıkları kaynak tutmaz. Sizin demirci nasıl bunu anlayamadı hayret. Çünki ayaklıklar ne demir ne de crom. Ayaklıklar için ledow, monero ya da keeway in ayaklıkları ile birebir aynı. Tümoparın elinde ayaklık %100 vardır telefon açıp öğrenirseniz iyi olur.

Sis farlarını taktım arkadaşlar. Fotoları ekleyemedim kusura bakmayın yağmurluydu hava. Güzel bir havada güzel bir foto çekeceğim. Sinyalleri değiştirdim beyaz camlı sinyal taktım çok yakışıklı oldu. Sisler ve sinyallerle birlikte motorun önden görünüşü çok hoş oldu.

Bu arada zinciri değiştirdim. Orjinal sincir boyutu 530-116 zinciri değiştirecek arkadaşlara duyrulur.

Yağ değişimi 2000 km de bir yapmak gerekir. Kaliteli yağ kullanırsan 4000 km de bir bile değiştirebilirsin. Ben 4000 km kullandım yağımı halen sarı ve akışkandı bakım sırasında değiştirdim. Buji değişimi zaten çok kolay motorda. Depoyu falan sökmeye gerek kalmıyor diğer motorlardaki gibi. Zaten buji anahtarı motorla beraber geliyor. Orjinal bujisi CR6HSA scootar bujisi yani :) Bujiyi 5 TL den demin edebilirsiniz heryerden.

Ben benim motorda orjinal basamagı çıkarıp cromdan özel geniş basamak yaptırdım. Uzun yolda daha rahat oluyor. Ayaklarınız yorulmuyor diğer basamakta olduğu gibi.

_SuLeYMaN_
30 Mart 2010, 12:51
Haftasonu motorun bakımını yaptırırken aklıma sisy bar ı biraz daha uzatma fikri geldi. Böylece 2 kişi binildiğinde sıkışma derdine bir nebze çözüm olacak. Bunun için sisy barı ı hemen söküp fabrikaya getirdim. Şu an bu parçayı uzatman için alüminyum bir parça temin edip uzatma girişimlerine başladık. Eğer düşündüğüm şekilde bu işi sonlandırırsak sisy bar hem güzel görünecek hem de 2 kişi kullanımı daha da rahatlayacak.

narkozcu
31 Mart 2010, 00:46
fotoları bekliyoruz bu sefer :)

_SuLeYMaN_
31 Mart 2010, 20:46
Verdiğim sözü tutmam için gecenin karanlığında olsa da motorun fotolarını çektim. Sisy bar üzerinde değil çünki fabrikaya götürdüm uzatmak için. Daha önce de söylemiştim zaten.

Buyrun fotolar.

http://img2.imageshack.us/img2/9163/img6088medium.jpg
http://img185.imageshack.us/img185/6090/img6081medium.jpg
http://img691.imageshack.us/img691/3930/img6082medium.jpg
http://img708.imageshack.us/img708/6916/img6083medium.jpg
http://img185.imageshack.us/img185/7153/img6084medium.jpg
http://img691.imageshack.us/img691/3812/img6085medium.jpg
http://img185.imageshack.us/img185/7164/img6086medium.jpg
http://img185.imageshack.us/img185/3065/img6087medium.jpg


Sisy barı da taktıktan sonra yeşili bol bir gezi sırasında birde fotolarını çeker yayınlarım.

narkozcu
01 Nisan 2010, 07:50
gerçekten çok yakışmış sisler bende yapacam kıskandım :mrgreen: sakın satma kullan derim :cat:

_SuLeYMaN_
01 Nisan 2010, 09:04
Sisy bar ve elcikleride taktığımda daha bir yakışıklı olacak :)

avşaroğlu
01 Nisan 2010, 22:07
güzel olmuş abi bu arada zincirlerde çiçek gibi olmuş güle güle eskit:)
depo kılıfında bende yaptım biraz büzüştü tam ölçü olmadı ondan ama bidakini güzel yaparım:P

egelim 43
02 Nisan 2010, 01:43
Selam arkadaşlar ooo ben girmeyeli topic baya bi yol almış:) inşallah sadece topicte değilde yaz sezonundada baya bi yol alırız.Patırdama sorunu kendi kendine geçti sanırım benzinde pislik vardı:silent: Boya işini ise havalar iyice ısınana kadar erteledim ve full parlak siyaha karar verdim:cat: şu an km saatine kafayı takmış durumdayım hızı gösteriyor fakat numaratör kısmı arızalandı :salut: genel ve günlük sayaç artık çalışmıyor(saat tamircilerine) tamir ettirebilirsem ne mutlu yenisini ise biraz araştırdım Eskişehir servis 120 TL istiyor daha uygun fiyata bulabileceğimiz yer varmıdır sizce?:silent:

_SuLeYMaN_
02 Nisan 2010, 16:27
Arkadaşlar roadstarın orjinal sinyalleri elimde mevcut. Ben büyük sinyal aldığım için bunları hiç motora takmadım. Almayı düşünen olursa 4 tanesini 20 tl den satabilirim. Sinyaller hiç kullanılmamıştır. Motorun üzerinden de sökülmemiştir. Poşetiyle beraber duruyor.

YÖRÜK
02 Nisan 2010, 18:09
süleyman sisler çok yakışmış...güle güle kullan dostum.
sinyal kollarına bağlamamışsın..nasıl yaptın bağlantısını anlatabilir misin?
bir de aydınlatması nasıl?

herkese bol kazasız ve neşeli sürüşler..

_SuLeYMaN_
02 Nisan 2010, 18:44
Şu an sinyallerin olduğu yerde reflektörler vardı. Reflektörü söküp oradan çıkan parçaya tornada bir işlem uyguladıktan sonra sinyalleri oraya monte ettim. Sinyallerin eski yerinede sisleri taktım.

Dostum sislerin elektirik bağlantısını henüz yapmadım sen çok merak ediyorsun diye şimdilik sisleri taktım. Aydınlatmasının iyi olacağını düşünüyorum.

Aküden direk bir kablo çekip elektirigini yapacağım kısmetse. 4 lü anahtar takımını gidonun ortasına monte edip o anahtarlarada sisleri ve motorun 4 lü lerini monte edicem. 2 tanesi boş kalsın belki ileride başka birşeyler takarız :)

Dostum sinyaller nasıl olmuş :) Turuncu yerine şeffaf sinyal ile değiştirdim. Şimdi arka sisy barı yükseltme çalışması yapıyorum.

ots
02 Nisan 2010, 18:52
Selam arkadaşlar ooo ben girmeyeli topic baya bi yol almış:) inşallah sadece topicte değilde yaz sezonundada baya bi yol alırız.Patırdama sorunu kendi kendine geçti sanırım benzinde pislik vardı:silent: Boya işini ise havalar iyice ısınana kadar erteledim ve full parlak siyaha karar verdim:cat: şu an km saatine kafayı takmış durumdayım hızı gösteriyor fakat numaratör kısmı arızalandı :salut: genel ve günlük sayaç artık çalışmıyor(saat tamircilerine) tamir ettirebilirsem ne mutlu yenisini ise biraz araştırdım Eskişehir servis 120 TL istiyor daha uygun fiyata bulabileceğimiz yer varmıdır sizce?:silent:




http://www.tumopar.com/product_detail.asp?p_code=020.10.006822&c_kod=020,10&sira=2

ots
02 Nisan 2010, 22:46
Dostum sislerin elektirik bağlantısını henüz yapmadım sen çok merak ediyorsun diye şimdilik sisleri taktım. Aydınlatmasının iyi olacağını düşünüyorum.

Aküden direk bir kablo çekip elektirigini yapacağım kısmetse. 4 lü anahtar takımını gidonun ortasına monte edip o anahtarlarada sisleri ve motorun 4 lü lerini monte edicem. 2 tanesi boş kalsın belki ileride başka birşeyler takarız :)

Benim sislerin kablosunu usta kontak anahtarının çıkışına bağladı aküden direk kablo çekilmezmiş kontak anahtarı kapalıyken sislerin yanmaması lazımmış kurcalarlar akün biter demişti bide sis farlarını normal farla beraber çalıştırırsan yüksek devir sürersen problem olmuyor fakat yavaşladığın anda farların verdiği ışık güçsüzleşiyor sen dörtlü düyme bağlayacağım diyorsun sağdaki ve soldaki sis farlarını ayrı düymelere bağlayarak bunu aşarsın trafikte tekini yakarsın süratle giderken ikisini birden yakabilirsin

Buda benim motorun eski sis farı kaza yaptım sağ taraftaki kırıldı şimdi kırık geziyorum bende yeni sis farı araştırıyorum ufak bişey takmayı düşünüyorum kolormatik camlı

URL=http://img253.imageshack.us/i/150620082789.jpg/]http://img253.imageshack.us/img253/8578/150620082789.jpg[/URL]

YÖRÜK
02 Nisan 2010, 22:53
Şu an sinyallerin olduğu yerde reflektörler vardı. Reflektörü söküp oradan çıkan parçaya tornada bir işlem uyguladıktan sonra sinyalleri oraya monte ettim. Sinyallerin eski yerinede sisleri taktım.

Dostum sislerin elektirik bağlantısını henüz yapmadım sen çok merak ediyorsun diye şimdilik sisleri taktım. Aydınlatmasının iyi olacağını düşünüyorum.

Aküden direk bir kablo çekip elektirigini yapacağım kısmetse. 4 lü anahtar takımını gidonun ortasına monte edip o anahtarlarada sisleri ve motorun 4 lü lerini monte edicem. 2 tanesi boş kalsın belki ileride başka birşeyler takarız :)

Dostum sinyaller nasıl olmuş :) Turuncu yerine şeffaf sinyal ile değiştirdim. Şimdi arka sisy barı yükseltme çalışması yapıyorum.

abi sinyaller çok hoş olmuş.çok beğendim..bende ileride değiştirmek istiyorum.:cat:

egelim 43
03 Nisan 2010, 02:48
http://www.tumopar.com/product_detail.asp?p_code=020.10.006822&c_kod=020,10&sira=2

çok teşekkürler ots :cat::rendeer: ayrıca her iki motorada sisler çok güzel olmuş sıra ona gelsin bende takıcam aynı şekilde

feyzullah4
05 Nisan 2010, 03:09
max. hız nedir bunda

_SuLeYMaN_
05 Nisan 2010, 10:47
Düz yolda 130 u görüyor benim motor. 140 km ibre var. Egimli yolda 140 km yi de geçtigini de gördüm.

avşaroğlu
08 Nisan 2010, 18:55
süleyman abi tümoparda da yokmuş sordum
tüm roadstarcılar sürücü sol ayak basamağı bulursanız lütfen burada bildirirseniz ikram olur :salut:

iptaluyelik02
08 Nisan 2010, 19:01
süleyman abi tümoparda da yokmuş sordum
tüm roadstarcılar sürücü sol ayak basamağı bulursanız lütfen burada bildirirseniz ikram olur :salut:
Tamam sen kafanı yorma bulacağım sana bir sol ayaklık.

narkozcu
09 Nisan 2010, 00:40
ben kask alıcam ama önce yorumlarınızı almak istiyorum :) biraz kafiyeli oldu gibi :)

avşaroğlu
09 Nisan 2010, 14:36
teşekkürler savaş abi

baklawah
10 Nisan 2010, 20:12
merhabalar. uzun zamandır foruma katılmıyordum. bisan roadstar başlığı sıkça yazdığım yerlerden biriydi. şimdi size "mutlu" haberle tekrar katılıyorum. sonunda istediğim motoru buldum ve anlaştım. 1 hafta içinde alışverişişm tamamlanacak.
henüz motoru alıp binmediğim için ne durumda olduğundan bahsedemeyeceğim, ama oldukça sade custom edildiğini söyleyebilirim. fotoğrafları alınca eklerim.
umarım söylediğiniz kadar iyi bir çinli'dir; çevremin motora (hele bir de çin işi olunca) karşı olan tavrı beni çok yıldırdı; ama yine de iyi bakılmış ve kafamda yapmayı düşündüğüm değişiklikler yapılmış görünce çok da düşünmedim.
ben de bir roadstar'cıyım artık.

YÖRÜK
10 Nisan 2010, 21:21
baklawah arkadaşım.çok iyi bir seçim yapmışsın..roadstar çinliler içinde bence en sağlamı ve en dayanıklısı.şuan en yakın arkadaşıma roadstar alma işindeyiz.antalyada elemanın elinde kalmış bir tane..sıfır km ama muhtemelen 2006 model.yani 4 senedir hiç kullanılmamış.satın alacağız ama başta akü ve lastikler olmak üzere neleri değiştireceğiz bilmiyorum..eleman 2750 tl ye bırakacakmış.başta savaş abi ve süleyman arkadaşım olmak üzere herkesten bakımı ve motorun uyandırılması için gereken yardımı bekliyoruz.motoru aldıktan sonra da arkadaşım sizlerin arasına girecektir.

bu arada bende heyecanlıyım çünkü onun sayesinde bende içimdeki roadstar eksikliğini tamamlamayı hedefliyorum.ya en çok istediğim şeylerden biri de roadstar ile uzun yol yapmak..bakalım hayırlısı...:):cat:

egelim 43
11 Nisan 2010, 01:27
Arkadaşlar roadstarımın bujilerini değiştirmek istiyorum orjinal(üzerinden çıkan) ın aynısınımı takayım yoksa farklımı? Farklı takıpta memnun olan yada olmayan varmı:silent: şimdiden teşekkürler:rendeer:

narkozcu
11 Nisan 2010, 18:04
NGK-CR6HSA hocam prblem yaşamazsın

iptaluyelik02
11 Nisan 2010, 21:43
teşekkürler savaş abi

sol ayaklıktı di mi
Tümoparda 76 Tl,
Çorlu'da 100 Tl istiyorlar.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:42 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:42 ----------


merhabalar. uzun zamandır foruma katılmıyordum. bisan roadstar başlığı sıkça yazdığım yerlerden biriydi. şimdi size "mutlu" haberle tekrar katılıyorum. sonunda istediğim motoru buldum ve anlaştım. 1 hafta içinde alışverişişm tamamlanacak.
henüz motoru alıp binmediğim için ne durumda olduğundan bahsedemeyeceğim, ama oldukça sade custom edildiğini söyleyebilirim. fotoğrafları alınca eklerim.
umarım söylediğiniz kadar iyi bir çinli'dir; çevremin motora (hele bir de çin işi olunca) karşı olan tavrı beni çok yıldırdı; ama yine de iyi bakılmış ve kafamda yapmayı düşündüğüm değişiklikler yapılmış görünce çok da düşünmedim.
ben de bir roadstar'cıyım artık.
hayırlısı olsun dostum.güle güle kullan

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:43 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:42 ----------


baklawah arkadaşım.çok iyi bir seçim yapmışsın..roadstar çinliler içinde bence en sağlamı ve en dayanıklısı.şuan en yakın arkadaşıma roadstar alma işindeyiz.antalyada elemanın elinde kalmış bir tane..sıfır km ama muhtemelen 2006 model.yani 4 senedir hiç kullanılmamış.satın alacağız ama başta akü ve lastikler olmak üzere neleri değiştireceğiz bilmiyorum..eleman 2750 tl ye bırakacakmış.başta savaş abi ve süleyman arkadaşım olmak üzere herkesten bakımı ve motorun uyandırılması için gereken yardımı bekliyoruz.motoru aldıktan sonra da arkadaşım sizlerin arasına girecektir.

bu arada bende heyecanlıyım çünkü onun sayesinde bende içimdeki roadstar eksikliğini tamamlamayı hedefliyorum.ya en çok istediğim şeylerden biri de roadstar ile uzun yol yapmak..bakalım hayırlısı...:):cat:

bayiden alıyorsanız üzerine 0 akü koymak zorunda
orijinal arka lastik pek işe yaramaz yerine pirelli ya da metzeler alın
ön lastik uzun süre iş yapar.

avşaroğlu
12 Nisan 2010, 11:09
savaş abi tümopara gelmiş mi ben sordum yok dedilerdi.olmazsa çorludan alırım.biraz cep yakacak ama en azından tipine kavuşacak motor:)başka bir ayaklığın lastik tarafını uyaraladık iş görüyo ama hoş olmadı bende taktım oraya
baklawah motorun hayırlı olsun en kısa zamanda fotoları bekliyoruz

egelim 43
13 Nisan 2010, 02:12
NGK-CR6HSA hocam prblem yaşamazsın

:cat: teşekkürler deneyeceğim dostum:rendeer:

avşaroğlu
13 Nisan 2010, 11:57
:cat: teşekkürler deneyeceğim dostum:rendeer:

bosch U5 7ml. buda güzel buji

COOL-EAGLE
13 Nisan 2010, 23:15
Merhaba arkadaşlar.
Yeni motorsiklet kullanıcısı sayılırım. Scooterımı sattım artık vitesliye geçeyim diyorum. Roadstarlara merak saldım. Gerçi kafamda yedek parça konusunda soru işaretleri yok değil.
Ben bir Roadstar buldum. Aslında o beni buldu. komşumun motoru. yatıyordu öle 1,5 senedir. bir sorayım dedim. 2000 km de 2007 model. 2008 de trafiğe çıkmış. satar mısın dedim. meğer dünden razıymış . ama yinede 2500 TL nin altına düşmüyor :) Ben pek anlamam motor işinden. Sizin fikrinizi almak istiyorum. Bu fiyata değer mi? Kullanılmadığı için alınca ne tür masraflar çıkar ve en önemlisi ilerde yedek parça gereksinimi olursa bulması kolay mı ? bisan bırakmış bu işleri anlaşılan. Tümopar filan yazmışınız ancak emin olamıyorum. değerli fikirlerinizi bekliyorum. teşekkürler...

avşaroğlu
14 Nisan 2010, 10:50
ayakcak dışında bi parça sorunu çekmedim o yüzden bilmiyorum ama ayakçağı bulamıyosam diğer parçaları bulmam zor gibi geliyo bana karar senin.güzel motor ama keşke fabrika kapanmasaydı

_SuLeYMaN_
14 Nisan 2010, 11:35
Avşaroğlu Savaş abi sana ayaklıgı bulabileceğin adresi ve fiyatını da yazmış halen nasıl sorun yaşıyorsun anlayamadım. Fiyatı belli parça mevcut parasını verirsen alırsın.

Üstelik forumda ARBETUS nickli arkadaş bu motorun parçalarını temin ediyor ve satıyor. Bununla da irtibata geçebilirsin. Yanlış bilgilendirme yapıp insanları yanlış yönlendirmeyelim.

Egelim orjinal bujiyi narkozcu yazmış kesinlikle ngk cr6hsa buji al derim.

Cool üzgünüm ama bu motoru 2500 ün altında alırsan bilki bir sorun vardır. En uyduruk scootarları bile bu fiyata satarlarken sen bu motor için bu fiyatın altını arıyorsun. Kesinlikle istenen fiyatın hakkını veren bir motordur.

COOL-EAGLE
14 Nisan 2010, 15:06
Avşaroğlu Savaş abi sana ayaklıgı bulabileceğin adresi ve fiyatını da yazmış halen nasıl sorun yaşıyorsun anlayamadım. Fiyatı belli parça mevcut parasını verirsen alırsın.

Üstelik forumda ARBETUS nickli arkadaş bu motorun parçalarını temin ediyor ve satıyor. Bununla da irtibata geçebilirsin. Yanlış bilgilendirme yapıp insanları yanlış yönlendirmeyelim.

Egelim orjinal bujiyi narkozcu yazmış kesinlikle ngk cr6hsa buji al derim.

Cool üzgünüm ama bu motoru 2500 ün altında alırsan bilki bir sorun vardır. En uyduruk scootarları bile bu fiyata satarlarken sen bu motor için bu fiyatın altını arıyorsun. Kesinlikle istenen fiyatın hakkını veren bir motordur.

Evet Süleyman Bey, Roadstar bencede sorun yoksa daha fazla edecek bir motor ancak burda sorun motordan çok yedek parça !
Arbetus ' un yedek parça temini güzel birşey tabiki ancak tek alternatif olması kötü eğer tek alternatifse ! Bundan bir yıl sonra Arbetus kardeşimizin bu parçaları temin ettiği ithalatçıda bundan cayarsa ne olacak ? soru işareti bu zihnimdeki.
Ben henüz karar verebilmiş değilim arkadaşlar. Lütfen diğer arkadaşlarında tavsiyelerini bekliyorum.
Birde HYSUNG GV250 durumu var. O motoru daha çok beğeniyorum ancak ondada yedek parça ve servis sorunu var diye okudum KANUNİ ye geçtikten sonra. Eğer GV250 kullanıcıları varsa onlarında yedek parça konusunu nasıl çözdükleri ile ilgili bilgilendirmeleri benim için çok değerli..

canantas
14 Nisan 2010, 15:28
Cool-Eagle,
Istersen sorunu GV250 başlığına sor.
Hatta bence sormadan önce başlığı komple oku, sonra sormaya gerek kalmadan motoru alırsın zaten!!! Ben öyle yapmıştım :)

omersirin
14 Nisan 2010, 16:29
savaş abi lifanla bir ortaklığın var mı be aga:)

iptaluyelik02
14 Nisan 2010, 17:44
ayakcak dışında bi parça sorunu çekmedim o yüzden bilmiyorum ama ayakçağı bulamıyosam diğer parçaları bulmam zor gibi geliyo bana karar senin.güzel motor ama keşke fabrika kapanmasaydı

Lİfan Türkiye hala anlaşılmaz Çinli ticari mantığıyla davrandığı için stoklarını kimse bilmiyor ama bayilerine tüm yedekparçaları verdiğini biliyorum.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:33 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:00 ----------


savaş abi lifanla bir ortaklığın var mı be aga:)

Ulam zurna,iki tane Roadstar sahibi olan sen değil misin?
benim bile bir tane Roadstar'ım oldu.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:44 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:33 ----------


Evet Süleyman Bey, Roadstar bencede sorun yoksa daha fazla edecek bir motor ancak burda sorun motordan çok yedek parça !
Arbetus ' un yedek parça temini güzel birşey tabiki ancak tek alternatif olması kötü eğer tek alternatifse ! Bundan bir yıl sonra Arbetus kardeşimizin bu parçaları temin ettiği ithalatçıda bundan cayarsa ne olacak ? soru işareti bu zihnimdeki.
Ben henüz karar verebilmiş değilim arkadaşlar. Lütfen diğer arkadaşlarında tavsiyelerini bekliyorum.
Birde HYSUNG GV250 durumu var. O motoru daha çok beğeniyorum ancak ondada yedek parça ve servis sorunu var diye okudum KANUNİ ye geçtikten sonra. Eğer GV250 kullanıcıları varsa onlarında yedek parça konusunu nasıl çözdükleri ile ilgili bilgilendirmeleri benim için çok değerli..
Sen parça sorunu duymamışsın dostum
Bende bir tane Yamaha var XT 125 R.2006 model
uzun süre samanlıkta yatmış.
Baktım grenajları falan soluk,"ulan" dedim" bunun her tarafı masraf olsa ne yazar 2 günde tüm parçalar elimizde olur"
internetteki Yamaha bayilerinin sayfalarında neredeyse tüm parçalar var.
hesapladım açtım telefonu" şunlar şunlar lazım" diye.Ben zannediyorum ki havaleyi göndereceğim yarın parçalar elimde"
cevap,stoklara bakalım
10 parçanın 9 u stokta yok,distribütörün stoklarında dahi yok.
arka fren hidrolik kutusu 5-10 Tl o bile yok,insan sevabına stokta tutar bunu be.
çözüm şuymuş;
ben parayı önceden göndereceğim bayiye,bayi gönderecek distribütörü,Distribütör Hollandadaki ana depodan parçayı isteyecek,40-50 gün sonra parçalar gelecek.biz de motorumuza bineceğiz.
Yani benim paramla herkes ticaret yapacak,kar yapacak,ben de parçaya kavuşacağım.
Sanki adamlara özel sanat eseri imal ettiriyoruz da parasını peşin veriyoruz.
Var mı Roadstar'da bu rezilliği yaşayan?
Yok.
Roadstar'ı geçtim,en bulunmaz çin motorunda bile parça bulunuyor.
Bulunmazsa bir diğerinden uyduruluyor.
Türkiye'de bir tek kuryelere hitap eden motosikletlerin parçası bol.
250 cc üzeri motor isteyip de "Yedekparça konusunda sorun yaşamak istemiyorum" diyen bence BMW almalı
Türkiye'de olmayan parçayı bile bir iki günde temin ediyorlar.
Stokta olan anında teslim.
Bahsettiğin GV 250 nin ön çamurluğu eskiden 200 küsur milyondu,şimdi 450 milyon.
bu fiyata Mercedes C serisinin ön çamurluklarından 3 tane alırsın,Üste de yemek parası kalır:)

http://img101.imageshack.us/img101/5804/1404g.jpg (http://img101.imageshack.us/my.php?image=1404g.jpg)

mete_han
14 Nisan 2010, 17:57
Avşaroğlu Savaş abi sana ayaklıgı bulabileceğin adresi ve fiyatını da yazmış halen nasıl sorun yaşıyorsun anlayamadım. Fiyatı belli parça mevcut parasını verirsen alırsın.

Üstelik forumda ARBETUS nickli arkadaş bu motorun parçalarını temin ediyor ve satıyor. Bununla da irtibata geçebilirsin. Yanlış bilgilendirme yapıp insanları yanlış yönlendirmeyelim.

Egelim orjinal bujiyi narkozcu yazmış kesinlikle ngk cr6hsa buji al derim.

Cool üzgünüm ama bu motoru 2500 ün altında alırsan bilki bir sorun vardır. En uyduruk scootarları bile bu fiyata satarlarken sen bu motor için bu fiyatın altını arıyorsun. Kesinlikle istenen fiyatın hakkını veren bir motordur.

Süleyman aradığın aynalar burada...bir baksana...

http://www.motosiklet.net/forum/satilik-motosiklet-aksesuarlari/75053-custom-chopper-krom-ayna.html