PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Bisan Bisan Roadstar 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 [38] 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70

iptaluyelik02
15 Ekim 2009, 19:05
uzun süre sonra tekrar merhaba sayınnn roadstar kullanıcaları ve kullanmayanlar :) neyse uzatmayalım :D suan 18500 km deyım çok şükür tık yok ama kötü bi haber :s askere gidecegım için motoru verıyorum izmirden birine hayırlısı olsun ama ondan ayrılması çok zor olıcak :(( herkese bol bol selam gonderıyorum ızmırden :)

Hayırlısı olsun.
Motor yine alınır,hele bir git gel askere.
Bizden de selam olsun İzmir'e

süleyman1983
15 Ekim 2009, 20:14
valla alet edavat konusunu savaş abi sağolsun yardımcı olmuş zaten bu kadar çok yol yapmış resimlerdede gördüğüm gibi sağolasın tüm arkadaşlar iyiki böle bi site var be

narkozcu
16 Ekim 2009, 16:13
aynen katılıyorum on numara bi site :cat:

AYBERK
21 Ekim 2009, 20:09
ne oldu buraya!!!!!!!!

Neden kimse yok????

5 gündür ses-seda yok...

_SuLeYMaN_
21 Ekim 2009, 21:58
Benim işler çok yoğun. Gece gündüz fabrikadayıp pek siteye girip yazamıyorum :)

avşaroğlu
23 Ekim 2009, 11:09
kolay gelsin süleyman abi

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:08 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:06 AM ----------

narkozcu sendende hiç ses cıkmıyo

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:09 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:08 AM ----------

nasıl motorunla aran bi sorunun yok inş

narkozcu
23 Ekim 2009, 18:32
hergün sitedeyim ama pek muhabbet yok bugünlerde. motor full time Ankara caddelerinde, bi sorun yok şimdilik :cat: kış gelince istirahate çekilecek abisi :bounce:

iptaluyelik02
23 Ekim 2009, 19:09
Çorlu'dan iki Roadstarcı ömersirin ve Süleyman
Akşam beni ziyarete gelmişlerdi.
http://img203.imageshack.us/img203/6836/fotoraf0049.jpg (http://img203.imageshack.us/my.php?image=fotoraf0049.jpg)
http://img245.imageshack.us/img245/8996/fotoraf00471.jpg (http://img245.imageshack.us/my.php?image=fotoraf00471.jpg)

süleyman1983
27 Ekim 2009, 13:28
road star ilk nasıl aldımı bi bilseniz arkadaşalar biraz ondan bahsetmek istiyorum ortalama 2 senedir motosiklet almak istiyordum ve aradığım modelin mondial 125 ukt oldunu sanıyordum ve yada kanuni seyhan sahibinden .com adresinden satılık bir motor bulmuştum genç arkadaş motosikletini satmak istemiş 20 yaşlarnda aradığımda annesi çıktı ve yasinle görüşmek istiyorum motorunu satmak istiyormuş dedim ben almak istiyorum dediğimde ve duyduğum kelimeler beni çok üzdü ve kadın oğlunu motosiklet kazasında öldüğünü söyleyince ne diyecemi bilemedim road star olayına gelincede fabrikada bi arkadaşlardan biri tanıdık motosikletcide motor oldunu söledi bende diğer model couperları beğenmedimden pek gönülsüz gitdim motorcuya birde ne göreyim bisan lifan road star gördüm ve bundan sonra bineceğim tek modelin bu olduğuna karar verdim ama adam 2 gün önce satmış 1700 tl ye çok üzüldüm ama bu sene kütahyadan getirtdim bi tane road star 2500 tl ye süper bi makina

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:28 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:17 ----------

1-) arkadaşlar motosiklet koltuk altında anahtar için yer oldunu sölemiş bi arkadaş ama ben bulamadım varmı ölebişey 2-) sol sinyal benim takılı kalıyor acaba neden dir uzun bi şekilde ötmeye başlıyor 3-) piyasada 35 40 arası kasklar var bunlar acaba iyimidir sizce yani illa 100 ytl falan kaskmı almamız lazım 4-)benim direksiyon kilidi arızalı başka motor için kilid ne koyabiliriz saygılar

_SuLeYMaN_
27 Ekim 2009, 14:17
Öncelikle motorun hayırlı olsun adaşım.

Koltuğun sağ ve solunda 2 vida var bunları sökünce zaten koltuk çıkıyor bunu biliyorsundur. Koltuğu söktüğünde orada bir alet çantası olduğunu göreceksin. Tabi bu alet çantasını motoru satan servis almadıysa.

Sinyalin uzun süre yanıp sönme olayı benimde başıma geldi. Sorun yine koltuk altında ki kablolarda. Bu kablolardan ön sinyal ile arkadaki sinyalleri birbirine bağlayan soketli kablo yerinden çıkmıştı. Bu kabloyu sokete takınca sorun ortadan kalkıyor. Daha doğrusu buna sorun da dememek gerekir.

Kesinlikle 35-40 tl lik kask alma derim burada önemli olan senin can güvenliğin. Bu kasklar elinden bile düşse karpuz gibi yarılıyorlar.

Direksiyon kilidi arızalı değildir nasıl yapıldığını öğrenmek biraz zaman alıyor. Zaten kilidi takmasan daha iyi ben onun yerine disk kilidi kullanıyorum.

süleyman1983
28 Ekim 2009, 12:45
teşekkürler yardımın için adaş road star motorunun çok uzun boylu arkadaşlara yakıştını düşünmüyorum benim boy 1.70 tam bana göre bi arkadaşda gördüm moto altında oyuncak gibi kalmış :)

iptaluyelik02
28 Ekim 2009, 12:53
teşekkürler yardımın için adaş road star motorunun çok uzun boylu arkadaşlara yakıştını düşünmüyorum benim boy 1.70 tam bana göre bi arkadaşda gördüm moto altında oyuncak gibi kalmış :)
benim boyum 179 ama kullanırken sıkıntı çekmedim.Amortisorleri en üs düzeye getirilince rahat kullanılıyor.

avşaroğlu
28 Ekim 2009, 18:34
slm roadstarcılar.Savaş abi burası hep adaş gidiyor iki süleyman ve iki savaş var.
motorun hayırlı olsun güle güle kullan süleyman1983 SÜLEYMAN abinin dediklerine aynen katılıyom bide yağını kaliteli kullan.servisin bana castrol kullanma garantiden çıkar demesine rağmen kullandım geç kalmışım diyorum şimdi.

iptaluyelik02
28 Ekim 2009, 19:05
slm roadstarcılar.Savaş abi burası hep adaş gidiyor iki süleyman ve iki savaş var.
motorun hayırlı olsun güle güle kullan süleyman1983 SÜLEYMAN abinin dediklerine aynen katılıyom bide yağını kaliteli kullan.servisin bana castrol kullanma garantiden çıkar demesine rağmen kullandım geç kalmışım diyorum şimdi.

Garanti süresi içinde tüm bakımların yetkili serviste yapılması zorunluluğu var ya ondan demiştir yoksa Senin motoruna kullanacağın yağın Castrol olduğunu ne bilecek?

avşaroğlu
29 Ekim 2009, 15:47
savaş abi onun koyacağı yağı istemedim ben castrol koyacam dedim.ona yağ fabrikadan bidonla geliyormuş

iptaluyelik02
29 Ekim 2009, 16:42
savaş abi onun koyacağı yağı istemedim ben castrol koyacam dedim.ona yağ fabrikadan bidonla geliyormuş
Dökme yağlar genelde Shell,Castrol ve BP gibi büyük firmalarda var daha çok
Motorcular daha bilinmeyen yağlar kullanıyorlar.

süleyman1983
30 Ekim 2009, 00:50
ben ilk motosikletim olan roada starı aldığımda arkadaş çevresinde pek motora binen olmadığından ya bun u alacağına araba alsaydın diyen öküzler vardı hatda genç ken motosiklete binen kişiler bile aynı sözleri sölediler birde motosiklet kazalarına değinmek istiyorum arkadaşlar öleki sanki motosikleti ölüm makinası gibi görmeye başkadılar sanki arabadan bu zamana kadar hiç ölen olmamış ne kadar yaşıyacamızı kimse bilmiyor elbet önlemini alıcaz ama ölümüz motordan da olacaksa bunu kaçar yolu yok ecelden kaçamayız trafikte çok dikkatli olmamız lazım adam caddede u dönüşü yapacak yoldan gelen araba varmı diye bakıyor araba yok gelen bir ben varım yol hakkı benim ama adam ben yokmuşum gibi çok rahat dönüyor yani bizi hiçden sayıyor

ibrahim2626
30 Ekim 2009, 01:08
olsa ne olur sonuçta meydin çaynaaaaa:queen:

iptaluyelik02
30 Ekim 2009, 10:36
ben ilk motosikletim olan roada starı aldığımda arkadaş çevresinde pek motora binen olmadığından ya bun u alacağına araba alsaydın diyen öküzler vardı hatda genç ken motosiklete binen kişiler bile aynı sözleri sölediler birde motosiklet kazalarına değinmek istiyorum arkadaşlar öleki sanki motosikleti ölüm makinası gibi görmeye başkadılar sanki arabadan bu zamana kadar hiç ölen olmamış ne kadar yaşıyacamızı kimse bilmiyor elbet önlemini alıcaz ama ölümüz motordan da olacaksa bunu kaçar yolu yok ecelden kaçamayız trafikte çok dikkatli olmamız lazım adam caddede u dönüşü yapacak yoldan gelen araba varmı diye bakıyor araba yok gelen bir ben varım yol hakkı benim ama adam ben yokmuşum gibi çok rahat dönüyor yani bizi hiçden sayıyor
Trafiğe çıktığında öküz sürüsünün içinde imişçesine ilerlersen ve buna göre tedbir alırsan sorun yok,yani defansif kullanacaksın motorunu.

avşaroğlu
30 Ekim 2009, 13:58
yolu görmedikce basmamakta fayda var.fazla şerit değiştirmek ve yakın takipten kaçınmakta da fayda var diye düşünüyorum.çünkü önemli olan sadece bizim çok iyi kullanmamız değil trafiği kullanan herkesin hemfikir olması lazımki buda imkansız

narkozcu
31 Ekim 2009, 04:07
olsa ne olur sonuçta meydin çaynaaaaa:queen:

bu nedemek şimdi???

iptaluyelik02
31 Ekim 2009, 09:49
bu nedemek şimdi???

Roadstar topiğinden bir denyo geçti 98 model Kanuni mz i orijinal Alman zannediyor :)

süleyman1983
31 Ekim 2009, 13:08
savaş abinin boyda 1.79 muş sana mondial mct 250 lik gider abi yada regal raptor ne dersin bu yaz motor aradığımı duyan bi arkadaş beni aradı ben 125 mondial ukt ararken 1500 falan arkadaş bana 1100 tl ye mondial mct vereyim dedi paraya sıkıştım dedi o zamnlara bunun sıfırı 3200 tl idi kaçırılmıyacak fırsatdı ama ne yaparsın aradığım motor olmayınca teşekkür etmekle yetindik bu arada savaş abi sen dikkatli ol diyorsunda geçen günlerde bi gazetede okudum doktormu neydi adam motosiklet tutkunu bi kazada ölüyor kamyon çarpıyor karısı isyan ediyordu kamyon şöförüne az ceza ile kurtuldu diye adam yüz de yüz suçlu bulunmuş motosikletlinin hiç bir kusurunu bulamamışlar

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:08 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:46 ----------

1-)savaş abi sana bi kaç sorum olacak benim motosiklete kanunilerdeki gibi dijital gösterge takmak mümkünmü bazen sorun yaşıyorum vites geçirirkende göstergeli olursa süper olur 2 yerine boşa alıyoz boş derken ikiye takıyoz arkadaşda seyhan var viteside çok yumuşak bizimki sert biraz 2-) ayak freninede basarken ayamızı ayamızı kaldırmamız icab ediyor seyhan bu na gerek olmadını gördüm acaba mümkünmü bunlarınki gibi yapmak 3-) vitesli motosikleti yapan kişler neden boş vitesi 1 üstüne yapmışlar anlam veremiyorum en altda olması gerekmezmi sence 4-)abi ben araba daha önce kullanmadım vitesli motor kullanmam mantıklımı geçenlerde motor 2 defa stop etti acaba devirsiz kullanmadan olabilirmi ama 10 ila 15 dakka sonra çalıştı acaba sorun nedir sence
[

iptaluyelik02
31 Ekim 2009, 15:33
savaş abinin boyda 1.79 muş sana mondial mct 250 lik gider abi yada regal raptor ne dersin bu yaz motor aradığımı duyan bi arkadaş beni aradı ben 125 mondial ukt ararken 1500 falan arkadaş bana 1100 tl ye mondial mct vereyim dedi paraya sıkıştım dedi o zamnlara bunun sıfırı 3200 tl idi kaçırılmıyacak fırsatdı ama ne yaparsın aradığım motor olmayınca teşekkür etmekle yetindik bu arada savaş abi sen dikkatli ol diyorsunda geçen günlerde bi gazetede okudum doktormu neydi adam motosiklet tutkunu bi kazada ölüyor kamyon çarpıyor karısı isyan ediyordu kamyon şöförüne az ceza ile kurtuldu diye adam yüz de yüz suçlu bulunmuş motosikletlinin hiç bir kusurunu bulamamışlar

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:08 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:46 ----------

1-)savaş abi sana bi kaç sorum olacak benim motosiklete kanunilerdeki gibi dijital gösterge takmak mümkünmü bazen sorun yaşıyorum vites geçirirkende göstergeli olursa süper olur 2 yerine boşa alıyoz boş derken ikiye takıyoz arkadaşda seyhan var viteside çok yumuşak bizimki sert biraz 2-) ayak freninede basarken ayamızı ayamızı kaldırmamız icab ediyor seyhan bu na gerek olmadını gördüm acaba mümkünmü bunlarınki gibi yapmak 3-) vitesli motosikleti yapan kişler neden boş vitesi 1 üstüne yapmışlar anlam veremiyorum en altda olması gerekmezmi sence 4-)abi ben araba daha önce kullanmadım vitesli motor kullanmam mantıklımı geçenlerde motor 2 defa stop etti acaba devirsiz kullanmadan olabilirmi ama 10 ila 15 dakka sonra çalıştı acaba sorun nedir sence
[
ölüm doktor,avukat demiyor herkese geliyor zaten.Kamyon şöförünün ne kadar yattığı da önemli değil,.Ceza hukuku sisteminde
1 kişiyi kaza ile öldürenin bir gün dahi yatmaması mümkün.Hem adamı idam etseler ne olacak?.Önemli olan gidenin geri gelmemesidir.
Vite gecişlerin sert ise debriyaj ayarında sorun olabilir,yağın uygun olmayabilir.
Yoksa iyi ayarlanmış bir debriyaj(fabrika ayarları çok iyi değil)hiç bir sorun çıkarmaz ve tüm motorlarda boşa atmak vitese geçirmekten zordur.
BMW de de bu böyledir
Dijital km göstergesi takılabilir ama gereksiz olacaktır.
boş 1 le 2 nin arasındadır çünkü şanzımandaki sıralama bunu gerektirir.

savasaydin
01 Kasım 2009, 02:45
herkese merhabalar.uzun zamandır takip ediyorum bu başlığı,çünkü en son alacağım motora karar vermeme bu başlık yardım etti.(en başta da savaş abi) henüz motoru almama zaman var (malum önümüz kış) o yüzden meraktan sürekli motorlara bakınıyorum.biraz önce lifan.tr sitesini kurcalarken, acaba yerli roadstar modelini üretmeye başladılar mı diye, acayip bir süprizle karşılaştım.lifan, virago modeli bir chooper yerine dragstar modeli bir chooper çıkarmaya karar vermiş.bununla ilgili araştırdım biraz ama sadece çindeki üretimle ilgili bilgiler var.bu konuda bilgisi olan var mı (başta savaş abi) bir de 250cc olan modelide 400cc olan modelide üreteceklermiş.

şimdi kafama takılan iki nokta var:

1-acaba bu modeli beklemeli mi (çünkü yine lifan kalitesiyle üretilecek) ve ben dragstar modelini çok severim.
2-250cc modelinde tek silindir yazmışlar ama V motor görünüyor.resmin doğru olduğunu varsayarak acaba göstermelik bir v motor yapmış olma ihtimalleri var mı?
(bu arada yabancı sitelerde çift silindirli olduğu ibraz edilmiş)

250cc modeli:

http://www.lifan.com.tr/model.asp?k=d&i=62

---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:45 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:17 ----------

bir düzeltme yapmak istiyorum.400cc modeli dragstar değilmiş virago 535 görünümlü bir modelmiş.(orayı atlamışım) ve resimlerinde de orjinal virago modelindeki gibi aktarma için zincir yerine shaft kullanmış görünüyorlar.

ve 250cc dragstar modelinde su soğutma varmşış.

400cc modeli:

http://www.lifan.com.tr/model.asp?k=d&i=61

iptaluyelik02
01 Kasım 2009, 20:49
herkese merhabalar.uzun zamandır takip ediyorum bu başlığı,çünkü en son alacağım motora karar vermeme bu başlık yardım etti.(en başta da savaş abi) henüz motoru almama zaman var (malum önümüz kış) o yüzden meraktan sürekli motorlara bakınıyorum.biraz önce lifan.tr sitesini kurcalarken, acaba yerli roadstar modelini üretmeye başladılar mı diye, acayip bir süprizle karşılaştım.lifan, virago modeli bir chooper yerine dragstar modeli bir chooper çıkarmaya karar vermiş.bununla ilgili araştırdım biraz ama sadece çindeki üretimle ilgili bilgiler var.bu konuda bilgisi olan var mı (başta savaş abi) bir de 250cc olan modelide 400cc olan modelide üreteceklermiş.

şimdi kafama takılan iki nokta var:

1-acaba bu modeli beklemeli mi (çünkü yine lifan kalitesiyle üretilecek) ve ben dragstar modelini çok severim.
2-250cc modelinde tek silindir yazmışlar ama V motor görünüyor.resmin doğru olduğunu varsayarak acaba göstermelik bir v motor yapmış olma ihtimalleri var mı?
(bu arada yabancı sitelerde çift silindirli olduğu ibraz edilmiş)

250cc modeli:

http://www.lifan.com.tr/model.asp?k=d&i=62

---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:45 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:17 ----------

bir düzeltme yapmak istiyorum.400cc modeli dragstar değilmiş virago 535 görünümlü bir modelmiş.(orayı atlamışım) ve resimlerinde de orjinal virago modelindeki gibi aktarma için zincir yerine shaft kullanmış görünüyorlar.

ve 250cc dragstar modelinde su soğutma varmşış.

400cc modeli:

http://www.lifan.com.tr/model.asp?k=d&i=61
Bekleyeceksen 400 cc yi bekle ama epey uzun bir süreç gerektirecek.
400 cc Virago 400 ün klonu.
Beklemeyeceksen temiz bir 250 Roadstar bulmanı tavsiye ederim
Şu an tüm roadstarlar bakımı yapılmış,örtü altında yatıyor neredeyse :)
Lifan'ın web sayfası bana göre başarısız ve verimsiz bir sayfa.
Daha önceki sayfaları da dadasmotor.com un sayfasının aynısıydı zaten
Çinliler Uzaya gittiler ama İnterneti öğrenemediler.

savasaydin
01 Kasım 2009, 20:54
Bekleyeceksen 400 cc yi bekle ama epey uzun bir süreç gerektirecek.
400 cc Virago 400 ün klonu.
Beklemeyeceksen temiz bir 250 Roadstar bulmanı tavsiye ederim
Şu an tüm roadstarlar bakımı yapılmış,örtü altında yatıyor neredeyse :)
Lifan'ın web sayfası bana göre başarısız ve verimsiz bir sayfa.
Daha önceki sayfaları da dadasmotor.com un sayfasının aynısıydı zaten
Çinliler Uzaya gittiler ama İnterneti öğrenemediler.



eğer o kadar uzun sürecekse beklemeyeyim çünkü yeterince bekledim savaş abi daha fazla beklemek istemiyorum :) gerekirse 400cc çıktığında roadstarı elimden çıkartıp 400cc yi alırım.hem o zamana kadar motorlara daha yatkın hale gelmiş olurum.(biraz tecrübesizim :( )

bu arada en iyi motor alma zamanı ne zamandır savaş abi? ve istanbul'da nerden buluna ki acaba güzelce roadstar?

iptaluyelik02
01 Kasım 2009, 21:04
eğer o kadar uzun sürecekse beklemeyeyim çünkü yeterince bekledim savaş abi daha fazla beklemek istemiyorum :) gerekirse 400cc çıktığında roadstarı elimden çıkartıp 400cc yi alırım.hem o zamana kadar motorlara daha yatkın hale gelmiş olurum.(biraz tecrübesizim :( )

bu arada en iyi motor alma zamanı ne zamandır savaş abi? ve istanbul'da nerden buluna ki acaba güzelce roadstar?

sahibinden.com u takip edeceksin.
Temiz motor her zaman aynı paraya satılır
ama genelde Ocak Şubat dönemi almak için iyi bir dönemdir.

süleyman1983
01 Kasım 2009, 21:48
eğer o kadar uzun sürecekse beklemeyeyim çünkü yeterince bekledim savaş abi daha fazla beklemek istemiyorum :) gerekirse 400cc çıktığında roadstarı elimden çıkartıp 400cc yi alırım.hem o zamana kadar motorlara daha yatkın hale gelmiş olurum.(biraz tecrübesizim :( )

bu arada en iyi motor alma zamanı ne zamandır savaş abi? ve istanbul'da nerden buluna ki acaba güzelce roadstar?

selam dostum alacaksan road star alacaksın keyfine bakacaksın bizim burlarda çok moto var mondial olsun kanuni olsum benim motoru görünce hepsinin havası söndü şimdi adamlar kıskanmaya başladı 7 den 70 e herkes soruyor nerde motor neden binmiyorsun diye bu arada ben yaz aldım sahibinden.com dan 2500 tl mükemmel bi motor sürüş keyfi güzel oldupu gibi duruşuda süper zaten road star aldınmı diğer motora400cc lik motora bakmazsın

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:47 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:16 ----------



---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:48 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:47 ----------

bu arada savaş (savaş kayan )abiye teşekkür etmek istiyorum 7 den 70 e herkeze elinden geldiğince yardımcı oluyor onun tecrübelerine ihtiyacımız var daha motoru yeni aldım hiçbir bilgim yok motorun üstünde tornavida bile yok hoş olsa ne yapacazsak onun için yol yapmıyorum ehliyeti bu sene sonunda alacam inşallah seni ziyarete geliriz abi artık :)

savasaydin
01 Kasım 2009, 23:11
selam dostum alacaksan road star alacaksın keyfine bakacaksın bizim burlarda çok moto var mondial olsun kanuni olsum benim motoru görünce hepsinin havası söndü şimdi adamlar kıskanmaya başladı 7 den 70 e herkes soruyor nerde motor neden binmiyorsun diye bu arada ben yaz aldım sahibinden.com dan 2500 tl mükemmel bi motor sürüş keyfi güzel oldupu gibi duruşuda süper zaten road star aldınmı diğer motora400cc lik motora bakmazsın

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:47 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:16 ----------



---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:48 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:47 ----------

bu arada savaş (savaş kayan )abiye teşekkür etmek istiyorum 7 den 70 e herkeze elinden geldiğince yardımcı oluyor onun tecrübelerine ihtiyacımız var daha motoru yeni aldım hiçbir bilgim yok motorun üstünde tornavida bile yok hoş olsa ne yapacazsak onun için yol yapmıyorum ehliyeti bu sene sonunda alacam inşallah seni ziyarete geliriz abi artık :)

alıcam bir roadstar.parasını ayırdım.kask,ceket vs gibi şeylerin de parasını ayırdım.geriye hemen bir ehliyet almak ve ardından da motoru almak kaldı.

bilgisizdim ve uzun,meşakatli bir süreç oldu motor araştırma süreci benim için.savaş abinin yazıları ve inatçı desteği sayesinde bu motorda karar kıldım zaten.

iptaluyelik02
02 Kasım 2009, 08:59
alıcam bir roadstar.parasını ayırdım.kask,ceket vs gibi şeylerin de parasını ayırdım.geriye hemen bir ehliyet almak ve ardından da motoru almak kaldı.

bilgisizdim ve uzun,meşakatli bir süreç oldu motor araştırma süreci benim için.savaş abinin yazıları ve inatçı desteği sayesinde bu motorda karar kıldım zaten.

Bu inatçı bir destek değil,aynı motoru ben aldım,zor şartlarda kullandım memnun kaldım Süleyman'a sattım o da çok memnun.
ömersirin aldı,uzun süre kullandı arkadaşımıza sattı,sonra bir tane daha aldı onu da akrabasına sattı .(iki ayrı motor)
memnun olmasak kullanmazdık,arkadaşlarımıza satmazdık.
Sağlam bir ustada,ciddi bir ayar-bakım gördükten sonra uzun süre sorunsuz kullanılabilir motorlardır.
Çok çok iyi motorlar değildir ama maliyet/fayda oranı yüksek motorlardır.

İşte hesaplı bir Roadstar
http://www.sahibinden.com/doktordan_acill_satilik-30WQQaXQQ16580496WQQpXQQdisplayitem?keyword=roadst ar

yamahasülo
02 Kasım 2009, 10:23
savaş abi sülerse doğru süler:)

avşaroğlu
02 Kasım 2009, 14:14
savaşaydın bende roadstar almanı tavsiye ederim.savaş kayan abimiz sana yardımcı olduğu gibi bana da epey yardımcı oldu sağolsun varolsun erinmeden yazıyo.benim adımda savaş bu arada üçümüzde adaşız.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:14 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:04 ----------

süleyman1983 yağın ço0k incelmiş su gibi olmuş olabilir.viteş geçişinde sertlik yapıyo.bide debriyaj telini takip et vidalı ayarlanabilir bi yer göreceksin yağ koyduğun yerin üstünde ordan ayar yapabilirsin.devrinde vites geçişi yapmassan da tak tuk sert sesler gelir.birinci viteste çok yüklenme

iptaluyelik02
02 Kasım 2009, 19:46
savaşaydın bende roadstar almanı tavsiye ederim.savaş kayan abimiz sana yardımcı olduğu gibi bana da epey yardımcı oldu sağolsun varolsun erinmeden yazıyo.benim adımda savaş bu arada üçümüzde adaşız.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:14 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:04 ----------

süleyman1983 yağın ço0k incelmiş su gibi olmuş olabilir.viteş geçişinde sertlik yapıyo.bide debriyaj telini takip et vidalı ayarlanabilir bi yer göreceksin yağ koyduğun yerin üstünde ordan ayar yapabilirsin.devrinde vites geçişi yapmassan da tak tuk sert sesler gelir.birinci viteste çok yüklenme

Üç tane Savaş,Üç tane Roadstarcı iyi toplanmışız,artık ne dilek dilesek iyi olur:)

Roadstar'ın fabrika ayarında vites geçişleri serttir.Bu yüzden alır almaz 1-debriyajını söktürüp ayarlattım ve sorun yaşamadım.Debriyaj iyi bir ustanın elinde inanılmaz şekilde yumuşak geçişler yapacak hale gelir.
Vitese gecerken tak diye bir ses duyacak ve ürkeceksiniz,Genelde bütün motorlarda bu var.Ben F650Gs aldım birinci viteste tak sesini duyunca ilk önce
ürktüm,Polis arkadaşımda F650Gs var,10.000 km civarı onun motorundaki tak
sesi daha ürkütücü boyutta:)
XT125R da ise bu ses yok:)
Motosiklet şanzımanları otomobil şanzımanlarından farklı,senkromeç yok ve bu yüzden kara şanzımandır.Hareket halinde iken boşa alınması mümkün değildir ve
bunun için uğraşmak sadece zarar verir.

2-Boşa alırken tüm motorlarda aynı şey var yani boş konumu viteslerden daha küçük bir aralıktadır.Ayak alışkanlığı ile bir süre sonra öğrenilir.Yani ayak alışkanlığı gerektiriyor.Bir süre sonra öyle bir alışkanlık elde edilir ki aynı sorundan şikayetçi başka bir motorcunun motoruna bindiğinizde" şık" diye bulursunuz boşu.

avşaroğlu
03 Kasım 2009, 14:26
doğru söylüyon abi şimdi çok rahat vites geçişi yapıyom alıştım artık.ilk bakımında (1000km)bakımında ayar yapmıştı ama debriyajı söküpte yaptı bilmiyom.

süleyman1983
05 Kasım 2009, 18:00
Üç tane Savaş,Üç tane Roadstarcı iyi toplanmışız,artık ne dilek dilesek iyi olur:)

Roadstar'ın fabrika ayarında vites geçişleri serttir.Bu yüzden alır almaz 1-debriyajını söktürüp ayarlattım ve sorun yaşamadım.Debriyaj iyi bir ustanın elinde inanılmaz şekilde yumuşak geçişler yapacak hale gelir.
Vitese gecerken tak diye bir ses duyacak ve ürkeceksiniz,Genelde bütün motorlarda bu var.Ben F650Gs aldım birinci viteste tak sesini duyunca ilk önce
ürktüm,Polis arkadaşımda F650Gs var,10.000 km civarı onun motorundaki tak
sesi daha ürkütücü boyutta:)
XT125R da ise bu ses yok:)
Motosiklet şanzımanları otomobil şanzımanlarından farklı,senkromeç yok ve bu yüzden kara şanzımandır.Hareket halinde iken boşa alınması mümkün değildir ve
bunun için uğraşmak sadece zarar verir.

2-Boşa alırken tüm motorlarda aynı şey var yani boş konumu viteslerden daha küçük bir aralıktadır.Ayak alışkanlığı ile bir süre sonra öğrenilir.Yani ayak alışkanlığı gerektiriyor.Bir süre sonra öyle bir alışkanlık elde edilir ki aynı sorundan şikayetçi başka bir motorcunun motoruna bindiğinizde" şık" diye bulursunuz boşu.
savaş abi bende neden boşa atamıyorum diyordum hareket halindeyken bende sorun olduğunu düşünmüştüm boşa atmak gerekiyor bazan abi motor çok bağırıyor benim motosiklet kendini yırtıyor bende boşa atamadığım zaman debriyaja çok yükleniyorum ne yapayım debriyaja çok yüklenmem sorun olurma sence

SimurG_
05 Kasım 2009, 20:33
savaş abi bende neden boşa atamıyorum diyordum hareket halindeyken bende sorun olduğunu düşünmüştüm boşa atmak gerekiyor bazan abi motor çok bağırıyor benim motosiklet kendini yırtıyor bende boşa atamadığım zaman debriyaja çok yükleniyorum ne yapayım debriyaja çok yüklenmem sorun olurma sence


Süleymancım bu motorlar genelde sürüş halindeyken boşa geçmiyorlar...hyosung gv 250 dahil...ama garaj koyarken dene geçtiğini göreceksin.ayrıca çok bağırıyor derken neyi kastediyorsun anlayamadım.debriyaja bastığın an elini gazdan çeksen yetmiyormu?

iptaluyelik02
06 Kasım 2009, 09:17
savaş abi bende neden boşa atamıyorum diyordum hareket halindeyken bende sorun olduğunu düşünmüştüm boşa atmak gerekiyor bazan abi motor çok bağırıyor benim motosiklet kendini yırtıyor bende boşa atamadığım zaman debriyaja çok yükleniyorum ne yapayım debriyaja çok yüklenmem sorun olurma sence
Tamamen park etmediğimiz ya da motoru durduğu yerde çalıştırmayacağımız sü
rece boşa atmamız gerekmiyor.
Trafik ışıklarında bile motorumuz 1.viteste ve debriyajımız sıkılı olmak zorunda ak
si takdirde arkadan gelen ve duramayan bir öküzden kaçma şansımızı yok ederiz
(bunu söyleyen ben değilim,Donald duck-Reşat Arbaş abimiz)
Debriyajı tam sıkılı tutmak motora zarar vermez,tam sıkılı olmaması balataya zarar verir.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:14 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:13 ----------


Süleymancım bu motorlar genelde sürüş halindeyken boşa geçmiyorlar...hyosung gv 250 dahil...ama garaj koyarken dene geçtiğini göreceksin.ayrıca çok bağırıyor derken neyi kastediyorsun anlayamadım.debriyaja bastığın an elini gazdan çeksen yetmiyormu?
BMWF650GS de giderken boşa geçmez.Çünkü motosikletlerde kara şanzıman vardır.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:17 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:14 ----------

Arka fren balataları yaklaşık 10-12 000 km arasında tükenmeye başlar.
Yenisini aramayın,sanayide balatacılar 10-15 Tl ya feredo yada Beşer marka balata çakıyorlar orijinalinden kesinlikle daha iyi.
En son Süleyman'ın balatalarını yaptırmıştık.

avşaroğlu
06 Kasım 2009, 09:51
abi benim akü bitti alacağım akü hakkında bi detaya gerek varmı sen ne almıştın mesela.orjinal aküsüydü biten 2500 km de motor.

_SuLeYMaN_
06 Kasım 2009, 09:54
Akünün bittiğini nereden anladın ? Aküyü bir ölçtür bakalım bitmemesi gerekiyor. Benimde motorum marş almıyordu akü bitik sanıyordum. Daha sonra marş dinamosunun topraklama aldığı yerdeki somunların paslandığını farkettik. Marş almamasının nedeni bu paslanmaymış. Aküyü ölçtürdüm akü sapa sağlam çıktı.

Savaş abi motorun aküsünü değiştirmiş gerçi. Üzerindeki akü Tet 12v 10 amp akü.

egelim 43
06 Kasım 2009, 09:56
Ben tüm kullandığım motorlarda (roadstarda dahil) yeri geldimi boşa atıyorum kaç km hızda olursam olayım isterse 120 olsun debriyajı tam olarak sıkıp 5-4-3-2 ve N tekrar hızlancağım zaman aragazı vererek 2-3-4 devrine göre bazende 5 e takıp devam ediyorum zararmı veriyorum ki ben şimdi :silent: şanzumanı kucağımıza almayalım bu kriz ortamında:pale:

avşaroğlu
06 Kasım 2009, 10:09
Akünün bittiğini nereden anladın ? Aküyü bir ölçtür bakalım bitmemesi gerekiyor. Benimde motorum marş almıyordu akü bitik sanıyordum. Daha sonra marş dinamosunun topraklama aldığı yerdeki somunların paslandığını farkettik. Marş almamasının nedeni bu paslanmaymış. Aküyü ölçtürdüm akü sapa sağlam çıktı.

Savaş abi motorun aküsünü değiştirmiş gerçi. Üzerindeki akü Tet 12v 10 amp akü.

farlar zayıf yanıyo marşa bastığımda tık tık ediyo sürekli stop ediyo ikinci viteste vurdurarak çalıştırdım.ölçtürmedim doğru belkide dediğin gibidir sağolasın:)

_SuLeYMaN_
06 Kasım 2009, 10:32
Roadstarın far performansından ben memnun değildim ve bu yüzden farı değiştirdim. 35 w luk ampulle yanıyor farları. Ben farı 55-65w lık ile değiştirdim H4 ampul taktım ve farın camı plastikti bunu cam ile değiştirdim. Şu an bir araba farı gibi harika bir aydınlatması var.

Aynı zamanda far için de röle taktırdım şu an farım çok güçlü yanıyor.

Benim marşım dönüyordu bir süre sonra yavaşlıyordu. Bende aküden diye kafama takmıştım. Fakat sorun somunların paslanmasındanmış. Bende motoru vurdurarak çalıştırıyordum.

iptaluyelik02
06 Kasım 2009, 11:06
Ben tüm kullandığım motorlarda (roadstarda dahil) yeri geldimi boşa atıyorum kaç km hızda olursam olayım isterse 120 olsun debriyajı tam olarak sıkıp 5-4-3-2 ve N tekrar hızlancağım zaman aragazı vererek 2-3-4 devrine göre bazende 5 e takıp devam ediyorum zararmı veriyorum ki ben şimdi :silent: şanzumanı kucağımıza almayalım bu kriz ortamında:pale:
Pek 120 ile gidiyorken boşa attın ve 5,4,3,2,N yaptın,süratin de düştü 110 a
Haliyle motor kompresyonu Sıfır.
Allah korusun ;o anda bir şey çıksa önüne ne yapmayı düşünüyorsun?

avşaroğlu
06 Kasım 2009, 11:11
süleyman abi marş dinamosunun topraklama aldığı yer nerde(altı&üstü)gibi yazarsan bulurum. oraya bakim akşam bi paslanma varmı

_SuLeYMaN_
06 Kasım 2009, 11:15
Marş dinamosuna eğilip baktığında bir kablo girişi göreceksin. Kablo girişinin üstü plastik bir muhafaza ile kapalı bu muhafaza çıkarılabiliyor. Bunu çıkarttığında kablonun bağlı olduğu 2 somunu göreceksin. Burası çamurluğun kısa olması ve yıkama sırasında su kaçması ile paslanabiliyor. Buraya vd 40 lardan sıkabilirsin.

egelim 43
06 Kasım 2009, 14:18
Pek 120 ile gidiyorken boşa attın ve 5,4,3,2,N yaptın,süratin de düştü 110 a
Haliyle motor kompresyonu Sıfır.
Allah korusun ;o anda bir şey çıksa önüne ne yapmayı düşünüyorsun?Viteste giderken ne düşünülürse onu abi:silent:

iptaluyelik02
06 Kasım 2009, 17:37
Viteste giderken ne düşünülürse onu abi:silent:

ikisi çok farklı viteste giderken fren yapacağın zaman gaz kesersin ve motor kompresyona biner yavaşlar,ani gaz açman gerektiğinde(örneğin önüne köpek çıkıp ta manevra yapıp köpeğin yanından geçersen) motor ilerlemeye hazırdır
boşta giderken bu kompresyon desteğinden yararlanamazsın.
bence uyguladığın teknik hatalı.
Motosiklet otomobil gibi her vites aralığında boşa atmaya müsait değildir
Otomobilde 120 ile giderken boşa attığında ve hızın 110 a düştüğünde yeniden
vitese takmak zorunda kalırsak 5 inci vitese,olmazsa 4. vitese takılır
Sen ani bir durumda en çok 2.vitese takarsın bu da hızla dönen(5. vitese uygun) ön dişlinin süratini2.vites dişlisine uydurma çabası olacağından
olacağından motor aniden olduğu yerde yığılma ve seni üzerinden atma eğilimi gösterecek, balatan çabuk aşınacağı gibi şanzıman da kısa sürede cartlamaya başlayacaktır.

egelim 43
06 Kasım 2009, 18:28
Hmmm tamam anladım sağol abi:cat: boşa atıyom bende hiç meselenin bu yönü aklıma gelmiyodu kahrolsun benzin fiyatları:pale: her şey yakıt ekonomisi içindi zaten bunu gözönüne alırım bundan sonra:rendeer:

iptaluyelik02
07 Kasım 2009, 10:42
Hmmm tamam anladım sağol abi:cat: boşa atıyom bende hiç meselenin bu yönü aklıma gelmiyodu kahrolsun benzin fiyatları:pale: her şey yakıt ekonomisi içindi zaten bunu gözönüne alırım bundan sonra:rendeer:

İyi de kullandığın motor zaten çok ekonomik.
Daha ne kadar az yakmasını bekliyorsun?.