Orijinalini görmek için tıklayınız : Mondial Mondial 350 MR Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Yeni mondial 350 mr fiyat ve teknik bilgi daha açıklanmamış
resimler
http://www.mondialmotor.com.tr/images/stories/mondial-350MR-galeri/002.jpg
http://www.mondialmotor.com.tr/images/stories/mondial-350MR-galeri/003.jpg
http://www.mondialmotor.com.tr/images/stories/mondial-350MR-galeri/005.jpg
http://www.mondialmotor.com.tr/images/stories/mondial-350MR-galeri/004.jpg
http://www.mondialmotor.com.tr/images/stories/mondial-350MR-galeri/001.jpg
http://www.mondialmotor.com.tr/images/stories/mondial-350MR-galeri/006.jpg
muratgorgulu
23 Kasım 2010, 19:14
arjantinde ruta 40 diye satılıyo youtube de videoları mevcut saglam bir motora benziyo ama gücü yazmıyo mondialin sitesinde . Yüksek ve kocaman deposo var 27 lt 700 km yol yapıyomuş baakalım görücez işallah iyi çıkarda yurdum insanı küfür etmez .320 cc olması lazım tahminim 25 bg felandır.
!Lk£®
23 Kasım 2010, 19:28
8 bin ila 8.8 arasında bir fiyat aralığından sunulacak.düşünen arkadaşların bilgisine.
Görüntüsü çok güzel, 250 cc olsaymış bu kadar pahalı olmazmış. Ben Mondial'in yerinde olsam bu modeli MR250 motoru ile piyasaya sürerim. Aklıma gelmişken şu Hyosung tek kişilik o zıpır kasa yerine neden böyle efendi görünüşlü bir GT250 kasa çıkarmaz anlamadım gitti. V motoru böyle bir dizayna koysalar 7000 TL fiyat etiketi ile yok satarlar.
Syanur
23 Kasım 2010, 19:36
Hadi şimdi de resimlerden yorum yapalım...Önce karalıyalım sonra yeriz birbirimizi zaten:mrgreen:
polo34
23 Kasım 2010, 19:40
arjantinde ruta 40 diye satılıyo youtube de videoları mevcut saglam bir motora benziyo ama gücü yazmıyo mondialin sitesinde . Yüksek ve kocaman deposo var 27 lt 700 km yol yapıyomuş baakalım görücez işallah iyi çıkarda yurdum insanı küfür etmez .320 cc olması lazım tahminim 25 bg felandır.
27 lt ve 700 km çılgın bir durum:queen:
sivernson
24 Kasım 2010, 12:44
http://www.mondialmotor.com.tr/MONDIAL-350-MR/TOURING/Mondial-350-MR/index/Page-2.html
arkadaslar.ürün siteye konmuş.linki yukarda yazdım
8715 TL fiyat biraz yüksek gibi. 5250 TL'ye MR250 varken çok tercih edilebilir durmuyor.
!Lk£®
24 Kasım 2010, 12:58
bayi 8.8 dedi 8.7 ye gelmiş pek farketmez açıkçası.
dediğin gibi tercih sebebi olmayacaktır bu fiyatla.
RamonRojo
24 Kasım 2010, 13:11
çok pahalı bence 7000-7500 uygun olurdu bu motor için.hyosung comet 250 varken pek tercih edilmez bu fiyata.
polo34
24 Kasım 2010, 13:13
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kanuni-s-t-kanuni-gt-250-0-km-2009-model-s-t-kanuni-gt-250/detay
hyosung gt250...8556 tl sıfırı ...hem daha güçlü hem de vs vs vs vs ....
karayılan
24 Kasım 2010, 13:30
bencede MR 350 o fiyatı hak etmiyor teknik olarak MR 250 ile aralarında çok az bir fark var o yüzden fiyat ve teknik detay göz önüne alındığında MR 250 daha mantıklı MR 350nin fiyatı 6.500-7.000tl olsaydı ozaman işler değişirdi
Mondial MR 350
Max. Tork 24.6 Nm / 5250 d/d
Max. Güç 16.2 kw / 8000 d/d
Silindir Hacmi 320 cm³
Silindir Çapı ve Strok 62.0x53.0
Sıkıştırma Oranı 10.2±0.2:1
Ön / Arka Lastik : 110/90-18 / 130/80-17
Ağırlık 156 kg
Mondial MR 250
Max. Tork : 20.0 Nm / 6500 d/d
Max. Güç : 15 kw / 8500 d/d
Silindir Hacmi : 249 cm³
Silindir Çapı ve Strok : 55x53
Sıkıştırma Oranı : 9.6±0.2:1
Ön / Arka Lastik : 90/90-18/ 130/90-15
Ağırlık : 153 kg
boyraz
24 Kasım 2010, 13:30
250 MR dizayn olarak daha güzel. Arada çok bir güç farkı da yok, fiyat ise çok daha uygun. 250 MR varken bu satmaz.
inzell
24 Kasım 2010, 13:55
Bu fiyat vergiler yüzünden sanırım.
Syanur
24 Kasım 2010, 14:08
250 MR dizayn olarak daha güzel. Arada çok bir güç farkı da yok, fiyat ise çok daha uygun. 250 MR varken bu satmaz.
Aynen böyle... Teknik verileri okuyunca bu motoru almak için afedersiniz salak olmak lazım. Hayır bg manyağı değilim ama 2sinin de son sürati 120km/h olarak verilmiş. Madem 350 lik alıcak gerek şehir içinde daha seri gerekse uzun yolda biraz daha rahat ettirmesini isterim. Ama bu motorun fazladan sunacağı 2 şey var; birisi para diğeri yakıt...
karayılan
24 Kasım 2010, 14:16
ama şimdi şuda var motor yeni olduğu için Mondial yetkilileri siteye motorun teknik özelliklerini yanlış yazmış olabilirlermi??? yani 330cc çift silindir su soğutmalı bir motor için tork ve özellikle bg gücü sizcede düşük değilmi
Hyosung'un teknik verileri şöyle :
Maksimum Güç 29,3 Hp - 10500 d/d
Maksimum Tork 22,68 Nm - 8000 d/d
Aslında bu verilere bakarsanız daha düşük devirde daha yüksek tork verdiği için (5250 dev/dak'da 24.6 Nm) MR350'yi kullanmak daha keyifli olacaktır. Ama Hyosung çok daha hızlı gider. Bu motor 7000 TL olsa alınabilir.
sivernson
24 Kasım 2010, 14:50
yüksek cc, yüksek tork, düşük beygirgücü.
bunlar size acaba bir ley hatırlatıyor mu?
mesela, karşılaştırdığınız emsallerine göre uzun motor ömrü,motor çalışma rahatlığı,uzun yolda yüke göre risk azlığı. yani biraz motor mantığı cruiser gibi.
bu yönleri de düşünmek gerekmez mi arkadaşlar.?
banarlı
24 Kasım 2010, 14:54
görmüyonuz mu crosslara gene 9750 tl istiyorlar saçmalık
Ben bu işte ne kadar ekmek o kadar köfte mantığına her zaman inanırım. Bu kadar para isteniyorsa motor iyidir veya aldığınızda kesinlikle pişman olmazsınız. Ancak satmaya çalışınca yarı fiyatına zor gidecektir. Ben bu mantığa karşı olsam da 8700 TL az para değil yani. İlk yazdığım gibi 5250 TL'ye 250 MR varken bunun işi zor gibi. Ama Allah için güzel motor, insanın gönlü kayıyor :). Aslına bakarsanız kasası ve hacmi itibariyle rakipsiz motor şu anda. Hyosung'u sırf tek kişilik kasasından dolayı düşünemiyorum.
sivernson
24 Kasım 2010, 19:58
arkadaslar.mondialin getirmiş oldugu bu yeni modeller yurt dışında talep gören modeller.firması belli adı sanı belli.fabrika belli.abd ab gibi teknik bakımdan gelişmiş ülkelerde satışa sunulup talep görüyor.şunu aklımıza sokalım ki bu mondialler o eski mondialler değil. bende zamanında 125 zn vardı.az çekmedim değil.şimdi de 150 mc var.farkını ben biliyorum.bunun yanında sürüş kalitesi olarak eger yerden yüksekliğini es geçersek ybr ve cbf ile yarısır durumda.
inzell
24 Kasım 2010, 21:05
Kalitesi ciddi anlamda kanıtlanana kadar bu modele hiç şans vermiyorum.
Sergeant
24 Kasım 2010, 21:36
Dediklerini düşünmedim değil ama yine de 350cc için oldukça düşük kalıyor değerler.. Yakıt tüketimine kastılar ise bişey diyemiyecem çünkü 27lt / 700km =~4lt/100km ediyor ki bence 350cc bir motor için başarılı. Ancak bu bahsi geçen ddeğer bence uzun yolda ölçülmüş, reklam amaçlı bir değerdir. Şehir içine göre düşünürsek neredeyse GT250 Comet kadar yakacak...Ozaman ne anlamı kaldı bu düşük performanslı motoru üretmenin? Motor ömrü mü..? Hiç zannetmiyorum çünkü duyanda Mondial ömürlük motor getirmeye başladı sanacak. Yani Hyonun motoru çok çabuk mu bitiyor? Benim bildiğim 4 zamanlı motorlar bukadar çabuk ömür tüketmezler...O eskidendi, asıl sorun bu değil bence. İşçilik veya malzeme kalitesi olabilir belki...
motorun büyüklüğüne göre güçsüzlüğü kalitesinden geliyor. eskiden beri çinlilerde böyledir. 250lik çin çapırlar 17-18 beygirkenki oda yalandan hyosung gv250 29 beygirdir. uzun süre gv250 kullandım. 140-150 uzar. 2.viteste 70-80 görür. mr350 nin gücü bile 250lik hyosunga yakınsa yinede almaya deger ama hiç sanmıyorum malesef. daha öyle performanslı bi çinli göremedim. görürsemde almayı düşünüyorum. şu mr250yi 5 dakika kullansam ne oldugunu alınırmı alınmazmı burdan yazarım. bi bayide test sürüşü kovalıyoruz bakalım..
acemi60
24 Kasım 2010, 21:49
8750 TL ye şu kadar taksit faizsiz falan deyip satmaya çalışacaklardır. Ama daha ucuz, daha güçlü ve kaliteli GT250 varken MR350'yi takip etmeye bile deymez. Bu durumda MR 250 kalitesi yönünden takip edilmeye değer görünüyor.
inzell
24 Kasım 2010, 22:25
Hyosung GT 250 Naked kesinlikle çok daha mantıklı.
sivernson
24 Kasım 2010, 22:46
alın alın gt250 alın.
en basitinden egzost u elinizde aldığınızda ne demek istediğimi anlarsınız.
mondial,n fabrikasıyla konuştum.parça sıkıntısı diye bir şey söz konusu kesinlikle değil dedi.zaten fiyatları konuşmaya gerek yok.3 te birimi 4 te birimi olur fiyatlar, bunun yanında parça temin hızı da cabası.regal raptor adlı motorlarının üreticisi bu mr modellerini üreten firma.zaten 8700 tl omasının sebebi %37 ötv ye tabii olması bu motorun.yani mondial değil fiyatı yüksek tutan.bunu yapan devlet.
neyse alan cıkacaktır.en azından ben şimdiki motorumdan sıkıldıgım zaman alacağım motor bu olacak diye hesaplıyorum eğer nasipse.
inzell
24 Kasım 2010, 23:02
150'lik motorlar gerçekten fiyat/performans olarak 10 numara, ama Mondial kulvarı büyüttükçe bizden de uzaklaşıyor. 6.000-7.000 arası olsa gerçekten ben de düşünürdüm.
abbath
24 Kasım 2010, 23:43
%37 ötv varsa ne kadar para o kadar köfte mantığı çürür çünkü fiyatın bu kısmı motora değil vergiye gidiyor o zaman fiyatına göre kaliteli bir motor diyemeyiz.
Yurtdışında kabül görmüş olduğu bir yana mondial hala çin değil mi?
250mct de honda rebel motor olduğunu duymuştum belkide bundada ona benzer birşey kullanmışlardır(mct250 nin heryeri dökülür bi motoru sağlam kalır) emin değilim merak ettiğim kısım burası.
Fiyat banada oldukca yüksek geldi, heleki vergilerin yüksek olduğu ülkemizde 2. el motor satışının yüksek olması bu motorun da 2.el piyasasısın beklenmesinin daha mantıklı olacağını düşündürdü bana sırf bu yüzdende tercih sebebi olmayacağı için 2. eli sağlam hyo çok daha iyi bir alternatif olur.
MotoGT
24 Kasım 2010, 23:55
Kesenin ağzı en son MR250 için açılır. Mondial bence fazla uçmasın şimdilik. Bu gelen modellerden güven sağladıktan sonra MR350'yi çıkarması gerekirdi. Bence satın alan bir elin parmaklarını geçmez. Şimdi diğer bi tereddütüm MR250nin boya solması. Malum kırmızı renk pembeye çalar mı. bende izlemeye aldım bu nedenle.
serkanyeliz
25 Kasım 2010, 00:41
tek kelime ile çoook pahalı şöyle 30 bg olsa insanlar belki düşünürdü 6000 civarı fiyat bekliyordum mondial çok uçmuş bakalım kullananlar ne diyecek ben 400 cclik motorunu merak ediyorum belki çıkmayabilir ama oda çıkarsa 10000 tl civarı olur bmw yw benziyor hoş havası var ama ....
Syanur
25 Kasım 2010, 10:40
Sanki %37 vergi birtek Mondialde var...GT250 Cometin malzeme kalitesi düşükmüş...İyi peki öyle olsun ama "3te1 4te1 fiyata sahip" olacağı bahsi geçen Mondial parçaları nekadar kaliteli acaba?? Regal Raptor referans gösterilmiş ama sanki duyanda Honda felan sancak Regali...
sivernson
25 Kasım 2010, 10:50
Sanki %37 vergi birtek Mondialde var...GT250 Cometin malzeme kalitesi düşükmüş...İyi peki öyle olsun ama "3te1 4te1 fiyata sahip" olacağı bahsi geçen Mondial parçaları nekadar kaliteli acaba?? Regal Raptor referans gösterilmiş ama sanki duyanda Honda felan sancak Regali...
işine gelen alır, işine gelmeyen yaya kalır, yada başka motor alır.
gidin hyo alın st alın, honda alın, kawa alın ama bilip bilmeden çamur atmayın.
ben hasarlı kaza yada motorda parça değişimi gerekiren bir durum oldğunda aradaki uçurumu görür gibiyim.
evet diyebilirsiniz, japon arıza kolay kolay yapmaz,e bende diyorum ki bu motorun yapacagını nereden biliyoruz? bunun yanında japonlarla yada italyanlarla da kaza yapılabilir ve sonuçlarına katlanılır.
Syanur
25 Kasım 2010, 11:05
Kendi yazdıkların içinde çelişiyorsun. Sana bişeyler(kendi yazdıklarını) anlatmaya çalışarak neden konuyu kirletiyim, milletin canını sıkayım ki...
sivernson
25 Kasım 2010, 11:23
Kendi yazdıkların içinde çelişiyorsun. Sana bişeyler(kendi yazdıklarını) anlatmaya çalışarak neden konuyu kirletiyim, milletin canını sıkayım ki...
çelişkiyi ifade edermisin?cümlelerim birbirilerine yakın anlamda olsada aynı veya birbiriyle zıt anlam ifade etmemektedir.
nankör
25 Kasım 2010, 11:59
boşa kürek çekme yarışı başladı .......
hayırlı olsun .
sivernson
25 Kasım 2010, 12:32
boşa kürek çekme yarışı başladı .......
hayırlı olsun .
dediğin doğru.
az önce işimi halletmek için dışarı cıktıgımda bunu düşündüm.
ancak bazan insan ister istemez savunm ihtiyacı duyuyor.
her neyse gereksiz tartışma ancak zaman kaybettirir.ve kazanan yine şeytan olur.nede olsa en sevdiği işlerden biride insanları birbirine düşürmek.
kawasaki ve yamaha 250 lilikte hayal kırıklıgı olunca gt250 de kanuniye geçipte paraçadan kazıklamaya başlayınca mondiale gun dogduki bu motora 8715 tl fiyat çekmiş seneye cbr 250 tenere 250 çıktıgında iş degişir gibi ama ne akla hizmet fiyatta uçarlarsa mondial bu motoruda satar
piranha dört
25 Kasım 2010, 23:17
Başlık : Mondial 350 MR Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım ...........Kullanan=yok.....Yorumcu=dolu........Mc t için rebel 250 motoru denmiş.Hacım ve teknik olarak aynı fakat mondi parçaların ne kadar yüke maruz kalacağı ve kullanılan malzemenin ne dayanımda olması gerektigi gibi bir konuya üretim esnasında kafa yormadıgı ,yormayacagı için rebel ile uzaktan yakından alakası olamaz.Mr 250 ve 350 de de aynı kural geçerli.İmalatda kullanılan malzeme geri dönüşümden elde edilmiş malzeme olacak.Aliminyum,çelik,plastik.....Ne kadar performanslı olabilir.Elbetde fiyatı açısından orta ve alt gelir seviyesine hitap edebilen seviyelerde fakat bence kimse profesyonel randuman beklemesin bu aletlerden.......
nankör
26 Kasım 2010, 11:28
Başlık : Mondial 350 MR Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım ...........Kullanan=yok.....Yorumcu=dolu........Mc t için rebel 250 motoru denmiş.Hacım ve teknik olarak aynı fakat mondi parçaların ne kadar yüke maruz kalacağı ve kullanılan malzemenin ne dayanımda olması gerektigi gibi bir konuya üretim esnasında kafa yormadıgı ,yormayacagı için rebel ile uzaktan yakından alakası olamaz.Mr 250 ve 350 de de aynı kural geçerli.İmalatda kullanılan malzeme geri dönüşümden elde edilmiş malzeme olacak.Aliminyum,çelik,plastik.....Ne kadar performanslı olabilir.Elbetde fiyatı açısından orta ve alt gelir seviyesine hitap edebilen seviyelerde fakat bence kimse profesyonel randuman beklemesin bu aletlerden.......başında
çok aklı başında - mantıklı bir yorum...
:cat:
MotoGT
26 Kasım 2010, 11:55
Kullanılmadan yorumlar gelmeye başladı. Destro topiği gibi olur artık:)
Geri dönüşümden gelen malzeme kullanılınca ne oluyormuş ? Dünyada herhalde hurdalardan alınan çeliğin sıfırından farklı olacağı inancı başka bir millette de yoktur. Hurda çeliği ergitip içine gerekli alaşım maddelerini kattığınızda sıfırdan bir farkı yoktur. Kaldı ki sıfır çelik diye birşey de yoktur çünkü bütün çelik üreticileri çelik elde etmek için hurda malzemeleri kullanırlar. Plastik için de aynı şey geçerlidir. Yoksa tüm otomobil üreticileri ne diye geri dönüşümlü malzeme kullanmak için kendilerini yırtsınlar ? Geri dönüşümden kazanılmış malzemeleri maliyet azaltmak için asıl Honda gibi büyük firmalar kullanırlar.
İkincisi Çin fabrikalarının çeliği nereden aldığını siz nereden biliyorsunuz ?
Üçüncüsü de malzemeye yüklere kafa yormadan motor yapılamaz. Yaparsanız da çalışmaz, es kaza çalışırsa bile 10 dakika sonra motoru elinize alırsınız ama yine söylüyorum çalışmaz. Öyle sandığınız gibi iki tane motor tamircisi yanyana gelip motor söküp takarken gördükleri ile bir motor yapamazlar, tasarlayamazlar. Tasarlasalar bile o motor binlerce kilometre çalışmaz ve de normal sınırlar içinde yakıt tüketmez. Özetle motor tasarlamak, yapmak kolay iş değildir ve MCT'nin motorunu üreten firma da tecrübesi ve kapasitesi dahilinde en azından satılabilir seviyede bir motor yapmıştır. O motor Rebel motoru falan da değil. Neredeyse bütün 250 cc cruiser Çin motorlarında kullanılan bir motor.
Bütün bunları MR 350'yi savunmak için yazmıyorum. Tek amacım bu konulardaki bu yanlış fikirlerin (bilgilerin demiyorum çünkü böyle bir bilgi yok) artık dilden dile dolaşıp yayılmaması. Birşeyleri açıklamadan önce lütfen bildiklerinizin kaynağının neresi olduğunu son bir kez daha gözden geçirin. Eğer söylentilerle gelmişse çok itibar etmeyin.
Şimdi MR 350'yi savunma kısmına gelirsek, bu motoru Jawa Ruta 40 olarak araştırdığınızda özellikle Arjantin sitelerinde incelemelerini bulabilirsiniz. İspanyolca'dan İngilizceye tercüme ettirip okursanız motorun gayet iyi bir motor olduğunu görürsünüz. Youtube'da videoları da var. Birisi bu motorla 6500 km falan yolu iki kişi, tepeleme yükle (yedek lastik, çadırlar, malzemeler falan) büyük kısmı toprak dağlık yollarda yapmış. Bu da motorun dayanıklılığının bir göstergesidir. Ha fiyatı pahalı mı pahalı ama sıfır alternatifi de yok gibi birşey.
nankör
26 Kasım 2010, 12:33
Geri dönüşümden gelen malzeme kullanılınca ne oluyormuş ? Dünyada herhalde hurdalardan alınan çeliğin sıfırından farklı olacağı inancı başka bir millette de yoktur. Hurda çeliği ergitip içine gerekli alaşım maddelerini kattığınızda sıfırdan bir farkı yoktur. Kaldı ki sıfır çelik diye birşey de yoktur çünkü bütün çelik üreticileri çelik elde etmek için hurda malzemeleri kullanırlar. Plastik için de aynı şey geçerlidir. Yoksa tüm otomobil üreticileri ne diye geri dönüşümlü malzeme kullanmak için kendilerini yırtsınlar ? Geri dönüşümden kazanılmış malzemeleri maliyet azaltmak için asıl Honda gibi büyük firmalar kullanırlar.
İkincisi Çin fabrikalarının çeliği nereden aldığını siz nereden biliyorsunuz ?
Üçüncüsü de malzemeye yüklere kafa yormadan motor yapılamaz. Yaparsanız da çalışmaz, es kaza çalışırsa bile 10 dakika sonra motoru elinize alırsınız ama yine söylüyorum çalışmaz. Öyle sandığınız gibi iki tane motor tamircisi yanyana gelip motor söküp takarken gördükleri ile bir motor yapamazlar, tasarlayamazlar. Tasarlasalar bile o motor binlerce kilometre çalışmaz ve de normal sınırlar içinde yakıt tüketmez. Özetle motor tasarlamak, yapmak kolay iş değildir ve MCT'nin motorunu üreten firma da tecrübesi ve kapasitesi dahilinde en azından satılabilir seviyede bir motor yapmıştır. O motor Rebel motoru falan da değil. Neredeyse bütün 250 cc cruiser Çin motorlarında kullanılan bir motor.
Bütün bunları MR 350'yi savunmak için yazmıyorum. Tek amacım bu konulardaki bu yanlış fikirlerin (bilgilerin demiyorum çünkü böyle bir bilgi yok) artık dilden dile dolaşıp yayılmaması. Birşeyleri açıklamadan önce lütfen bildiklerinizin kaynağının neresi olduğunu son bir kez daha gözden geçirin. Eğer söylentilerle gelmişse çok itibar etmeyin.
Şimdi MR 350'yi savunma kısmına gelirsek, bu motoru Jawa Ruta 40 olarak araştırdığınızda özellikle Arjantin sitelerinde incelemelerini bulabilirsiniz. İspanyolca'dan İngilizceye tercüme ettirip okursanız motorun gayet iyi bir motor olduğunu görürsünüz. Youtube'da videoları da var. Birisi bu motorla 6500 km falan yolu iki kişi, tepeleme yükle (yedek lastik, çadırlar, malzemeler falan) büyük kısmı toprak dağlık yollarda yapmış. Bu da motorun dayanıklılığının bir göstergesidir. Ha fiyatı pahalı mı pahalı ama sıfır alternatifi de yok gibi birşey.
Çin de isteğin maliyete göre üretim yapıldığını hepimiz biliyoruz.
Görüntüde aynı da olsa bize çin den ithal edilen motosikletlerin Amerika veya Avrupa ya ihraç edilen motosikletlerle aynı kaliteyi taşıdıklarına inanmıyorum.
Bu konuda üreticinin bence bir suçu yok...
Çin bu gün uzaya insan gönderme kabiliyetine ve teknolojisine sahip bir ülkedir .
İsterseniz japon ayarında da motosiklet yaparlar.
İthalatçıların maliyeti düşürüp - -daha çok sürüm -daha çok kar mantığının sonucu bu .
Ama onlarda kendilerine göre haklı tabi...
ozgurkurdas
26 Kasım 2010, 16:01
ohoo 21hp :S iş yapmaz bence. olsa şöyle bi 35-40hp ozaman satılırdı işte
serkanyeliz
26 Kasım 2010, 23:14
eve t arkadaşlar bakalım ilk kobay kim olacak ama bu fiyatı çekiyorsa mutlaka kalitelidir diye düşünüyorum geçenlerde bir kurye ile konuştum sıfır cbf 150 almış makina arızalı çıkmış garantiden falan değiştirmişler honda bile arıza yapıyorsa bizim mondiallerin arada arızalanması normaldir
y.infernal
26 Kasım 2010, 23:31
Mondial artık fiyat arttıkça kalite artar kanununu uygulamaya koymuş. :)
piranha dört
26 Kasım 2010, 23:46
Seko
Geri dönüşümden gelen malzeme kullanılınca ne oluyormuş ? Dünyada herhalde hurdalardan alınan çeliğin sıfırından farklı olacağı inancı başka bir millette de yoktur. Hurda çeliği ergitip içine gerekli alaşım maddelerini kattığınızda sıfırdan bir farkı yoktur. Kaldı ki sıfır çelik diye birşey de yoktur çünkü bütün çelik üreticileri çelik elde etmek için hurda malzemeleri kullanırlar. Plastik için de aynı şey geçerlidir. Yoksa tüm otomobil üreticileri ne diye geri dönüşümlü malzeme kullanmak için kendilerini yırtsınlar ? Geri dönüşümden kazanılmış malzemeleri maliyet azaltmak için asıl Honda gibi büyük firmalar kullanırlar.
İkincisi Çin fabrikalarının çeliği nereden aldığını siz nereden biliyorsunuz ?
Üçüncüsü de malzemeye yüklere kafa yormadan motor yapılamaz. Yaparsanız da çalışmaz, es kaza çalışırsa bile 10 dakika sonra motoru elinize alırsınız ama yine söylüyorum çalışmaz. Öyle sandığınız gibi iki tane motor tamircisi yanyana gelip motor söküp takarken gördükleri ile bir motor yapamazlar, tasarlayamazlar. Tasarlasalar bile o motor binlerce kilometre çalışmaz ve de normal sınırlar içinde yakıt tüketmez. Özetle motor tasarlamak, yapmak kolay iş değildir ve MCT'nin motorunu üreten firma da tecrübesi ve kapasitesi dahilinde en azından satılabilir seviyede bir motor yapmıştır. O motor Rebel motoru falan da değil. Neredeyse bütün 250 cc cruiser Çin motorlarında kullanılan bir motor.
Bütün bunları MR 350'yi savunmak için yazmıyorum. Tek amacım bu konulardaki bu yanlış fikirlerin (bilgilerin demiyorum çünkü böyle bir bilgi yok) artık dilden dile dolaşıp yayılmaması. Birşeyleri açıklamadan önce lütfen bildiklerinizin kaynağının neresi olduğunu son bir kez daha gözden geçirin. Eğer söylentilerle gelmişse çok itibar etmeyin.
Şimdi MR 350'yi savunma kısmına gelirsek, bu motoru Jawa Ruta 40 olarak araştırdığınızda özellikle Arjantin sitelerinde incelemelerini bulabilirsiniz. İspanyolca'dan İngilizceye tercüme ettirip okursanız motorun gayet iyi bir motor olduğunu görürsünüz. Youtube'da videoları da var. Birisi bu motorla 6500 km falan yolu iki kişi, tepeleme yükle (yedek lastik, çadırlar, malzemeler falan) büyük kısmı toprak dağlık yollarda yapmış. Bu da motorun dayanıklılığının bir göstergesidir. Ha fiyatı pahalı mı pahalı ama sıfır alternatifi de yok gibi birşey.
Kaynak: http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/83275-mondial-350-mr-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-3.html#ixzz16QBBHNdE Seko kardeş güzel diyorsunda bana T.C de 3 adet şöyle yılda ortalama 30-40.000 km yapmış ve ikinci senenin sonunda da 70-80.000 km lerde motor yardırmamış üç büyük marka hariç çin menşeeli motor göster ben dediklerine canı gönülden katılayım.Arjantin de abd ,fransa,belçika,almanya yada ingilterede dedigin belki olabilir fakat burası T.C.Yani çin in p.r.c. sini sömüren ülkelerden biri degil.Geri dönüşüm konusun da da biliyorum ki Çin insanına deger vermediginden(milyar la insan var)dünyada nerde zehirli atık ,dönüşümünden imalat yapılmaması gereken ne kadar ürün varsa nerdeyse yalnızca nakliye parasına(çevre bakanlıkları bizimki gibi çalışmayan ülkeler,atıklarını ultra rakamlarla imha etmek yerine üstelik bizdeki gibi gömmek yerine hatta üzerine para alıp çin gibi ülkelere gönderiyorlar.Çelik ve demir yalnızca iki metal degildir onlarında yakıt yada yag gibi çeşitli kategorilerde Metalurjik olarak üretim yöntemleri:kullanım alanlarına,Alaşım Durumlarına Göre,Dokusal Durum ve Metalografik
Yapılarına Göre,Ana Katkı Maddelerine Göre,Kalite Durumlarına Göre,Sertleştirme Ortamlarına Göre,Fiziksel ve Kimyasal
Özelliklerine Göre birçok sınıfa ayrılırlar.Çeligi yoldan çıkaran imalat aşamasındaki maddi kaygıdır ve buda çiin degil çin e sipariş verenin derdidir.Parantezi kapatamadım galiba)hammadeye ship olup kimin ne kadar parası varsa ona göre üretim bantlarına malzemeyi verir.Bizde de para az ,ağalarımızın da gözü aç oldugundan malın herzaman avrupalıdan daha mantarıyle ugraşmak zorunda kalırız.Bu tabiki benim kendi düşüncem.Umarım yeni modellerde sizin umduğunuz gibi olur.Ve kulanan kişilerde bu topiklerde güzel anılarını bizlerle paylaşır :)
tubejh
27 Kasım 2010, 00:18
Görünüşünü hiç beğenmedim, biraz insan albenisini artırır önde yuvarlak far...., baydı artık bu tasarımlar.
Kullanmadan birde kalitesinden bahsetmişiniz bir alın deneyin iyi ise bizde alalım. Kuru laf atıp markayı övmeyin.
yamyamaha
27 Kasım 2010, 00:48
250 liklerın eksozları daha bir yakışıklı bence.
sivernson
27 Kasım 2010, 12:54
herkes mercedes bmw gibi hit kaliteli bir marka olmak ister.ancak bu sonuç işleyiş bakımından zaman alır.bekleyip görmeli.cesaret gösterip 150 mc aldım.kaltesinden memnunum.
mondial yedek parça temininde çok hızlı.inanmayan dener.
motor sağlamlık bakımından(kullanım ömrünü kastetmiyorum) çok tatminkar.test ettim.
ben daha önce 125 zn mondial sahibiydim.lanet getirmişti bana.her zaman bindiğimde acaba nerede kalacağım korkusu vardı.
fakat şu andaki motorda euro3 olunca gittim hemen aldım. ve artık nereye gitsem diye üşünüyorum motora bindiğim zaman.
fakat burada en öenmli mesele bana kalırsa,servislerin kalitesi. yani bilinçli yaklaşım kesin sorun çözümü.
bunun içinde mondiale büyük iş düşüyor.servislerini çok iyi eğitmesi gerekir bu yeni ürünleri için.
Sitedeki fotoğrafları yenilemişler, böyle daha iyi olmuş.
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO