Orijinalini görmek için tıklayınız : Mondial Mondial 350 MR Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Motor Çift Silindir, 4 Zamanlı
Silindir Hacmi 320 cm³
Silindir Çapı ve Strok 62.0x53.0
Sıkıştırma Oranı 10.2±0.2:1
Max. Tork 24.6 Nm / 5250 d/d
Max. Güç 16.2 kw / 8000 d/d
Max. Hız 120 km/h
Rölanti 1500±100
Şanzıman 5 Vites
İlk Vites Oranı 2.846
Son Vites Oranı 0.913
Çalıştırma Metodu Elden Marşlı
Soğutma Tipi Su Soğutma
Yağlama Tipi Yağ Pompası
Ateşleme Tipi ECU
Debriyaj Tipi Islak Tip, Çoklu Plaka
Fren Tipi (Ön/Arka) Çift Disk / Disk
Frenleme Metodu (Ön/Arka) El ile / Ayak ile
Ön / Arka Lastik 110/90-18 / 130/80-17
Yakıt Tankı Kapasitesi 28 lt ± 0.5 lt
Benzin Tipi # 93 ve üzeri
Ağırlık 156 kg
Max Yükleme Kapasitesi 179 kg
Boyutlar U-G-Y (mm) 2125x840x1115
Dingil Mesafesi 1470
Akü 12V 9Ah
Sigorta 12V 15A
fiyat: 8.715,00 TL + kdv ötv
http://www.mondialmotor.com.tr/images/stories/MODELLER-BUYUK/mndl-350-mr.jpg
Seko
17 Aralık 2010, 20:08
Torku gerçekten iyi. Bir de 5250 dev/dak da vermesi çok güzel, motoru bağırttırmadan keyifle kullanırsınız. Ama bu fiyatla yanına yaklaşılmıyor. Aradaki farkı da vergi oranlarıyla falan açıklamak mümkün değil. Fiyatını MR250 ile kıyaslarsak Ötv'ler arasında %15 fark var (%37'ye karşın %22). MR'nin KDV+ÖTV+kar dahil satış fiyatı olan 5250 TL'ye %15 koysanız bile 6000 TL ediyor. Üzerine kar da koysanız 7000 TL etsin. Diğer taraftan hesaplarsak bunların Mondial'e geliş fiyatları arasında 1000 TL bile fark olsa ki, olması mümkün değil, vergilerle aradaki fark 1600 TL eder. Bunun üzerine kar falan da ekleseniz fazla fazla 7000 - 7500 TL'ye falan satılması lazım.
Yani nereden bakarsanız bakın Mondial bu motoru fiyatlandırırken uçmuş resmen. Satmak istemiyorlarsa orası ayrı tabi.
tr100a
27 Aralık 2010, 14:56
başka bir yabancı siteden teknik verileri buldum google ile türkçeye çevirip buraya yapıştırıyorum
Kerb weight kg 160 160 kg Boş Ağırlık
Rated load kg 165 165 kg Nominal yük
Max. Max. speed km/h 145 hız km / h 145 HIZA DİKKAT
Brake type(Front / Rear) Disc / Disc Fren türü (ön / arka) Disk / Disk
Brake Operating(Front / Rear) Manual / Foot Brake Fren Çalışma (ön / arka) Manuel / Ayak Fren
Wheel Rim(Front / Rear) Light alloy / Light alloy Jant (ön / arka) Hafif alaşımlı / Hafif alaşımlı
Tyre size(Front / Rear) 100/90-18、130/80-17 Lastik boyutu (ön / arka) 100/90-18, 130/80-17
Tyre pressure(Front / Rear) kPa 225/225 Lastik basıncı (ön / arka) kPa 225/225
Engine Model No. DD262MP Motor Model No DD262MP
Make Regal-Raptor Raptor olun Regal-
Identification / Type Double cylinder, 4 stroke, water-cooled Kimlik / Tipi Çift silindir, 4 zamanlı, su soğutmalı
Manufacturer LiFeng Group Co.,Ltd Ltd Üretici Yasam Group Co,
Bore × Stroke mm 62×53 Delik × Strok mm 62 × 53
Engine capacity cc 320 Motor kapasitesi 320 cc
Compression Ratio 10.2 :1 Sıkıştırma Oranı 10.2: 1
Max. Max. Power kW/(r/min) 17kw/8500rpm Güç kW / (r / min) 17kw/8500rpm
Max. Max. Torque N·m/(r/min) 22N.m/6500rpm Tork N · m / (r / min) 22N.m/6500rpm
Mini. Mini. Idle Speed r/min 1500±100 Boşta Hızı r / min 1500 ± 100
Mini. Mini. Fuel Consumption g/(kW·h) 354 Yakıt Tüketimi g / (kW · h) 354
Fuel Type RQ-93 Yakıt Cinsi RQ-93
Lubrication Forced lubrication Yağlama Zorla yağlama
Lubricant Type SAE 10W/40 API SG SG Yağ Tipi SAE 10W/40 API
Clutch Type Oil-bathing multi-plate clutch Debriyaj Tip Yağ banyosu çoklu plakalı kavrama
Starting Electric start Elektrikli start Başlangıç
Ignition ECU+CDI Ateşleme ECU + CDI
Horn Type DC(direct current) Boynuz tipi DC (doğru akım)
Injection Type EFI (or Carburetor) Enjeksiyon tipi EFI (veya Karbüratör)
Spark Plug CR7HSA Buji CR7HSA
Radio Interference Suppression Screened + Impedance Radyo Girişim Bastırma Ekranlı + Empedans
Pollution Control Description Catalytic converter +EFI(or not) Kirliliği Kontrolü Açıklama katalitik dönüştürücü + EFI (veya değil)
Speedometer Type Magnetic inductive Hız endüktif Manyetik Tipi
Headlight Type One light, Sealed headlight Far, Sealed far Bir ışık Türü
Rearview Mirror Type Rectangular Dikiz Dikdörtgen Tip Ayna
Transmission Ratio İletim Oranı
Primary: 3.631 Terminal: 2.286 Successive transmission ratio:/ Birincil: 3,631 Terminal: 2,286 Ardışık iletim oranı: /
I^:2.846 Ⅱ^:1.777 Ⅲ^:1.333 Ⅳ^:1.083 Ⅴ^:0.913 Ⅵ^:/ I ^: 2,846 Ⅱ ^: 1,777 Ⅲ ^: 1,333 Ⅳ ^: 1,083 Ⅴ ^: 0,913 Ⅵ ^: /
jetrace
13 Aralık 2011, 19:40
aynen kadango katılıyorum
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO