Orijinalini görmek için tıklayınız : Mondial Mondial X-Treme (Enduro/Super Moto/Moto cross) Kullanıcıları / Bilgi Paylaşımı
Syanur
02 Ekim 2014, 11:24
Arkadaşlar tvs apache kullanıyorum. Bu motorun super moto olanı piyasada çok varmı? lastik ebatlarına uygun piyasada güzel lastik bulup ona göre kullanabilirmiyim? ayrıca titreşim ne durumda? ve artçılı binmede sıkıntı yaratır mı
SM olanı bilmiyorum piyasada çok var mı ama ben de var. Ve satıyorum. 2 yıldır kullandım, motor büyütüyorum.
Titreşim epey az, diğer çinliler ile kıyaslanamayacak kadar az. Hyosung 125, DRZ400, F650, TVS apachi benim motora göre net daha titreşimli makinalar (kullandıklarım için söylüyorum) Duke200 bile bana daha titreşimli geliyor, onu da epey kullandım.
Lastik konusunda ne kasttetiğinizi anlayamadım
tunctepe
03 Ekim 2014, 01:42
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-mondial-mondial-x-treme-enduro-250-cc-180901556/detay/
anlar1
03 Ekim 2014, 20:19
Slm arkadaslar ben bu motor almayi dusundugum ici hakkinda bilgi toplamak amacli yaziyorum kullanicilari yazabilirlermi lutfen kronik ariza varmi neler? Parca durumu nasil fiyat durumuyla ornegin subap ayari icin alo bana subap ayar kiti gonderin debriyaj takimi yada ust motor alt motor gonderin diyecek kadar iyimi boyum 175 yukseklik olarak nasil olur bana cvp lutfen saygilar
tunctepe
04 Ekim 2014, 02:18
ben 1.69 um bir kaç ayarla 1 kaç senedir biniyorum paran varsa huzur çok paran yoksa da çare çok hiç bir extra bir şey yapmana gerek yok motorda en fazla yapacağın aksesuar oda çok gerekli değil elcik korumayı aksesuar olarak görme yoksa o elcikleri öyle bulman zor mesela düştüğü zaman genelde tüm motorların elcikleri kırılır kırılmasın diye takılır yada paraya kırıp 100 200 euro dan kırılmaz elcik alırsın o başka yarışa girsen enduroda birinciliği garantilemez ama yarışı bitirtir hiç bir oynama yapma motorla mutlu mesut bahtiyer geçinip gidersin yağını suyunu takip et hava filitresini temizle karbüratörünü temiz tut tek marş bas git
C.Kaan
04 Ekim 2014, 02:28
X-Treme alıp supermoto gibi asfalt lastikleri takıp şehir içi şuradan buraya - buradan şuraya gitsek nasıl olur ?
tunctepe
04 Ekim 2014, 02:46
sm si var zaten ama enduro için asfalt lasitiğide var bu tamamen sana kalmış bir şey tarz ve tutku keza ben hep cross lastiklerle kullandım hiç asfalt lastik kullanmadım eski motordada yeni motordada
anlar1
07 Ekim 2014, 11:59
Parcasini bulmak kolay mi servisler gizli bi şekilde temin edebilir mi mesela? Bir de Honda bin bi motor blog uymuş üzerindeki Honda dan parca takacak olsak Honda kalitesinde aynen uyarmi blok parçaları .not kullanan arkadaslardan ricam asya RC 250 ile bu motor arasında kalıyorum biraz hangisini tercih edesiniz Bnm için önemli olanlar parca temini.malzeme dayanikliligi.bide uzun ömürlü oluşu yardim lütfen saygilar
erhan_karagoz
07 Ekim 2014, 22:10
cumleten hayırlı bayramlar
ufak tefen sorunlar cıkınca soguyorum ya motordan.
ayarıydı bılmem neyıydı derken bugun gene 40 km aralıksız yoldulugun ardından asırı yuklenmeden sanırım sarj aku gene cortladı iki oldu bu akuden felaket gelen koku sonucu baktım aku ıptal eve dar dusurdu.
bu subab ayarı ıcın mıkro metre deılde dıjıtal kumpar kullansak nasıl olur aynı ısı gormez mı cok hassas kumpaslar var , halı hazırda bırde shım ısteme meselesı varr hondadan gonderın dedıgımız zaman gonderecekler mınasıl olacak bu işler ustaya soleyeyım getırtıyım dıyorum jantın durumu ortada ramazandan berı jant getırtecek zaten enduro jantı olmazsa motoru kesın satacagım cunkı arazı agırlıklı kullanacagım satıp enduro versıyonunu alacagım ya xreme 250 yada apache 250ufak tefek sorunlar bunlar ama canımı sıkıyor .
Syanur
08 Ekim 2014, 01:18
1- Subap ayar kiti diye bişey yok, hiç bir motor için yok.
2- Yedek parçayı fabrikadan yada servislerden isteyince getiriyorlar ama "üst motor", "alt motor" diye neyi kastediyorsunuz? İstediğiniz parçaları gönderiyor fabrika ama arayıp "üst motor" gönderin demek biraz komik.
3- Diğer gruptaki arkadaşlar alınmasın ama Asya RX250 ile kalite olarak kıyaslamam ben bu motoru. Aralarında ciddi fark var bence. Ben motorda kronik hiç bir sorun görmedim.
Erhan, senin aküden ziyade elektrik tesisatında bir sıkıntı var gibi. Oynanmış olabilir, benim akü 2 kere bitmesine rağmen(benim hatam, açık unuttum farları vs,) hala sorunsuz çalışıyor, ne zorlayınca ne de normal kullanımda sorun çıkarmıyor. Sende ki durum ilk defa duyuyorum. Bu arada şu subap ayarı olayını da anlattığımız gibi yapmalısın. Ya sen yapcan ya ustaya yaptırcan. Gerekli shim ölçülerini alınca herhangi bir enduro yada motosiklet servisinden temin edebilirsin shimleri. Anlamadığın biyer var gibi, olay gittikçe dallanıyor sanki ??
tunctepe
08 Ekim 2014, 01:31
bilmeden motorun orasını burasını mıncıklamanın sebebi olmasın o 23000 ni geçtim hiç senin kisis gibi bir şey başıma gelmedi bilmediğin işe burnunu sokuyorsun yetersiz ustalara götürüyorsun rx demek istedin her halde arkadaş kıyaslama bile derim kaç senedir kullanıyorum bikere tık etti oda motor dan dolayı değil o da parçası değişti mişti garantiden hiç bir şey olmadan kullandım erhan arkadaş yok motoru şöyle böyle yapsam diye kasıyor ama kendini kasmaktan başka bir şey yapmıyor be neler yaptırdım şimdiye kadar söylim cain guide dı değiştirdim acerbis in ktm le uyumlu olan bir ara hava sibobları takmıştım ama araziye çıkmıyorum ne zamandan beri ihtiyacı olana verdim acerbisin elcik korumlarını taktım o ring zincir taktırdım döşemeyle biras uğraşmıştım ama sanırm orfinali daha sağlam güzel yağına suyuna hep baktırdım 2 defa radyatör su kaçırdı onu tamir ettirdim bunlar 2 3 sende gayrı iftihari olan şeyler çin malı rulmanlar değişti nkg rulmanlarla amartisör keçeleri ni değiştirdim ktm inkiyle yani şunu söylim rx hata olur devamlı kulanılan motor ve çalışan motoru bileceksin alıcaksın dez avantajı 1.69 motor yuksek yinede extra alçatmadanda bine biliyordum ama yinede alçattım sınıfı mx motorlara göre bir 5 10 kilo oynuyor ağılığı güç japonlar kadar değil ama o parayı japapona gömersen yazın olur yanlızca heves için olmaz 2.el o fiyatlarda japon aldığında sekman piston sarma filan yaparsa 2 3 daha gömersin astarı yüzünden pahalı olur bide ben ön çamurluğu değiştirmiştim kanunin di sanırm gayat esnek bir malzeme idi bizimkilerin çamurluğu esnekliği okadar yoktu hemen kırlıyordu elcikleri değiştirdim daha filan çıkarım diye silikon elcik taktırmıştım + ları kafadan üstünde yarıi gidonu var led sinyaller gayat hoş ve tatminkar egzos sesi mükemmmel çindeki en iyi işçilik diye bilirim frene giden fren hidrolik hortumları sarımlı ve herşeyden önemlisi upside amortisörler arkaka amartisörüde harikadır fren tepkisi mükemmel torku tatminkar 3 kadar gayat hoş bir torku var ki arazide en çok kullanıcağın vitesler bunlar gösterge paneli ktm le bire bir kopya karbüratörü leziz umduğundan fazlasını veren bir karbüratör illa mesela arazi yarış düşünüyorsan yapa bileceğin 2 ci şıkta üzerine 125 lik bir 2 zamanlı motor koyucaksın şasesi buna izin veriyor ozaman arazide deli gibi koşarda 250 liği tutamazsıın :)
erhan_karagoz
08 Ekim 2014, 10:09
Motoru aldigim ayda akuden kotu koku gelerek iptal olmustuu tesisatta sorun olduna ikinci kez olusinca kanaat getirdim elden gecirtecegim dip gaz 30 40 km gidince veriyor kokuyu aku motor gitmem demiyor ama jkinci kez akuyu cortlatinca tedirgin olmadim degil aku yuzunden yolda kalmak isteyecegim en son sey ozellikle supermoto da olsa araziye giriyorum arazide kaldigimi dusunemiyorum .
Enduro jantini bayiyi devreden cikararak alma sansimiz varmi fabrikayi aradim bayiye yonlendirdi illa bayiye mi opulecegiz adamlarin keyiflerini bekleyecegiz
Syanur
08 Ekim 2014, 11:42
Bayiden öpülecek birşey yok, sisteme onlar sipariş giriyor, fiyatlar ise internette yazıyor, 1 kuruş fazlasını isteyemezler. Sadece kargo parası istiyorlar, 10 TL verirsin kargoya olur biter.
ahmetyildiz
08 Ekim 2014, 18:21
Motoru aldigim ayda akuden kotu koku gelerek iptal olmustuu tesisatta sorun olduna ikinci kez olusinca kanaat getirdim elden gecirtecegim dip gaz 30 40 km gidince veriyor kokuyu aku motor gitmem demiyor ama jkinci kez akuyu cortlatinca tedirgin olmadim degil aku yuzunden yolda kalmak isteyecegim en son sey ozellikle supermoto da olsa araziye giriyorum arazide kaldigimi dusunemiyorum .
Enduro jantini bayiyi devreden cikararak alma sansimiz varmi fabrikayi aradim bayiye yonlendirdi illa bayiye mi opulecegiz adamlarin keyiflerini bekleyecegiz
bendede x-treme max var bende süpermoto ya cevirmek istiyorum önerirmisiniz ikinci olarak takas imkanları değerlendirilebilir.
anlar1
09 Ekim 2014, 10:40
Syanur arkadas.peki bu motora hangi motorlarin sibop ayar simleri uyuyor yada serviste mevcutmu goturunce hemen simleri ayara gore uygun olcude simle degistirip ayari yapabiliyorlarmi? Alt ust motor derken hani sekman piston silindir ust kapak siboplar yada alt motor olarak sanzimanin icindeki oarcalar vites dislileri fln serviste rahatkikla varmi sorun oldugunda hemen temin ediliyormu.cunku bu motordan cok fazla yok gibi ole oluncada sayisi az olan birseyin parcasida ustasida az bukunur gibi geliyor c tskr sygilar
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:35 ----------
Bide sahibindende konya selcukta bir motor ilani var bi bakabilirmisiniz motora durumu ve fiyati hakkinda belki sahibide burda;) saygilar.
Syanur
09 Ekim 2014, 13:28
bendede x-treme max var bende süpermoto ya cevirmek istiyorum önerirmisiniz ikinci olarak takas imkanları değerlendirilebilir.
Bir enduroyu SM ye çevirmek pahalıya geliyor. Zamanında başka motorlar için ben de araştırmıştım. Sadece jant değişince olmuyor, jant göbeği değişecek, onunla birlikte disk uyması lazım. Bunların uygun olanını bulmak ayrı bir dert, vereceğin para ayrı bir dert. Ben de zamanında vazgeçmiştim o sevdadan.
Benim Xtreme250 de SM modeli. Daha önce yukarda da yazdım, DRZ400-SM aldığım için satıyorum. Motorumda hiç bir sorun yok. Şuan sadece dişli zincir gerekiyor gibi, o da yine idare edecek kadar sağlam ama ben pimpirikli biriyim, kullanacak olsam birkaç aya kadar değiştirirdim dişli zinciri.
Takastan ziyade satış düşünüyorum ben, aklınızda bulunsun. Bu arada siz neredesiniz ?
Syanur arkadas.peki bu motora hangi motorlarin sibop ayar simleri uyuyor yada serviste mevcutmu goturunce hemen simleri ayara gore uygun olcude simle degistirip ayari yapabiliyorlarmi? Alt ust motor derken hani sekman piston silindir ust kapak siboplar yada alt motor olarak sanzimanin icindeki oarcalar vites dislileri fln serviste rahatkikla varmi sorun oldugunda hemen temin ediliyormu.cunku bu motordan cok fazla yok gibi ole oluncada sayisi az olan birseyin parcasida ustasida az bukunur gibi geliyor c tskr sygilar
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:35 ----------
Bide sahibindende konya selcukta bir motor ilani var bi bakabilirmisiniz motora durumu ve fiyati hakkinda belki sahibide burda;) saygilar.
Servisi arayıp sipariş geçince 1-2 haftaya kadar getiriyorlar işte fabrikadan. Ben hiçbir motorun piston, sekman, şanzıman parçalarını herhangi bir serviste yada ustada hazır olduğunu düşünmüyorum. Siz bukadar soruyorsunuz da tam olarak beklentinizi anlayamadım, servise gidince şipşak "buyur parçalarınız burada" diye bişey bekliyorsanız eğer bir çok motorda bunu bulamazsınız. Şanzıman, sekman falan demişsiniz. Zaten öyle parçalarda sorun yaşarsanız, onun tespiti için motor bir sökülecek, açılacak, zarar gören parçalar tespit yapılacak, ondan sonra sipariş geçilecek. Bu işler vakit alır, sadece siparişin temini kısmıyla bitmiyor ne yazıkki. Kaldı ki servis kaliteliyse iyi iş çıkartır, yoksa hertürlü uğraşırsınız, gerek mondial olsun gerek kanunui yada asya farketmez. Benim pek işim olmuyor servislerle, 1-2 parça lazım olduğunda arayıp sipariş geçiyorum okadar.
Shimli subap ayarı yapabilecek bir usta bulun, o sizin sorununuzu halleder. Elinde gerekli shim kiti vardır, depoyu söker, üst kapağı söker, gerekli ölçümleri yapar, gerekli shimleri yerine takar kapatır. Usta bulmak sizin işiniz, gerisi kolay.
tunctepe
11 Ekim 2014, 19:55
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-mondial-mondial-x-treme-enduro-250-cc-180901556/detay enduro modelini dşünenler arasın konuşalım
erhan_karagoz
14 Ekim 2014, 16:26
Bu jant getirtmek ne is arkasas bi bayiye jant getirtemwdik kis gelecek kac ay oldu delircem parasiyla da dedimiz zaman alamiyoruz bu konuda yardimci olabilecek birisi varmi bayiye parasini versek kargolasa kendisi alip
tunctepe
15 Ekim 2014, 19:57
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-mondial-mondial-x-treme-enduro-250-cc-180901556/detay
Carbondioxid
15 Ekim 2014, 20:38
Bu jant getirtmek ne is arkasas bi bayiye jant getirtemwdik kis gelecek kac ay oldu delircem parasiyla da dedimiz zaman alamiyoruz bu konuda yardimci olabilecek birisi varmi bayiye parasini versek kargolasa kendisi alip
Geçen sene, ben'de cross takım almış idim, hanzo'ya(apachi xz250rm) , olurmu olmazmı bilemiyorum, Apaçi ölçüleri uyuyor ise, ışıldar ile yahut apachi merkez ile yahut bir servisine danışın, tam takım ön 21 arka 18 jant lastik, diskler dişli vs, külfetli idi 1200+ mal olmuştu bu sene durum nedir ne olur bilemem sadece bir fikir.
erhan_karagoz
15 Ekim 2014, 21:25
Geçen sene, ben'de cross takım almış idim, hanzo'ya(apachi xz250rm) , olurmu olmazmı bilemiyorum, Apaçi ölçüleri uyuyor ise, ışıldar ile yahut apachi merkez ile yahut bir servisine danışın, tam takım ön 21 arka 18 jant lastik, diskler dişli vs, külfetli idi 1200+ mal olmuştu bu sene durum nedir ne olur bilemem sadece bir fikir.
Sziin konuyu da cok ıncelemıslıgım var bundan once apache alacaktım kısmet olmadı mondial aldım .
apachenın jant belkı uyar ama diskler gobek aralıgı felan uyarmı sımdı alıp bırde uymaması var orjınalı en mantıklısı uydurma bırsey yapmak ıstemıyorum arad arazıye gırecegım bunun ıcın sok tak yapacagım bırde sonbaharda kışta enduro olarak gezerım zıra jant ısını cozemezsem satıp ya enduro modelını alacagım yada apache alacagım diger alternatıf cınlılerın aklımda yerı bıle yok ozellıkle o kadar ovülen motoran xf250 yı de gordukten sonra keınlıkle apache v mondıalden baska 250 lık cınlı almam
Carbondioxid
15 Ekim 2014, 21:42
Sziin konuyu da cok ıncelemıslıgım var bundan once apache alacaktım kısmet olmadı mondial aldım .
apachenın jant belkı uyar ama diskler gobek aralıgı felan uyarmı sımdı alıp bırde uymaması var orjınalı en mantıklısı uydurma bırsey yapmak ıstemıyorum arad arazıye gırecegım bunun ıcın sok tak yapacagım bırde sonbaharda kışta enduro olarak gezerım zıra jant ısını cozemezsem satıp ya enduro modelını alacagım yada apache alacagım diger alternatıf cınlılerın aklımda yerı bıle yok ozellıkle o kadar ovülen motoran xf250 yı de gordukten sonra keınlıkle apache v mondıalden baska 250 lık cınlı almam
En sağlamı o olur, eezbere yapmak iyi olmaz tabii, belki çinko akrabalar eş olabilir mantığı ile önermiştim zaten, ölçüler dediğiniz gibi uyum sağlarmı bilinmez.
Apachi'ye gelince az evvel şöyle bi bakındım, artık plakalı tip XZ250RM sıfır olarak ortada yok, sadece bilgi için yazayım dedim maalesef güç ve tork olarakta Apachi'den güçlüsüde yok (çinko olarak), tabii bu gücün yan tesiride ilginçtir marş dişlisi problemine sebeb olmakta benzin sarfını yazmaya gerek yok.
erhan_karagoz
17 Ekim 2014, 02:18
Ayarsizliktan sarfiyat benimki 5 litrelerde 5lt/100km oldukca fazla ama takmiyorum pek apachenin son zamanlarda ilanlatda gordugum blok patlatma disli kirma vs sorunlari gorunce bazan ii yaptım diyorum bazen de guc kendine cekiyor .
Sifir konusunda uc ay onceydi sanirim 10 bin tl ye yakin fiyat cekince bayiler pilakaydi bilmem neydi derken cinliye o parayi vermek enayilik die dusundum sifirina. Jant isini halledebilirsem motorum iki sene kesinlikle benle beraber sifiri olsa gozu kapali mondial alirdim bi kac bin daha uste vererek mondial yenisini getirmeli bence ozellikle piyasada kalitelu cinli enduro kalmadigi icin hepsi birden girdi piyasaya birden cekildiler anlam veremiyorum
Carbondioxid
17 Ekim 2014, 02:35
Bayii'ler 10'bin TL'ye yakin fiyat çekince, plaka'idi bilmem ne'idi derken, sıfır Çinli'ye o parayı vermek enayilik diye düşündümm .
İmza attım, kesinlikle
Ben'de alım aşamasında WR 250R alsam diye düşünüyor idim, geriye kalan ile ancak, kask alabilirdim,hatta mondialın spesyal olarak lanse ettiği modeline sulanıyordum, ancak plaka çıkmıyor, ve apachi ilanını görünce işte buu dedim
Hasılı halaa memnunum, arada sırada kendi hatam olan 2 kişi kullanımı sonucu biraz uğraştırsa'da(manifold yükten dolayı ayrılıyor) tabii benzin sarfıda performansa göre 5-6 litreleri buluyor, yinede çok şükür diyorum kalan bütçe ile cross takımıda edindim, aynı şeyi sıfır japonda yapmak biraz ütopik oluridi benim için..
Minsk trx300i ülkemize olsa idi, sırf konforu ve injeksiyon tasarrufu dolayısı ile alınası bir modeldi, tabii bütün bunlara benim tanımım " kader/kısmet " demek oluyor, zamansızlık olanaksızlık vs vs, bir sonraki şayet kısmet olur ise, son nokta diyeceğim bir model olur, yine enduro klasmanında, adı bende saklı, hayal ... dursamda..
erhan_karagoz
22 Ekim 2014, 13:02
Bende mi problem motorda mi anlamasim sanirim goze geldik bu sefer .
sanayide arkadasun dukkanin onune cektim motoru lafliyoruz baska motorlu bir genc geldi orasina burasina bakindi haliyle hosuna gitti abi dedi debriyajin yumusakmis demez olaydi neyse bindim motora ise gidiyorum hop debriyaj kitlenmedi mi birden bire kazik gibi oluyor basilmiyor neden olmus olabilir arada oluyor sonra duzeliyor ama surekli tekrarliyor
Syanur
22 Ekim 2014, 17:35
Kabloyu, içindeki teli, kablonun hem manete hem de motor bloğuna giren yerdeki kafaya olan bağlantısını kontrol et. Biyer sıkışmış sanırım.
erhan_karagoz
22 Ekim 2014, 18:13
Arada bir yapiyor usta da oyle dedi debriyaj telini takimiyla degistirsem sorun hallolur mu
tunctepe
22 Ekim 2014, 21:34
debriyaj telini 2 kere koparışlığım var ama sendeki de çok entresan çok basit mekanşzma yapmaması lazım
erhan_karagoz
23 Ekim 2014, 02:50
Allah vere de tel sıkısiyor olsun debriyajda birsey olmasinda
tunctepe
23 Ekim 2014, 21:40
debriyaj telini değiştir belki kopmaya başlıyordur toplanma yapmış ola bilir
tunctepe
30 Ekim 2014, 22:29
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-mondial-mondial-xtreme-enduro-250-cc-180901556/detay/
spil444
03 Kasım 2014, 22:01
antalyadan biri vardı burada motor ustası lazım acil..
tunctepe
19 Kasım 2014, 00:39
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-mondial-mondial-xtreme-enduro-250-cc-180901556/detay/
Syanur
21 Kasım 2014, 14:45
Bizim radyatör fanları PANASONİC çıktı ya la :) Hiç okumamıştım üstünü, dün gece gördüm. Telefon da foto özelliği yok, kusura bakmayın.
tunctepe
21 Kasım 2014, 21:46
yani iyimi kötümü :)
Syanur
24 Kasım 2014, 01:15
yani iyimi kötümü :)
Bence iyi :)
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:26 ----------
Bizim Ön dişli DRZ400 ön dişlisi ile uyumlu. Cuk diye oturdu yuvaya :cat: Yanlız DRZ dişlisinde vida yuvası yok. Orjinal dişliye göre bir tornacı da 5 liraya açtırılabilir yuva. JT dişli kodu olarak JTF432.
Arka dişliyi de yakın zamanda netleştircem.
cenkito
24 Kasım 2014, 01:30
syanur dan ses cıkmıyor ama calısmalar gizli gizli devam ediyor :cat:
stalnoy kon
26 Kasım 2014, 14:55
cuk diye oturmadı ön dişli, şatak ! diye oturdu yalan söyleme syanur !
erhan_karagoz
01 Aralık 2014, 10:10
Biz de hala ustaya laf anatmaya calisak su motora bak cantimi getir diye :(
CekmeCross
04 Aralık 2014, 23:51
Merhabalar, 35'e 1 kala, yolu yarılamak üzereyken en azından içinde yaşadığımız güzel bölgenin tadına varmak adına Maxi Scooter'dan önümüzdeki günlerde stokta bulabilirsem Extreme Max alarak Cross kullanımına geçmeyi planlıyorum. Genel olarak konunun tüm sayfaları okumaya çalıştım, motorun büyük problemler yaşatmadığını ve makul fiyatının karşılığını verdiğini düşündüm, başlangıç itibariyle üstesinden gelebileceğim bu modelde karar kıldım. Öncesinde Ümraniye ve Çekmeköy bölgesinde ikamet edenlerden motor hakkında kullanım, servis-bakım gibi konularda soru sorabileceğim arkadaşları arıyorum .Ve yine bu bölgede başlangıç aşamasında kullanılabilecek araziler hakkında bilgi almak istiyorum, saygılarımla.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:20 ----------
Merhabalar, 35'e 1 kala, yolu yarılamak üzereyken en azından içinde yaşadığımız güzel bölgenin tadına varmak adına Maxi Scooter'dan önümüzdeki günlerde stokta bulabilirsem Extreme Max alarak Cross kullanımına geçmeyi planlıyorum. Genel olarak konunun tüm sayfaları okumaya çalıştım, motorun büyük problemler yaşatmadığını ve makul fiyatının karşılığını verdiğini düşündüm, başlangıç itibariyle üstesinden gelebileceğim bu modelde karar kıldım. Öncesinde Ümraniye ve Çekmeköy bölgesinde ikamet edenlerden motor hakkında kullanım, servis-bakım gibi konularda soru sorabileceğim arkadaşları arıyorum .Ve yine bu bölgede başlangıç aşamasında kullanılabilecek araziler hakkında bilgi almak istiyorum, saygılarımla.
Kusuruma bakmayın konuyu benzerliği sebebiyle karıştırmışım, iki konuda (150 cc- 250 cc) yanyana açıktı.
tunctepe
17 Aralık 2014, 14:53
selam arkadaşım sorduğun soruya kendimce cevap vereyim belki sonra diğer arkadaşlar daa detaylı bir bilgi vericektir ben bodrumu bilirim servis bakım hakkında ama istanbulu şuan için bilmiyorum keza 3 haftadır istanbulda olmama rağmen vede motorumu satlığa çıkartmam da ötürü burda değil 150 ve 250 cc arasında güç olarak çok büyük bir fark vardır max ve extreme kıyaslamasında tabiki 250 lik sahibi olduğum için 250 liği övmüş gibi olucğım daha öncede 150 ut vardı elimde 250lik motorumuz stadart bir çinli değil görüntü güç duruş sürüş olarak ve özelik olarak max en ayıran özelikler 250 cc olması işçilik standrt bir motora sahip olmaması su soğutmalı olması ayarlana bilir upside amartisörlere sahip olması ayarlanabilir derken bu alçatma ve yükseltme değil bitek soft ve hard olarak ayarlama yapa biliyorsun isteğe bağlı olarak ön amartisörlere hava sibobu taka bilirsin torku sağlamdır görütü olarak ktm me benzer ve bir çok parça ktm le aynıdır üzerinde yarış gidonu vardır egzos sesi tok turve güzeldir biraz gürültülüdür döşmesi okadar rahat olmadığına kanaat getirdik fren sistemi başarılıdır ama gel gelelim seni ilk yüksek ve torklu motorun olucağını düşündğüm için belki 150 lik başlagıç çok iyibir seçim ola bilir yanlız max ler alçatma konusunda okadar alçatılamıyor diye görmüştüm ben 169 boyla kendi standar alçatması ile bir ayak ucunda durma yapa biliyordum sonra extra bir aparat kulanarak birazaha alçattım 2 ayağımı ucu dan fazla değiyor max forumu daha hızlı ve güzel ordan daha çok max hakkında bilgi edine bilirsin beim motorun resimleri sahibinde de var ordan baka bilirsi liki http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-mondial-mondial-xtreme-enduro-250-cc-180901556/detay/ iyi şanslar iyi seçimler ve iyi sürüşler dilerim
erhan_karagoz
27 Aralık 2014, 10:00
http://m.aliexpress.com/item/2020593443.html.
soyle birsey buldum krank kaldirirmi. Acaba geyirebilecek kisi de var oluru varsa eger motor kaldirirsa getirtecegim subablar yetrrli gelirmi birde bu pistona
Alexpress de shineray x2 yazinca bayagi parca cikiyor
Syanur
29 Aralık 2014, 11:18
Ben bundan yaptırdım zaten, motor kaldırıyor. Fabrikanın ürettiği kit bu. 273cc aslında.
erhan_karagoz
29 Aralık 2014, 12:06
Bir arkadas ben getirtirim diyor sorun cikmaz diyor bugun jant isini hallettim keyifliyim bunu da alirsak tamamdir orjinal karburator kaldiriyormu yoksa yetersiz mi gelir onu da degistireyim mi
Syanur
30 Aralık 2014, 15:04
Valla ben değiştirmiştim, orjinali pek bunu kaldırıyor diyemem. Sonrada denedim tekrar ama tutmadı. Getirtmekte sorun yok, işi bilen bir arkadaş olsun önemli olan o. bir de nasıl takacaksınız, taktıktan sonra subap ayarı vs, yapmanız gerekiyor, shimleri nereden bulacaksınız.
Karbüratör için Mikuni VM serisi tavsiye ediyorlar, F/P ürünüymüş. VM32 yada VM34. Ama karbüratör değişikliği yaparsan karbüratörü motora bağlayan parçayı da değiştirmen gerekecek. Hadi onu hondadan aldın hallettin diyelim, karbüratörün hava girişini nasıl bağlayacaksın, yeni alacağın karbüratörün ağzı çok büyük.
Bir de karbüratörün yanında jetler alıp denemen gerek. Fakir karışımda kullanırsan performanstan ziyade motoru eline alabilirsin.
Bence orjinali ile takılmak daha mantıklı...
erhan_karagoz
01 Ocak 2015, 18:15
O kadar alengirli mi yav gucu iyi yetiyor da insanin gozu doymuyor bulmusken de ugrasayim dedim ama dedigin gibiyse adamin canini sikar iyisimi ayarlari yapip normal kullamak jantlari da aldik zaten cross yapacagim biraz da bole keyif cikaralim daha fazlasina kacarsa gonlum satip buyuturuz napalim
cenkito
01 Ocak 2015, 19:46
jant olayini nasil hallettiniz
benim soru meraktan sadece
erhan_karagoz
02 Ocak 2015, 19:19
Fabrikayi aradik ellerinde yok bayi bayi arastirdilar bi bayide varmis sparis geçtik sparis kodunu musteri temsilcisi HATİCE hanım cok ilgilendi ona ilettik o bayiyeden bize gonderim gerceklesti tabi arka disk ve disli bulamadik onuda simdilik supermoto jantlardakileri sokup takacagim Ktm nin 220 mm diski uyuyor birde kuba blak cat in arka disk uyuyor disli de malum her ktm ninki uyuyor halledecegiz once akort ayari yapılması lazim zira hic akordu oldugunu sanmiyorum teller cok gevsekti ve hala iç dis lastik almadim onu arastiriyorum
On arka jant ve on disk toplam 930 tl gibi bir mebla tuttu ön enduro olarak geciyor arka jant cross versiyonunun fark var saniyorum arka jantin telleri iki kademeli gobekten kalin geliyor jant cemberine 5 cm civari daraliyor sanirim 1500 lirayi bulucak lastikler. Disk ve disli dahil
Syanur
05 Ocak 2015, 16:25
Mitas al lastik olarak.
erhan_karagoz
08 Ocak 2015, 20:21
Sirf enduro yapmak ıcın aldıgım ıcın uygun lastık baktım o kadar onemlı degıldı asvaltta sadece enduro yaptıgım gun gıderse gıder yoksa baska asvalta degmeyecek.
Swallow aldım mıtas alamadım malesef ıkı katına cıkıyor gonlum benımde mıtastan yanaydı ama fıyatlar iç lastık falan derken 500 lıraya yaklasıyor swallow on arka 209 tl ye aldım sımdıde iç lastık bakıyorum sanırım iç lastıklerı sava alacagım .
http://i.hizliresim.com/XDXgp0.jpg (http://hizliresim.com/XDXgp0)
http://i.hizliresim.com/bgG0RG.jpg (http://hizliresim.com/bgG0RG)
http://i.hizliresim.com/dWGJE7.jpg (http://hizliresim.com/dWGJE7)
almpoz
08 Ocak 2015, 21:46
enduroculara bir sorum var şamrelli crossların lastikleri patladığında söküp takması kolaymıdır? yani dış lastiği sökerken çok zorlanıyormusunuz? enduroya geçmeyi düşünüyorum da merak ettim.Sürekli patlama sıkıntısı oluyormu lastiğin?
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO